Porażka. Po 20 latach bycia klientem zostałam potraktowana jak przestępca. Przed złożeniem rezygnacji udał się mąż do punktu w celu uzyskania rzetelnych informacji jak i kiedy można zrezygnować. W mojej sytuacji komplikacja są częste delegacje męża za granicę 2-3 miesięcy. W końcu w danym terminie oddaliśmy dekoder i modem do internetu. Protokół podpisany jakie moje zdziwienie po 2 tyg., gdy dostaje karę za nieterminowe oddanie sprzętu. Jak się potem okazało Polsat przypomniał sobie, że od ponad 4 lat mamy jeszcze router, którego nie używaliśmy. Oczywiście w najszybszym możliwym czasie (kwarantanna) sprzęt został zwrócony. Jednak POLSAT kary umorzyć nie chce. Moje pytanie brzmi, dlaczego przy oddawaniu dekodera i modemu nie poinformowano męża, że jeszcze zapomnieliśmy o starym routerze. Banał taki, że w zeszłym roku mieliśmy ponad 190 zł nadpłaty a teraz 189,90 do zapłaty. Rozumiem, że każdy może popełnić błąd ja zapomnieć ale obsługa chyba też powinna sprawdzić czy wszystko pasuje. Sprzęt oddany a kara została i duży żal.
ZaletyZadnych
WadyPełno. Kiepska usługa obraz się zawiesza. A teraz po tej karze to złość.
MiejscowośćKuźnica czarnkowska
~Karo / 2017-09-25 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam banda oszustów i złodziei naciagacze po zapomnieniu i zblizajacej się konczoncej umowie 10 kar.Nich ciekawego
ZaletyŻadne
WadyBardzo dużo
~karol / 2022-09-13 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Jako stołówka się sprawdza, ale jako telewizja to tak średnio bym powiedział
Zaletydobre kotlety
Wadyziemniaki byly surowe
MiejscowośćLublin
~Karol / 2023-12-05 11:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet 100zl a max 1mb/s nie polecam tragedia . . . .
WadyTragedia , brak zalet
~Karoli / 2021-03-04 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to totalna porażka. Pani, która powinna się starać pomóc jest arogancka i niemiła, utrudnia rozwiązanie problemu. Po poproszeniu o Imię i nazwisko do złożenia skargi specjalnie mówi je niezrozumiale. Polecam zmienić pracowników.
WadyArogancja i brak pomocy
MiejscowośćWroclaw
~Karolina / 2021-07-11 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Mam telewizje z cyfrowego Polsatu , pan ktory zakładał dekodery w 3 pokojach powiedzial ze co pol roku mniej wiecej bedzie trzeba wlozyc z dekodera głównego karte do tych dwoch innych by moc ogladac TV (telewizory same beda wymagały włożenia tej karty głównej)
Dzwonilam w tej sprawie do cyfrowego Polsatu to powiedzieli Ze niestety nie sa w stanie nic z tym zrobic.
ZaletyBrak
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Kartofelek / 2024-05-10 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie miła pani Małgorzata, zadzwoniłam z zapytaniem dostałam informacje, ze to nie jej zakres, i abym szukala pomocy w punktach< widac nerwy i brak profesjonalizmu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brak słow, nie każdy nadaje się do pracy z ludzmi
ZaletyBRAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
WadyZERO SZACUNKU DO( LUCDZIIIII
MiejscowośćGórowo Iławeckkie
~kasd asfdaf / 2018-12-27 22:50
Ocena: 1.00 / 5
dlaczego taki mi zacina interna ?????? zróbcie coś z tym gównem z plusa bo was podam obiecywaliście że to naprawicie, będzie lepiej chodził a tu nic
ps (jak tu nie używać brzydkich słów...)
Zaletyżadne
Wadysłaby zasięg
Miejscowośćpsary
~Kasia / 2019-10-08 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Poprostu brak słów !!! Jak tylko trochę popasa zawieje brak sygnału nigdy więcej nie zdecyduje sie na cyfrowy Polsat żenada !!!!
ZaletyBrak
WadyCiągły brak sygnału
MiejscowośćOstrów Wielkopolski
~Kasia / 2021-11-17 08:45
Ocena: 1.00 / 5
To jakaś kpina! Przez miesiąc nie mogę się dopytać, jak zalogować się na TV (wyrzuca błędny login a na komputerze, tablecie, telefonie wszystko ok) , nikt nie wie, jak, do tego osoby odpisujące na meile to żart. Po 5 razy pytają o model telewizora i po tyle samo razy trzeba całą historię opowiadać od nowa. Porażka po całej linii.
~Kasia / 2024-02-02 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałów
MiejscowośćSłubice
~Kasia / 2024-02-02 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałów
MiejscowośćSłubice
~Kat / 2023-02-24 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klijętką Polsatu od kilkunastu lat.Kolejny raz przedłużyłam umowe na abonament telewizyjny i wziełam większy bo zależało mi na jednym programie dla dziecka a dokładnie o Nim Junior.Od dwóch tygodni ma wyłączony program i nie tylko ten jeden.Dzwoniłam, jeden Pan mówił że mają awarie i jest mu przykro że taka sytuacja a drugi z kolei że nie ma tego programu w moim abonamencie i muszę dokupić.Robią sobie jaja z klijentów.Naciągają na droższe abonamenty a i tak się okazuje że nie ma programu.Porażka Nikomu nie polecę już Polsatu wręcz przeciwnie będę odradzać.
ZaletyNie ma żadnych.
WadyOszukują naciągaja na droższe abonamenty a i tak wyłanczają programy, które są zawarte w umowie
~Katarzyna / 2019-11-25 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy infolinii wręcz kipią arogancją. Od ponad pół roku nie potrafią zmienić numeru kontaktowego, tym samym dzwonią do osób trzecich w mojej sprawie,widocznie rodo nie obowiązuje. Jednym słowy kolejnego wieloletniego klienta tracą.
MiejscowośćGliwice
~Katarzyna / 2020-03-23 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Z Cyfrowym Polsatem mam najgorsze doświadczenia jakie mogłabym sobie tylko wyobrazić. Począwszy od konsultantów w auytoryzowanych salonach sprzedaży, którzy wprowadzają klienta w błąd i z całkowitym przekonaniem sprzedają i namawiają do ofert, które nie mają prawa działać. Następnie obsługa klienta na infolinii - kompletna ignorancja, lekceważenie uwag i próśb klienta. Absolutnie odradzam każdemu korzystanie z usług cyfrowego polsatu - są to oszuści, nastawieni jedynie na zysk, a nie na zadowolenie klienta.
Zaletynie ma absolutnie żadnych zalet
MiejscowośćKraków
~Katarzyna / 2021-01-11 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, Zła jakość sygnału- porada obsługi -proszę sobie kupić większy talerz, reklamacje zawsze rozpatrywane na niekorzyść klienta, Przy rozwiązaniu umowy okazuje się ze brakuje dekodera który wymieniałam na nowszy, nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje natomiast z windykacji otrzymałam wezwanie do zapłaty, Jeśli chcecie sobie sobie zaoszczędzić nerwów odradzam
~Katarzyna / 2021-02-23 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Zero kultury na infolinii oraz brak wiedzy. Bezczelne zachowania od strony Pani obsługującej, dziadostwo i brak kompetencji. Proponuję zmianę pracowników.
~Katarzyna / 2021-10-28 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder ciągle coś się zwiesza wyłącza w ciągu dnia z 10 razy na infolinii kpina mówią ze może nie zaplacony rachunek twierdzą ze może trzeba lepszy abonament pytam się za co jak nic nie działa.
Dekoder wymieniany 5 razy i ciągle to samo są kanały a za godzinę już brak????
ZaletyBRAK!!!!
WadyDekoder albo się zwiesza albo resetuje albo wcale nie chce się włączyć i tak co godzinę ????
MiejscowośćPiaseczno
~Katarzyna / 2022-12-23 05:07
Ocena: 1.00 / 5
Dno nie telewizja, nie mieszkam w Polsce od 12 lat i widzę że poziom się nie zmienił. TVN jest o niebo do przodu po tylu latach ????
ZaletyBezmian a szkoda
WadyBrak poziomu od X czasu, jestem rozczarowana po zakupie dekodera. Żałuję
MiejscowośćBremen
~Katarzyna / 2024-02-05 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Cóż można dodać w czasie wyświetlania filmu czy programu, zaczynają się reklamy reklamy i reklamy to trwa za długo - nudy