Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1668 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2022-03-10 21:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna wielka awaria, telewizji internetowej brak 10-03-2022, godzina 19.00.
    40 minut na telefonie, żeby ktoś raczył odebrać z pomocy technicznej. W końcu się udało no i pada sławetne pytanie: Jaki jest komunikat na telewizorze?
    Prościej byłoby od razu poinformować, że są problemy techniczne, nie wspomnę, że taki komunikat jesteście w stanie wyświetlić na każdym odbiorniku tv.
    Niestety godzina 21:55 minęła a telewizji jak nie było tak nie ma. Na stronach oficjalnych oczywiście wzmianki o tym, że się sieć posypała nie będzie.
    Wiem jedno, kolejnego przedłużenia umowy z nimi nie zrobię i odradzam korzystania z ich usług, zarówno odbioru z talerza jak i telewizji internetowej. Obydwie opcje już przerabiałem i jeśli ktoś może będzie miał wątpliwości to niech poświęci chwilę na opinie innych użytkowników.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Karmen / 2023-12-05 11:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet od Polsatu/plusa to jedno wielkie gówno
    Zaletyczasami raz na miesiąc działa
    WadyPrzez resztę miesiąca nie działa
    MiejscowośćPowiat nowosolski
  • ~Kazek / 2018-04-14 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam z całą odpowiedzialnością wszystkie negatywne opinie. Dodaję niekompetencję i arogancję osób obsługujących klientów w systemie elektronicznym. Na to mam szereg dowodów w postaci obustronnej korespondencji, z której wynika, że abonenci są kretynami. Potencjalnych klientów tej spółki przestrzegam przed zawieraniem umów. Niech idą do konkurencji lub założą własne anteny na dachach lub balkonach. Będzie taniej i bez komplikacji. Odnosząc się do oceny parametrów obsługi klienta, to należałoby wprowadzić skalę ujemną.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kazp / 2020-08-16 21:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy podpisaniu umowy, oferta została mi zobrazowana w zupełnie inny sposób, niż w rzeczywistości funkcjonuje. Jestem wściekła, nie za wydane pieniądze, bo to rzecz nabyta.. Ale za tę ignorancję pracowników, za te oszustwa i niejasności.. Coś okropnego. Jeśli ktoś mówi mi "daję Ci X, a Ty płacisz Z", a w rzeczywistości dostaję nawet nie połowę X bo wiecznie jakiś techniczny problem itd, a płacę 2Z, to coś jest bardzo nie w porządku w stusunku polsatu do klienta. W dodatku kilka dni opóźnienia z płatnością ( co w zabieganym trybie życia zdarza się wielu osobom) i za chwilę nie obejrzę niczego w telewizji, bo żaden kanał nie działa ????
    ZaletyUżytkowanie za granicą
    WadyBlokowanie usług, brak rzetelnego kontaktu z obsługą klienta podczas trwania umowy, słaby zasięg telewizji i niezbyt zadowalający internet
    MiejscowośćElbląg PŁ / Kleve DE
  • ~Kinga / 2021-01-16 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich !!! Jesli macie mozliwosc skorzystania z innej telewizji , to nie korzystajcie z cp. Problemy techniczne srednio 1-2 w tygodniu. Arogancka, niesympatyczna tzw.pomoc techniczna, traktujaca klienta jak intruza . Jestem po kolejnej niemilej rozmowie, pozostawiona bez pomocy. Nigdy wiecej. Wole zaplacic 2 razy wiecej w innej tv i miec profesjonalna pomoc , niz za kazdym razem przed kontaktem telefonicznym przezywac kolejny stres.
    WadyJ.w
  • ~Km / 2020-04-28 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    #zostanwdomu? Polsat Cyfrowy dwulicowy. Mój ojciec, jako starsza i schorowana osoba, w dodatku z masą chorób układu oddechowego, spóźnił się do Waszego punktu dosłownie o osiem godzin, z terminem oddania dekoderów po rozwiązaniu umowy, bo najzwyczajniej był zakaz poruszania się w celach zalatwiania innych niż niezbędnych życiowo spraw. Mimo tych chorób, dla niego to była prawdziwa wyprawa, zabezpieczenie itd. Stawił się i oddał dekodery o 8:34 rano, dzień po terminie. A oni w bezwzględny, zimny i cyniczny sposób obciążyli go karą 680zl za SPÓŹNIENIE. Ojciec dzisiaj nie może dojść do siebie, jest roztrzęsiony, zdenerwowany, ma problemy z oddychaniem, bo nie wie skąd nagle weźmie 680 złotych na zapłacenie tej idiotycznej kary. Ludzie, to 8 (osiem) godzin! Gdzie ich człowieczeństwo? #zostanwdomu w przypadku Cyfrowego Polsatu obowiązuje ale nie jak dotyczy ich hajsu. Żeby czasami z torbami nie poszli, bez tych 680zł. Będę o tym pisał wszędzie, bo jak zobaczyłem to pismo od Polsatu, ciśnienie skoczyło mi powyżej 200. Ojciec jest starszy i schorowany ale ja im nie odpuszczę i nagłośnię to wszędzie gdzie się da. Niech ludzie dowiedzą się jacy są bezwzględni.
    MiejscowośćŁask
  • ~Krakowianka na Podlasiu / 2018-10-16 00:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Wcześniej dałam opinię na temat internetu u tego operatora.Przy zmianach pogody: deszcz,wiatr,śnieg przerwy w dostawie TV.Często na kanałach TVN wyskakuje info-brak takiej opcji no jak brak?Oferta programowa żałosna:powtórki tego samego filmu,programu na innych kanałach naprzemiennie,stare filmy powtarzane do znudzenia.W czasie przerwy w dostawie programu "naprawa" prze telefon.
    ZaletyBrak.
    WadyOferta nie warta ceny jakiej wymagają,brak możliwości rozwiązania umowy bod bardzo wysoką karą.Obsługa w salonie tym samym co internet okropna,Plus tylko sprzedaje ofertę TV.
    MiejscowośćKraków
  • ~krzysztof / 2021-09-13 20:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zamknięciu ipli ja zamykam polsat nie będę im płacił. Polecam to wszystkim rozczarowanym.
    Zaletybrak
    Wadybrak bezpłatnych treści
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kuba3426 / 2019-08-13 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam wieczne problemy. W biurze mówią co innego A na infolinię co innego. Bałagan straszny.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćAndrychów
  • ~lolo / 2019-08-03 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat!!! Jestem abonentem CP od 1.5 roku. Wcześniej przez wiele lat byłem klientem NC+ {wcześniej Canal+).Zrezygnowałem z ich usług (teraz żałuję) ponieważ dla stałego klienta nie potrafiono mi przedstawić chociażby przyzwoitej oferty no i jako kibic piłki nożnej byłem zdruzgotany faktem utraty licencji na Ligę Mistrzów.Stąd moja rezygnacja i przejście do konkurencji. Posiadam najwyższy pakiet jaki wtedy był na rynku, do tego 2 multiroomy. Pierwsza irytacja kiedy we wrześniu ruszała Liga Mistrzów a ja wygodnie rozpostarłem się w fotelu i z niecierpliwością oczekiwałem na pierwsze mecze a tu ZONK! Nie ma możliwości obejrzenia meczu- "twój abonament nie obejmuje tych kanałów" czy coś takiego! Telefon na infolinię i miły Pan informuje mnie że muszę przedłużyć umowę aż na 36 m-cy!!! Fu.k! Przedłużyłem, a co?! W międzyczasie NC+ wykupuje sublicencję i umożliwia swoim abonentom , tym którzy posiadają pakiet Canal+ oglądanie Ligi Mistrzów (bez żadnych dodatkowych opłat!!!). Dzisiaj kolejne rozczarowanie, CP wykupuje sublicencję na PKO Ekstraklasę, myślę sobie-- fajnie, będzie co pooglądać. Nic z tych rzeczy! Taki sam komunikat jak przed oglądaniem LM. No to ja cyk za telefon do konsultanta i po krótkiej rozmowie dowiaduje się, że muszę wykupić pakiet Ekstraklasy za 30 zł lub mogę przedłużyć umowę i wtedy będę płacił za ten pakiet "tylko" 20 zł (jakby ta aktualna umowa była krótka!!!). Podsumowując, omijajcie szerokim łukiem Cyfrowy Polsat!!!!!
    ZaletySprzęt się nie wiesza, przynajmniej u mnie.
    WadyPakiety niby tańsze niż konkurencji a tak naprawdę droższe patrząc szerzej na ofertę. Oferta programowa uboga, wszystko co dodatkowe (kanały, transmisje)) drogo kosztuje. Nie polecam.
