dno i 50 metrów mułu... Czas oczekiwania na połącznie wynosi ponad 20 minut ;D uśmiałem się po pachy. jesteście już najgorszą telewizją jaką można sobie tylko wyobrazić. Nie chodzi tylko o czas oczekiwania, ale całokształt. Nie panujecie już nad wszystkim w swojej dziedzinie.
Zaletyżadnych
Wadysame
MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
~Joker / 2021-01-11 21:10
Ocena: 1.00 / 5
Mam nadzieję, że każdy nastepny miesiąc wypowiedzenie i dodatkowe płatności, pozwolą zrobić wypłatę pracownikom i pokryć koszty zamknięcia firmy
ZaletyHmmmm, poważnie. 0 0 0
WadyZa mała tabelka, by się rozpisywać
MiejscowośćCała Polska
~Por / 2021-01-11 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tandeta nikomu nie polecam szkoda nerwów już nie mówiąc o pieniądzach czekam aż tylko będzie koniec umowy i idę do placówki żeby dekoder rozwalić na głowie temu gamoniowi co mi to sprzedał ogólna ocena to całe-10
ZaletyOceniam poniżej zera
WadyBrak zalet
~Katarzyna / 2021-01-11 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, Zła jakość sygnału- porada obsługi -proszę sobie kupić większy talerz, reklamacje zawsze rozpatrywane na niekorzyść klienta, Przy rozwiązaniu umowy okazuje się ze brakuje dekodera który wymieniałam na nowszy, nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje natomiast z windykacji otrzymałam wezwanie do zapłaty, Jeśli chcecie sobie sobie zaoszczędzić nerwów odradzam
~Helena / 2021-01-09 16:26
Ocena: 1.67 / 5
Człowiek płaci nie mało za ciągła blokadę usługi. Chcesz odblokować usługę wydzwania na infolinię po stokroć dziennie wysyłaj całą masę e-maili a i tak będą mieli gdzieś twoje potrzeby. Nie polecam usług tej firmy. Oby dotrwać do końca umowy.
ZaletyBrak zalet
WadyMają gdzieś potrzeby klienta. Nie interesuje ich zwykły Kowalski.
MiejscowośćGuzy
~Varra / 2021-01-05 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Krótko - stara umowa się skończyła, modem odany do punktu. Zawarta kolejna, która niedawno została zakończona, nowy modem z routerem równiez oddany. Polsatowi teraz się przypomniało, że nie zarejestrowali zwrotu tego starego modemu (ja niestety przy przeprowadzce papiery zgubiłam - ale przeciez powinni mieć drugi egzemplarz,nie?). I oczywiście wołają o jego zwrot. Jak do prostytutki biedy mam zwrócić coś co już raz oddałam? Powiedziałam, ze kupię od kogoś i im oddam to nie, bo numery nie takie. To ze U NICH kupię nowy (200zł) i im oddam - też nie. Ale przypierdzielić karę na 499zł (tak - 250% ceny nowego, nie myli was wzrok; nie mówiąc że w sklepie dokładnie ten sam model kupię za ok 150zł - czyli wtedy żądają ponad 3x więcej) to już potrafią.
Zaletyże co?
Wadyna pewno obsługa i traktowanie ludzi, klient złowiony to nie trzeba się nim przejmować, a jak zechce odejść to trzeba go na pożegnanie w zadnią część ciała kopnąć by daleko leciał.
MiejscowośćCzęstochowa
~PUPU / 2020-12-31 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki można mieć . Wolny nic sie nie da pobrać . Ping skacze jak po niezłych dopalaczach . nie polecam nikomu
MiejscowośćBlachownia
~Grzegorz / 2020-12-31 10:34
Ocena: 1.00 / 5
wyciąganie pieniędzy od klientów za usługę której nie ma, nie można obejrzeć żadnego programu w całości, bo co 5 min zacina się obraz i jest komunikat problem z odtwarzaniem video. Po prostu oszustwo w całej okazałości.
Zaletybrak
Wadycały czas się zacina, i wyskakuje okno problemy z odtwarzaniem video
~Dark / 2020-12-29 17:46
Ocena: 5.00 / 5
Jestem z Polsatem Cyfrowym od 2006 roku . Wszystko działa pod warunkiem że w fachowy sposób ktoś kto się na tym zna „firma” ustawi Antenę a nie na oko jak większość osób to robi.
Gdy pada mocny deszcz lub śnieg nie ma możliwości by TV odbierała. Chyba że mamy bardzo duży talerz nie standardowy Polsatu. Z infolinią zawsze nie mam problemu każdą kolejną umowę zawiązywałem przez telefon a każdy problem udaje się również rozwiązać przez telefon. Czytając opinie klientów myśle że chyba jestem szczęściarzem że przez tyle lat nie myśle o zmianie Polsatu na konkurencje.
Korzystam z największego Pakietu ze wszystkimi kanałami. Jedynie co mogę się przyczepić to że nie maja w swojej ofercie dekodera 4K na tle konkurencji to trochę słabo.
