Nie wiem komu przyszedł do głowy taki pomysł dabingu filmów tego nie da się słóchać jak słyszę i widzę aktora jaki ma głos a słyszę dabing to nie oglądam filmu jedyną korzyść to mają dabingowcy skoro macie tak dużo kasy to proszę o funkcję wyboru z lektorem czy inne płace i mam prawo wyboru a nie żebym musiał słuchać tych głupich interpretacji albo tych wymagających łapami
ZaletySłabo
WadyNuda
MiejscowośćCzęstochowa
~Zuzanna / 2022-01-15 21:37
Ocena: 4.00 / 5
Ja mam 20 lat i nie narzekam wszystko jest ok jak coś mi się nie podoba to dzwonię na infolinię i wszystko mi wyjaśnią wadą jest to że trzeba długo czekać to chyba musi dzwonić dużo osób a tak to wszystko jest ok dostaje zawsze rabaty i zniżki mam więcej kanałów i promocje za każdym razem mniejsze opłaty to nie rozumiem takich ludzi którzy ciągle oczerniają i ciągle się nie podoba to po co kupujecie a potem oczywiście jak wam się nie podoba to macie na odstąpienie umowy 2, tygodnie bezmuzgi którzy nie mają pojęcia to potem oczerniają jak się nie podoba to ić do innego operatora on będzie Lepszy i więcej zapłacisz
ZaletyJest ok wszystko działa
WadyNowy dekoder 4f nie ma na dekoderze kanałów przełańczam i nie wiem jaki to kanał a po wyłączeniu nie ma godziny jak w nocy się nudziłam to zawsze była godzina i wiedziałam ile czasu zostało mi do budzika a wstaję o 4 rano będzie problem wołałam ten Stary bo po co mi nowy dekoder jak jest gorszy niby jakość jest lepsza ale dla mnie to nie potrzebne dla mnie liczy się godzina i widok na kanał
MiejscowośćSzczecin
~Aka11 / 2022-01-15 03:13
Ocena: 2.00 / 5
Dekoder wymieniany dwa razy. Ciągła aktualizacja oprogramowania. Co zmiana kanału to informacja że kanał nie jest w rwoim abonamencie. Straciłem pnagle możliwość ponownego oglądania programów. Facet na infolinii twierdzi że włączy usługę pod warunkiem dodatkowej opłaty i przedłużeniu umowy. Arogancja. Nie polecam.
ZaletyW miarę bogata oferta w podstawowym abonamencie.
WadyBrak dekodera 4k. Mało intuicyjne menu (tworzenie listy kanałów ulubionych). Brak współpracy z pilotem tv smart (pilot). Uzupełnienie oferty programów droższe niż to samo u konkurencji. Bardzo słaba obsługa na infolinii.
~Patryk / 2022-01-14 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, takiego internetu w 2k22 sie nie da miec.
MiejscowośćWarszawa
~Ewelina / 2022-01-14 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Zrezygnowaliśmy z Polsatu i się zaczęło wydzwanianie o możliwości podniesienia abonamentu za telefony, nie sprawdzając oczywiście że nasze umowy są już na czas nieokreślony. Do tego chamstwo i wielkopański ton dzwoniącego. Mąż powiedział że raczej przeniesiemy się do innego operatora, pan dzwoniący powiedział :to będzie Pan tak skakał po wszystkich sieciach"?! Chamstwo, arogancja i zero pomocy. O jakości usług nie wspomnę. Nie polecam wręcz odradzam.
MiejscowośćLędziny
~WqrwionyKlient / 2022-01-11 18:06
Ocena: 1.00 / 5
"nie pomogę pani" - to usłyszałam na każde pytanie. Czekałam na rozmowę 15 min, zadałam kilka prostych pytań i usłyszałam tylko "nie pomogę pani" po czym pan milusiński nagle się rozlaczyl podczas kolejnego pytania..... Żenada po prostu. Zastanawiam się czy POLSAT wie na czym polega infolinia. Brak słów
ZaletyNie macie żadnych zalet
WadyDosłownie wszystko, nie wiem od czego zaczac
~Aleksandra / 2022-01-08 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca obsługa która w pierwszym zdaniu mówi "nie pomogę panu" I to kolejny konsultant, na połączenie trzeba czekać kolejne 10 minut. Słaby sygnał,
Panie Jakubie Przyjemski jest Pan słabym konsultantem tak jak i Pana koleżanki..
Jade wypowiedzieć umowę.
ZaletyŻadnych zalet
WadyŻenujące obsługa
MiejscowośćGliwice
~blea / 2022-01-07 21:23
Ocena: 1.67 / 5
Usługa multiroom wyłącza się kilka razy w tygodniu. Po niecałym roku popsuł się dekoder. Infolinia to katastrofa, czekanie po 25 minut, następnie zwykle zgłasza się jakaś żmija jadowita, mówi tak cicho, że trzeba kilka razy pytać co powiedziała. Nowy dekoder aktualizował się dwa razy, po uruchomieniu komunikat na wszystkich kanałach "tego kanału nie ma w twoim abonamencie. kod błędu itd. Po kolejnym telefonie na pomoc techniczną bez zmian, tylko kod błędu inny! Kazała zadzwonić ponownie jeśli obrazu nie będzie ale ponad moje siły O F.. nie obejrzę dziś króla lwa na polsacie :)
MiejscowośćKonin
~Diss09 / 2022-01-06 20:33
Ocena: 1.33 / 5
Drogie gówno wygórowana wyższa nawet od Netflixa czy HBO cena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
Zaletybrak
Wadycena, polityka strony, chuj0wy player (brak napisów itd), brak paska oglądaj dalej, skromny wybór.
MiejscowośćCzęstochowa
~Velaya / 2022-01-04 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu, szkoda wywalać kasę. Szukajcie coś dobrego bo z Polsatu to kicha
MiejscowośćBrzeg dolny
~Bartosz / 2022-01-03 02:28
Ocena: 3.00 / 5
Dekodery zjeb... Dawniejsze były lepsze aplikacja cp go do dupy wcześniej była lepsza
ZaletyDostępne kanały
WadyDekodery i aplikacja (były lepsze)
MiejscowośćSiedlce
~Magak / 2022-01-02 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie mogę się doczekać końca umowy. Szkoda słów. Polsat box problemy z logowaniem mimo zmiany hasła, icok tak samo, telewizja przerywa.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele
MiejscowośćFabianki
~Musztarda sarepska / 2022-01-02 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Dno i nic więcej oszuści manipulanci inaczej nie da się opisać
ZaletyOszustwo i manipulancja
WadyZero rzeczywistości
MiejscowośćKamieńsk
~Olena / 2022-01-02 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Pragnę podzielić się opinią na temat jakości obsługi w punkcie sprzedaży Plus i Polsat Box w Kępnie, ul. Ratuszowa 12.
Udałam się tam, by wymienić wadliwy dekoder, dostarczony dzień wcześniej przez kuriera. Pracownica punktu jasno dała mi do zrozumienia, że skoro zamawiałam nowy dekoder prze infolinię, to powinnam to załatwiać przez telefon, była negatywnie usposobiona, niegrzeczna, jej sposób zwracania się do mnie był ironiczny i prześmiewczy. Na informację, że dekoder nie działa, odpowiedziała cyt.: "a co jam mam z tym zrobić?". Odnoszę wrażenie, że obsługa punktu miała mi za złe, że przyszłam z reklamacją produktu zakupionego przez infolinię, tak jak by to był swoistego konflikt interesu.
Założyłam sobie, że to jest ostatnia wizyta w Polsat, zakończy mi się czas umowy abonamentowej i pożegnam Pana Solorza.
