Witajcie. Mam zawartą umowę z Polsatem na 24msc. Od samego początku podpisania umowy, czyli 1,5 msc, temu do tej pory same problemy z dekoderem Evobox HD. Jest to już mój 5 dekoder w tak krótkim czasie.I chyba na tym zakończę chodzenie do salonu PC na kolejne wymiany. Powód- każdy dekoder jaki posiadałem czyli omawiany Evobox HD. Ma błąd w oprogramowaniu. Podczas oglądania co jakiś czas zanika obraz wraz z dźwiękiem. I to dzieje się na wszystkich kanałach z pakietu. Po kilka/naście razy dziennie. Najbardziej to widać na kanale 93/92 bajki dla dzieci. Które moje dzieci lubią. A gdy chcesz z 93 kanału przełączyć na 94. A potem powrócić z powrotem wstecz na 93.Zacina lub wcale nic nie ma na ekranie. Dodam że instalacja jest ok. Nie zanika sygnał bo gdy jest problem z odbiorem to mogę sprawdzić jakość sygnału. Idealnie mam. Będąc w salonie PC pokazałem na moim dekoderze co się dzieje. Przyznali Mi kolejną wymianę dekodera. Nie przyjąłem Go, bo to występuje na każdym tym modelu. A Panie rozkładają ręce mówiąc że im nie wolno przyjmować reklamacji z tego tytułu. Muszę dzwonić/pisać do polsatu. Tak zrobiłem. Miła uprzejma osoba zza słuchawki poinformowała Mnie że rozmowa (może być nagrywana) też oznajmiłem że nagrywam.Przyjeli zgłoszenie mojej reklamacji. Mam czekać na odzew poczty elektronicznej. W tym momencie kończy się miły dostawca pakietu telewizji satelitarnej PC. Odpowiedź przyszła z negatywnym wynikiem mojej prośby. Winę ponosi klient bo ma złą instalacje antenową. Mimo załączonych zdjęć z opisem usterki. Czarno na białym widać że sygnał jest dobry. a obrazu i dzwięku niestety już nie ma. Na każdą prośbę odzewu mailowo musiałem czekać 24 godz. Gdy napisałem że zgłaszam sprawę odpowiednim organom. Odpowiedź otrzymałem w 2 godz. Same paragrafy że mogę się ( bujać )i przez sąd tylko załatwić to. Tak właśnie traktują klienta. Umowa którą podpisujesz jest dla nich. Nie Ciebie. A ja chciałem tylko polubownie wyjaśnić ten problem z ich dekoderami. Z prośbą na wymianę, na inny model niż evobox hd bo to złomy. Nie odpuszczę i zgłoszę się gdzie trzeba.PS;jak nie chcecie mieć problemów z dekoderem, a wasz telewizor obsługuje karte CAM. To najlepszy wybór. na jeden tv. Wtedy steruje wasz telewizor,a nie jakaś zabawka która niby działa.
Zaletymiła obsługa jak podpisujesz umowę. Potem mają cie gdzieś
Wadyzłomy nie dekodery
MiejscowośćMazury
~Karo / 2023-01-11 18:35
Ocena: 1.67 / 5
Proponuje zmienic operatorow
Pani bardzo nieuprzejma po tym jak powiedzialam zeby juz wiecej nie dzwonila bo rezygnuje z oferty
WadyOkropna obsluga
MiejscowośćBoleslawiec
~Karol Ł. / 2022-11-08 19:00
Ocena: 1.67 / 5
nie ma usługi idealnej, ale jeśłi nie mam dobrych usług, to staram się w inny sposób zadbać o klienta i pozycję na rynku. POLSAT to jakiś beton, kosmos klasy PISologia stosowana. Dodzwoń sie do wsparcia jeśłi potrafisz - super - i co? Jestes oszustem! Paranoiczny stosunek do klienta, klient to zło. Kosmos !!! Czytałem opinie przed podpisaniem umowy i pomyślałem - klasyczne poskie narzekanie ... Heh niestety opinia o POLSACIE to prawda.
Zaletymoże cena?
WadySłaba usługa i chory stosunek do klienta, nawet nie sposób wymienić wszystkiego bo to paranoja.
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Kazik / 2021-10-22 17:20
Ocena: 1.67 / 5
Do czego ta kieszeń do dysku w polsat 4k,skoro nie dziala dysk?(???
ZaletyBrak
WadyNie idzie nagrywac
Miejscowośćkamien krajenski
~Klakson / 2021-06-12 22:18
Ocena: 1.67 / 5
Witam , świadomie dodaje opinię , jestem od bardzo długo klientem cyfrowego Polsatu i powiem że jeśli chodzi o jakiś np. Internet to teraz bez przyczyny się zawiesza , zglaszalem ten problem a tu cisza .... teraz mam już zamiar zgłosić koniec współpracy z tą firmą ..dobrze że mam umowę na czas nie określony..
Wadypomoc techniczna , gdzie ją szukać !!!!
~Klient oszukany / 2020-06-29 13:47
Ocena: 1.67 / 5
Hej na początku ok ???? umowa , przedstawiona oferta +niby 3 dodatkowe miesiące za darmo ha po miesiącu okazało się ze oferta ktora miała być 3 miesiące trwała miesiąc , w tym roku była w miesiącu nadpłata w ten sam dzień dzwoni biuro obsługi wieczorem ze jest zadłużenie którego nie ma bo rano dzwonili ze jest nadpłata , dodatkowo kanały które powinny być też nie ma a jak się dodzwoni do Cyfrowego Polsatu ok po 30 minutach to obsługa jest hamska w stosunku do klienta i rachunek większy mimo nadpłaty ktora rano była a wieczorem już zadłużenie, nie raz wyłączały się kanały .Nie polecam to tylko problem,naciągacze i oszuści i użeranie się z nimi !
MiejscowośćŚwiecie
~konpat1983 / 2016-06-18 20:41
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia z Wykupem i ceną za pakiet Euro oraz wydarzenia ppv. Blokowanie kanałów zagranicznych
2 rok
~konsument / 2021-05-30 13:38
Ocena: 1.67 / 5
oszuści, nie mam wizji już miesiąc a jakość pogorszona od kilku miesięcy. 10 lat korzystałem jak potrzebuję pomocy to mnie zbywają, teraz zrywa wizję i nie da się oglądać, konsultant przełączył do działu technicznego pracownik techniczny stwierdził że wina anteny i powiedział "wejdź pan na dach i pokręć anteną" super profesjonalista naprawił przez telefon a wizji nadal brak. Po następnym telefonie 4 z kolei, sprawa toczy się od tygodni, konsultantka infolinii kazała odłączyć od zasilania i włączyć, poprawiło się na 10 minut. Stwierdziła że to dekoder obiecano drugi a przy okazji zmanipulowała do zmiany umowy ale okresowa na 2 lata co mi z niej jak nie ma wizji!!!
UWAGA!!! trzeba nie dać się zmanipulować co trudne dla starego ufnego ma 66 lat po 2 operacjach, potrzebuje spokoju a nie walki z molochem. Jak się wyplątać z tej umowy ktoś wie?
Zaletydobra oferta
Wadybrak pomocy w przypadku braku odbioru, znakomici sprzedawcy manipulują nie pomagają, usługodawca nierzetelny nie wywiązuje się zaoferowanych usług
MiejscowośćPiaseczno
~Kris / 2021-09-04 07:55
Ocena: 1.67 / 5
Jakość odbieranych kanałów to jakaś kpina,nawet po przestawieniu parametrów obrazu na najwyższą jakość nie da się tego oglądać.
Nie wspominam o gorszym menu,trzeba więcej opcji przeklikać aby obejrzeć kanał.
Generalnie porażka
Zaletynie widzę
MiejscowośćWarszawa
~Kristof / 2022-12-06 10:04
Ocena: 1.67 / 5
Myślałem że po 30 latach coś się zmieniło w jakości obsługi klienta ale nie było dno i jest.Zamówiłem dekoder u partnera polsatu w Plusie i przyniosłem do domu,miał do max.3 godzin być aktywny ale minęły dwa dni i nie działa po dodzwonieniu się na infolinię polsatu okazało się że nie jestem podobno zarejestrowany w systemie i mam wrócić tam gdzie kupiłem czyli do Plusa żeby mnie zarejestrowali.Tam się okazało że jestem zarejestrowany więc wracam do domu a tu nic nie działa czyli ponowny telefon do polsatu po to tylko żeby się dowiedzieć że nie widać mnie w systemie i rada od konsultanta żeby zabrac dekoder tam gdzie kupiłem i wymienić na nowy to może będzie ok i będzie w systemie.Paranoja.
