Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

1.52 / 5

  • Obsługa klienta
    1.48
  • Oferta
    1.68
  • Prostota obsługi
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KP / 2023-07-02 15:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam najgorszemu wrogowi.

    W punktach stacjonarnych niczego nie załatwicie oprócz straty czasu można tam konto założyć przy dobrych wiatrach i dowidzenia powiedzieć.

    Odzyskać hasło do konta, własnych pieniędzy to również jest jakiś żart. Do innych banków nie ma podejścia. Przelew z Citi do innych baków na połowie przeglądarek po prostu nie działa.

    Pracownicy są bardzo dobrzy w grę Ping-pong, jeden na infolinii powie żeby kierować się do punktu stacjonarnym, a drugi zaś w stacjonarnym powie żeby dzwonić, a sumarycznie ktoś na infolinii zacznie tłumaczyć się za dwóch swoich poprzednich kolegów.

    Szkoda czasu - nie dajcie się nabrać na minimalnie lepsze oferty od innych - w zamian zapłacicie utratą czasu, nerwów i pieniędzy.
    ZaletyKiedyś dobre oprocentowanie i zasady
    WadyKompetencje, obsługa, aplikacja, aplikacja webowa
  • ~Mona / 2023-06-14 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam podwojne obywatelstwo i chcialam zalozyc konto w Citi. Agent wzial moj paszport i bardzo dlugo cos pisal na komputerze - pisal okolo 10 minut. Potem powiedzial mi, ze musze poczekac na decyzje pewnego dzialu i musze przyjsc nastepnego dnia. Przyszlam nastepnego dnia. Agent mowi do mnie prosze o paszport. Dalam mu paszport i pytam jaka decyzja, a on mowi, ze decyzja jest odmowna. Pytam z jakiego powodu - on mowi, ze mi nie moze powiedziec.!!!!!!!
    Bardzo zle traktowanie klienta. W pewnym sensie dyskryminacja, bo odmowili mi prawa do poznania przyczyny z jakiej nie chca mi otworzyc konta.
  • ~Andrzej / 2023-06-14 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Citi Handlowego od prawie 15 lat. Jestem bardzo zadowolony z obsługi koienta. Profesjonalizm kultura i meteorytyka oraz wiedza to cechuje pracowników tego Banku. Poleca, wszystkim.
    ZaletyKultura, merytoryka, dbałość o klienta
    WadyNie stwierdziłęm
  • ~MICH / 2023-06-11 09:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten "bank" nie powinien istnieć!!! Pomijam już, że mają słabiutką ofertę, ale najgorsze jest to, że jak chcesz gdzieś potwierdzić dane np. przez Kontomatik czy Bluemedia to nie da rady, bo oni poza przelewami24 z nikim nie współpracują! Ostanie dni i WYPIER... z tego czegoś!!
    ZaletyBRAK!
    WadyWSZYSTKO!
  • ~Miro / 2023-06-02 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialem do czynienia.
    Poniewaz proba otwarcia konta on-line sie nie powiodla wyslalem maila z zapytaniem.
    Po dwoch dniach przyszla odpowiedz:
    "W kwestii przedmiotowego zgłoszenia 1 czerwca 2023 r. próbował kontaktować się z Panem pracownik banku. Niestety wszystkie próby kontaktu nie powiodły się. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany otwarciem konta proszę o bezpośredni kontakt na numer telefonu 793882417 w godzinach 8:00 – 16:00."

    Nikt sie ze mna nie kontaktowal i juz po otrzymaniu tej wiadomosci zrezygnowalem z prob otwarcia konta, bo sa inne banki , ktore powaznie traktuja klienta
    Zaletynie ma
  • ~Barbara / 2023-05-24 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam, konsultanci bardzo nieprofesjonalni wręcz niegrzeczni, nie potrafią grzecznie odpowiedzieć na proste pytanie,na siłę chcą zatrzymać u siebie klienta , Dno dno jeszcze raz dno .
    ZaletyZero zalet
    WadyNiejasne odpowiedzi, utrudniony i nieprofesjonalny kontakt, konsultanci chyba po podstawówce.
  • ~Ania / 2023-05-15 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.

    Citi Direct? Obsługa kart korporacyjnych?
    Szybkość i prostota załatwiania najmniejszych problemów? - ZERO
    Bank porażka pod każdym względem.
    Zaletybrak
    Wadyzaczynając od systemów które podobno są bardzo rozbudowane a co chwile się wieszają, po bezużyteczną obsługę, co chwile zmieniające się procedury i rosnące opłaty...
  • ~Niezadowolona / 2023-05-10 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank Odradzam zakładanie konta a potem dopisywanie kogokolwiek bo ta osoba może ci konto zamknąć ( brak zabezpieczeń przed taką akcją). Długo nie miał nowoczesnych : blik ( konta firmowe nadal tego nie mają)apple pay . W 2015 byłam na wyjeździe pozbawiona dostępu do pięniędzy mimo przed wylotem sprawdzenia w banku czy wszystko aktywne i ok. Zero przepraszam zero wsparcia !!! Właśnie podjęłam ostateczna decyzje o wypisaniu sie po 24 latach z tego g banku
  • ~Ali / 2023-05-04 18:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam 100%
    https://tmlead.pl/redirect/543510_2574
    ZaletyJest ok
    WadyŻadne
  • ~Adam / 2023-04-20 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pół roku użytkowania karty kredytowej okazało się że 600zl premii się nie należy bo w regulaminie napisali że trzeba jakieś dokumenty dostarczyć w ciągu 10-ciu dni, podczas gdy konsultant przy zakładaniu karty nic o tym nie wspomniał. Żadnej informacji nie było tez na stronie na której był opis promocji i warunków do spełnienia.
    Była informacja jedynie o minimalnych kwotach miesięcznych transakcji.

    Omijać naciągaczy szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Michal / 2023-04-20 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim byłem. Miałem konta w 8 Polskich bankach.
    Z żadnego tak nie wydzwaniali z działu marketingu. Żaden nie miał tak tragicznej i bezużytecznej aplikacji na telefon.
    Żaden nie miał "kruczków, małych druczków" z wyjątkiem Citi. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja do d"". Codzienne telefony z dokładnie tymi samymi ofertami. Beznadziejny kontakt z bankiem.
    Drobne druczki w regulaminach promocji o których nikt nie informuje
  • ~kryssek / 2023-04-08 16:36
    Ocena: 2.33 / 5
    BRAK FACHOWOSCI I PROFESJONALIZMU. FATALNE STRONY INTERNETOWE.
  • ~Paweł / 2023-04-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank zatrzymał się w obsłudze klienta gdzieś około roku 2000. Nie mają zasobów do obsługi zaleceń klientów banku. Zrobiłem przelew przed godziną 10, czyli grubo przed południem z innego banku do city. Jest godzina 18 a nie ma śladu pieniędzy na city. Wiem że przelew wyszedł z innego banku i powinien być zaksięgowany w dniu dzisiejszym bo sprawdziłem sesje elixir. Nie można czatować z konsultantem. Wszystko w tym banku trwa długo bo nie mają zasobów ludzkich. Już złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku i karty kredytowej. Dno
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko trwa długo. Przelewy przychodzące nie są zaksięgowane we właściwym czasie. Brak możliwości czatu z pracownikiem banku
  • ~Aneta / 2023-04-03 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia konta oszczędnościowego w Citi Handlowy z oprocentowaniem 8,6 %. NIE POLECAM!
    W dniu 31.01.2023 złożyłam wniosek o założenie konta osobistego i oszczędnościowego w banku Citi Handlowy, chcąc skorzystać z promocyjnego oprocentowania 8,6 %. Proces od złożenia wniosku do otrzymania danych do logowania trwał do 13.02.2023. W tym dniu zgodnie z otrzymaną pisemną instrukcją założyłam Konto Oszczędnościowe i zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem czy spełniam wszystkie warunki, aby skorzystać z promocyjnego oprocentowania. Pan na infolinii sprawdził i zapewnił mnie, że muszę jedynie pamiętać o przelewaniu co miesiąc co najmniej 2000 zł, poza tym wszystko w porządku; ostatniego dnia miesiąca pojawiają się na koncie odsetki z tytułu standardowego oprocentowania, a po 20-tu dniach promocyjnego.
    21.03.2023 nie miałam tych odsetek na koncie, więc ponownie zadzwoniłam na infolinię. Pani sprawdziła i zapewniła mnie, że wszystko jest w porządku, spełniam warunki promocji, ale chodzi o dni robocze, a nie kalendarzowe, więc trzeba poczekać do 28.03.2023.
    Niestety w tym dniu odsetki również nie znalazły się na moim koncie.
    W dniu 31.03.2023 naliczono mi 234,65PLN odsetek od kwoty 92 095,53 zł, więc rozumiem, że jest to oprocentowanie standardowe za marzec, a nie oprocentowanie promocyjne za luty.
    W dniu dzisiejszym zadzwoniłam na infolinię i niestety pani nie była w stanie udzielić mi żadnej informacji poza tym, że mogę złożyć zapytanie i/lub reklamację. Poinformowała także, ze nie zajmuje się kontami oszczędnościowymi i odmówiła połączenia z osobą kompetentną w tym temacie.
    Teraz złożyłam reklamację, a na infolinii zostałam poinformowana, że czas jej rozpatrzenia wynosi do 60 dni!
    Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedzi. Chętnie również się dowiem, gdzie należy zgłaszać takie nieprawidłowości w działaniu banków.
  • ~Ann / 2023-03-30 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych !!
    A konsultanci straszą przełożonymi - masakra
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jerzy / 2023-03-24 14:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem zainteresowany założeniem konta w City bank ale odpychająca rozmowa telefoniczna z konsultantem z Warszawy skłoniła mnie do przeglądnięcia opinii na temat banku. Po przeglądnięciu opinii zrezygnowałem.
    Zaletynie znam.
    WadyNieuprzejma rozmowa telefoniczna z konsultantem.
  • ~MAGISTER / 2023-03-22 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja gorąca prośba nie bierzcie żadnych kredytów w tym Banku.będziecie tylko spłacać,spłacać,spłacać,
    JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~pksw / 2023-03-18 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można cofnąć błędnie wykonanego przelewu, chociaż nie było jeszcze wychodzącej sesji ELIXIR.

    Autoryzowanie płatności kartą online nie działa, więc kartą zapłacicie tylko fizycznie.

    Numer karty, data ważności itp. są na karcie nadrukowane, przez co po roku nie da się już odczytac danych.


    Zalety- brak
    Wady- brak możliwości cofnięcia błędnego przelewu
    - nie można płacić kartą w internecie, bo aplikacja banku nie działa (jest potrzebna do autoryzacji płatności kartą online)
    - dane są nadrukowywane na kartę i po ok. roku nie da sie ich już odczytać
  • ~Barb / 2023-03-17 13:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Korzystałam z wielu aplikacji mobilnych banków i nie widziałam gorszej niż aplikacja Citi Handlowego. Jest bardzo uboga i otwiera się w iście żółwim tempie, trzeba "podchodzić" kilka razy aby w końcu otworzyła się.
    ZaletyWarunki posiadania karty kredytowej korzystne.
    WadyJak w mojej opinii.
  • ~Ewa / 2023-03-07 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 53 lata i w życiu korzystałam z wielu banków, ale tylko w Citibanku zostałam okradziona (nie przez hakerów, a przez bank) Unikajcie tego banku jak ognia, jeśli choć trochę zależy wam na własnych pieniądzach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1223
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 986
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065