Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1668 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~andrzej / 2024-03-12 09:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeden dzień spoznine wypowiedzenie i hieny Każą sobie płacić rachunek w 25 miesiącu oczywiście umowa była na 24 miesiące nigdy więcej Polsatu
    MiejscowośćOksa
  • ~Teges / 2024-02-04 09:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Likwidacja jedynego kanału historycznego(kanał 69) aby dodać następny kanał informacyjny- brawo genialne posuniecie właśnie o tym marzyłem,więcej makaronu na uszy po to wybrałem polsat bo mało tego jest w naziemnej.
    ZaletyWięcej programów jak w naziemnej
    WadyMimo że więcej programów jak w naziemnej to bida z nędzą
    MiejscowośćZabrnie
  • ~Tomasz / 2022-12-18 14:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Zastanawiam się czy ktoś Zarządu słuchał kometatorów w meczy niedzielnym ASSECO RESOWIA PROJEKT WARSZAWA. Dwóch idiotów gadających co im język przyniesie. Żenada. Muszę zmienić program.
    WadyKomentatorzy sportowi
  • ~ Jacek / 2021-02-22 17:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Za brak emisji programów 10 lutego br. w ostatnim przelewie potrąciłem kwotę 3,21 zł. Już po dwóch dniach przysłali mi sms z wezwaniem do zapłaty. Zadzwoniłem na infolinię i tam od dowcipnisia dowiedziałem się, że żadna rekompensata się nie należy, bo Cyfrowy Polsat wysłał mi sygnał do odbioru tv. Czarny ekran na wielu kanałach, a w szczególności na wszystkich sportowych (Polsat Sport Premium i Eleven Sport, które dodatkowo wykupiłem jako fan sportu), to rzekomo wina Polsatu, a nie Polsatu Cyfrowego, który tylko udostępnia sygnał. Podstawiliśmy pociąg, a że nie jedzie to nie nasza wina, szyny się "wygły" i o nam pan zrobi? Tak się składa, że za kilka miesięcy kończy się umowa na tv i chyba już wiem co Wam Polsacie Cyfrowy zrobię.
    ZaletyDodzwoniłem się do COK za pierwszym razem.
    WadyUpierdliwe wielokrotne przypominanie o konieczności wniesienia opłaty pomimo tego, że od wielu lat faktury opłacane są w terminie.
    MiejscowośćTłuszcz
  • ~Aaa / 2018-03-31 00:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Multiroom - o polonocy musze budzic innych domownikow i leciec po karte glowna inaczej dekoder zostanie zablokowany.
    MiejscowośćPuławy
  • ~Aaaaa / 2019-09-13 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam do zakończenia umowy i rezygnuję. Rozmowa z konsultantem bardzo niemiła podniesiony,wieczne problemu z dekodera.
    ZaletyDuża ilość kanałów.
    WadyWadliwy sprzęt.
    MiejscowośćKowary
  • ~Agata / 2019-12-01 10:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałuje, ze wzięłam ta telewizje.. co chwile wyskakują jakieś błędy z ich strony, porażka.
    Zaletybrak
    MiejscowośćTurek
  • ~Agnieszka / 2022-04-27 19:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam dopiero od miesiąca i mam szczerze dość. Dekoder zacina się kilkanaście razy na dobę wyświetlając informację błąd odtwarzania. Od kilku dni wyłącza się i po chwili uruchamia ponownie. Pomoc właściwie żadna, polega jedynie na przywracaniu ustawień fabrycznych. No ile można !!! Poza tym to i tak w niczym nie pomaga. W końcu wymieniono dekoder na nowy, ale zabawa nadal ta sama.Nie pomogło a nawet doszedł nowy problem. Nie działa pilot !!! Zalecenie: wymiana. A ja proponuje omijać, nawet nie zerkać w kierunku Cyfowego Polsatu, broń Boże nie podpisywać umowy! Nie, nie i jeszcze raz nie !!!
    ZaletyByć może są. Nie miałam szansy dostrzec.
    WadyCała paleta wad. Zacina się, ginie dźwięk, przy czarnym ekranie komunikuje o błędzie odtwarzania, wyłącza się i uruchamia ponownie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aleksandra / 2020-04-15 19:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Okres 3 miesięczny bezpłatny i dodatkowe kanały. Po tygodniu zostały wyłączone. Zamawiasz VOD płacisz 55 minut przed filmem no nie stety musi być pełne 60 minut przed filmem.Pani po 30 minutach odebrała łaskawie telefon aby o tym poinformować. Niby drugi dzień 6 razy oglądasz i szkoda ze jest się w pracy.
    ZaletySzybkie podpisanie umowy
    WadyMultirum porażka
    MiejscowośćOgrodniki
  • ~An.C / 2020-12-17 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez rok można było oglądać w aplikacji GO,ale teraz to totalna porażka, a szczególnie wieczorem. Już nawet Polsat Sport w dniu meczu reprezentacji znika z listy kanałów. Wolałbym mieć 25 ulubionych kanałów niż 100,których i tak nie da się oglądać
    ZaletyMożliwość oglądania poza granicami kraju
    WadyOd kilku miesięcy jest coraz gorsza jakość,a od kilkunastu dni kompletna tragedia.
    MiejscowośćBerlin
  • ~Andrzej / 2018-02-16 10:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Polsat schodzi na psy !!!Jest coraz bardziej ostrożny i nieobiektywny. Jestem klientem od zawsze (abonament 99.99 zł.)ale już ostatni raz. N.p :program red. Jankowskiego -"Dobry wieczór Polsko"jest tego przykładem i jednym z powodów.Jankowski robi z sienie barana i idiotę i dobrze, ale niech nie otumania ludzi, nie ogłupia i szczuje oraz sieje nienawiść.Jak jest takim mądrym Polakiem, to niech otworzy własną firmę i płaci pracownikom nie jałmużnę, ale np: 10 tyś. zł.miesięcznie.Nikt mu też nie zabroni produkować masła i sprzedawać np: po 2 zł. za kostkę. Styl w jakim prowadzi ten program jest głupowaty. Robi z nas idiotów zapewne za dobrze płatny kontrakt.Czy Polsat uważa nas Polaków jak pewien polityk twierdzący, że "durny naród to kupi" RÓBTA TAK DALEJ !!!!
    Zaletycoraz gorzej
    Wadyj.w.
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~ANDRZEJ / 2021-05-14 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez 8 lat posiadałem telewizję z tej sieci.Ciągle psuły się multiroomy.Przy każdej wymianie podstawiają nowa umowę.
    Cel wiadomo jaki-przedłużenie umowy.Jakosć odbioru nigdy nie była wysokiej jakości.Doszło nawet do tego,że przy wymianie na nowy dekoder umowa była juz nie 2 lata a 2 i pół roku.Po rozwiązaniu umowy zwróciłem wszystkie ich sprzęty lecz jak się okazało obciążyli mnie kosztami za dysk z którego nigdy nie korzystałem.Reklamacje maja gdzieś.Nawet gdy bym go posiadał to 8 lat by nie wytrzymał bo dawno był by wrakiem.Na prośbę o odliczenie kosztów użytkowania nawet nie zareagowano.Obciążyli kosztami nowego.No ale kto bogatemu zabroni.Nigdy więcej moja noga nie przestąpi ich progów.
    Będę omijał z daleka i kazdemu kto nie chce mieć zbędnych kłopotów radzę zrobić to samo.
    Zaletyżadnych
    Wadysame problemy
    Miejscowośćkielce
  • ~Angelo / 2022-07-23 20:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Moje miesięczne płatności to 26 dzień każdego miesiąca. Umowa już na czas nieokreślony. Rozwiązałem umowę 23 dnia miesiąca aby nie popaść w przekroczenie okresu miesięcznego wypowiedzenia i abym mógł ustalić termin podłączenia sieci UPC w dniu 25 lipca, tj. w ostatnim dniu ważności opłaty za POLSAT CYFROWY. Okazało się, że o godz. 19.25 23 lipca wyłączono mi usługi POLSAT CYFROWY. Tak więc POLSAT CYFROWY wykorzystuje opłacony przeze mnie abonament kradnąc 2 - 2,5 dniówki. Czy tak postępuje się uczciwie? Sami osądźcie i zastanówcie się czy warto ryzykować podpisanie umowy z taką firmą? Będę również poszukiwał instytucji, które ocenią tą firmę i w konsekwencji dojdzie do upadłości firmy POLSAT CYFROWY - obecnie POLSAT BOX (oby tylko nas nie wyboksowali).
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2017-10-14 23:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Wiecznie mi sie tnie tv....mam placone hbo go non stop sie zacina.....obsluga niekompetwntna...wprowadzili mnie w blad stad mialam niedoplaty ......jedna wielka lipa.mam doactego zacinania sie wmszczegolnei wieczorami.Na pewno rezygnuje z koncem umumowy....
    ZaletyDuże mozliwosci
    WadyNieustanne zacinanie sie kanałów
    Nowogród
  • ~Anonim / 2018-12-10 00:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdzie jest K.U.R.W.A obsługa klienta??? Nie można nic załatwić. Dwadzieścia minut na telefonie i cisza. Multiroom zablokowany chociaż rachunki płacone co miesiąc, dziękuję za świetną obsługę i czarny ekran ze słowami "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Jesteście zgniłymi c.h.u.j.a.m.i.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Arek / 2021-01-25 14:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem tylko poinformować, że składam zażalenie do odpowiednich instytucji w jaki bezczelny sposób są traktowani klienci u Państwa na infolini, sprawę kieruje do mojego prawnika, który poprowadzi ją poprzez odpowiednie instytucję.


    Dziś tj dnia 25.01.2021 próbowałem się dodzwonić z numeru 888306823 i zasięgnąć informacji na pewien temat związany z telewizją poprzez infolinie i zostałem przez jakąś Panią o godzinie około 13.30 bezczelnie potraktowany, po czym połączyłem się na nowo myśląc, że trafię do kogoś innego i trafiłem do pewnego Pana (nie pamiętam jak się przedstawił) ale było to coś około 13.50 - tak dokładnie czekałem 20 minut na połączenie z konsultantem żeby się dowiedzieć, że ten Pan z działu technicznego przełączy mnie do kolejnego działu bo on oczywiście o błahej sprawie nie ma problemu (to po co odbiera telefon w dziale technicznym?!) i przełączył w taki sposób, że mnie rozłączył i musiałem kolejne prawie pół godziny dzwonić aby się w końcu nie dodzwonić i tak oto straciłem 1,5 godziny potraktowany jak frajer, który niech sobie radzi, widzę, że u Państwa w tej kwestii nic się nie zmienia od dłuższego czasu, obsługa telefoniczna przetragiczna, a po opiniach Państwa firmy widać, że takich osób jak ja są setki jak nie tysiące, miejmy tylko nadzieję, że szybko jakaś instytucja wyprowadzi na prostą Państwa obsługę bo to jest nie normalne aby w dzisiejszych czasach w taki sposób traktować ludzi.
  • ~Bambo / 2022-07-04 07:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciagle powtorki !! Ile razy mozna puszczac ten sam film ? 100 - 200 ? A taki np. Zawiescie czerwone latarnie jest puszczany 365 razy na rok !? Jest cala masa typowych programow - zapchaj dziur - ktore Cyfrowy Polsat dostaje chyba za darmo a ktore sprzedaje nam - klientom. Poziom Cyfrowego Polsatu drastycznie sie obnizyl !! Nie kupujcie bo nie warto !!
    ZaletyBrak
    WadyPowtorki z powtorzonych powtorek !!
    MiejscowośćKraków
  • ~Baron / 2018-09-15 00:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta dobra ale mieszkam w mieście a byle deszcz i tv nie ma
    MiejscowośćLublin
  • ~Beata / 2020-02-26 10:17
    Ocena: 2.33 / 5
    chciałabym przestrzec wszystkich przed zawieraniem umowy z Cyfrowym Polsatem - rozwiązałam z nimi umowę 19.12.2019r. po 10 latach- ponieważ zawsze płaciłam w terminie, więc teraz też się rozpędziłam i zapłaciłam za następny miesiąc. 06.01 dostałam informację z Polsatu o nadpłacie i do tej pory nie mogę odzyskać pieniędzy. Raz piszą, że zostały zwrócone przekazem pocztowym raz każą podać numer konta bankowego i tak już półtora miesiąca - mam wrażenie, że robią wszystko ,żeby mnie zniechęcić do odzyskania pieniędzy, ale nie mam zamiaru podarować 99,99zł
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bogna / 2018-03-29 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam . Wypowiadam właśnie umowę na TV oraz internet. Usługa fatalna, nie wiem na jakich zasadach ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego. Niekompetentna obsługa. Zmieniono mi warunki umowy bez mojej zgody. Niemerytoryczne odpowiedzi na zadawane pytania. Brak wglądu do faktur, mimo wielokrotnych zapewnień nie otrzymałam żadnej faktury TV po samowolnej zmianie umowy przez Polsat. Jestem pewna ,że złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletybrak
    Wady słaba oferta programowa, ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego,brak wglądu w faktury TV , niekompetentna obsługa
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960