    MiejscowośćPawłowice
  • ~Luk / 2021-10-02 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam Nowy dekoder 4K i nie mogę nagrywać. Po rozmowach z biurem obsługi beż zmian
    ZaletyBrak
    WadyProblem z nagrywaniem
    MiejscowośćPolska
  • ~Łukasz / 2017-08-10 20:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam od kilku lat 2 umowy na 2 domy. Wymieniałem już kilkakrotnie dekodery, bo ciągle cos sie z nimi działo, czesto gubi sugnał, po wprowadzeniu HD nie dziala kilkanascie kanałow, nawet wymiana antenty na większą nic nie dała. Czesto jest tak ze dany program na jednym dekoderze działa, a na drugim (multroom) gdzie dekoder znajduje sie blizej antenty dany kanał nie ma sygnału.
    Trzymam do konca roku i rezygnuje z obu umów. Oddaje 4 dekodery i dziekuje bardzo. Brak słow.
  • ~M / 2020-01-03 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka ! Szkoda nerwów. Podpisanie z nimi umowy to początek kłopotów. Nigdy nie jest tak jak przedstawia przedstawiciel. Lepiej wziąść światła przy podpisywaniu umowy
    ZaletyDostępnosc
    Wady Każdą umowę trzeba reklamować, Oszustwa przy zawieranu umówa na telefon,Wprowadzanie klijentów w błąd w punktach obsługi.
    MiejscowośćWólka Pukarzowska
  • ~Maciej / 2020-03-21 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści naciągacze i olewacze, nic z nikim nie załatwisz masz płacić i to się dla nich liczy, miałem kompletny brak sygnału przez pół roku wydałem majątek na telefony do nich a kiedy przestałem płacić to naliczyli mi karę nie słuchali moich argumentów nie polecam nikomu jeśli nie chcesz mieć problemów dno totalne
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Magdalena / 2021-10-30 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, gdy płacisz za rok z góry euforia gdy zalegasz z jedną płatnością mają Cię za śmiecia, biedaka i próbują Tobą rządzić przez telefon narzucając swoje racje. Jeszcze przed upływem terminu płatności lawina przypomnien na monitorze, masakra, parę długich lat to znosiłam ale z obecną umową kończę z nimi, porażka, samą podjętą rozmową męczą, odradzam
    ZaletyDużo kanałów
    MiejscowośćCzersk
  • ~Małgorzata / 2023-08-01 20:36
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie jest firma, która rozumie, że istnieje dzięki klientom. Przez pomyłkę przelew poszedł na konto TV Polsat a nie Internet Polsat. Windykacja wciąż upominała się o wpłatę, ja wciąż wysyłałam potwierdzenie przelewu. Nikt z pracowników Polsatu nie poinformował mnie, że wpłaciłam nie na to konto. Zamiast przeksięgować wpłatę, odcięli mi internet. To ja wydzwaniałam i próbowałam się dowiedzieć o co chodzi? Nikt z pracowników Polsatu palcem nie kiwnął. A przecież to ja jestem ich pracodawcą. Wstrętne podejście do mnie, do partnera w umowie bo umowę podpisują dwie strony.
    MiejscowośćMilanówek
  • ~Mały / 2016-06-12 21:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Co do obsługi klijenta czas połączenia na konsultanta masakra polsat chyba ma jakieś układy z operatorami telefonicznymi żeby swoich klijentów naciągać na wysokie rachunki tel.poza tym dekodery co chwilę się zawieszają trzeba je odłączać z sieci a ludzie płacą im wysokie opłaty a mimo to jeżeli chcą oglądać chociaż by mecze na euro trzeba zapłacić dodatkowe opłaty złodziejstwo po upływie umowy z tą stacją przenosze się do innego operatora i nieachcę więcej słyszeć o tej stacji
    ZaletyNiema
    WadyCiągłe
    Za długo
  • ~Marcin / 2019-10-04 09:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii to relikt z przeszłości. Umowy są nieprzejrzyste i trzeba bardzo uważać na każdy zapis - jeżeli nie zależy Wam ile będziecie płacić to warto podpisać umowę z CP ( bo na pewno po miesiącu, trzech lub roku okaże się, że coś trzeba dopłacić).
    WadyJW
  • ~marek / 2020-02-04 08:58
    Ocena: 2.00 / 5
    powinni zmienić nazwe na bubel TY dekoder nie chce się załączyć trace do godziny żeby zaskoczył a jak zaskoczy to już nie ma co oglądać i tak ze cztery razy dziennie
    MiejscowośćŚwierklany
  • ~marek / 2020-02-06 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Rezygnuje z dekodera jak zobaczyłem p .kreta tragedia .ps mają takie fajne prezenterki pogody a zatrudnili takiego .......
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960