Było pięknie przez 2.5 miesiąca. W ofercie 30GB LTE na antenie wewnętrznej szybkość we wrześniu i październiku oscylowała w granicach 10-25Mb/s. W listopadzie coś poprawili, bo z 3 kresek nagle zrobiło się 4-5 na routerze i szybkość skoczyła nawet do 40Mb/s, ale po wyczerpaniu limitu 30GB nagle nielimitowany internet się skończył - szybkość zmalała do 1Mb/s.
A według oferty i podpisanej umowy po wyczerpaniu limitu danych 30GB, nielimitowana szybkość miała spaść do 20Mb/s. A tu mam zaledwie 5% z tych 20 - tylko 1Mb/s !!!!! Już zaczynam mieć obawy, czy jeszcze nie zwolni w kolejnych miesiącach, bo po zapoznaniu się z opiniami w necie wiem, że może to szybko nastąpić. No bo na tym 1MB/s zużycie może być nawet 2-3GB dziennie i nie do ściągania non stop, tylko do zwykłego przeglądania internetu i kilkugodzinnego grania (dziennie) w gry sieciowe.
Czuję się nabity w butelkę i czekam, co na to odpowiednie instytucje powołane do dbania o zbiorowe interesy konsumentów.Zaletyszybkość i niezawodność do wyczerpania wykupionego limitu transferu
Wadyspowolnienie do 1Mb/s po wyczerpaniu opłaconego w umowie limitu transferu, mimo, że szybkość miała wtedy spaść do 20Mb/s
od września 2014, 72,57 za Power LTE 30GB