Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krzysztof / 2021-09-03 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe badziewie,nie polecam szkoda nerwów i pieniędzy oni myślą onas że my musimy mieć ich dziadoski polsat i polsat box go (większego syfu nie widziałem),konsultanci chamscy oszukują i naciągają klientów radzę wszystkim nie przedłużać umów niech się wypchają badziewiem
    ZaletyBrak jakich kolwiek zalet
    WadySame wady
    Miejscowośćbielsko-biała
  • ~Dariusz / 2021-09-02 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Pytnie , komu to starsze menu przeszkadzało ? ... teraz trzeba 5 razy kliknąć myszką by odszukać program - na starym menu wystarczyło zamknąć pełny ekran i już miałem wszystkie programy pod ręką a tu - masakra .. dodatkowo próba połączenia się przekroczyła 47 minut ..no porażka .
    Wadycięzko szuka się programów - ile to trzeba się naklikać myszką bezsens . proszę zostawić stare menu było czytelne .
    MiejscowośćSieradz
  • ~Niezadowolony klient / 2021-09-02 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Kanały się zacinają. Słaba jakość że nawet nie chce się już dalej oglądać. Te kanały które miałam wykupione w Ipla to w Polsat box muszę je na nowo wykupić. Kpina. Dobrze że kończy mi się już internet i nie chce tego.
    ZaletyŻadne
    WadyZacinanie się kanałów
    W czasie gdy oglądasz wyłącza się program
    Wcześniejsze wykupione kanały w Ipla to znowu muszę je wykupić. Zdierstwo!
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Marek / 2021-09-02 07:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zmianie na polsat box nie można się zalogować na swoje konto klienta - błędny login lub hasło. Odzyskiwanie hasła to następna lipa - nie przychodzi e-mail. Założenie nowego konta - taki adres już istnieje. Skoro mój adres mailowy istnieje to dlaczego nie dochodzi mail do odzyskania hasła. Ponad pół godziny czekania na połączenie z konsultantem żeby się dowiedzieć że sami pozmieniali hasła abonentom. Powiadomienia o takich praktykach nie dostałem. Nie mogę polecić nikomu takiej obsługi. Trzeba zrezygnować z ich usług bo szkoda zdrowia.
    ZaletyMoże kiedyś były.
    WadyChyba wszystko , od oglądalności po obsługę telefoniczną przez kontakt online.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Paweł / 2021-09-01 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat od dawien dawna puszczał jakieś tam filmy w poniedziałek fakt ze od paru lat nic nowego ale człowiek czekał. A tu nagle w ten poniedziałek jakieś h......stwo we wtorek kolejne ..... Lubiłem was ale wychodzicie poniżej inteligencji człowieka. TVP 1 w niedzielę puszcza BBC NATURA i tym was demoluje BBC to tylko przykład.....tragedia co z siebie robice
    WadyDurne programy zero zwidzy o świecie
  • ~Maciej / 2021-09-01 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Infolinia to kpina a technologia identyfikacji za pomocą kart z chipem rodem z lat 90 XX wieku.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćStrzałkowo
  • ~bury / 2021-09-01 17:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka słaba jakość odbioru a tak miało być pięknie, całe szczescie ze z internety juz zrezygnowałem jeszcze 1rok telewizja i ide do innego operatora !!!!!!!
    Zaletyniema zalet
    Wadytragedia
    MiejscowośćSkawina
  • ~Mariusz / 2021-08-31 19:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciągle się coś zacina. Deszcz i niema odbioru. Multiromy blokowane bez wyraźnego powodu. Nowe logo i ten niebieski ponury kolor masakra
    Koniec umowy przechodzę na N-ke.
    Ogólnie padaczka
    ZaletyPolsat news dobry
    WadyCzęste zacinanie niemożność wyboru pojedyńczych programów za dopłatą
    MiejscowośćJagodzin
  • ~Małgorzata / 2021-08-30 19:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Proszę o odpowiedź. Czy w związku ze zbliżającą się jesienią nie będę miała sygnału. Przy byle jakim deszczu brak sygnału %,????
    ZaletyCoś tam czasami da się obejrzeć
    WadyOglądanie w słoneczną pogodę
    MiejscowośćBraniewo
  • ~KRYSTYNA / 2021-08-28 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje myślałam że zgubiłam dekoder mam 70 lat opiekuje się mną mój bratanek, mieszkam u niego od czasu do czasu, zabieram mój dekoder do niego, pewnego razu podczas przeprowadzki myślałam że go zgubiłam, ale na szczęście odnalazł się w kartonie i piwnicy, w między czasie zaplacilal 960 złoty za nowy. Teraz po zwrocie starego nie chcą mi oddać tych pieniędzy
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Damian / 2021-08-26 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, rzadko korzystam z telewizji, a jak już chce skorzystać to co chwilę jakieś problemy! Dramat naprawdę.
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Milena / 2021-08-26 17:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia! Ciągle problemy, dekoder nie odbiera, ciągle jakieś blokady. A nie wspomnę jak tylko spadnie mały deszcz już nie odbiera! Czekam tylko na rozwiązanie umowy
    ZaletyBrak
    WadyProblem dodzwonić się na infolinię
    Multiroomy zablokowane z nie wiadomo jakich przyczyn, spadnie deszcz lub nadejdzie chmura i już tv nie odbiera
    MiejscowośćWołomin
  • ~effa99 / 2021-08-25 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa z konsultantami słaba komunikatywność, ogólna niechęć do klienta. Rozwiązywanie problemów przez infolinie gdzie na połączenie z konsultantem pomimo komunikatu oczekiwania od 5 do 10 minut czeka się dużo dłużej żenada absolutnie nikomu nie polecam nie zamierzam przedłużać umowy i innym również znajomym też to radzę ;-(((((((
    Zaletybrak
  • ~Krzysztof / 2021-08-24 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo i nic więcej! Tylko czekam na rozwiązanie umowy bez szemrawych konsekwencji finansowych tych złodzieii....
    ZaletyBrak
    WadyWszysykie
  • ~Revyrgoteg / 2021-08-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo nie kupujcie tego badziewia, deszcz spadnie i TV nie odbiera.
    ZaletyZalety? jakie zalety dno!!!
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćPłock
  • ~Oskar / 2021-08-22 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa z konsultantami powoduje ogólną frustracje - słaba komunikatywność, mało precyzyjne odpowiedzi, ogólna niechęć do klienta.
    Oferty skierowane jedynie pod nowych klientów - dla starych zostaje szambo, którego nikt inny nie chce.
    Wraz z nadejściem 5G, którą firma nie może się nacieszyć i nachwalić - nagle LTE zwłaszcza w małych miejscowościach zaczęło działać mocno wadliwie
    Internet w tym roku wymieniony na 5G - prawdopodobnie największa wtopa firmy. Prędkość internetu najsłabsza jaką kiedykolwiek widziałem u siebie. Przez połowę miesiąca nie da się nic konkretnego obejrzeć ani sprawdzić.
    Gdy problemy są zgłaszane do wyżej wymienionych konsultantów lub poinformuje się o problemie na stronie (na facebooku) można liczyć co najwyżej na odpowiedź typu: "Nie wykryliśmy żadnych problemów w tej okolicy" / "Nie mamy żadnych problemów w tym rejonie - należy restartować aż do skutku".
    Zdecydowanie odradzam
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Adrian / 2021-08-22 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat co do telewizji to najgorszy badziew jaki kolwiek wyszedł wiecznie są problemy z dostępem do kanałów rachunek wystawić za coś czego człowiek nie ma to szybko potrafią ale jak do nich zadzwonisz to najpierw przez dobre 5 min musisz na słuchać się jakiś pierdół potem łaskawie odbierze jakiś pajac i będzie c wciskał coś czego nie ma po prostu unikajcie tego Polsatu nie dajcie się nabrać na te ich prędkości i jaki to Polsat najlepszy badziew jakich świąt nie widzial banda zlodzieji
    ZaletyJakie zalety kompletne -0
    WadyWad jest tyle ze słów brak
    MiejscowośćPołczyn-Zdrój
  • ~krzysiek / 2021-08-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    jak się wam znudzi lub zepsuje dekoder nie kupicie sobie nowego na wolnym rynku, parują dekoder kartą żeby kupować u nich, do tego częste problemy z odbiorem telewizji, zwykła burza i nie masz tv
    Zaletycoraz mniej
    Wadyjak w treści
    MiejscowośćDługołęka
  • ~Teresa / 2021-08-18 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam mam tylko nadzieję że ktoś to faktycznie czyta ! Cyfrowy Polsacie jestem z Wami od początku Waszego istnienia ale rozmowa z Państwa konsultankami to ogromna porażka. Dzisiaj spędziłam trzy godziny przy telefonie aby dowiedzieć się dlaczego nie działa multiroom. Pierwsza Pani sapała i wzdychała...czego ja właściwie chce ?...druga Adrianna Tomaszewska kazała mi biegać od Dekodera głównego do multiroomu i w końcu po godzinie wymienić dekoder!!!! nie będę opisywać szczegółów bo podobno wszystkie rozmowy nagrywacie. Po trzech godzinach postanowiłam się rozłaczyć i jeszcze raz zadzwonić bo może mi się poszczęści i trafię na konsultantkę z sercem ? I udało się !!! Pani DOMINIKA MENDYK ! Młoda dziewczyna z wielkim zaangażowaniem do pracy.Nie muszę tracić czasu żeby wymienić dekoder..bo nie ma takiej potrzeby!!! Pani DOMINIKA MENDYK potrafiła pomóc Wspaniała przemiła osoba. Cyfrowy Polsacie weź się ogarnij i bardziej skrupulatnie weryfikuj przyjmowanych do pracy czego Ci życzę z Całego serca
    MiejscowośćCzarnowo
  • ~Dariusz / 2021-08-17 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwa menstrimowa telewizja kłamią jak mogą o koronce nie ma żadnej pandemi mówią to co ci pajace z rządu im mówią ni oglądajcie tego badziewia ani Polsatu ani tvn a tym bardziej tvp
    ZaletyŻadne
    WadyOgromne
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926