MiejscowośćLublin
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 11 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Baron / 2018-09-15 00:22
Oferta dobra ale mieszkam w mieście a byle deszcz i tv nie ma -
-
~Beata / 2020-02-26 10:17
chciałabym przestrzec wszystkich przed zawieraniem umowy z Cyfrowym Polsatem - rozwiązałam z nimi umowę 19.12.2019r. po 10 latach- ponieważ zawsze płaciłam w terminie, więc teraz też się rozpędziłam i zapłaciłam za następny miesiąc. 06.01 dostałam informację z Polsatu o nadpłacie i do tej pory nie mogę odzyskać pieniędzy. Raz piszą, że zostały zwrócone przekazem pocztowym raz każą podać numer konta bankowego i tak już półtora miesiąca - mam wrażenie, że robią wszystko ,żeby mnie zniechęcić do odzyskania pieniędzy, ale nie mam zamiaru podarować 99,99zł MiejscowośćWrocław -
~Bogna / 2018-03-29 18:22
Nie polecam . Wypowiadam właśnie umowę na TV oraz internet. Usługa fatalna, nie wiem na jakich zasadach ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego. Niekompetentna obsługa. Zmieniono mi warunki umowy bez mojej zgody. Niemerytoryczne odpowiedzi na zadawane pytania. Brak wglądu do faktur, mimo wielokrotnych zapewnień nie otrzymałam żadnej faktury TV po samowolnej zmianie umowy przez Polsat. Jestem pewna ,że złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. ZaletybrakWady słaba oferta programowa, ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego,brak wglądu w faktury TV , niekompetentna obsługaMiejscowośćBydgoszcz -
~Bozka / 2022-09-15 08:06
Internet zawodzi, każdy opad atmosferyczny i sygnał się urywa. Nie polecam, jeżeli wykonujemy pracę zdalną. ZaletyNie widzęWadyAbonament za drogi w stosunku do jakości usługiMiejscowośćMyszkowice -
~Doktor / 2022-03-26 16:45
Pani komentującą dzisiejszy mecz Developres - Grot niech popracuje nad swoją polszczyzną. Zdanie, cyt. Zagrała skróta " niech komunikuje we własnym gronie albo wcale.
PoxdrawiamMiejscowośćWieluń -
~Dom / 2022-01-17 05:03
Nowy dekoder to dramat!; zaczynasz czytać info na temat programu wyświetlanego na innym kanale i nagle ten przeskakuje i wraca na kanał na którym jesteś,zawiesza się,słaby sygnał,brak zegarka,obsługa dużo bardziej skomplikowana i nieczytelna w porównaniu z poprzednią wersją.żaden z trzech multirumów nie ma możliwości nagrania programu..szczerze to jest Dramat!!..te stare dekodery zmieniłam tylko ze względu na karty,ale poza tym nigdy nie było z nimi problemów,a to...kompletna porażka MiejscowośćLiverpool -
~Eliza / 2023-02-27 10:12
Bezczelnie ściągają ludzi do punktu obsługi klienta pod pozorem nieprawidłowego adresu w umowie. Okazuje się, że pani w punkcie wpisała 3 różne adresy choć wszystko odbywa się pod jednym adresem - korzystanie, korespondencja i zamieszkanie klienta. Tumany ZaletyodbieraWadypoziom obsługi klienta skandalicznie niskiMiejscowośćWarszawa -
~ELWIRA / 2021-04-17 14:44
Nowa aktualizacja bez sensu. Poprzednia była czytelniejsza i wygodniejsza ZaletyBrak poza kolorowym logo stacji , które dość ładnie wygladaWadyWszystko, sprawdzanie programów masakra, zasłania obraz, trzeba się wczytać żeby znaleźć właściwe, czas trwania programu nieczytelnyMiejscowośćPłońsk -
-
~esge / 2019-09-01 09:25
OD miesiaca prosze sie o zwrot nadplaconego rachunku. BOK to kpina. Nie polecam! -
~Eugeniusz / 2024-12-14 09:13
Obsługa infolinii beznadziejna, 2 dni jestem bez telewizji bo po 6 telefonach do działu technicznego nikt nie potrafi znaleźć problemu. Jeszcze dodatkowo jeden z konsultantów bezczelnie się rozłącza. Jestem mega wściekły, dekodery się zawieszają, bardzo często występują błędy. MiejscowośćSuszec -
~Ewa / 2019-03-29 23:00
Sytuacja idiotyczna. Podpisałam umowę w nowym domu. W poprzednim miałam Polsat 10 lat i było OK. Dostałam HBO na miesiąc . Po miesiacu wyłaczyli bez uprzedzenia chociaż byłam zainteresowana przedłużeniem i to odpłatnie. Na szczęście w Biurze Obsługi trafiłam na goscia co ponownie włączył program. Dzisiaj zamiast wystawić fakturę wyłączyli mi HBO a lalunia w biurze obsługi powiedziała że mam czekać do 4 kwietnia. Żenada. Wyłączyli na 6 dni zamiast po prostu wystawic fakture!!! Niekompetencja, buractwo i bezmyślność do kwadratu!!! ZaletyW płatnej ofercie ciekawe programy za przystepną cenę. 6 miesiecy darmowe pakiety.Wadyfatalna, niekompetetna obsługa zero kontaktu z klientem.MiejscowośćMasłów -
~glabella / 2022-05-07 12:00
Po aktualizacji zmieniły się ustawienia EPG dekodera. Teraz nie ma podglądu wielu kanałów na jednej stronie tylko widzimy grafik jednego kanału na całą stronę. TRAGEDIA!!!!!
Rezultat - EPG nieczytelne, przestałem nagrywać.ZaletyDobra jakość obrazuWadyUstawienia EPG do badniMiejscowośćOlsztyn -
~Gosia / 2021-08-03 18:48
Bardzo chamski konsultant próbujący ustawiać mi czas pod siebie... Takie gbura jeszcze nigdzie nie spotkałam. Nie polecam! MiejscowośćKrzepice -
~Grzegorz Jagodz / 2022-04-16 22:44
Sama w sobie do jakaś porażka fillmy w kółko i to samo a jakiś ciekawy fillm raz na Ruski Rok. Wogóle nie dbają o klientów 20 minutowe reklamy to już jest przesada. Raz co 2 tygodni puszcza Spidermana 3 razy z rzędu mam nadzieje je ze się poprawi bo narazie to poprostu porażka i jescze raz porażka i niepolecam kupowywac cyfrowego Polsatu bo to jest tak samo okropne lepiej już kupić HBOGO albo Netflix .Pozdrawiam ZaletyKrótsze reklamy mniej tych samych fillmówWadyDługie reklamy te same fillmyMiejscowośćPoznań -
~Hans Klos / 2020-12-06 20:37
Po Houj te wejścia usb jak nie można z nich korzystać na dekoderze cyfrowego Polsatu ? . Na zwykłym tunerze za 50zł do odbioru tv naziemnej można obejrzeć film z pendrive ,nagrać coś itd .Polski badziew wyciągający pieniądze od ludzi . MiejscowośćNewport -
~Jan / 2021-05-16 12:49
Słaba obsługa klienta. Nie dostałem kart do dekoderów w punkcie w Opolu Lubelskim. ZaletyOferta mi odpowiadaWadyTragiczna obsługa klientaMiejscowośćJózefów -
-
~Jan / 2021-11-03 22:45
Witam wszystkich.
Konsultanci na chatach nie mają pojęcia o sprzęcie polsatu. Moduł CAM mylą z routerem - nie potrafią pomóc. Na pytanie gdzie mogę wymienić moduł CAM podając adres uzyskałem wyczerpującą odpowiedz ,,w najbliższym punkcie"
Chamstwo do potęgi.ZaletybrakWadywszystko -
~Janina / 2021-02-10 15:03
Zablokowaliście dzisiaj tj.10.02. wszystkie kanały.Nie interesują mnie Wasze gierki.Proszę o odciągnięcie mi płatności za ten dzień w następnym miesiącu.Tracicie na wartości robiąc z widzów wariatów.Bawcie się swoim kosztem a nie kosztem klientów.Zachowujecie się tak jak ta ,która wciągnęła w swoje interesy kobiety i młodzież.Upadacie coraz niżej.WSTYD!!! -
~jarek / 2024-02-25 15:42
to prawda że połowa programów brakuje nawet nie dodali paczki Canal+ o którzy wszyscy w sercu marzą
Canal+
Sport
Sport 2
Premium
Film
Family
1
4k UltraZaletynie maWadyBrak Canal+ Sportowe i Filmowe -
~Józek_1972 / 2017-11-06 17:30
Kupiłem moduł Cam.Telewizor z DVB-S i S2 miał działać.Już wymieniłem 3 razy moduł Cam.i nic brak kanałów TVN TVP i jeszce innych a Polsat i podobne są gdzieś miedzy 125 a 980 kanałem.TRAGEDIA w/g obsługi moduły Cam działają dobrze z TV Samsungami a ja kupiłem BLAUPUNKTA!!!! A teraz to się będę męczył z tym syfem chodzi mi o moduł cam przez 2 lata.Uważajcie na te moduły. ZaletyŻADNYCHWadyKOMPLETNE DNOMODUŁ CAM mam 3 miesiące i wymieniłem 3 razy.Na infolini stwierdzili że te moduły dobrze działają z tv Samsungami...
strona 11 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »