LTE dziala jak chce. Raz internet jest i to dosc szybki, bo nawet 10MB ale mimo zasiegu i predkosci zawsze co jakis czas transfer spada do zera przerywajac lacze na pare sekund. Obsluga klienta denna. Czekanie na odpowiedz, to jak czekanie na sw. Mikolaja..... Mam internet juz ponad pol roku z modemem E398. W godzinach wieczornych jeszcze ani razu nie udalo mi sie pogadac z kims na skype, zawsze przerywalo. Nie polecam. Co do problemow, to od obslugi uslyszalem ze mam slaby zasieg, a jak powiedzialem, ze podobnie jest w centrum Katowic to usyszalem, ze sygnaly z roznych nadajnikow moga sie pokrywac....
Zaletybrak
Wadycena, transfer, niestabilne lacze
8 miesiecy, 49zl (5MB dzienny Limit mies.)
~wertt / 2015-01-07 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet 35Gb bez ograniczeń w Plusie to najzwyklejsze oszustwo. Nie dajcie się naciąć Po miesiącu nie otworzycie żadnej strony. Oszuści i tyle. A umowa na 24 miesiące.
Zaletypiękna w reklamie
Wadywielkie oszustwo
3 miesiące
~wezu / 2018-10-02 18:18
Ocena: 1.00 / 5
net strasznie tnie max predkosc pobieranie 6mb/s sprzet odu 100
Zaletybrak
Wadybrak mozliwosci wymiany sprzetu na nowszy mimo oplaty za sprzet
Miejscowośćdołuje
~Wiesław / 2016-04-14 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki posiadałem, słodko mówią przy podpisaniu umowy a później totalnie olewają, nie przyjmują żadnych reklamacji, na każde pismo i reklamację odpisują że dostęp do internetu jest świadczona przez spółkę w sposób prawidłowy i zgodny z warunkami umowy, a prędkość to porażka wielkie LTE poniżej 1Mbps.
Ostrzegam, taki internet niech So wsadzą głęboko w ........e
Zaletyżadne
Wadybardzo drogi do jakości i prędkość
ten internet mam już rok i nie mogę się doczekać końca umowy.
~Wiktor / 2017-07-26 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Witam, ODRADZAM NA SAMYM POCZĄTKU!
Przez 2tyg. net śmigał świetnie i na tym się skonczylo :) nagle zaczal spowalniać, ping skakał i w koncu doszlo do tego stanu że prędkość pobierania nie przekracza 100kb/s, wysylanie kolo 200~ kb/s, ping czasem po 2000 skacze, filmow nie da się oglądać, po dłuższym korzystaniu jest taka masakra że w jakosci 144p wystepują lagi dodam że mieszkam w centrum miasta!
Nie polecam nigdy tfu.
ZaletyNie widzę żadnych
WadyPrędkości nie ma, obsługa klienta nic nie pomaga, za drogo
2 lata, 60zl miesiecznie, w salonie CP
~Wiktor / 2019-06-27 01:16
Ocena: 1.00 / 5
Internet to porażka. Po 3 miesiąacach internet bardzo zwalnie . Nieda się z niego korzystać
ZaletyBrak
WadyRealna prędkość pobierania to 50kb/s
MiejscowośćKielce
~Wiktor / 2021-11-05 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet możliwy na rynku. Problemy z siecią co dwa tygodnie, słaby internet co wieczór, obsługa klienta chyba nigdy nie spotkałem tak niekompetentnych ludzi, porada: proszę zresetować ruter i to jedyna ich rada lub przełączanie między sobą ( ostatnio przełączyli mnie 5 razy).
MiejscowośćDulcza Wielka
~Wiktor123 / 2019-11-01 15:37
Ocena: 1.00 / 5
maksymalna predkosc którą udało mi sie osiągnąć w ciągu dnia to 200 kb/s, jeden z najgorzych jak nie najgorszy internet w polsce. Nie polecam
ZaletyBrak
MiejscowośćPrzasnysz
~wioletta / 2020-10-04 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziona. nie pomaga pan z dzialu technicznego jak dzwonie i uskarzam sie na slaby internet. Wogole konsultant niemily , niecierpliwy i sprawiajacy wrazenie ze robi laske. Jeden z ktorym rozmawialam powiedzial ze jest usterka w moim powiecie za kilka dni drugi powiedzial ze zadnej usterki nie bylo. Zaluje tego wyboru tymbardziej ze dopiero co podpisalam umowe
Zaletybrak
Wadyslaby
Miejscowośćkozmin.wlkp
~Witek / 2017-01-15 14:56
Ocena: 1.00 / 5
W OGOLE nie mamy internetu , płacimy za nic. Pomimo wielu pism odwołań , nic nie zrobili . Za darmo już nawet nie chce nigdy więcej tego dziadostwa. Zwyczajne oszukiwanie ludzi.
ZaletyBrak
WadyCały cyfrowy Polsat to dziadostwo
20 miesięcy , Tarnów , 80zl z tv
~wkurzona / 2015-08-18 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Witam, jakies 10 minut temu dzwoniłam do konsultanta Cyfrowego Polsatu słyszałam czekajac na lini cała rozmowe konsultantów , którzy dyskutowali sobie na temat jakis zmian a mnie czekajac na lini odrzucili. Kolejny konsultant był niegrzeczny i nietaktowny obrazajac mnie, ze taka sytuacja nie mia zajścia. Nie polecam Państwu ich usług sa nieodpowiedzialnymi pracownikami i dlatego też nie skorzystałam z ich usług.
Zaletyżadnych
WadyNieodpowiedzialni konsultanci telefoniczni Cyfrowego Polsatu. odrzucaja klienta czekajacego na lini a potem klientowi kłamia mówiąc ze nie było takiego zajscia.
Niemam ale chciałam kupic po całym zajści nie zamierzam skorzystac.
~wkurzona / 2021-12-29 14:45
Ocena: 1.00 / 5
z daleka od tego dziadostwa! caly czas cos nie dziala, o wszystko trzeba zebrac i prosic. A rozmowa z konsultantem co jakas porazka. Bezczelnosc i chamstwo! czuja tam jak jakies paniska, Laske robia z tOba rozmawiaja. Mam nadzieje ze szybko znikna z rynku!
Zaletyzadnych
Wadywszystko
~wkurzony / 2015-01-22 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam. po przekroczeniu 30G internetu bez limitu można powiedzieć że wyłączają internet. nie da się nawet otworzyć strony. Oszuści. Nie dajcie się oszukać polszitowi.
Zaletynigdy więcej nie podpiszę z nimi umowy mam nauczkę
Wadysame
~Wkurzony użytkownik / 2021-09-15 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Masakra wszystko podłączone jak trzeba i przy pobieraniu gry najwięcej 2.4 Mb na sek to jakiś smiech
ZaletyNie ma
WadyDużo wad
MiejscowośćJawor
~wlodek / 2017-06-13 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Szybkość w granicach 0,2KB. Tak działa od około 1 roku i pomimo reklamacji ni się nie zmienia. Właściwie to nie można nic ściągnąć, czy też zobaczyć. Po prostu nie polecam nikomu.
Wadycałkowite dno
około 6 lat
~Władysław / 2016-12-27 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Internet z cyfrowego polsatu nie dziala tak jak powinien wysokie koszty sa a internet nie dziala wokole ta jak powinien nie ma wogole sygnalu ani zasiegu w sklepach tylko obiecuja ze bedzie dzialal a tak wokole nie jest oszukuja tylko klientow
WadyBrak internetu
~Władysław / 2020-04-03 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Niby LTE 300 MB/s a strona otwiera się kilka minut. Wysłanie maila grabiczy z cudem. Dlaczego firma oszykuje klientów mówią o wysokiej prędkości a zapominają dodać iż jak więcej ludzi korzysta w tym samym czasie to ta prędkość jeszt dzielona i spada do np 60 kb/s.
Odradzam. Sam szukam nowego dostawcy internetu.
ZaletyBrak
WadyPrędkość, trudność dodzwonienia się do COK, ironiczna opinia pracownika COK " to już problem klienta iż podpisał umowę na internet z którego korzysta wielu użytkowników w tym samym rejonie w tym samym czasie".
MiejscowośćBiałystok
~Władzio / 2021-11-27 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet nie wierzcie ludziom ktorzy mowia wam ze bedzie wszystko smigac. To jedno wielkie gowno wszystko sie zacina ping skacze z 80 do 5000. Nie jest warty ten "internet" nawet jednego grosza szmelc szmelc szmelc
Zaletynerwica i depresja
Wadywwszystkie
MiejscowośćPłock
~Wojciech / 2016-03-24 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem od blisko 7 lat przez większość okresu współpracy byłem zadowolony z ich usług. Lecz to co się teraz dzieje, woła o pomstę...
1. Skusili mnie w ramach usługi "druga za połowę" internetem, obiecując mega szybkie łącze,za na prawdę niską cenę
( 29 zł). Dodali do tego, że mogę przez tydzień testować rozwiązanie i bez żadnych opłat oddać jeżeli nie będzie mi odpowiadać. W pierwszym tygodniu internet działał rewelacyjnie;) Po podpisaniu umowy znacznie zwolnił. A w tej chwili po pół roku działa z prędkościom na poziomie 512 kb/s pomimo, że obiecywali 20 mb/s. Rozłącza się 3-4 razy dzienne. Przez około 2-3 godziny dziennie nie jest niedostępny.
2. Postanowiłem zadzwonić na infolinię, aby zgłosić swoje problemy - trzykrotnie usłyszałem od konsultantów, że nie znają się na tym i że jedyne rozwiązanie to udanie się do punktu CP.
3. W punkcie CP Pani była naprawdę miła lecz po wymianie sprzętu problem nie ustąpił....
4. Pogodziłem się z tym, nie mieszkam blisko dużego miasta, pomyślałem - może zasięg jeszcze mają słaby w małych miejscowościach..
Lecz to był dopiero początek:
Jak wcześniej pisałem, posiadam dwie usługi w CP - internet i TV. Płacić rachunku miałem na dwa różne konta, wszystko było ok, dopóki się nie pomyliłem. W efekcie mojej pomyłki miałem nadpłatę w tV, a niedopłatę w rachunkach za internet. Oto co się stało po tym:
- w ciągu trzech dni dostałem 8 smsów o wszczęciu postępowania windykacyjnego wobec mnie
- Podczas oglądania TV, wyskakuje komunikat na pół ekranu, którego nie można wyłączyć o podobnej treści jak sms
- Mailowo oczywiście też wiadomość.
Ale moja wina - ja zawaliłem, przelałem na złe konto. Postanowiłem zadzwonić na infolinię aby dowiedzieć się ile muszę dopłacić - Dowiedziałem się tam, że przez opóźnienie straciłem promocyjne warunki i wzrastają jakieś opłaty, tracę jakieś przywileje, kompletnie nie rozumiałem o co chodzi konsultantowi.Ale podał mi kwotę i konto - odrazu przelałem pieniądze.
Trzy dni po wpłacie, czynności działu windykacji nie ustały, nie mogę obejrzeć spokojnie informacji, bo pół ekranu zasłania komunikat. Dla pewności po raz kolejny zadzwoniłem na infolinię - miła konsultantka powiedziała mi, że wszystko zostało uregulowane 21 marca, w obecnej chwili nie mam żadnej zaległości.
Zalety
Profesjonalna obsługa w punkcie
WadyNiekompetentni pracownicy infolinii,
Prędkość internetu ponad 10 razy mniejsza niż w umowie,
Natrętne działania windykacyjne
~Wojtek / 2015-03-05 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga złodzieje, mam ten internet od początku power lte, jestem w pełnym zasięgu 5 kresek i łącze się wyłącznie w technologi lte. Internet był kupowany do zastosowań domowych bo tak został mi sprzedany za 90 zł miesięcznie, W godzinaj w jakich korzystam internet ten chodzi z prędkością 0,1 do 0,5 Mbps, miesięcznie wykorzystuje koło 55 GB. Nadajniki mają tak obciążone że w żadną gre nie moge grać, a przeglądanie internetu jest nie możliwe. Reklamacje zawsze są rozpatrywane w formie że widziały gały co brały tylko że w pierwszym miesiącu czerwiec 2014 internet chodził z prędkościami 40 na 50 Mbps a na chwilę obecną 0,1 do 0,5 Mbps.
Zaletyjest internet
Wadywolny i nie stabilny ping, gorsze od wcześniejszego dostawcy radiowego, droższe i wolniejsze, limity mimo zapisu bez limitu i maksymalna prędkość