Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1721 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Diss09 / 2022-01-06 20:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogie gówno wygórowana wyższa nawet od Netflixa czy HBO cena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
    Zaletybrak
    Wadycena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Velaya / 2022-01-04 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu, szkoda wywalać kasę. Szukajcie coś dobrego bo z Polsatu to kicha
    MiejscowośćBrzeg dolny
  • ~Bartosz / 2022-01-03 02:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekodery zjeb... Dawniejsze były lepsze aplikacja cp go do dupy wcześniej była lepsza
    ZaletyDostępne kanały
    WadyDekodery i aplikacja (były lepsze)
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Magak / 2022-01-02 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy. Szkoda słów. Polsat box problemy z logowaniem mimo zmiany hasła, icok tak samo, telewizja przerywa.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćFabianki
  • ~Musztarda sarepska / 2022-01-02 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i nic więcej oszuści manipulanci inaczej nie da się opisać
    ZaletyOszustwo i manipulancja
    WadyZero rzeczywistości
    MiejscowośćKamieńsk
  • ~Olena / 2022-01-02 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pragnę podzielić się opinią na temat jakości obsługi w punkcie sprzedaży Plus i Polsat Box w Kępnie, ul. Ratuszowa 12.
    Udałam się tam, by wymienić wadliwy dekoder, dostarczony dzień wcześniej przez kuriera. Pracownica punktu jasno dała mi do zrozumienia, że skoro zamawiałam nowy dekoder prze infolinię, to powinnam to załatwiać przez telefon, była negatywnie usposobiona, niegrzeczna, jej sposób zwracania się do mnie był ironiczny i prześmiewczy. Na informację, że dekoder nie działa, odpowiedziała cyt.: "a co jam mam z tym zrobić?". Odnoszę wrażenie, że obsługa punktu miała mi za złe, że przyszłam z reklamacją produktu zakupionego przez infolinię, tak jak by to był swoistego konflikt interesu.
    Założyłam sobie, że to jest ostatnia wizyta w Polsat, zakończy mi się czas umowy abonamentowej i pożegnam Pana Solorza.
    ZaletyTo , że jest ktoś do przyjmowania klientów
    WadyKażdy gest, komunikowanie się z klientem to atak, brak elementarnych zasad dobrego wychowania personelu w kontekście obsługi klienta.
    MiejscowośćKępno
  • ~Maria / 2022-01-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra . 2x w miesiącu muszę przekładać kartę z dekodera głównego do multi rumu 16 schodów x 4 x12 miesięcy =768 za jedyne 70 pln. miesięcznie. Nie mogę doczekać się końca umowy .
    Zaletydla Klienta - brak
    Wadydla osób w podeszłym wieku z chorobami to katastrofa , jak to możliwe , aby taki nadawca , akcjonariusz, musiał korzystać z tak prymitywnych metod sprawdzania
    MiejscowośćTarnobrzeg
  • ~Krzysztof / 2021-12-30 20:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Z deszczu pod rynnę , przeniosłem się do...
    ...Polsatu i nie mogę doczekać końca umowy , ciągłe przypominanie o płatnościach a jak spóźnisz się kilka dni to świat im się wali na głowę , paski na moim tv , straszenie windykacją i tak kilka razy na dzień , są wyjątkowo bezczelni , i niezrównoważeni
    ZaletyPolski kapitał
    WadyNachalność , straszenie klientów ,
    MiejscowośćNOWY SĄCZ
  • ~Nari / 2021-12-29 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, co miesiąc w tym samym czasie mniej więcej pod koniec miesiąca trzeba dokupic pakiet bo zaczyna zamulać, tak że nic nie można zrobić. Nie ważne czy korzystam dużo czy prawie wcale. Wszystko jest nie tak. Już kupiłam szampana na dzień rozwiązania umowy. NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMarki
  • ~Andy / 2021-12-28 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder posiadam od miesiąca......niestety każdego dnia muszę kilka razy go zrestartować wyłączając wtyczkę zasilania na kilkadziesiąt sekund. Dzieje się tak 4-5 razy dziennie. Kieszeń na dysk jest potrzebna jak "psu piąta noga" bo i tak na zewnętrzny dysk nic nie nagramy (brak opcji). Po co na pilocie jest opcja komend głosowych (mikrofon)....? Przecież ta funkcja nie jest aktywna!!! Funkcje pilota źle opisane w dziale pomocy. W sumie dekoder trafia do klienta niedoskonały i awaryjny a klient za to płaci. I jeszcze jedna uwaga: tzw. "KONSULTANCI" nie potrafią odpowiedzieć klientowi na podstawowe pytania techniczne. Ciągle słyszę w rozmowie telefonicznej lub na czacie.....jeżeli dekoder się zawiesił to proszę odłączyć zasilanie na około 30 sekund i wszystko wróci do normy. Boże...mamy 21 wiek a ja muszę siedzieć lub leżeć przy gnieździe elektrycznym aby zrestartować zawieszający się dekoder!!!
