Jakiś czas temu byłam by przedłużyć lub podpisać nową umowę, ale ceny jakie mi zaproponowali i pakiety to kpina. Aktualnie płacę za dwa dekodery 71 zł, powiedzieli, że możemy płacić najmniej 89 złoty bo MUSZĄ być włączone dodatkowe pakiety, które są mi do niczego nie potrzebne. Nie chcą podpisać nowej umowy tylko upierają się na przedłużenie.
Nie ma też możliwości zalogowania się do icok, bo ciągle mi pokazuje, że złe hasło, hasła nie można w ogóle zmienić bo pokazuje, że jest to niemożliwe.
Dekoder mi się kiedyś zepsuł po aktualizacji programu, poszlam wymienić dekoder i powiedziałam o tym, że jest to najpewniej wina aktualizacji to tak się wkurwila konsultantka, że myślałam, że mnie zagryzie i ciągle się zarzekała, że jest to niemożliwe.WadyGówniane pakiety, trudności w komunikacji z biurem obsługi klienta i z punktem Polsatu, ciągle wyświetlają się komunikaty by płacić mimo że jest jeszcze sporo czasu do terminu zapłaty.
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna