Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1721 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alcio / 2021-03-16 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat to najgorszy wybór pod względem telewizji i Internetu. Przez 3 rok siedzę z telewizorem który przez byle deszcz się zwiesza. Internet to tragedia, routery dawają uszkodzone A potem mają problem aby wymienić A sam Internet zacina na takich stronach jak facebook, Youtube czy instagram. Tragedia nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWymieniać godzinami
    MiejscowośćGniezno
  • ~Zenon / 2021-03-12 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba,moja opinia zniknęła?! Nie będę więc się rozpisywać, ujmę to tylko tak.OBSLUGA NA INFOLINII DO WYMIANY I TO W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćCiechanów
  • ~..... / 2021-03-10 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostawiają kilka wiadomości dziennie w tej samej sprawie.konsultanci nie mili nie kompetentni a jakość dźwiękowa masakra ledwo da się zrozumieć
  • ~Tomasz Kozłowski / 2021-03-08 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Są oszustami naciągaczami i złodziejami nic nie można załatwić online telefonicznie totalna porażka płace za kanały telewizyjne które CP wyłączył gdy poprosiłem o zmniejszenie abonamentu zaczęli straszyć firma windykacyjna haha tak już się ich boję oszuści łamią własną umowę dla swoich korzyści Ludzie uciekajcie z Cyfrowego Polsatu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
    MiejscowośćCegłów
  • ~Barti / 2021-03-06 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Od ponad 10 lat korzystam. Jedna obecnie czekam na wygaśnięcie umowy. Są tak męczący smsami i ofertami ze dziekuje za współpracę. Infolinia fatalny kontakt. Jakość usług też. Nigdy wiecej. Do tego wiecznie wieszajacy sie dekoder.
    MiejscowośćLublin
  • ~Karoli / 2021-03-04 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to totalna porażka. Pani, która powinna się starać pomóc jest arogancka i niemiła, utrudnia rozwiązanie problemu. Po poproszeniu o Imię i nazwisko do złożenia skargi specjalnie mówi je niezrozumiale. Polecam zmienić pracowników.
    WadyArogancja i brak pomocy
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Anna / 2021-03-03 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna.Place z opóźnieniem ale to co odwala Polsat to przegięcie totalne.Kilka telefonów i wiadomosci z ponagleniem do zapłaty na dzień.Nikt nie wie gdzie są wpłacone przeze mnie pieniądze/dwa razy w miesiacu dokonałam wplaty tych zaległych pieniędzy /a Polsat swoje,ze nie doszły!!Za to straszenie windykacja komornicza wychodzi im świetnie!115 złotych miesięcznie i byle jaki program,żałujemy ze daliśmy się namówić!Wiecej tego błędu nie popełnimy!
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyPazernosc,opryskliwość,nękanie potencjalnego dłużnika smsami i telefonami,nawet na pasku w TV!!!Nikt nic nie wie,nie odpisuja na wiadomosci przez ICOK.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Daniel / 2021-03-02 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej firmie już 8 lat i myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy. Tymczasem od miesiąca nie mogę doprosić się przedłużenia umowy na TV. Niby wysłali ale nie dotarło a kurier napisał że nie odebrałem. Zamiast wyjść naprzeciw i wysłać ponownie Polsat stwierdzić że nie bo miałem szanse a teraz musze prosić. Jak poproszę to oni zastanowią się czy te warunki jeszcze mi przysługują. CYRK!
    Nie wspomnę już o tym że nie można się do nich dodzwonić. Czeka się od 2 do 30 minut. Olewatorstwo i ignorancja Klienta na najwyższym poziomie
    Zaletycena
    Wadypoza ceną same wady: jakość, brak kontaktu, permanentne wezwania niczym stalking o kilkudniowym opóźnieniu, instalatorzy na poziomie jednokomórkowców etc...
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Kazimierz / 2021-03-01 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta. Nie ma czegoś takiego. Przez 5 lat oglądałem seriale online z wyprzedzeniem i nagle każą płacić dodatkowo 15 zł. Mam najwyższy pakiet.Poprosiłem o kontakt w sprawie przedłużenia umowy. Konsultant oczywiście zadzwonił i po chwil rozłączyło nas i nic dalej cisza, nie podjęli próby kontaktu. Gratuluję.
    ZaletyBrak
    WadyTotalna ignorancja
    MiejscowośćMrągowo
  • ~Grzegorz / 2021-02-28 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, a po złożeniu wypowiedzenia brak informacji o nadpłaeniu abonamentu. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPustków
  • ~Stankiewicz / 2021-02-28 15:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta jest niedostateczna! Ja musiałam już zapłacić za zagubiony przez Polsat dekoder, który oddałam rok wcześniej! Proszę trzymać wszystkie dokunenty przez lata, kto wie kiedy i o co można zostać oskarżonym!
    Przy kolejnej (nie drugim - to już świadczy samo o sobie!) wymianie dekodera mieliśmy problemy z aktualizacją programu, teraz, aby obsługa tylko sprawdziła na odległość prawidłowe działanie dekodera, musialabym wypełnić formularze w Internecie, wpisać tam moje dane, ...
    Przy takim traktowaniu klientów rezygnujemy z ich usług.
  • ~Dorota / 2021-02-25 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Infolinia jest bezużyteczna i niemiła. Niekompetentne podejście do sprawy i wiele niedomówień. Nie polecam
    WadyFatalna obsługa klienta. Osoby na infolinii niemiłe i bezużyteczne .
  • ~Sebastian / 2021-02-23 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie spotkałem się z taką bezczelnością. Za każdym razem kiedy dzwoniłem, były problemy od strony Pani pracującej. Jakość internetu to jakiś żart. Jedyną słuszną opcją jest zmienienie dostawcy internetu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kultury, zero wiedzy ze strony osób tam pracujących
  • ~Katarzyna / 2021-02-23 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kultury na infolinii oraz brak wiedzy. Bezczelne zachowania od strony Pani obsługującej, dziadostwo i brak kompetencji. Proponuję zmianę pracowników.
  • ~Gregor / 2021-02-22 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Na infolinii nie potrafią nic wyjaśnić tylko pierdzielą od dupy strony. Gość nie da dojść do słowa a na koniec i tak się na koniec okazało że trzeba odjąć kwotę o której mówię. Jeszcze mówi że to szczyt bezczelności
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, nieuczciwe praktyki i ogólnie zero pozytywów
  • ~ Jacek / 2021-02-22 17:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Za brak emisji programów 10 lutego br. w ostatnim przelewie potrąciłem kwotę 3,21 zł. Już po dwóch dniach przysłali mi sms z wezwaniem do zapłaty. Zadzwoniłem na infolinię i tam od dowcipnisia dowiedziałem się, że żadna rekompensata się nie należy, bo Cyfrowy Polsat wysłał mi sygnał do odbioru tv. Czarny ekran na wielu kanałach, a w szczególności na wszystkich sportowych (Polsat Sport Premium i Eleven Sport, które dodatkowo wykupiłem jako fan sportu), to rzekomo wina Polsatu, a nie Polsatu Cyfrowego, który tylko udostępnia sygnał. Podstawiliśmy pociąg, a że nie jedzie to nie nasza wina, szyny się "wygły" i o nam pan zrobi? Tak się składa, że za kilka miesięcy kończy się umowa na tv i chyba już wiem co Wam Polsacie Cyfrowy zrobię.
    ZaletyDodzwoniłem się do COK za pierwszym razem.
    WadyUpierdliwe wielokrotne przypominanie o konieczności wniesienia opłaty pomimo tego, że od wielu lat faktury opłacane są w terminie.
    MiejscowośćTłuszcz
  • ~Kibic / 2021-02-20 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę 30 zł miesięcznie za?! no właśnie NIC.Miał być eleven sport...Zgoda jest,tylko jak gra Bundesliga to wszystkie mecze pokazują tylko nie ten z udziałem Lewandowskiego!Kończę współpracę!!!
    ZaletyBRAK ZALET!!!
    WadySame wady!
  • ~dupa / 2021-02-18 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    te polsatowskie czerwone komuny przez deszczyk lub Śnieżkę nie można nic obejrzeć za co płacić tym kurwom.
  • ~Smok_Wawelski / 2021-02-17 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przechuje, zapłaciłem za roczny pakiet ekstra na dekoderze naziemnym, nie działał ani przez chwilę, w internetowym serwisie cały czas pokazuje się jako dekoder bez umowy i pakietu, a te chujki twierdzą, że pakiet ekstra jest włączony, nie zwrócili mi pieniędzy i tym sposobem jebbany Solorz zajebał mi 100zł. Nie do wiary.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    MiejscowośćKraków
  • ~nbk / 2021-02-15 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam poprzedników w komentarzach i jeszcze bardziej się utwierdzam w mojej teorii po dzisiejszej rozmowie z konsultantem. Wyłączone zostały na moim dekoderze wszystkie programy, po rozmowie na infolinii konsultant zajął się sprawą po czym chciał mi wcisnąć dodatkowy pakiet programów mimo że powiedziałem iż taki mnie nie interesuje. Usłyszałem również że skończył się okres mojej umowy - umowy która jest na czas NIEOKREŚLONY!!!! Nagle wyskoczył że mam nieaktualne dekodery i on już wysyła nowe kurierem, poinformował że jest opłata za wspomniane dekodery. Stwierdziłem że skoro to konieczne to OKAY. Następnie poinformował mnie żebym przeczytał jakiś regulamin bo to wszystko wiążę się z aneksem do umowy. Na tym miła rozmowa się skończyła

    Wciskają ciemnotę ludziom, żeby więcej płacili, żeby zmieniali swoje bezterminowe umowy bo przecież kiedy dadzą podwyżkę jak nie przy zmianie umowy?

    Obsługa klienta to jakaś żenada, nie zasługujecie nawet na 1 gwiazdkę
    Wadycyfrowy polsat
    MiejscowośćDębica
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1721
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 786
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 355
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5007
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4640
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192