Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1224 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~saper / 2016-03-01 16:07
    Jestem starym klientem w banku bzwbk od 15 lat i powiem wam ze jak bym nie miał zadurzenia w tym banku to już by mnie tu nie było po pierwsze nie wieźcie w jakieś nagrody z tego banku to totalna lipa po drugie kadra w tym banku to jakaś pomyłka po trzecie tylko patrzą jak cie zadurzyć i zrobić z ciebie niewolnika po czwarte nawet na moim przypadku są wycieki z banku o twoim stanie konta do pracodawcy gdy to zgłosiłem to chcieli mnie tak załatwić ze hoho własnie sprawa lada dzień dostanie się do prokuratury po szóste same oszusty teraz tylko czekam jak mi zaczynom utrudniać zycie
    Zaletyjak cie wykołować
    Wadystary sprzęt i wiecznie nie działa
    szkoda pisać
  • ~Dorota / 2016-02-23 17:08
    Oddział Polkowice , okrojony z trzech do jednego. Po raz trzeci w tym miesiącu korzystałam i po raz trzeci zagotowało się we mnie. Stanowisk 5 ale obsługują tylko 2 za każdym razem panie tłumaczą , że dziś są w okrojonym składzie , ale skład jest okrojony nieustannie ze szkodą dla czekających klientów. Najkrótsze oczekiwanie trwało pół godziny , a dziś zgroza ,na zrobienie szybkiej wpłaty czekałam od 15.35 do 16.25. Klientów kilku i totalna niemożność . Myślę, że BZ powinno informować na wejściu , że zdrowiej dla klienta będzię omijać go z daleka.
  • ~Kasia / 2016-02-20 18:09
    Ten bank to koszmar. Starałam się o kredyt mieszkaniowy MDM i we wniosku zaznaczyłam,że chcę raty malejące. Szybko dostałam odpowiedź,że decyzja jest pozytywna i umówiłam sobie notariusza. Po tej decyzji poprosiłam o przesłanie mi na e-maila umowę w celu sprawdzenia. Gdy wydrukowałam sobie umowę odrazu zauważyłam,że spłata kredytu nastąpi w ratach równych. Zadzwoniłam do banku,żeby to wyjaśnić to powiedzieli mi,że był to błąd pracownika i nic już nie można z tym zrobić. Słowa pracownika i dyrektora oddziału "bierze Pani albo nie bierze i tyle w tym temacie". Szok i jeszcze raz szok.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    na dzień podpisania umowy stratna byłabym 8 tys.a później to już nie chce myśleć ile.
  • ~klientka bzwbk / 2016-02-12 19:16
    Bank koszmarny,beznadziejny giną dokumenty klientów,żadnych konkretnych informacji nikt nic nie wie.Obsługa niedouczona.Po co to w ogóle istnieje,Nie polecam!!!!!!!!!!!!
  • ~dece / 2016-02-12 06:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaba obsluga
  • ~Tadeusz / 2016-01-31 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią i do tego kłamią, nie dopuszczają do wiadomości,że bankomat-wpłatomat też się psuje i okrada ludzi. Nie polecam.
  • ~klawy / 2016-01-25 20:24
    ej no słabo tam jest, mialem konto i zmienilem bo opłaty duze, teraz Raiffeisen od prawie roku, wszystko sprawnie,obsluga dobra, place malo a zarabiam, polecam konto
  • ~kasia / 2016-01-01 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar jestem klientką Banku w Białej, obsługa bez znajomości przepisów, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania, musi dzwonić po informacje do ?
    Zaletycentrum miasta
    Wadybrak kompetencji obsługi
  • ~klientka / 2015-12-11 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem NIE WARTO!
    Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w
    błąd i fuzja banków
  • ~Gosia / 2015-11-12 13:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką tego banku od około 10 lat. Bardzo zadowolona. Przejrzysty interfejs. Trochę go ostatnio podkręcili, niepotrzebnie, ale to co podstawowe najważniejsze ma być przejrzyste - zostało. Żeby załatwić jakieś rzeczy w placówce, nigdy nie było problemu. Nigdy nie było kolejek. Niemalże wszystko internetowo załatwiam.
    ZaletyPrzejrzysty interfejs. Niskie opłaty (mam konto <30)
    WadyCzęste zmieniające się regulaminy opłat. Placówki banku czynne do 17:00.
    10 lat
  • ~Klient / 2015-09-08 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie bo kasa nie ma! Mogę natomiast zamówić bilon! Jest wtorek 10.30 Pani w oddziale w Olsztynie na ul. Wilczyńskiego poinformowała mnie, że dopiero jutro może złożyć zamówienie na bilon i może w piątek uda się wypłacić. Nie pytam już nawet o wysokość prowizji od wypłaty. Odpuszczam, Dziękuję. Rozważam rozwiązanie rachunku w BZ WBK.
    WadyDrogo, brak bilonu, prowizje za wszytko!
  • ~ina / 2015-08-25 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa - jestem klientem od czasu przejęcia KredytBanku przez BZWBK i widać masakryczne różnice - zmiana taryfikatora regularnie co 2-3 m-ce, przedtem przez 3 lata miałam wszystko stałe, ba nawet nastąpiła jedna zmiana na korzyść klienta, tu odwrotnie - pozabierane przywileje, co chwila mail zapowiadający zmiany, a Ty człowieku szukaj w tych drobnych tabelkach co uległo tym razem modyfikacji.
    Na chacie nie można uzyskać żadnej konkretnej odpowiedzi, nr tel. jaki podają 19999 wieje grozą, bo żaden operator nie podaje kosztu połączenia z taką numeracją, ustalenie tego w Plusie zajęło 45 min. Jeden wielki minus....
    Zaletybrak
    Wadyj.w. brak najmniejszej dbałości o klienta
  • ~dawna klientka / 2015-07-24 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę w banku bzwbk w zielonej górze w filii obok mc'donalda jestem bardzo rozczarowana. Bank pracuje do godziny 17, kiedy pilnie potrzebowałam wyciągnąć z konta walutowego funty jakiś miesiąc temu zjawiłam się w banku kolo godziny 15.20 byłam w kolejce jako druga, przede mną Pan w kolejce sprawę załatwiał ok 40 minut w tym czasie za mną ustawiła się dość spora kolejka a Pan który obsługiwał najprawdopodobniej dopiero się uczył gdyż szło to dość mozolnie i co chwilę podchodził ktoś i mu pomagał. Jednak dążę do tego iż Pani siedząca obok widząc spora kolejkę oraz fakt że bardzo się przyciągało nie zrobiła nic!!! A ponadto kiedy dobił am się do okienka godzinę przed zamknięciem banku stwierdziła że funtów mi nie da bo ' ona już sobie policzyła pieniążki ". Ja rozumiem gdybym przyszła 5 minut przed zamknięciem. Ale nie dość ze straciłam prawie godzinę to jeszcze nie zostałam obsłużona. Ponadto prócz obsługi również nie jestem zadowolona z oferty i ciągłych kosztów nie wiadomo za co gdzie konto miało być całkowicie darmowe. Na szczęście już zmieniłam bank.
  • ~Kamil Szczepański / 2015-06-24 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bankowość internetowa i mobilna w tym banku to jakaś porażka nie dorównują innym jeżeli chodzi o możliwości. Polecam mBank :)
    Zalety-
    WadyKiepska bankowość mobilna, niemiła obsługa
  • ~Alicja / 2015-06-16 08:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i nie straszcie tym bankiem. Zapraszam do oddziału w Sieradzu, bardzo miła i fachowa obsługa. Pracująca tam pani Dorota to profesjonalistka i nie tylko ona. Po przejściu z KB do BZWBK zaproponowano mi nowe konto 1 2 3.
    Zaletyprowadzenie konta i przelewy bezpłatne, nagrody za wpływy i za wykonanie przelewów, niewielka opłata za kartę.
    Wadywypłaty z bankomatu tylko tego banku bezpłatne. opłata roczna za limit kredytowy nawet gdy z niego nie korzystam
  • ~Sebastian / 2015-06-11 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej podjetej gotowki a te leniwe ... nawet nie racza zagladnac w monitoring gdzie wszystko widac i sprawe umarzaja. Nie polecam - Porazka!!!

    Zaletybrak
    WadyLenistwo, zlodzieje
  • ~aer / 2015-05-25 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed podpisaniem umowy.niezetalna obsluga
  • ~klient 8 lat / 2015-04-24 15:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam - co chwila zmiana opłat i prowizji na niekorzyść klienta, wysokie oprocentowanie, ciągła zmiana rodzai kont i ofert, człowiek nie nadąża co jest a czego nie ma, z chwilą zamknięcia konta nadal jest aktywne, brak stałości warunków zwolnień z opłat, itp.
    Konto darmowe <30 darmowe było do 26 rou życia a nie do 30-go.
    ZaletyReklamacje są uwzględniane pozytywnie, bezpieczne przelewy, obsługa ok
    WadyDużo
    8 LAT
  • ~Maciek / 2015-04-18 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od 16-tu lat i jak na początku byłem bardzo zadowolony tak teraz uważam że BZ WBK otwiera ranking najgorszych banków. Przez zupełny przypadek około sześć miesięcy temu zobaczyłem , że bank zaczął mi pobierać różne dodatkowe opłaty (karta bankomatowa, prowadzenie konta i jakieś ubezpieczenie) uzbierało się tego wszystkiego około 20 złotych miesięcznie. Gdy zadzwoniłem na infolinie z pytaniem co jest grane skoro do tej pory nie było takich kosztów pani odpowiedziała mi, że zmieniły się regulaminy i dostałem taką informację droga elektroniczną (nie mailem lecz po zalogowaniu się do BZWBK24). Zrobione po cichu, ale pomyślałem no cóż trzeba było sprawdzać wiadomości. Poszedłem bo oddziału by zrezygnować z konta (grudzień 2014) a tam zaoferowano mi zupełnie darmowe konto „Godne Polecenia” wraz z darmową kartą. Zgodziłem się bo mieszkając zagranicą potrzebowałem tego konta jedynie do przelewów gotówki z zagranicznego konta na bieżące wydatki w Polsce. Jakie było moje zdziwienie, jak po raptem dwóch miesiącach znów zaczęli mnie obciążać za kartę ale tym razem już nie 5 zł jak poprzednio, a 7 zł… Czara goryczy się przelała i postanowiłem zrezygnować z usług tych oszustów. Zgłosiłem reklamację, że nie zgadzam się na nowy regulamin i stawki za usługi i zażądałem zwrotu pobranych opłat wraz z ustawowymi odsetkami. Na szczęście kilka dni temu zwrócili pieniądze bo musieli. Pozostało mi jeszcze kilka rat kredytu u nich a później już nie chcę o nich słyszeć! Na marginesie kursy walut maja najgorsze z możliwych a dodatkowo przy wymianie pobierają prowizję. Reasumując moje „wylewności” to odradzam wszystkim jakiekolwiek interesy z tymi naciągaczami!
    Zaletybrak
    Wadyjest ich wiele
    16 lat
  • ~Krzys6106 / 2015-04-10 20:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem drugi raz BZWBK.
    Źle zrobiłem bo do tej samej wody dwa razy się nie wchodzi.
    Pierwszym razem było tak samo, czyli wszystko było za darmo, następnie wprowadzali cichuteńko , bez pisemnego powiadomienia, kolejno opłaty za wydanie karty, za korzystanie z karty za konto wreszcie ich pazerność sięgnęła zenitu - pobierali za prowadzenie konta dwa razy w miesiącu bo opłata była tak duża.
    Jak stracili klientów zaczęli zachowywać się normalnie. Czyli AVOKADO, KONTO GODNE POLECENIA i oczywiście budowa wizerunku w mediach - stale lecące reklamy. Nakłonili kolejnych naiwnych do założenia rachunków i ponownie przystąpili do oszukańczych praktyk- czyli znowu po cichu bez wysyłania pisemnych informacji wprowadzili opłatę za kartę. Zachowanie iście szczeniackie i gówniarskie. Miarą tych zachowań nie jest wiek , ale sposób zachowania i stosowane metody. Tu widać mamy doczynienia ze szczeniactwem 50 i 60 latków z Zarządu BZWBK. Mali żałośni ludzie chowający się za panienkami z infolinii.
    OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM
    Ponadto stale kolejki.
    ZaletyBRAK
    WadyLekceważenie klienta, Szczeniackie metody Zarządu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1554
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1224
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 986
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078