Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~l@redo_wrukwiony / 2014-11-01 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    CP traktuje podpisaną ze mną umowę jak papier toaletowy. Na nic reklamacje i skargi mają klienta gdzieś... a internet 0,5 Mb/s jest bezużyteczny (chyba że ktoś lubi czekać na otwarcie strony 10min, albo filmy z YT 144p).

    Oczywiście okres testowy bez zarzutów. Po tym okresie tragedia i złodziejstwo.
    Jeśli płacę 50 zł za 150M/s a mam 1/300 z tego czyli 0,5Mb/s to zapłacę im 1/300 z 50zł czyli 16gr na miesiąc. I tyle jest wart ten internet!!! A jak się oburzą to odpiszę im tak jak oni mi:

    "Płacenie 16gr miesięcznie za Państwa internet jest zgodne z moimi tabelami i regulaminem obowiązującym w mojej rodzinie. Takie działanie ma na celu wyeliminowanie nadużyć i umożliwienie wszystkim moim Dostawcom Mediów ciągłości dostępu do pieniędzy. Dokładam wszelkich starań żeby zapewnić każdemu Dostawcy Mediów możliwość korzystania z pieniędzy niezależnie od obciążenia domowego budżet, który spowodowany jest przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości pieniędzy przez innych Dostawców Usług do mojego domu."

    Jeszce dla jasności podsumuję: Nielimitowany internet LTE od Cyfrowego Polsatu i Plusa to: oszustwo, złodziejstwo, wyzysk, wprowadzanie w błąd, machlojki, uznaniowość, wybiórcze stosowanie regulaminu, brak kompetencji, granda, kłamstwo, naciąganie, amatorstwo, przekręt, partactwo, łganie w żywe oczy i robienie ze zwykłego człowieka idioty.
    ZaletyWady przyćmiły zalety
    WadyOszustwo, złodziejstwo, wyzysk, wprowadzanie w błąd, machlojki, uznaniowość, wybiórcze stosowanie regulaminu, brak kompetencji, granda, kłamstwo, naciąganie, amatorstwo, przekręt, partactwo, łganie w żywe oczy i robienie ze zwykłego człowieka idioty.
    50zł/miesiąć, pół roku
  • ~l00kazz / 2023-12-17 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej się nie da...Łącze jest zrywane, niestabilne, obsługa klienta ma na to wyje..., niech nikt nie da się na to zaciągnąć.
    ZaletyBrak
    WadyABSOLUTNIE WSZYSTKO
    MiejscowośćOława
  • ~Labrador / 2018-04-15 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od roku. na początku było całkiem nieźle, ale od kilku miesięcy nie przekracza 4 Mb/s a miało być 150. Na pewno nie przedłużę umowy. Wyjątkowe g..... Nie polecam.
    Zaletynie ma
    Wadynie działa tak, jak obiecywano
    MiejscowośćDąbrowice
  • ~Laik / 2012-10-29 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać. to gromada oszustów, którzy mówią Ci, że przecież umowa nie gwarantuje Ci minimalnej prędkości, tylko maksymalną. Nóż się w kieszeni otwiera. Parametry sygnału pokazują, że siła sygnału jest ok., a prędkość to 1 Mbit/s. W nocy, kiedy sieć nie jest obciążona to bywa nawet 6 Mbit, ale kto może korzystać w nocy?
    Wadysłaba prędkość, słaba stabilności usługi, beznadziejny ping, Badziew
    6 miesięcy, pakiet za 119 zł
  • ~Lamerek / 2019-03-21 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY PRZENIGDY NIE BIERZCIE TEGO SYFU!!!!!... przez pierwszy miesiac bedziecie zachwyceni ( wtedy mozna jeszcze zrezygnować ) potem zwiążecie się umową za gówno na dwa lata... a weź nie zapłać na czas... co dziennie po dwa sms-y i pare e-maili ze masz zaplacic... nigdy więcej tego internetu...
    Zalety;) obniza koszt za telewizje i tylko tyle.
    Wadykrócej będzie o zaletach... ŻADNYCH.
    MiejscowośćReda
  • ~laura / 2016-10-29 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny pod koniem miesiąca zwalnia tak, że mam problem z otwarciem poczty , umowa na internet bez limitu a według chamskiej obsługi z limitem.
    Absolutnie nie polecam internet DNO !!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo, chamska obsługa, oszuści i złodzieje !!!
  • ~laycik / 2016-01-14 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet cyfrowego polsatu to Wielkie nieporozumienie! Poprostu żart na temat którego szkoda czasu, by strzępić język....
    Zaletya są takie?!
    Wadyzbyt mało miejsca by wszystko opisać!!!
    zbyt długo i stanowczo za dużo
  • ~Lech / 2016-06-04 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To sie nie nadaje ludzie nie bierzcie tego gówna nawet jakby było za darmo.jestem graczem i ping 800 mi nie odpowiada ponadto strasznie długi czas pobierania.
    Zaletybrak
    Wadywszystko szkoda gadac
  • ~lech2011 / 2017-03-29 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od dwoch lat Cyfrowy Polsat LTE. Szybkość na Białołęce w Warszawie up/down: 1/4. A więc lipa, a nie szybki internt LTE. Kompletne oszustwo! Przenoszę się do T-mobile, zobaczymy...
    Zaletyłączy się
    Wadyszybkość bliska zera.
    2 lata korzystam, a ta szybkość to nie gdzieś na krańcach Polski, tylko w Warszawie na Białołęce. Sprawdzana na dwóch różnych komputerach.
  • ~lechgro / 2020-02-01 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tak muli że niewiem za co pobierają opłaty.Ale umowy niema jak zerwać.Zamówiłem pierwszy i ostatni raz
    Wady10
    MiejscowośćBytom
  • ~LENIEK / 2016-03-02 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie bierzcie tego chłamu jako internet domowy, nie nadaje się do tego w ogóle ( no chyba że korzystacie z netu po 1 w nocy bo wtedy jeszcze jako tako działa , wiecznie zamulony, ja jeszcze sobie w kolano strzeliłem bo wziąłem ODU - IDU najgorszy chłam jaki mogłem jak się okazało po kilkunastu dniach od podpisania umowy, internet działa w dzień z prędkością do 2Mbps a te debile z polsatu nie widzą problemu bo korzystam z niego, dziecinada normalnie nie poważna firma która powinna dbać o klientów. Odradzam każdemu bo net jest coraz gorszy nawet na zwykłych modemach, każdy zaczyna narzekać u mnie w okolicy.
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    WadySame wady, prędkość porażka, infolinia to totalna porażka wiecznie tylko trzeba czekac po 15-20 min, a jak się już dodzwoni człowiek to i tak nic ci nie pomogą bo za dużo ludzi siedzie aktualnie i prędkość spada bo tak musi być
    Pół roku korzystam z tego chłamu, kupiony w salonie Plus (Galeria Słoneczna w Radomiu)
  • ~Leon / 2012-11-28 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim naiwnym , wierzącym , że będą mogli korzystać z najnowych technologii szczerze odradzam internet z Cyfrowego Polsatu !!!
    Moja "przygoda" z nimi trwa już ponad rok , umowa na 24 miesiące. Jeszcze na początku jako tako działało ( bo pewnie ,jak to stwierdziła z rozbrajającą szczerością pani z bok-u ,podczas jednej z rozmów reklamacyjnych, - wcześniej było mniej klientów i nie było takiego tłoku !!!) Ale ostatni miesiąc to istna tragedia - ping 230ms , pobieranie 0,3Mb/s wysyłanie 0,05Mb/s - istna masakra. Przy limicie 10G w cenie 69zł nie ma szans by wykorzystać limit - jednym słowem ktoś mnie okrada ! Moje warunki nie uległy zmianie , mieszkam tam gdzie mieszkałem , dodatkowa antena dla polepszenia połączenia ładnie ustawiona , nawet na modemie świeci się led wskazujący na zasięg lte i co z tego - d..a ! Znam już na pamieć wszystkie triki "fachowców" z działu technicznego - konfigurowanie modemu na wszystkie możliwe sposoby i dalej d..a !
    Dlatego ostrzegam wszystkich o słabym zdrowiu psychicznym i starganych nerwach za przyczyną życia w tym złodziejskim kraju - jeśli nie chcecie sobie dołożyć jeszcze jednego porządnego kopa - NIE PODPISUJCIE ŻADNEJ UMOWY Z CYFROWYM POLSATEM .
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
    1 rok
  • ~leon / 2014-12-02 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam najwyższy pakiet, a net dział mi tylko przez kilka pierwszych dni w okresie rozliczeniowym, potem praktycznie nie da się korzystać. Straszne badziewie. I świadome oszustwo.
    Zaletygdy przez kilka dni w miesięcy LTE działa, ma niezłe parametry, ale prawie 100 zł to sporo za kilka dni netu.
    WadyGłówna wadą jest to, że to nie działa.
    2 miesiące, ok. 90 zł/mc
  • ~leonikas / 2019-06-30 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zamulony jak zawsze. Klienci oszukiwani non stop nie ma co gadać nie do polecenia. ;]
    Zaletynic
    WadyWszystko
    MiejscowośćBraniewo
  • ~leszek77 / 2020-06-04 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!!!!!!1 Podobno LTE bez limitu - ograniczają transfer do poziomu że żadna strona się nie otwiera przez 2-3 tygodnie.
    To zwykli oszuści. Pracować w cyfrowym polsacie to już taki sam obciach jak w zarządzie programu 3 PR
    Kłamią bardziej niż na pokazach garnków.
    Zaletybrak
    Wadyszkoda nerwów - zwykłe złodziejstwo
  • ~Leszek81 / 2014-12-09 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Miało być bez LIMITU...
    ZaletyBrak
    WadyLimit LTe
    99zł 2mce
  • ~Leto / 2014-11-12 07:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaraz po przekroczeniu 49 GB ograniczenie prędkości do 0.5 Mbps, Brak możliwości korzystania z internetu. RSSI -50 dBm. Najwyższy pakiet power lte 30 GB domowy z czerwca kupiony w salonie ODU i IDU. Szybkość po przekroczeniu pakietu powinna być "bez ograniczeń". Złodzieje. Zmuszony byłem dokupić usługę od neti po kablu którom miałem wcześniej. Teraz płacę podwójnie przez złodziei. polkomtel, pluc, cyfrowy polsat.
    Zaletybrak
    WadyZłodzieie
    Początek czerwca 89.90 zł
  • ~Lidia / 2014-10-11 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    to najgorszy internet na świecie! Nie można robić zupełnie nic! Nie dość że chodzi jak mucha w smole to do tego nie ma wgl zasięgu w domu, ani na dworze!
    Zaletyzalet nie ma
    Wadysą w treści
    1,5 roku
  • ~limonczello / 2016-02-16 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY MOBILNY INTERNET DOSTĘPNY WE WSZECHŚWIECIE, NAJGORSZA FIRMA, INTERNET SAMOISTNIE PAKIET WYCZERPUJE (PRZY NIECZYNNYM MODEMIE), KARTA DEKODERA SAMA SIĘ WYŁĄCZA, A POTEM JAK ZAŁÓŻMY CHCEMY NA 20:00 OBEJRZEĆ FILM TO OCZYWIŚCIE TRZEBA DZWONIĆ DO NICH I ŁASKAWIE PROSIĆ O AKTYWACJĘ DEKODERA, CO DOPIERO PO JAKIMŚ CZASIE (NAJCZĘŚCIEJ JAK FILM SIĘ SKOŃCZY) MOŻNA ŁASKAWIE OGLĄDAĆ, NIE POLECAM, TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEJ BADZIEWNEJ FIRMY.
    ZaletyNIC
    WadyCAŁOKSZTAŁT
    Ponad ROK NIESTETY
  • ~Lion2012 / 2013-04-09 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam firmę. Jeżeli chodzi o internet to firma przewodzi jedynie w reklamach i w wyścigu o prymat lidera, który oferuje najwyższą prędkość internetu, prędkość "do". Czekam, kiedy padnie prędkość dzwięku - 1000 Mb/s. Wszystkie firmy naciągają, koloryzują i imają się różnych sztuczek, aby klienta pozyskać. Polsat jest jednak wyjątkowy. Rozdźwięk pomiędzy ofertą, zapewnieniami sprzedawców o możliwościach internetu, a rzeczywistością jest tu chyba największy. Mój internet to było totalne dno. Trudno w to uwierzyć, ale w miarę przyzwoicie działał jedynie w okresie próby, na małej antence, która była w zestawie. Po siedmiu dniach, jak ręką odjął, internet szlag trafił - jedna, wielka męka. W punkcie, w którym kupiłem usługę powiedzieli mi, że to wina anteny, że muszę kupić taką na komin, o silniejszym sygnale. No, szkoda, że nie powiedzieli o takiej konieczności w momencie kiedy kupowałem usługę. Antenę kupiłem, bo innego wyjścia niemiałem. Pomyślałem sobie, no teraz to będzie szał ...no niestety szczęka mi opadła...szału nie było...internet mulił tak jak dotychczas, i zrywał się czasami do zawrotnych szybkości 0,4-0,5MBs. W nocy jak miałem szczęście to nawet 1MB/s-1,5Mbs. W 80% czasu prędkość nie przekraczała 100kb/s, czasami w ogóle nie działał, często zawieszał się...i wtedy zaczęły się moje kontakty z centrum obsługi, a tam jak zapewne wiecie, aby się dodzwonić, trzeba mieć anielską cierpliwość i dużo darmowych minut w abonamencie, bo jedna rozmowa interwencyjna zajmuje kilkadziesiąt minut...bo najpierw trzeba wybrać na kolejnych szczebelkach drabinki odpowiednie cyferki, żeby się w końcu ktoś odezwał. Najczęściej nie jest to osoba, która finalnie nas obsłuży, ale wypytuje o kilka szczegółów celem weryfikacji (jak najbardziej zrozumiałe wymogi bezpieczeństwa - broń Boże żeby jakaś obca osoba nie trafiła do biura z jakąś reklamacją, bo wtedy bezpieczeństwo firmy i klientów będzie zagrożone), wyłącza się co jakiś czas, żeby coś sprawdzić, trzymając nas na linii (możemy posłuchać w tym czasie dobrej muzyki), po czym po kilku takich trikach, przełącza nas do innego konsultanta - fachowca w danej dziedzinie - który zaczyna, nie zgadniecie pewnie od czego - no przecież od weryfikacji osoby, z którą rozmawia...i po co spytacie? - dla bezpieczeństwa firmy i klientów...po około 20 minutach, jestem już delikatnie ugotowany i proszę osobę po drugiej stronie linii, aby nie naciągała mnie na dodatkowe minuty rozmowy, i aby wzięła po prostu moje dane od swojej koleżanki, która przed chwilą ze mną rozmawiała i przełączyła mnie...procedura musiała się jednak odbyć do końca i wreszcie mogłem zadać pytanie co się stało, że internet działał w okresie próbnym, a teraz nie działa?....pierwszym razem usłyszałem, że jest awaria nadajnika, i że w tej chwili trwa naprawa i wkrótce powinno wszystko dobrze działać...Pan wszystko zanotował, przyjął reklamację, nawet podał mi numer zgłoszenia...mimo półgodzinnej przeprawy, poniesionych kosztów na połączenie byłem szczęśliwy...za dzień, internet zaczął działać przyzwoicie...po kolejnych kilku dniach mulenie powróciło...prosiłem dzieci, żeby notowały kiedy internet działa w miarę dobrze...po okresie około dwóch tygodni, nie mogąc słuchać dłużej ich narzekania zadzwoniłem ponownie...pominę tym razem całą procedurę, która była prawie identyczna...najważniejsze, że się dodzwoniłem...kierowany miłym głosem Pani konsultant, sprawdziłem stan sieci i inne detale niezbędne do zdiagnozowania problemu...po czym Pani zapytała mnie, jaką mam antenę...z nieskrywanym zadowoleniem oznajmiłem, że jestem już po zakupie specjalnej anteny, ale która niestety nie poprawiła jakości internetu, za to napomknąłem, że moja poprzednia interwencja miała zbawienny wpływ na jakość sygnału, gdyż przez kilka dni po niej, nastąpiła znaczna poprawa. Zadałem też, to samo pytanie, co przy mojej pierwszej interwencji, dlaczego w okresie próbnym, internet działał przyzwoicie na zwykłej, parapetowej antenie, a teraz sa takie problemy mimo , iż dokonałem zakupu lepszej anteny, a której zakupu w ogóle nie planowałem...i tu usłyszałem coś, co pozbawiło mnie wszelkich nadziei, że przez kolejnych 28 miesięcy, które zostało do końca umowy radykalnie się coś zmieni....usłyszałem, że w momencie jak podpisywałem umowę z internetu korzystało mniej klientów (no tak pomyślałem minął już prawie miesiąc), no i polsat przecież nie gwarantuje szybkości minimalnej tylko szybkość "do"(w moim przypadku było to 10Mb/s - wiadomo, super szybki internet w cyfrowym polsacie). Ręce mi opadły, nie wspomnę co jeszcze...pomimo buzującej we mnie krwi, szkoda mi się zrobiło tej miłej dziewczyny, której przełożeni każą mówić takie bzdety...nie powstrzymałem się jednak od tego, aby powiedzieć, co o takiej usłudze i firmie myślę...powiedziałem, że wiem co jest w umowie, że podpisując ją zdawałem sobie sprawę, że nie ma gwarancji szybkości minimalnej, i że jest to moje ryzyko, natomiast biorąc pod uwagę jak działał internet w okresie próbnym, zapewnienia przedstawiciela, że w moim rejonie to internet śmiga 3-4Mb/s, i to, że, aby miesięcznie wykorzystać limit 30Gb, to internet generalnie musi działać, miałem prawo czuć się oszukany...poza tym jeżeli ktoś na lewo i prawo reklamuje szybki internet, to żeby utrzymać jakiś, co najmniej przyzwoity standard szybkości przesyłu danych (powiedzmy 1/10 tej sybkości granicznej, którą polsat mydli oczy klientów) liczba klientów powinna być ograniczona do możliwości infrastruktury...no niestety, dopóki, UOKiK się za takie firmy jak polsat nie weźmie i nie nakaże gwarantowania przez usługodawcę predkości minimalnej, sytuacja się za wiele nie zmieni...Do centrum obsługi zadzwoniłem tylko jeszcze raz, po czym na klika dni nastąpiła poprawa i znowu było to samo...nie dzwoniłem więcej, bo moje koszty związane z internetem osiągnęłyby niebotyczne rozmiary, a i tak bym niczego nie wskórał na dłuższą metę... w tym czasie niestety, ale nie miałem też alternatywy innego dostawcy takiej usługi, dlatego też nie wypowiedziałem umowy......ale w końcu, po ponad 2 latach gehenny, z ogromną satysfakcją zrezygnowałem z dalszych usług tej pseodo firmy... wychodząc z założenia, że nic gorszego mnie już nie spotka, wybrałem tym razem ofertę firmy, która oferowała szybkość do 4Mb/s, z dużą ostrożnością wypowiadała się o rzeczywistej szybkości w moim miejscu zamieszkania, prosząc o wypróbowanie usługi....i co się okazało, i wczasie okresu próbnego i po nim internet działa super. Kupiłem dla moich dzieci laptopy, zainstalowałem router i jestem bardzo zadowolony. Szału oczywiście nie ma, ale wyobraźcie sobie, że mogę odtworzyć bez problemów piosenkę na youtube, i to w dzień :-) ....uf Pozdrawiam Lion2012 p.s. Polsat oferuje już LTE - jazda co 150MB/s? Z ciekawości, po dokonaniu wcześniej dokładnego rozeznania, w jednym punkcie sprzedaży zapytałem czy w moim miejscu zamieszkania taki internet będzie działał - i jak myślicie, co mi młoda, wypacykowana blondyneczka odpowiedziała? -- oczywiście, odpowiedziała, że internet będzie działał :-)
    Zaletyładny dekoder, ładnie opakowany, szybko, bezboleśnie wciśnięta tandetna usługa
    Wadysame wady,
    miałem i cirpiałem przez 29 m-cy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4394
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2230
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2900
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226