Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2018-12-20 03:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto darmowe, ale choćby głupi dostęp do swoich pieniędzy płatny, co miesiąc za kartę, ew plus 5,- w innych niż WBK bankomatach, w oddziałach zazwyczaj kolejki, czas płynie leniwe, a infolinia? Nie dość że również płatna to chyba jest po to, jako informacja że jest coś takiego, poza tym ,że zapłaciłem za oczekiwanie kilkunasto minutowe, to tylko głos..... Przepraszamy, obecnie wszyscy konsultanci są zajęci, no i prawie dychę słuchania tych bzdur mnie kosztowało. Itp....itd...
    ZaletyInformacja platna
    WadyInformacja płatna
  • ~Suchar / 2018-12-19 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu miałem do czynienia... obsługa niekompetentna, z żadnym pytaniem do kogoś innego kierują, nikt niczego nie kryje że są braki. Zarówno BZW jak i SANTANDER to jeden wielki żart !!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNajgorszy bank
  • ~Miałam tam kredyt / 2018-12-19 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam KATEGORYCZNIE nawet największemu wrogowi! Banda idiotow, niepotrafiacych podać najprostszej informacji, na infolinii jest się przerzucanym do ogólnych punktów , nikt nic nie wie. Pracownicy na oddziale w Katowicach sami się przyznaja że mają bajzel i nie wiedzą z kim nawet rozmawiać by się czegoś dowiedzieć. Nie ma sposobności by się dodzwonić nawet na oddział dany, z każdą drobnostka trzeba się udać osobiście! Skandal w porównaniu do innych banków!
    Obsługa całkowicie niekompletna!
    Jedna wielka improwizacja!
    ZaletyBrak
    Wady...
  • ~Bea / 2018-12-15 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i tyle. Zmieniają darmowe konta w konta płatne bez możliwości zamknięcia przez internet. Nigdy więcej! Pozbyłam się konta w tym złodziejskim banku przy najbliższej okazji.
    Zalety-------------
    WadyNaliczane opłaty od prowadzenia konta, które było DARMOWE
  • ~olek / 2018-12-12 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    wbk poprostu nas sprzedali nasze dane przekazali innym bankom należy się dla nas odszkodowanie wstaniesz rano i nie będziesz miała pieniędzy na kącie ja rezygnuje z kąta
    Zaletynie ma
    Wadynajgorszy bank
  • ~kklzkk / 2018-12-08 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem kiedy muszę wykonać szybki przelew, po wejściu w aplikacje jedyne co mogę przeczytać to „przerwa techniczna” , „przerwa konserwacyjna”.
    Podkresle, ze trwająca wiele godzin, ostatnio średnio co kilka dni.

    Naprawdę w ostatnich miesiącach nie da się korzystać z aplikacji mobilnej, która wydaje mi się na te czasy pewną normą.

    Mam porownania z innymi kontami i tak samo jak bzwbk nie oceniałam najlepiej, tak i po „rewolucji” :) santander’a dobrze nie ocenie. Pora zamknąć konto :)
  • ~j.p / 2018-11-20 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam przyjemność. Dopóki było wbk nie miałam zastrzeżeń.Teraz?Banda oszustów.Naliczają sobie jakieś opłaty mimo,że konto mam darmowe,a wypałata gotówki w ich kasie 10 zł dla swoich klientów.Pomijając już fakt,że mam stare konto i do tej pory płaciłam 5 zł.Na infolinii otrzymałam informację,że zmieniły się opłaty. Alerty sms przychodzą po kilka ,nawet do 10 sztuk te same za co naliczają koszty ,ale bank twierdzi,że wina nie jest po ich stronie ..,a czyjej ,mój telefon sam do siebie wysyła smsy z ich banku? Za wszystko się płaci,infolinia nie miła,placówki zatrudniają ludzi ,którzy nie znają podstaw prawa.Jedna wilka porażka odradzam.
    Jak chcą cię naciągnąć na kredyt są do dyspozycji 24 h jak jest problem to bank zachowuję się jak twierdza nie do zdobycia.
    Zaletyzero
    Wadywszystko co możliwe
  • ~EG / 2018-11-15 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukuje klientów zakładałam konto Jakie Chcę z mężem w tym samym czasie u tego samego doradcy mąż dostał więcej ja mniej!!!! Oszuści!!!! twierdzą, że nie zleciłam opcji ale ja sama nie zakładałam konta tylko doradca w siedzibie banku, pytam jak to dlaczego? oni rozpatrują kolejną reklamację bez skutku. Nie zakładajcie żadnych lokat i kont w tym banku!!!!!!
    ZaletyJestem oburzona
    Wadynie lubię Santander bank
  • ~Klientka / 2018-11-10 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander świętuje stulecie odzyskania niepodległości przejmując kolejne banki i w związku z tym zamyka na dwa dni dostęp do bankowości internetowej dla swoich klientów bez wcześniejszej informacji mailowej albo sms-owej. Skandal.
  • ~Anielica Diablica / 2018-10-31 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy jestem klientem od ponad 20 lat i obecnie weryfikuję oferty innych banków bo z tym już nie widzę dalszej współpracy. Mam ubezpieczenie- dostałam pismo, że się kończy - poszłam do banku by się dowiedzieć co obejmuje moje ubezpieczenie i co mogą mi lepszego dobrego zaproponować, a Pani mi wręcza książeczkę 100 stronicową i mówi bym sobie poczytała.Koszmar. W Legnicy Starzy kompetentni pracownicy albo się pozwalniali albo ich pozwalniali i teraz młodzi niekompetentni ludzie, którzy na dzień dobry z pretensjami, że się przyszyło i chce się coś dowiedzieć,
  • ~jerzyj / 2018-10-19 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mogę nawet sprawdzić jak funkcjonuję usługi, bo złożenie wniosku przez internet, oprócz potwierdzenie, że wniosek przyjęli i pobrania 1 zł. dla weryfikacji, że ja to ja, dalej cisza. Złamali wszystkie swoje terminy dotyczące odpowiedzi. Dodzwonić się na infolinię... podawanie przez nich numeru na infolinię to taki rubaszny żart. Jak nie masz co robić możesz wykręcić ten numer i posłuchać muzyczki przeplatanej szumami.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~Piotr / 2018-10-15 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam, infolinia to jest jeden wielki żart. Jeżeli macie jakiś problem nawet nie próbujcie dzwonić bo nie macie szans sie dodzwonić. Oszczędzam wam nerwów i pieniędzy straconych na czekanie na polaczenie przy słuchaniu tej durnej muzyczki. Od razu otwórzcie sobie piwko, usiądzie gleboko w fotelu a wasze problemy, które chcieliście rozwiązać poprzez kontakt z infolinia rozwiążą sie same w magiczny sposób! (Tak wlasnie myślą pracownicy banku, którzy maja w głębokim poważaniu wasz problemy i telefony) nie pozdrawiam
  • ~radoni02 / 2018-10-12 15:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo drogi Bank, pobiera opłaty nawet za prowadzenie konta oszczędnościowego, niestety obsługa w oddziale w Rzeszowie bardzo niekompetentna i zupełnie nie pomocna, załatwienie tam czegokolwiek na jednej wizycie graniczy z cudem, na szczęście są inne Banki, więc polecam zmienić, żeby sobie oszczędzić nerwów.
    Zaletyniestety nie ma
  • ~czaban / 2018-09-03 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa bz wbk telefoniczna oraz on line to jakieś jedno wielkie nieporozumienie!!! Żeby skotaktować się z kimkolwiek choć trochę kompetentnym trzeba stracić 30 min
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji czego kolwiek
  • ~Roman / 2018-09-01 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Jedyny problem ze wznawianiem kart płatniczych do kont i kredytowych. Potrafią dostarczyć 4. lub 6. dnia miesiąca w którym stara karta traci ważność ale opłatę pobierają już za poprzedni miesiąc, bo data wystawienia jest np. 27. poprzedniego miesiąca. Nie chodzi mi o te kilka złotych ale o świadome doprowadzanie do sytuacji iż NIE MA możliwości użycia karty w okresie, za który pobierana jest opłata.
    ZaletyBogata oferta kont i kart płatniczych. Doskonały tzw. "KANTOR" do wymiany walut z bardzo dobrymi kursami.
    WadyInfolinia 1 9999 po godzinach pracy Banku jest praktycznie nieczynna. Próbowałem kiedyś przez kilka razy, łącznie przez ponad 60 min i cały czas coś w stylu: "Aktualnie wszyscy doradcy są zajęci..". W godzinach pracy Banku nie ma problemu. W jakim celu jest informacja iż infolinia czynna 24h/7dni?
  • ~Monika / 2018-05-15 09:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientką Banku od 10 lat.
    Od pewnego czasu Bank ten stał się bardzo drogi.Pobierają opłaty od wszystkiego od karty,od sms kodu,od wznowienia limitu na koncie,od zastrzeżenia dokumentu.
    Opłaty są bardzo wysokie średnio do kilkunastu złotych miesięcznie.
    Osobiście nie polecam posiadania tu konta bo kiedyś było o wiele taniej.
    Zalety-fajna i prosta w obsłudze aplikacja
    Wady-wysokie opłaty za prowadzenie konta tj.za kartę, sms kody do przelewów
    -częste zmiany cennika opłat
  • ~klient / 2017-09-30 23:15
    Ocena: 3.67 / 5
    Z usług banku nie korzystam często, tylko do zrobienia przelewów i płatności kartą, ale zauważyłem że gdy u innych są braki w dostępie do stron internetowych, to w BZ WBK nie...
    Co do umów, to trzeba umieć je czytać, i tyle.
    A wiem, co mówię, pracuję na infolinii, choć nie w banku, też dzwonią klienci i mówią że przyszedł pan i miało być lepiej, a w umowie jest co innego.
    A co się tyczy umów innych banków, to jak wszystko jest za 0 to na czym bank zarabia? Nigdy się nad tym nie zastanawialiście? Jak coś jest zbyt piękne, to musi się kiedyś skończyć, no i wtedy tamte "wspaniałe" banki będą naliczać opłaty, bo mają do tego prawo.
    BZ WBK to taki moloch, że nie musi walczyć o klienta, wystarczy mi że dają 0 zł za prowadzenie konta, za przelewy elixirem, i wszystko mają wyszczególnione żeby było wiadomo za co się płaci a za co nie. A jak ktoś chce mieć jeszcze 0 zł za wypłaty we wszystkich bankomatach, korzystne oprocentowanie i może jeszcze kawy w oddziale banku, no to... proszę sobie szukać :)
    A swoje konto będę zmieniać na nowszą ofertę, bo po 30 urodzinach pewnie będę płacił więcej :)
    Zaletyczytelna strona
    brak reklam na telefon/ mail
    Wadynie zauważyłem
    Konto <30 od 2010
  • ~Krzysztof / 2017-08-05 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wszystkim ten bank! Bank BZWBK to jedna wielka kpina!!!

    Od lat jestem klientem tego banku ale tego już za wiele, opłaty dodatkowe gdzie tylko się da byle oskubać klienta, gdy likwidowałem jedno z kont przy stanie konta kilkadziesiąt groszy pani w banku niby zamknęła konto , przy ponownej wizycie okazało się że konto nie zostało zamknięte a zostały mi naliczone dodatkowe opłaty za zamknięcie konta a że stan konta nie pozwalał na ściągnięcie tych dodatkowych opłat konto wciąż było otwarte a ja byłem naliczany , o tym wszystkim nie zostałem w żaden sposób poinformowany i pewnie tylko dla tego że dla banku to była świetna okazja na dodatkowy zarobek moim kosztem.

    Gdy mają przerwe techniczną wbankowosci internetowej jest problem z zapłaceniem kartą w sklepie czy na stacji paliw, a przerwy techniczne zdarzają sie baaardzo często.

    Mógłbym tak wypisywać ich minusy przez godzine ale już wystarczająco straciłem przez nich czasu i pieniędzy, dość, nigdy więcej .

    NIE POLECAM A NAWET ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSZYSTKIM , TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA OD TEGO BANKU, SZKODA WASZEGO CZASU I CIĘŻKO ZAROBIONYCH PIENIĘDZY.
    ZaletyBRAK
    WadyCałe mnóstwo wad.
    10 lat
  • ~an / 2017-08-04 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z konta z ich strony banku czy aplikacji to jakaś jedna wielka pomyłka!! Jestem w tym banku już kilka lat ale to co się dzieje to przechodzi wszelkie granice. Na każdym kroku problem, zmienić nr kontaktowy problem, żeby zmienić cokolwiek PROBLEM! Kończę ze współpracą z tym bankiem! Tragedia!
    Wrocław
  • ~sekaczyk / 2017-04-12 10:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 16 lat jestem związany z tym bankiem. Miałem konto firmowe o nieatrakcyjnych prowizjach. Poszedłem więc do oddziału, żeby zaproponowano mi jakieś lepsze warunki. Owszem zaproponowano takie, że miałbym konto za darmo, wystarczyło trzymać się określonych, łatwych do spełnienia zasad. Zapomniano dodać, że taka przyjemność kosztuje 150zł. Na moje pytanie, czemu pobrano tak wysoką prowizję, urzędniczka oddziału 44 w Warszawie odpowiedziała, że tak przewiduje tabela prowizji. No cóż, z ludźmi o moralności kieszonkowca nie zwykłem dyskutować. Ja ich omijam. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że za zmianę taryfy na lepszą jestem tak karany. Oprócz podjęcia decyzji o zamknięciu konta firmowego, zamknę w ciągu 8 tygodni konto osobiste. Moje dorosłe i ponadprzeciętnie sytuowane dzieci (ukończone szkoły wyższe z wynikami celującymi, praca w IT) już i tak kwękały na wysokie koszty trzymania pieniędzy w BZWBK, ale siłą przyzwyczajenia jeszcze trwały przy tym banku. Na wieść o takim potraktowaniu ich ukochanego tatusia i jego planach następnego dnia zaczęły zakładać konta u konkurencji. Mnie też tam ściągną. Szacuję, że bank straci na nas wpływy na kilkaset tysięcy rocznie. Skoro lubi...
    ZaletyKiedyś były.
    WadyMoralność doliniarza.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009