ZaletyDobra TV wiele możliwości
WadyBrak dekodera 4K w ofercie
MiejscowośćWarszawa
~Idalia / 2020-12-29 11:45
Ocena: 1.67 / 5
Pracownicy są niesoszkoleni!Wprowadzają w błąd!Dzwoniąc na infolinię z pytaniem ,za każdym razem otrzymają Państwo miną odpowiedź!Nie polecam Polsatu!Za każdym razem zostaje wprowadzona w błąd.Żenada.
MiejscowośćToruń
~Przemysław / 2020-12-24 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Najwięksi złodzieje i oszuści jakich w życiu widziałem. Płacisz za telewizję której nie ma. Żeby wam światło zgasło tak jak mi codziennie wasza telewizja.
MiejscowośćJelenia Góra
~Polsat never / 2020-12-24 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem na urodziny CP GO PREMIUM.Dostałem ale go nie włączyli i nawet konsultanci w CO nie potrafili mi odpowiedzieć dlaczego nie zostało to aktywowane a CP poinformował mnie sms-em że usługa przyjęte do realizacji i mogę się nią cieszyć AŻ 7 dni.Żenada.
MiejscowośćWarszawa
~Wkurzona / 2020-12-23 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym powiedzieć ze wszystko ok, ale po kilkunastu latach korzystania i usług cyfrowego Polsatu, duuuze rozczarowanie przy rezygnacji????♀️????♀️ Kary za niezwrócony sprzęt, pomimo ze nikt nie poinformował o tym, kwoty obciążeniowe za niby niezapłacone rachunki, ktore były już dawno zapłacone, na koniec kwota wyssana z palca ze niby jeszcze jakieś zaległości w płatnościach, kiedy wszystko opłacone, skąd oni to biorą nie wiem, ale dobrzy są w wymyślaniu i naciąganiu ludzi na kase, za telewizje, której odbiór pozostawia wiele do życzenia.
ZaletyZadnych
~ja / 2020-12-22 20:51
Ocena: 1.00 / 5
oszuści i tyle w temacie...Poraz pierwszy i ostatni raz przedłużam umowe no co za oszusci zamiast rabat za przedłużenie to dołożyli większe opłaty oczywiście nie informując mnie o tym choć pytałem a gdy chciałem wyjaśnić sytuację konsultant z tekstem na umowie wszystko napisane...nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z ta firma i szczerze nie polecam.
MiejscowośćGdańsk
~Zawiedziony / 2020-12-22 20:30
Ocena: 1.33 / 5
Masakra, tv nagle przestała działać. Któryś raz w ciągu pół roku. Po kilku kilkudziesięciominutowych próbach połączenie z operatorem. Zrezygnowałem. Antena blokowa, więc źle ustawiona instalacja odpada.
ZaletyŁatwość montażu
WadyCzęste problemy z odbiorem
MiejscowośćAugustów.
~Jan / 2020-12-19 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście 2 po TVP.Dziękuję oglądam inny programale macie pytania oglądam tulko wiadomości,przez dł ugie lata ,a teraz u was zmieniony kierunek do RZądu,bo co? bo robicie z RZĄDEM interesy?ostatni raz oglądałem was dzisiaj.DZIĘKUJĘ
ZaletyZadnych zalet
Wady@ po TVP
MiejscowośćFreudenberg
~Marta / 2020-12-18 18:50
Ocena: 1.67 / 5
Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
ZaletyBrak
Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
MiejscowośćWroclaw
~Radek / 2020-12-17 21:52
Ocena: 3.00 / 5
Witam w ciągu tygodnia miałem dwie usterki i żadnej nich pomoc techniczna nie była w stanie usunąć pierwszą z nich była brak możliwości oglądania tvp1 Pani powiedziała że przepaliła się jakaś dioda w konwerterze od tego czasu minęły 5 dni i jedynka z powrotem jest dzisiaj natomiast nagrywając program na jednym z kanałów w tym samym czasie nie mogę oglądać minimum 50 programów w tym samym czasie chociaż dekoder na to pozwala i Pan z pomocy technicznej z którym rozmawiałem powiedział że nie jest w stanie mi pomóc także jestem mega niezadowolony rozważamy możliwość rozwiązania umowy
MiejscowośćKrków
~An.C / 2020-12-17 21:17
Ocena: 2.33 / 5
Przez rok można było oglądać w aplikacji GO,ale teraz to totalna porażka, a szczególnie wieczorem. Już nawet Polsat Sport w dniu meczu reprezentacji znika z listy kanałów. Wolałbym mieć 25 ulubionych kanałów niż 100,których i tak nie da się oglądać
ZaletyMożliwość oglądania poza granicami kraju
WadyOd kilku miesięcy jest coraz gorsza jakość,a od kilkunastu dni kompletna tragedia.
MiejscowośćBerlin
~jarm / 2020-12-17 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, słaby transfer. Wszystko inne zawsze działa, Netflix, You Tube, Gry tylko nie Polsat go