Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arkusz / 2024-06-25 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam po przedłużeniu umowy dekoder multirom przestał działać. Na infolinii kombinowali jak mogli nie pomogli. Pi wymianie dekodera w punkcie polsstu po 24 gdzinach też przestał działać. Dziadostwo omijać szerokim łukiem ☹️????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćNieznamierowice mazowieckie
  • ~Armando / 2022-11-14 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie odbierają na połączenie. Co jeden miesiąc rozłączają oglądania tv. Makabra! Nie chciałem dać takie opinie ale niestety brak usługi i pomoc techniczna.
    WadyCo miesiąc rozłączają telewizji
  • ~Arnold / 2024-04-21 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.Nic nie można obejrzeć.Cały czas napis błąd odczytu.nie obsługiwany format dzwieku i video.
    ZaletyBRAK
    WadyBłąd odczytu non stop.
  • ~Art / 2023-05-05 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani A . Laskowska ma codziennie mine jak by przesoliła zupę.meżowi. jest smutna i bez werwy, zero emocji i ciekawych pytań w sumie zero i nic ciekawwgo
  • ~Arti / 2024-05-25 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można tak spaprać dobre imię Wodeckiego ???? Wystąpiło czterech idiotów którzy nigdy w życiu nie powinni się pojawić na scenie.jednej kretynce zabrakło butów. (Natalia). To jest profanacja dokonań Wodeckiego. Banda idiotów. Chamstwo wręcz.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo !!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~artur / 2016-06-16 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo rozczarowany blokowaniem niemieckich kanałów ze str 470 i 471. blokowane bo nie wykupiłem pakietu na euro 2016. podpisywałem umowe i ten kanał był w pakiecie. naszczescie mamy jeszcze internet.
    http://freetvstream.in/de/tv/zdf.php ciekawe czy tez zablokują. własnie sie dowiedziałem ze sąsiad ma te kanały.
    Zaletyzadnych
    Wadymają gdzies kienta
    prawie rok
  • ~Artur / 2020-06-16 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobry wieczór, chciałem pochwalić dekodery polsatowskie za ciągle przekładanie karty w multiroomie nie mogę się doczekać wieczornego ganiania po domu i przekładanie karty w dekoderach, jak ci nie wstyd Solorz w handlowaniu takim badziewiem, jutro to wywalam na śmietnik, nigdy więcej takiego szmelcu wielki pan biznesmen od siedmiu boleści, dobranoc.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~AS / 2019-11-01 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, wręcz odradzam...
    ...podpisywanie umowy na dostawę internetu.
    Posiadam usługę LTE Plus, dodatkowo wybrałem opcję "LTE bez końca".
    Niestety notorycznie przycinają prędkość do 32kB/s, powołują się na zapis w regulaminie.
    Jednak żadnego regulaminu nie otrzymałem, w momencie podpisywania umowy wręcz przedstawiciel salonu CP informował mnie, że nie będzie żadnych ograniczeń w prędkości.

    To OSZUSTWO i NACIĄGANIE klientów - SKANDAL
    WadyNotoryczne obcinanie prędkości przesyłu danych po wykorzystanym limicie
    MiejscowośćOsielsko
  • ~As / 2021-06-23 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Błedem kogoś było dopuszczenie ich na rynek. To co oferują trudno nazwać ofertą. To raczej kpina i plunięcie w twarz klientom.
    Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    Wadywiele
    MiejscowośćPolska
  • ~Atka / 2019-10-08 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu podpisałam ponownie umowę, na nowe nazwisko ( po ślubie ) dzwonię na infolinie w październiku żeby wyłączyć pakiety, podaje moje nowe nazwisko a pani mnie informuje że mi nie pomoże bo nazwisko się nie zgadza, w systemie jest panieńskie. Od czerwca do października nie zdarzyli zmienić nazwiska. Teraz muszę zadzwonić jeszcze raz na infolinie i podać moje panieńskie nazwisko. Ostatnia umowa u nich. Odchodzę
  • ~Atypo / 2022-05-03 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybierając oferte przez Internet nie mając możliwości zaznaczenia zgody na uruchomienie telewizji, płacisz później przez około pół miesiąca albo dłużej za nic przez to że nie było takiej możliwości.... I Ty później musisz czekać i płacić za coś z czegoś nie możesz korzystać... Draaaamat!
