Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2555 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kris / 2013-10-27 12:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam nikomu ! Zdecydowanie odradzam ! Firma działająca w tej branży zmusza klienta firmowego do osobistego załatwiania formalności z przedłużeniem umowy !!!
    Obsługa klienta niekompetentna do bólu lub celowo wprowadza w błąd odnośnie warunków i ofert ! Dzwoniłem 4 razy , za każdym razem inna interpretacja tych samych warunków umowy . Podpisując wcześniejszą umowę zapłaciłem za modem , teraz próbowano mi wmówić że to jest tylko dzierżawa a modem jest ich własnością . W końcu po długim czasie sprawdzania pan "odkrywa" , że to jednak ja mam rację ! Proszę o ofertę na przedłużenie umowy na rok z moim sprzętem , ten sam transfer , liczę na mniejszy abonament ! Usłyszałem 49,90 za 10Gb - stwierdzam - takie same warunki ma klient wchodzący prosto z ulicy , ja przedłużam umowę i liczyłem na jakiś bonus - bez reakcji !
    Nie mając innego wyjścia wybieram się do punktu - Wola Park , Warszawa .
    Sytacja jakościowo bez zmian - tym razem pani pyta o nipy , regony itp. - z lekka poirytowany stwierdzam , że kopie wszystkich dokumentów otrzymali w chwili podpisywania umowy , chyba nie do końca przekonana stwierdza - znajdę sobie w systemie !
    Pytam o ofertę jak poprzednio na infolinii -tym razem małe zaskoczenie potwierdza się - 49,90 za 10 Gb , umowa przedłużona na rok .
    Za dużo szczęścia na raz ? No to jest mały haczyk - firma polsat w umowie "daje" mi w prezencie "ulgę" coś ok . 360zł która w przypadku próby wypowiedznia umowy przeradza się w karę proporcjonalną do czasu trwania umowy !
    Zdziwiony pytam z jakiego tytułu ta ulga bo nigdzie w umowie nie ma mowy o jakiejkolwiek promocji - słyszę - takie są warunki umowy !!!!!!!!!!!!!!

    Podsumowując - firmę omijać jak największym łukiem , szukać szczęścia u innych . Poziom obsługi klienta gorszy od elektrowni ! Przepraszam pracowników elektrowni !
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
    2lata
  • ~gotykm / 2013-10-16 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w CP jest wspaniały!!Niezawodny i mega szybki.
    Taki żarcik! To oszustwo i strata pieniędzy.Właśnie kończę umowę (całe szczęście).Przez okres trwania umowy przeprowadzałem się kilka razy i zawsze w pobliżu centrum Łodzi.Nigdy chyba prędkość nie przekroczyła 40 Mb. Modem trzeba regularnie resetować bo traci łączność z siecią.CP nie poczuwa się do odpowiedzialności za swoje usługi.Konsultanci wspaniale spławiają klienta.Ogólnie NIE polecem. Internet od tego usługodawcy był wielką pomyłką.
    ZaletyModem nawet ładnie wygląda
    WadyWiele
    2 lata
  • ~irenka7 / 2013-10-11 11:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Telewizja jeszcze w miarę sprawnie chociaż przekladanie 2x w tygodniu karty z dekodera głownego do drugiego i zawieszanie się coraz częstsze.Internet działal w miarę sprawnie niespelna 6-mcy.Pózniej brak całkowity dostepu.Składane reklamacje,telefony bez skutku,brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji z BOK kontaktu,wyjaśnien,ew.doszukiwanie się przyczyn użytkownika.Wreszcie na odczepne prawdopodobnie(oficjalnie do czasu wyjaśnienia)włączono sieć 2G-beznadzieja - otwieranie sie stron internetowych co minuta itp.Bedziemy próbowac rozwiązać umowę z przyczyn po stronie Polsatu.
    Zaletyw miare dobry pakiet kanałów tv.
    Wadylekceważenie klienta,brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony, prawdziwych wyjasnien w rozwiązaniu problemu.u
    7-mcy.Cena łączna tv+internet+opłata miesięczna za dekoder 75 zł.
  • ~adam01 / 2013-10-06 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Na początku (2 lata temu) udawało się osiągać prędkość w granicach 40-60 Mb/s. Po 2 latach używania byłem zadowolony więc po zakończeniu podpisałem umowę o kolejne 2 lata, niestety widzę, że teraz prędkość działania to 6-14MB/s. Dodatkowo router Edimaxa to jakaś porażka, średnio 10 razy dziennie zawiesza się połączenie internetowe. Nie pomaga ani aktualizacja ani użycie fabrycznych ustawień. Kupiłem do firmy największy pakiet za 120zł, ale mimo to jestem mocno zawiedziony. Nowy router trzeba z 10 razy dziennie restartować!!! Z tego co czytałem na necie wiele ludzi ma problemy z tymi routerami, a po oddaniu do serwisu wracają z odpowiedzią, że router jest sprawny. Szkoda, że lepszy router Huawei jest dostępny tylko dla osób prywatnych, a firmom wciska się badziewie warte na allegro nie więcej niż 100zł. PORAŻKA. Niestety jakość na przestrzeni ostatnich 2 lat bardzo się obniżyła
    Zaletyszybszy od HSDPA+ w niektórych lokalizacjach
    Wadycena, prędkość łącza, zawieszanie się połączenia,
    ponad 2 lata
  • ~ninjapl2001 / 2013-09-24 20:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam.Mam internet LTE w cyfrowym polszcie.
    Czasami jest tak, że działa dobrze (100mgps to jest kłamstwo, ponieważ ściąga umnie maksymalnie 5mgps) ale czasami jest tak że działa jak żółw ,a ja przez to dostaje nerwicy.I mi się wydaje że sam ściąga mój internet.Nie jestem tego pewien, ale schodzi błyskawicznie.
    Pozdrawiam i nie polecam.
    ZaletyDziałaj czsami jak normalny internet.
    WadyCzasami wolny i śtrasznie szybko ściąga neta.
  • ~madziulka / 2013-07-27 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    w cyfrowym Polsacie jestem od niedawna i już czuję się oszukana i przez tych krętaczy czuję się jak jakiś złodziej. wcisnęli mi dodatkowy pakiet którego cena mi wzrosła po 3 miesiącach o 10zł i nie poinformowali mnie o tym w trakcie zawierania umowy że tak będzie!! zapłaciłam swoją stałą cenę a oni upominają się o 10zł tak jakbym była jakiś złodziejem który nie opłaca rachunków od nie wiadomo jakiego czasu a przecież minął tydzień! wyłączyli mi telewizję więc zadzwoniłam do obsługi, Pani kazała mi czekać 3h na powrót telewizji więc czekałam. Po 3h znowu musiałam do nich dzwonić bo te tępactwo nie odblokowało mi telewizji!! Teraz jak dzwonię do nich to zapisuję z kim rozmawiam bo większość co tam robi to hołota i mają w dupie klienta i nie odblokują telewizji a jeszcze wcisną pakiet. W ogóle nie słuchają
    Zaletynie ma
    Wadyczęste wył telewizji za spóźnienie z opłatą nawet 1 dzień i 1zł potrafią Ci popsuć dzień, kłamią jak się dzwoni do obsługi
  • ~arell / 2013-07-21 00:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje, złodzieje,oszuści i naciągacze. Posiadam full pakiet co miesiąc płacę abonament ało na koncie mam często wolne środki z nadwyżek co płacę ostatnio z powodu błędu nastąpiła niedopłata w wysokości 3złotych i jestem z tego powodu bombardowany meilami, telefonami i zastraszany windykacją mimo iż wiadomo że zostaje to w okresie rozliczeniowym regulowane mało co kilka dni mam komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" !!!!!! Tłumaczenie- "z powodu siły wyższej" ciekawe jaka to siła że ja mam płacić za coś czego nie mam . A płacę co miesiąc ponad 150 złotych. A żeby było śmieszniej to na nagrywarkę stacjonarną nie można nic nagrać dla własnej potrzeby tłumaczenie -walka z piractwem. Od kiedy Polsat a właściwie POLSRAT jest taki ok. jak sam nie umie być w porządku do klienta -dodzwonić się z telefonu komurkowego graniczy z cudem by dowiedzieć się że to z przyczyn od nich nie zależnych a wina w odbiorze tkwi jak to określili "Sile wyższej" może ta "Siła Wyższa "coś pomoże i zrobi porządek z tym POSRATEM?
