Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niedźwiedź / 2010-06-10 15:19
    Ocena: 1.33 / 5
    BZWBK to dno!!

    Opiszę swój przypadek. Może napiszę na początku, że ten bank okradł mnie!!!! Niestety nie mają dobrego systemu, który jak dowiedziałem się od doradcy w placówce banku w Bydgoszczy przy ul. Kijowskiej jest w fazie udoskonalania.

    Założyłem rachunek 10.03.2010 skłoniony reklamą BZWBK w tv i żałuję tej decyzji skuszony możliwością otrzymania 100 zł. Od samego początku wszystko jest nie tak. Już w dniu 31.03.2010 stwierdziłem iż pojawiła się w historii transakcji dziwna pozycja obciążająca moje konto na -2,01 zł ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,,. Dodam, że nie mam możliwości zrobienia debetu, nie mam kredytu itp. Złożyłem reklamację osobiście w placówce banku na Kijowskiej. Pan stwierdził iż nie powinno być problemu z jej uwzględnieniem. Rzeczywiście po kilku dniach kwota reklamowana pojawiła się na moim koncie. Następnym przypadkiem który dalej powodował moje zniechęcenie do wyżej wymienionego banku to brak możliwości korzystania w pełni z zgromadzonych na rachunku pieniędzy. Zablokowano mi z niejasnego powodu blisko 2000 zł. Oczywiście kolejna wizyta w banku u doradcy, kilka telefonów i ręczne odblokowywanie moich pieniędzy. Straciłem czas i niepotrzebne nerwy. Następny przypadek to ponownie jakaś dziwna pozycja w historii z 31.05.2010 : ,,korekta odsetek WN z powodu transakcji antydatowych,, na kwotę -2,38 oraz zabrano mi -2,00 zł za ubezpieczenie karty. Dodam iż przy zakładaniu konta nie było tu mowy o tej pozycji (wypytywałem dokładnie o koszty prowadzenia). Również w dniu 31.05.2010 pojawiła się ta sama pozycja która ujawniła się po 20 dniach od założenia konta ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,, na kwotę -320,50 zł !!! Z tego co dowiedziałem się telefonicznie reklamacja nie została uznana i czekam na list z dokładnymi wyjaśnieniami Dlaczego???? Z tego co się dowiedziałem od doradcy to związane jest to z zakładaniem lokat przez internet. Mechanizm myślę będzie polegać na tym iż jeżeli zakłada się lokatę przez internet po godzinie ok. 20.30 (przerwa konserwacyjna) to ,, założona,, lokata nie jest widoczna na stronie i człowiek próbuję założyć jeszcze raz i jeszcze nie widząc efektów swoich poczynań. W tym momencie wpadamy w pułapkę polegającą na tym iż system w jakiś sposób twierdzi iż brak jest środków (robię niby debet zakładają lokatę podwójnie, potrójnie itd ) i nalicza odsetki w wysokości 4-krotności stopy lombardowej. I teraz dlaczego mam za to płacić!!! Mam zapłacić za błędny system!!! Odsetki jakie uzyskałem z założonych lokat to może 50 zł a bank chce mnie OKRAŚĆ na 320,50 zł. Dodam, iż bank nie jest konsekwentny w swoich decyzjach ponieważ za pierwszym razem reklamacja została uwzględniona. Za swój cel postawiłem sobie opisać w każdym możliwym miejscu zaistniałą sytuację z pseudo bankiem !!!! Jeżeli ktoś ma pytania dotyczącej tej sprawy proszę pisać na lokalny_patriota1@gazeta.pl (prasa, TV) bardzo chętnie podzielę się szczegółami.
    Zaletybrak
    Wadysame
    3 miesiące
  • ~grzego79 / 2010-05-27 22:36
    Ocena: 4.00 / 5
    Klientem BZWBK jestem faktycznie od dwóch dni.O bankowości elektronicznej tego banku wiem niewiele, bo jeszce nie mam aktywnego BZWBK24.Jednakże chcę pochwalić szybkie- w porównaniu z wieloma innymi bankami-tempo w jakim udało mi się założyć rachunek za pośrednictwem kuriera. Wniosek złożyłem w czwartek, a w poniedziałek następnego tygodnia pojawił się u mnie kurier z umową. W piśmie z banku zawarta była informacja,że na aktywowanie konta będę musiał czekać co najmniej pięć dni-licząc od daty dotarcia dokumentów do centrali banku. Tymczasem już we wtorek otrzymałem wiadomość, że konto mam aktywne, a w środę wykonałem pierwszą płatność kartą. Nie dostałem tylko numeru PIN do BZWBK.Czekam na niego-pdobnie jak na obiecaną stówkę.A czy konto będzie faktycznie zarabiające, to zależy już tylko ode mnie i i od tego ile płatości w miesiącu wykonam kartą płatniczą.
    2 dni
  • ~małgosia / 2010-05-15 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę 20 zł miesięcznie a oni nawet przelewu z tego samego banku nie potrafią zrobić w ten sam dzień ale 3 dni póżniej i to ma być dobry system elektroniczny? Ja się pytam, przecież oni mają co tydzien jakieś prace konserwacyjne, to samo już świadczy o nich. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~karol / 2010-05-15 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę po 30zł miesiecznie za konto a jak czekam na pieniądze z innego numeru konta też z WBK to przelew potrafi iść dwa nawet 3 dni. No przepraszam ale mam konto na maksa także chce też cośod nich.
    Zaletyżadnych
    Wadystrasznie wolny i bardzo dużo prac konserwacyjnych
  • ~Edyta / 2010-01-17 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy byłam posiadaczem konta w BZW BK, moje pierwsze konto, jednak gdy chciałam zamknąć je na ul. Legionowej Pani z radością oznajmiła,że nie mogę ponieważ do konta był pełnomocnik a przy zamykaniu nieobecny. To ja nadaje pełnomocnictwo i je odbieram!!! Kolejne chciałam zamknąć na Pałacowej u Pani w ciąży M.W. brak kompetencji, trzeba na zwolnienie odejść jak się nie chce pracować! Pani ta odesłała mnie na Swiętojanską aby zamknąć konto, bo tu otwierałam. I tu ku mojemu zdziwieniu pierwszy raz obsłużona zostałam miło przez Panią Joannę, młoda, krótkie włosy. Mimo, że zamykałam konto i dla P. Joanny było to zajęcie bezproduktywne zajęła się mną profesjonalnie i na koniec dała wizytówkę, jeżeli komuś polecę to tylko obsługę u tego pracownika.
  • ~agab / 2009-08-10 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    wiem ze tego niepokarza ale powinnam to napiac .
    1. zmieniaja na koncie kwoty i opłaty nieinformujac otym.
    2. pobrali mi opłate 5 zł ale niewiem zaco.
    3. kantuja jak sie da.
    4. nieinteresuja sie klientem
    5. maja ze wszystkim problem.
    6. jua z tego konta rezygnuje miało byc wszystko zadarmo dla komta do 30 lat a i tak zdzieraja
    jestem niezadowolona
    Zaletyniema
    Wadyolewaja wszystkich i podnosza stawki opłat
    3lata
  • ~DANUTA / 2009-06-12 00:41
    Jestem klientką BZWBK w Bydgoszczy przy ul. Szubińskiej 83 chciałabym podziękować Pani dyrektor Wożniak Alinie to jedna a najlepszych Dyrektorów , która ma zawsze czas na wysłuchanie opinie klientów swojego banku, jak również zawsze służy pomocą i radą w załatwieniu wszystkich spraw.
    Jest to cudowna osoba z wysoką kultura osobistą i dużą wiedzą .
    Pani doradcy VIP Pietrrzak Teresie, która ma zawsze uśmiechnięta buzię , tyle cierpliwości i ciepła dla swoich klientów , chociaż nie zawsze jest łatwo z klientami. W jej gabinecie zawsze panuje bardzo miła atmosfera .
    Jak również Pani kasjerce Beatce Grosiak , bardzo niewiele jest tak wspaniałych kasjerek jak ona.
    Życzyłabym Dyrekcji BZWBK , żeby w swoich szeregach miała tylko tak wspaniałych pracowników jak w odddziale Bydgoszcz ul. Szubińska 83.
    Czego nie można powiedziec o oddziale w Bydgoszcz-Osowa Góra, tam są zawsze bardzo długie kolejki , przeważnie jest czynna tylko jedna kasa. Stanowczo wolę wszystkie swoje sprawy załatwiać przy ul. Szubińskiej83.
    Wdzięczna klienta Danuta Z.
  • ~lo0kash / 2008-12-30 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    W bzwbk24 mam wszsytko co trzeba - zakladanie lokat, przelewy do innych bankow, w tym zagraniczne!. Prosta i bezpieczna autoryzacja operacji przez sms token. Brak uciazliwych list z kodami.
    Tokeny wysylaja nawet na numery zagranicznych komorek. Nie mam zastrzezen.
    Zaletyelastyczny serwis, spelnia wysztkie moje wymagania
    Wadymogloby byc wiecej bezplatnych tokenow :)
    kilka lat
  • ~gajusz / 2008-12-12 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Może i jest to dobry Bank ale niestety koszty utrzymania konta są wysokie
    Koszty kredytów są wysokie
    Koszty kart kredytowych są wysokie.
    Są jakieś niby promocje ale raczej kierowane do nowych klientów.
    Nie istnieje tzw system lojalnościowy.

    przykład.
    Jeśli zawarliście z Bankiem umowę kredytu gotówkowego powiedzmy przed kilkoma laty, a w między czasie te same kredyty w promocjach dla nowych klientów były o wiele korzystniejsze niż wasz to nie spodziewajcie się by Bank zrobił cokolwiek by zastosować te nowe zasady i dla was.

    Bardzo miła obsługa przy okienkach, niestety nieliczna co powoduje wieczne kleiki (z obserwacji mojego Banku). Widać tu ewidentne przesunięcie proporcji urzędnik/obsługa klienta w kierunku tego pierwszego.
    Zaletyniezły system obsługi elektronicznej.
    WadyKOSZTY ponoszone przez klienta.
    od początku jego istnienia na rynku
  • wisznia63 / 2008-10-17 18:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Pełny profesjonalizm,łatwosc tranzakcji,szeroki dostęp do ofert.
  • ~KAC / 2008-10-15 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    I tak to się nie ukaże bo już napisałem negatywną opinię na chyba "bozo" i nie pokazała się. Totalnie olewają klienta. Złożyłem wniosek internetowy z 5 dni temu i nikt się nie odezwał. A chciałem im powierzyć sporą kasę, parę nowych samochodów, niech się bujają i wypłacają prowizje.....
  • ~Rhia / 2008-03-27 12:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona w stu procentach, ale może to i dlatego, że nie mam sporych wymagań.

    Bardzo prosta jest obsługa konta, płatności niedrogie.

    Największym minusem było to, że po przeprowadzce w moim mieście nie było tego banku, ale niedawno otworzyli oddział, a z nim rozrzucili kilka bankomatów.

    W najbliższym czasie na pewno nie zrezygnuję z tego banku.
  • ~daniel / 2008-03-20 10:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracowałem w BZWBK przez 6 lat i może nie jestem obiektywny, ale przyznać trzeba, że usługi elektroniczne mają jedne z najlepszych.
    W porównaniu do innych banków naprawdę się wyróżniają.
    Dobre zabezpieczenia, SMS kod jako pierwsi w kraju, funkcjonalność dodatkowa (alerty, powiązanie z funduszami itp.)
    Zalety- prostota i funkcjonalnosc, darmowe konto dla ludzi w wieku <30
    Wady- być może stary już wygląd, ale i praktyczny.
    9 lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929