Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~HFC sokoli / 2021-01-21 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz 40zł na miesiąc i co no dno internet to wogule szkoda gadać ping 10000000000 no niewiem miałem mieć 21 stycznia internet a 1 film na YouTubie ładuje mi sie 2 miesiące nie polecam!!!!
    Zaletybrak
    Wadyinternet ma chyba 10mb
  • ~jack / 2021-01-21 18:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem z p.c od 15 lat i nigdy wcześniej nie byłem potraktowany jak teraz tj. 21.01.2021 .Po prostu zostałem oszukany przez konsultanta ( kobieta ) przed podpisaniem umowy ponieważ dodatkowy dekoder nie spełnia wymagań co obiecała w/w konsultant.
    Zaletyok
    Wadydekoder dodatkowy za który muszę płacić 10 zł. który nie spełnia przepisanych do niego funkcji (oglądanie programów 7 dni do tyłu )Przez 15 lat nie płaciłem za poprzedni nawet 1 złotówki
    MiejscowośćRadom
  • ~Tomasz / 2021-01-21 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    G o w n o nie firma
    Miesiąc trzeba czekać na wypowiedzenie umowy, wcześniej nie można oddać sprzętu. Bulshit
    ZaletyZore
    WadyWszystko
    MiejscowośćBojszowy (Bojszowy) (Powiat bierunsko-ledzinski) (Wojewodztwo Śląskie)
  • ~Małgorzata / 2021-01-19 19:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda pieniędzy na tą usługę. Ciągle powtarzane te same filmy, brak nowości. Pod koniec umowy dekoder zaczyna waryjowac z dźwiękiem i żeby cokolwiek słyszec należało podglosnic prawie na full. Raz tylko chciałam skontaktować się z infolinią i niestety nie dostąpiłam tego zaszczytu. Zdecydowanie lepiej zainwestować w zwykła antenę plus netflix
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćOstrów Wielkopolski
  • ~Klara / 2021-01-18 16:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam oddać dekoder po zakończeniu umowy i okazało się, że w punkcie obsługi (Jubilerska w Warszawie), mogą go przyjąć tylko po terminie wygaśnięcia umowy. W moim wypadku przyszłam o jeden dzień za wcześnie i nie chciano ode mnie odebrać sprzętu tłumacząc, że usługa jest jeszcze aktywna. Ale poradzono mi wysłanie pocztą. Okazuje się więc, że pocztą można nawet miesiąc przed czasem, ale oddać nie da się. To tak nielogiczne, że nie rozumiem jak możliwe.
    Jeśli nie chcę już korzystać i przychodzę oddać sprzęt, to czemu go Polsat nie chce?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ddd / 2021-01-18 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka reklamownia,ilośc reklam poraża, co przełącze to reklama
  • ~Kinga / 2021-01-16 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich !!! Jesli macie mozliwosc skorzystania z innej telewizji , to nie korzystajcie z cp. Problemy techniczne srednio 1-2 w tygodniu. Arogancka, niesympatyczna tzw.pomoc techniczna, traktujaca klienta jak intruza . Jestem po kolejnej niemilej rozmowie, pozostawiona bez pomocy. Nigdy wiecej. Wole zaplacic 2 razy wiecej w innej tv i miec profesjonalna pomoc , niz za kazdym razem przed kontaktem telefonicznym przezywac kolejny stres.
    WadyJ.w
  • ~Abonent / 2021-01-14 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    dno i 50 metrów mułu... Czas oczekiwania na połącznie wynosi ponad 20 minut ;D uśmiałem się po pachy. jesteście już najgorszą telewizją jaką można sobie tylko wyobrazić. Nie chodzi tylko o czas oczekiwania, ale całokształt. Nie panujecie już nad wszystkim w swojej dziedzinie.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
  • ~Joker / 2021-01-11 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nadzieję, że każdy nastepny miesiąc wypowiedzenie i dodatkowe płatności, pozwolą zrobić wypłatę pracownikom i pokryć koszty zamknięcia firmy
    ZaletyHmmmm, poważnie. 0 0 0
    WadyZa mała tabelka, by się rozpisywać
    MiejscowośćCała Polska
  • ~Por / 2021-01-11 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tandeta nikomu nie polecam szkoda nerwów już nie mówiąc o pieniądzach czekam aż tylko będzie koniec umowy i idę do placówki żeby dekoder rozwalić na głowie temu gamoniowi co mi to sprzedał ogólna ocena to całe-10
    ZaletyOceniam poniżej zera
    WadyBrak zalet
  • ~Katarzyna / 2021-01-11 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, Zła jakość sygnału- porada obsługi -proszę sobie kupić większy talerz, reklamacje zawsze rozpatrywane na niekorzyść klienta, Przy rozwiązaniu umowy okazuje się ze brakuje dekodera który wymieniałam na nowszy, nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje natomiast z windykacji otrzymałam wezwanie do zapłaty, Jeśli chcecie sobie sobie zaoszczędzić nerwów odradzam
  • ~Helena / 2021-01-09 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Człowiek płaci nie mało za ciągła blokadę usługi. Chcesz odblokować usługę wydzwania na infolinię po stokroć dziennie wysyłaj całą masę e-maili a i tak będą mieli gdzieś twoje potrzeby. Nie polecam usług tej firmy. Oby dotrwać do końca umowy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyMają gdzieś potrzeby klienta. Nie interesuje ich zwykły Kowalski.
