Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2017-02-17 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Złodzieje. Karta do konta niby bezpłatna ale, złodzieje z bzwbk na koniec roku 206 pobrali 90 zł. za kartę. Naliczane opłaty-włośnie opłaty niczym nie uzasadnione!!! A to 5 zł a to 9zł i takich opłat w m-cu kilkanaście. Na prośbę o uzasadnienie zasłonięto się wyimaginowanymi przepisami. Na prośbę o wyciąg odmowa!!!Zgłaszam sprawę do Komisji Nadzoru Bankowego.Ludzie uciekamy z tego banku!!!
    ZaletyŻADNYCH ZALET !!
    WadywADĄ JEST TO ŻE TEN ZŁODZIEJSKI BANK JESZCZE FUNKCJONUJE!!
  • ~Kil / 2016-12-05 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle Nie polecam tego banku Co innego mówią Co innego robią Byle złapać klienta i kasę zebrać Szczególnie nie polecam ich promocji na nc+ Nic nie zwrócili i za kartę kasę pobrali A miolo być tak pięknie ;-) Ja szybko zamykam swoje konto i nigdy do nich nie wrócę
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~kasia / 2016-10-06 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywną oceną Banku. Otóz posiadam lokatę, z ktorej środki po okresie obrachunkowym mają zostać przeniesione na rachunek oszczędnościowy. Jest on płatny 1 zl za mies. Nie słyszałam takich praktyk bankowych, aby płacić prowizje od lokaty.Jestem zbulwersowana,tym bardziej ze oprocentowanie lokat w banku jest słabe. NIE polecam banku, pracownicy są leniwi, ostatnio zostałam skierowana z oddziału na infolinię, aby dokonać likwidacji karty kredytowej. Karygodne zachowanie pracownika, wybieram się do oddziałU, aby dokonać operacji a pracownik mi oświadcza, ze on nie może zrezygnować z karty i podaje telefon infolinii.
    Nie polecam tego banku
    WadyNIE POLECAM
  • ~Klaudiusz / 2016-09-13 12:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejki a panie w niektórych okienkach się nudza, straszna dluzyzna i to nie pierwszy raz. Czekam 40min a kolejka nie posunęła się nawet o jeden numerek do przodu. Oddział nr 1 Inowrocław
    WadyKolejki
  • ~Kaaaa / 2016-08-24 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    BZWBK najgorszy bank z jakim się spotkałam. Za wszystko trzeba płacić, a w placówkach nie da się nic załatwić, próbują naciągać ludzi nie mówiąc szczegółów odnośnie kart, dostałam informacje korzystne, reszty nie usłyszałam. Jestem bardzo niezadowolona, na rachunku bankowym straciłam 5 zl nie wiadomo za co i 7 zł za prowadzenie konta w banku. Chyba zaden bank nie jest tak nieopłacalny jak ten. Opłata za sms kody, wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z innych bankomatów. Bardzo nie polecam
    ZaletyZero
    WadyTylko wady
  • ~Joanna / 2016-08-22 20:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta zarówno w oddziałach jak i na infolinii. Sprzeczne informacje podawane przez konsultantów infolinii i brak precyzyjnych i stałych informacji dotyczących zapytań oraz kwot pieniężnych. Można stwierdzić ze jest to raczej "cyrk" a nie bank operujący pieniędzmi. Częste problemy z systemem, rozbieżność informacji udzielanych klientom online i w oddziałach co powoduje konieczność wielokrotnego wyjaśniania spraw i udawania się osobiście do oddziałów.Nawet interwencja u pracowników na wyższych szczeblach tego banku nie jest zadawalająca, pokazuje, że nie radzą sobie ze zgłaszanymi przez klientów sprawami.
    Napisanie reklamacji wiąże się z ponad 30 dniowym oczekiwaniem na odpowiedz,o czym informuje konsultant już w momencie składania reklamacji na infolinii. Ogólnie rzecz ujmując Bank Zachodni ma klienta " gdzieś", potrafi jednak mamić go bezpłatnym kontem i kartą za które w krótkim czasie wprowadza wysokie opłaty. Ciężko nazwać ten bank wiarygodnym i przyjaznym dla klienta z wyżej wymienionych powodów.Wspomnę jeszcze o trudnościach w wyrabianiu kart do konta. Wnioski pozostają bez skutku i reakcji banku. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!.
    ZaletyDość ciekawa oferta ale na krotki czas.
    Wadywyżej opisane.Instytucja zdecydowanie niewiarygodna.
    kilka lat
  • ~FHULW / 2016-08-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    lichwiarski bank oszukuje klientów, PODWYŻKĘ prowizji za wpłaty gotówkowe zamknięte przeprowadzili w taki sposób, aby klient nie zorientował się że jego to też dotyczy. Nastepnie robią wyrównanie po PÓŁTOREJ miesiąca! Ukradli mi w ten sposób w 1 1/2 miesiąca ok. 6000zł. ZENADA
    Zaletybyły w kredyt banku przed połączeniem
    Wadywprowadzają zmiany prowizji w taki sposób aby klient myślał że to go nie dotyczy - straciłem w PÓŁTOREJ MIESIĄCA ok.6.000zł
    korzystałem przez parę lat a oni mnie potraktowali, ŻENADA
  • ~MAGDA / 2016-07-03 09:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeniosłam się do BZ WBK kierując się rankingiem kont osobistych, w którym to w/w bank był na 3 miejscu. W praktyce szybko przekonałam się ,że nie jest to bank przyjazny dla ludzi. Założyłam "konto oszczędnościowe a la lokata" i doświadczyłam niemiłego rozczarowania, gdyż okazało się, że prowizja za każdy przelew elektroniczny(nawet na rachunek własny)wynosi 20 zł !!! Nieświadoma kosztów wykonałam ich 4, bo prowizja jest naliczana nie na bieżąco przy każdym przelewie, ale łącznie na koniec miesiąca(celowo?). Już zrezygnowałam z tego lichwiarskiego konta i ostrzegam innych potencjalnych amatorów tej oferty.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie prowizje,a niskie oprocentowanie oszczędności,wiele "haczyków" w ofertach banku.
    1 miesiąc
  • ~daras / 2016-06-28 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    współpracowałem z tym bankiem kilka lat niestety w zeszłym roku bank zaczął naliczać prowizję od wypłat gotówkowych z bankomatów odwołanie nic nie dało podobno było to ujęte w wiadomościach których są setki pomogła dopiero zmiana konta,teraz chciałem żeby bank udzielił mi kredytu po dwóch tygodniach załatwiania kserowania i wysyłania stert dokumentów miła pani powiedziała mi że jednak nie da rady
  • ~mimil / 2016-06-02 12:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeżeli chodzi o zmiany, to uwagę zwraca ciągła zmiana warunków korzystania praktycznie wszystkich rodzajów usług. Niestety bez żadnych pozytywnych aspektów dla klienta. W przypadku kart kredytowych to w zasadzie narzędzie do wyciągania pieniędzy - teraz jeż bez wartości dodanej. Kiedyś np. karty kredytowe posiadały ubezpieczenie podróżnicze, teraz też posiadają, ale warunki ogólne tak zmieniono że nie sposób się na nie załapać. Nie daj Boże, żeby komuś się coś stało i chciał z tego skorzystać. Oferta kredytowa to jest zupełna porażka. Nie dość że drogo, to biorąc kredyt w BZWBK, można wplątać się w niezły syf. Umowy są tak w bezczelny i chamski sposób skonstruowane, że nim się wyjdzie z Banku po podpisaniu umowy, to można mieć podniesione oprocentowanie. Warunki jego zmiany to chyba jest jedna strona umowy. Takiego syfu to nawet w citibanku nie ma. Stawka oprocentowania ustalona jest o stałą marże plus WIBOR. Co ciekawe, z systemu nie da się wydrukować umowy, żeby można ją było przeczytać przed podpisaniem.
    ZaletyW mirę przyjazny i prosty system informatyczny. Łatwe i szybkie uzyskanie kredytów (nie biorę ich z uwagi na to co napisałem powyżej).
    WadyCiągle zmieniające się warunki prowadzania rachunku. Dodatkowo warunki umowy o kredyt to jest zwykłe bandyctwo i chamstowo w zakresie zmiany oprocentowania i marży.
  • ~Klient / 2016-04-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Santader Consumer Bank, główny udziałowiec WZWBK okrada klientów na podstawie niezgodnych z prawem umów na tzw kredyty frankowe. Lobby, które kłamie całemu społeczeństwu, że poniesie stratę to nic innego jak złapany na kradzieży złodziej, który skomle, że utraci to co ukradł.
    Zaletynie widzę
    Wadynie jest to bank polski, zyski wypompowuje za granicę,
    od 2008 r i po spłacie 8 lat mam prawie 2 razy więcej do oddania niż wziąłem.
  • ~Maja / 2016-04-03 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel na niczym się nie zna.Brak kompetencji.Jako były bankowiec, inny bank/teraz emerytura/podpowiadam pracownicy co ma robić w systemie.Na moim kredycie hipotecznym wielki bajzel.Strasznie się pogubili przez te kredyty walutowe.Poprosiłam o harmonogram od początku , kiedy wzięłam kredyt.Poprosiłam tez o wpływy i wypływy z konta.Ciekawe jak to zrobią, kredyt był mi udzielony w KB.Nie mogę się doliczyć ponad 11.000CHF.
    ZaletyBrak
    Wadybrak wiedzy produktowej i nie tylko.Ogólnie bajzel.
    mam tylko konto do obsługi kredytu.Nie płacę.
  • ~niefrankowski / 2016-04-03 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest jednym z liderów umoczonych w kredyty pseudo-frankowe. W latach 2005-2010 uprawiał misseling. Wprowadzał Klientów w błąd. Prezes banku w 2005 roku napisał opinię do Związku Banków Polskich, by zakazac sprzedaży takich kredytów w związku z ryzykiem walutowym, nie dopasowaniem oferty do Klienta indywidualnego, możliwymi problemami w przyszłości. Pomimo tego bank sprzedawał takie kredyty, co więcej nie maił franków, więc wymyślił, że będzie pożyczał złotówki, ale Klientowi zapisze, że jest mu winien franki. Bank samodzielnie ustala kurs franka co jest jednostronnym decydowaniem o zobowiązaniu Klienta. UOKiK takich praktyk zakazał wpisując odpowiednie klauzula zakazane pod nr 3178,3179. A w myśl polskiego prawa takie zapisy nie wiążą Klienta.
    Zaletybrak
    WadyOszukiwanie Klientów, lichfa, wprowadzanie w błąd celem maksymalizacji zysku kosztem pojedynczego konsumenta
    kredyt 400tys, wpłacone do banku 200 tys, bank oczekuje jeszcze 700tys kapitału + odsetki
  • ~MARIA / 2016-03-13 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi. Zostałam klientką tego banku jakieś 23 lata temu. Na skutek ich pazerności wyniosłam się do innego, ale że miałam u nich kredyt hipoteczny we frankach zostawiłam sobie konto, za pośrednictwem którego o systematycznie spłacałam. Resztkę musiałam spłacić jednorazowo i dałam się namówić na kartę kredytową u nich. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!, spłacałam terminowi, a ciągle miałam jakieś zadłużenie. Do tego stopnia się "wkurzyłam", że jednorazowo spłaciłam wszystko i wymiksowałam się od niego. Tak dwadzieścia lat temu to był niezły bank, potem stopniowo schodził na psy, ale gdy związał się z santander (celo pisze z małej litery), to chyba zaczął się jego koniec. LICHWA w najczystszej postaci.
    Zaletybrak
    Wadylichwiastwo
    za długi i za dużo
  • ~saper / 2016-03-01 16:07
    Jestem starym klientem w banku bzwbk od 15 lat i powiem wam ze jak bym nie miał zadurzenia w tym banku to już by mnie tu nie było po pierwsze nie wieźcie w jakieś nagrody z tego banku to totalna lipa po drugie kadra w tym banku to jakaś pomyłka po trzecie tylko patrzą jak cie zadurzyć i zrobić z ciebie niewolnika po czwarte nawet na moim przypadku są wycieki z banku o twoim stanie konta do pracodawcy gdy to zgłosiłem to chcieli mnie tak załatwić ze hoho własnie sprawa lada dzień dostanie się do prokuratury po szóste same oszusty teraz tylko czekam jak mi zaczynom utrudniać zycie
    Zaletyjak cie wykołować
    Wadystary sprzęt i wiecznie nie działa
    szkoda pisać
  • ~Dorota / 2016-02-23 17:08
    Oddział Polkowice , okrojony z trzech do jednego. Po raz trzeci w tym miesiącu korzystałam i po raz trzeci zagotowało się we mnie. Stanowisk 5 ale obsługują tylko 2 za każdym razem panie tłumaczą , że dziś są w okrojonym składzie , ale skład jest okrojony nieustannie ze szkodą dla czekających klientów. Najkrótsze oczekiwanie trwało pół godziny , a dziś zgroza ,na zrobienie szybkiej wpłaty czekałam od 15.35 do 16.25. Klientów kilku i totalna niemożność . Myślę, że BZ powinno informować na wejściu , że zdrowiej dla klienta będzię omijać go z daleka.
  • ~Kasia / 2016-02-20 18:09
    Ten bank to koszmar. Starałam się o kredyt mieszkaniowy MDM i we wniosku zaznaczyłam,że chcę raty malejące. Szybko dostałam odpowiedź,że decyzja jest pozytywna i umówiłam sobie notariusza. Po tej decyzji poprosiłam o przesłanie mi na e-maila umowę w celu sprawdzenia. Gdy wydrukowałam sobie umowę odrazu zauważyłam,że spłata kredytu nastąpi w ratach równych. Zadzwoniłam do banku,żeby to wyjaśnić to powiedzieli mi,że był to błąd pracownika i nic już nie można z tym zrobić. Słowa pracownika i dyrektora oddziału "bierze Pani albo nie bierze i tyle w tym temacie". Szok i jeszcze raz szok.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    na dzień podpisania umowy stratna byłabym 8 tys.a później to już nie chce myśleć ile.
  • ~klientka bzwbk / 2016-02-12 19:16
    Bank koszmarny,beznadziejny giną dokumenty klientów,żadnych konkretnych informacji nikt nic nie wie.Obsługa niedouczona.Po co to w ogóle istnieje,Nie polecam!!!!!!!!!!!!
  • ~dece / 2016-02-12 06:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaba obsluga
  • ~Tadeusz / 2016-01-31 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią i do tego kłamią, nie dopuszczają do wiadomości,że bankomat-wpłatomat też się psuje i okrada ludzi. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009