MiejscowośćKonin
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 21 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~blea / 2022-01-07 21:23Ocena: 1.67 / 5
Usługa multiroom wyłącza się kilka razy w tygodniu. Po niecałym roku popsuł się dekoder. Infolinia to katastrofa, czekanie po 25 minut, następnie zwykle zgłasza się jakaś żmija jadowita, mówi tak cicho, że trzeba kilka razy pytać co powiedziała. Nowy dekoder aktualizował się dwa razy, po uruchomieniu komunikat na wszystkich kanałach "tego kanału nie ma w twoim abonamencie. kod błędu itd. Po kolejnym telefonie na pomoc techniczną bez zmian, tylko kod błędu inny! Kazała zadzwonić ponownie jeśli obrazu nie będzie ale ponad moje siły O F.. nie obejrzę dziś króla lwa na polsacie :) -
-
~Bolo / 2020-09-21 22:08Ocena: 1.67 / 5
Telewizja internetowa z cyfrowego Polsatu to nieporozumienie. Dekoder często się wiesza i trzeba go resetować i nie jest to wina internetu!szkoda nerwów i przepychanek z konsultantami. Niejasne aktywowanie pakietów. ZaletyBrakWadySameMiejscowośćLewin Brzeski -
~Budryk / 2022-08-31 12:25Ocena: 1.67 / 5
Korzystam z telewizji internetowej OTT.Wymieniłem dekoder na 4k i okazał się wadliwy.Kolejny uruchamiał się trzy godziny.Maja kiepskie dekodery.W OTT brak możliwości nagrywania a abonament taki sam jak w satelitarnej tylko sporo mniej kanałów i co bardzo istotne brak kanałów z oferty telewizji naziemnej co powinno być podstawą wśród kanałów.Dekoder nie posiada gniazda do odbioru tv naziemnej czyli nawet jeśli masz antenę DVB-T to nie da się podłączyć.Kiepsko to wygląda. ZaletyMożliwość oglądania na innych urządzeniach.WadySłaba jakość dekoderów i ich duża awaryjnosc.Brak gniazda do podpięcia telewizji naziemnej a tych kanałów brak w ofercie.MiejscowośćOstrów Wielkopolski -
~Buhu / 2021-10-19 18:53Ocena: 1.67 / 5
Multiroom to jeden wielki badziew. Twój dekoder jest zablokowany... Można się zesrać a codziennie to samo. Dno! ZaletyZeroWadyMultiroom -
~clairess / 2016-06-18 10:54Ocena: 1.67 / 5
kłamcy, oszuści...nigdy więcej nic u nich nie zamówie!!! Zaletybrakoddałam mamie i teraz oni opłacaja rachunki, płaciłam 70z a mialo byc ok 40zl. -
~Cyferka / 2021-02-08 18:57Ocena: 1.67 / 5
Wysysajaca energie i krew firma. Nie potrafią obsluzyc klienta, a na krytyke zwiazana z 4-godzinnym wiszeniem na infolinii reaguja rozliczaniem rozmow. MiejscowośćSłupsk -
~Cyfrowypolsattodno / 2019-03-31 13:57Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza firma na świecie. Nie wiem kto tam rządzi ale dramat jest niesamowity. Do rzeczy, podpisałem z nimi umowę jakoś 3 lata temu, było git, potem przedłużyłem i po pół roku po przedłużeniu zaczęły się jazdy z internetem, nawet filmiku 2minutowego na YouTube nie da się obejrzeć, no chyba, że się będzie ładować z godzinę to ok. Okazało się, że GOŚCIU OD NIECH CO MONTOWAL ANTENE I ROUTER ŹLE TO PODŁĄCZYŁ I WIECIE CO? BYLEM Z TYM U NICH a oni na to, że jeśli chce, żeby mi to zrobili muszę zapłacić, rozumiecie, zapłacić za coś co oni zepsuli, ZaletyŻadneWadyNapisałem wyżejMiejscowośćCzęstochowa -
~dana19 / 2018-12-19 13:49Ocena: 1.67 / 5
masakra III nigdy więcej miałam, umowe na tv i internet - jakości słabej który własnie sie skończył i w związku z tym w momencie gdy jestem w pracy w domu stary ojciec przychodzi pan tz. " od drzwi do drzwi" "włazi" do mieszkania i chce przedłuzyć umowę- kiedy ojciec wyjasnił że nie jest osoba decyzyjną każe dzwonic do nas do pracy SZOK NIGDY WIĘCEJ CYFROWY POLSAT ZaletyŻADNYCHWadyKONIECZNOŚC TRWANIA W UMOWIEMiejscowośćCieszymowo -
-
~daniel / 2019-12-22 11:23Ocena: 1.67 / 5
Posiadam telewizję od 2 m cy i tragedia nic nie działa jka w reklamie jaką polsat nadaje
EVOBOX to jakiś żart od początku podłączenia w domu to z 500 razy wylanczalem bo obraz albo się zmrazal czyli nagle stop klatka albo nagle przestaje przezucac kanały lub poprostu nie da się wylonczyc lub wlonczyc. Nie polecam w 100 %. Wyba że jedziesz na depresantach i ci wszystko jedno co robi9i co się dzieje z tv.ZaletyZeroWadyMnóstwoMiejscowośćBOURNEMOUTH -
~Dawid / 2020-03-06 09:43Ocena: 1.67 / 5
Zaplacilem za dekoder teraz musze go zwrucic i jeszcze doplacic a ponad 200 zl wzieli ZaletyBrakWadyZlodziejeMiejscowośćKasina wielka -
~dobry ziom / 2017-07-03 11:54Ocena: 1.67 / 5
niestety wystawiam złą opinie ponieważ gdy na niebie pojawi sie jaka kolwiek chmura nie burzowa to znika sygnał a umowę mam do konca sierpnia i przechodze na zwyczajną kablówkę przynajmniej tam nie pwrodzadzają w błąd klienta ZaletyBRAK ZALETWadyzanikający sygnał przy najmniejszej chmurze3 lata korzystam -
~Dupa / 2023-05-03 12:55Ocena: 1.67 / 5
NA LITOSC BOSKA CZY ZEBY OBEJRZEC JEDEN ODCINEK NP SLUGI NARODU TO TRZEBA CO 5 MIN KU...WA OGLADAC REKLAMY‼️‼️????????????????LUDZIE,ZROBCIE COS.....ILOSC REKLAM I PRZERYWANIE JEDNEGO ODCINA 8 RAZY TO JEST KUR....PRZEGIECIE‼️❗❗❗❗RZYGAM REKLAMAMI...W TV JRST ICH ID ZAJ....A TU TEZ NORMALNIE NIE MOZNA NICZEGO OBEJRZEC‼️MALO TEGO....10 RAZY TA SAMA REKLAMA PODCZAS TRANSMISJI????ABSURD‼️⛔. CO SIE POROBILO NA TTM SWIECIE..ZEBY TV SIE UTRZYMALA TO MUSI DORABIAC REKLAMAMI I NASZA KASA‼️‼️‼️‼️ALE ROBCIE W KONCU CIS Z GLOWA‼️‼️‼️‼️ ZaletyZadnych....jak cos sie chce obejrzec cos normalnego to TRZEBA PLACIC‼️A JA JUZ KU..WA PLACE ZA TV⛔‼️NAJLEPIEJ SIE NACHAPAC A NIC W ZAMIAN. NORMA W NASZYM KRAJU????????WadyJ/WMiejscowośćKrotoszyn -
~Dziadek / 2019-05-10 00:54Ocena: 1.67 / 5
Witam. Panowie z cyfrowego Polsatu przyszli do dziadkow do domu. Jako, że planowali zakup kolejnego telewizora skorzystali z opcji Multi room. Panowie monterzy zainstalowali tv, ale zrobili to korzystając ze swojego Internetu. Nikt nas nie poinformował że aby działały modemy musi działać wifi. Akurat Internet dziadkowie maja od innego dostawcy. W momencie gdy monterzy oddalii się od domu tv przestało działać. Więc wniosek taki, panowie monterzy zrobili swoje, laptopa ze swoim netem zabrali, działało, umowa podpisana więc pa. Zastanawiało mnie czemu po instalacji wciąż stoją pod domem. Babcia mówi, że może przerwę na kanapkę mają. Dzisiaj stwierdzam, że czekali aby jeszcze przez chwilę działało, a potem pa. Po ich wyjedzie spędziłem 5h na telefonie aby uruchomić dziadka 3 dekodery. Udało się. Po tygodniu znowu awaria, znowu dzwonię, za kolejnych parę dni znowu multiroom odłączony. Wieczorem znowu. I tak w koło. Po tych wszystkich przebojach nauczyłem się już sam co mam robić i jak zresetować itp i robiłem to bez dzwonienia do konsultanta. Chyba zdążyło się to z 30 razy w ciągu 3 miesięcy. Na każdym dekoderze ciągle jakiś błąd. To niby brak kanałów to potem brak połączenia. Ostatni raz zrobiłem wszystko co wiedziałem, sprawdziłem neta, resetowalem wi fi , wyszukiwalem kanaly A jeszcze zapomniałem dodać że sam musiałem ręcznie nastawiac antenę z babcią stojąc na drabinie mając włączony u niej tel głośnomówiący żeby mówiła czy jest już zasięg anteny czy nie , czy świeca się jakieś paski czy też procenty. Dodam, że Pan monter mówił że jakby nie działało to mam dzwonić. Więc dzwoniłem słyszę od razu pocztę i mam wcisnąć numerek 1 jeśli awaria, 2 jeśli pilny kontakt itp.... do dzisiaj nie oddzwonił I do dzisiaj ja nie mogę się do niego dodzwonić. Cud się stał że w końcu tak jeden dekoder się rozwalił że mimo sprawdzenia wszystkiego wciąż nic. Polaczono mnie dalej yhym gdzieś wyżej i Pan stwierdził że dekoder popsuty. Więc z dziadkiem pojechalismy. Na wszelki wypadek wzięliśmy też poprzednie dekodery i ten popsuty. Na miejscu okazlo się że podpisaliśmy umowę z jakimiś naciagaczami którzy powiedzieli że nie trzeba oddawać starych dekoderòw. Co ciekawsze pytaliśmy również monterow czy oddać im stare dekodery Ale powiedzieli że możemy je wyrzucić. Na szczęście nie zrobiliśmy tego. Okazało się że na miejscu w punkcie musielismy oddać stare dekodery i że Ci Panowie co wcisneli dziadkowi dodatkowe tv nie rozwiązali poprzedniej umowy. Więc na.miejscu musielismy zapłacić karę 300zl. Wymieniliśmy popsuty dekoder dodatkowy na nowy. Udaliśmy się na pocztę aby odesłać stare dekodery płacąc 30 zł za przesyłkę bo zasilacze swoje ważą. Wracamy do domu. Podłączam dziadka tv A tu niespodzianka. Działa tylko dekoder główny A jeden dodatkowy nie wykrywa sieci A drugi dodatkowy jest zablokowany. Po 1,5 h rozmowy okazało się że Pan ktòry tak brzydko mówił o osobach które sprzedały dziadkowi dodatkowa opcję tv czyli trzeci dekoder pomylił się. Mianowicie źle wpisał numery popsutego dekodera. Wpisał numery tego dodatkowego dekodera ktòry działa. Więc czeka mnie i mojego schorownego dziadka kolejną meczaca wyprawa do punktu. I dalej nie wiem czy mam jeszcze cierpliwosc. Wyobraźcie sobie teraz ludzi w wieku powyżej 80 lat którzy głównie oglądają swoje programy tematyczne i nagle czegoś im brak. I mają to zrobić sami. I nie dzwonią bo myślą że tak musi być. I płacą... ZaletyBrakWadyZbyt wieleMiejscowośćPuck -
~Edward / 2023-02-04 07:58Ocena: 1.67 / 5
Korzystam z Polsatu satelitarnego od 20 lat. Będę jeszcze do października b.r. Gdy miałem dekoder HD500 nie było problemów z odbiorem i jakością sygnału. Niestety w 2021 wymieniłem dekoder na Evobox. Zaczęły się problemy, i to wiele. Polsat nie dostarcza mnie usługi nawet nagrywania programów mimo, że taka jest w umowie. Na zarzuty odnośnie tego i innych technicznych odpowiadają, że nadają sygnał. Nic więcej. Poziom merytoryczny ich odpowiedzi na poziomie debila technicznego, totalne lekceważenie klienta. Ostrzegam potencjalnych klientów tej firmy. ZaletyW ogólnosci - duża ilość kanałów sat.WadyPoziom programów niedługo osiągnie ten prezentowany przez tvp.MiejscowośćNieporęt -
~Edward / 2023-03-04 18:20Ocena: 1.67 / 5
Opinia w skrócie zawarta jest w "wadach". Opisywanie niekompetencji pracowników Polsatu wymagałoby paru stron tekstu. Przestrzegam innych przed zawarciem umowy bez jej 100% przeczytania. Później będą tylko problemy. ZaletyProgramy sportoweWadyTragiczna jakość dekodera evobox, skandaliczna jakość obsługi klienta, idiotyczne tłumaczenia problemów z odbiorem sygnału sat, brak świadczenia usług wg zawartej umowy, np. Nagrywania i odtwarzania programów, nieprawdziwe komunikaty pojawiające się na tv, i wiele innych. Gdy udowodni się Polsatowi nieprawdziwe stwierdzenia, to odpisują tym samym tekstem: sygnał nadajemy bez przerwy. Już tylko kilka miesięcy i stracą klienta.MiejscowośćNieporęt -
~ewa / 2021-05-20 12:09Ocena: 1.67 / 5
Usługa Evo Box jest do niczego. Nie polecam, zawiesza się NON STOP pomimo dobrego i stabilnego łącza internetowego. Oglądanie telewizji przez ten dekoder to jak cofnięcie się do czasów kiedy streaming dopiero rozpoczynał swój bieg.
Obsługa klienta - szkoda gadać. Pełnomocnictwo - w oryginale! jest ode mnie wymagane ZA KAŻDYM razem jak przyjeżdżam do salonu. Przez telefon jako pełnomocnik nie załatwię w związku z tym NIC.
Płatności? Mam ustawione zlecenie a pomimo tego co miesiąc dostaje SMSY z informacją o zadłużeniu - dzwonię - wszystko opłacone.
Kilka miesięcy temu zmieniłam numer telefonu i powiadomienia dostaję teraz na oba numery.
CYRK
Nie brać. Chyba że lubicie się powkurzać.Zaletyciężko znaleźćWadysameMiejscowośćsopot -
-
~Fiona / 2020-03-03 23:42Ocena: 1.67 / 5
Internet ciągle niedostępny i kiedy zadzwonisz to Pan Piotr R. Napyskuje, potraktuje cię jak śmiecia i na koniec powie ,, ja teraz mówię,, Tragedia 4 miesiące przed zakończeniem umowy zmienili mi abonament na większy bo podobno nie wyłączyłem jakiś kanałów. To przed 20 miesięcy miałam promocję? Dziwne, za dwa miesiące kończę umowę i sajonara takiej chamskiej obsługi nie będę słuchać. ZaletyPo 15 latach brakWadyPocząwszy od obslugi, nedznego neta. Raczej wszystko.MiejscowośćBrzeg Dolny -
~Gość / 2020-12-09 12:32Ocena: 1.67 / 5
Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant. MiejscowośćKrotoszyn -
~Gość / 2025-01-17 21:07Ocena: 1.67 / 5
Brak dobrej oferty dla starych, wieloletnich klientów. Zmuszają do wymiany na nowszy ale faktycznie gorszy sprzęt bez funkcji nagrywania czy podłączenia USB. ZaletyBrakWadyNie słuchają potrzeb klienta -
~harry / 2023-05-17 14:08Ocena: 1.67 / 5
Dekoder 4k lite nagrywający w chmurze to total y bubel niebierzcie go ludzie nienagrywa podstawowych programów tylko wybrane a zamiana jak już podpiszecie umowę niewchodzi w grę obsługa klijenta na 0 albo mniej niż 0 jak już podpiszecie umowę cham chata chamem pogania ostatni mój kontrakt z tą telewizja adijos ZaletyBrakWadySame wady dekodery to jakaś porażka obsługa klijenta dno .....MiejscowośćKrakow
strona 21 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