    ZaletyBRAK
    WadyCałe mnóstwo.
  • ~Paweł / 2013-07-05 23:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja również uważam, że to szczyt naciągania klientów. Na początku działało OK. Teraz muszę robić dziennie od kilku do kilkunastu restartów - czasem nie da sie 2 zdań napisać w e-mailu i rozłączone... tzn. modem pokazuje niby połączenie, ale łączności nie ma z czymkolwiek. Po restarcie rusza na jakiś czas. Złożyłem pisemną reklamację. Odpowiedź firmy to szczyt arogancji. W skrócie informują: za nic nie ponoszą odpowiedzialności, za żadną jakość usługi, to że kiedyś działało dobrze w tym samym miejscu, a teraz źle w ogóle ich nie interesuje, nie wykazano się żadną próbą pomocy - tylko informacja że można rozwiązać umowę, ale będą kary naliczone, że reklamacja jest odrzucona i jeśli mam dalsze roszczenia to postępowanie sądowe. Pismo podpisane przez Agnieszkę Gniadek-Cichecką - kierownika sekcji reklamacji w Cyfrowym Polsacie.
    Zatem stanowczo wszystkim odradzam - fatalna jakość usługi, arogancka obsługa.
    Zaletyhm.. trudno odnaleźć...
    WadyCała usługa to wielka wada...
    18 miesiecy
  • ~Mirosław Żochowski / 2013-07-02 14:52
    Ocena: 2.00 / 5
    W trakcie okresu próbnego LTE działalo nienagannie, jednak gdy podpisalem umowę ( to chyba nie przypadek ) LTE w ogóle nie ma a UMTS chodzi jak żółw. Gdzie ta reklamowana szybkość i dostępność? Obsługa konsultantów niezadawalająca, czuje się że najbardziej zależy im na grzecznym acz stanowczym zbyciu klienta. Powiedziano mi że wyjaśnienie mojej skargi zajmie do 30 dni. Skandal. Dałem sie nabrać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak LTE, UMTS wolniejszy niż powinien być.
    3 tygodnie, miesięczny abonament 49 Pln
  • ~natalia / 2013-06-28 21:56
    Mam internet z cp i jestem niezadowolona, gdyż wpierw miałam 5gb to tego samego dnia kazdego miesiaca niby przekraczałam limit. Teraz mam 10gb niby starcza, ale kazdego dnia od godz 16 działa jakby chciał a nie mógł a ich wytłumaczenie było takie, że linia jest przeciążona ;/ nie maja mozliwosci wysłania potwierdzenia wpłaty i pewnie bede musiała zapłacic rachunek choc przez dłuzszy czas nie miałam możliwości korzystania z internetu. Nie polecam tego operatora!!!!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Ruth.Eliz.Lilli.Irri / 2013-06-25 10:02
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem stałym klientem Cyfrowego Polsatu posiadam pełny pakiet premium i 3 internety 8 GB , 9 GB, 15 GB :) I jestem w pełni zadowolona w porównaniu z kablówkami czy innymi operatorami to CP przebija wszystkich. Może czasami dobija mnie długość reklam na Polsat Film ale przynajmniej obiad zrobię :D Na infolinię dzwonie zawsze ktoś odbierze z resztą są 24h dostępni i zawsze pomogą coś doradzą aczkolwiek są czasami "Mendy" którym nie chce się pracować. Jeżeli chodzi o internet to i w mieście i na wsi mi działa aczkolwiek jest znaczna różnica do zniesienia. Także polecam w 100%.
    Zaletyszybki, ściąganie plików filmów błyskawicznie, mobilny, bez okablowania,
    Wadydarmowe noce od 1.00
    2 lata , TV 3 zł, internet za 1 zł
  • ~stef / 2013-06-21 22:48
    Witam. 3G limitu wystarcza tylko na przeglądanie stron www.
    Trzeba unikać oglądania filmików i odsłuchiwania jakichkolwiek przekazów głosowych.3G wystarczy tylko do przeglądania stron www/miesiąc.
    Wadylimit.
    Od początku CP.
  • ~Oszusci / 2013-06-20 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet w CP z limitem 3 GB. Limit odnawia mi się mniej więcej 03 każdego miesiąca. 10/06/2013 przyszła mi wiadomość że wykorzystaną już 100 % limitu, z czego korzystałem z internetu około 3 dni. Oszustwo
    Zaletycena
    Wadywszystko
    od 01/12/2012 za 29 zł
  • ~Sławek / 2013-06-13 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Używałem 2 dekoderów CP przez około 5 lat (pakiet familijny i mini). Przez ten czas jedynym na co trafiał mnie szlag były komunikaty przypominające o płatnościach wyświetlane nachalnie po kilkanaście razy, licha jakość HD oraz ciągłe reklamy. Czym jest ta firma dowiedziałem się jak większość użytkowników podczas rozwiązania umowy. Z pakietem familijnym nie było kłopotów, trzeba było jedynie wesprzeć się punktem w regulaminie mówiącym o zmianie w ofercie. Rozwiązanie drugiej umowy zacząłem od telefonu do obsługi (chyba w grudniu) i uzyskania informacji do kiedy jest umowa i do kiedy wysłać rezygnację. I tak też uczyniłem. Potem miałem cztery telefony z megapromocjami, żeby tylko nie odchodzić. Byłem nieugięty i podziękowałem za współpracę. Dzisiaj zaś otrzymałem pismo, że moja umowa została automatycznie przedłużona w styczniu 2013 do stycznia 2014 roku (bez mojej wiedzy i zgody), a jeśli chcę koniecznie rozwiązania to jakaś super "specjalistka" naliczy mi karę umowną. Jednym słowem ta posrana firma zamiast podziękować chce mnie ukarać za korzystanie z ich usług. Karę umowną w wysokości 13,60 (słownie trzynaście....- miałem swój dekoder i marniutki pakiet) już uiściłem i mam ich w dalekim poważaniu. Niech te nieustające reklamy oglądają sami. Ostrzegam, czytajcie i przechowujcie umowy, a najlepiej jak najszybciej je rozwiązujcie, bo współpraca z CP to rzeczywiście porażka (zawsze możecie zostać za nią ukarani jakąś karą umowną). I na prawdę nie chodzi tutaj o pieniądze, bo to śmieszne kwoty, ale o to jak my szara masa jesteśmy przez takie firmy traktowani. Pozdrawiam i miłego odbioru.
    ZaletyTeraz nie widzę żadnych
    WadyTrudny kontakt, zawieszanie dekoderów, mizerna jakość szczególnie HD
    Miałem przez 5 lat 2 dekodery. Za całość z anteną i konwerterem i kablem wtedy zapłaciłem 450 zł
  • ~tupac1996 / 2013-05-28 14:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Obsługa klienta beznadziejna. Korzystam z oferty cp zarówno na wsi i w mieście i musze przyznać że prędkość łącza niczego sobie. Teoretycznie moge miec 21 mbs a w praktyce 8 - 10 mbs. Poza miastem gdzie po kablu nie pociągnie się więcej niż 2 mbs, to świetna oferta. Za dnia limit jest mały bo 3 GB, ale tani. Poza obsługą abonenta która ma klienta za idiote ich największą wadą są awarie. Sporadycznie, (2 razy w ciągu 10 miesięcy) nie działało mi hsdpa, ciężko było wtedy pocztę sprawdić. Ogólnie ich oferta jest całkiem niezła, za 30 zł mogę ściągnąć co miesiąc 53 GB. To tyle jeśli chodzi o opinie.
