OSZUSTWO!!! Wykorzystałem 25GB i miało być 10 mega, a jest 5!!!!!!!!!!!! WIELKA ŚCIEMA!!!!!!!!!!
Zaletynie ma zadnych zalet
Wadysame wady
59,90 modem do oddania i mam go juz 4 miesiace
~bartek / 2017-02-07 08:20
Ocena: 1.00 / 5
odradzam wszystkim smart dom - oszukują klientów, wprowadzają w błąd nie informując o szczegółach. Obsługa klienta na poziomie katastrofalnym. całe szczęście że udało się z tego g... zrezygnować.
Zaletybrak
Wadywszystko
~bartek0731 / 2017-06-05 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Pierwsze zdanie dla tych co nie lubią czytać: nie dajcie się nabrać, bierzcie internet tylko na kablu!!! Zaufajcie mi! Tu nie ma gwarancji, że internet będzie działał a na kablu tak (to jest prawnie uchwycone)
Teraz czas na historie:
Zachęcony reklamami udałem się do salonu. Pan (kierownik sklepu) mówi następujące rzeczy: minimalna prędkość 20 Mb/s a średnia 80 Mb/s. Super! Bierzemy! Program smart dom czyli -50% ceny. Świetnie. Kolejna sprawa, pakiet GB. "Muszą państwo wziąć 90GB jeżeli korzystacie dużo bo to jest pakiet VIP i gwarantuje, że net będzie działał. Niesamowite, że w przeciągu 15 minut gość naciągnął nas na najdroższy pakiet, okłamując z pakietem VIP (nie ma czegoś takiego) i gwarantując prędkość. LIPA! W domu okazuje się, że pobieranie to całe 0,5 MB/s i tyle. Nic więcej nie da się zrobić. PORAŻKA. Raz, że reklamy wprowadzają w błąd to dwa, sam konsultant też kłamał i naciągnął. Skarga złożona, czekamy na werdykt. NIE POLECAM! Musiałem wziąć neta w innej firmie bo ten po prostu nie działa
ZaletyBrak zalet
Wady-wolno działa
-oszust w punkcie sprzedaży (Szczecin, ul. 26 Kwietnia, galeria handlowa Turzyn-> radzę omijać)
4 miesiące korzystania, Szczecin, ul. 26 Kwietnia, galeria handlowa Turzyn-> tam kupiony, nie polecam, oszuści!!!
~Bartel / 2017-03-23 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Internetu więcej nie ma niż jest. Często brak sygnału, zawiesza się.
ZaletyBrak
WadyCzekam do końca umowy i rezygnuję, bo nie będę płacił za coś, czego nie mam.
Za długo.
~barteq / 2015-12-08 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Internet lte z polsatu to najgorsza decyzja jaka można podjąc niezależnie od tego czy podpisujemy umowe na interner z limitem czy tez bez nie ma to najmniejszego znaczenia.Chcialbym ostrzec tych którzy nie dali sie jeszcze nabrac na kuszace 100mb/s i na milą gadke pani z infolinii. Posiadam usluge power lte która w teori sprawia że przy wykorzystaniu calego limitu mozemy bez problem korzystać z internetu jednak ta usluga ma tylko zamydlić nam oczy. Po wykorzystaniu calego transferu predkosc internetu szczegolnie w godzinach szczytu spada do dramatycznie niskiego poziomu. Jest jeszcze jedna bardzo irytujaca mnie sprawa mianowicie obsluga klienta. Aby dodzwonic sie do szanownych pracownikow ''obslugi klienta'' (jednak tak tego dzialu bym nie nazwal) musimy uzbroic sie w cierpliwosc ponieważ sredni czas oczekiwania to ok. 20 minut malo tego nawet jesli jakims cudem zdolamy sie z nimi polaczyc to i tak dostaniemy wyuczoną na pamiec formulke czego to nie powinnismy zrobic aby nasz internet smigal jak oszalaly. Radze sie dwa razy zastanowic zanim podpiszemy z nimi dlugoterminową umowe bo mozemy sie niezle na tym przejechac :)
