Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1704 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2017-10-14 23:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Wiecznie mi sie tnie tv....mam placone hbo go non stop sie zacina.....obsluga niekompetwntna...wprowadzili mnie w blad stad mialam niedoplaty ......jedna wielka lipa.mam doactego zacinania sie wmszczegolnei wieczorami.Na pewno rezygnuje z koncem umumowy....
    ZaletyDuże mozliwosci
    WadyNieustanne zacinanie sie kanałów
    Nowogród
  • ~Anonim / 2018-12-10 00:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdzie jest K.U.R.W.A obsługa klienta??? Nie można nic załatwić. Dwadzieścia minut na telefonie i cisza. Multiroom zablokowany chociaż rachunki płacone co miesiąc, dziękuję za świetną obsługę i czarny ekran ze słowami "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Jesteście zgniłymi c.h.u.j.a.m.i.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Arek / 2021-01-25 14:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem tylko poinformować, że składam zażalenie do odpowiednich instytucji w jaki bezczelny sposób są traktowani klienci u Państwa na infolini, sprawę kieruje do mojego prawnika, który poprowadzi ją poprzez odpowiednie instytucję.


    Dziś tj dnia 25.01.2021 próbowałem się dodzwonić z numeru 888306823 i zasięgnąć informacji na pewien temat związany z telewizją poprzez infolinie i zostałem przez jakąś Panią o godzinie około 13.30 bezczelnie potraktowany, po czym połączyłem się na nowo myśląc, że trafię do kogoś innego i trafiłem do pewnego Pana (nie pamiętam jak się przedstawił) ale było to coś około 13.50 - tak dokładnie czekałem 20 minut na połączenie z konsultantem żeby się dowiedzieć, że ten Pan z działu technicznego przełączy mnie do kolejnego działu bo on oczywiście o błahej sprawie nie ma problemu (to po co odbiera telefon w dziale technicznym?!) i przełączył w taki sposób, że mnie rozłączył i musiałem kolejne prawie pół godziny dzwonić aby się w końcu nie dodzwonić i tak oto straciłem 1,5 godziny potraktowany jak frajer, który niech sobie radzi, widzę, że u Państwa w tej kwestii nic się nie zmienia od dłuższego czasu, obsługa telefoniczna przetragiczna, a po opiniach Państwa firmy widać, że takich osób jak ja są setki jak nie tysiące, miejmy tylko nadzieję, że szybko jakaś instytucja wyprowadzi na prostą Państwa obsługę bo to jest nie normalne aby w dzisiejszych czasach w taki sposób traktować ludzi.
  • ~Bambo / 2022-07-04 07:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciagle powtorki !! Ile razy mozna puszczac ten sam film ? 100 - 200 ? A taki np. Zawiescie czerwone latarnie jest puszczany 365 razy na rok !? Jest cala masa typowych programow - zapchaj dziur - ktore Cyfrowy Polsat dostaje chyba za darmo a ktore sprzedaje nam - klientom. Poziom Cyfrowego Polsatu drastycznie sie obnizyl !! Nie kupujcie bo nie warto !!
    ZaletyBrak
    WadyPowtorki z powtorzonych powtorek !!
    MiejscowośćKraków
  • ~Baron / 2018-09-15 00:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta dobra ale mieszkam w mieście a byle deszcz i tv nie ma
    MiejscowośćLublin
  • ~Beata / 2020-02-26 10:17
    Ocena: 2.33 / 5
    chciałabym przestrzec wszystkich przed zawieraniem umowy z Cyfrowym Polsatem - rozwiązałam z nimi umowę 19.12.2019r. po 10 latach- ponieważ zawsze płaciłam w terminie, więc teraz też się rozpędziłam i zapłaciłam za następny miesiąc. 06.01 dostałam informację z Polsatu o nadpłacie i do tej pory nie mogę odzyskać pieniędzy. Raz piszą, że zostały zwrócone przekazem pocztowym raz każą podać numer konta bankowego i tak już półtora miesiąca - mam wrażenie, że robią wszystko ,żeby mnie zniechęcić do odzyskania pieniędzy, ale nie mam zamiaru podarować 99,99zł
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bogna / 2018-03-29 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam . Wypowiadam właśnie umowę na TV oraz internet. Usługa fatalna, nie wiem na jakich zasadach ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego. Niekompetentna obsługa. Zmieniono mi warunki umowy bez mojej zgody. Niemerytoryczne odpowiedzi na zadawane pytania. Brak wglądu do faktur, mimo wielokrotnych zapewnień nie otrzymałam żadnej faktury TV po samowolnej zmianie umowy przez Polsat. Jestem pewna ,że złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletybrak
    Wady słaba oferta programowa, ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego,brak wglądu w faktury TV , niekompetentna obsługa
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Bozka / 2022-09-15 08:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet zawodzi, każdy opad atmosferyczny i sygnał się urywa. Nie polecam, jeżeli wykonujemy pracę zdalną.
    ZaletyNie widzę
    WadyAbonament za drogi w stosunku do jakości usługi
    MiejscowośćMyszkowice
  • ~Doktor / 2022-03-26 16:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani komentującą dzisiejszy mecz Developres - Grot niech popracuje nad swoją polszczyzną. Zdanie, cyt. Zagrała skróta " niech komunikuje we własnym gronie albo wcale.

    Poxdrawiam
    MiejscowośćWieluń
  • ~Dom / 2022-01-17 05:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy dekoder to dramat!; zaczynasz czytać info na temat programu wyświetlanego na innym kanale i nagle ten przeskakuje i wraca na kanał na którym jesteś,zawiesza się,słaby sygnał,brak zegarka,obsługa dużo bardziej skomplikowana i nieczytelna w porównaniu z poprzednią wersją.żaden z trzech multirumów nie ma możliwości nagrania programu..szczerze to jest Dramat!!..te stare dekodery zmieniłam tylko ze względu na karty,ale poza tym nigdy nie było z nimi problemów,a to...kompletna porażka
    MiejscowośćLiverpool
  • ~Eliza / 2023-02-27 10:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Bezczelnie ściągają ludzi do punktu obsługi klienta pod pozorem nieprawidłowego adresu w umowie. Okazuje się, że pani w punkcie wpisała 3 różne adresy choć wszystko odbywa się pod jednym adresem - korzystanie, korespondencja i zamieszkanie klienta. Tumany
    Zaletyodbiera
    Wadypoziom obsługi klienta skandalicznie niski
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ELWIRA / 2021-04-17 14:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa aktualizacja bez sensu. Poprzednia była czytelniejsza i wygodniejsza
    ZaletyBrak poza kolorowym logo stacji , które dość ładnie wyglada
    WadyWszystko, sprawdzanie programów masakra, zasłania obraz, trzeba się wczytać żeby znaleźć właściwe, czas trwania programu nieczytelny
    MiejscowośćPłońsk
  • ~esge / 2019-09-01 09:25
    Ocena: 2.33 / 5
    OD miesiaca prosze sie o zwrot nadplaconego rachunku. BOK to kpina. Nie polecam!
  • ~Eugeniusz / 2024-12-14 09:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa infolinii beznadziejna, 2 dni jestem bez telewizji bo po 6 telefonach do działu technicznego nikt nie potrafi znaleźć problemu. Jeszcze dodatkowo jeden z konsultantów bezczelnie się rozłącza. Jestem mega wściekły, dekodery się zawieszają, bardzo często występują błędy.
    MiejscowośćSuszec
  • ~Ewa / 2019-03-29 23:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Sytuacja idiotyczna. Podpisałam umowę w nowym domu. W poprzednim miałam Polsat 10 lat i było OK. Dostałam HBO na miesiąc . Po miesiacu wyłaczyli bez uprzedzenia chociaż byłam zainteresowana przedłużeniem i to odpłatnie. Na szczęście w Biurze Obsługi trafiłam na goscia co ponownie włączył program. Dzisiaj zamiast wystawić fakturę wyłączyli mi HBO a lalunia w biurze obsługi powiedziała że mam czekać do 4 kwietnia. Żenada. Wyłączyli na 6 dni zamiast po prostu wystawic fakture!!! Niekompetencja, buractwo i bezmyślność do kwadratu!!!
    ZaletyW płatnej ofercie ciekawe programy za przystepną cenę. 6 miesiecy darmowe pakiety.
    Wadyfatalna, niekompetetna obsługa zero kontaktu z klientem.
    MiejscowośćMasłów
  • ~glabella / 2022-05-07 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Po aktualizacji zmieniły się ustawienia EPG dekodera. Teraz nie ma podglądu wielu kanałów na jednej stronie tylko widzimy grafik jednego kanału na całą stronę. TRAGEDIA!!!!!
    Rezultat - EPG nieczytelne, przestałem nagrywać.
    ZaletyDobra jakość obrazu
    WadyUstawienia EPG do badni
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Gosia / 2021-08-03 18:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo chamski konsultant próbujący ustawiać mi czas pod siebie... Takie gbura jeszcze nigdzie nie spotkałam. Nie polecam!
    MiejscowośćKrzepice
  • ~Grzegorz Jagodz / 2022-04-16 22:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Sama w sobie do jakaś porażka fillmy w kółko i to samo a jakiś ciekawy fillm raz na Ruski Rok. Wogóle nie dbają o klientów 20 minutowe reklamy to już jest przesada. Raz co 2 tygodni puszcza Spidermana 3 razy z rzędu mam nadzieje je ze się poprawi bo narazie to poprostu porażka i jescze raz porażka i niepolecam kupowywac cyfrowego Polsatu bo to jest tak samo okropne lepiej już kupić HBOGO albo Netflix .Pozdrawiam
    ZaletyKrótsze reklamy mniej tych samych fillmów
    WadyDługie reklamy te same fillmy
    MiejscowośćPoznań
  • ~Hans Klos / 2020-12-06 20:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Po Houj te wejścia usb jak nie można z nich korzystać na dekoderze cyfrowego Polsatu ? . Na zwykłym tunerze za 50zł do odbioru tv naziemnej można obejrzeć film z pendrive ,nagrać coś itd .Polski badziew wyciągający pieniądze od ludzi .
    MiejscowośćNewport
  • ~Jan / 2021-05-16 12:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Słaba obsługa klienta. Nie dostałem kart do dekoderów w punkcie w Opolu Lubelskim.
    ZaletyOferta mi odpowiada
    WadyTragiczna obsługa klienta
    MiejscowośćJózefów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2283
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1704
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 771
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4575
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4019
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104