Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 33 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Rad / 2022-03-10 16:26
Jeżeli ktoś zastanawia się nad zakupem Polsatu cyfrowego to mocno odradzam. Dekodery, które mają nie są przystosowane do odbioru między innymi HBO Max. Nic nie będzie działało, ale zaproponują Wam za to oglądanie na telefonie i panele słoneczne. -
-
~Michał / 2022-03-10 10:20
Firma ma bardzo lekceważący stosunek do klienta. Wszystko pięknie przy sprzedaży usługi, potem już tylko droga przez mękę. Zamówiłem usługę tv która nie działała. Dział wsparcia technicznego działa jak firmy za czasu komuny. Lekceważące podejście do klienta, zero pomocy i pretensja, że się w ogóle do nich dzwoni. Jeśli ktoś zawarł umowę przez telefon to ma prawo do 14 dniowego terminu odstąpienia od umowy. Polecam przy sporządzaniu odstąpienia napisać, że żąda się zwrotu pieniędzy (płaci się za sprzęt kurierowi przy odbiorze przesyłki) droga tą samą drogą jaką nastąpiła płatność. Będą musieli wtedy pieniądze wysłać kurierem. Polecam tak zrobić ponieważ oni sprzętu ani odstąpienia od umowy też nie przyjmują w żadnym punkcie i jedyna możliwością jest wysyłka na własny koszt. Ogólnie firmę trzeba omijać z daleka. ZaletyUmiejętność dobrego zareklamowania uskugWadyCałokształt usług oraz podejścia do klientaMiejscowośćPruszków -
~Marcin Krawczyk / 2022-03-10 09:01
Oglądam Państwa stację polsat nowy dzień. Możecie nie pokazywać tego rudzielca to jest CIOTA PADAŁ. Może u was już ta zarazę rozniósł że go pokazujecie w telewizji. -
~Bib / 2022-03-09 07:38
Usunęli HBO GO. Mam umowę jeszcze rok i muszę płacić za brak usługi na telewizorze. Złodzieje. Jest to usługa dodatkowa. Nigdy więcej polszmaty. Złodzieje ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćToruń -
~Jestem.skorpionem / 2022-03-08 15:50
Usunęli HBO GO z telewizji i karzą pobierać HBO MAX i jeszcze za nie płacić. żałosne MiejscowośćChełm Śląski -
~Zenek / 2022-03-07 19:54
Jak wy na wojnę możecie mówić agresja albo zastępować słowo wojna inwazją... Manipulanty -
~Kotka / 2022-03-06 22:09
Przysyłają jakieś upomnienia, na dziwne kwoty, strasząc windykacją, na dekoderze informacja, że brak zaległości, do konta klienta nie można się zalogować ani odzyskać dostępu, telefonów nie odbierają, w punkcie nic nie wiedzą, programy ciągle niedostępne, mój ulubiony komunikat "błąd odczytu" albo "nieobsługiwany format wideo", z internetu już zrezygnowałam, teraz czas na telewizję, na szczęście na telefon nie dałam się namówić. Zaletykompletny brak zaletWadyniezliczona ilośćMiejscowośćCzechowice-Dziedzice -
~Janek / 2022-03-06 03:40
Niewiarygodni są konsultanci,zamawianie tylko w sklepie. ZaletyBrakWadyReklamyMiejscowośćLubin -
-
~Marzena / 2022-03-05 23:39
Dno, kontakt po 50min.zero pomocy, ale i płatnościach potrafią przypominać, dno.. MiejscowośćCzechowice Dziedzice -
~Slawek / 2022-03-05 20:33
Po rozwiązaniu umowy dot. usługi internetu otrzymałem wezwanie do zapłaty za sprzęt który ma 8 lat /pendrive oraz ruter w kwocie 1 000 pln. Na szczęście mogłem zwrócić ten cenny sprzęt, ale za brakujący 8 letni przewód LAN długości ok 15 cm musiałem zapłacić 10 pln WadyPolityka w stosunku do własnych Klientów, chamstwo i zwykłe prostactwo pracowników infoliniiMiejscowośćKutno -
~Kaka / 2022-03-05 08:24
Polsat prorosyjska telewizja.Starannie usiłują zapraszać gości od siania nieprawdy. ZaletyBrakWadyTyfusMiejscowośćArmenia -
~Rcrawt / 2022-03-04 16:28
Wstyd panie Solorz a gdzie pieniądze od Pana na wzmocnienie Ukrainy 5 mln żenada MiejscowośćJaworzno -
~Alina / 2022-03-03 21:36
Nie dajcie się nabrać i wciągnąć w abonament.
Mam dwa dekodery,co parę dni Polsat blokuje jeden z dekoderów (dzieje się to około godz 22) bo sądzą że dekoder może być u sąsiada,wtedy muszę zamienić karty by odblokować.
ż
Żenada, dziecięce zagrywki!!!tv wisi na ścianie,wysoko, muszę iść po drabinę do piwnicy by dostać się do dekodera.
Dają propozycje by iść po bardziej nowoczesny dekoder do salonu,tylko zapominają dodać że wiąże się to z nową umową na kolejne lata.
Za dekoder musiałam zapłacić,nie chcą oddać kasy.!!ZaletyŻadnych, absolutnie żadnychWadyZa mało miejsca by wymienićMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Ez / 2022-03-01 17:45
Nie polecam ,wstanę gówno tyle mągę powiedzieć -
~Niezadowolony klient / 2022-03-01 12:31
Wciskają najmniejsze talerze gdzie nawet specjalista ma problemy z ustawieniem, nie ważne jaka jest pogoda przerywa programy nawet teraz gdzie nie ma wiatrów przerywa i przez kilka minut nie ma, żadnych programów do kilkunastu minutach urochamia się spowrotem. Zanika również głosy w programach, mają gdzieś klinieta szybko szybko podpisać umowę i potem mają gdzieś. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyObsługa
JakośćMiejscowośćRumia -
~Kriss / 2022-02-28 19:36
Wciskają ludziom nowy sprzęt i 0 pomocy dalej. Byle tylko umowe nową podpisać. MiejscowośćOsielsko -
-
~Szef / 2022-02-25 17:33
Niekompetentni ludzie. Firma porażka. Z daleka od nich. ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Maria / 2022-02-25 15:52
Często duże zakłócenia w odbiorze. Dział techniczny nic nie umie poza zleceniem wymiany dekodera. Na to potrzeba całego dnia i bycia emerytem. Chętnie namawiają a potem " radź sobie sam". Fatalnie! ZaletyBrakWadyBeznadziejna jakość. Co 2-3 miesiące zakłócenia przez kilka dniMiejscowośćSzczecin -
~Zofia / 2022-02-22 11:19
Do właściciela Polsatu.
Dzisiejsza,kuriozalna rozmowa konsultanta z moim, niedosłyszącym mężem bardzo mnie wkurzyła.Mimo kilku próśb,żeby Pan mówił głośniej i wolniej,mówił ciszej i w trakcie wypowiedzi mojego męża chyba celowo.Na każdą moja cichą podpowiedż była ryposta.(ja jestem muzykiem i słuch mam bardzo dobry,a tego Pana ledwo słyszałam ).Zaznaczam ,że mąż mimo kłopotów ze słuchem jest osobą komunikatywną i w nie ma problemu z załatwianiem podobnych spraw.
ZofiaZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmuMiejscowośćAleksandrowo k/Unierzyża -
~Joanna / 2022-02-21 20:58
Do właścicieli cyfrowego Polsatu Chciałam bardzo pochwalić i podziękować panu Thomas (nie wiem czy dobrze nazwisko napisałam niestety imienia nie pamietam), . Jest to osoba bardzo kompetentna miałam problem i nikt na infolinii, w stacjonarnym punkcie obsługi nie był w stanie odpowiedzieć na moje pytanie, a ten człowiek, bez problemu odpowiedział i dowiedziałam się tego czego przez 41 dni nikt nie umiał mi powiedzieć. Mam nadzieję iż ten człowiek dostanie premie odpowiednią do swoich kwalifikacji. ZaletyBardzo dobra i profesjonalna obsługa klientaWadyBrakMiejscowośćZabrze
strona 33 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »