Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wezu / 2018-10-02 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    net strasznie tnie max predkosc pobieranie 6mb/s sprzet odu 100
    Zaletybrak
    Wadybrak mozliwosci wymiany sprzetu na nowszy mimo oplaty za sprzet
    Miejscowośćdołuje
  • ~Wiesław / 2016-04-14 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki posiadałem, słodko mówią przy podpisaniu umowy a później totalnie olewają, nie przyjmują żadnych reklamacji, na każde pismo i reklamację odpisują że dostęp do internetu jest świadczona przez spółkę w sposób prawidłowy i zgodny z warunkami umowy, a prędkość to porażka wielkie LTE poniżej 1Mbps. Ostrzegam, taki internet niech So wsadzą głęboko w ........e
    Zaletyżadne
    Wadybardzo drogi do jakości i prędkość
    ten internet mam już rok i nie mogę się doczekać końca umowy.
  • ~Wiktor / 2017-07-26 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ODRADZAM NA SAMYM POCZĄTKU!
    Przez 2tyg. net śmigał świetnie i na tym się skonczylo :) nagle zaczal spowalniać, ping skakał i w koncu doszlo do tego stanu że prędkość pobierania nie przekracza 100kb/s, wysylanie kolo 200~ kb/s, ping czasem po 2000 skacze, filmow nie da się oglądać, po dłuższym korzystaniu jest taka masakra że w jakosci 144p wystepują lagi dodam że mieszkam w centrum miasta!
    Nie polecam nigdy tfu.
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyPrędkości nie ma, obsługa klienta nic nie pomaga, za drogo
    2 lata, 60zl miesiecznie, w salonie CP
  • ~Wiktor / 2019-06-27 01:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka. Po 3 miesiąacach internet bardzo zwalnie . Nieda się z niego korzystać

    ZaletyBrak
    WadyRealna prędkość pobierania to 50kb/s
    MiejscowośćKielce
  • ~Wiktor / 2021-11-05 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet możliwy na rynku. Problemy z siecią co dwa tygodnie, słaby internet co wieczór, obsługa klienta chyba nigdy nie spotkałem tak niekompetentnych ludzi, porada: proszę zresetować ruter i to jedyna ich rada lub przełączanie między sobą ( ostatnio przełączyli mnie 5 razy).
    MiejscowośćDulcza Wielka
  • ~Wiktor123 / 2019-11-01 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    maksymalna predkosc którą udało mi sie osiągnąć w ciągu dnia to 200 kb/s, jeden z najgorzych jak nie najgorszy internet w polsce. Nie polecam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~wioletta / 2020-10-04 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona. nie pomaga pan z dzialu technicznego jak dzwonie i uskarzam sie na slaby internet. Wogole konsultant niemily , niecierpliwy i sprawiajacy wrazenie ze robi laske. Jeden z ktorym rozmawialam powiedzial ze jest usterka w moim powiecie za kilka dni drugi powiedzial ze zadnej usterki nie bylo. Zaluje tego wyboru tymbardziej ze dopiero co podpisalam umowe
    Zaletybrak
    Wadyslaby
    Miejscowośćkozmin.wlkp
  • ~Witek / 2017-01-15 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W OGOLE nie mamy internetu , płacimy za nic. Pomimo wielu pism odwołań , nic nie zrobili . Za darmo już nawet nie chce nigdy więcej tego dziadostwa. Zwyczajne oszukiwanie ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyCały cyfrowy Polsat to dziadostwo
    20 miesięcy , Tarnów , 80zl z tv
  • ~wkurzona / 2015-08-18 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    jakies 10 minut temu dzwoniłam do konsultanta Cyfrowego Polsatu słyszałam czekajac na lini cała rozmowe konsultantów , którzy dyskutowali sobie na temat jakis zmian a mnie czekajac na lini odrzucili. Kolejny konsultant był niegrzeczny i nietaktowny obrazajac mnie, ze taka sytuacja nie mia zajścia.
    Nie polecam Państwu ich usług sa nieodpowiedzialnymi pracownikami i dlatego też nie skorzystałam z ich usług.
    Zaletyżadnych
    WadyNieodpowiedzialni konsultanci telefoniczni Cyfrowego Polsatu. odrzucaja klienta czekajacego na lini a potem klientowi kłamia mówiąc ze nie było takiego zajscia.
    Niemam ale chciałam kupic po całym zajści nie zamierzam skorzystac.
  • ~wkurzona / 2021-12-29 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    z daleka od tego dziadostwa! caly czas cos nie dziala, o wszystko trzeba zebrac i prosic. A rozmowa z konsultantem co jakas porazka. Bezczelnosc i chamstwo! czuja tam jak jakies paniska, Laske robia z tOba rozmawiaja. Mam nadzieje ze szybko znikna z rynku!
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
  • ~wkurzony / 2015-01-22 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam. po przekroczeniu 30G internetu bez limitu można powiedzieć że wyłączają internet. nie da się nawet otworzyć strony. Oszuści. Nie dajcie się oszukać polszitowi.
    Zaletynigdy więcej nie podpiszę z nimi umowy mam nauczkę
    Wadysame
  • ~Wkurzony użytkownik / 2021-09-15 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra wszystko podłączone jak trzeba i przy pobieraniu gry najwięcej 2.4 Mb na sek to jakiś smiech
    ZaletyNie ma
    WadyDużo wad
    MiejscowośćJawor
  • ~wlodek / 2017-06-13 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybkość w granicach 0,2KB. Tak działa od około 1 roku i pomimo reklamacji ni się nie zmienia. Właściwie to nie można nic ściągnąć, czy też zobaczyć. Po prostu nie polecam nikomu.
    Wadycałkowite dno
    około 6 lat
  • ~Władysław / 2016-12-27 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z cyfrowego polsatu nie dziala tak jak powinien wysokie koszty sa a internet nie dziala wokole ta jak powinien nie ma wogole sygnalu ani zasiegu w sklepach tylko obiecuja ze bedzie dzialal a tak wokole nie jest oszukuja tylko klientow
    WadyBrak internetu
  • ~Władysław / 2020-04-03 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Niby LTE 300 MB/s a strona otwiera się kilka minut. Wysłanie maila grabiczy z cudem. Dlaczego firma oszykuje klientów mówią o wysokiej prędkości a zapominają dodać iż jak więcej ludzi korzysta w tym samym czasie to ta prędkość jeszt dzielona i spada do np 60 kb/s.
    Odradzam. Sam szukam nowego dostawcy internetu.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość, trudność dodzwonienia się do COK, ironiczna opinia pracownika COK " to już problem klienta iż podpisał umowę na internet z którego korzysta wielu użytkowników w tym samym rejonie w tym samym czasie".
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Władzio / 2021-11-27 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet nie wierzcie ludziom ktorzy mowia wam ze bedzie wszystko smigac. To jedno wielkie gowno wszystko sie zacina ping skacze z 80 do 5000. Nie jest warty ten "internet" nawet jednego grosza szmelc szmelc szmelc
    Zaletynerwica i depresja
    Wadywwszystkie
    MiejscowośćPłock
  • ~Wojciech / 2016-03-24 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od blisko 7 lat przez większość okresu współpracy byłem zadowolony z ich usług. Lecz to co się teraz dzieje, woła o pomstę... 1. Skusili mnie w ramach usługi "druga za połowę" internetem, obiecując mega szybkie łącze,za na prawdę niską cenę ( 29 zł). Dodali do tego, że mogę przez tydzień testować rozwiązanie i bez żadnych opłat oddać jeżeli nie będzie mi odpowiadać. W pierwszym tygodniu internet działał rewelacyjnie;) Po podpisaniu umowy znacznie zwolnił. A w tej chwili po pół roku działa z prędkościom na poziomie 512 kb/s pomimo, że obiecywali 20 mb/s. Rozłącza się 3-4 razy dzienne. Przez około 2-3 godziny dziennie nie jest niedostępny. 2. Postanowiłem zadzwonić na infolinię, aby zgłosić swoje problemy - trzykrotnie usłyszałem od konsultantów, że nie znają się na tym i że jedyne rozwiązanie to udanie się do punktu CP. 3. W punkcie CP Pani była naprawdę miła lecz po wymianie sprzętu problem nie ustąpił.... 4. Pogodziłem się z tym, nie mieszkam blisko dużego miasta, pomyślałem - może zasięg jeszcze mają słaby w małych miejscowościach.. Lecz to był dopiero początek: Jak wcześniej pisałem, posiadam dwie usługi w CP - internet i TV. Płacić rachunku miałem na dwa różne konta, wszystko było ok, dopóki się nie pomyliłem. W efekcie mojej pomyłki miałem nadpłatę w tV, a niedopłatę w rachunkach za internet. Oto co się stało po tym: - w ciągu trzech dni dostałem 8 smsów o wszczęciu postępowania windykacyjnego wobec mnie - Podczas oglądania TV, wyskakuje komunikat na pół ekranu, którego nie można wyłączyć o podobnej treści jak sms - Mailowo oczywiście też wiadomość. Ale moja wina - ja zawaliłem, przelałem na złe konto. Postanowiłem zadzwonić na infolinię aby dowiedzieć się ile muszę dopłacić - Dowiedziałem się tam, że przez opóźnienie straciłem promocyjne warunki i wzrastają jakieś opłaty, tracę jakieś przywileje, kompletnie nie rozumiałem o co chodzi konsultantowi.Ale podał mi kwotę i konto - odrazu przelałem pieniądze. Trzy dni po wpłacie, czynności działu windykacji nie ustały, nie mogę obejrzeć spokojnie informacji, bo pół ekranu zasłania komunikat. Dla pewności po raz kolejny zadzwoniłem na infolinię - miła konsultantka powiedziała mi, że wszystko zostało uregulowane 21 marca, w obecnej chwili nie mam żadnej zaległości.
    Zalety Profesjonalna obsługa w punkcie
    WadyNiekompetentni pracownicy infolinii, Prędkość internetu ponad 10 razy mniejsza niż w umowie, Natrętne działania windykacyjne
  • ~Wojtek / 2015-03-05 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje, mam ten internet od początku power lte, jestem w pełnym zasięgu 5 kresek i łącze się wyłącznie w technologi lte. Internet był kupowany do zastosowań domowych bo tak został mi sprzedany za 90 zł miesięcznie, W godzinaj w jakich korzystam internet ten chodzi z prędkością 0,1 do 0,5 Mbps, miesięcznie wykorzystuje koło 55 GB. Nadajniki mają tak obciążone że w żadną gre nie moge grać, a przeglądanie internetu jest nie możliwe. Reklamacje zawsze są rozpatrywane w formie że widziały gały co brały tylko że w pierwszym miesiącu czerwiec 2014 internet chodził z prędkościami 40 na 50 Mbps a na chwilę obecną 0,1 do 0,5 Mbps.
    Zaletyjest internet
    Wadywolny i nie stabilny ping, gorsze od wcześniejszego dostawcy radiowego, droższe i wolniejsze, limity mimo zapisu bez limitu i maksymalna prędkość
    czerwiec 2014 za 90 zł miesięcznie
  • ~Wojtek / 2015-04-12 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Wcześniej miałem radiówkę do 10 Mbps i nawet w godzinach dużego obciążenia prędkość nie spadała poniżej 9 Mbps cena 39 zł i zużycie miesięczne koło 120 GB danych, Teraz mam maxymalny pakiet power lte bez limitu czyli 35 GB za ok . 50 zł miesięcznie po połowa ceny. Prędkość po 35 GB danych w obciążeniu spada do prędkości nawet poniżej 0.1 Mbps przy dobrym zasięgu lte w trakcie pakietu mam pomiędzy 55 Mbs a 5 Mbps czyli straszne wachania, pingi straszne pomimo że speed test pokazuje ping 32 - 40 ms to gry online są w większości sytuacji nie grywalne, zużucie danych miesięczme to koło 50 GB miesięcznie przez te wszystkie ograniczenia. Wcześniejsza radiówka niby wolniejsza dawała mi spokojnie te 120 GB miesięcznie i była dużo stabilniejsza, ogólnie odradzam power lte z plusa i cp.
    Wadyszybki tylko na speed testach
    od 4 kwartału 2014 pakiet maxymalny 35 GB
  • ~Wojtek / 2015-04-13 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    http://www.speedtest.pl/test/107299223 Czyli widzę to standard że zaraz po pakiecie obniżają prędkość, mam to 3 tydzień i jutro ide zrezygnować, to śmieć nie lte bez limitu.
    3 tygodnie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4395
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2230
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4404
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3868
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2900
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226