Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1668 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edward / 2023-03-04 18:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinia w skrócie zawarta jest w "wadach". Opisywanie niekompetencji pracowników Polsatu wymagałoby paru stron tekstu. Przestrzegam innych przed zawarciem umowy bez jej 100% przeczytania. Później będą tylko problemy.
    ZaletyProgramy sportowe
    WadyTragiczna jakość dekodera evobox, skandaliczna jakość obsługi klienta, idiotyczne tłumaczenia problemów z odbiorem sygnału sat, brak świadczenia usług wg zawartej umowy, np. Nagrywania i odtwarzania programów, nieprawdziwe komunikaty pojawiające się na tv, i wiele innych. Gdy udowodni się Polsatowi nieprawdziwe stwierdzenia, to odpisują tym samym tekstem: sygnał nadajemy bez przerwy. Już tylko kilka miesięcy i stracą klienta.
    MiejscowośćNieporęt
  • ~ewa / 2021-05-20 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Usługa Evo Box jest do niczego. Nie polecam, zawiesza się NON STOP pomimo dobrego i stabilnego łącza internetowego. Oglądanie telewizji przez ten dekoder to jak cofnięcie się do czasów kiedy streaming dopiero rozpoczynał swój bieg.
    Obsługa klienta - szkoda gadać. Pełnomocnictwo - w oryginale! jest ode mnie wymagane ZA KAŻDYM razem jak przyjeżdżam do salonu. Przez telefon jako pełnomocnik nie załatwię w związku z tym NIC.
    Płatności? Mam ustawione zlecenie a pomimo tego co miesiąc dostaje SMSY z informacją o zadłużeniu - dzwonię - wszystko opłacone.
    Kilka miesięcy temu zmieniłam numer telefonu i powiadomienia dostaję teraz na oba numery.
    CYRK
    Nie brać. Chyba że lubicie się powkurzać.
    Zaletyciężko znaleźć
    Wadysame
    Miejscowośćsopot
  • ~Fiona / 2020-03-03 23:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet ciągle niedostępny i kiedy zadzwonisz to Pan Piotr R. Napyskuje, potraktuje cię jak śmiecia i na koniec powie ,, ja teraz mówię,, Tragedia 4 miesiące przed zakończeniem umowy zmienili mi abonament na większy bo podobno nie wyłączyłem jakiś kanałów. To przed 20 miesięcy miałam promocję? Dziwne, za dwa miesiące kończę umowę i sajonara takiej chamskiej obsługi nie będę słuchać.
    ZaletyPo 15 latach brak
    WadyPocząwszy od obslugi, nedznego neta. Raczej wszystko.
    MiejscowośćBrzeg Dolny
  • ~Gość / 2020-12-09 12:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant.
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~Gość / 2025-01-17 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak dobrej oferty dla starych, wieloletnich klientów. Zmuszają do wymiany na nowszy ale faktycznie gorszy sprzęt bez funkcji nagrywania czy podłączenia USB.
    ZaletyBrak
    WadyNie słuchają potrzeb klienta
  • ~harry / 2023-05-17 14:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder 4k lite nagrywający w chmurze to total y bubel niebierzcie go ludzie nienagrywa podstawowych programów tylko wybrane a zamiana jak już podpiszecie umowę niewchodzi w grę obsługa klijenta na 0 albo mniej niż 0 jak już podpiszecie umowę cham chata chamem pogania ostatni mój kontrakt z tą telewizja adijos
    ZaletyBrak
    WadySame wady dekodery to jakaś porażka obsługa klijenta dno .....
    MiejscowośćKrakow
  • ~Helena / 2021-01-09 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Człowiek płaci nie mało za ciągła blokadę usługi. Chcesz odblokować usługę wydzwania na infolinię po stokroć dziennie wysyłaj całą masę e-maili a i tak będą mieli gdzieś twoje potrzeby. Nie polecam usług tej firmy. Oby dotrwać do końca umowy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyMają gdzieś potrzeby klienta. Nie interesuje ich zwykły Kowalski.
    MiejscowośćGuzy
  • ~Heniad / 2020-03-22 10:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Program beznadziejny. Cały czas lecą powtórki. Filmy tak często są powtarzane że nie można tego oglądać. W czasie deszczu telewizja wcale nie odbiera.
    WadyNuda
    MiejscowośćSianów
  • ~Idalia / 2020-12-29 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy są niesoszkoleni!Wprowadzają w błąd!Dzwoniąc na infolinię z pytaniem ,za każdym razem otrzymają Państwo miną odpowiedź!Nie polecam Polsatu!Za każdym razem zostaje wprowadzona w błąd.Żenada.
    MiejscowośćToruń
  • ~ja to pisze / 2020-04-06 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2 lat męcze się z dekoderem w telewizorze znikaja programy karta sie zawieza. Od zawsze pretensje ze jest niedopłata, ostatnio nawet straszą mnie że z powodu 1 złotówki odetną mi polsat szok. probowalem dzis ustalic z jakiego tytulu jest niedopata to nie moge sie dodzwonicczas oczekiwania 30 minut. Gdy chcialem kupic lige mistrzow fikcyjnie odrazu sie zglszono szok... polasat mam 25 lat hyba o te lata za długo.
