Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

1.53 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.67
  • Prostota obsługi
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 7 z 7
  • ~wkurzona / 2022-09-19 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Klient zagraniczny nie posiadający nr karty nie jest w stanie się dodzwonić na infolinię, pomocą tłumacza też nie da rady, bo osoba nie autoryzowana i koniec końców konto zablokowane.
  • ~Kalamazoo / 2022-08-29 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    W Citi Handlowy odradzam otwarcie konta. Dlaczego? Otóż, w przypadku jakiegokolwiek zajęcia konta przez urząd skarbowy albo inną instytucję, która wg. ustawy o bankach ma takie prawo, bank nie poinformuje swojego klienta o tym fakcie, chociaż ma jego email i numer telefonu. Twój tzw. opiekun w Citi Bank nie zadzwoni by Ciebie poinformować o zajęciu, chociaż mógłby Cię poinformować w ramach przyzwoitości, poszanowania klienta i troski o niego, choć ma taką możliwość, ale tego nie zrobi. Czysta przyzwoitość nakazywałaby poinformowanie go. Bank wykręca się informacją, że "nie ma zwyczaju". Uważam, że ten "zwyczaj" powinien zostać zmieniony, ale po rozmowach z bankiem okazało się, że nie ma woli w Citi Handlowym, aby ten zwyczaj został zmieniony. Citi Handlowy nie dba więc o swoich klientów.
    Jeżeli będziesz miał pilny wyjazd służbowy na przykład w weekend a w piątek bez Twojej wiedzy bank zablokuje Twoje konto, będziesz musiał odwołać ten pilny wyjazd, bo nie będziesz miał środków na opłaty służbowe, takie jak paliwo, hotele, obiady, etc. Citi Bank zablokuje całe Twoje konto nawet jeżeli kwota blokady jest dużo mniejsza niż Twoje środki na koncie. Powinien na logikę zablokować konkretną kwotę, na którą jest zajęcie, natomiast bank Citi Handlowy blokuje całe Twoje konto. W ustawie o bankach nie ma zakazu informowania klienta o zajęciu. Na dodatek, ustawa mówi, że klient może korzystać z rachunku w ramach posiadanej wolnej kwoty, ale Citi Bank nie zastosował tej możliwości w moim przypadku, bo przypuszczalnie mu się po prostu nie chciało. Więc, przy najbliższej okazji zamknę konto w Citi Bank i otworzę w banku, który będzie się o mnie troszczył.
  • ~Aga / 2022-08-26 08:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem załamana. Otrzymałam od City Banku kredyt, który jak się teraz okazuje jest na karcie kredytowej. Przez ten bank nie mogę teraz nic zrobić bo jestem przez nich kompletnie zablokowana. Szkoda, że przy rozmowie telefonicznej nikt nie powiedział, że pożyczka ALOP to kredyt na karcie kredytowej. Nigdy więcej nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego !
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwa
  • ~Zdegustowany klient Citi / 2022-08-19 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd- zaproponowano mi przejście na CitiGold, nie informując o kosztach. Zapewniano mnie, że w razie czego mogę wrócić do konta CitiPriority i że mogę konto Gold wziąć na "próbę". Gdy zrezygnowałem z Golda i chciałem wrócić do Priority okazało się że takiego konta już nie ma w ofercie i muszę przejść do CitiKonto. Bez mojej zgody pobrano 2x9 zł za citiphone, której to usługi nigdy nie włączałem. Czekam na rozpatrzenie reklamacji. Obsługa klienta gorzej niż w PRL. Albo świadomie okłamują klientów albo są niedouczeni. KNF miałby co robić.
  • ~daro / 2022-08-09 23:47
    Ocena: 1.33 / 5
    nieczytelna aplikacja do konta trudno z niej wyczytać właściwe dane o kredycie tzn np sumy do spłaty aktualnej i wyprosty sposób opisanych dodatkowych obciążeń , doradcy finansowi działają na zasadzie naciągaczy a nie doradców wprowadzając klienta w błąd, bez zgody klienta wprowadza się ubezpieczenia o chorej składce
  • ~Beba / 2022-06-15 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rat 0% w OBI udzielanych przez City Handlowy, 2 dni załatwiania formalności w sklepie, poprzez e-mail i na infolinii i końca nie widać. Najbardziej skomplikowane zakupy na raty z jakimi się kiedykolwiek spotkałam, umowa z bankiem dotyczy karty kredytowej z której bank wykonuje przelew na założone klientowi konto i dopiero wtedy można zrealizować zakup w OBI a bankowi spłacić kwotę w nieoprocentowanych ratach. Czyli nic od ręki. Konsultanci są niedoinformowani, na kontakt z opiekunem wniosku kredytowego czeka się całymi dniami, żeby o cokolwiek spytać, opiekun takowy zamiast dzwonić do skutku puszcza krótkie sygnały mówiąc potem, że nie ma kontaktu z klientem, na nr z którego dzwoni nie można oddzwonić ani odpisać na adres e-mail, z którego bank wysyła wiadomości. Koszmarna męczarnia, odradzam wszystkim. Szkoda czasu i nerwów.
  • ~rumiany / 2022-06-03 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem wniosek o kartę kredytową i przesłałem wszystkie wymagane dokumenty do analizy. Pomimo trzykrotnego kontaktu z biurem obsługi, analityk przez 3 tygodnie nie podjął się weryfikacji wniosku, podejrzewam, że jest jakiś problem komunikacyjny pomiędzy tymi działami. Prośba o anulowanie wniosku również nie została za pierwszym razem spełniona, o czym dowiedziałem się w salonie, ponieważ nowy wniosek nie mógł zostać utworzony z uwagi na już jeden aktywny wniosek. Dzięki pracownikom CH Avenida w Poznaniu udało się pozytywnie zakończyć sprawę i uniknąć przykrej sytuacji w wypożyczalni samochodów, ale kosztowało to parę godzin czasu oraz mnóstwo nerwów. Jeśli cokolwiek załatwiać z tym bankiem to tylko osobiście (niestety mają znikomą ilość oddziałów).
    ZaletyObsługa w CH Avenida
    WadyBOK i Analitycy finansowi
  • ~Adriana / 2021-12-21 17:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak profesjonalnej obsługi klienta !!!!! A jeśli masz jakiegoś komornika to bank robi wszystko by zniechęcić daną osobę by odejść z tego banku
    ZaletyBrak
    WadyPracownik infolinia odpowiedział mi że nie trzeba było robić dlugow
  • ~KRZYSZTOF / 2021-04-15 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa pod przykrywką uprzejmości naciągnęła mnie bym założył konto. Warunkiem było otrzymanie karty kredytowej na podstawie umów wynajmu moich nieruchomości (Niemałe kwoty). Niestety przez pół roku trzymali moje 150 000 na koncie obiecując kartę kredytową. Mówili :Potrzebujemy historię rachunku i umowy co najmniej 3 miesiące, później 6 miesięcy. Później długo nic aż wreszcie odmowa. Stracony czas i nerwy.
    NIE WIERZCIE REKLAMĄ ściema!
strona 7 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1530
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971