Bardzo kiepskie karty,uszkadzają się głównie w santanderowskich bankomatach,porażka ,obsługa też nieciekawa
ZaletyChyba brak
WadyDużo
~Aga / 2023-11-13 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilety w aplikacji Santander. Miałam bilety w formie elektronicznej.
Udałam się do Filharmonii warszawskiej na długo wyczekiwany koncert Mrozka- King of swing.
Obeszłam budynek kilkakrotnie.
Wszędzie ciemno.
Nerwy i stracony czas.
Prosiłam o zwrot pieniędzy.
Jeśli chcesz stracić pieniądze załóż konto w santanderze i korzystaj z aplikacji. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam.
Każdy umywa ręce.
Pieniądze przepadły.
:(
ZaletyBrak
WadyNiestety same
~Agnieszka / 2023-11-13 16:37
Ocena: 1.00 / 5
chaos, niespójność wypowiedzi pracowników obsługujących Klientów, brak merytorycznego przygotowania pracowników obsługujacych , brak wnikliwości, brak znajomości oferty przez pracowników co w końcowym efekcie przekłada się na straty finansowe Klientów banku, nieprzejrzystość komunikacji.
Zaletykiedyś to był dobry bank. Jestem klientem od czasów bzwbk .
Wadywymieniłam powyżej.
~User / 2023-11-11 23:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza aplikacja bankowa z jakiej przyszło mi korzystać. Pobierają opłaty za karty do konta, które nigdy nie zostały wydane. Omijać szerokim łukiem.
~Bart / 2023-11-10 02:59
Ocena: 3.00 / 5
Nigdy nie odbieraj po 02.00 a infolinia ponoć 24h/doba, śmiech i kpina
~Justyna / 2023-11-09 23:39
Ocena: 1.00 / 5
Stoję przy kasie i zapłacić nie mogę, jeśli jeszcze nie zalogowaliscie się na nową apke, to tego nie róbcie, największe gówno...
~JOLA / 2023-11-09 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientka Wbzk/santander od lat, ale niestety wkrotce bedziemy musieli sie pozegnac. W Szczecinie mozna dokonac wplaty na rachunek walutowy zaledwie w dwoch placowkach, Nic dziwnego, ze wykonanie takiej opercji zajmuje mnostwo czSu zwlaszcza, ze zajmuje sie tym 1 lub 2 okienko. Obled jakis.
~Robert / 2023-11-08 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Jako jedyny Bank w Polsce nie potrafią potwierdzić podpisu elektronicznego, żaden doradca nie potrafi pomóc. Zmieniam Bank
~Agaww / 2023-11-07 14:36
Ocena: 2.00 / 5
Byłam ich klientką wiele lat jeszcze w BZW BK. Nawet jak mało korzystałam z konta starałam się robić te kilka operacji. Ale po ostatnich zmianach taryfy zaczęłam się zastanawiać nad zamknięciem rachunku. Poszłam więc do oddziału w Krakowie, bo doradca z odległego oddziału polecił mi skorzystanie z retencji na trzy miesiące, żeby przemyśleć zamknięcie konta. Doradca w Krakowie nie wiedział co to retencja i czego ja oczekuję. W końcu z bólem podpisaliśmy aneks o braku opłat przez następne trzy miesiące.....a po miesiącu jakby nigdy nic zeszła mi opłata za konto. Poszłam wiec do oddziału w Gdańsku. Tam dowiedziałam się ze pewnie Doradca nie przesłał Aneksu. Doradca w Gdańsku nie mógł tego zrobić co było jeszcze ciekawsze. Zamknęłam więc to konto. Na koncie były jakieś drobne pieniądze kilka złotych myślę odeślą mi, a oni policzyli sobie opłaty znowu dokładnie tyle ile było na rachunku. Pierwszy raz się z tym spotykam. Oddziały ogóle niespełniające oczekiwań, sama sytuacja zamknięcia zadziwiająco zastanawiająca. NIE POLECAM.
Godziny otwarcia banku to jakaś tragedia 10-17 Kto nie pracuje w tych godzinach? Bank otwarty chyba tylko na klienta zasiłkowego i emeryta. Pozostali klienci jak mają coś do załatwienia a czasem trzeba to chyba musza w ramach urlopu na czesc banu korzystac. Brawo Bank
Zaletybez zalet
Wadygodziny otwarcia
~Matej / 2023-11-04 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Kur.... znów aplikacja wieczorem w sobotę nie działa, także nie można się zalogować w necie,, masakra bo trzeba się zalogować by internet uzupełnić na zagranicznej karcie by mieć neta za granicą,nie można liczyć na to kure.....two,,, ktoś musi za to beknąć????????????????
WadyTylko wady
~Ona / 2023-11-04 01:54
Ocena: 1.67 / 5
Nowa aplikacja stale ma problem z działaniem poza tym wszystkie weekendy nieczynna z powodu prac technicznych.
ZaletyBrak
WadyAplikacja do niczego
~syla100@op.pl / 2023-11-03 23:25
Ocena: 1.00 / 5
nowa aplikacja totalna porazka i w piatek chcesz kupic cos internetowo nie nie bo bo wiecznie w weekendy prace serwisowe,trzeba zmienic bank
~Monika / 2023-11-03 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo jestem zniesmaczona ofertą, naciąganiem pieniędzy i kredytów. wymuszaniem i złą obsługą , nachalnością brakiem kultury. Uważam że zatrudnianie osób nie kompetentnych do obsługi nie powinno się zdarzyć w Banku.ja trafiłam na panią w Krakowie przy ul.Starowiślnej 27 ,31.10.2023r , która swoim wzrokiem obserwowała Panią obok a nie skupiała się na sprawie, chociaż mówiłam że bardzo się spieszę bo mam dziecko chore to za miast 10 minut , byłam tam 1 godzinę i 10 minut, tragedia, zachowanie osoby obsługującej tragiczne, wzrok , chodzenie co chwilę z telefonem za drzwi , niby w celu dopytania ale jak pani wyszła na 20 minut z telefonem to myślałam że jakieś żarty w tej placówce z klienta robią. Na pewno zrezygnuje z usług banku.
Zaletynie ma
Wadywszystko
~Marek / 2023-11-03 12:32
Ocena: 5.00 / 5
Szkoda że tej ekipy nie ma i że zamki oddział w Brzesku najlepsi ludzie we wszystkim pomogli
ZaletyMiło i sympatycznie
WadyBrak
~nati / 2023-11-03 09:54
Ocena: 1.00 / 5
zrobcie cos z ta aplikacją!!! przy samym logowaniu puszczają już nerwy!!! nic ni8e działa prawidłowo!
~Niezadowolonaklientka / 2023-10-25 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcesz stracić kontrole nad swoimi pieniędzmi załóż konto w santanderze. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam :)
~Aga / 2023-10-17 12:51
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientką banku Santander od dłuższego czasu.
Chciałam serdecznie podziękować dyrektorowi banku w Tarnowie Podgórnym przy ul.Poznańskiej 74 ,który od samego początku okazał duże zainteresowanie do mojej trudnej sytuacji i poprowadzenie sprawy do pozytywnego rozpatrzenia. Cudowny człowiek o wielkim sercu na którym można polegać.Oby więcej takich wspaniałych ludzi jak Pan Adam. Obsługa w oddziale bardzo miła . Polecam ten oddział do korzystanie z jego usług. Pozdrawiam serdecznie
ZaletyMiła i fachowa obsługa
~klient / 2023-10-11 16:59
Ocena: 3.00 / 5
jestem klientem Banku poprzednio WBK od 2001 r. Przy wpłacie gotówki do wpłatomatu dwukrotnie wpłatomat zatrzymał mi 2 razy po 1000,00 zł. Dwukrotne Złożenie reklamacji na infolinii skończyło się zapomnieniem o jednej reklamacji. Po złożeniu dwukrotnie ponownej reklamacji w oddziale , czułam że mi nikt nie wierzy. Oczywiście reklamacji nie uznali, opierali się na wydrukach z wpłatomatu. Nikt nie starał się zrozumieć mojego tłumaczenia jak do tego doszło. Pracują tam w reklamacji osoby niekompetentne. Nikt nie zamknął bankomatu żeby przeliczyć pieniądze. Nie potrafili zrozumieć całej sytuacji. Najlepiej i najprościej było nie uznać reklamacji. W tym bankomacie nie ja pierwsza i ostatnia straciłam pieniądze. wpłatomat zabrał mi 2000,00 zł . I co teraz ? nic . Oni są górą , tylko dlatego że nie dopełnili swoich obowiązków. Nie mogę się z tym pogodzić , że potraktowali mnie jak oszustkę . Oczywiście zmienię bank , nie mam do nich zaufania .
~Beata / 2023-10-10 21:42
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem Santander Bank od prawie 10-ciu lat.Uważam,że jest to jeden z najbardziej przystępnych i przyjaznych Banków.????
Konsultanci podchodzą profesjonalnie i indywidualnie do każdego klienta.Zawsze można liczyć na ich pomoc.Nigdy się nie zawiodłam
Obsługa aplikacji bardzo prosta i przejrzysta. Wszystkie swoje sprawy załatwiam online.????
Szczególnie chciałam podziękować Panu Mateuszowi Lubaniakowi Santander Bank oddział na ul Aleksandrowskiej 67/93 w Łodzi za fachowe doradztwo,konsultacje i poprowadzenie moich spraw.Bardzo dziękuję????
Serdecznie polecam Bank Santander!!!