Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzony / 2022-02-18 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa a zwłaszcza Fokus TVN. Programy kture leciały w Stanach Zjednoczonych dziesielat temu. Chanba i mydlenie oczek. Panie Solorz???????

    ZaletyLipa
    WadyLipa
  • ~Sitek / 2022-02-17 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja jaka może być.. ja czekam tylko do końca umowy i jak najdalej od cyfrowego Polsatu.. śnieg lekko pada brak sygnału, wiatr lekko wieje brak sygnału, deszcz pada brak sygnału.. poprostu masakra.. ale o płatności to przypominają już tydzień przed terminem płatności.. na bank już nie jeden użytkownik zgłaszał problem z odbiorem.. I nic z tym nie robią.. ja już jestem użytkownikiem cyfrowego Polsatu 7 lat i przez te 7 lat nic z tym nie zrobiły.. żenada
    ZaletyŻadnych zalet nie ma
    WadyPełno wad
    MiejscowośćStryków
  • ~GOG / 2022-02-17 14:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę unikać punktu obsługi w Tarnowie w GEMINI !Właścicielka punktu oszukuje, przedstawia nierzetelnie ofertę ,nie,mówi to co się chce usłyszeć.Dekoder miał być z nagrywarką a okazało się ,że ma możliwość nagrywania tylko niektórych kanałów akurat tych które nas nie interesują.Dowiedzieliśmy się tego dopiero z infolinii.Następnego dnia kobieta w salonie powiedziała po prostu :,,pana słowo przeciwko mojemu słowu''.Jak się okazało po zgłoszeniu reklamacji kłamała też w centrali na temat naszej rozmowy o czym dowiedziałam się z infolinii.Odradzam ten punkt ,nigdy więcej!!
    Wadywredna obsługa w punkcie w Tarnów GEMINI
    MiejscowośćTarnów
  • ~OB / 2022-02-17 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wcześniej nie miałam tak przykrych doświadczeń z infolinią, jak w Polsacie. Pani na infolinii w przeciągu trzech minut (bo tyle czasu wykonywała swoje obowiązki służbowe) obraziła mnie bez powodu. Jestem ich klientem i mam prawo zadzwonić w każdej sprawie. I każda inna osoba, potrzebująca pomocy nawet w najprostszej sprawie. Bardzo niekulturalny pracownik firmy Polsat.
    Wadybak chęci pomocy
  • ~Katir / 2022-02-15 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niezadowolona z usług Polsatu Cyfrowego. Brak szacunku dla starych klientów. Przy każdej zmianie umowy blokowany jest dekoder . Ta sytuacja nieustannie się powtarza. Nieustannie trzeba wydzwaniać i się denerwować aby odblokowali. Przy aktualizacjach też często blokuje się dekoder. Totalna żenada. Nie polecam tej telewizji.
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość w realizacji zgłoszeń
    MiejscowośćSkoczów
  • ~Alina / 2022-02-14 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !mam dwa dekodery,co jakiś czas,przeważnie nocną porą,blokują mi jeden dekoder.
    Tak bronią się by dekodera nie użyczać do innego domu,wtedy trzeba z dekoder odblokować zamieniając karty.
    Żenada,dziecinne zagrywki,nic nie daje żadna rozmowa z konsultantem, każą mi w salonie pobrać nowszy model dekodera ale zapomnieli powiedzieć że wiąże się z tym podpisanie nowej umowy na kolejne lata.
    Wystrzegać się,wszystko tylko nie cyfrowy Polsat i od 10 lat te same powtórki programów
    ZaletyŻadnych nie ma
    WadyZa mało miejsca by wymienić,same wady.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Niunia / 2022-02-12 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,leje,wieje i w Polsacie nic się nie dzieje a do tego jeszcze NA TYDZIEN PRZED TERMINEM PLATNOSCI W TELEFONIE U MRZA PRZYPOMNIENIA,W TELEWIZORZE PRZYPOMNIENIA O TERMINIE PLATNOSCI KTORA JEST ZA TYDZIEN,CO TO MA BYC
    ,przy podpisaniu umowy gadaj jak z dorosłym a jeśli chodzi o płatność traktują człowieka jak dziecko,masakra
    ZaletyZero
    WadyFull
    MiejscowośćLawylala
  • ~Mariusz / 2022-02-11 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam w poniedziałek idę rozwiązać umowę lekki deszcz lub wiatr i brak obrazu i dźwięku
    ZaletyBrak
    WadyTrochę pada i brak sygnału
    MiejscowośćSzamotuły
  • ~Jacek / 2022-02-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wręcz przestrzegam.Po rozwiązaniu umowy nadal coś im się należy
    Zaletybrak
    MiejscowośćZamość
  • ~Szewcj / 2022-02-11 19:35
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu dzisiejszym przedlużałam umowę z CP z wymianą dekodera. Oczywiście, należało aktywować usługę na kanale nr 1, co oczywiście zrobiłam. Po upływie 3 godzin skontaktowałam się po raz pierwszy przez infolinię z konsultantem w celu ponowienia aktywacji. Jako, że nie nastąpiło to w przeciągu kolejnych trzech godzin, ponowiłam telefon. Niestety, konsultanci nie przekazują sobie informacji między sobą i nie odnotowują kontaktów w systemie. Rozmowa przebiegła w niemilej atmosferze, ponieważ sugerowano mi brak jakiegolwiek kontaktu wcześniej.
    Za obsługę klienta na infolinii definitywna jedynka!
  • ~NODY / 2022-02-09 07:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Z cyfrowym Polsatem jesteśmy już dwa lata, więc myślę, że można już coś powiedzieć.Pomijajac fakt,że cena faktury rosła z miesiąca na miesiąc, kanały telewizji znikały po kolei.Tlumaczyli się okresem promocji...ok...ponad miesiąc temu wykupiłam HBO GO, interesował mnie tylko jeden film dla którego wykupiłam pakiet.pp 3 tygodniach(!)oczekiwania, włączyli.wszystko działało, tylko nie ten jeden film.na reklamację czeka się miesiąc (!)więc dwa miesiące czekam, żeby obejrzeć film, który mnie interesuje. Dla mnie to paranoja, i jeśli macie wybór innej telewizji, to się nie zastanawiajcie, bo ja cyfrowemu polsatowi mówię zdecydowanie, KLAPA !!!
    ZaletyMożliwość odbioru za granicą.
    WadyCena!Obsługa infolinii! ilość kanałów w stosunku do ceny jest słaba!czas oczekiwania na HBO GO to chyba żart!nie , nie i jeszcze raz nie!
  • ~Anna / 2022-02-06 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, propaganda pisowska na całego. Zrezygnowałam już z dwóch dekoderów, został mi jeszcze jeden, jak tylko o skończy się umowa to rezygnuję na dobre z tej pseudo telewizji.
    ZaletyNie ma
    WadyPropaganda pisowska
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~kakdsa / 2022-02-05 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam bardzo, ping bardzo wyskoki, lagi maja lagi oraz pobieranie jest na powiomie iq solorza
    Zaletynie ma
    Wadybardzo wiele
  • ~Aleksander / 2022-02-05 00:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie zwracają nadpłat za wypowiedziana umowę. Nie przestrzegają warunków umowy. Wprowadzają w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyDodzwonienie liczy się z cudem. Po łaskawym odebraniu telefonu jest się zmuszonym do wysłuchania automatycznej sekretarki i nadal czeka się na połączenie.Masakra!
    MiejscowośćLubań
  • ~Monika / 2022-02-04 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety musiałam skorzystać z infolinii Polsatu z powodu braku sygnału w telewizorze. Na tak niesympatyczna kobietę jeszcze nigdy nie trafiłam! Prosiłam o powtórzenie pytania i zostałam bardzo niegrzecznie potraktowana i wyzwana że kilka razy nie będzie powtarzać.
    Pracując na takim stanowisku powinna mieć odrobinę kultury i szacunku..
    Coraz bardziej zastanawiam się czy nie też.
    MiejscowośćJanowiec Wielkopolski
  • ~Beata / 2022-02-03 12:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam.chciałabym pochwalić bardzo grzeczną profesjonalną obsługę w punkcie w Tarnowie przy ul.Bernadyńskiej 6.
    Byłam tam 2 razy i za każdym razem pełny profesjonalizm.Gratuluję i polecam ten punkt.
    Beata Pomykacz
  • ~Jakub / 2022-02-02 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć od 5 miesięcy mam problem z jakością internetu mam ogromne opuznienie które oscyluje w granicach od 110 do nawet 1900 także nie jestem w stanie nic zrobić prędkość internetu także jest tragiczna na umowie pisze do 150mb w rzeczywistości jest max 8 także mega słabo mimo dzwonienia do punktu każecie mi zrestartować wasz router tylko że te wasze są nic nie warte i po ok. 2 miesiącach pan mi go zresetował i przestał działać nowy musiałem kupować na własny koszt , w dodatku bardzo chamska obsługa nie polecam w dodatku chce powiedzieć że płaciłem za 100zl za ten tragiczny pakiet
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWłocławek
  • ~Magda / 2022-02-02 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed chwilką odebrałam telefon od konsultanta polsatu i pierwszy raz spotkałam się z taką przedziwną, mało sympatyczną sytuacją. Konsultant chciał się dowiedzieć ode mnie czemu rezygnuję zrywam umowę z ich firmą. Nie udało mi się jednak nic powiedzieć, ponieważ 'pan w słuchawce" wylewał swoje żale i wmawiał mi, że źle robię i nic nie wiem o ich usługach...a na koniec swojego wywodu po prostu rozłączył sie...
    Wadychyba powinni weryfikować kto pracuje na infolinii
    MiejscowośćWisła
  • ~Idalia / 2022-02-02 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy! Żenujące podejście do klienta! Pół Polski nie ma telewizji, a wy na infolinii wkręcacie ludziom ze mają problem z satelita????Oszustwo! To Wy nie wywiązuje cię sie z umowy! Każecie płacić 300 zł za ustawienie satelity! Oszuści! Nagle połowie Polski zepsuła się satelita! Ciekawe. ????????
    ZaletyZadne
    WadyWszystkieki
    MiejscowośćToruń
  • ~Domi / 2022-02-01 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nigdy! Lepiej nie mieć internetu ani telewizji niż podpisywać jakąkolwiek umowę z cyfrowym Polsatem
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćJelcz-Laskowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926