Internet LTE mam od 15-stu miesięcy. Przez 14 sprawował się jako-tako. Żadna rewelacja ale zazwyczaj można było z niego korzystać a nawet czasem oglądać filmy. W grudniu wszystko się skończyło. Trudności z otwieraniem stron, prędkość spadła dziesięciokrotnie do 0,2 -0,4 Mb/s. Zgłoszenie awarii trwało ok. 30 minut /oczekiwanie na odebranie połączenia - płatne/ Serwisant odczytał kilka regułek, wmówił mi że mam słaby zasięg / co jest bzdurą / i tak mnie się pozbył - szczyt arogancji. Cały grudzień internet chodził beznadziejnie a mimo to wykorzystałem limit, jak to się stało - cud.
Jeśli nie chcesz mieć problemów wybierz innego operatora, tu z klientem nikt się nie liczy. Prędkość 0,1 Mb/s jest zgodna z umową i koniec reklamacji.Zaletyantenę LTE zewnętrzną otrzymałem bez dopłaty
WadyKlient dla tego operatora to zwykłe zero, żadnych praw, ma tylko płacić
15 miesięcy, 30 zł - smartdom