Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 133 opinii

1.53 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.67
  • Prostota obsługi
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2024-01-30 13:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Infolinia i biometryka to jest nędzny żart. Złożenie wniosku elektronicznie - w innych bankach 15 minut - tutaj można zmarnować pół dnia. Numer, który sami przysyłają, nie jest w stanie zakwalifikować do rozmowy z konsultantem.
  • ~Mateusz / 2024-01-15 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przez infolinie nie jeste w stanie podać mi informacji odnośnie ilości rat pozostałych do spłaty, mimo iż podaję wszystkie dane, takie jak nr, dowodu, PESEL czy nazwisko panieńskie matki, tylko dlatego że mam podany stary nr telefonu w systemie -którego mam prawo nie pamiętać po 5 latach.. Pisząc z konsultantem na ich stronie, doradził mi, żebym wysłał adres maila z samym nr konta, na który wpłacam ratę- od siebie dodałem poufne dane jak adres i nr pesel i też nic to nie dało- mają dla mnie super rozwiązanie- wizyta w placówce banku, która najbliższa znajduje się ok 120 km od mojego miejsca zamieszkania, i mam tam jechać tylko po to, żeby dowiedzieć się ILE MI ZOSTAŁO RAT... Chyba najprostsze rozwiązanie, to po prostu przestać spłacać kredyt. Wtedy się może ogarną i sami się zgłoszą i upomną o kasę..
    ZaletyBrak
    WadyPokręcona weryfikacja klienta, brak prostych rozwiązań,
  • ~Niezadowolony / 2024-01-10 14:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Oprocetowanie kosmiczne w poównaniu do innych banków. Nękają telefonami pomimo , że wyraźnie się im tłumaczy o braku zainteresowania. Potrafią dzwonić kilkanaście razy w ciągu miesiąca , rzygać się chce...
    Zaletybrak
    WadyZbyt dużo , żeby opisać to w krótkim zdaniu .
  • ~Janusz / 2023-12-22 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To skandal.
    Cudem jest się dodzwonić a opieka jest taka, aby nic nie załatwić.
    Odbiłem się od obsługi już 3 raz
    Mam kartę zablokowaną i nikt nie jest mi w stanie pomóc.
    Odpowiedz, czekać 24 h

    Zostałem zmuszony przez firmę aby być posiadaczem tej kartu.
    NIGDY, NIGDy i jeszcze raz nigdy
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Pafko / 2023-12-21 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To ciekawe jak dużo negatywnych opinii o bankach jest tutaj, ludzie wylewają swoje żale, ja też. 20 lat byłem klientem i zarobiliście na mnie majątek a teraz o 36zł, które moglibyście anulować za nieużywaną kartę kredytową byście mnie zabili... Zapłacę Wam, stać mnie, ale marketing przy okazji zrobię Wam adekwatny!!!
  • ~Mariusz / 2023-12-19 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ten bank to porażka po udzieleniu mojej mamie pożyczki nie przysyłają rozliczeń rocznych a więc nie znasz ile masz jeszcze do spłaty.mama miła kiła opóźnień z rata i teraz jest na 22,5% zero podejścia do klijeta omijać z daleka ten bank
    ZaletyBrak
    WadySame wady żadnych zalet
  • ~Cinek / 2023-12-17 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Wpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu. Żeby zalogować się do aplikacji musisz wpisać 6 kodów wysyłanych przez sms lub na adres email. odradzam
    Zaletybrak
    WadyWpisz kod sms wysłany na twój numer telefonu.
  • ~EZRA / 2023-12-17 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to koszmar. Zakupy w aplikacji i obsługa zakupów w internecie przekracza wszystkie możliwe granice. Wpisywanie na okrągło etokenu, haseł, które przychodzą smsowo z opóźnieniem. Ciągłe blokowanie aplikacji. Nigdy nie spotkałem się z czymś taki, w żadnym banku. Po trzech miesiącach rezygnuję. SZCZERZE ODRADZAM ZAŁOŻENIE konta w Citi. Dużo nerwów i bark dostępu do własnych pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Matt / 2023-12-05 13:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety zgadzam się z poprzednimi negatywnymi komentarzami nt w/w banku. Czas księgowania płatności pozostawia wiele do życzenia, wysyłają listy ponaglające o zaległą płatność nawet jeśli karta została dawno spłacona.

    Ciekawostką też jest to, że nawet jeśli konsultant telefoniczny gwarantuje, że list powinien niedługo dotrzeć pocztą, to nagle przy kolejnym kontakcie z konsultantem dowiadujesz się, że list ( zwykły - nie polecony) idzie do 2 tygodni a na stronie Poczty Polskiej widnieje informacja, że listy zwykły wysłany do godziny 15 idzie do 3 dni....

    Dzięki bogu, że skończyłem współpracę z tym bankiem.

    Nie polecam...
    Wadyspore prowizje przy spłacie karty, problemy przy załatwianiu czegokolwiek w oddziale
  • ~Janek / 2023-12-04 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuprzejma obsługa klienta. Pani na wiadomość o tym że oferta nie odpowiada moim potrzebom stała się niemiła i ofensywna.
  • ~Marcin / 2023-11-24 09:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Lipa, zlozony wniosek o kartę. Dopiero po 5 dniach dzwoni konsultant. Oki, chcą dodatkowe dane z konta o wpływach, ale decyzja wstepna pozytywna. Oki, wysyłam. Mija 30 dni i..... nic... sprawdzam status wniosku.... w weryfikacji. Super bank ci nie umie obsłużyć wniosku o kartę kredytową. Czytając ipinie tutaj, jak zadzwonią, to wycofam wniosek. Ten bank to żart.
    ZaletyNiby fajne promocje na karty kredytowe
    WadyDługi czas oczekiwania. Bank zapomina o klientach, narzucany z góry duży limit karty
  • ~Adi / 2023-11-21 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Aplikacja do bani. Nie można zmienić poprzez aplikację żadnych danych. Przez infolinię nic nie załatwisz. Musisz osobiście stawić się w jednym z 4-5 oddziałów w Polsce (!). Czyli jechać ok 300 km w obie strony ( w moim przypadku) żeby zmienić kilka danych. Tyle zabezpieczeń, kodów, telekodow, pesel, dane z DO i NIC nie załatwisz. NIC. Możesz se list wysłać z danymi potwierdzonymi przez notariusza. ????‍♀️????‍♀️. Paranoja. Uciekam od nich czym prędzej. DNO. Nie polecam!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszytko
  • ~Marta / 2023-11-08 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie zasłużył nawet na 1 gwiazdkę. Niemożliwe jest zamknięcie karty kredytowej w tym banku - miało się to stać w listopadzie, dyspozycja była złożona we wrześniu. Cały czas naliczane są mi opłaty, których nie powinno tam być. Po kontakcie z mało profesjonalną obsługą klienta, jest mi wymawiane, ze opłaty nie są naliczane i ze karta będzie zamknięta w listopadzie. I nadal działa! Koszmar. Nigdy więcej nie chcę mieć nic z tym bankiem do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~A-tino / 2023-10-31 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank uniemożliwia mi skorzystanie z własnych pieniędzy na rachunku citi handlowy. Doszło z mojej winy (skomplikowana obsługa płatności) do zablokowania dostępu do konta. Na infolinii żądają ode mnie podania numeru karty - jest to niemożliwe, ponieważ numer się starł (karta przechowywana wyłącznie w portfelu). W tej sytuacji Bank żąda wymiany karty, a dopiero wtedy zostanie odblokowane konto. Numeru nie posiadam. Potrzebuję TERAZ skorzystać z MOICH pieniędzy, a bank mi to uniemożliwia. Z winy złej jakości kart - konsekwencje ponosi klient! SKANDAL!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBank dla bankowców a nie dla klientów
  • ~Ted / 2023-10-26 00:29
    Ocena: 1.00 / 5

    Brak kultury i profesjonalizmu przy obsłudze klienta. Klient traktowany przedmiotowo, obcesowo a wręcz po chamsku. Nie ma tam ani jednej osoby w nadzorze BOK, która potrafi zbadać sprawę klienta. Brak merytorycznych odpowiedzi na najprostsze pytania, często odpowiedzi zdawkowe i "wklejanie" do odpowiedzi tekstów z regulaminów, całkowicie nie związane z meritum sprawy. A ich przełożeni spokojnie na to patrzą. Dawniej obowiązywała zasada klient ma zawsze rację a u nich jest odwrotnie, racje ma tylko urzędnik banku.To świadczy, że podstawy marketingu są dla tych pracowników obce. Czy oni się nie wstydzą tych wszystkich złych opinii, dlaczego właściciel nie podejmuje, żadnych działań, czy wie jaka jest opinia o banku. Brak słów. Niech jakiś uczynny pracownik podrzuci do dyrekcji choć kilka tych opinii o BOK itp. i bardzo słabych analitykach finansowych.
    ZaletyMyślę już 30 minut i nie znajduję żadnych.
    WadyBardzo dużo wad opisanych powyżej ale główna to przekonanie pracowników BOK i obsługi klientów o swojej nieomylności mimo, że fakty świadczą inaczej.
  • ~panterr / 2023-10-20 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, wpłaciłem dziś na swoje konto pewną sumę euro i powiedziałem oczywiście na konto walutowe, oczywiście - odpowiedziała pani w kasie. Po czy wróciłem do domu 35 km od banku i myślę sobie sprawdzę. Koszmar ! Cała suma została przeliczona na złotówki po złodziejskim kursie (20 groszy poniżej tego w kantorze) i dodana do konta złotówkowego !
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Darek / 2023-10-10 18:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie zawiodłem się, aplikowałem o kartę kredytową z bonusem 1300 i konto oszczędnościowe z bonusem 600. Weryfikacja dowodu osobisteko za pomocą aplikacji bankowej nie działa wcale co potwierdza to co pisali poprzednio opiniujacy, infolinia telefoniczna również do bani. Ogólnie nie polecam pomimo iż przyznano numer aplikacji o usługi brak kontaktu. Dno, czytając opinie innych rezygnuje, już nie chcę od Citi handlowy niczego. Nawet jak naprawia niedziałający system i dorzucą kolejna kasę w promocji. Zaufanie do tej instytucji straciłem bezpowrotnie.
    ZaletyNie zdążyłem poznać
    WadySystem obsługi który nie działa zgodnie z założeniami, infolinia brak możliwości połączenia z kimkolwiek
  • ~Agata / 2023-10-09 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu w obsłudze Klienta. Brak odpowiedzi na najprostsze pytania. Koszty obsługi rachunku niewiarygodnie wysokie. Reklamację w pilnych sprawach ciągną się przez kilka dni. Przy zablokowaniu konta bank narzuca odblokowanie numeru zaczynającego się od numeru 0800..., a i tak SMSy nie przychodzą. Brak słów. Nie jestem już klientem tego banku i nie polecam, bo szkoda.zdrowia i nerw.
    ZaletyBrak
  • ~Pindor / 2023-10-05 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Beznadziejna aplikacja i obsługa online. Współczuje klientom tego banku. Naszczęscie już mnie tam nie ma.
    ZaletyNie przypominam sobie zalet.
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aga / 2023-10-04 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, brak kontaktu, nie polecam tego banku.
    Po co im telefony, stacjonarne.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1529
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971