Zaletybrak
strona 5 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Badir / 2023-07-10 11:05
Ten bank to jakaś porażka, wniosek kredytowy przy jasnej przeszłości kredytowej i udokumentowanych dochodach analitycy banku nie są sprawdzić w ciągu pięciu dni od dostarczenia dokumentów .Szkoda czasu i nerwów na ten Bank -
-
~Anna / 2023-07-04 13:52
Najgorszy z banków, z jakimkolwiek miałam do czynienia. Oszustwo, oszustwo, i jeszcze raz oszustwo. Naliczają opłaty nie wiadomo za co, na zapytania w emailach odpowiadają tylko częściowo, kontakt zerowy. ZaletyBrak -
~KP / 2023-07-02 15:40
Nie polecam najgorszemu wrogowi.
W punktach stacjonarnych niczego nie załatwicie oprócz straty czasu można tam konto założyć przy dobrych wiatrach i dowidzenia powiedzieć.
Odzyskać hasło do konta, własnych pieniędzy to również jest jakiś żart. Do innych banków nie ma podejścia. Przelew z Citi do innych baków na połowie przeglądarek po prostu nie działa.
Pracownicy są bardzo dobrzy w grę Ping-pong, jeden na infolinii powie żeby kierować się do punktu stacjonarnym, a drugi zaś w stacjonarnym powie żeby dzwonić, a sumarycznie ktoś na infolinii zacznie tłumaczyć się za dwóch swoich poprzednich kolegów.
Szkoda czasu - nie dajcie się nabrać na minimalnie lepsze oferty od innych - w zamian zapłacicie utratą czasu, nerwów i pieniędzy.ZaletyKiedyś dobre oprocentowanie i zasadyWadyKompetencje, obsługa, aplikacja, aplikacja webowa -
~Mona / 2023-06-14 18:18
Mam podwojne obywatelstwo i chcialam zalozyc konto w Citi. Agent wzial moj paszport i bardzo dlugo cos pisal na komputerze - pisal okolo 10 minut. Potem powiedzial mi, ze musze poczekac na decyzje pewnego dzialu i musze przyjsc nastepnego dnia. Przyszlam nastepnego dnia. Agent mowi do mnie prosze o paszport. Dalam mu paszport i pytam jaka decyzja, a on mowi, ze decyzja jest odmowna. Pytam z jakiego powodu - on mowi, ze mi nie moze powiedziec.!!!!!!!
Bardzo zle traktowanie klienta. W pewnym sensie dyskryminacja, bo odmowili mi prawa do poznania przyczyny z jakiej nie chca mi otworzyc konta. -
~Andrzej / 2023-06-14 17:57
Jestem klientem Citi Handlowego od prawie 15 lat. Jestem bardzo zadowolony z obsługi koienta. Profesjonalizm kultura i meteorytyka oraz wiedza to cechuje pracowników tego Banku. Poleca, wszystkim. ZaletyKultura, merytoryka, dbałość o klientaWadyNie stwierdziłęm -
~MICH / 2023-06-11 09:17
Ten "bank" nie powinien istnieć!!! Pomijam już, że mają słabiutką ofertę, ale najgorsze jest to, że jak chcesz gdzieś potwierdzić dane np. przez Kontomatik czy Bluemedia to nie da rady, bo oni poza przelewami24 z nikim nie współpracują! Ostanie dni i WYPIER... z tego czegoś!! ZaletyBRAK!WadyWSZYSTKO! -
~Miro / 2023-06-02 17:12
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialem do czynienia.
Poniewaz proba otwarcia konta on-line sie nie powiodla wyslalem maila z zapytaniem.
Po dwoch dniach przyszla odpowiedz:
"W kwestii przedmiotowego zgłoszenia 1 czerwca 2023 r. próbował kontaktować się z Panem pracownik banku. Niestety wszystkie próby kontaktu nie powiodły się. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany otwarciem konta proszę o bezpośredni kontakt na numer telefonu 793882417 w godzinach 8:00 – 16:00."
Nikt sie ze mna nie kontaktowal i juz po otrzymaniu tej wiadomosci zrezygnowalem z prob otwarcia konta, bo sa inne banki , ktore powaznie traktuja klientaZaletynie ma -
~Barbara / 2023-05-24 23:15
Najgorszy bank jaki znam, konsultanci bardzo nieprofesjonalni wręcz niegrzeczni, nie potrafią grzecznie odpowiedzieć na proste pytanie,na siłę chcą zatrzymać u siebie klienta , Dno dno jeszcze raz dno . ZaletyZero zaletWadyNiejasne odpowiedzi, utrudniony i nieprofesjonalny kontakt, konsultanci chyba po podstawówce. -
-
~Ania / 2023-05-15 12:45
Odradzam.
Citi Direct? Obsługa kart korporacyjnych?
Szybkość i prostota załatwiania najmniejszych problemów? - ZERO
Bank porażka pod każdym względem.ZaletybrakWadyzaczynając od systemów które podobno są bardzo rozbudowane a co chwile się wieszają, po bezużyteczną obsługę, co chwile zmieniające się procedury i rosnące opłaty... -
~Niezadowolona / 2023-05-10 23:15
Najgorszy Bank Odradzam zakładanie konta a potem dopisywanie kogokolwiek bo ta osoba może ci konto zamknąć ( brak zabezpieczeń przed taką akcją). Długo nie miał nowoczesnych : blik ( konta firmowe nadal tego nie mają)apple pay . W 2015 byłam na wyjeździe pozbawiona dostępu do pięniędzy mimo przed wylotem sprawdzenia w banku czy wszystko aktywne i ok. Zero przepraszam zero wsparcia !!! Właśnie podjęłam ostateczna decyzje o wypisaniu sie po 24 latach z tego g banku -
~Ali / 2023-05-04 18:26
Polecam 100%
https://tmlead.pl/redirect/543510_2574ZaletyJest okWadyŻadne -
~Adam / 2023-04-20 08:15
Po pół roku użytkowania karty kredytowej okazało się że 600zl premii się nie należy bo w regulaminie napisali że trzeba jakieś dokumenty dostarczyć w ciągu 10-ciu dni, podczas gdy konsultant przy zakładaniu karty nic o tym nie wspomniał. Żadnej informacji nie było tez na stronie na której był opis promocji i warunków do spełnienia.
Była informacja jedynie o minimalnych kwotach miesięcznych transakcji.
Omijać naciągaczy szerokim łukiemZaletyBrakWadyWszystkie -
~Michal / 2023-04-20 08:11
Najgorszy bank w jakim byłem. Miałem konta w 8 Polskich bankach.
Z żadnego tak nie wydzwaniali z działu marketingu. Żaden nie miał tak tragicznej i bezużytecznej aplikacji na telefon.
Żaden nie miał "kruczków, małych druczków" z wyjątkiem Citi. Nie polecam.ZaletyBrakWadyAplikacja do d"". Codzienne telefony z dokładnie tymi samymi ofertami. Beznadziejny kontakt z bankiem.
Drobne druczki w regulaminach promocji o których nikt nie informuje -
~kryssek / 2023-04-08 16:36
BRAK FACHOWOSCI I PROFESJONALIZMU. FATALNE STRONY INTERNETOWE. -
~Paweł / 2023-04-05 18:09
Ten bank zatrzymał się w obsłudze klienta gdzieś około roku 2000. Nie mają zasobów do obsługi zaleceń klientów banku. Zrobiłem przelew przed godziną 10, czyli grubo przed południem z innego banku do city. Jest godzina 18 a nie ma śladu pieniędzy na city. Wiem że przelew wyszedł z innego banku i powinien być zaksięgowany w dniu dzisiejszym bo sprawdziłem sesje elixir. Nie można czatować z konsultantem. Wszystko w tym banku trwa długo bo nie mają zasobów ludzkich. Już złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku i karty kredytowej. Dno ZaletyNie ma zaletWadyWszystko trwa długo. Przelewy przychodzące nie są zaksięgowane we właściwym czasie. Brak możliwości czatu z pracownikiem banku -
~Aneta / 2023-04-03 18:15
Moja historia konta oszczędnościowego w Citi Handlowy z oprocentowaniem 8,6 %. NIE POLECAM!
