MiejscowośćMiędzyrzecz
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 1 z 85
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Andrzej / 2025-06-23 20:40
Witam, czemu aktualizacja programu tv powoduje, że nie mogę zobaczyć i przejrzeć aktualnego programu telewizyjnego. Dodatkowo taka aktualizacja trwa niekiedy 24 godziny i dłużej. Masakra -
-
~Jacek / 2025-06-20 10:41
Okropne dekodery zawieszają się co trochę,gdy pada deszcz nie dziala ani internet ani tv po mimo zgloszen nic nie zrobili z tym. Pani w Częstochowie powiedziała żeby przyjść niecałe 30 dni przed końcem umowy to rozwiążemy ją a jak teraz przyszedłem to okazało się że jest poniżej 30 dni do końca umowy i będzie o dodatkowy miesiąc przedłużona. Niekompetentni pracownicy . ZaletyBrakWadySame -
~Ola / 2025-06-17 18:34
Pani Patrycja Łajczak. Punkt sprzedaży Plusa i Polsat Box ul. Królewska 57 30-081 Kraków.
Obsługa kompetentna, miła i bardzo pomocna. Na wszystkie zadane pytania otrzymałam wyczerpującą odpowiedż. Bardzo dziękuję Pani PatrycjoMiejscowośćKraków -
~Sławek / 2025-06-17 02:51
Jedna wielka patologia !!!
Co godzinę resetuj!!!
Dekodery nie widzą się przez 12 cm ścianę.WadyNie działa -
~Robert / 2025-06-14 21:53
Totalne dno ze sprzetem, obsługą klienta i rozwiązaniem problemów ZaletybrakWadywszystke -
~Alan / 2025-06-13 17:31
Jestem z nimi od 2023r. Żałuję że co kolwiek nimi podpisałem, co miesiąc muszę dzwonić i wykłócać się o jakieś dodatkowe pakiety których nie zamawiałem. Oby tylko do września 25... MiejscowośćRadziejów -
~Staszek / 2025-06-11 09:13
Po rozwiązaniu umowy brak informacji o kwocie zapłaty za dekoder, natomiast przekazują dane jakimś dziwnym firmom MiejscowośćŚwiebodzice -
~Widz / 2025-06-10 21:58
Dzień dobry.
Puszczacie jakieś filmy między reklamami?ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćKętrzyn -
-
~ewka / 2025-05-31 15:12
kiepsko a jeszcze te KURZOCOPKI - beznadziejne. Trudno patrzeć jak ona pożera swojego kolegę wzrokiem i najchętniej by się na niego rzuciła!!!!!
to chyba najgorsza para POLSAT!!!!!!!!ZaletyżadnychWadykurzocopkiMiejscowośćTuchola!!!!! -
~Albin / 2025-05-22 15:02
W nocy zmienili oprogramowanie totalne zero nie da się oglądać. WadywszystkieMiejscowośćlichen -
~Tomasz / 2025-05-22 11:07
Tragedia…po 6 latach walki musimy rozwiązać umowę bo nie ma szansy na zwrot 400 zł kaucji. Przy milionie abonentów to daje 400 milionów do obrotu na minimum 6 lat bez ryzyka. Ciągle jakieś bzdurne tłumaczenia a kasa nadal u nich w kieszeni. Są inne telewizje więc Polsat omijać z daleka!!!! WadyWszystkoMiejscowośćŁódź -
~Weronika / 2025-05-22 05:54
Najbardziej co mniej denerwowało to oszustwo. Rachunki przychodzą bez podanie kwoty. W umowie inne kwoty do zapłaty nagle inne bo niby brakuje. Robione nadpłaty specjalnie a tam dalej że brakuje. Śmiech na sali. Nie polecam nikomu MiejscowośćElk -
~Tomek / 2025-05-21 22:23
Najszybciej wyłączona subskrypcja!!!
Anulowałem subskrypcję 21.05 o14:24 info „ Dostęp cykliczny do pakietu Sport został wyłączony. Pakiet będzie aktywny do dnia 2025-05-21”
Finał ligi europy… pierwsza połowa działa, druga nie!!! :D
Omijać to szerokim łukiem!!!
NIE POLECAM -
~Jaca / 2025-05-15 18:57
Po zmianie oprogramowania kompletne dno nie da sie teho ogladac ,co za debil pozwolil na to oprogramowanie kto to kontroluje byliscie najlepsi jestescie najgorsi,gratuluje bezmyslnosci brak slow zenada WadyBezmyslneMiejscowośćGliwice -
~Kris / 2025-05-06 17:07
Najgorsza telewizja jaką kiedykolwiek widziałem.Naciaganie ludzi i tyle... Nie polecam a nawet odradzam! ZaletyNie posiada żadnych zaletWadyWszystkie jakie są tylko możliwe a nawet więcej!MiejscowośćPruszcz Gdański -
~Tomasz / 2025-05-01 18:57
Jeżeli skończy się umowa, czyli zostajesz na poprzedniej to ustawienie anteny a mówię tu o kierowcy który chwalił Polsat, staje się coraz trudniejsze, wieszane się dekodera, brak wskazania zasięgów. Poprostu masakra. ZaletyBrakWadyCoraz trudniej ustawić antene -
~Gonzo / 2025-04-25 00:00
Dno dna pod dnem. Jeżeli jesteś abonentem to jest cacy ale jak kończy się umowa i nie chcesz podpisać nowej i jesteś z miesiąca na miesiąc robi się ciekawie. Ciągły restart dekodera , ciągłe czyszczenie nagrań na dysku i ciągłe ograniczenie dostępu do oglądania wykupionego pakietu na urządzeniu mobilnym ( błąd 2004 mimo połączenia z internetem), ciągła"pierwsza instalacja dekodera". Omijać szerokim łukiem CYFROWY POLSAT. ZaletyBrakWadyCiągle problemy jak nie przedłużysz umowyMiejscowośćOleśnica -
~Koralena / 2025-03-17 16:58
Na koncie zmarłego użytkownika pozostala nadpłata. O której dowiedziałam się przypadkiem (!!). Od kilku miesięcy toczę boje o jej zwrot. Ostateczny (kolejny)
30dniowy termin przeksięgowania, wyznaczony przez sam Polsat, minął pod koniec lutego. Infolinia odsyła mnie do salonu, salon na infolinię. Teraz napisałam KOLEJNE pismo, na które dostałam odpowiedź - o 30dniowym terminie rozpatrzenia "reklamacji"!!!!! Żenada. Przypomniało mi to, dlaczego ja zrezygnowałam z Polsatu już ponad dekadę temu. Olewanie klienta, jawne kpiny, tumiwisizm pracowników, i to za nasze pieniądze...ZaletyBrakWadyWszystkie - najgorsza to jawne kpiny z ludzi... -
~Citizen / 2025-03-04 13:44
Zadzwoniła do mnie pani z "cyfrowego polsatu" z nową ofertą (kończy mi się umowa). Co za DNO!!! JAKIE CHAMSTWO!!! Brak podstawowych aktualnych danych do rozmowy!!!!
Ta pani utwierdziła mnie w przekonaniu że należy czym szybciej rozwiązać umowę a nie ją przedłużać!!!!!
Opinia napisana zgodnie z wytycznymi "JAK NAPISAĆ OPINIĘ"
w celu podjęcia przez inny dobrych decyzji zakupowych.
Im dalej od takich spółek gdzie jest chamska obsługa, gdzie dręczą Cię ciągłymi sms - mi o płatność (mimo że nigdy żadna płatność się nie spóźniła) tym jesteście zdrowsi!!! Jest teraz taki duży wybór!!!
ŻEGNAJ POLSACIE!!!!
JEDEN NIEZADOWOLONY KLIENT TO STRATA 100 POTENCJALNYCH KLIENTÓW!!!!????????????ZaletyBrakWadyChamstwo obsługi!!!MiejscowośćWronki -
~hajolm / 2025-02-14 18:34
Abonentem jestem od 15 lat. Jestem tylko i wyłącznie dlatego że w mojej lokalizacji nie ma odpowiedniej oferty telewizji internetowej. Od pół godziny słucham kretyńskiej muzyki oczekując na połączenie z konsultantem. Ponieważ zepsuł się dekoder, w punkcie wymieniałam na nowy, niestety musi być aktywowany - komunikat by dzwonić na infolinię. Jeżeli ktoś może nie korzystać z usług Polsatu - niech to robi jak najszybciej i nigdy nie zawiera umowy z tą firmą ZaletybrakMiejscowośćJarosław
strona 1 z 85
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »