Naiwiększa porażka jaka może być to polsat cyfrowy.zacina się cały czas,brak kompetętnych ludzi aby cokolwiek załatwić.Osoba od spraw technicznych kompletnie nie zna sie na rzeczy.CHciałam wyłączyć pakiet odnawialny bo nie można z pozycji dekodera to już trzy miesiące wyłanczają i nie mogą wyłączyć.Polst to naciągacz klijenta a potem wypina sie i nic ci nie pomoże.Ostrzegam z daleka przed nimi.Magda
Zaletyżadnych
WadyBRAK OBSŁUGI KTÓRA BY COKOLWIEK UMIAŁA ZROBIĆ.TOTALNE DNO
~Malgorzata / 2022-10-28 20:38
Ocena: 1.33 / 5
Temat-emisja programs. Nie moge zrozumiec, Jak mozna emitowac filmy dobre warte obejrzenia dla relaksu w tygodniu o poznych godzinach. O godz. 21.30 w tygodniu kto, maszyna sile, I energie poznych ciezkim dniu pracy, mase innych obowiazkow w ciagu dnia ogladac o tej godz.film, .Cya naprawde director programs oraz jego ekipa nie maja rozeznania. Co z piatkiem, Sobota, puszczacie filmy fantastyczne, glupoty d l a k o g o ???????.Mlodziez was nie oglada!!!a my chetnie obejzymy komedie, dobre film.....mlodziez oglada w internecie a nie wasze programy, Mindy to zrozumiecie, nice mine nie dziwi ze, macie take mala ogladalnosc, ile mozna ogladac Sreka i tych innych glupot, a weekend przelaczac inny kanal bo was sie nie da ogladac ,programy zle ulozone, nie w dni w ktore mozna usiasc I obejzec. Chas najwyzszy na zmiane dyrektora programowego!!!!!
ZaletyBrak
WadyBards duzo niesposob wymienic wszystkich
MiejscowośćRixensart
~Małgorzata / 2021-01-19 19:55
Ocena: 1.33 / 5
Szkoda pieniędzy na tą usługę. Ciągle powtarzane te same filmy, brak nowości. Pod koniec umowy dekoder zaczyna waryjowac z dźwiękiem i żeby cokolwiek słyszec należało podglosnic prawie na full. Raz tylko chciałam skontaktować się z infolinią i niestety nie dostąpiłam tego zaszczytu. Zdecydowanie lepiej zainwestować w zwykła antenę plus netflix
ZaletyBrak
WadyPowyżej
MiejscowośćOstrów Wielkopolski
~Marek / 2023-04-11 00:18
Ocena: 1.33 / 5
Usługa poniżej zera. Mam już 4 dekoder i nadal zawiesza się. Co kilka godzin aktualizuje oprogramowanie. Znikają opisy programów. Dekoder sam się wyłącza i ponownie uruchamia.
Nie polecam. Koniec umowy jest blisko i to jest jedyny pozytyw.
ZaletyNie było, nie ma i jak sądzę nie będzie.
WadySame.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Mari / 2023-04-13 22:40
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam zmiana pogody i już nie na programów żenada nie polecam.zaraz kończę umowę i się od was uwalni
ZaletyHahA
WadySame wady
MiejscowośćPsary
~Mariusz / 2022-04-05 08:20
Ocena: 1.33 / 5
Internet z nimi to porażka. Jutro rozwiązuje umowę i zamawiam unijnego dostawcy.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćWolomin
~Mariusz / 2023-12-04 20:31
Ocena: 1.33 / 5
Białystok, Galeria na Hetmańskiej.
Przyjechałem z zagranicy, umowa rozwiązana, miałem dostarczyć tylko dekoder. Okazało się, że przyjechałem o 5 dni za wcześnie i nie mogą oni przyjąć mojego dekodera. Muszę przyjechać z USA jeszcze raz, specjalnie by oddać im dekoder. Powiedziałem, że zostawiam dekoder i wychodzę, a oni na to że dekoder na 100 % zginie i będą mi naliczać kary, za nie zwrócenie sprzętu.
Miałem jeszcze jedna umowę, więc przy okazji kazałem ja też zlikwidować, bo mnie zdenerwowali. Pierd..ę taki servis i takie podejście do klienta.
W internecie znalazłem setki ofert dużo bogatszych i tańszych od Pół szmaty.
ZaletyBrak
MiejscowośćBiałystok
~Mariusz / 2024-07-14 13:27
Ocena: 1.33 / 5
Przecież ta jedna gwiazdką to chyba pomyłka od półtorej tygodnia od podpisania umowy dzwonie codziennie po dwa trzy razy jak nie działa multirum to nie działa główny podejście infolinii to chyba ktoś sobie jaja robi wymiana dekodera i dalej nic nie działa a Pan na infolinii mówi że to moja wina NAPRAWDĘ NIE POLECAM DNO MÓŁ i WODOROSTY
ZaletyŻadnych
WadyObsługa plus sprzęt
MiejscowośćSzówsko
~Mikołaj / 2016-09-04 21:55
Ocena: 1.33 / 5
Codziennie są jakieś problemy, jak nie ma obrazu, tak dzwięku, obsługa rozkłada ręce a na każdą naprawę trzeba czekać przynajmniej 2 godziny. Samo połączenie z infolinią trwa z 10 minut.
ZaletyBrak
WadyInfolinia to tragedia
Ciągłe problemy
Na naprawę trzeba czekać +2 godziny
~Milena / 2021-08-26 17:50
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia! Ciągle problemy, dekoder nie odbiera, ciągle jakieś blokady. A nie wspomnę jak tylko spadnie mały deszcz już nie odbiera! Czekam tylko na rozwiązanie umowy
ZaletyBrak
WadyProblem dodzwonić się na infolinię
Multiroomy zablokowane z nie wiadomo jakich przyczyn, spadnie deszcz lub nadejdzie chmura i już tv nie odbiera
MiejscowośćWołomin
~Monika / 2019-10-07 17:14
Ocena: 1.33 / 5
Okropnie niemiła pani w infolinii, zero pomocy, niemiły ton, zero cierpliwości. Rezygnuję z usługi. Gdzie zachęta dla klientów? Polecam zwolnić z pracowników. Złodzieje naliczający niesłuszne opłaty. Pol roku temu przyszedł mi rachunek na dodatkowe 50zl, odwołałam się po czym ostatnio przyszło mi kolejne. W umówię mam ze do 2021 roku miałam płacić 50 zł mniej. Teraz wstrętna baba mówi mi ze w systemie ma inną umówię. Ja na papierze mam swoje. Nie idzie sie z nią dogadać i bezczelnie sie pyta czy to juz wszystko i ze trzeba sie patrzeć co sie podpisuje
MiejscowośćKraków
~Nick / 2020-02-21 14:09
Ocena: 1.33 / 5
Kiedyś miałem od nich Telewizję i internet . Zrezygnowałem z internetu bo to totalna porażka ( kilka lat temu jakoś chodził ale teraz to parodia internetu ) . Z TV złożyłem rezygnację i od 21 marca nic z Cyfrowym Polsatem nie będę miał wspólnego . Podejście do klienta nie jest na najwyższym poziomie . Ich strona do logowania ICOK jest przestarzała i już mało funkcjonalna . Przed końcem umowy strasznie nękają o podpisanie kolejnej umowy i mówią , ze jakby co to się załatwi ale w rzeczywistości jak coś chciało się lekko zmodyfikować to mówili , że się nie da .
Zaletyna chwilę obecna brak
Wadytragiczne podejście do klienta i dziwna polityka
MiejscowośćSuchy Dąb
~Niezadowolona / 2021-11-04 21:15
Ocena: 1.33 / 5
Telewizja nie odbiera, po wielu telefonach nic się nie zadziałało w tym temacie
Wizyta w punkcie przebiegała w miarę dobrze do momentu kiedy nie powiedzieliśmy że że względu na brak możliwości odbioru sygnału nie chcemy przedłużac umowy lecz ja zerwać
Zostaliśmy wyproszeni ponieważ byli inni w kolejce
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy
Brak wysłuchania
Brak zrozumienia
Bezczelnosc
MiejscowośćWałcz
~Niezadowolony klient / 2021-10-22 10:07
Ocena: 1.33 / 5
Wielki jeden żart. Otrzymałam używany dekoder, antenę ( w postaci talerza ) to kpiny przy każdym małym wietrzyku bądź deszczu pojawia się brak sygnału lub tak bardzo przerywa że nie da się tego oglądać. Jak przyjęłam specjaliste do założenia anteny, przekazał informacje że talerz jest dość mały i mogą być zakłócenia co właśnie się dzieje od pory kiedy zaczęła się jesień i częściej występują watry i deszcze. Mam płacić za telewizję która przerywa. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyPrzerywa
Brak sygnału
MiejscowośćRumia
~Niezadowolony widz / 2022-06-26 12:58
Ocena: 1.33 / 5
Polsat stał się totalną porażką. Nie dość ze Wydarzenia kłamią jak z nut i tylko sięją propagandę strachu,to gale UFC są ucinanie,nagrywane są nie do konńca,błędy czasowe itp. Niedługo zrywam umowę.
Ps. Mam nadzieję,ze pewnego dnia wszyscy zdradzieccy dziennikarze poniosą zasłużoną karę za zdradę Polski i Polaków. Nie bedzie dla was litości.
ZaletyPodczas pandemii pokazali kim naprawdę są i stracili zaufanie Polaków.
WadyTelewizja - ścierwowa / zakłamana
MiejscowośćLondyn
~Nnnnn / 2023-11-27 18:49
Ocena: 1.33 / 5
Telewizja nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje. Oszukują klientów wciskając im najdroższe pakiety. Dogadać też się nie idzie z nimi nie zależy im na kliencie. Ogólnie to nie polecam
MiejscowośćPrzemyśl
~on... / 2020-10-17 17:52
Ocena: 1.33 / 5
Od 17 dni nie mogę aktywować kanałow wymieniłem juz 3 dekodery (chyba je ze złomu biorą)obsługa klienta to kupa śmiechu -modlę się aby z 5 g się nie brali bo widły to dla nich za skomplikowane urządzenie . Nie badz frajerem - jak Ja zastanów się zanim wdepniesz w gó..o !!
ZaletyBrak
Wady- obsługa techniczna - reszty nie wiem bo od 17 dni prubuje uruchomic tv dekoder!!
MiejscowośćBielsko-Biała
~Pina225 / 2023-06-03 22:41
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam, posiadam ofertę multiroom ,jak jeden dekoder nie jest dłużej używany to blokują kanały i trzeba dzwonić na infolinię, do której dodzwonienie się graniczy z cudem. Gorzej niż źle. Na infolini trzeba słuchać 5 minut robota, żeby potem poczekać kolejne 15, aby dowiedzieć się, że wszyscy operatorzy są zajęci i trzeba zadzwonić później.
ZaletyBrak
~Piotr / 2019-04-02 21:56
Ocena: 1.33 / 5
Wyłudzacze, brak kompetecji,totalna niewiedza konsultantów, dopiero wskazanie iż nagrywam rozmowę spowodowało gwałtowny napływ oleju i włączenie rozumowania.
Wrzuciłem do Polsatu i HBO go nie mam i trzeba płacić a umowie że jest jako usługa dodatkowa i jeszcze jak rozmawiałem w punkcie obsługii się pytałem o Netflix tak jest dostępny tylko żeby wcisnęc i podpisać
WadyKłamstwo obsługi klienta .... I brak HBO go a umowie jest a teraz sobie życzę płacić za HBO