~barteq / 2017-04-24 16:43
Ocena: 1.00 / 5
O tym jak działa (tudzież nie działa) internet CP już kiedyś pisałem było to mniej wiecej półtora roku temu i od tamtej pory nic się nie zmieniło. Mnóstwo wad których nie chce mi się nawet wymieniać począwszy od słabych parametrów przez obsługę klienta kończąc na beznadziejnym pingu który potrafi skutecznie zatruć życie. Do godziny 16/17 nie ma tragedii ale po godzinie 17 (wtedy kiedy mam czas żeby na chwile usiąść przy komputerze) działa beznadziejnie. Dziś po dłuższym okresie nieobecności w domu zostałem przywitany komunikatem dotyczącym zaległości w płatnościach. Okej moja wina nie dopilnowałem tego ale od razu chciałem uregulować należności i co... ? Internet spowolniony do tego stopnia, że nie jestem w stanie otworzyć żadnej karty nie mówiąc już o wykonaniu przelewu który wymaga więcej niż jednego kliknięcia (trwało by to chyba ze 3 dni). Postanowiłem zadzwonić do ''obsługi klienta'' i poprosić o zdjęcie blokady w celu wykonania przelewu chociaż byłem prawie pewny, że zostanę odprawiony z kwitkiem od razu po połączeniu się z odpowiednim działem zostałem poinformowany o czasie oczekiwania przekraczającym 20 min XDDDDD. Sugestia kierowana w strone CP - może by tak zatrudnić więcej niż dwie osoby do technicznego działu obsługi klienta ;)? Proponuje przy tym podwyższyć cenę abonamentu która i tak jest już cholendarnie wysoka biorąc pod uwage fakt, że płacimy za niedziałający internet.
ZaletyBrak
WadyMasa. Brak czasu na wypisanie wszystkich ;)
~bartuś 2137 / 2022-06-23 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Ten Internet jest cały czas słaby raz dobry raz słaby nie polecam
ZaletyŻadne
WadyWszystko
MiejscowośćPoścień wieś
~Basia / 2015-04-13 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Wracam do domu po pracy i mimo że mam HBO go to o Grze o Tron mogę zapomnieć bo prędkość tego cuda nie pozwala na oglądanie, a według HBO wystarczy 1 Mb/s żeby można oglądać w kiepskiej jakości, prędkość 0.2 Mb/s nie pozwala na oglądanie a nawet przeglądanie stron, Mam zużyte 2 GB ponad pakiet podstawowy 25 GB, oszuści, Krew mnie zalewa jak słusze cokolwiek o polsacie.
Zaletyprzez pierwszy miesiąc działało normalnie
Wadyoszukana,
4 miesiące pakiet 25 GB
~basiek / 2016-06-11 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Po wielokrotnym zgłaszaniu przeze mnie problemu z bardzo słabą prędkością internetu Pani konsultant kazała mi wypełnić bardzo skomplikowany formularz reklamacyjny... Wypelnialam go chyba z 5 razy, bo za każdym razem Pani brakowało jakiś "cennych" informacji! :/ Kiedy wreszcie mój wniosek reklamacyjny został przyjęty kazano mi czekać miesiąc na odpowiedź. A oto ona:
"Szanowny Panie
Uprzejmie informujemy, że po otrzymaniu zgłoszenia została przeprowadzona szczegółowa analiza zaistniałej sytuacji, która wykazała, że zgłoszone przez Pana/Panią nieprawidłowości nie wynikają z nienależycie świadczonej przez Cyfrowy Polsat usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu.
Wyjaśniamy, że w ramach zawartej Umowy, Cyfrowy Polsat zapewnia Abonentom dostęp do sieci Internet, a zasięg sieci oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne oraz techniczne. W związku z powyższym odległość od najbliższego nadajnika, wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu, odległość do okna, aktualne obciążenie stacji nadawczych, warunki atmosferyczne oraz parametry techniczne komputera, z którego Pan/ korzysta, to najistotniejsze czynniki mające wpływ na jakość świadczonej usługi i szybkość transmisji danych w różnych przedziałach czasowych.
Biorąc pod uwagę powyższe informujemy, że na podstawie Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm., dalej ,,Prawo telekomunikacyjne”) oraz
rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji
usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), reklamacja nie może zostać uznana.
Udzielenie przez Cyfrowy Polsat S.A. niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania
reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu
sądowym, a w przypadku konsumenta, w postępowaniu mediacyjnym i przed sądami
polubownymi, o których mowa w art. 109 i 110 Prawa telekomunikacyjnego. "
Podejście do klienta mówi samo za siebie :/
ZaletyBRAK
WadyCAŁA GAMA WAD
~Baton / 2022-04-01 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno, brak kompetentnych doradców. Transfer szybszy w telefonie niż od CP. Obsługa totalnie zła, nic nie potrafią powiedzieć tylko zwalają wszystko na warunki, odległość od nadajnika itp. Mieszkam na wsi pod Zgierzem, do najbliższego TBS w linii prostej mam 1.5km a transfer 1Mb !!!! To ma być Internet LTE, szkoda czasu i pieniędzy. Możesz zgłaszać reklamację a i tak nic z tego nie będzie. Stanowczo odradzam.
ZaletyBrak
WadyTotalnie wszystko.
MiejscowośćEmilia koło Zgierza
~bayron0 / 2014-10-09 20:09
Ocena: 1.00 / 5
(nie)LIMITOWANY internet POWER LTE, zarówno w sieci plus jak i cyfrowym polsacie to jedna wielka ŚCIEMA, przed którą przestrzegam wszystkie, zastanawiające się nad nią osoby. Zostałem oszukany przez CP, jak z resztą wiele innych osób, a teraz wszyscy kombinują jak zerwać ten cyrograf podpisany na okres 24 miesięcy, bez konieczności ponoszenia kosztów w postaci kar umownych w wysokości 1500 - 2500 zł. PRZESTRZEGAM I ODRADZAM nawiązywania jakiejkolwiek współpracy z cyfrowym polsatem lub siecią PLus.
ZaletyBRAK
WadyAbsurdalne LIMITY ( w moim przypadku 32 kbps) nakładane na użytkowników najczęściej zaraz po przekroczeniu wykupionego pakietu danych (u mnie 30 GB)
Produkt mam od 3 miesięcy - płącę 44.94 w promocji z TV z cyfrowego polsatu
~Bazyl / 2020-12-20 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne za tyle kasy ,ledwo napisałem opinie bo mi neta rozlaczylo
~beata / 2016-07-28 12:57
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje maja burdel i syf w biurach w 2011 roku zdalam dekoder po 5 latach sobie przypomnieli ze rzekomo go niema i teraz strasza mnie kara przez 5 lat nic nie przychodzilo
Zaletysame dno
Wadybrak kompentencji
zlodzieje
~Beata / 2024-06-14 19:50
Ocena: 1.00 / 5
internet Polsat-u nie jest kompatybilny z aplikacją Polsat Box Go. Aplikacja działa na łączach innych niż Polsat operatorów, obsługa techniczna nie potrafi zdiagnozować i rozwiązać problemu. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyNIE DZIAŁA POLSAT BOX GO, który jest w pakiecie
MiejscowośćWarszawa
~beata / 2024-12-06 08:31
Ocena: 1.00 / 5
Internet był słaby, dlatego zrezygnowaliśmy oddaliśmy ruter i...... tu pojawił się problem. Naliczyli sobie karę za nieoddanie sprzętu o innych numerach niż tren nasz. Od kilku tygodni musimy jeździć do salonu, pisać odwołania i wyjaśnienia, a oni nadal, ze nie oddaliśmy sprzętu, mimo, że mamy pismo z potwierdzeniem oddania z salonu, kosmos. ostrzegam Was przed tą firmą nie dość, że internet nie działał, zacinał się, wiecznie słyszeliśmy, że to przez to, ze przekraczamy limity. Żenada i złodzieje. Rozstanie z Tą firmą pewnie skończy się sądem, strata czasu i nerwów.
Zaletynie ma żadnych
Wadysłaby internet, ciągle się zacinał, problemy przy rozstaniu z firmą :) naliczają wymyślone koszty i kary.
MiejscowośćPabianice
~Beata. G / 2015-05-12 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Zawieszające się filmiki w jakości 144 p ? Tak to możliwe, tylko w power lte z cyfrowego polsatu.
Zaletypodczas testów działało wyśmienicie
Wadypo testach nie mogę już zrezygnować a internet przestał działać
2 tygodnie do 20 Mb/s
~Bela / 2021-04-12 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Okropieństwo wogule nie ma internetu jak się dzwoni to mówią że po dwóch dniach wykorzystany dziwne nawet E-lekcij nie było nie polecam.
WadyBrak internetu
MiejscowośćSaspów
~Benek uwaga kasują opinie co bardziej p / 2015-02-11 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Internet na poziomie 0 - 0,5 Mbps za 89.90 zł pingi w grach nawet 4k testowane nie na jakiś speed testach a przy normalnym używaniu, przez pierwsze dwa miesiące miałem prędkość na poziomie 20 - 35 Mbps i zużycie 120 GB miesięcznie od sierpnia 2014 nie da się korzystać z internetu po zużyciu pakietu podstawowego zużycie od tamtego czasu na poziomie 40 GB miesięcznie, polsat plus i polkomtel są. oszustami i złodziejami. Kompletny brak pomocy od operatora, oskarżenia i straszenie przez konsultantów. Według Netii w zeszłym roku przeciętny użytkownik domowy zużywał 100 GB danych miesięcznie, a polsat sprzedaje power lte w tej najwyższej opcji właśnie do zastosowań domowych, uwaga oszuści.
Zaletybrak
Wadypłacisz z coś co nie istnieje ,
od początku power lte za drogo
~Beniamin / 2014-11-24 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Pod żadnym pozorem nie brać!!! Telewizja i owszem wszystko bez zastrzeżeń ale internet to jakiś żart... Prędkość internetu skacze od 0.7 mb/s do 13 mb/s (ten drugi to rzadkość). Jeśli ktoś gra w gry multiplayer to ping najniższy to 60. A jeśli chcesz się skontaktować z działem obsługi klienta to przygotuj się na 15 min czekania i słuchania muzyczki :(. Jestem zdecydowanie zawiedziony!!!
Zaletybrak
Wadybaaaaardzo dużo
1 miesiąc
~berbla87 / 2014-10-08 17:03
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!!!!!!!!!! 3krotnie pytałam w ich oddziale, czy można zakończyć umowę przed terminem (związane ze zmianą miejsca zamieszkania),i za każdym razem otrzymywałam info że nie będzie problemu, żadnej kary, tylko trzeba zachować miesięczny okres wypowiedzenia. Po czym dzwoni do mnie Pan Porażka z infolinii że do zapłaty będzie kara 150zł. Na moje zdziwienie i szybkie zakończenie rozmowy z nim, oddzwonił za chwile z info, że kara już się zmniejszyła do 120zł. Co za firma, banda złodziei i tyle!!!!!!! NIE POLECAM nawet najgorszemu wrogowi - nie dość że musiałam zapłacić 2 kolejne rachunki gdzie miałam już neta z innej firmy, to jeszcze kara 120zł. PORAŻKA.