Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ja to pisze / 2020-04-06 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2 lat męcze się z dekoderem w telewizorze znikaja programy karta sie zawieza. Od zawsze pretensje ze jest niedopłata, ostatnio nawet straszą mnie że z powodu 1 złotówki odetną mi polsat szok. probowalem dzis ustalic z jakiego tytulu jest niedopata to nie moge sie dodzwonicczas oczekiwania 30 minut. Gdy chcialem kupic lige mistrzow fikcyjnie odrazu sie zglszono szok... polasat mam 25 lat hyba o te lata za długo.
    Zaletyduzo kanałów fakt
    Wadywiesza sie dekoder ,nie moge właczyc telewizora bo wisi dekoder, włacza się interent, internet tez szwankuje braki w dostawie
    MiejscowośćWrocław
  • ~ja_do / 2014-09-21 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    od dluzszego juz czasu pojawia sie na kazdym kanale na mini dekoderze napis "tego kanalu nie ma w twoim abonamencie" wielokrotne wznowienie sygnalu z satelity nic nie pomaga. Brak profesjanolnego podejscia ze strony serwisu posatu, nie wiem albo oni faktycznie nie potrafia, choc bardzie wyglada mi to na brak checi.
  • ~Jacek / 2019-12-31 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Coraz gorszy jest CP a TVP1 ma wieksza ogladalnosc przez to ze nie przerywaja programow tymi dziadoskimi reklamami jak CP reklamy puszczaja po pol godziny my za reklamy nie placimy tylko za programy, jakis film ma powiedzmy 1.30godz a przez reklmy ma 45min i oni mowia ze sa najlepsi ale na mydlo szare.
    WadyDo kitu tylko ludzi wykorzystuja no ale oni sobie z ludzi nic nie robia,tylko kasa sie dla nich liczy.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Jacek / 2020-01-04 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcialem obejrzec serial Swiat wedlug kiepskich,dosyc ze zaczol sie o 19.33,a reklama zaczela sie o 19.36 to jest smiwch na sali ,oni chyba juz calkiem oglupieli powinni sie wstydzic tych opini co wszyscy pisza powinni zbankrutowac tego in w nowym roku zyczymy.
    ZaletyPowinni sie wstydzic.Zycze im zamkniecia tego balaganu.
    Wadywady to samo co i zalety.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Jacek Lacki / 2024-02-25 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Mieszkam za granicą beznadziejna telewizja nie ma połowy programów nawet tych opłacanych dodatkowo przy likwidacji obsługa nie wie o co chodzi a póżniej przysyłają listy z dodatkowymi kosztami o cenie za usługę nie wspomnę nie polecam
    Zaletytylko tyle ze jest część programów
    Wadyzero obsługi i pomocy personel nie wie o co chodzi tylko kasa
    MiejscowośćNorwich
  • ~Jan / 2021-09-17 10:40
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety rezygnuje
    Dzisiaj zadzwoniłem w celu przedłużenia oferty i Pani , z którą rozmawiałem niestety była bardzo wyniośła i nic mi nie zaproponowała sensownego.Abonament podwyższyła i ogólnie było nie miło.
    WadySłaby odbiór
    MiejscowośćNysa
  • ~Janusz / 2024-04-09 17:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Telewizja beznadziejna co chwilę coś ustawiają wczytują zawieszają kanały się pojawiają i znikają ,a obsługa jak się dzwoni to są znorzeni i zniesmaczeni że się dzwoni bo oni są w pracy i nie powinno się im przeszkadzać .Już drugi raz nie podpiszę umowy nie dam się wrobić .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKraków
  • ~Jarenty / 2019-10-03 12:35
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam. Obsługa na infolinii to dno i wodorosty
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na infolinii to totalna porażka
    MiejscowośćBielsko-Biala
  • ~Jerzy / 2019-03-06 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    jestach - klient CP od 10-ciu lat.
    Sagem esi 88 to dekoder, który zdrowia kosztował mnie co niemiara (nie nagrywanie zaplanowanych programów, zawieszanie etc ). Po wymianie czwartego w/w otrzymałem PVR HD 7000, byłem "w niebo wzięty", n, areszcie koniec mojej udręki.
    Po miesiącu "użytkowania", jutro idę po wymianę !!!! niestety na ten sam typ bo sagem esi 88 już wycofali z użycia.
    To co wyczynia PVR HD 7000, bije sagema na głowę. Zawieszanie to "pikuś" problemy zaczynają się przy nagrywaniu, stopklatce, opisach programów, notoryczne przełączanie z "ULUBIONYCH" na "wszystkie" etc)
    Pomocy u tzw konsultantów nie ma co szukać.
    Jak tylko umowa dobiegnie do końca to .........
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~John / 2023-04-14 18:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma ma klienta takiego jak ja w d.... E. Po wielu telefonach rozmowach CISZA już niedługo kończy się umowa na internet. Czekam na tel o rozwiązanie umowy. Już nigdy więcej.
    WadyTragedia
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~Jolanta / 2020-02-15 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę w sprawie dot. przedłużenia umowy. Ponieważ mam dwa telewizory, używam dwóch dekoderów. Nie zamierzałam podpisywać nowej umowy, żeby przejść na umowę na czas nieokreślony, o czym poinformowałam konsultanta. Następnego dnia jeden z dekoderów przestał działać. Po wykonaniu tel. usłyszałam, że karta się wytarła. Naprawdę???? Cóż za zbieg okoliczności. Oczywiście, musiałam podpisać nową umowę. To jest oburzające wciskanie kitu i zmuszanie klientów do podpisania kolejnej umowy. Nie polecam i zamierzam zwrócić się z problemem do rzecznika ochrony praw konsumenta. Myślę, że można sprawdzić 'wytarcie' karty.
    MiejscowośćOlmonty
  • ~kajtek / 2020-11-10 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Witajcie. Mam zawartą umowę z Polsatem na 24msc. Od samego początku podpisania umowy, czyli 1,5 msc, temu do tej pory same problemy z dekoderem Evobox HD. Jest to już mój 5 dekoder w tak krótkim czasie.I chyba na tym zakończę chodzenie do salonu PC na kolejne wymiany. Powód- każdy dekoder jaki posiadałem czyli omawiany Evobox HD. Ma błąd w oprogramowaniu. Podczas oglądania co jakiś czas zanika obraz wraz z dźwiękiem. I to dzieje się na wszystkich kanałach z pakietu. Po kilka/naście razy dziennie. Najbardziej to widać na kanale 93/92 bajki dla dzieci. Które moje dzieci lubią. A gdy chcesz z 93 kanału przełączyć na 94. A potem powrócić z powrotem wstecz na 93.Zacina lub wcale nic nie ma na ekranie. Dodam że instalacja jest ok. Nie zanika sygnał bo gdy jest problem z odbiorem to mogę sprawdzić jakość sygnału. Idealnie mam. Będąc w salonie PC pokazałem na moim dekoderze co się dzieje. Przyznali Mi kolejną wymianę dekodera. Nie przyjąłem Go, bo to występuje na każdym tym modelu. A Panie rozkładają ręce mówiąc że im nie wolno przyjmować reklamacji z tego tytułu. Muszę dzwonić/pisać do polsatu. Tak zrobiłem. Miła uprzejma osoba zza słuchawki poinformowała Mnie że rozmowa (może być nagrywana) też oznajmiłem że nagrywam.Przyjeli zgłoszenie mojej reklamacji. Mam czekać na odzew poczty elektronicznej. W tym momencie kończy się miły dostawca pakietu telewizji satelitarnej PC. Odpowiedź przyszła z negatywnym wynikiem mojej prośby. Winę ponosi klient bo ma złą instalacje antenową. Mimo załączonych zdjęć z opisem usterki. Czarno na białym widać że sygnał jest dobry. a obrazu i dzwięku niestety już nie ma. Na każdą prośbę odzewu mailowo musiałem czekać 24 godz. Gdy napisałem że zgłaszam sprawę odpowiednim organom. Odpowiedź otrzymałem w 2 godz. Same paragrafy że mogę się ( bujać )i przez sąd tylko załatwić to. Tak właśnie traktują klienta. Umowa którą podpisujesz jest dla nich. Nie Ciebie. A ja chciałem tylko polubownie wyjaśnić ten problem z ich dekoderami. Z prośbą na wymianę, na inny model niż evobox hd bo to złomy. Nie odpuszczę i zgłoszę się gdzie trzeba.PS;jak nie chcecie mieć problemów z dekoderem, a wasz telewizor obsługuje karte CAM. To najlepszy wybór. na jeden tv. Wtedy steruje wasz telewizor,a nie jakaś zabawka która niby działa.
    Zaletymiła obsługa jak podpisujesz umowę. Potem mają cie gdzieś
    Wadyzłomy nie dekodery
    MiejscowośćMazury
  • ~Karo / 2023-01-11 18:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Proponuje zmienic operatorow
    Pani bardzo nieuprzejma po tym jak powiedzialam zeby juz wiecej nie dzwonila bo rezygnuje z oferty
    WadyOkropna obsluga
    MiejscowośćBoleslawiec
  • ~Karol Ł. / 2022-11-08 19:00
    Ocena: 1.67 / 5
    nie ma usługi idealnej, ale jeśłi nie mam dobrych usług, to staram się w inny sposób zadbać o klienta i pozycję na rynku. POLSAT to jakiś beton, kosmos klasy PISologia stosowana. Dodzwoń sie do wsparcia jeśłi potrafisz - super - i co? Jestes oszustem! Paranoiczny stosunek do klienta, klient to zło. Kosmos !!! Czytałem opinie przed podpisaniem umowy i pomyślałem - klasyczne poskie narzekanie ... Heh niestety opinia o POLSACIE to prawda.
    Zaletymoże cena?
    WadySłaba usługa i chory stosunek do klienta, nawet nie sposób wymienić wszystkiego bo to paranoja.
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Kazik / 2021-10-22 17:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Do czego ta kieszeń do dysku w polsat 4k,skoro nie dziala dysk?(???
    ZaletyBrak
    WadyNie idzie nagrywac
    Miejscowośćkamien krajenski
  • ~Klakson / 2021-06-12 22:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam , świadomie dodaje opinię , jestem od bardzo długo klientem cyfrowego Polsatu i powiem że jeśli chodzi o jakiś np. Internet to teraz bez przyczyny się zawiesza , zglaszalem ten problem a tu cisza .... teraz mam już zamiar zgłosić koniec współpracy z tą firmą ..dobrze że mam umowę na czas nie określony..
    Wadypomoc techniczna , gdzie ją szukać !!!!
  • ~Klient oszukany / 2020-06-29 13:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Hej na początku ok ???? umowa , przedstawiona oferta +niby 3 dodatkowe miesiące za darmo ha po miesiącu okazało się ze oferta ktora miała być 3 miesiące trwała miesiąc , w tym roku była w miesiącu nadpłata w ten sam dzień dzwoni biuro obsługi wieczorem ze jest zadłużenie którego nie ma bo rano dzwonili ze jest nadpłata , dodatkowo kanały które powinny być też nie ma a jak się dodzwoni do Cyfrowego Polsatu ok po 30 minutach to obsługa jest hamska w stosunku do klienta i rachunek większy mimo nadpłaty ktora rano była a wieczorem już zadłużenie, nie raz wyłączały się kanały .Nie polecam to tylko problem,naciągacze i oszuści i użeranie się z nimi !
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~konpat1983 / 2016-06-18 20:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia z Wykupem i ceną za pakiet Euro oraz wydarzenia ppv. Blokowanie kanałów zagranicznych
    2 rok
  • ~konsument / 2021-05-30 13:38
    Ocena: 1.67 / 5
    oszuści, nie mam wizji już miesiąc a jakość pogorszona od kilku miesięcy. 10 lat korzystałem jak potrzebuję pomocy to mnie zbywają, teraz zrywa wizję i nie da się oglądać, konsultant przełączył do działu technicznego pracownik techniczny stwierdził że wina anteny i powiedział "wejdź pan na dach i pokręć anteną" super profesjonalista naprawił przez telefon a wizji nadal brak. Po następnym telefonie 4 z kolei, sprawa toczy się od tygodni, konsultantka infolinii kazała odłączyć od zasilania i włączyć, poprawiło się na 10 minut. Stwierdziła że to dekoder obiecano drugi a przy okazji zmanipulowała do zmiany umowy ale okresowa na 2 lata co mi z niej jak nie ma wizji!!!
    UWAGA!!! trzeba nie dać się zmanipulować co trudne dla starego ufnego ma 66 lat po 2 operacjach, potrzebuje spokoju a nie walki z molochem. Jak się wyplątać z tej umowy ktoś wie?
    Zaletydobra oferta
    Wadybrak pomocy w przypadku braku odbioru, znakomici sprzedawcy manipulują nie pomagają, usługodawca nierzetelny nie wywiązuje się zaoferowanych usług
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Kris / 2021-09-04 07:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakość odbieranych kanałów to jakaś kpina,nawet po przestawieniu parametrów obrazu na najwyższą jakość nie da się tego oglądać.
    Nie wspominam o gorszym menu,trzeba więcej opcji przeklikać aby obejrzeć kanał.
    Generalnie porażka
    Zaletynie widzę
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2283
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1705
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 773
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4025
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113