    Zaletyduzo kanałów fakt
    Wadywiesza sie dekoder ,nie moge właczyc telewizora bo wisi dekoder, włacza się interent, internet tez szwankuje braki w dostawie
    MiejscowośćWrocław
  • ~ja_do / 2014-09-21 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    od dluzszego juz czasu pojawia sie na kazdym kanale na mini dekoderze napis "tego kanalu nie ma w twoim abonamencie" wielokrotne wznowienie sygnalu z satelity nic nie pomaga. Brak profesjanolnego podejscia ze strony serwisu posatu, nie wiem albo oni faktycznie nie potrafia, choc bardzie wyglada mi to na brak checi.
  • ~Jacek / 2019-12-31 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Coraz gorszy jest CP a TVP1 ma wieksza ogladalnosc przez to ze nie przerywaja programow tymi dziadoskimi reklamami jak CP reklamy puszczaja po pol godziny my za reklamy nie placimy tylko za programy, jakis film ma powiedzmy 1.30godz a przez reklmy ma 45min i oni mowia ze sa najlepsi ale na mydlo szare.
    WadyDo kitu tylko ludzi wykorzystuja no ale oni sobie z ludzi nic nie robia,tylko kasa sie dla nich liczy.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Jacek / 2020-01-04 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Chcialem obejrzec serial Swiat wedlug kiepskich,dosyc ze zaczol sie o 19.33,a reklama zaczela sie o 19.36 to jest smiwch na sali ,oni chyba juz calkiem oglupieli powinni sie wstydzic tych opini co wszyscy pisza powinni zbankrutowac tego in w nowym roku zyczymy.
    ZaletyPowinni sie wstydzic.Zycze im zamkniecia tego balaganu.
    Wadywady to samo co i zalety.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Jacek Lacki / 2024-02-25 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Mieszkam za granicą beznadziejna telewizja nie ma połowy programów nawet tych opłacanych dodatkowo przy likwidacji obsługa nie wie o co chodzi a póżniej przysyłają listy z dodatkowymi kosztami o cenie za usługę nie wspomnę nie polecam
    Zaletytylko tyle ze jest część programów
    Wadyzero obsługi i pomocy personel nie wie o co chodzi tylko kasa
    MiejscowośćNorwich
  • ~Jan / 2021-09-17 10:40
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety rezygnuje
    Dzisiaj zadzwoniłem w celu przedłużenia oferty i Pani , z którą rozmawiałem niestety była bardzo wyniośła i nic mi nie zaproponowała sensownego.Abonament podwyższyła i ogólnie było nie miło.
    WadySłaby odbiór
    MiejscowośćNysa
  • ~Janusz / 2024-04-09 17:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Telewizja beznadziejna co chwilę coś ustawiają wczytują zawieszają kanały się pojawiają i znikają ,a obsługa jak się dzwoni to są znorzeni i zniesmaczeni że się dzwoni bo oni są w pracy i nie powinno się im przeszkadzać .Już drugi raz nie podpiszę umowy nie dam się wrobić .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKraków
  • ~Jarenty / 2019-10-03 12:35
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam. Obsługa na infolinii to dno i wodorosty
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na infolinii to totalna porażka
    MiejscowośćBielsko-Biala
  • ~Jerzy / 2019-03-06 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    jestach - klient CP od 10-ciu lat.
    Sagem esi 88 to dekoder, który zdrowia kosztował mnie co niemiara (nie nagrywanie zaplanowanych programów, zawieszanie etc ). Po wymianie czwartego w/w otrzymałem PVR HD 7000, byłem "w niebo wzięty", n, areszcie koniec mojej udręki.
    Po miesiącu "użytkowania", jutro idę po wymianę !!!! niestety na ten sam typ bo sagem esi 88 już wycofali z użycia.
    To co wyczynia PVR HD 7000, bije sagema na głowę. Zawieszanie to "pikuś" problemy zaczynają się przy nagrywaniu, stopklatce, opisach programów, notoryczne przełączanie z "ULUBIONYCH" na "wszystkie" etc)
    Pomocy u tzw konsultantów nie ma co szukać.
    Jak tylko umowa dobiegnie do końca to .........
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~John / 2023-04-14 18:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma ma klienta takiego jak ja w d.... E. Po wielu telefonach rozmowach CISZA już niedługo kończy się umowa na internet. Czekam na tel o rozwiązanie umowy. Już nigdy więcej.
    WadyTragedia
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~Jolanta / 2020-02-15 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę w sprawie dot. przedłużenia umowy. Ponieważ mam dwa telewizory, używam dwóch dekoderów. Nie zamierzałam podpisywać nowej umowy, żeby przejść na umowę na czas nieokreślony, o czym poinformowałam konsultanta. Następnego dnia jeden z dekoderów przestał działać. Po wykonaniu tel. usłyszałam, że karta się wytarła. Naprawdę???? Cóż za zbieg okoliczności. Oczywiście, musiałam podpisać nową umowę. To jest oburzające wciskanie kitu i zmuszanie klientów do podpisania kolejnej umowy. Nie polecam i zamierzam zwrócić się z problemem do rzecznika ochrony praw konsumenta. Myślę, że można sprawdzić 'wytarcie' karty.
    MiejscowośćOlmonty
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960