MiejscowośćOsielsko
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 35 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Kriss / 2022-02-28 19:36
Wciskają ludziom nowy sprzęt i 0 pomocy dalej. Byle tylko umowe nową podpisać. -
-
~Szef / 2022-02-25 17:33
Niekompetentni ludzie. Firma porażka. Z daleka od nich. ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Maria / 2022-02-25 15:52
Często duże zakłócenia w odbiorze. Dział techniczny nic nie umie poza zleceniem wymiany dekodera. Na to potrzeba całego dnia i bycia emerytem. Chętnie namawiają a potem " radź sobie sam". Fatalnie! ZaletyBrakWadyBeznadziejna jakość. Co 2-3 miesiące zakłócenia przez kilka dniMiejscowośćSzczecin -
~Zofia / 2022-02-22 11:19
Do właściciela Polsatu.
Dzisiejsza,kuriozalna rozmowa konsultanta z moim, niedosłyszącym mężem bardzo mnie wkurzyła.Mimo kilku próśb,żeby Pan mówił głośniej i wolniej,mówił ciszej i w trakcie wypowiedzi mojego męża chyba celowo.Na każdą moja cichą podpowiedż była ryposta.(ja jestem muzykiem i słuch mam bardzo dobry,a tego Pana ledwo słyszałam ).Zaznaczam ,że mąż mimo kłopotów ze słuchem jest osobą komunikatywną i w nie ma problemu z załatwianiem podobnych spraw.
ZofiaZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmuMiejscowośćAleksandrowo k/Unierzyża -
~Joanna / 2022-02-21 20:58
Do właścicieli cyfrowego Polsatu Chciałam bardzo pochwalić i podziękować panu Thomas (nie wiem czy dobrze nazwisko napisałam niestety imienia nie pamietam), . Jest to osoba bardzo kompetentna miałam problem i nikt na infolinii, w stacjonarnym punkcie obsługi nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie, a ten człowiek, bez problemu odpowiedział i dowiedziałam się tego czego przez 41 dni nikt nie umiał mi powiedzieć. Mam nadzieję iż ten człowiek dostanie premie odpowiednią do swoich kwalifikacji. ZaletyBardzo dobra i profesjonalna obsługa klientaWadyBrakMiejscowośćZabrze -
~WITIA / 2022-02-20 15:50
Dzień dobry dlaczego polsat sport transmituje mesz plus ligi z Suwałk nie pokazuje realizator transmisji ani razu kibiców ZAKSY .Jechali ponad 600km ale tak przeważnie jest z Wami .Pozdrawiam MiejscowośćKędzierzyn-Koźle -
~Mona / 2022-02-19 22:55
Dodzwonić się to jest cud. Płacic musisz na czas bo 1 dzień i straszą windykacja. Ale to że programow nie ma to twój problem i sam się martw. 80zl to widocznie za mało. Nie polecam! MiejscowośćŚwiebodzin -
~comdar / 2022-02-19 20:44
Tak dennej i ogłupiającej telewizji jak Polsat nie ma chyba na całym świecie. Zero szacunku dla widzów, w programie powinni informować "Blok reklamowy, czasami przerywany filmem lub inną audycją". Po kilku tygodniach zrezygnowałem z ich usług. To jest telewizja dla idiotów. Zdecydowanie odradzam. ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćCoventry -
-
~Andrzej / 2022-02-19 16:44
Nie polecam tych głupków zapłaciłem karę za abonament to potem po 10 latach następna kara za nie oddanie dekodera .
Mogę im piz.w ten głupi lep tym dekoderem to odrazu włącza te mózgi tępe.
Nie pozdrawiam!!!ZaletyZero zaletowMiejscowośćTczew -
~Wkurzony / 2022-02-18 15:31
Lipa a zwłaszcza Fokus TVN. Programy kture leciały w Stanach Zjednoczonych dziesielat temu. Chanba i mydlenie oczek. Panie Solorz???????