  • ~Avinczi / 2023-07-03 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna tylko resetowanie dekodera i tak mam niby naprawić błąd który leży po stronie cyfrowego Polsatu. I dzwonić codziennie po 2h żeby biegać z jednego dekodera do drugiego i resetować. Nie polecam
    ZaletySpalenie kalorii przy bieganiu od dekodera do dekodera
    WadyCiężko policzyć
    MiejscowośćWęgierska Górka
  • ~awe / 2019-07-23 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    polsat to porażka i naciągacze nie mam z nimi umowy nie będe miał sąsiad ma polsat-a dekodery zmienia co 2 miesiące bo się wieszają z tym sąsiadem byliśmy wymienić dekoder na nowy z nagranym filmikiem na smartfonie bo konsultant wymyślił takie bajki powiedziałem żeby to nagrał jaki jest problem z dekoderem pracownik sklepu po obejrzeniu filmiku powiedział też że dekoder nie jest do wymiany musiał zadzwonić jeszcze raz żeby wymienić przez dowóz kurierski za takie opłaty szkoda 1gr, 1 sekundy by przełączyć na polsat-owy kanał puszczają największe nudziarstwa
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćRadlin
  • ~awygo / 2018-11-22 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo Cyfrowego Polsatu sięgnęło dna. Dwa dni temu zepsuł się (jak zwykle) dekoder Sagem. Po raz trzeci w tym roku! Pomyślałem: znowu trzeba jechać do ichniego punktu sprzedaży, wymienić i godzinami konfigurować nowy dekoder i listy ulubionych kanałów. Nic z tego. CP nie ma takich dekoderów. Na inny nie chcą wymienić. Bo nie! Kazali mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzą w ciągu... 30 dni! Tak właśnie traktują klienta. Miesiąc bez telewizji, a potem... jeszcze nie wiadomo. Oczywiście w ICOKU już widnieje "suma należności do zapłaty", mimo tego że termin płatności upływa dopiero 6 grudnia. Nie dość że dziady, to jeszcze wyjątkowo bezczelne!!!
    ZaletyBrak.
    WadyIgnorancja, lekceważenie klientów, bezczelność konsultantów infolinii, wyjątkowo zła jakość dekoderów.
    MiejscowośćZakręt
  • ~B. / 2023-03-29 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Centrala Cyfrowego Polsatu nie wykazuje empatii wobec swoich klientów. Jak tylko umowa zostanie podpisana,klient jest traktowany jak ofiara. Brak pomocy i rozwiązań to jedyne na co stać pracowników w dziale reklamacji. Nie polecam !
    ZaletyBrak!
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Babcia / 2024-01-26 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, jedyny problem który mam to niekompetentna ,chamska, arogancka obsługa infolinii. Osoby które wyznaczone są do POMOCY! są niesympatyczne i chamskie. Dział windykacji wydzwania tydzień przed planowaną wpłatą, denerwują i chamsko odnoszą się do płatnika. Wpłata wykonana w terminie i żadnego telefonu że jest ok. Nie polecam nikomu!!!
    MiejscowośćMalbork
  • ~Baczny obserwator / 2016-06-18 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła polityka programowa, bardzo złe podejście do klienta, którego traktują jak dojne krowy. Brak dobrej obsługi klienta. Bardzo drogie a przy tym wadliwe i niskiej jakości usługi.
    ZaletyBRAK
    6 lat
  • ~Badu / 2020-02-11 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie Nie! Fatalna obsługa klienta, różni konsultanci podaję różne dane, na uwagę iż dwa dni temu było mówione co innego pyskówka, że teraz jest tak a nie inaczej! Będąc klientem od kilkunastu lat zostałem potraktowany jak śmieć. Pewnie pani była zajęta oglądaniem fb w pracy i telefon klienta jej przeszkadzał...
    Oferta coraz to droższa a w zamian coraz mniej... Przykład a choćby rezygnacją z rozgrywek żużla z dnia na dzień.
    Słaba aplikacja do oglądania.
    WadyCoraz gorsza oferta, a cena w górę!
    Niekompetencja i nonszalancja telefonicznej obsługi klienta
    MiejscowośćRybnik
  • ~Baiyz / 2018-05-11 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontaktowałem się z tą "korporacją" wyuczone same regulki na pamięć jak roboty, zero podejscia ludzkiego, czlowiek z kilkuletnim stazem moze liczyc tylko na podywszeenie kosztow niz na polepszenie pakietu.
    Pisza o ofertach 150 Mbit/s na LTE jako pewnie jedyny uzytkownik na sygnale radiowym...
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    ZaletySzybki kontakt
    Wadyza mała ramka żeby to zmieścić..
  • ~balbi / 2020-11-18 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    CP to dramat, mam od roku i co chwilę pojawia się aktualizacja programów. Często brak odbioru programów bez względu na pogodę(słońce, deszcz, mgła). Dzisiaj dzwoniłam na infolinię-jeden konsultant się rozłączył a drugi był opryskliwy i nie był w stanie mi wyjaśnić w czym problem. Po chwili rozmowy dowiedziałam się od pana konsultanta że mam zepsuty telewizor(poinformował mnie żeby skonsultować się z producentem telewizora), gdzie wcześniej oglądałam tv z anteny naziemnej. Po prostu żenada.
    ZaletyBRAK
    WadyWady dekoderów i opryskliwa obsługa.
    MiejscowośćWysowa-Zdrój
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2283
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1705
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 773
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4813
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4028
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3114