    MiejscowośćGuzy
  • ~Varra / 2021-01-05 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko - stara umowa się skończyła, modem odany do punktu. Zawarta kolejna, która niedawno została zakończona, nowy modem z routerem równiez oddany. Polsatowi teraz się przypomniało, że nie zarejestrowali zwrotu tego starego modemu (ja niestety przy przeprowadzce papiery zgubiłam - ale przeciez powinni mieć drugi egzemplarz,nie?). I oczywiście wołają o jego zwrot. Jak do prostytutki biedy mam zwrócić coś co już raz oddałam? Powiedziałam, ze kupię od kogoś i im oddam to nie, bo numery nie takie. To ze U NICH kupię nowy (200zł) i im oddam - też nie. Ale przypierdzielić karę na 499zł (tak - 250% ceny nowego, nie myli was wzrok; nie mówiąc że w sklepie dokładnie ten sam model kupię za ok 150zł - czyli wtedy żądają ponad 3x więcej) to już potrafią.
    Zaletyże co?
    Wadyna pewno obsługa i traktowanie ludzi, klient złowiony to nie trzeba się nim przejmować, a jak zechce odejść to trzeba go na pożegnanie w zadnią część ciała kopnąć by daleko leciał.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~PUPU / 2020-12-31 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki można mieć . Wolny nic sie nie da pobrać . Ping skacze jak po niezłych dopalaczach . nie polecam nikomu
    MiejscowośćBlachownia
  • ~Grzegorz / 2020-12-31 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    wyciąganie pieniędzy od klientów za usługę której nie ma, nie można obejrzeć żadnego programu w całości, bo co 5 min zacina się obraz i jest komunikat problem z odtwarzaniem video. Po prostu oszustwo w całej okazałości.
    Zaletybrak
    Wadycały czas się zacina, i wyskakuje okno problemy z odtwarzaniem video
  • ~Dark / 2020-12-29 17:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z Polsatem Cyfrowym od 2006 roku . Wszystko działa pod warunkiem że w fachowy sposób ktoś kto się na tym zna „firma” ustawi Antenę a nie na oko jak większość osób to robi.
    Gdy pada mocny deszcz lub śnieg nie ma możliwości by TV odbierała. Chyba że mamy bardzo duży talerz nie standardowy Polsatu. Z infolinią zawsze nie mam problemu każdą kolejną umowę zawiązywałem przez telefon a każdy problem udaje się również rozwiązać przez telefon. Czytając opinie klientów myśle że chyba jestem szczęściarzem że przez tyle lat nie myśle o zmianie Polsatu na konkurencje.
    Korzystam z największego Pakietu ze wszystkimi kanałami. Jedynie co mogę się przyczepić to że nie maja w swojej ofercie dekodera 4K na tle konkurencji to trochę słabo.
    ZaletyDobra TV wiele możliwości
    WadyBrak dekodera 4K w ofercie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Idalia / 2020-12-29 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy są niesoszkoleni!Wprowadzają w błąd!Dzwoniąc na infolinię z pytaniem ,za każdym razem otrzymają Państwo miną odpowiedź!Nie polecam Polsatu!Za każdym razem zostaje wprowadzona w błąd.Żenada.
    MiejscowośćToruń
  • ~Przemysław / 2020-12-24 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwięksi złodzieje i oszuści jakich w życiu widziałem. Płacisz za telewizję której nie ma. Żeby wam światło zgasło tak jak mi codziennie wasza telewizja.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Polsat never / 2020-12-24 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem na urodziny CP GO PREMIUM.Dostałem ale go nie włączyli i nawet konsultanci w CO nie potrafili mi odpowiedzieć dlaczego nie zostało to aktywowane a CP poinformował mnie sms-em że usługa przyjęte do realizacji i mogę się nią cieszyć AŻ 7 dni.Żenada.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurzona / 2020-12-23 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym powiedzieć ze wszystko ok, ale po kilkunastu latach korzystania i usług cyfrowego Polsatu, duuuze rozczarowanie przy rezygnacji????‍♀️????‍♀️ Kary za niezwrócony sprzęt, pomimo ze nikt nie poinformował o tym, kwoty obciążeniowe za niby niezapłacone rachunki, ktore były już dawno zapłacone, na koniec kwota wyssana z palca ze niby jeszcze jakieś zaległości w płatnościach, kiedy wszystko opłacone, skąd oni to biorą nie wiem, ale dobrzy są w wymyślaniu i naciąganiu ludzi na kase, za telewizje, której odbiór pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyZadnych
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962