Zaletyżadne
Wadyobsługa klienta
MiejscowośćNysa
~Krzysiek / 2018-07-13 12:20
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia to jakieś żarty!!Każdy mówi coś innego,nikt na niczym się nie zna!!!Nie ma tv ? - Proszę Pana to Pan nie wie że satelita krąży i wtedy normalnym jest że nie łapie sygnału??? Kolejnego dnia - Nie ma tv? No tak trzeba wymienić miesięczna antenę na taką za 2 stówki itd itp Ludzie tam pracujący w większości niestety to nie mający pojęcia o niczym adepci szkół specjalnych!!!!ODRADZAM!!!!!!!
ZaletyKażda umowa dzięki Bogu kiedyś się kończy.
WadyNie można zerwać umowy po tygodniu,jak już się zorientujesz że to chłam.
MiejscowośćKraków
~Krzysiek / 2021-09-21 13:57
Ocena: 1.67 / 5
To jest porażka, zakupiłem pakiet Polonia a tam po pierwsze są tylko niektóre seriale, po drugie serial który zaczęłem oglądać się zacina i i sam powraca do początku serialu. Sam zakup pakietu jest tez nie łatwy. Trzeba wchodzić na inne platformy itd. Polsat jak zwykle myślał myślał i nic z tego.
ZaletyŻadne
WadyBardzo dużo. Propozycja jest dla klientów UE ciekawa
~Lucy / 2022-09-13 22:31
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam internet z Polsatu. Przestrzegam przed nim każdego, ze względu na sytuację ze sprzętem. Przestał działać mi router. Zawsze było można wymienić sprzęt w punkcie. Jak się okazuje już nie można i trzeba czekać 30 dni na reklamacje. Jeżeli ktoś pracuje online to nie polecam. Przez ten czas jestem bez pracy i co za tym idzie bez pieniędzy. Polsat zaoferował mi, że za ten czas, w którym nie będę miała sprzętu nie będą naliczane opłaty za internet. W sumie to dobrze, bo przez tą sytuację nie mam jak zapłacić. Przestrzegam każdego, bo jest to również problem kiedy dzieci mają lekcje online, ponieważ internet często nie działa.
MiejscowośćStargard
~Łukasz / 2019-06-11 09:21
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta okropna. Dzwonię z pytaniem a konsultant zaczyna się wymądrzać i mnie obrażać że nie wiem dlaczego coś się dzieje i po co dzwonię i mu głowę zawracam. Nie będę wymieniał nazwiska tego człowieka ale zmieńcie go bo jest po prostu chamski i niekulturalny.
MiejscowośćGniewkowo
~Malwina / 2019-09-30 12:27
Ocena: 1.67 / 5
Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćBabice
~Mały / 2023-09-14 17:34
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tej telewizji jestem u nich tyle lat a oni podnieśli mi abonament o 25 zł bez żadnego powiadomienia czuję się oszukany przez tę firmę i gdy tylko skończy się umowa nigdy więcej kontaktu z tą stacją.
ZaletyBrak
WadyŽle
MiejscowośćKłomnice
~Marek / 2021-12-11 22:30
Ocena: 1.67 / 5
Cechy polsat box:
Szmira, szmira, szmira.
Dekoder: dno, dno, dno
Obsługa: nie kompetencja, brak profesjonalizmu. Żenada.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Marta / 2020-12-18 18:50
Ocena: 1.67 / 5
Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
ZaletyBrak
Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
MiejscowośćWroclaw
~Matti82 / 2020-03-12 14:12
Ocena: 1.67 / 5
Kupiłem cyfrowy, nie dało się ogladac. Wymienili dekoder i to samo. Jak kto S się zastanawia czy spróbować CP- odpowie nigdy w życiu. I do tego jeszcze nie ma wszystkich kanałów, żeby odbierać główne kanały(TVN, polsat,1,2 itd.) Potrzeba anteny naziemnej- porażka. Po to mi jest potrzebny dekoder internetowy, żeby kabli po chałupie nie ciągnąć- niestety mus- PORAZKA-!!!
ZaletyBrak
WadyTnie i w dodatku musisz podłączyć antenę zewnetrzna- PORAZKA!!
MiejscowośćRzeszów
~Michał / 2019-12-15 21:19
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam CP od 2017 roku i do tej pory dekoder multiroom wymieniłem 7 razy !! To jest totalna porażka! Nikomu nie polecam tej telewizji , sprzęt to tani chiński badziew , który ciagle się psuje. Nie wspominając już o ciągłym przekładaniu kart z jednego do drugiego dekodera. Na szczęście moja umowa dobiegła końca.