Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maja / 2016-04-03 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel na niczym się nie zna.Brak kompetencji.Jako były bankowiec, inny bank/teraz emerytura/podpowiadam pracownicy co ma robić w systemie.Na moim kredycie hipotecznym wielki bajzel.Strasznie się pogubili przez te kredyty walutowe.Poprosiłam o harmonogram od początku , kiedy wzięłam kredyt.Poprosiłam tez o wpływy i wypływy z konta.Ciekawe jak to zrobią, kredyt był mi udzielony w KB.Nie mogę się doliczyć ponad 11.000CHF.
    ZaletyBrak
    Wadybrak wiedzy produktowej i nie tylko.Ogólnie bajzel.
    mam tylko konto do obsługi kredytu.Nie płacę.
  • ~niefrankowski / 2016-04-03 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest jednym z liderów umoczonych w kredyty pseudo-frankowe. W latach 2005-2010 uprawiał misseling. Wprowadzał Klientów w błąd. Prezes banku w 2005 roku napisał opinię do Związku Banków Polskich, by zakazac sprzedaży takich kredytów w związku z ryzykiem walutowym, nie dopasowaniem oferty do Klienta indywidualnego, możliwymi problemami w przyszłości. Pomimo tego bank sprzedawał takie kredyty, co więcej nie maił franków, więc wymyślił, że będzie pożyczał złotówki, ale Klientowi zapisze, że jest mu winien franki. Bank samodzielnie ustala kurs franka co jest jednostronnym decydowaniem o zobowiązaniu Klienta. UOKiK takich praktyk zakazał wpisując odpowiednie klauzula zakazane pod nr 3178,3179. A w myśl polskiego prawa takie zapisy nie wiążą Klienta.
    Zaletybrak
    WadyOszukiwanie Klientów, lichfa, wprowadzanie w błąd celem maksymalizacji zysku kosztem pojedynczego konsumenta
    kredyt 400tys, wpłacone do banku 200 tys, bank oczekuje jeszcze 700tys kapitału + odsetki
  • ~MARIA / 2016-03-13 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi. Zostałam klientką tego banku jakieś 23 lata temu. Na skutek ich pazerności wyniosłam się do innego, ale że miałam u nich kredyt hipoteczny we frankach zostawiłam sobie konto, za pośrednictwem którego o systematycznie spłacałam. Resztkę musiałam spłacić jednorazowo i dałam się namówić na kartę kredytową u nich. TRAGEDIA!!!!!!!!!!!, spłacałam terminowi, a ciągle miałam jakieś zadłużenie. Do tego stopnia się "wkurzyłam", że jednorazowo spłaciłam wszystko i wymiksowałam się od niego. Tak dwadzieścia lat temu to był niezły bank, potem stopniowo schodził na psy, ale gdy związał się z santander (celo pisze z małej litery), to chyba zaczął się jego koniec. LICHWA w najczystszej postaci.
    Zaletybrak
    Wadylichwiastwo
    za długi i za dużo
  • ~saper / 2016-03-01 16:07
    Jestem starym klientem w banku bzwbk od 15 lat i powiem wam ze jak bym nie miał zadurzenia w tym banku to już by mnie tu nie było po pierwsze nie wieźcie w jakieś nagrody z tego banku to totalna lipa po drugie kadra w tym banku to jakaś pomyłka po trzecie tylko patrzą jak cie zadurzyć i zrobić z ciebie niewolnika po czwarte nawet na moim przypadku są wycieki z banku o twoim stanie konta do pracodawcy gdy to zgłosiłem to chcieli mnie tak załatwić ze hoho własnie sprawa lada dzień dostanie się do prokuratury po szóste same oszusty teraz tylko czekam jak mi zaczynom utrudniać zycie
    Zaletyjak cie wykołować
    Wadystary sprzęt i wiecznie nie działa
    szkoda pisać
  • ~Dorota / 2016-02-23 17:08
    Oddział Polkowice , okrojony z trzech do jednego. Po raz trzeci w tym miesiącu korzystałam i po raz trzeci zagotowało się we mnie. Stanowisk 5 ale obsługują tylko 2 za każdym razem panie tłumaczą , że dziś są w okrojonym składzie , ale skład jest okrojony nieustannie ze szkodą dla czekających klientów. Najkrótsze oczekiwanie trwało pół godziny , a dziś zgroza ,na zrobienie szybkiej wpłaty czekałam od 15.35 do 16.25. Klientów kilku i totalna niemożność . Myślę, że BZ powinno informować na wejściu , że zdrowiej dla klienta będzię omijać go z daleka.
  • ~Kasia / 2016-02-20 18:09
    Ten bank to koszmar. Starałam się o kredyt mieszkaniowy MDM i we wniosku zaznaczyłam,że chcę raty malejące. Szybko dostałam odpowiedź,że decyzja jest pozytywna i umówiłam sobie notariusza. Po tej decyzji poprosiłam o przesłanie mi na e-maila umowę w celu sprawdzenia. Gdy wydrukowałam sobie umowę odrazu zauważyłam,że spłata kredytu nastąpi w ratach równych. Zadzwoniłam do banku,żeby to wyjaśnić to powiedzieli mi,że był to błąd pracownika i nic już nie można z tym zrobić. Słowa pracownika i dyrektora oddziału "bierze Pani albo nie bierze i tyle w tym temacie". Szok i jeszcze raz szok.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    na dzień podpisania umowy stratna byłabym 8 tys.a później to już nie chce myśleć ile.
  • ~klientka bzwbk / 2016-02-12 19:16
    Bank koszmarny,beznadziejny giną dokumenty klientów,żadnych konkretnych informacji nikt nic nie wie.Obsługa niedouczona.Po co to w ogóle istnieje,Nie polecam!!!!!!!!!!!!
  • ~dece / 2016-02-12 06:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaba obsluga
  • ~Tadeusz / 2016-01-31 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jak chce zdobyć klienta to wchodzi Ci wiadomo w co, a jak będziesz miał jakieś problemy z obsługą w tym banku to Cię spławią i do tego kłamią, nie dopuszczają do wiadomości,że bankomat-wpłatomat też się psuje i okrada ludzi. Nie polecam.
  • ~klawy / 2016-01-25 20:24
    ej no słabo tam jest, mialem konto i zmienilem bo opłaty duze, teraz Raiffeisen od prawie roku, wszystko sprawnie,obsluga dobra, place malo a zarabiam, polecam konto
  • ~kasia / 2016-01-01 21:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar jestem klientką Banku w Białej, obsługa bez znajomości przepisów, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania, musi dzwonić po informacje do ?
    Zaletycentrum miasta
    Wadybrak kompetencji obsługi
  • ~klientka / 2015-12-11 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem NIE WARTO!
    Posiadam konto w w/w banku i bardzo często jest problem z płatnościami kartą, oczywiście mając znaczną ilość środków na koncie. Ostatnio zrobiłam zakupy duże zakupy w markecie i chciałam zapłacić kartą okazało się, że "transakcja odrzucona".Pomijam wstyd,brak najpotrzebniejszych zakupów i stracony czas w sklepie.Jak tylko wyszłam ze sklepu to od razu zadzwoniłam do banku wbk,żeby wyjaśnić dlaczego mając środki nie mogłam zapłacić za zakupy.Okazało się ,że jest "globalna awaria" i nie wiedzą jak długo potrwa. Żałosne!!!Nawet głupiego "przepraszam" nie usłyszałam.Od wielu lat jestem klientką tego "banku" i to co się ostatnio dzieje to kupa śmiechu, a co by było gdybym zatankowała samochód do pełna i poszła zapłacić kartą.Awaria to jest definicja tego "banku"!!!
    Zaletybrak
    Wadyj.w
    błąd i fuzja banków
  • ~Gosia / 2015-11-12 13:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką tego banku od około 10 lat. Bardzo zadowolona. Przejrzysty interfejs. Trochę go ostatnio podkręcili, niepotrzebnie, ale to co podstawowe najważniejsze ma być przejrzyste - zostało. Żeby załatwić jakieś rzeczy w placówce, nigdy nie było problemu. Nigdy nie było kolejek. Niemalże wszystko internetowo załatwiam.
    ZaletyPrzejrzysty interfejs. Niskie opłaty (mam konto <30)
    WadyCzęste zmieniające się regulaminy opłat. Placówki banku czynne do 17:00.
    10 lat
  • ~Klient / 2015-09-08 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś koszmar. Nie mogę rozmienić na drobne 1000zł, nie mogę wypłacić w bilonie bo kasa nie ma! Mogę natomiast zamówić bilon! Jest wtorek 10.30 Pani w oddziale w Olsztynie na ul. Wilczyńskiego poinformowała mnie, że dopiero jutro może złożyć zamówienie na bilon i może w piątek uda się wypłacić. Nie pytam już nawet o wysokość prowizji od wypłaty. Odpuszczam, Dziękuję. Rozważam rozwiązanie rachunku w BZ WBK.
    WadyDrogo, brak bilonu, prowizje za wszytko!
  • ~ina / 2015-08-25 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa - jestem klientem od czasu przejęcia KredytBanku przez BZWBK i widać masakryczne różnice - zmiana taryfikatora regularnie co 2-3 m-ce, przedtem przez 3 lata miałam wszystko stałe, ba nawet nastąpiła jedna zmiana na korzyść klienta, tu odwrotnie - pozabierane przywileje, co chwila mail zapowiadający zmiany, a Ty człowieku szukaj w tych drobnych tabelkach co uległo tym razem modyfikacji.
    Na chacie nie można uzyskać żadnej konkretnej odpowiedzi, nr tel. jaki podają 19999 wieje grozą, bo żaden operator nie podaje kosztu połączenia z taką numeracją, ustalenie tego w Plusie zajęło 45 min. Jeden wielki minus....
    Zaletybrak
    Wadyj.w. brak najmniejszej dbałości o klienta
  • ~dawna klientka / 2015-07-24 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę w banku bzwbk w zielonej górze w filii obok mc'donalda jestem bardzo rozczarowana. Bank pracuje do godziny 17, kiedy pilnie potrzebowałam wyciągnąć z konta walutowego funty jakiś miesiąc temu zjawiłam się w banku kolo godziny 15.20 byłam w kolejce jako druga, przede mną Pan w kolejce sprawę załatwiał ok 40 minut w tym czasie za mną ustawiła się dość spora kolejka a Pan który obsługiwał najprawdopodobniej dopiero się uczył gdyż szło to dość mozolnie i co chwilę podchodził ktoś i mu pomagał. Jednak dążę do tego iż Pani siedząca obok widząc spora kolejkę oraz fakt że bardzo się przyciągało nie zrobiła nic!!! A ponadto kiedy dobił am się do okienka godzinę przed zamknięciem banku stwierdziła że funtów mi nie da bo ' ona już sobie policzyła pieniążki ". Ja rozumiem gdybym przyszła 5 minut przed zamknięciem. Ale nie dość ze straciłam prawie godzinę to jeszcze nie zostałam obsłużona. Ponadto prócz obsługi również nie jestem zadowolona z oferty i ciągłych kosztów nie wiadomo za co gdzie konto miało być całkowicie darmowe. Na szczęście już zmieniłam bank.
  • ~Kamil Szczepański / 2015-06-24 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bankowość internetowa i mobilna w tym banku to jakaś porażka nie dorównują innym jeżeli chodzi o możliwości. Polecam mBank :)
    Zalety-
    WadyKiepska bankowość mobilna, niemiła obsługa
  • ~Alicja / 2015-06-16 08:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i nie straszcie tym bankiem. Zapraszam do oddziału w Sieradzu, bardzo miła i fachowa obsługa. Pracująca tam pani Dorota to profesjonalistka i nie tylko ona. Po przejściu z KB do BZWBK zaproponowano mi nowe konto 1 2 3.
    Zaletyprowadzenie konta i przelewy bezpłatne, nagrody za wpływy i za wykonanie przelewów, niewielka opłata za kartę.
    Wadywypłaty z bankomatu tylko tego banku bezpłatne. opłata roczna za limit kredytowy nawet gdy z niego nie korzystam
  • ~Sebastian / 2015-06-11 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moge powiedziec tylko jedno o tym banku - ZŁODZIEJE!!! Bankomat nie wyplacil mi calej podjetej gotowki a te leniwe ... nawet nie racza zagladnac w monitoring gdzie wszystko widac i sprawe umarzaja. Nie polecam - Porazka!!!

    Zaletybrak
    WadyLenistwo, zlodzieje
  • ~aer / 2015-05-25 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. nie mila obsluga w sokolowie podlaskim. wprowadzanie klijeta w blad przed podpisaniem umowy.niezetalna obsluga
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929