Daremne i wkurzajace zamiana kart
w dekoderach- bez sensu!internet szalu nie ma zacina co innego pokazuje ze szybkoscia a co innego jest- jestem na nie i nie przedluze umowy
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćDobromierz
~Byli klienci / 2021-04-22 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Skandalicznie niski poziom obsługi technicznej (Infolinia) - byliśmy zaskoczeni sposobem prowadzenia rozmowy, wywyższaniem się i odpowiadaniem śmiechem na nasze pytania.
Wobec takiego zachowania zdecydowaliśmy się na nieprzedłużanie umowy
Totalne dziadostwo...same reklamy nie dotrzymujecie czasu emisji programów jak tak można oszukiwać klientów żeby lekką ręką spóźnić się z emisja o 10 15min jednym słowem totalne dno!!!
MiejscowośćZiębice
~1212 / 2021-04-22 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaka istnieje. Obsluga fatalna. Pomocy z strony przedstawicieli najgorsz z jaką się spotkałam
~Wojciech / 2021-04-22 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja jaka istnieje. Obsluga fatalna. Pomocy z strony przedstawicieli zero. Jak macie wybor czegos innego to nie bierzcie tegi badziewia.
ZaletyOoooo
WadyHhjjkk
MiejscowośćIMIELIN
~Karina / 2021-04-21 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Po 20 latach bycia klientem zostałam potraktowana jak przestępca. Przed złożeniem rezygnacji udał się mąż do punktu w celu uzyskania rzetelnych informacji jak i kiedy można zrezygnować. W mojej sytuacji komplikacja są częste delegacje męża za granicę 2-3 miesięcy. W końcu w danym terminie oddaliśmy dekoder i modem do internetu. Protokół podpisany jakie moje zdziwienie po 2 tyg., gdy dostaje karę za nieterminowe oddanie sprzętu. Jak się potem okazało Polsat przypomniał sobie, że od ponad 4 lat mamy jeszcze router, którego nie używaliśmy. Oczywiście w najszybszym możliwym czasie (kwarantanna) sprzęt został zwrócony. Jednak POLSAT kary umorzyć nie chce. Moje pytanie brzmi, dlaczego przy oddawaniu dekodera i modemu nie poinformowano męża, że jeszcze zapomnieliśmy o starym routerze. Banał taki, że w zeszłym roku mieliśmy ponad 190 zł nadpłaty a teraz 189,90 do zapłaty. Rozumiem, że każdy może popełnić błąd ja zapomnieć ale obsługa chyba też powinna sprawdzić czy wszystko pasuje. Sprzęt oddany a kara została i duży żal.
ZaletyZadnych
WadyPełno. Kiepska usługa obraz się zawiesza. A teraz po tej karze to złość.
MiejscowośćKuźnica czarnkowska
~Kaja / 2021-04-21 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Zero profesjonalizmu na infolinii, liczy się tylko opłacanie abonamentu, klient nie jest ważny. Istnieje wirtualny regulamin, na który powołuje się obsługa a konsument nie ma do niego wglądu.
Żenada!!
MiejscowośćSokołów Podlaski
~Slav / 2021-04-18 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Jestescie DZIADAMI ,zarabianie na reklamach krocie A nie stać was na zakup nowych filmów,puszczenie ciągle jedno i to samo ZYGAC SIE CHCE!!!!! Przestaje was ogladac.
ZaletyBadziewie
WadyBadziewie
MiejscowośćAnglia
~S / 2021-04-18 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę na dostęp do telewizji . Po podłaaczeniu dekodera cały czas jest komunikat że te kanały nie sa dostępne . Dodzwonienie się na infolinię to 20 minut straconego czasu . Informują mnie że zaraz zacznie działać ale na dal jest to samo i tak już 5 dzień .
KOSZMAR NIE TELEWIZJA
Zaletyśmiech na sali !!!!!!!!!!!!
WadyKATASTROFALNA OBSŁUGA
MiejscowośćWągrowiec
~ELWIRA / 2021-04-17 14:44
Ocena: 2.33 / 5
Nowa aktualizacja bez sensu. Poprzednia była czytelniejsza i wygodniejsza
ZaletyBrak poza kolorowym logo stacji , które dość ładnie wyglada
WadyWszystko, sprawdzanie programów masakra, zasłania obraz, trzeba się wczytać żeby znaleźć właściwe, czas trwania programu nieczytelny
MiejscowośćPłońsk
~Peya / 2021-04-15 23:30
Ocena: 3.00 / 5
chciałbym ocenić najnowszą aktualizację oprogramowania,to co teraz widać,informacja o programach, jest kompletnie nieczytelne!!! mam siedzieć przy telewizorze żeby odczytać cokolwiek?!zróbcie coś z tym bo,,zagłosuje nogami,,
MiejscowośćDębno
~Józef / 2021-04-15 21:57
Ocena: 1.33 / 5
Porażka, opłacam abonament systematycznie, a na co najmniej tydzień przed upływem terminu płatności pojawia się przypomnienie o płatności, które zajmuje pół ekranu. Dwukrotne monity o anulowanie komunikatów nie przyniosły efektu. Czemu to ma służyć nie jestem w stanie zrozumieć, rezygnujemy z usług z Cyfrowego Polsatu, tym bardziej, że pan z obsługi klienta nie powinien mieć kontaktu z klientem- opieszały i zaprzeczał naszym sugestiom. Szczerze odradzam korzystanie z Cyfrowego Polsatu
WadyZawarte w opinii
MiejscowośćWieleń
~Monika / 2021-04-15 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie po to płacę abonament żeby oglądać bajki. Zmiana tv plus na plus i co mam pkacic wam dalej, kończy się umowa i nwej nie podpiszę. Wolę siedzieć bez telewizji niż nam trącić swoje ciężko zarobione pieniądze na was.
MiejscowośćDRAWSKO POMORSKIE
~Mariusz / 2021-04-15 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Polsat nie reaguje na brak niektórych programów w języku polskim. Odpisują, że nie odpowiada za treść nadawania ani brak języka polskiego. Umowę mam z polską platformą. Poprostu umywają ręce.
MiejscowośćBystrzyca Kłodzka
~Widz / 2021-04-14 06:54
Ocena: 1.00 / 5
Polsat to telewizja reklamowa,mam nadzieję ze pan minister finansów nałoży odpowiedni podatek reklamowy.My musimy płacić abonament a telewizja narzucają reklamy po 15 lub 20 minut,mam nadzieję że Panstwo ściągnie odpowiedni procent za reklamy.
ZaletyBrak
WadyReklamy
MiejscowośćLegnica
~kecaj201 / 2021-04-10 14:40
Ocena: 1.33 / 5
Uwaga na internetowa telewizje OTT. Mam juz 3 dekoder i dalej to samo. Zacina sie po kilka razy dziennie. Diagnostyka internetu - wszystko o.k. Mam internet swiatlowod. Sprawdzony na innych urzadzeniach. Netflix, Apple TV i w zyciu nic mi sie nie przycielo. Dzwonienie na infolinie, resetowanie do ustrawien fabrcznych, proba podlaczenia przez wi-fi i kabel i dalej to samo. Na koniec kaza wymienic EVOBOX stream na nowy. Podlaczenie nowego i dalej to samo.
Nie polecam. Skusilem sie bo myslalem, ze moze innym przerywa bo maja slaby internet. Niestety - nawet z dobrym internetem szkoda Waszych nerwow. Infolinia wam nie pomoze, wymiana na nowy sprzet tez nic nie da.
ZaletyPomysl z telewizja OTT.
Wady- brak aplikacji zeby ominac ten nieszczesny EVOBOX stream na Smart TV.
MiejscowośćDarłowo
~Juzio84 / 2021-04-08 08:50
Ocena: 1.00 / 5
Po tych cudownych aktualizacjach wszystko muli i wolno chodzi,ehh
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGorolowice
~Bogusława / 2021-04-07 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Skandal. Ludzie nie kupujcie nic w Polsacie. Tragedia. Mam tv przez internet. W ciągu jednego filmu 3_4 przerwy bo się zawiesza "błąd odczytu" albo "błąd odtwarzania". I tak cały dzień. A przerwa potrafi być nawet 20 minut. Nigdy nie używałem wulgarnych słów Polsat mnie nauczył. NIE KUPUJCIE
ZaletyBrak
WadyWszystko jest nie tak.
MiejscowośćOpole
~Aga / 2021-03-29 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Nowa szata graficzna TRAGEDIA.w trakcie trwania programu tytuł filmu, przedtem był zaznaczony następny program, teraz tego nie ma. Godzina od kiedy do kiedy trwa program zaznaczona tak malymi cyfrerkami, że osoba starsza musi podchodzić do TV, żeby zobaczyć. Niekończace się reklany, dekoder ciągle się zawiesza, trzeba ciągle włączać z prądu. A internet to porażka. A program....powtorki...powtórki i powtórki
ZaletyJest,bo jest.... umowa pidpisana i przrpadło