W dniu 31.01.2023 złożyłam wniosek o założenie konta osobistego i oszczędnościowego w banku Citi Handlowy, chcąc skorzystać z promocyjnego oprocentowania 8,6 %. Proces od złożenia wniosku do otrzymania danych do logowania trwał do 13.02.2023. W tym dniu zgodnie z otrzymaną pisemną instrukcją założyłam Konto Oszczędnościowe i zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem czy spełniam wszystkie warunki, aby skorzystać z promocyjnego oprocentowania. Pan na infolinii sprawdził i zapewnił mnie, że muszę jedynie pamiętać o przelewaniu co miesiąc co najmniej 2000 zł, poza tym wszystko w porządku; ostatniego dnia miesiąca pojawiają się na koncie odsetki z tytułu standardowego oprocentowania, a po 20-tu dniach promocyjnego.
21.03.2023 nie miałam tych odsetek na koncie, więc ponownie zadzwoniłam na infolinię. Pani sprawdziła i zapewniła mnie, że wszystko jest w porządku, spełniam warunki promocji, ale chodzi o dni robocze, a nie kalendarzowe, więc trzeba poczekać do 28.03.2023.
Niestety w tym dniu odsetki również nie znalazły się na moim koncie.
W dniu 31.03.2023 naliczono mi 234,65PLN odsetek od kwoty 92 095,53 zł, więc rozumiem, że jest to oprocentowanie standardowe za marzec, a nie oprocentowanie promocyjne za luty.
W dniu dzisiejszym zadzwoniłam na infolinię i niestety pani nie była w stanie udzielić mi żadnej informacji poza tym, że mogę złożyć zapytanie i/lub reklamację. Poinformowała także, ze nie zajmuje się kontami oszczędnościowymi i odmówiła połączenia z osobą kompetentną w tym temacie.
Teraz złożyłam reklamację, a na infolinii zostałam poinformowana, że czas jej rozpatrzenia wynosi do 60 dni!
Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedzi. Chętnie również się dowiem, gdzie należy zgłaszać takie nieprawidłowości w działaniu banków.
-
-
~Ann / 2023-03-30 19:09
Najgorszy bank z możliwych !!
A konsultanci straszą przełożonymi - masakraZaletyBrakWadyWszystko -
~Jerzy / 2023-03-24 14:22
Byłem zainteresowany założeniem konta w City bank ale odpychająca rozmowa telefoniczna z konsultantem z Warszawy skłoniła mnie do przeglądnięcia opinii na temat banku. Po przeglądnięciu opinii zrezygnowałem. Zaletynie znam.WadyNieuprzejma rozmowa telefoniczna z konsultantem. -
~MAGISTER / 2023-03-22 14:46
Moja gorąca prośba nie bierzcie żadnych kredytów w tym Banku.będziecie tylko spłacać,spłacać,spłacać,
JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKUZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~pksw / 2023-03-18 14:56
Nie można cofnąć błędnie wykonanego przelewu, chociaż nie było jeszcze wychodzącej sesji ELIXIR.
Autoryzowanie płatności kartą online nie działa, więc kartą zapłacicie tylko fizycznie.
Numer karty, data ważności itp. są na karcie nadrukowane, przez co po roku nie da się już odczytac danych.
Zalety- brakWady- brak możliwości cofnięcia błędnego przelewu
- nie można płacić kartą w internecie, bo aplikacja banku nie działa (jest potrzebna do autoryzacji płatności kartą online)
- dane są nadrukowywane na kartę i po ok. roku nie da sie ich już odczytać
strona 5 z 7
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »