Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2015-07-29 13:06
    Gośka ja tez oddalem po czasie i tez kara 350 zl..oczywiście odwoluje się od tego bo pracuje za granica a po drugie w wynku tej sprawy przypomniało mi się, ze Pani w ich salonie powiedziała ze po rozwiązaniu umowy dostane korespondencje ze mam oddac dekoder!!!byłem u niej i potwierdzila to ze tak powinno byc..kompletne zero informacji i powiadomienia.zadnego ponaglenia ,ostrzeżenia od razu kara ...ale spoko przeczytałem umowę i w ptk.15 oczywiście jest mowa ze dekoder trzeba oddac 30 dni po skończeniu umowy ale nie mam tam mowy o tym ze: gdy dekoder nie zostanie oddany w terminie zostaniemy obarczeni kara finansowa i jaka jest jej wysokość i skad oni sobie wymyślili cene 350 zl,za pudelko warte gora 100zl....skoro tak to oni nas naciagaja bo i tak glupi polak zapłaci....
    przeczytaj umowę ..jeśli nie rozwiązali z nami umowy z naszej winy nie powinnismy ponosci zadnych oplat..a o zwrocie dekodera powinni nas powiadomić ewentualnie poinformować o karze jak jest a tu w umowie ani słowa....
    Zaletynie ma zalet...
    Wadytragedia oszustwo!!!
    mam ponad 7 lat
  • ~paweł / 2016-03-12 23:16
    Oddział w Jarocinie ul. Wrocławska, po schodach wejściowych. Proszę nic nie kupować w tym sklepie, bo to są oszuści i naciągacze. Wabią słownie na Internet bez limitu, a po okresie testowym Internet jest do niczego. Ja potrzebuję każdego dnia dostęp do takiej przepustowości, a nie z ograniczeniem. Będę skarżył o zwrot kosztów tej umowy na rzecz pracownika odpowiedzialnego za sprzedaż, który celowo wprowadził mnie w błąd, bo z Polsatem nie wygram. Później podam Imię i Nazwisko Pracownika. I żarty się skończą i bezczelność.
    ZaletyNie ma nic
    WadySame wady
    od 27 luty 2016
  • ~Paweł / 2018-01-15 21:38
    To jest oszustwo. Internet LTE który chodzi gorzej jak internet 20 lat temu w kafejkach internetowych. Nie kupujcie tego szajsu. Czekam tylko na koniec umowy i rezygnuje całkowicie z cyfrowego polsatu i sieci plus. Ponieważ nawet reklamacje które są zgłaszane są odrzucane bo w umowie mają minimalną prędkość jaką muszą zapewnić 0,02 Mb/s.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość
    Cena
    Obsługa
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~pikolo23 / 2013-03-11 17:26
    Jedno wielkie oszustwo!!!!!!!
    Zawieranie umowy przez telefon internet LTE, konsultant poinformował mnie iż jest to pakiet 10Gb na dzień i 50Gb na noc powiedziałem iż jest to dla mnie mało, to mówi iż jeżeli wykorzystam w dzień limit to można skorzystać z nocy i jest 50Gb, niestety nic nie mówił o okresie rozliczeniowym, po trzech dniach zostałem zablokowany bo przekroczyłem limit, okazało się iż 10Gb na dzień jest rozłożone na ilość dni w miesiącu i defakto jest ok. 330Mb w ciągu jednego dnia i tak samo jest z nocą i nikt mi nie raczył powiedzieć iż za router jest czynsz, chciałem od razu na infolinii złożyć reklamację ale konsultant powiedział iż nie może przyjąć reklamacji bo mogę odesłać w ciągu 10 dni i odstąpić od umowy. Po ośmiu dniach odesłałem, na początku kolejnego miesiąca przyszła faktura na 25 zł za przekroczenie limitu i za ok. półtora miesiąca 7,50 czynsz za router, a wciągu ośmiu dni odesłałem. Ponownie zadzwoniłem na infolinię z reklamacją niestety nie przyjęto reklamacji bo podobno coś w systemie mają zablokowane. Pytam więc ile ludzi i jak wielką pulę pieniędzy ściągnęli z ludzi bo ile ludzi za parę zł nie zadzwoni lub nie jest świadoma do pierwszego rachunku.
    Zalety???????????????????????????????????????