    Odniosę się jeszcze do kilku poniższych komentarzy :
    - nie ma co narzekać że limit jest mały bo to z góry wiadomo
    - niektórzy piszą że modem im zle nalicza pobieranie danych, u mnie jest tak że jeśli nie rozłącze się po skorystaniu z internetu, tylko od razu wyciągne modem z gniazda usb to też mi nie nalicza transferu
    - niektórzy piszą że powinni mieć świetny zasieg a im ledwie chodzi, mieszkam blisko nadajnika i muszę korzystać z anteny wewnetrznej przy czym ważne jest gdzie ją ustawie. Nie wiem dlaczego ale w jedym miejscu mam 5 kresek a 30 cm dalej 1 kreske warto z tym pokombinować a nie narzekać że prędkośc mała
    Zaletytani, duża szybkość
    Wadykonsultanci mają klienta za idiote, sporadyczne awarie
    10 miesiecy za 30 zł
  • ~Agata Kośniak / 2013-05-26 15:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Na początku był ok. nie różnił się od innych. Potem zacął się zawieszać. Teraz się rozłancza i wogle nie działa.Tą opinie pisze już prawie 20 min. NNNIIIEEE POLECAM
    Zaletyszybko się włancza
    Wadywolny, rozłancza się sam, wolny
    mam 1 rok, kupiłem za jakieś 60zł
  • ~puszczyk076 / 2013-05-24 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    internet cyfrowego polsatu ?-nie wiem jak dziala-sprzedano mi zestaw do odbioru internetu na infolinii gwarantujac zasieg hsdpa+ w mojej miejscowosci-po podlaczeniu okazalo sie ze nie ma zasiegu hsdpa+-telefon na infolinie-poinformowano mnie ze zasieg bedzie mozliwy po podlaczeniu anteny zewnetrznej ze wzgledu na odleglosc od nadajnika-dokupilem taka antene podlaczylem i ku mojemu zaskoczeniu zasiegu jak nie bylo tak nie ma-telefon na infolinie-powiedziano mi znow ze jednak zasieg jest na moim terenie bo tak wynika z mapy zasigu nadajnik pracuje poprawnie wiec i zasieg jest-totalne klamstwo-na koniec rozmowy poinformowano mnie ze byl 7-mio dniowy okres probny wiec trzebabylo sprawdzic zasig-totalna olewka klienta-w okresie probnym kilkukrotnie informowalem infolinie cyfrowego polsatu o problemach z zasigiem i kilkukrotnie odpowiadano mi ze zasieg bedzie alee po podlaczeniu anteny zewnetrznej wiec dlaczego mialem nie wierzyc???-i tak zostalem z internetem bez zasiegu a w oczach firmy wszystko jest ok-zdecydowanie nie polecam nie ze wzgledu na jakosc swiadczonych uslug-bo o tym nie mam zielonego pojecia ze wzgledu na brak wszelakich uslug-zas za totalna ignorancje zwyklych ludzi ktorzy chca miec dostep do neta i wpadaja w pulapke szkolonych przez CP konsultantow jak sprzedac cos co nie istnieje i wmawiac ze jest realne...
  • ~rrrr / 2013-05-22 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    szybko się limit kaczy choc mam 18g plus 50gratis tak zaluje ze go zalozylem bo jest do niczego i wcale duzo z niego nie kozystam
    Zaletybrak
    Wadycały ten net jest wada polsatu
    4 miesiace 60zł
  • ~andrzej / 2013-05-22 00:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni forumowicze ,jest wielu abonentów oszukiwanych,lekceważonych przez Cyfrowy Polsat,jest karygodne postępowanie tego operatora,proszę wszystkich którzy mają jakieś zastrzeżenia o zgłaszanie swoich problemów na adres email:rzecznik@pyrzyce.pl. lub .wikingwolin@o2.pl. Uważam ze już dość tego naciągania,bezkarności tego operatora.Zgłoszone problemy zostaną skierowane do odpowiednich Urzedów.
    ZaletyBrak
    Wadywyłacznie
    rok
  • ~pas / 2013-05-20 15:14
    mam internet w cyfrowym polsacie. próbowałem przejrzeć pocztę niestety pojawił się komunikat że limit danych w abonamencie został wyczerpany. napisałem list z pytaniem kiedy będę mógł znowu korzystać z usługi. wysłałem do polsatu korzystając z strony firmy która działa nawet gdy internet jest zablokowany. czekałem na odpowiedz, nie będąc pewnym czy nie doszło do awarii. po kilku dniach internet został włączony. mogłem w końcu wejść na swoją pocztę na wp. okazało się że bezmózgi tam wysłali odpowiedz na mój list. sami wyłączyli internet wiec jak mogłem go przeczytać?
    Wady. brak kontaktu z klientem.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2677
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319