Tragedia, o pomoc nie ma co prosić o przez pierwsze 10-15 minut to rozmowa o fakturze, włascicielu itp. Dopiero po podaniu danych szczególowych mozemy pytac o pomoc. Internet sam w sobie tragedia - burza/deszcz koniec internetu ping po 200-300ms
Zaletyxd
Wadycyfrowy polsat
MiejscowośćGliwice
~Niqqer / 2021-12-29 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Aizy ma racje znaczy nie mam yego internetu ale tak
Zaletytak
Wadysporo
MiejscowośćStudzienice
~nn / 2017-07-20 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Zakup internetu w CP to błąd , piszę żeby przestrzec innych przed taką głupotą. Chwalą się niebotycznymi prędkościami a w umowie gwarantują przepustowość 8kb/s (kpina!).
No i najważniejsze internet przestaje działać w godzinach "szczytu"! Czyli wtedy kiedy jest potrzebny strony się ładują po kilka minut żeby w końcu nie otworzyć się wcale. Zgłaszanie reklamacji na infolinii to strata czasu.
Wadyw godzinach szczytu internet nie funkcjonuje praktycznie wcale !
~nn / 2022-08-08 22:45
Ocena: 1.00 / 5
gosc mowi mi w sklepie ze ten internet bedzie sie zacinal nie polecam
Zaletynie ma
Wadyslaby internet nie polecam
Miejscowośćeee
~No2cplte / 2016-02-10 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedają prędkość LTE. Dostarczają 300-900 kbps. W regulaminie mają min 8 kbps. Więc legalnie klientów oszukują. Szukam chętnych do wymiany doświadczeń, ew dochodzenia praw, jak z nimi walczyć: no2cplte@yahoo.com
ZaletyBrak
WadySame
2 miesiące
~Nocarz / 2016-01-12 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Cześć, z przykrością muszę stwierdzić, że wszystkie negatywne opinie o usłudze sprawdzają się. Miało być LTE a jest... 5 Mb/s, czasem dojdzie do 10 Mb/s. Potwierdzam również, że ludzie odpowiadający na reklamacje mają przygotowane gotowe formularze odpowiedzi i tylko je wklejają... szkoda. Odnośnie netu, to wykupiłem najwyższy pakiet (o zgrozo...) a prędkość transferu jak w najtańszym. Czytaj - kolejny baran złowiony. Cóż. Jednak nie można pozwolić na taką ignorancję i wykorzystywanie. Zgłosiłem sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany ja dalej się sprawa potoczyła, odezwę się jak będę już miał więcej informacji. Ogólnie - nie odpuszczę chociaż miałbym wylądować z CP przed sądem... A Wy, którzy jeszcze zastanawiacie się czy skorzystać z oferty - gorąco NIE polecam. Lepiej oddać te pieniądze na cele charytatywne... Pozdrawiam
Zaletybrak...
Wadyarogancja usługodawcy
7 miesięcy; 49,95/m-c
~noname / 2016-09-06 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Internet z cyfrowego polsatu...? Haha, badziewie. Zero. Reklamują, że taki super, a w rzeczywistości jedna strona otwiera się pół godziny. Internet jak za czasów przeszłych (gdyby tam istniał ). Nie polecam.
Zaletywady
Wadywady
~norbert / 2018-05-24 20:30
Ocena: 1.00 / 5
dobrze ze konczy sie umowa w pazdzierniku to najgorszy dostawca na rynku.nie polecam
MiejscowośćRadom
~norbucha / 2016-07-14 23:22
Ocena: 1.00 / 5
śmić porażka i żenada wolno nabiera nowego znaczenia, szybciej ogórki się kiszą niż działa ten internet z tą różnicą iż ogórki kiszą się cały czas, bez zawieszania nie wymagają mycia słoika w którym są (w domyśle przywracanie ustawień fabrycznych czyli reset) żenada po raz wtóry, oczywiście ludki z infolinii twierdzą iż wszystko jest ok, tylko pewnie jakiś problem z routerem, który oczywiście jest z polsatu, tylko tego już do mózgownicy nie dopuszczają, pozdrawiam, klient polsatu jeszcze rok
~Norek / 2019-10-03 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby internet. Dzwoniąc o poradę jak naprawić każą tylko zresetować router. Beznadzieja! Max 300kb/s
MiejscowośćRycerka Górna
~Norek / 2020-04-16 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet na świecie. Co chwile problemy z połączeniem, YouTube ścina się nawet przy 144p.
Grając w gry online dzieci mają 200 ms.
Dzwoniąc do CP pytając co się dzieje mówią ze starają się naprawic usterkę.
ZaletyHahaha
WadyWszystko.
MiejscowośćŻywiec
~noriaki / 2017-01-23 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Popieram wszystkie wpisy w sprawie internetu. Kupiłem Power LTE 2.0 40 GB. Stacja znajduje się na wprost mieszkania. Na początku przez 3 parę miesięcy szybkość transmisji wynosiła około 15 - 20 Mb. Pożniej, mimo że nie przekroczyłem 40 GB szybkość spadła poniżej 1 Mb. Polsat poinformował, w odpowiedzi na moją reklamację usługi jak niżej:
W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie dotyczące zmiany prędkości transmisji danych uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Promocji, §3 pkt 2. "W celu umożliwienia wszystkim Abonentom ciągłości dostępu do sieci, Cyfrowy Polsat stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwości korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci spowodowanego przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników sieci. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych. " oraz 4. "W przypadku wysokiego zużycia danych, powodującego przeciążenie sieci, Cyfrowy Polsat w celu eliminowania nadużyć i zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci, zastrzega sobie w ramach FUP możliwość czasowej zmiany (do nowego Okresu rozliczeniowego) parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji danych do poziomu 32 kb/s określonego w Cenniku”
Na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1489 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), Pana reklamacja nie może zostać uznana.
Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje Panu prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz w przypadku, gdy jest Pan Konsumentem w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub postępowania przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy Prezesie UKE.
Ponieważ problem dla wielu z nas jest podobny proponuję rozważenie pozwu zbiorowego wobec Cyfrowego Polsatu.
ZaletyBrak
WadySame
14 m-cy
~nunek / 2015-03-23 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo w majestacie prawa. Internetowy "kredyt frankowy". Reklamy i obietnice sprzedawców co innego, życie i gwiazdki w regulaminach co innego. Po wykorzystaniu limitu "bez limitów" średnio po 2 tygodniach transfer spada do 0,5 mbps. Na modemie było szybciej. Przy reklamacji jest się oskarżanym: ...działanie ma na celu wyeliminowanie nadużyć... Człowiek jest "beee" bo w ogóle korzysta z internetu i ciągle coś chce ściągać... Zanim podpiszecie umowę nie słuchajcie sprzedawcy tylko czytajcie umowy, regulaminy i cenniki.
ZaletyDo przeglądania poczty? Może wystarczy?
WadyWszystko!
2 miesiace. 49zł/mies.
~Nutka / 2021-08-19 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tygodni nic nie można wysłać, strony się nie otwierają. Dział techniczny obsługi klienta mówi to co wszyscy wiedzą, sprawdź to czy tamto, zresetuj. Porażka. Kilka lat korzystamy z tego Internetu, czasem bywało kiepsko ale teraz to jakaś masakra.
Miejscowośćokolice Kozienic
~obserwator / 2021-08-27 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Działanie i szybkość internetu to kompromitacja cyfrowego polsatu. Nic głupszego nie można zrobić jak podpisać umowę z polsatem.
Zaletybrak
Wadyszybkość pobierania poniżej 1 Mb/s
MiejscowośćMniów
~od 15 lat klient / 2017-08-08 20:43
Ocena: 1.00 / 5
mam ich internet już bardzo długo i szczerze nie polecam dla nikogo, co dziennie internet jest chwilowo wyłączany a za chwile znowu włączany i tak bez końca w grach online z 50 pingu w ciągu 1 sekundy można się dorobić 7000 każdy kto gra będzie wiedział jak to jest mieć 7000 pingu, filmy odtwarzam na youtube w jakości 360p ale to i tak sprawia zacinanie się film. Serdecznie nie polecam
pozdrawiam
Zaletyto coś nie ma zalet
Wadyokablowanie
prędkość
cena
ilość
przerwy w dostawie internetu
i wiele więcej
Podlasie
~odg / 2016-03-14 20:37
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! :) śmiech na sali! gość z cp wydzwania do mojego ojca kilka razy, w końcu mu ulega bez konsultacji ze mną, okazuje się, że gość wcisnął mu najsłabszy pakiet i to uwaga - płatny tak jak byśmy nie mieli telewizji z cp!! a skąd gość miał do nas numer jak nie z cp?? a jak tak to chyba oczywiste, że mamy telewizję u nich i to jeden z najdroższych pakietów!! naciągaczce, naciągacze i jeszcze raz naciągacze!! wiadomo że wypowiedzenie umowy już się drukuje ale mając chwilowo ten syf testuję go i zgodnie z moimi przewidywaniami internet więcej jak 6 mbps nie wyciągnie, no chyba że na kilkumetrowym maszcie zamontowanym na szczycie domu!!!
Zaletybrak
Wadyrzetelność, naciągactwo, sygnał, prędkość
~Odradzam / 2022-06-25 03:29
Ocena: 1.00 / 5
Mam problem z internetem - wysoki ping w grach, już od paru miesięcy i nic nie ustaje. Nikt nie jest podłączony a za internet płacę 100 zł miesięcznie.
Zadzwoniłem do pomocy technicznej, ziomek był znudzony i mówił jakby nie jadł od 2 dni. Jedynie powiedział żebym zrobił speedtesta i że on nic więcej nie może zrobić, żałosna pomoc.
Oczywiście problem pojawił się chwilę po tym, jak przedłużyłem umowę na 2 lata. Praktycznie nie używam internetu przez ten problem, a płacić muszę. Chyba że chcę zapłacić 1500 zł kary żeby zerwać umowę.
Każdemu odradzam, jeśli macie jakiegokolwiek dostawcę internetu dostępnego - nie ma co myśleć nad wyborem. Jak najdalej od tego szajsu.
Zalety- internet działający prawidłowo przez 30 minut dziennie.
Wady- pomoc techniczna
- cena zbyt wysoka w porównaniu z innymi dostawcami
- mają gdzieś stałych klientów
- zbyt dużo żeby więcej wymieniać.
~Ofiara polsatu / 2019-11-16 20:34
Ocena: 1.00 / 5
Ścierwonet niby bez limitu a po wykorzystaniu pakietu mam 3 kb świnie nigdy więcej!!!!!!
ZaletyCałkowity brak !!!!
WadyTotalny badziew z limitem a nawet jak działa to ledwo się wlecze nie polecam nikomu
MiejscowośćDobre Miasto
~Ogorek / 2017-08-09 00:31
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam ich internet od 2 lat, niestety był to jeden z najgorszych zakupów w życiu. Internet bezlimitu oczywiście okazuje się, że ten limitem jednak ma. No ale dobra w umowie gdzieś to jest schowane, więc trudno. Ktoś mógłby pomyśleć, że dopóki limitu nie wykorzysta wszystko będzie wporządku. Jak się jednak okazuje średni ping w ciągu dnia to pewnie około 200. Jak zacznie podskakiwać to nie przestanie przez następne pare godzin. Problemy pojawiają się na 2 sposoby. Jeden z nich to zwyczajny. Ping (zazwyczaj w godzinach wieczornych) podskakuje do około 1000 i nie odpuszcza czasami do 3 w nocy. Drugi rodzaj to ja nazywam atakami padaczki. Internet działa niby dobrze, a tu nagle ping do paru tysięcy doskakuje. Atak trwa około minutę i tak jak się naglę pojawił, tak nagle znika. Oczywiście mam spokój przez następne 3-5 min dopóki atak się nie powtórzy. Ataki te trwają zazwyczaj około 3 godzin. Restart modemu oczywiście nie pomaga. Ciekawostka: jak na razie rekord pingu to 18000. Poza tym internet znika bez powodu pare razy w ciągu dnia na mniej niż minutę. W tym przypadku tak jakby zupełnie został odłączony. Ktoś mógłby się zapytać czy mogło by być gorzej. Tak natomiast jest po przekroczeniu limitu (20GB, najwięcej ile są w stanie mi zaoferować), wtedy to na otwarcie strony trzeba czasami poczekać dobre pare minut, a oglądanie youtube'a w 140p to 30min ładowania i 10 min oglądania. Dzwoniłem do nich przynajmniej z 5 razy nic konkretnego nigdy nie powiedzieli. Umowe mam niestety jeszcze tylko na rok. Odradzam każdemu kto decyduje się na zakup ich usługi.