    WadyWielka poreażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~piniu666 / 2016-10-19 10:48
    Od 2 lat jestem użytkownikiem internetu dostarczanego przez Polsat Cyfrowy. Sam transfer jest ok o ile wszystko działa, ale właśnie z tym działaniem prawidłowym są największe problemy. Problemy techniczne powodujące brak transferu, brak reakcji na zgłaszane nieprawidłowości i lekceważące podejście do klienta to standard. Historia transferu dostepna na koncie klienta ICOK nijak się ma do rzeczywistości i często dane w niej zawarte są sprzeczne z umową. Transfer pobierany w godzinach obowiązywania pakietu nocnego jest zapisywany często na konto pakietu podstawowego. Po wykorzystaniu pakietu podstawowego nie ma możliwości korzystania z pakietu nocnego i klient jest zmuszony dokupić dodatkowy pakiet danych. To tylko kilka z praktyk jakie serwuje swoim klientom Polsat Cyfrowy a jest tego jeszcze więcej.
    Podsumowując kto ma odrobine rozsądku niech trzyma się zdala od tej firmy. Ja czekam już tylko na koniec okresu umowy i kończę z nimi jakąkolwiek współpracę.
    Zaletyogólnodostępny
    Wadyczęste zawieszanie się i brak transferu, brak szybkiej reakcji na zgłoszenia, nieuczciwe rozlicznie transferu, denerwujące przypomnienia o płatnościach wysyłane na długo przed terminem płatności
  • ~Piotr / 2015-01-24 10:54
    Totalna FAJA!!!Najpierw LTE z modemu - kompletne nieporozumienie!!!
    Nawet nie wystartował.Potem LTE "z anteny" w opcji "bez limitu" najpierw 20MB potem 10MB.Szybkość osiągana po trzech miesiącach to
    w porywach 3MB, ale w praktyce przy ściąganiu maksymalnie 0,8 MB, a od kilku dni 120/31 KB. To skandal.OSZUSTWO kolejne, bezprawne i bezkarne. Co można tym zlodziejom - "n" ,c+" Polsat zrobić? To firma usługowa. Ma wykonywać za pieniądze usługę w sposób ZADOWALAJĄCY. To mozliwe tylko w Polsce. Bo Polacy to barany do strzyżenia.Jak się czyta wypowiedzi na forach to mózg staje. Oczywiście tyemu jkto go ma.Przerabiałem już wszystkie opcje internetu w Polsce. Na satelitę mnie niestety nie stać. Z przykrością musze stwierdzić, że przez 15 lat najmniejszym złodziejem okazuje się TPSA - obecny Orange.Tepsa była na szybkośći do 1 MB i to działało. Teraz bez światłowodów nie ma co marzyć o internecie. A złodziejstwo polega na tym, że większość o tym nie jest informowana.Malo tego liczniki z internetu pokazują kompletne bzdury. Dane zasuwają przy sprawdzaniu jak szalone.Zaczynasz pobierać i szybkość 275KB. Czasami nawet jest problem z odbiorem maili.Dwa kompy nie pójdą. Jak idzie WIFI to siada sieć.Cały system internetu w Polsce jest nastawiony na naciąganie i oszukiwanie. XXI wiek i ściąganie 850 MB danych trwa przypomocy polsatowskiego LTE 1,5 godziny.
    Zaletyładne opakowanie zestawu
    Wadynie ma tyle miejsca
    3 miesiące - opcja internet z telewizją
  • ~Piotr z Krakowa / 2015-03-15 08:32
    Zastanów się co robisz !
    Jestem posiadaczem Internetu od Polsatu oraz telewizji satelitarnej i o ile z tv zasadniczo nie mam problemów to o necie można napisać bardzo wiele , ale NIC dobrego. Jestem klientem Polsatu od kilku lat i mam limit 32GB ale nie jestem w stanie go wykorzystac nawet w połowie gdyż "prędkość" łącza oscyluje oczywiście w zależności od woli Bożej w zakresie 0.70-12 Mb ale ta ostatnia ma miejsce po telefonie do bok Polsatu i nie trwa dłużej niż dwa dni . Zasadnicza prędkość tego demona szybkości oscyluje w okolicy 1,75-2,70 Mb więc jest to prawdziwie szybkie łącze ,a dodam jeszcze że w linii prostej do anteny bazowej mam około 1000 metrów ,mam zamontowaną antenę która po ostatniej interwencji przesłano z Polsatu wraz z nowym starym routerem . Router jest taki sam jak ten którego używałem do tej pory ,ale według zapewnienia pani z Polsatu to miał być demon szybkości. Na koniec dodam jeszcze że każda interwencja w Polsacie zaczyna się od udowodnienia mi że jestem w zasadzie kretynem , który sam nie wie czego chce i na sto procent mam zawirusowane 3 telefony,pc,laptop,tablet oraz konsolę no i jeszcze głowę zapewne . Kończąc gorąco zachęcam do omijania tej propozycji szerokim łukiem , a takim jak ja naiwniakom zalecam częste sprawdzanie prędkości łącza i wysyłanie zrzutów z pomiarami do Polsatu . Pozdrawiam wszystkich , a szczególnie użytkowników Polsatu .
