Tragiczna obsługa klienta. Konsultanci nie dają dojść do słowa, podają sprzeczne informacje i nie są w stanie pomóc w podstawowych usługach
WadyTragiczna obsługa klienta
MiejscowośćŚwidnik
~s12345s / 2022-10-29 11:21
Ocena: 4.33 / 5
Byłam klientem CP kilkanaście lat i jakoś specjalnie nie narzekałam, może miałam szczęście, choć bywało, że nie wszystko działo czasami jak trzeba. Ale ogólnie na plus.
Wkleję link do bardzo pomocnego forum na tema Polsatu i jego usług, ofert, nowości, problemów sprzętowych, itd.
Może komuś pomoże.
Arogancja od strony Polsat,chodzi o konsultantów.
Zamiast pomóc uruchomić nowy dekoder to słychać chamstwo i arogancje,panie konsultanci są uprzejme i zawsze pomogą.
Może konsultant ma uprzykrzyć i dać do zrozumienia ze jest PANEM i nie przeszkadzać.
Pozdrawiam serdecznie panów konsultantów i życzę szacunku do interesantów.
ZaletyProgramy super.
WadyArogancja i brak szacunku do widzą od strony konsultanta.
MiejscowośćLubin
~Malgorzata / 2022-10-28 20:38
Ocena: 1.33 / 5
Temat-emisja programs. Nie moge zrozumiec, Jak mozna emitowac filmy dobre warte obejrzenia dla relaksu w tygodniu o poznych godzinach. O godz. 21.30 w tygodniu kto, maszyna sile, I energie poznych ciezkim dniu pracy, mase innych obowiazkow w ciagu dnia ogladac o tej godz.film, .Cya naprawde director programs oraz jego ekipa nie maja rozeznania. Co z piatkiem, Sobota, puszczacie filmy fantastyczne, glupoty d l a k o g o ???????.Mlodziez was nie oglada!!!a my chetnie obejzymy komedie, dobre film.....mlodziez oglada w internecie a nie wasze programy, Mindy to zrozumiecie, nice mine nie dziwi ze, macie take mala ogladalnosc, ile mozna ogladac Sreka i tych innych glupot, a weekend przelaczac inny kanal bo was sie nie da ogladac ,programy zle ulozone, nie w dni w ktore mozna usiasc I obejzec. Chas najwyzszy na zmiane dyrektora programowego!!!!!
ZaletyBrak
WadyBards duzo niesposob wymienic wszystkich
MiejscowośćRixensart
~Marzena / 2022-10-28 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Nagabywanie esemesowe mailowe dzwonienie i w dodatku przez Pana który jest arogancki wyniosły jadę zrezygnować z telewizji internetu i nigdy więcej Polsatu
ZaletyŻadnych
WadyNie miła bardzo obsługa na infolinii nik jeszcze nie potraktował mnie w ten sposób a żyje 53 lat
MiejscowośćŚwieradów Zdrój
~Malbol8 / 2022-10-25 08:11
Ocena: 1.00 / 5
Żenada płace im 120 zł miesięcznie a polsat non stop wyłancza mi sygnał bo niechce przedlużyć umowy szkoda gadać żenada cała ta firma
.
ZaletyNiema zadnych
WadyNic nie robią ,żeby zadbać o klijenta polityka polsatu jest taka sama jak Putin.
~Ŕobson / 2022-10-23 21:48
Ocena: 1.67 / 5
Reklamy- przegięcie .
Nie mam zamiaru płacić za reklamy.
Miarka się przebraka. Na tą chwilę naliczyłem 40 reklam a to nie koniec.
Rezygnyję z tej p..... nej telewizji.
ZaletyJakie? Reklamy
WadyReklamy
MiejscowośćWrockaw
~kopkasiek / 2022-10-21 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiony pakiet z telewizją wraz z usługą montażu w punkcie plus.
Montaż miał się odbyć do 2 dni wg przekazu Pani obsługującej. Po 2. dniach od podpisania umowy, nikt się nie odezwał, nie zgłosił. Jak się okazało Pani w punkcie wzięła kasę (390zł) za usługę montażu, wystawiła paragon, ale usługi nie zgłosiła w systemie. Na infolinii otrzymaliśmy informację: montażystów nie ma, bo nie widać zgłoszenia.
Dopiero po ponownej wizycie w punkcie, usługa została zgłoszona. Montażysta po tygodniu przyjechał, ale stwierdził, że moduł CAM (zamiast dekodera), nie działa i musimy koniecznie kupić nowy dekoder. Co oczywiście okazało się nieprawdą.
Tak naprawdę, sami uruchomiliśmy moduł ( pan się nie znał :().
Więc kolejne zgłoszenie, prośba o montażystę który ogarnie temat. Przyjechali panowie, ale stwierdzili ze antena która przekazano nam w punkcie jest wybrakowana, nie była oryginalnie zapakowana i brakuje części. Trzeba ją wymienić. Tak mijają 2 tygodnie od podpisania umowy.......telewizja wciąż nie działa.......ale płacić musimy. Dramat
ZaletyBRAK
WadySAME PROBLEMY, 2 tygodnie od podpisania umowy i telewizja nie działa
MiejscowośćKraków
~Bambo / 2022-10-20 22:13
Ocena: 3.33 / 5
Zrezygnowalem z Cyfrowego Polsatu z kilku powodow : po pierwsze - na ponad 90 kanalow tylko ok 20 nadawalo sie do ogladania. Pozostale to byly programowe, niestrawne,knoty - jakies anerykanskie, glupawe seriale, wielokrotne powtorki, przegadane talk showy, filmy, ktorych tytuly znalem juz na pamiec itp. Najgorsze jest to, ze klient Polsatu nie ma zadnego wplywu na tresci znajdujace sie w ofercie programowej. Musi brac to co daja. Po drugie - niskiej jakosci sygnal podczas transmisji sportowych - mozajkowanie i wstrzymywanie ruchu postaci. Cos strasznego !! Po trzecie - otrzymalem dekoder serii 5000. Jego projektanci nie maja pojecia o ergonomii. Wyjecie karty dekodujacej sygnal to droga przez meke. A musialem to robic kilka razy w miesiacu z racji posiadania drugiego tv i do niego drugiego dekodera (na szczescie starego bo serii 3000). Po czwarte - jak za 20 ogladanych programow to oplata 70 zl za miesiac jest wygorowana.
ZaletyMila obsluga
WadyWyzej wymienione
MiejscowośćKraków
~igor / 2022-10-18 18:40
Ocena: 1.00 / 5
tragedia internet ma więcej awarii niż ich nie ma. totalna maskara nie polecam
Zaletybrak
Wadysame wady
~Gosza / 2022-10-18 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Dosc ze człowiek musi za to płacić to jeszcze nic obejrzeć nie może jak deszcz pada!!! :/ Jedna wielka masakra
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćJaktorów
~Koniczyna / 2022-10-16 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie podpisujcie umowy na dekoder z możliwością nagrywania, to kompletny niewypał, ponieważ nie posiada on takiej opcji pomimo że konsultant zapewnią was o tym. Dopiero dzwoniąc do obsługi klienta, pani powiadomiła nas ze w "przyszlosci" będzie taka opcja. Niestety my daliśmy się nabrać i nie możemy tego zwrócić a reklamacja nie została zaakceptowana. Dodatkowo nie można zatrzymać, cofnąć oglądanego programu. Również używając polsat go- przewiniesz odtobinę a następnie dekoder sie zatrzymuje i albo widzisz ciemność albo musisz oglądać ten program od początku!!!! Kompletna beznadzieja.
ZaletyBrak
WadySame wady, jak opisałam powyzej
MiejscowośćGdańsk
~Rafal / 2022-10-14 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat i inne cyfry i telewizję naziemne są to wyzyskiwacze pieniędzy za cyfrę płace żeby oglądać reklamy na których cyfra zarabia za telewizję naziemna płace abonament dla mnie złodziejstwo w biały dzień naszczescie cyfra mi się kończy i będę używał tylko internetu!!!!!!!Nie polecam cyfrowego Polsatu ani żadnej innej tv!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćKostrzyn
~przemek / 2022-10-12 19:29
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet jaki może być, nie polecam, limit danych i ciągle źle działający internet
Zaletyżadne
Wadycena, jakość internetu, limit danych, internet dla śmieci
Miejscowośćlubelskie
~Dora / 2022-10-11 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Naciąganie klientów i brak realizacji założeń umowy!
ZaletyZero
WadyJW
MiejscowośćJelenia Góra
~Johan / 2022-10-11 16:33
Ocena: 1.33 / 5
W salonie kompletnie się nie znają dekodery sprzedają 7 lat stare bo po co nowe ..
ZaletyBrak
WadyNie wykwalifikowana obsługa .
MiejscowośćZawadzkie
~Damian / 2022-10-09 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza telewizja !!! Nigdy nic nie działa nawet jak antena sto na sto oszustwo za które karzą płacić. Obsługa w punktach jest tak arogancka i tak beznadziejna ze jak szkoda slow nie potrafią nic sprawdzić nie da się nic załatwić a jak chce się wymienić zepsuty sprzęt karzą płacić zastaw 500 zł za dekoder . Nigdy w życiu nie polecę nikomu tej beznadziejnej złodziejskiej i jakże aroganckiej telewizji !!!
~Xd / 2022-10-09 13:05
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza telewizja jaka może istnieć , swieci słońce brak zasięgu, lekki deszczyk już brak zasięgu ,dzięki losowi po nowym roku się kończy się umowa i nigdy więcej w życiu cyfrowego Polsatu nigdy
~Kazimierz / 2022-10-05 00:07
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiony pakiet 5 dni temu nie został jeszcze uruchomiony Praca infolini jest skandaliczna Zapłaciłem więc mogę poczekać A jak pakiet straci ważność to wyłącza go co do sekundy Wtedy nie będzie z ich strony pomyłki i nie wyłącza go tydzień później
ZaletyBrak
WadyWszystko to gówno
MiejscowośćKoszalin
~Admin / 2022-10-04 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Od paru dni brak sygnału , kontaktowałam się z biurem obsługi klienta pomimo wskazówek jakie zostały mi udzielone nadal jest ten sam problem BRAK SYGNAŁU ! Problem został ponownie zgłoszony jednak nie dostałam konkretnej odpowiedzi.