Witam Wszystkich. Mam największy pakiet 25GB LTE 100Mb/s. Problem w tym że tylko w marzeniach,bo w realu(5mb/s to sukces), korzystanie z neta jest wręcz nie możliwe.Zasięg sieci LTE jest dobry,sprzęt jak najbardziej sprawny,a przesyłu nie ma!!!!! Kiedy tam dzwonisz to próbują zrobić z Ciebie debila i mają Cię za kretyna który jest ciemny i można mu wcisnąć każdą ciemnotę. Zanim zgłosisz problem to czeka Cię kilkuminutowe wypytywanie o dane( np.wystarczy nr internetu,ale nie oni muszą wiedzieć kiedy się urodziłeś),a potem wypytywanie kiedy było zgłaszane,co było zgłaszane itp.Jak by ten kretyn z drugiej strony nie miał komputera przed sobą i nie mógł sprawdzić.Potem próbuje Ci wcisnąć że pewnie wina leży po Twojej stronie bo sprzęt masz nie sprawny.Kiedy to przetrwasz i nie dasz się zbyć,to łaskawie przyjmie od Ciebie zgłoszenie że przekaże problem do działu technicznego. Nie udzieli Ci żadnych informacji co do czasu usunięcia usterki.Albo poda wyczerpującą odpowiedź,że w ciągu miesiąca ktoś się skontaktuje.I tyle. Internetu jak nie było tak nie ma.I bez względu na Twoje zgłoszenia mają Cię w d.... . Za to są rachunki do zapłaty po 120 zł miesięcznie. O które upominają się już na kilka dni przed upływem terminu płatności. A w dniu płatności jeśli nie mają kasy już sprawę kierują do windykacji. Jedyne w czym są skuteczni i co działa im bez zarzutu to sposób wyłudzania pieniędzy od klientów. W tym są na prawdę dobrzy. WSZYSTKIM KTÓRZY ROZWAŻALI LUB ROZWAŻAJĄ KUPNO TEGO NETA ODRADZAM. To Jedno wielkie nieporozumienie. I na dodatek bardzo kosztowne.ZaletyBRAK ! Nie stwierdzono zalet.
WadyBrak przesyłu,cena m-s,brak serwisu i pomocy, za wszystkie problemy i brak przesyłu odpowiadasz Ty jako klient, a oni są bez zarzutu. Zawsze winny jest Twój sprzęt,jak nie modem,to ruter,albo komputer. Nigdy ich przeciążona sieć.
Od 10 m-s. Na początku działał. ok 3-4 m-s.