Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1714 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GrzegorzS / 2021-03-26 17:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Działa HBO i tylko z tego jestem zadowolony. Dekoder ciągle się zawiesza odcięcie zasilania na minutę i ponownie działa przez jakiś czas.
    ZaletyZostał mi niecały rok go końca umowy. A
    WadyUżytkowanie grozi nieodwracalną utratą zdrowia psychicznego
  • ~Iwona / 2022-07-09 19:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam problem z odbiorem TVN i wszystkie kanały z tą stacja związane.to już nie pierwszy raz że nie ma sygnału ani obrazu.Trudno zrozumieć jest mi że inne kanały działają bez zakłóceń.prosze o odpowiedź
    WadyBrak TVN i TVN24 TTV itp
    MiejscowośćMilanówek
  • ~Iza / 2018-09-12 00:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Generalnie chamska instytucja. Zamawiasz pakiet najtańszy, dostajesz zawsze droższy, niż zamawiałeś. To jest troska o klienta. Prawdziwe schody zaczynają się, jak z powodów niezależnych, czyli jak u mnie ocieplenie budynku i zakaz instalowania talerza na elewacji, musisz rozwiązać umowę, bo i tak sygnału nie odbierasz. Nie dość, że trzeba zapłacic niemałe kary za rozwiązanie umowy przed upływem okresu, to na dodatek nie mozna oddać decodera, bez jakiegos papieu, który mają przysłać. Po otrzymaniu papieru, o rozwiązaniu umowy z karami, próba oddania dekodera zakończona jest otrzymaniem kolejnej kary w wysokości jedynie 340zł, za nieoddanie dekodera w terminie. Termin ów . Polsat wyznacza na dwa tygodnie, przed wysłaniem pisma o rozwiązaniu umowy. Decyzje Polsatu sa ostateczne i nie podlegają dyskusji. Sa to chamskie chwyty, żeby zastraszyć klienta. Mnie uratował prawnik. Unikać , jak ognia .
    WadyStosowanie klauzaul zabronionych. Nieuczciwość. Wyznaczanie zasad, które sa tylko Polsatowi znane i stosowanie kar za ich nieprzestrzeganie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~J23 / 2022-07-11 15:46
    Ocena: 2.00 / 5
    panienka z okienka odzial w Toruniu . zazyczyla sobie przy zdawaniu srzetu po 12latach z nimi umowy . Kabelka :-) HDMI . biedaki . zenada
    Zaletyzadnych
    Wadyjest ich mnostwo
    MiejscowośćToruń
  • ~Jad / 2023-02-26 14:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana waszymi kanałami sportowymi. Jestem fanką tenisa a nie piłki nożnej. Macie tyle kanałów sportowych i nie potraficie pokazać nawet finałowego meczu Hurkacza. Wykupiliście prawa do transmisji ATP i nie pokazujecie ich. Tyle kanałów , na których tylko piłka, piłka i to same powtórki . Jestem bardzo rozczarowana! Nawet w internecie nie można obejrzeć! Co się z Wami stało?
    ZaletyDotąd byłam zadowolona
    WadyZa dużo piłki
    MiejscowośćRychnowy
  • ~Jakub / 2024-01-22 16:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Koszmar obsługi klienta! Po dwóch tygodniach odpowiadają na coś, co zostało rozwiązane w inny sposób tydzień wcześniej,.
    Logowanie, weryfikacje, etc. Poczta Polska jest nowocześniejsza i sprawniejsza.
    ZaletyZero
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Jamatka / 2019-08-14 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga klienta porażka głupki tam pracują, mowisz cos co.chcesz załatwić to namawiają cie do jeszcze gorszej opcji. porażka...
    ZaletyBrak
    MiejscowośćNie istotne
  • ~JAN / 2025-09-25 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnia aktualizacja była NAJGORSZA ze wszystkich dotychczasowych. Zmasakrowali całe menu, było czytelnie i przejrzyście jest totalne DNO. Jeśli nie poprawią tego przechodzę do konkurencji i będę wszystkich znajomych i rodzinę namawiał do zrezygnowania z tego badziewia. Do tego jeszcze np. mecze tenisa są transmitowane, ale bez Igi Świątek.
    ZaletyBRAKUJE
    WadyOstatnio wszystko, nonstop reklamy, nieczytelne menu, cofnięcie emisji programu to horror.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jarek / 2021-10-07 09:02
    Ocena: 2.00 / 5
    3 dniu temu kupiłem pakiet, 2 razy wymieniałem dekoder w ciągu 2 dni. Myślałem że już wszystko będzie dobrze ale się zdziwiłem mocno. W trakcie podpisywania umowy przez Internet ktoś nie odhaczył opcji "natychmiast". Aktywację będę miał za 3 tygodnie. Rozmowa z konsultantem to rozmowa z koniem. Proponował bym aby na konsultantów przyjmowali przynajmniej że średnim wykształceniem. Zgroza.
    MiejscowośćZegrze
  • ~K / 2022-08-18 19:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta w szczególności pozostawia do życzenia. Kulturalne chamstwo w modzie. Kultura osobista poniżej zera. Dobra reklama. Powodzenia
  • ~K. / 2025-01-17 20:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonenten Polsatu od ponad 10 lat ale to co oni robią z abonentami starszymi to jest Kryminał przed wielkie K. Proszę sobie wyobrazić że używam aplikacji Polsat box go która działała mi w zeszłym roku na telewizorze Smart Tv Samsung i na koniec tego roku aplikacja przestała działać, i dzisiaj ze strony Polsat Box go dowiaduje się że telewizorach Samsung starszych jak 5 lat aplikacja nie działa. Moj tv obecnie ma 7 lat, Czyli Polsat zmusza mnie do zakupu nowego telewizora lub innego ustrojstwa żeby ją uruchomić, ja to tak rozumiem, ale pieniędzy czywiście mi nie dadzą na nowy zakup nowego TV. To jest kosmos jak abonent jest traktowany, nie wspomnę już już o konsultantach na infolinii żenada totalna żadnej pomocy tylko jeszcze bardziej potrafią wyprowadzić klienta z równowagi odradzam na 200%. Nie wchodźcie w żadne umowy z Polsatem. Odradzam.K
    Zalety00000000000000000000000000
    WadyODRADZAM TOTALNIE TAKA FIRMA A SERVIS PONIŻEJ KRYTYKI
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Kamil / 2022-03-10 21:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejna wielka awaria, telewizji internetowej brak 10-03-2022, godzina 19.00.
    40 minut na telefonie, żeby ktoś raczył odebrać z pomocy technicznej. W końcu się udało no i pada sławetne pytanie: Jaki jest komunikat na telewizorze?
    Prościej byłoby od razu poinformować, że są problemy techniczne, nie wspomnę, że taki komunikat jesteście w stanie wyświetlić na każdym odbiorniku tv.
    Niestety godzina 21:55 minęła a telewizji jak nie było tak nie ma. Na stronach oficjalnych oczywiście wzmianki o tym, że się sieć posypała nie będzie.
    Wiem jedno, kolejnego przedłużenia umowy z nimi nie zrobię i odradzam korzystania z ich usług, zarówno odbioru z talerza jak i telewizji internetowej. Obydwie opcje już przerabiałem i jeśli ktoś może będzie miał wątpliwości to niech poświęci chwilę na opinie innych użytkowników.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Karmen / 2023-12-05 11:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet od Polsatu/plusa to jedno wielkie gówno
    Zaletyczasami raz na miesiąc działa
    WadyPrzez resztę miesiąca nie działa
    MiejscowośćPowiat nowosolski
  • ~Kazek / 2018-04-14 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam z całą odpowiedzialnością wszystkie negatywne opinie. Dodaję niekompetencję i arogancję osób obsługujących klientów w systemie elektronicznym. Na to mam szereg dowodów w postaci obustronnej korespondencji, z której wynika, że abonenci są kretynami. Potencjalnych klientów tej spółki przestrzegam przed zawieraniem umów. Niech idą do konkurencji lub założą własne anteny na dachach lub balkonach. Będzie taniej i bez komplikacji. Odnosząc się do oceny parametrów obsługi klienta, to należałoby wprowadzić skalę ujemną.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kazp / 2020-08-16 21:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy podpisaniu umowy, oferta została mi zobrazowana w zupełnie inny sposób, niż w rzeczywistości funkcjonuje. Jestem wściekła, nie za wydane pieniądze, bo to rzecz nabyta.. Ale za tę ignorancję pracowników, za te oszustwa i niejasności.. Coś okropnego. Jeśli ktoś mówi mi "daję Ci X, a Ty płacisz Z", a w rzeczywistości dostaję nawet nie połowę X bo wiecznie jakiś techniczny problem itd, a płacę 2Z, to coś jest bardzo nie w porządku w stusunku polsatu do klienta. W dodatku kilka dni opóźnienia z płatnością ( co w zabieganym trybie życia zdarza się wielu osobom) i za chwilę nie obejrzę niczego w telewizji, bo żaden kanał nie działa ????
    ZaletyUżytkowanie za granicą
    WadyBlokowanie usług, brak rzetelnego kontaktu z obsługą klienta podczas trwania umowy, słaby zasięg telewizji i niezbyt zadowalający internet
    MiejscowośćElbląg PŁ / Kleve DE
  • ~Kinga / 2021-01-16 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich !!! Jesli macie mozliwosc skorzystania z innej telewizji , to nie korzystajcie z cp. Problemy techniczne srednio 1-2 w tygodniu. Arogancka, niesympatyczna tzw.pomoc techniczna, traktujaca klienta jak intruza . Jestem po kolejnej niemilej rozmowie, pozostawiona bez pomocy. Nigdy wiecej. Wole zaplacic 2 razy wiecej w innej tv i miec profesjonalna pomoc , niz za kazdym razem przed kontaktem telefonicznym przezywac kolejny stres.
    WadyJ.w
  • ~Km / 2020-04-28 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    #zostanwdomu? Polsat Cyfrowy dwulicowy. Mój ojciec, jako starsza i schorowana osoba, w dodatku z masą chorób układu oddechowego, spóźnił się do Waszego punktu dosłownie o osiem godzin, z terminem oddania dekoderów po rozwiązaniu umowy, bo najzwyczajniej był zakaz poruszania się w celach zalatwiania innych niż niezbędnych życiowo spraw. Mimo tych chorób, dla niego to była prawdziwa wyprawa, zabezpieczenie itd. Stawił się i oddał dekodery o 8:34 rano, dzień po terminie. A oni w bezwzględny, zimny i cyniczny sposób obciążyli go karą 680zl za SPÓŹNIENIE. Ojciec dzisiaj nie może dojść do siebie, jest roztrzęsiony, zdenerwowany, ma problemy z oddychaniem, bo nie wie skąd nagle weźmie 680 złotych na zapłacenie tej idiotycznej kary. Ludzie, to 8 (osiem) godzin! Gdzie ich człowieczeństwo? #zostanwdomu w przypadku Cyfrowego Polsatu obowiązuje ale nie jak dotyczy ich hajsu. Żeby czasami z torbami nie poszli, bez tych 680zł. Będę o tym pisał wszędzie, bo jak zobaczyłem to pismo od Polsatu, ciśnienie skoczyło mi powyżej 200. Ojciec jest starszy i schorowany ale ja im nie odpuszczę i nagłośnię to wszędzie gdzie się da. Niech ludzie dowiedzą się jacy są bezwzględni.
    MiejscowośćŁask
  • ~Krakowianka na Podlasiu / 2018-10-16 00:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Wcześniej dałam opinię na temat internetu u tego operatora.Przy zmianach pogody: deszcz,wiatr,śnieg przerwy w dostawie TV.Często na kanałach TVN wyskakuje info-brak takiej opcji no jak brak?Oferta programowa żałosna:powtórki tego samego filmu,programu na innych kanałach naprzemiennie,stare filmy powtarzane do znudzenia.W czasie przerwy w dostawie programu "naprawa" prze telefon.
    ZaletyBrak.
    WadyOferta nie warta ceny jakiej wymagają,brak możliwości rozwiązania umowy bod bardzo wysoką karą.Obsługa w salonie tym samym co internet okropna,Plus tylko sprzedaje ofertę TV.
    MiejscowośćKraków
  • ~krzysztof / 2021-09-13 20:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zamknięciu ipli ja zamykam polsat nie będę im płacił. Polecam to wszystkim rozczarowanym.
    Zaletybrak
    Wadybrak bezpłatnych treści
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kuba3426 / 2019-08-13 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam wieczne problemy. W biurze mówią co innego A na infolinię co innego. Bałagan straszny.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćAndrychów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2285
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1714
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 779
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4080
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157