    ZaletyBardzo estetyczna obudowa modemu :-)
  • ~Piotrek / 2016-10-07 18:41
    Dla mnie lipa Internetu praktycznie nie mam mecze się już rok czasu reklamacja złożona i tak dla cyfrowego Polsat jest wszystko ok tylko za każdym razem każą kupić antenę zmacniajaca sygnał ja nie polecam i oszczegam
    Pozdrawiam
  • ~Piotrek / 2016-10-07 18:47
    Jak ktoś chce mieć najslabszy i zrywajacy Internet to cyfrowy polsat ci to zagwarantuje
  • ~piter / 2014-10-24 17:36
    2 dzień
    jak tak to czytam to rodzą mi sie 3 pytania
    1) czy jesteście w zasięgu LTE ?
    2) jaki sprzęt używacie ?
    3) jaki pakiet macie ?
    ---
    1) regularne rozłączanie internetu co 24h,
    odp. IP się zmienia co 24h a CP stosuje zmienne ip
    poza tym w modemie też macie takie ustawienie że co 24h ma się zmieniać
    Ustawienia DHCP
    Czas dzierżawy: 1-10080 minut (tydzień)a ustawione jest na 1 dzień najczęściej :p
    ---
    2)prędkość spada drastycznie !
    pyt 1) czy jesteście w zasięgu LTE ?
    pyt 2) jaki sprzęt używacie ?
    pyt 3) jaki pakiet macie ?
    przykład:
    mi po przekroczeniu limitu spadła z 40Mb/s do 10Mb/s download
    gdzie mam zasięg lte 5/6
    przy opcji 25Gb do 10Mb/s zgodnie z
    http://www.plus.pl/internet-lte

    ---
    "sprzęt(IDU,ODU) nie obsługuje LTE" ?
    odp. sprzeczne ze specyfikacjami sprzętowymi !
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/internet/zestaw-domowego-internetu.cp
    1) czy jesteście w zasięgu LTE ?
    2) jaki sprzęt używacie ?
    ---
    Jeśli sprzedawca was okłamał albo nie jest w stanie zagwarantować tego co obiecał to możecie w każdej chwili zgłosić nadużycie odpowiednim organą Biuro Ochrony Konsumenta , zrezygnować z umowy !


  • ~piter / 2014-10-28 21:30
    mały incydent o godz ~20:00
    oglądałem HBOGO :p
    straciłem LTE (Dioda zrobiła sie na kilka sekund biała)
    speedtest wykazał pomiar d: ~1 Mb/s u: ~ 0,5 Mb/s
    po restarcie modemu (trwało to około 2 min) siec wruciła do normalnej prędkości :p
  • ~poki / 2016-11-20 19:29
    internet cyfrowy Polsat to tragedia nie polecam czyste naciągacze internet chodzi tragicznie a rzekomo bez limitu a i tak rozdzielają prędkość z pośród tysiąca osób ciągle mi się rozłącza
    ZaletyŻadnych
    Wadycały cyfrowy Polsat to jedna wielka pomyłka
  • ~rad / 2017-02-04 14:56
    witam. jestem z Wrocka. podzielam opinie kolegi który wcześniej się wypowiedział. potwierdzam ostatnio ok godz 5:00 miałem transfer ok 0,3 mb/s przy pełnym pakiecie danych ( 55GB), potem ok godz 10-11 transfer miedzy 2-3 mb/s wieczorem ok 3-4 mb/s . na infolinii powiedzieli ze nic nie mogą zrobić bo widocznie duże obciążenie(ale o 4-5 nad ranem jest zazwyczaj największa przepustowość). bywały tez dni gdy praktycznie przez cały dzień był problem z otwieraniem stron, albo. doszło do tego że pomimo pełnego pakietu danych LTE z CP musiałem kożystac z lte Play z mojego telefonu. w czerwcu kończy mi się umowa, na pewno nie będę jej przedłużał. Przechodzę do Play Lte albo orange orange lte. cały styczeń miałem problem z prędkoscią, początek lutego i jest to samo. Nie polecam> mówię Nieeee dla Lte z Cyfrowego Polsatu.
    ZaletyZniżka na telewizje jak ktoś brał w pakiecie. Ale teraz już wole bez zniżki mieć samą usługę telewizji a Lte wezme Z Play albo Orange
    Wadyśrednia prędkość Lte w miesiącu styczeń to ok 4mb/s, nie wliczam w to dni gdy w ogóle był brak internetu-0 tzn był ale predkosc to 02,-0,4mb/s i nic się prawie nie otwiera.
  • ~Radek / 2016-04-12 15:56
    kupiłem neta z polsatu do puki miałem pakiet to zasuwał i jak pytałem się sprzedawcy czy są jakieś ograniczenia tomi powiedział że jestem w zasięgu lte i jest bez limitów danych ja go się pytam z dwa razy to mię zapewnił że nie i tak kupiłem te gówno odradzam
    Zaletyżadne
    Wady100%
  • ~radi / 2016-03-06 16:39
    Naciagacze kretacze. Cp nie jest przygotowany do wysylu takich ilosci danych i ucina przesyl proste. Po wykozystaniu pakietu danych predkosc spada ale nawet przed wykorzystaniem limitu danych w ciagu dnia jest problem z zaladowaniem zwyklej strony typu onet itp.
    Odradzam. UOKIK powinien sie za to wziasc!
    Zaletybrak
    Wadyniezliczone
    48 m-cy
  • ~radi / 2016-03-06 16:54
    Do technologii lte Polscy operatorzy nie dorosli.
    Chca wypelniac braki finansowe na budowanie tej technologii
    ale kosztem oszukanych abonentow. Taka jest prawda. Wiecej stacji bazowych serwry oplacenie specjalistow z dziedziny nowoczesnych technologii to wszystko kasa jeszcze raz kasa. Moze za jakas dekade mlode pokolenie doczeka sie lte w prawdziwym tego slowa znaczeniu
    Zaletyna chwile obecna - brak
    Wadysame
    za dlugo
  • ~raf22 / 2013-02-03 00:09
    jedno wielkie oszustwo, mam ten internet od ponad roku i działał tylko przez pół roku. potem to tylko gorzej. pomoc techniczna próbuje za każdym razem zrobić ze mnie debila i wmawiają że jak się połączyli z plusem to jest lepiej a tak naprawdę to od czasu ich połączenia jest gorzej. zresztą wszystkie negatywne opinie poniżej wyrażają wszystko i się z nimi zgadzam. nigdy więcej nie podpiszę z nimi umowy na internet a z telewizji też zrezygnuję bo z oszustami nie chcę mieć nic wspólnego
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
    ponad rok
  • ~RAFCIO Łowicz / 2015-12-30 12:58
    Witam, przeczytałem kilka opinii i potwierdzam zdanie większości. Użutkuję od roku - beznadzieja, a miało być super - tak obiecywali w salonie firmowym POLSAT. Miałem radiówkę (przy wszystkich jej ułomnościach o niebo lepsza, a mieszkałem wówczas na wsi) i zrezygnowałem a teraz się męczę. To jest tak: przed upływem okresu rozliczeniowego jakieś 12 dni obligatoryjnie obcinają prędkość do bezużytecznej(200kb/s lub -masaaakra)- myślę że to po prostu jest ustawione na rozdzielniach. Potwierdzam poprzednie wypowiedzi - reklamację na infolinię nie mają sensu - powtarzają jak mantrę że wykorzystał Pan limit podstawowy i etc. Płatnośći rzeczywiście pilują jak psy. Nawet Pani w salonie udaje zaskoczoną i twierdzi że "to niemożliwe aby prędkość była obniżona tak znacznie bo ja niby wziąłem internet bez limitu", ale mają ten swój cholerny zapis o limitowaniu w umowie o którym nikt nie mówi przy ofertowaniu, a łatwo go przeoczyć przy podpisywaniu umowy. Dodatkowo twierdzą że takie przypadki to rzadkość. Omijajcie szerokim łukiem, nie dajcie się nabrać jak ja-nie wierzcie na słowo ludziom w salonach POLSATU. Dodam że wieża nadawcza jest w idealnym odsłonięciu -po prostej linii do mojego domu w odległości może 3km...
  • ~renata / 2016-06-22 21:10
    Internet wyświetla się jako znakomity a nie można nic załadować ściągnąć wyświetla się problem z pobraniem danych.nie mogę również zalogować się w Microsoft aby np.zainstalować grę lub inny program,bo wyświetla się że takie konto nie jest znane nie wiem co robić proszę o pomoc
    WadyWolno chodzi na wioskach byle jaka jakosc
    7 miesięcy
  • ~Rene / 2016-01-14 15:17
    Brak słów.Umowe rozwiązałam w lutym tamtego roku bo internet marnie chodził.Kiedy poszłam do salonu Polsat oddać modem(internet LTL)Pracownik salonu udzielił mi informacji,że modemu nie trzeba oddawać i go nie przyjoł.Co się okazał w miesiącu listopadzie ubiegłego roku dostaję nałożoną karę kwocie 499 zł za nie oddany sprzęt.To sa dopiero cyrki.Piszę reklamaję za reklamacją.Bo to jest ewidentne okradanie ludz.Jestem jak najbardziej za tym żeby założyć sprawę.Pomysły???Jestem z opolskiego
    WadyKpina z klienta,naciąganie ludzi na koszta jedno wielkie G---no
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4405
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3868
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2900
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226