  • ~Użytkownik / 2021-12-27 11:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Obecny tuner już mi pada. Kilkakrotnie się zawiesza dziennie. Chciałem podpisać nową umowę lecz nie ma już w ofercie tunerów z dyskiem twardym a jedynie z opcją nPVR. Co to jest za porażka ta usługa, można nagrywać jedynie programy których się nie ogląda jak MTV!! Niemożna nagrywać TVN, TVP i wszystkich innych podstawowych.
  • ~adas / 2021-12-27 09:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Telewizja przez przeglądarkę porażka - 10 razy trzeba kliknąć by włączyć dowolny kanał (jeśli nie masz ustawionego zapamiętaj hasło to jeszce dłużej)

    Graficznie układ strony niefunkcjonalny.
    Jakość obrazu nawet przy dobrym łaczu średnia i ciągłe buforowanie.

    nie polecam
  • ~Tomasz / 2021-12-26 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    jak działa jest ok, jak przestaje to nie ma wsparcia technicznego po resescie proponują reklamacje
    MiejscowośćSzymanów
  • ~Diabeł / 2021-12-22 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko ludzie bez mozgu ogladaja takie TV jak Polsat. To jest typowa telewizja na idiocenie spoleczenstwa. Robia z Was debili, a wy sie cieszycie, ze macie "pudelko z ruchomym obrazem". No ale coz, jakie spoleczenstwo, taka telewizja
    ZaletyBrak
    WadyZbyt duzo przerw na dziwne programy podczas reklam
  • ~Krawiec 62 / 2021-12-21 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Robicie już kpiny kolejny raz Kevin mało to POLSKICH filmów i seriali
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćToruń
  • ~Wen / 2021-12-20 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zawieraj umowy przez telefon bo cię okradną.Zawieraj pisemną umowę w salonie.
    ZaletyWen
    MiejscowośćKielce
  • ~Paweł / 2021-12-19 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat skurwił się dla pisu ***** *** I polsat. Won z Solorzem.
    Zalety-----
    WadyPisiory
    MiejscowośćMrągowo
  • ~Andrzej / 2021-12-19 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, stacją, która skręca w PRAWO, NIE PATRZĄC na łamanie prawa dziennikarstwa, Solorz dla którego liczy się tylko biznes, żenada, współczuję Waszym dziennikarzom i apeluję, nie bądźcie obojętni, jutro może Was to dotyczyć
    MiejscowośćKopki
  • ~Obiektywie / 2021-12-18 12:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 17 lat wznawiam umowy abonamentowe, zmieniają się tylko kwoty ryczałtowe/ abonament zwyżkuje- a oferty programowe są wyjątkowo liche za kwotę 60 zł m- cznie. Telewizja Polsat zrobiła fuzję z Plusem by utrzymać się na rynku... I wielu abonamentów trzyma się ze względu tylko na usługi telekomunikacyjne- połączenia komórkowe i internet, nie na upadajacą ofertę TV Polsat.
    Polkomtel/PLUS wziął na siebie niepotrzebnie upadający balast TV Polsat. To opinia wielu klientow, są wyłączone dla produktów PLUSA. Chcąc pozyskać wiekszy zasięg klientów w tej fuzji, TV Polsat powinna zrobić dodatkowy mariaż z Netfliksem, by podnieść poziom oferty- niczym w CANAL +, a zatym pojawią się i nowi klienci- i nie odejdą ci z długoletnim stażem.
    ZaletyBrak
    Wadybrak atrakcyjnych ofert programowych i filmowych
    MiejscowośćOstróda
  • ~mima1001 / 2021-12-17 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia jest bardzo zła ponieważ przy zakupie najmniejszego pakietu z polsat box jakimś cudem został załączony niby pakietms ott Żaden z domowników ni załączał tego pakietu ponieważ nikt na tym się nie zna Nie ma po prostu takiej opcji .Za to firma polsat skorzystała z tego faktu i pobierają ciągle opłaty . Po zadzwonieniu do tejże firmy poinstruowani wyłączyliśmy tenże pakiet , co dziwne tak to było głęboko zakamuflowane że napewno nie był przez nas załączonł i co dalej znowu przychodzi wezwanie do zapłaty tegoż pakietu ale na tym to nie koniec , ja opłacam rachunki a nie widnieję jako osoba upoważniona do polsat box tylko mąż który jest za granicą . Dzwoniłam do firmy i mimo to potrzebują upoważnienia i nawet łaskawie nie sprawdzą czy naprawdę jest ten pakiet wyłączony jak umie sprawdzić upoważnienie osoby to czemu nie sprawdzają z jakiego konta są robione opłaty .Ogólnie nie polecam POLSAT BOX
    MiejscowośćRuda Śląska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1721
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 786
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 355
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5003
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4639
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192