ZaletyTo , że jest ktoś do przyjmowania klientów
WadyKażdy gest, komunikowanie się z klientem to atak, brak elementarnych zasad dobrego wychowania personelu w kontekście obsługi klienta.
MiejscowośćKępno
~Maria / 2022-01-01 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Masakra . 2x w miesiącu muszę przekładać kartę z dekodera głównego do multi rumu 16 schodów x 4 x12 miesięcy =768 za jedyne 70 pln. miesięcznie. Nie mogę doczekać się końca umowy .
Zaletydla Klienta - brak
Wadydla osób w podeszłym wieku z chorobami to katastrofa , jak to możliwe , aby taki nadawca , akcjonariusz, musiał korzystać z tak prymitywnych metod sprawdzania
MiejscowośćTarnobrzeg
~Krzysztof / 2021-12-30 20:28
Ocena: 2.33 / 5
Z deszczu pod rynnę , przeniosłem się do...
...Polsatu i nie mogę doczekać końca umowy , ciągłe przypominanie o płatnościach a jak spóźnisz się kilka dni to świat im się wali na głowę , paski na moim tv , straszenie windykacją i tak kilka razy na dzień , są wyjątkowo bezczelni , i niezrównoważeni
ZaletyPolski kapitał
WadyNachalność , straszenie klientów ,
MiejscowośćNOWY SĄCZ
~Nari / 2021-12-29 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, co miesiąc w tym samym czasie mniej więcej pod koniec miesiąca trzeba dokupic pakiet bo zaczyna zamulać, tak że nic nie można zrobić. Nie ważne czy korzystam dużo czy prawie wcale. Wszystko jest nie tak. Już kupiłam szampana na dzień rozwiązania umowy. NIE POLECAM!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćMarki
~Andy / 2021-12-28 15:57
Ocena: 2.00 / 5
Dekoder posiadam od miesiąca......niestety każdego dnia muszę kilka razy go zrestartować wyłączając wtyczkę zasilania na kilkadziesiąt sekund. Dzieje się tak 4-5 razy dziennie. Kieszeń na dysk jest potrzebna jak "psu piąta noga" bo i tak na zewnętrzny dysk nic nie nagramy (brak opcji). Po co na pilocie jest opcja komend głosowych (mikrofon)....? Przecież ta funkcja nie jest aktywna!!! Funkcje pilota źle opisane w dziale pomocy. W sumie dekoder trafia do klienta niedoskonały i awaryjny a klient za to płaci. I jeszcze jedna uwaga: tzw. "KONSULTANCI" nie potrafią odpowiedzieć klientowi na podstawowe pytania techniczne. Ciągle słyszę w rozmowie telefonicznej lub na czacie.....jeżeli dekoder się zawiesił to proszę odłączyć zasilanie na około 30 sekund i wszystko wróci do normy. Boże...mamy 21 wiek a ja muszę siedzieć lub leżeć przy gnieździe elektrycznym aby zrestartować zawieszający się dekoder!!!
~Użytkownik / 2021-12-27 11:51
Ocena: 1.50 / 5
Obecny tuner już mi pada. Kilkakrotnie się zawiesza dziennie. Chciałem podpisać nową umowę lecz nie ma już w ofercie tunerów z dyskiem twardym a jedynie z opcją nPVR. Co to jest za porażka ta usługa, można nagrywać jedynie programy których się nie ogląda jak MTV!! Niemożna nagrywać TVN, TVP i wszystkich innych podstawowych.
~adas / 2021-12-27 09:15
Ocena: 2.67 / 5
Telewizja przez przeglądarkę porażka - 10 razy trzeba kliknąć by włączyć dowolny kanał (jeśli nie masz ustawionego zapamiętaj hasło to jeszce dłużej)
Graficznie układ strony niefunkcjonalny.
Jakość obrazu nawet przy dobrym łaczu średnia i ciągłe buforowanie.