Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 52 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~Obużony / 2021-02-10 22:28
Gdy przyjdzie dzień opłaty za cyfrowy Polsat to będę akurat protestował i g ó w n o dostaniecie a nie peniądze -
-
~Zły / 2021-02-10 22:15
Poblokowaliście wszystkie swoje kanały ,pal licho, ale was wybrałem dla kanałów sportowych.Chyba należy się obniżenie abonamentu, złodzieje. ZaletyżadneWadyWszystkieMiejscowośćŻyrardów -
~niepak / 2021-02-10 22:09
Totalne dno płacę 140 zł.miesięcznie iile z tego dacie na podatek 2 czy 3 zł. Bez mojej zgody wyłączanie programy i jeszcze chcecie żeby was rozumieć. Ja płacę podatki od 30 lat a Polsat, TVN ile zapłacił...gazeta wybiórcza ile?
Skaaaaandal....wymawiajmy matołom masowo umowy...wolne media....kpina... -
~Heniad / 2021-02-10 22:08
Największe świństwo jakie polsat mógł zrobić to zablokować kanały dla dzieci. Jutro oddam sprzęt i nawet złotówki nie zapłacę. Dzień wcześniej polsat nie raczył powiadomić o zablokowaniu programów. Zmuszanie do oceny to wielka podłość. Polsat nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę ZaletyŻadnych zaletWadySame wadyMiejscowośćSianów -
~Tobi / 2021-02-10 17:21
Jakim prawem bez naszej zgody klienta zablokowaliscie wszystkie kanały. Zadam zwrotu pieniędzy, nie obchodzą mnie Wasze rozgrywki, nie wywiązujecie się z Waszej umowy. Za nie zapłacenie abonamentu
w terminie straszycie odcieciem linii. To wszystko jest nie profesjonalne żeby nagle bez uprzedzenia wyłączyć wszystkie kanały tysiącom ludzi. Zadam rekompensaty. -
~Janina / 2021-02-10 15:03
Zablokowaliście dzisiaj tj.10.02. wszystkie kanały.Nie interesują mnie Wasze gierki.Proszę o odciągnięcie mi płatności za ten dzień w następnym miesiącu.Tracicie na wartości robiąc z widzów wariatów.Bawcie się swoim kosztem a nie kosztem klientów.Zachowujecie się tak jak ta ,która wciągnęła w swoje interesy kobiety i młodzież.Upadacie coraz niżej.WSTYD!!! -
~Sylwia / 2021-02-09 18:30
Dokonałam wpłaty na niewłaściwy nr konta od września 2020 r do listopada były prośby o przeksięgowaniu pieniędzy na właściwe konto klienta no ale cóż zlekceważono mnie do takiego stopnia ,że musiałam dokonać kolejnej wpłaty na poprawne konto a tamtych jak nie było tak nie ma.Rozwiązano ze mną umowę bezpodstawnie w czym naliczono mi karę za przedterminowe zerwanie umowy .Zaznaczam to iż Cyfrowy Polsat zlekceważył mnie i wypowiedział sam umowę.Pod sumując wpłaty telewizja została opłacona do końca lutego 2021 r a umowe zerwano ze mną końcem listopada.Wczoraj dostaje telefon od windykacji o zadłużeniu,a zaznacze że to Cyfrowy Polsat mnie okradł i oszukał ZaletytanioWadybrak dobrego zasięgu dekoder co chwilę zawiesza sięMiejscowośćWarszawa -
~Cyferka / 2021-02-08 18:57
Wysysajaca energie i krew firma. Nie potrafią obsluzyc klienta, a na krytyke zwiazana z 4-godzinnym wiszeniem na infolinii reaguja rozliczaniem rozmow. MiejscowośćSłupsk -
-
~Waldemar / 2021-02-06 20:10
Katastrofa vod zamowilem 3 filmy nie moglem obejrzec masakra dzwonilem kilka razy na infolinie dzisiaj zamowilem pętla obejzalem do polowy i dupa wylaaczyl sie i nie moglem dalej ogladac masakra prosze nie korzystajcie z vod to jest katastrofa!!!! ????????????????????????????????????????????Trzeba zmienic cyfrę ZaletyŻenadaWadyKatastrofa -
~Eliza / 2021-02-05 17:25
Polsat to jedna żenada. Miałam dekoder od początku ich istnienia
W zeszłym roku w czerwcu zdałam dekodery i pod koniec roku zaczeli wydzwaniać z windykacji że mam nie oddany jeden dekoder kwota 340 zł. Składałam reklamację wysyłałam kopie rozwiazania umowy i nic. Okazało się że w punkcie w którym pobralam sprzęt w dniu kiedy zdawałam sprzęt automatycznie zostałam wykreślona w systemie. Wiec rób co chcesz a itak musisz zapłacić bo z windykacji dzwonia od rana do nocy. Ludzie zpieprzajcie od nich bo.....ZaletyŻenadaWadySzkoda słówMiejscowośćLubań -
~Tomasz / 2021-02-03 13:00
Po trzech latach,od rozwiązania umowy, zworeceniu dekodera, otrzymałem list o urogulowanie wpłaty w wysokości 730zl, po rozmowie telefonicznej okazuje się że rzekomo nie zwróciłem sprzętu, ale ze nie posiadam potwierdzenia, muszę zapłacić!!
Polecam trzymać wszystkie potwierdzenia minimum 3 lata, po tym okresie sprawa zostaje przedawniona, u mnie minęło 2 lata i 11 miesięcy.
Gorąco nie polecamZaletyBrakWadyW sprawie reklamacji, nikt nie odpowiedział rzeczowo na moje pytania, nieistotne było rozwiązanie sprawy, tylko kiedy wpłacę pieniądze za dekoder który jest w ich posiadaniuMiejscowośćStrzelce Wielkie -
~Zixter / 2021-02-02 17:56
Totalne gówno nie mam stałego internetu częste podwyższenia pingu w grach internet nie działa mi na telefonie jak jestem 1.5m od routera na dodatek bardzo niskie pobieranie i wysyłanie ZaletyŻadnych takiego internetu najgoorszemu wrogowi bym nie życzyłWadyWszystkoMiejscowośćSławsko -
~Polsat to gówno / 2021-01-30 19:23
Cyfrowy Polsat to największe gówno nigdy nie wybierajcie tego internetu jeśli macie dwójkę dzieci i któreś z nich gra w jakieś gry i jak 2 korzysta z czegoś to wszystko zacina ZaletyNie maWadyMa bardzo dużo ale nie mam zamiaru wymieniac na to cośMiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~android6466 / 2021-01-30 18:30
Wszędzie reklamy a poza tym trzeba płacić obowiązkowo TVP koniec z Polsatem przechodzę na TVP Wadycena. reklamyMiejscowośćgolcowa -
~Pit zakkla aby.wp.pl / 2021-01-30 12:32
Telewizji nie ma od czasu podpisania umowy .
To absurd , oszustwo .
Nie polecam nikomu tej telewizji cyfrowej chyba, że nie ma innego wyjścia , a nawet wtedy już lepiej nic+ -
~Kate / 2021-01-29 22:41
Witam wszystkich chcących zawrzeć umowę z Tą firmą. Serdecznie odradzam. Przy przedłużaniu umowy wszystko jest ok , wszystkie sprzęty wymieniane na bieżąco jednak przy rozwiązaniu umowy zaczynają się schody. U mnie po rozwiązaniu umowy dostałam potwierdzenie że wszystko się zgadza , ale po pewnym czasie dostałam do zapłaty 200 zł za brak zwrotu routera. Co ciekawsze ten zwrot był z przed 5 lat. Szukam w tych dokumentach i mam. Potwierdzenie odbioru sprzętu. Jednak Pani w obsłudze w punkcie mówi mi że 5 lat temu został zwrócony tylko USB z tego routera. Pisząc na centrale firmy dostałam potwierdzenie że nic nie muszę płacić gdyż mam potwierdzony odbiór.
To niestety nie koniec windykacja dzwoni i dzwoni. Niestety musiałam zapłacić tę kwotę bo straszą sądem.
Właśnie tak to działa. Odradzam każdemu tą firmę !!!!!ZaletyBrakWadyProblemy z zakończeniem umowy
Internet beznadziejna jakość
Ogólnie cała ta sytuacja która mnie spotkała podnosi ciągle ciśnienieMiejscowośćKalwaria Zebrzydowska -
-
~Zirytowana / 2021-01-26 17:34
Masakra, proszę od 7 godzin o sygnal po wymianie dekodera i nadal nic, cały czas
jedna informacja : czekać od 5 min do 3 godzin. Szok . Nie korzystajcie z ich usług nie warto!ZaletyBrakMiejscowośćNamysłów -
~Naiwna Optymistka / 2021-01-26 13:32
TRAGEDIA . Cóż więcej dodać ...Obsługa infolinii - porażka . Pani obsługująca ( 25.01.2020 godz. około 9 ) złośliwa , nie udzielająca odpowiedzi na pytania , niestety nie była w niczym pomocna . ZaletyBRAKWadyWyłączanie dekodera co kilka godzin . Blokowanie mulitroomu po kilku dniach nie użytkowania a żeby go odblokować bieganie z kartą od jednego dekodera do drugiego a czasem dzwonienie na infolinię i kilkuminutowa bezowocna rozmowa. Niestety panie ( nie wszystkie ) nie do końca wiedzące po co tam są .MiejscowośćWągrowiec -
~Mietek / 2021-01-26 10:31
Oszukancza firmą pobierają kaucję ale zwrócić to nie chcą.Przez pół roku walczę o zwrot i nic.W dodatku same powtórki i masę reklam.A płacę nie mało. Nie zaeierajcie umów niech firmą padnie ZaletyBrakWadyNajgorsza fimaMiejscowośćKołobrzeg -
~Piotr / 2021-01-25 21:09
Podpisałem umowę na TV internetową Polsat rezygnując z kablówki, ponieważ miałem już dość bałaganu z kablami. Teraz nie mam kabli ani telewizji, bo dekoder ciągle się wiesza i często trzeba resetować urządzenie, a oglądanie np. meczu w takich warunkach przyprawia prawie o zawał. MiejscowośćŚwidnica
strona 52 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »