Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rob / 2021-10-10 14:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet domowy lte.,wymieniony na nowy router huawei pro 4g 3 Pro. Totalna porażka stoi w tym samym miejscu co poprzedni ping 68,pobieranie 8 MB, wysyłanie o,90 gdzie na starym miałem pingv18 pobieranie 40-60 i wysyłanie 15-20,totalny złom właśnie zrezygnowałem z umowy do 14 dni!
    ZaletyWyglad
    WadyWszystko
    MiejscowośćKluczbork
  • ~SeT / 2014-12-27 12:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety i mnie dopadł limit. Mam usługę 3 miesiące, z limitem 30 GB, przeważnie wykorzystywałem 35-40 GB i nie nakładali limitu. Przez Święta troszkę poszalałem i po przekroczeniu 50 GB internet zwiolnił do 0,5 Mb/s. Dodam, że dopłacam miesięcznie 10 zł. za "LTE bez limitu"! Skandal i oszustwo!!!!
    ZaletyDziała przyzwoicie jak nie nałożą limitu
    WadyLimit w zasięgu LTE, mimo dopłacania za "LTE bez limitu"
    3 miesiące
  • ~supcio / 2015-08-15 09:47
    Ocena: 2.25 / 5
    chodzi WOLNO NIEMA TREBA WYŁACZAĆ MODEM CO 10 MINUT
    ZaletyDUŻA SZYBKOSC POBIERANIA
    WadyWOLNO CHODZI
  • ~Taki ktoś / 2016-06-28 19:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Używam go od prawie roku i co kolejny mieśąc jest woljniejszy
    ZaletyNiema
    WadyWolny jak cholera
  • ~Tobobob / 2016-05-11 15:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Co tu dużo mówić. W skali od 1 do 10 oceniłbym na 3,75.Słabo.
    ZaletyTani
    WadyNiezbyt szybki, obsługa fatalna
  • ~Tomek / 2015-01-24 19:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet działa bardzo fajnie - ale tylko do limitu - potem coraz wolniej a po 60 GB - nie działa!! do tego w ofercie smart dom walą w rogi - i rabat jest ale od drugiej faktury a pierwsza za 2 miesiące - krótko mówiąc reklama świetna a produkt taki sobie - nałapali jeleni i golą!!!
    Zaletyw trakcie pakietu danych - szybki
    Wadycała reszta - internet nadaje się do czytania gazety - ogladanie filmów tylko przez 3 dni!
    2 miesiące
  • ~wkurzony / 2016-09-08 11:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Mieszkam w pow.żywieckim,pomiędzy nadajnikami Zwardoń i Rycerka.Drugi raz dałem się zrobić z tym internetem.Skusiłem się na niby szybki LTE pakiet 60 G za 30 zł,i teraz codziennie żałuje.PING w okolicy 90-130,Pobieranie około 2Mb/s,wysyłanie około 0,8 do 1 Mb/s.Trudno otworzyć muzyczne pliki,filmowe,czasami strony Onetu,WP,czy maila..Na routerze świeci się to zielone to żółte,to czerwone światełko.Częste przerwy w połączeniach.Mam ODU IDU 200.Gorszy szajs niż ODU 100.Poziom sygnały zmienia sie co kilkanaście minut.W przypadku mgły prawie brak sygnały.Chodzi jak muł.Żałuje że nie skorzystałem z oferty T-Mobile.W dniu 7 września przez kilka godzin totalny brak sygnału prze kilka godzin.chyba awaria nadajnika.Reklamacje nic nie dawają. Ze strony CP wszystko jest ok.Jak widzę ich reklamy to dostaję mdłości. Naciągneli na umowy tysiące klientów obiecując gruszki na wierzbie.Chyba nie inwestują w nowoczesny sprzęt i nadajniki.Routery to chyba stare badziewie technologiczne.Z niecierpliwością czekam na koniec umowy.NIGDY wiecej internetu z CP!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyumiarkowana cena
    Wadywszystko
    od 3 lat
  • ~zdziwiony_i_to_bardzo / 2013-02-16 00:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakie było moje zdziwienie, kiedy reklamując dziwne komunikaty o przekraczanie limitu, które zaczęły się pojawiać tylko w nocy, dowiedziałem się... że mój pakiet przewiduje tylko dostęp do sieci w dzień... w nocy po prostu mi go wyłączają.
    Brawo, myśliciele Cyfrowego Polsatu nad tym, jak naciągnąć ludzi pobili sołtysa pewnej wsi z dowcipów, który zwijał na noc asfalt, żeby mu kury bieżnika nie wydziobały.
    Zakup dodatkowego pakietu nocnego, może drogi nie jest, ale w moim przypadku niemal podwaja koszt usługi, poza tym nie chcą mi rozszerzyć usługi, a dlaczego to już nie wiem. Podpisując umowę szukałem kruczków, ale takiego przekrętu po prostu nie przewidziałem. Jeszcze raz gratuluję, jak tylko się umowa skończy zrezygnuję z usługi, a Wam wszystkim radzę korzystać z operatorów, a nie przekręciarzy i pośredników. Z całej tej sytuacji jest jeden powód do radości, na szczęście telewizji nie wyłączają w nocy, ale to pewnie kwestia czasu :)
    Zaletyw nocy można się wyspać, bo internet wyłączają :)
    Wadynie ma, internet jest do korzystania w dzień, w nocy się śpi :)
    pół roku, płacę niewiele, ale jak łaskawie mi pozwolą dopłacać do pakietu nocnego, to oferta nie będzie wcale atrakcyjna
  • ~zych / 2016-10-29 18:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałbym wszystkich potencjalnych użytkowników Cyfrowego Polsatu przestrzec przed ich produktem IDU-ODU.Przez dwa lata od podpisania umowy , internet w zasięgu stałym LTE (3 km od nadajnika) osiągał prędkości rzędu 10-13 Mb/s, wiec dla nie wymagającego klienta-powiedzmy ok, aczkolwiek u konkurencji prędkości były dwa raz większe. Problemy gigantyczne zaczęły sie po rozwiązaniu umowy, od momentu złożenia wypowiedzenia-dwa miesiące przed terminem umowy, Nagle będąc w zasięgu LTE prędkości zaczęły makabrycznie spadać do 120-300 Kb/s, czasami do 50 Kb/s.Po konsultacji z BOK, stwierdzili ze sprzęt nawala. Udaliśmy sie do salonu Polsatu ( jak usłyszycie na infolinii sprzęt jest do wymiany od reki ) niestety sprzętu na miejscu nie mają, oczekiwanie na nowy 9-10 dni. Jest w końcu upragniona wymiana i okazuje sie ze ten który przyszedł nie działa...znowu wymiana tym razem samego modemu. Po kolejnych kilku dniach jest nowy. Podłączamy i co??i działa hurrraaaa będziemy mieli połączenie ze światem, ale radość była króciutka, wszystko działa, zasięg LTE na trzy kreski, a prędkość 8- 16 Kb/s TAK!!! slownie ( osiem i szesnaście Kb/s ) wiec znowu dzwonie do BOK- dział internetu. Sprawdzamy razem , szukamy błędu- wszystko w porządku!!! Zaczynam sie wściekać, wiec Pan z BOK z rozbrajającą szczerością podaje któryś tam punkt regulaminu ze wszystko jest Ok. wg tego punktu regulaminu ( którego nikt nie czyta przed podpisaniem umowy )prędkości mogą wynosić 8 Kb/s w obie strony i to w 95 % czasu umowy!!!Wiec tak naprawdę oni sa w porządku i nic nie można zrobić, internet jest?? JEST!! a to ze 8Kb/s i wtedy nic nie można zrobić na komputerze to juz nie ich sprawa!!! Na początku problemów podejrzewałem ze założyli " lejek", ale teraz już jestem pewien że celowo obniżono mi prędkości- za kare!!! A dlaczego tak sądzę: ponieważ przez prawie dwa lata prawie nie było problemów, a teraz internetu nie mam a płacić muszę. Sprawdzałem inne sieci, co ciekawe ściągam internet z tego samego nadajnika- wszyscy operatorzy na tym samym maszcie nadawczym, zasięg ten sam,ale prędkości u innych rzędu 26-32 Mb/s!!!!. Zanim podpiszecie umowę to sie zastanówcie bo to jest zwykle chamstwo ze strony Polsatu a najgorsza w tym jest bezsilność bo REGULAMIN!!!
  • ~Adam / 2015-06-15 22:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich !!! LTE bez limitu to oszustwo !!! To jest jawne wyłudzenie pieniędzy. Jestem cały czas w zasięgu LTE i mówię wam zwykły internet w PLAY jest lepszy przynajmniej nic nie obiecują i nie każą sobie słono płacić. W Cyfrowym Polsacie wszystko jest do bani począwszy od infolinii, a na internetowym centrum obsługi kończąc, same problemy. Najlepsze jest to że w okresie próbnym internet działał jak w zegarku po prostu nic dodać nic ująć bajka nawet po wykorzystaniu limitu danych. Nie dajcie się zwieść będziecie czuli się oszukani i nic nie zrobicie, czekam na koniec umowy a póki co codziennie będę zamieszczał prawdziwą opinię.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
    7 miesiecy , 69zł
  • ~Adam / 2018-10-16 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo często są awarie, choćby teraz, klient nie jest informowany o nich i o przyblzonym czasie ich trwania
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLidzbark Welski
  • ~adam01 / 2013-10-06 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Na początku (2 lata temu) udawało się osiągać prędkość w granicach 40-60 Mb/s. Po 2 latach używania byłem zadowolony więc po zakończeniu podpisałem umowę o kolejne 2 lata, niestety widzę, że teraz prędkość działania to 6-14MB/s. Dodatkowo router Edimaxa to jakaś porażka, średnio 10 razy dziennie zawiesza się połączenie internetowe. Nie pomaga ani aktualizacja ani użycie fabrycznych ustawień. Kupiłem do firmy największy pakiet za 120zł, ale mimo to jestem mocno zawiedziony. Nowy router trzeba z 10 razy dziennie restartować!!! Z tego co czytałem na necie wiele ludzi ma problemy z tymi routerami, a po oddaniu do serwisu wracają z odpowiedzią, że router jest sprawny. Szkoda, że lepszy router Huawei jest dostępny tylko dla osób prywatnych, a firmom wciska się badziewie warte na allegro nie więcej niż 100zł. PORAŻKA. Niestety jakość na przestrzeni ostatnich 2 lat bardzo się obniżyła
    Zaletyszybszy od HSDPA+ w niektórych lokalizacjach
    Wadycena, prędkość łącza, zawieszanie się połączenia,
    ponad 2 lata
  • ~Adrian / 2020-02-19 04:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystanie z internetu w ciągu dnia (od 13 do 22) jest wręcz nie możliwe, obciążenie łączy jest tak duże, że najprostsze strony ładują się co kilka minut. Brak możliwości obejrzenia jakiegokolwiek filmu, chyba, że w rozdzielczości 144p, ale wtedy nie ma szans na oglądanie ze względu na rozdzielczość, chyba, że ktoś lubi oglądać zmieniające się kwadraciki... Osobiście nie polecam...
    MiejscowośćMiedziana Góra
  • ~akjaks / 2017-05-08 13:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Szybkość internetu słaba, po wyczerpaniu limitu to właściwie brak internetu
    Częstochowa
  • ~Alicja / 2018-02-26 16:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Słowami wstępu: internet mobilny nie jest stabilny, nigdy nie ma zapewnionej prędkości maksymalnej, nie działa wszędzie, podawane prędkości przez konsultantów są maksymalnymi czyli NIE możliwymi do spełnienia, NIE LIMITOWANY INTERNET LTE(KAŻDY)to ściema. Więc jeśli potrzebujesz internetu mobilnego to korzystaj z telefonu natomiast jeśli potrzebujesz internet na więcej urządzeń ustaw hotspot, jeżeli zastanawiałeś/aś się wziąć internet mobilny np dla dzieci-NIE BIERZ NIE BĘDĄ ZADOWOLONE, jeżeli chcesz grać w gry, oglądać filmy i dużo korzystasz z internetu-NA INTERNECIE MOBILNYM W 95% OBEJDZIESZ SIĘ SMAKIEM, jeżeli nie masz internetu ani możliwości zakupienia internetu stacjonarnego "na kablu"-NIE DECYDUJ SIĘ NIE WARTO jeżeli przekonały Cię moje słowa wstępu to świetnie bo ZAOSZCZĘDZISZ ZDROWIE,CZAS I KASE.
    A teraz do rzeczy dzielą mnie 2 miesiące czasu bym mogła wypowiedzieć umowę na internet mobilny polsatu, internet jest okropny pakiet 50GB znika w mgnieniu oka, prędkości są w pakiecie bardzo słabe a po wykorzystaniu pakietu wręcz tragiczne, reklamacje nie są uwzględniane,
    Za internet obecnie płacę 25zł za 50GB ostatnio dzwoniła do mnie pewna sympatyczna Pani która oferowała mi przedłużenie umowy na ten internet z tego że szanuje cudzą pracę mimo że jestem zażenowana polsatem pozwoliłam przedstawić ofertę, Pani oferowała mi mniej GB niż mam za większe pieniądze. INTERNETU KTÓRY NIE DZIAŁA, jak grzecznie wyraziłam swoją opinię na temat tej usługi Pani powiedziała że jest to nowa lepsza oferta polsatu i teraz nie będzie żadnego problemu i będę zadowolona(wiem że by tak nie było ale ludzie chcący tam pracować muszą mówić takie rzeczy bo przecież są cele sprzedażowe i coś wypadało by opchnąć by pracy nie stracić- nie mam żalu do miłej Pani). Nie wiem jak wyglądają pozostałe nowe oferty w polsacie, nie wiem również kto je tworzy, akceptuje i wystawia do sprzedaży ale śmiech na sali oferować komuś coś co nie działa z mniejszym pakietem za większe pieniądze. Brawo Cyfrowy Polsat jesteście prawdziwymi rekinami biznesu i robieniu ludzi w bambuko, odliczam dni do wypowiedzenia umowy (ps nawet powiadomienia ustawiłam na każdym telefonie by nie zapomnieć przypadkiem, a opinia kolegi niżej jest 100% prawdziwa).
    ZaletyTen internet nie ma zalet
    WadyWszystko wymienione wyżej
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aluu / 2018-03-15 16:37
    Ocena: 2.00 / 5
    To jakiś żart po prostu. Ja rozumiem, że internet radiowy, ale aż tak??? Okropieństwo, jakby umowa nie była podpisana na dłużej to już dawno bym od nich uciekł, bo nie da się normalnie pracować na komputerze... Stanowczo nie polecam.
  • ~andrzej / 2013-05-19 00:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem abonentem Cyfrowego Polsatu,posiadam Umowę na Internet mobilny 2 GB..Od dłuższego czasu podejrzewałem ze naliczenia,rozliczanie konta z pobieranych jak i wysłanych danych są zawyżane,ale w ostatnim miesiącu przeszło to już wszelkie granice.W dn 12.05.2013.otrzymałem wiedomość o treśći:CP-Info: Wykorzystano 100% Pakietu 2 GB. Dokupuj pakiety na www.icok.cyfrowypolsat.pl.Mój okres rozliczeniowy upływa 02 kazdego miesiąca,tak więc limit o którym mowa został rzekomo wykorzystany w ciągu 10 dni,zaznaczam iż zakupiłem w Cyfrowym polsacie przy Umowie modem gdzie jest dostępna aplikacja:Statystyki-Historia połączeń,po sprawdzeniu tejże Histori ,podliczeniu danych wynika że w sumie wykorzystałem niespełna 870MB,po wielokrotnych zgłoszeniach w końcu zadzwonił do mnie konsultant CP i oświadczył mi iż licznik aplikacji jest niewiarygodny,natomiast bardziej wiarygodny jest ich licznik na stronie internetowej gdzie po zalogowaniu się na swoje konto uzyskam wgląd do swoich danych,po rozmowie z tym panem podjełem próbę zalogowania się,zastałem komunikat:Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług .Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy.Zapraszamy do skorzystania z usługi w póżniejszym terminie.....Podczas rozmowy ze mną konsultant korzystał z tegoż licznika,nawet stwierdził że żeczywiście moje dane pobrane lub wysłane to są w granicach od 1 do MB,jednak że oni i tak naliczają dobrze..Tak więc jako abonent nie mam żadnej możliwości kontroli swojego konta jak i zarządzania nim.Ponadto po zapoznaniu się na stronach internetowych z opiniami abonentów tegoż operatora zauważyłem że to są częste praktyki stosowane przez tego operatora,wprost oszukują klientów żeby nie powiedzieć okradają,jest niedopuszczalne aby abonent nie miał żadnego wpływu na korzystanie ze swojego konta a operator twierdzi że licznik modemu który mi sprzedali jest niewiarygodny,a zatem korzystam z internetu na ślepo,nie mając żadnej możliwości sprawdzenia swoich danych gdyż licznik prowadzony tylko przez operatora jest dla mnie całkowicie niewiarygodny.
    ZaletyŻadnych
    Wadywyłacznie
    1 rok
  • ~andrzej / 2013-05-22 00:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni forumowicze ,jest wielu abonentów oszukiwanych,lekceważonych przez Cyfrowy Polsat,jest karygodne postępowanie tego operatora,proszę wszystkich którzy mają jakieś zastrzeżenia o zgłaszanie swoich problemów na adres email:rzecznik@pyrzyce.pl. lub .wikingwolin@o2.pl. Uważam ze już dość tego naciągania,bezkarności tego operatora.Zgłoszone problemy zostaną skierowane do odpowiednich Urzedów.
    ZaletyBrak
    Wadywyłacznie
    rok
  • ~Andrzej / 2016-05-31 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie spodziewałem się że to jest jedno wielkie oszustwo . Reklama i w punktach sprzedaży zapewniają że duża prędkość i bez limitu a to jest kłamstwo. Pakiety się same kurczą. Prędkość jest bardzo nie stabilna np: około 60 MB a po kilkunastu sekundach już jest 3 MB. Często zrywa połączenie. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
    Około dwóch lat i od samego początku same kłopoty. Abonament 70 zł. Częstochowa ul. Śląska 3/5
  • ~Andrzej / 2016-07-07 20:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Do niedawna w moim rejonie były okresy zaniku , spowolnienia internetu ale było to w określonych porach dnia , tłumaczyłem sobie że związane jest to z większym nasileniem korzystania z internetu w firmach.Ostatnio jednak nie ważna pora dnia problem jest prawie cały czas.Do tego dochodzi też ciągłe przypominanie abym nie zapomniał zapłacić bo za tydzień minie termin.Podobny problem jest z odbiorem telewizji ,ciągłe zakłócenia ,zaniki wizji.Jeżeli nie poprawi się jakość , myślę nad rozwiązaniem umowy.
    ZaletyW miarę dobra cena
    WadyCoraz gorsza jakość internetu i telewizji i ciągłe przypomnienia od działu windykacji ,myślę że jest to nadgorliwość , która przyniesie odwrotne do zamierzonego pierwotnie skutek.
    od kilku lat a obecnie internet i telewizja w polsacie a telefon w plusie.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2229
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2070
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2517
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1224