Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1686 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dana19 / 2018-12-19 13:49
    Ocena: 1.67 / 5
    masakra III nigdy więcej miałam, umowe na tv i internet - jakości słabej który własnie sie skończył i w związku z tym w momencie gdy jestem w pracy w domu stary ojciec przychodzi pan tz. " od drzwi do drzwi" "włazi" do mieszkania i chce przedłuzyć umowę- kiedy ojciec wyjasnił że nie jest osoba decyzyjną każe dzwonic do nas do pracy SZOK NIGDY WIĘCEJ CYFROWY POLSAT
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKONIECZNOŚC TRWANIA W UMOWIE
    MiejscowośćCieszymowo
  • ~daniel / 2019-12-22 11:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam telewizję od 2 m cy i tragedia nic nie działa jka w reklamie jaką polsat nadaje
    EVOBOX to jakiś żart od początku podłączenia w domu to z 500 razy wylanczalem bo obraz albo się zmrazal czyli nagle stop klatka albo nagle przestaje przezucac kanały lub poprostu nie da się wylonczyc lub wlonczyc. Nie polecam w 100 %. Wyba że jedziesz na depresantach i ci wszystko jedno co robi9i co się dzieje z tv.
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćBOURNEMOUTH
  • ~Dawid / 2020-03-06 09:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaplacilem za dekoder teraz musze go zwrucic i jeszcze doplacic a ponad 200 zl wzieli
    ZaletyBrak
    WadyZlodzieje
    MiejscowośćKasina wielka
  • ~dobry ziom / 2017-07-03 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    niestety wystawiam złą opinie ponieważ gdy na niebie pojawi sie jaka kolwiek chmura nie burzowa to znika sygnał a umowę mam do konca sierpnia i przechodze na zwyczajną kablówkę przynajmniej tam nie pwrodzadzają w błąd klienta
    ZaletyBRAK ZALET
    Wadyzanikający sygnał przy najmniejszej chmurze
    3 lata korzystam
  • ~Dupa / 2023-05-03 12:55
    Ocena: 1.67 / 5
    NA LITOSC BOSKA CZY ZEBY OBEJRZEC JEDEN ODCINEK NP SLUGI NARODU TO TRZEBA CO 5 MIN KU...WA OGLADAC REKLAMY‼️‼️????????????????LUDZIE,ZROBCIE COS.....ILOSC REKLAM I PRZERYWANIE JEDNEGO ODCINA 8 RAZY TO JEST KUR....PRZEGIECIE‼️❗❗❗❗RZYGAM REKLAMAMI...W TV JRST ICH ID ZAJ....A TU TEZ NORMALNIE NIE MOZNA NICZEGO OBEJRZEC‼️MALO TEGO....10 RAZY TA SAMA REKLAMA PODCZAS TRANSMISJI????ABSURD‼️⛔. CO SIE POROBILO NA TTM SWIECIE..ZEBY TV SIE UTRZYMALA TO MUSI DORABIAC REKLAMAMI I NASZA KASA‼️‼️‼️‼️ALE ROBCIE W KONCU CIS Z GLOWA‼️‼️‼️‼️
    ZaletyZadnych....jak cos sie chce obejrzec cos normalnego to TRZEBA PLACIC‼️A JA JUZ KU..WA PLACE ZA TV⛔‼️NAJLEPIEJ SIE NACHAPAC A NIC W ZAMIAN. NORMA W NASZYM KRAJU????????
    WadyJ/W
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~Dziadek / 2019-05-10 00:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Panowie z cyfrowego Polsatu przyszli do dziadkow do domu. Jako, że planowali zakup kolejnego telewizora skorzystali z opcji Multi room. Panowie monterzy zainstalowali tv, ale zrobili to korzystając ze swojego Internetu. Nikt nas nie poinformował że aby działały modemy musi działać wifi. Akurat Internet dziadkowie maja od innego dostawcy. W momencie gdy monterzy oddalii się od domu tv przestało działać. Więc wniosek taki, panowie monterzy zrobili swoje, laptopa ze swoim netem zabrali, działało, umowa podpisana więc pa. Zastanawiało mnie czemu po instalacji wciąż stoją pod domem. Babcia mówi, że może przerwę na kanapkę mają. Dzisiaj stwierdzam, że czekali aby jeszcze przez chwilę działało, a potem pa. Po ich wyjedzie spędziłem 5h na telefonie aby uruchomić dziadka 3 dekodery. Udało się. Po tygodniu znowu awaria, znowu dzwonię, za kolejnych parę dni znowu multiroom odłączony. Wieczorem znowu. I tak w koło. Po tych wszystkich przebojach nauczyłem się już sam co mam robić i jak zresetować itp i robiłem to bez dzwonienia do konsultanta. Chyba zdążyło się to z 30 razy w ciągu 3 miesięcy. Na każdym dekoderze ciągle jakiś błąd. To niby brak kanałów to potem brak połączenia. Ostatni raz zrobiłem wszystko co wiedziałem, sprawdziłem neta, resetowalem wi fi , wyszukiwalem kanaly A jeszcze zapomniałem dodać że sam musiałem ręcznie nastawiac antenę z babcią stojąc na drabinie mając włączony u niej tel głośnomówiący żeby mówiła czy jest już zasięg anteny czy nie , czy świeca się jakieś paski czy też procenty. Dodam, że Pan monter mówił że jakby nie działało to mam dzwonić. Więc dzwoniłem słyszę od razu pocztę i mam wcisnąć numerek 1 jeśli awaria, 2 jeśli pilny kontakt itp.... do dzisiaj nie oddzwonił I do dzisiaj ja nie mogę się do niego dodzwonić. Cud się stał że w końcu tak jeden dekoder się rozwalił że mimo sprawdzenia wszystkiego wciąż nic. Polaczono mnie dalej yhym gdzieś wyżej i Pan stwierdził że dekoder popsuty. Więc z dziadkiem pojechalismy. Na wszelki wypadek wzięliśmy też poprzednie dekodery i ten popsuty. Na miejscu okazlo się że podpisaliśmy umowę z jakimiś naciagaczami którzy powiedzieli że nie trzeba oddawać starych dekoderòw. Co ciekawsze pytaliśmy również monterow czy oddać im stare dekodery Ale powiedzieli że możemy je wyrzucić. Na szczęście nie zrobiliśmy tego. Okazało się że na miejscu w punkcie musielismy oddać stare dekodery i że Ci Panowie co wcisneli dziadkowi dodatkowe tv nie rozwiązali poprzedniej umowy. Więc na.miejscu musielismy zapłacić karę 300zl. Wymieniliśmy popsuty dekoder dodatkowy na nowy. Udaliśmy się na pocztę aby odesłać stare dekodery płacąc 30 zł za przesyłkę bo zasilacze swoje ważą. Wracamy do domu. Podłączam dziadka tv A tu niespodzianka. Działa tylko dekoder główny A jeden dodatkowy nie wykrywa sieci A drugi dodatkowy jest zablokowany. Po 1,5 h rozmowy okazało się że Pan ktòry tak brzydko mówił o osobach które sprzedały dziadkowi dodatkowa opcję tv czyli trzeci dekoder pomylił się. Mianowicie źle wpisał numery popsutego dekodera. Wpisał numery tego dodatkowego dekodera ktòry działa. Więc czeka mnie i mojego schorownego dziadka kolejną meczaca wyprawa do punktu. I dalej nie wiem czy mam jeszcze cierpliwosc. Wyobraźcie sobie teraz ludzi w wieku powyżej 80 lat którzy głównie oglądają swoje programy tematyczne i nagle czegoś im brak. I mają to zrobić sami. I nie dzwonią bo myślą że tak musi być. I płacą...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćPuck
  • ~Edward / 2023-02-04 07:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam z Polsatu satelitarnego od 20 lat. Będę jeszcze do października b.r. Gdy miałem dekoder HD500 nie było problemów z odbiorem i jakością sygnału. Niestety w 2021 wymieniłem dekoder na Evobox. Zaczęły się problemy, i to wiele. Polsat nie dostarcza mnie usługi nawet nagrywania programów mimo, że taka jest w umowie. Na zarzuty odnośnie tego i innych technicznych odpowiadają, że nadają sygnał. Nic więcej. Poziom merytoryczny ich odpowiedzi na poziomie debila technicznego, totalne lekceważenie klienta. Ostrzegam potencjalnych klientów tej firmy.
    ZaletyW ogólnosci - duża ilość kanałów sat.
    WadyPoziom programów niedługo osiągnie ten prezentowany przez tvp.
    MiejscowośćNieporęt
  • ~Edward / 2023-03-04 18:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinia w skrócie zawarta jest w "wadach". Opisywanie niekompetencji pracowników Polsatu wymagałoby paru stron tekstu. Przestrzegam innych przed zawarciem umowy bez jej 100% przeczytania. Później będą tylko problemy.
    ZaletyProgramy sportowe
    WadyTragiczna jakość dekodera evobox, skandaliczna jakość obsługi klienta, idiotyczne tłumaczenia problemów z odbiorem sygnału sat, brak świadczenia usług wg zawartej umowy, np. Nagrywania i odtwarzania programów, nieprawdziwe komunikaty pojawiające się na tv, i wiele innych. Gdy udowodni się Polsatowi nieprawdziwe stwierdzenia, to odpisują tym samym tekstem: sygnał nadajemy bez przerwy. Już tylko kilka miesięcy i stracą klienta.
    MiejscowośćNieporęt
  • ~ewa / 2021-05-20 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Usługa Evo Box jest do niczego. Nie polecam, zawiesza się NON STOP pomimo dobrego i stabilnego łącza internetowego. Oglądanie telewizji przez ten dekoder to jak cofnięcie się do czasów kiedy streaming dopiero rozpoczynał swój bieg.
    Obsługa klienta - szkoda gadać. Pełnomocnictwo - w oryginale! jest ode mnie wymagane ZA KAŻDYM razem jak przyjeżdżam do salonu. Przez telefon jako pełnomocnik nie załatwię w związku z tym NIC.
    Płatności? Mam ustawione zlecenie a pomimo tego co miesiąc dostaje SMSY z informacją o zadłużeniu - dzwonię - wszystko opłacone.
    Kilka miesięcy temu zmieniłam numer telefonu i powiadomienia dostaję teraz na oba numery.
    CYRK
    Nie brać. Chyba że lubicie się powkurzać.
    Zaletyciężko znaleźć
    Wadysame
    Miejscowośćsopot
  • ~Fiona / 2020-03-03 23:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet ciągle niedostępny i kiedy zadzwonisz to Pan Piotr R. Napyskuje, potraktuje cię jak śmiecia i na koniec powie ,, ja teraz mówię,, Tragedia 4 miesiące przed zakończeniem umowy zmienili mi abonament na większy bo podobno nie wyłączyłem jakiś kanałów. To przed 20 miesięcy miałam promocję? Dziwne, za dwa miesiące kończę umowę i sajonara takiej chamskiej obsługi nie będę słuchać.
    ZaletyPo 15 latach brak
    WadyPocząwszy od obslugi, nedznego neta. Raczej wszystko.
    MiejscowośćBrzeg Dolny
  • ~Gość / 2020-12-09 12:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant.
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~Gość / 2025-01-17 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak dobrej oferty dla starych, wieloletnich klientów. Zmuszają do wymiany na nowszy ale faktycznie gorszy sprzęt bez funkcji nagrywania czy podłączenia USB.
    ZaletyBrak
    WadyNie słuchają potrzeb klienta
  • ~harry / 2023-05-17 14:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder 4k lite nagrywający w chmurze to total y bubel niebierzcie go ludzie nienagrywa podstawowych programów tylko wybrane a zamiana jak już podpiszecie umowę niewchodzi w grę obsługa klijenta na 0 albo mniej niż 0 jak już podpiszecie umowę cham chata chamem pogania ostatni mój kontrakt z tą telewizja adijos
    ZaletyBrak
    WadySame wady dekodery to jakaś porażka obsługa klijenta dno .....
    MiejscowośćKrakow
  • ~Helena / 2021-01-09 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Człowiek płaci nie mało za ciągła blokadę usługi. Chcesz odblokować usługę wydzwania na infolinię po stokroć dziennie wysyłaj całą masę e-maili a i tak będą mieli gdzieś twoje potrzeby. Nie polecam usług tej firmy. Oby dotrwać do końca umowy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyMają gdzieś potrzeby klienta. Nie interesuje ich zwykły Kowalski.
    MiejscowośćGuzy
  • ~Heniad / 2020-03-22 10:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Program beznadziejny. Cały czas lecą powtórki. Filmy tak często są powtarzane że nie można tego oglądać. W czasie deszczu telewizja wcale nie odbiera.
    WadyNuda
    MiejscowośćSianów
  • ~Idalia / 2020-12-29 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy są niesoszkoleni!Wprowadzają w błąd!Dzwoniąc na infolinię z pytaniem ,za każdym razem otrzymają Państwo miną odpowiedź!Nie polecam Polsatu!Za każdym razem zostaje wprowadzona w błąd.Żenada.
    MiejscowośćToruń
  • ~ja to pisze / 2020-04-06 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2 lat męcze się z dekoderem w telewizorze znikaja programy karta sie zawieza. Od zawsze pretensje ze jest niedopłata, ostatnio nawet straszą mnie że z powodu 1 złotówki odetną mi polsat szok. probowalem dzis ustalic z jakiego tytulu jest niedopata to nie moge sie dodzwonicczas oczekiwania 30 minut. Gdy chcialem kupic lige mistrzow fikcyjnie odrazu sie zglszono szok... polasat mam 25 lat hyba o te lata za długo.
    Zaletyduzo kanałów fakt
    Wadywiesza sie dekoder ,nie moge właczyc telewizora bo wisi dekoder, włacza się interent, internet tez szwankuje braki w dostawie
    MiejscowośćWrocław
  • ~ja_do / 2014-09-21 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    od dluzszego juz czasu pojawia sie na kazdym kanale na mini dekoderze napis "tego kanalu nie ma w twoim abonamencie" wielokrotne wznowienie sygnalu z satelity nic nie pomaga. Brak profesjanolnego podejscia ze strony serwisu posatu, nie wiem albo oni faktycznie nie potrafia, choc bardzie wyglada mi to na brak checi.
  • ~Jacek / 2019-12-31 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Coraz gorszy jest CP a TVP1 ma wieksza ogladalnosc przez to ze nie przerywaja programow tymi dziadoskimi reklamami jak CP reklamy puszczaja po pol godziny my za reklamy nie placimy tylko za programy, jakis film ma powiedzmy 1.30godz a przez reklmy ma 45min i oni mowia ze sa najlepsi ale na mydlo szare.
    WadyDo kitu tylko ludzi wykorzystuja no ale oni sobie z ludzi nic nie robia,tylko kasa sie dla nich liczy.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Jacek / 2020-01-04 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcialem obejrzec serial Swiat wedlug kiepskich,dosyc ze zaczol sie o 19.33,a reklama zaczela sie o 19.36 to jest smiwch na sali ,oni chyba juz calkiem oglupieli powinni sie wstydzic tych opini co wszyscy pisza powinni zbankrutowac tego in w nowym roku zyczymy.
    ZaletyPowinni sie wstydzic.Zycze im zamkniecia tego balaganu.
    Wadywady to samo co i zalety.
    MiejscowośćGniewkowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2276
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 758
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.38, ilość opinii: 254
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028