ZaletyLipaWadyLipa -
~Sitek / 2022-02-17 15:44
Najgorsza telewizja jaka może być.. ja czekam tylko do końca umowy i jak najdalej od cyfrowego Polsatu.. śnieg lekko pada brak sygnału, wiatr lekko wieje brak sygnału, deszcz pada brak sygnału.. poprostu masakra.. ale o płatności to przypominają już tydzień przed terminem płatności.. na bank już nie jeden użytkownik zgłaszał problem z odbiorem.. I nic z tym nie robią.. ja już jestem użytkownikiem cyfrowego Polsatu 7 lat i przez te 7 lat nic z tym nie zrobiły.. żenada ZaletyŻadnych zalet nie maWadyPełno wadMiejscowośćStryków -
~GOG / 2022-02-17 14:59
Proszę unikać punktu obsługi w Tarnowie w GEMINI !Właścicielka punktu oszukuje, przedstawia nierzetelnie ofertę ,nie,mówi to co się chce usłyszeć.Dekoder miał być z nagrywarką a okazało się ,że ma możliwość nagrywania tylko niektórych kanałów akurat tych które nas nie interesują.Dowiedzieliśmy się tego dopiero z infolinii.Następnego dnia kobieta w salonie powiedziała po prostu :,,pana słowo przeciwko mojemu słowu''.Jak się okazało po zgłoszeniu reklamacji kłamała też w centrali na temat naszej rozmowy o czym dowiedziałam się z infolinii.Odradzam ten punkt ,nigdy więcej!! Wadywredna obsługa w punkcie w Tarnów GEMINIMiejscowośćTarnów -
~OB / 2022-02-17 13:24
Nigdy wcześniej nie miałam tak przykrych doświadczeń z infolinią, jak w Polsacie. Pani na infolinii w przeciągu trzech minut (bo tyle czasu wykonywała swoje obowiązki służbowe) obraziła mnie bez powodu. Jestem ich klientem i mam prawo zadzwonić w każdej sprawie. I każda inna osoba, potrzebująca pomocy nawet w najprostszej sprawie. Bardzo niekulturalny pracownik firmy Polsat. Wadybak chęci pomocy -
~Katir / 2022-02-15 10:47
Jestem niezadowolona z usług Polsatu Cyfrowego. Brak szacunku dla starych klientów. Przy każdej zmianie umowy blokowany jest dekoder . Ta sytuacja nieustannie się powtarza. Nieustannie trzeba wydzwaniać i się denerwować aby odblokowali. Przy aktualizacjach też często blokuje się dekoder. Totalna żenada. Nie polecam tej telewizji. ZaletyBrakWadyOpieszałość w realizacji zgłoszeńMiejscowośćSkoczów -
~Alina / 2022-02-14 21:05
Uwaga !mam dwa dekodery,co jakiś czas,przeważnie nocną porą,blokują mi jeden dekoder.
Tak bronią się by dekodera nie użyczać do innego domu,wtedy trzeba z dekoder odblokować zamieniając karty.
Żenada,dziecinne zagrywki,nic nie daje żadna rozmowa z konsultantem, każą mi w salonie pobrać nowszy model dekodera ale zapomnieli powiedzieć że wiąże się z tym podpisanie nowej umowy na kolejne lata.
Wystrzegać się,wszystko tylko nie cyfrowy Polsat i od 10 lat te same powtórki programówZaletyŻadnych nie maWadyZa mało miejsca by wymienić,same wady.MiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Niunia / 2022-02-12 13:16
Masakra,leje,wieje i w Polsacie nic się nie dzieje a do tego jeszcze NA TYDZIEN PRZED TERMINEM PLATNOSCI W TELEFONIE U MRZA PRZYPOMNIENIA,W TELEWIZORZE PRZYPOMNIENIA O TERMINIE PLATNOSCI KTORA JEST ZA TYDZIEN,CO TO MA BYC
,przy podpisaniu umowy gadaj jak z dorosłym a jeśli chodzi o płatność traktują człowieka jak dziecko,masakraZaletyZeroWadyFullMiejscowośćLawylala -
-
~Mariusz / 2022-02-11 20:50
Tragedia nie polecam w poniedziałek idę rozwiązać umowę lekki deszcz lub wiatr i brak obrazu i dźwięku ZaletyBrakWadyTrochę pada i brak sygnałuMiejscowośćSzamotuły -
~Jacek / 2022-02-11 20:43
Nie polecam wręcz przestrzegam.Po rozwiązaniu umowy nadal coś im się należy ZaletybrakMiejscowośćZamość -
~Szewcj / 2022-02-11 19:35
W dniu dzisiejszym przedlużałam umowę z CP z wymianą dekodera. Oczywiście, należało aktywować usługę na kanale nr 1, co oczywiście zrobiłam. Po upływie 3 godzin skontaktowałam się po raz pierwszy przez infolinię z konsultantem w celu ponowienia aktywacji. Jako, że nie nastąpiło to w przeciągu kolejnych trzech godzin, ponowiłam telefon. Niestety, konsultanci nie przekazują sobie informacji między sobą i nie odnotowują kontaktów w systemie. Rozmowa przebiegła w niemilej atmosferze, ponieważ sugerowano mi brak jakiegolwiek kontaktu wcześniej.
Za obsługę klienta na infolinii definitywna jedynka! -
~NODY / 2022-02-09 07:51
Z cyfrowym Polsatem jesteśmy już dwa lata, więc myślę, że można już coś powiedzieć.Pomijajac fakt,że cena faktury rosła z miesiąca na miesiąc, kanały telewizji znikały po kolei.Tlumaczyli się okresem promocji...ok...ponad miesiąc temu wykupiłam HBO GO, interesował mnie tylko jeden film dla którego wykupiłam pakiet.pp 3 tygodniach(!)oczekiwania, włączyli.wszystko działało, tylko nie ten jeden film.na reklamację czeka się miesiąc (!)więc dwa miesiące czekam, żeby obejrzeć film, który mnie interesuje. Dla mnie to paranoja, i jeśli macie wybór innej telewizji, to się nie zastanawiajcie, bo ja cyfrowemu polsatowi mówię zdecydowanie, KLAPA !!! ZaletyMożliwość odbioru za granicą.WadyCena!Obsługa infolinii! ilość kanałów w stosunku do ceny jest słaba!czas oczekiwania na HBO GO to chyba żart!nie , nie i jeszcze raz nie!
strona 35 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »