strona 55 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Piotr / 2018-10-15 18:10
Witam, infolinia to jest jeden wielki żart. Jeżeli macie jakiś problem nawet nie próbujcie dzwonić bo nie macie szans sie dodzwonić. Oszczędzam wam nerwów i pieniędzy straconych na czekanie na polaczenie przy słuchaniu tej durnej muzyczki. Od razu otwórzcie sobie piwko, usiądzie gleboko w fotelu a wasze problemy, które chcieliście rozwiązać poprzez kontakt z infolinia rozwiążą sie same w magiczny sposób! (Tak wlasnie myślą pracownicy banku, którzy maja w głębokim poważaniu wasz problemy i telefony) nie pozdrawiam -
-
~radoni02 / 2018-10-12 15:11
Bardzo drogi Bank, pobiera opłaty nawet za prowadzenie konta oszczędnościowego, niestety obsługa w oddziale w Rzeszowie bardzo niekompetentna i zupełnie nie pomocna, załatwienie tam czegokolwiek na jednej wizycie graniczy z cudem, na szczęście są inne Banki, więc polecam zmienić, żeby sobie oszczędzić nerwów. Zaletyniestety nie ma -
~czaban / 2018-09-03 17:14
Obsługa bz wbk telefoniczna oraz on line to jakieś jedno wielkie nieporozumienie!!! Żeby skotaktować się z kimkolwiek choć trochę kompetentnym trzeba stracić 30 min ZaletybrakWadyczas realizacji czego kolwiek -
~Roman / 2018-09-01 21:09
Jedyny problem ze wznawianiem kart płatniczych do kont i kredytowych. Potrafią dostarczyć 4. lub 6. dnia miesiąca w którym stara karta traci ważność ale opłatę pobierają już za poprzedni miesiąc, bo data wystawienia jest np. 27. poprzedniego miesiąca. Nie chodzi mi o te kilka złotych ale o świadome doprowadzanie do sytuacji iż NIE MA możliwości użycia karty w okresie, za który pobierana jest opłata. ZaletyBogata oferta kont i kart płatniczych. Doskonały tzw. "KANTOR" do wymiany walut z bardzo dobrymi kursami.WadyInfolinia 1 9999 po godzinach pracy Banku jest praktycznie nieczynna. Próbowałem kiedyś przez kilka razy, łącznie przez ponad 60 min i cały czas coś w stylu: "Aktualnie wszyscy doradcy są zajęci..". W godzinach pracy Banku nie ma problemu. W jakim celu jest informacja iż infolinia czynna 24h/7dni? -
~Monika / 2018-05-15 09:11
Jestem klientką Banku od 10 lat.
Od pewnego czasu Bank ten stał się bardzo drogi.Pobierają opłaty od wszystkiego od karty,od sms kodu,od wznowienia limitu na koncie,od zastrzeżenia dokumentu.
Opłaty są bardzo wysokie średnio do kilkunastu złotych miesięcznie.
Osobiście nie polecam posiadania tu konta bo kiedyś było o wiele taniej.Zalety-fajna i prosta w obsłudze aplikacjaWady-wysokie opłaty za prowadzenie konta tj.za kartę, sms kody do przelewów
-częste zmiany cennika opłat -
~klient / 2017-09-30 23:15
Z usług banku nie korzystam często, tylko do zrobienia przelewów i płatności kartą, ale zauważyłem że gdy u innych są braki w dostępie do stron internetowych, to w BZ WBK nie...
Co do umów, to trzeba umieć je czytać, i tyle.
A wiem, co mówię, pracuję na infolinii, choć nie w banku, też dzwonią klienci i mówią że przyszedł pan i miało być lepiej, a w umowie jest co innego.
A co się tyczy umów innych banków, to jak wszystko jest za 0 to na czym bank zarabia? Nigdy się nad tym nie zastanawialiście? Jak coś jest zbyt piękne, to musi się kiedyś skończyć, no i wtedy tamte "wspaniałe" banki będą naliczać opłaty, bo mają do tego prawo.
BZ WBK to taki moloch, że nie musi walczyć o klienta, wystarczy mi że dają 0 zł za prowadzenie konta, za przelewy elixirem, i wszystko mają wyszczególnione żeby było wiadomo za co się płaci a za co nie. A jak ktoś chce mieć jeszcze 0 zł za wypłaty we wszystkich bankomatach, korzystne oprocentowanie i może jeszcze kawy w oddziale banku, no to... proszę sobie szukać :)
A swoje konto będę zmieniać na nowszą ofertę, bo po 30 urodzinach pewnie będę płacił więcej :)Zaletyczytelna strona
brak reklam na telefon/ mailWadynie zauważyłemKonto <30 od 2010 -
~Krzysztof / 2017-08-05 12:09
Odradzam wszystkim ten bank! Bank BZWBK to jedna wielka kpina!!!
Od lat jestem klientem tego banku ale tego już za wiele, opłaty dodatkowe gdzie tylko się da byle oskubać klienta, gdy likwidowałem jedno z kont przy stanie konta kilkadziesiąt groszy pani w banku niby zamknęła konto , przy ponownej wizycie okazało się że konto nie zostało zamknięte a zostały mi naliczone dodatkowe opłaty za zamknięcie konta a że stan konta nie pozwalał na ściągnięcie tych dodatkowych opłat konto wciąż było otwarte a ja byłem naliczany , o tym wszystkim nie zostałem w żaden sposób poinformowany i pewnie tylko dla tego że dla banku to była świetna okazja na dodatkowy zarobek moim kosztem.
Gdy mają przerwe techniczną wbankowosci internetowej jest problem z zapłaceniem kartą w sklepie czy na stacji paliw, a przerwy techniczne zdarzają sie baaardzo często.
Mógłbym tak wypisywać ich minusy przez godzine ale już wystarczająco straciłem przez nich czasu i pieniędzy, dość, nigdy więcej .
NIE POLECAM A NAWET ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSZYSTKIM , TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA OD TEGO BANKU, SZKODA WASZEGO CZASU I CIĘŻKO ZAROBIONYCH PIENIĘDZY.ZaletyBRAKWadyCałe mnóstwo wad.10 lat -
~an / 2017-08-04 18:21
Korzystanie z konta z ich strony banku czy aplikacji to jakaś jedna wielka pomyłka!! Jestem w tym banku już kilka lat ale to co się dzieje to przechodzi wszelkie granice. Na każdym kroku problem, zmienić nr kontaktowy problem, żeby zmienić cokolwiek PROBLEM! Kończę ze współpracą z tym bankiem! Tragedia! Wrocław -
-
~sekaczyk / 2017-04-12 10:35
Od 16 lat jestem związany z tym bankiem. Miałem konto firmowe o nieatrakcyjnych prowizjach. Poszedłem więc do oddziału, żeby zaproponowano mi jakieś lepsze warunki. Owszem zaproponowano takie, że miałbym konto za darmo, wystarczyło trzymać się określonych, łatwych do spełnienia zasad. Zapomniano dodać, że taka przyjemność kosztuje 150zł. Na moje pytanie, czemu pobrano tak wysoką prowizję, urzędniczka oddziału 44 w Warszawie odpowiedziała, że tak przewiduje tabela prowizji. No cóż, z ludźmi o moralności kieszonkowca nie zwykłem dyskutować. Ja ich omijam. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że za zmianę taryfy na lepszą jestem tak karany. Oprócz podjęcia decyzji o zamknięciu konta firmowego, zamknę w ciągu 8 tygodni konto osobiste. Moje dorosłe i ponadprzeciętnie sytuowane dzieci (ukończone szkoły wyższe z wynikami celującymi, praca w IT) już i tak kwękały na wysokie koszty trzymania pieniędzy w BZWBK, ale siłą przyzwyczajenia jeszcze trwały przy tym banku. Na wieść o takim potraktowaniu ich ukochanego tatusia i jego planach następnego dnia zaczęły zakładać konta u konkurencji. Mnie też tam ściągną. Szacuję, że bank straci na nas wpływy na kilkaset tysięcy rocznie. Skoro lubi... ZaletyKiedyś były.WadyMoralność doliniarza. -
~Wojtek / 2017-02-17 09:33
Beznadziejny bank. Złodzieje. Karta do konta niby bezpłatna ale, złodzieje z bzwbk na koniec roku 206 pobrali 90 zł. za kartę. Naliczane opłaty-włośnie opłaty niczym nie uzasadnione!!! A to 5 zł a to 9zł i takich opłat w m-cu kilkanaście. Na prośbę o uzasadnienie zasłonięto się wyimaginowanymi przepisami. Na prośbę o wyciąg odmowa!!!Zgłaszam sprawę do Komisji Nadzoru Bankowego.Ludzie uciekamy z tego banku!!! ZaletyŻADNYCH ZALET !!WadywADĄ JEST TO ŻE TEN ZŁODZIEJSKI BANK JESZCZE FUNKCJONUJE!! -
~Kil / 2016-12-05 10:28
Oszuści i tyle Nie polecam tego banku Co innego mówią Co innego robią Byle złapać klienta i kasę zebrać Szczególnie nie polecam ich promocji na nc+ Nic nie zwrócili i za kartę kasę pobrali A miolo być tak pięknie ;-) Ja szybko zamykam swoje konto i nigdy do nich nie wrócę ZaletyBrakWadySame wady -
~kasia / 2016-10-06 21:54
Zgadzam się z negatywną oceną Banku. Otóz posiadam lokatę, z ktorej środki po okresie obrachunkowym mają zostać przeniesione na rachunek oszczędnościowy. Jest on płatny 1 zl za mies. Nie słyszałam takich praktyk bankowych, aby płacić prowizje od lokaty.Jestem zbulwersowana,tym bardziej ze oprocentowanie lokat w banku jest słabe. NIE polecam banku, pracownicy są leniwi, ostatnio zostałam skierowana z oddziału na infolinię, aby dokonać likwidacji karty kredytowej. Karygodne zachowanie pracownika, wybieram się do oddziałU, aby dokonać operacji a pracownik mi oświadcza, ze on nie może zrezygnować z karty i podaje telefon infolinii.
Nie polecam tego bankuWadyNIE POLECAM -
~Klaudiusz / 2016-09-13 12:17
Kolejki a panie w niektórych okienkach się nudza, straszna dluzyzna i to nie pierwszy raz. Czekam 40min a kolejka nie posunęła się nawet o jeden numerek do przodu. Oddział nr 1 Inowrocław WadyKolejki -
~Kaaaa / 2016-08-24 15:00
BZWBK najgorszy bank z jakim się spotkałam. Za wszystko trzeba płacić, a w placówkach nie da się nic załatwić, próbują naciągać ludzi nie mówiąc szczegółów odnośnie kart, dostałam informacje korzystne, reszty nie usłyszałam. Jestem bardzo niezadowolona, na rachunku bankowym straciłam 5 zl nie wiadomo za co i 7 zł za prowadzenie konta w banku. Chyba zaden bank nie jest tak nieopłacalny jak ten. Opłata za sms kody, wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z innych bankomatów. Bardzo nie polecam ZaletyZeroWadyTylko wady -
~Joanna / 2016-08-22 20:36
Fatalna obsługa klienta zarówno w oddziałach jak i na infolinii. Sprzeczne informacje podawane przez konsultantów infolinii i brak precyzyjnych i stałych informacji dotyczących zapytań oraz kwot pieniężnych. Można stwierdzić ze jest to raczej "cyrk" a nie bank operujący pieniędzmi. Częste problemy z systemem, rozbieżność informacji udzielanych klientom online i w oddziałach co powoduje konieczność wielokrotnego wyjaśniania spraw i udawania się osobiście do oddziałów.Nawet interwencja u pracowników na wyższych szczeblach tego banku nie jest zadawalająca, pokazuje, że nie radzą sobie ze zgłaszanymi przez klientów sprawami.
Napisanie reklamacji wiąże się z ponad 30 dniowym oczekiwaniem na odpowiedz,o czym informuje konsultant już w momencie składania reklamacji na infolinii. Ogólnie rzecz ujmując Bank Zachodni ma klienta " gdzieś", potrafi jednak mamić go bezpłatnym kontem i kartą za które w krótkim czasie wprowadza wysokie opłaty. Ciężko nazwać ten bank wiarygodnym i przyjaznym dla klienta z wyżej wymienionych powodów.Wspomnę jeszcze o trudnościach w wyrabianiu kart do konta. Wnioski pozostają bez skutku i reakcji banku. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!.ZaletyDość ciekawa oferta ale na krotki czas.Wadywyżej opisane.Instytucja zdecydowanie niewiarygodna.kilka lat -
~FHULW / 2016-08-11 18:22
lichwiarski bank oszukuje klientów, PODWYŻKĘ prowizji za wpłaty gotówkowe zamknięte przeprowadzili w taki sposób, aby klient nie zorientował się że jego to też dotyczy. Nastepnie robią wyrównanie po PÓŁTOREJ miesiąca! Ukradli mi w ten sposób w 1 1/2 miesiąca ok. 6000zł. ZENADA Zaletybyły w kredyt banku przed połączeniemWadywprowadzają zmiany prowizji w taki sposób aby klient myślał że to go nie dotyczy - straciłem w PÓŁTOREJ MIESIĄCA ok.6.000złkorzystałem przez parę lat a oni mnie potraktowali, ŻENADA -
-
~MAGDA / 2016-07-03 09:16
Przeniosłam się do BZ WBK kierując się rankingiem kont osobistych, w którym to w/w bank był na 3 miejscu. W praktyce szybko przekonałam się ,że nie jest to bank przyjazny dla ludzi. Założyłam "konto oszczędnościowe a la lokata" i doświadczyłam niemiłego rozczarowania, gdyż okazało się, że prowizja za każdy przelew elektroniczny(nawet na rachunek własny)wynosi 20 zł !!! Nieświadoma kosztów wykonałam ich 4, bo prowizja jest naliczana nie na bieżąco przy każdym przelewie, ale łącznie na koniec miesiąca(celowo?). Już zrezygnowałam z tego lichwiarskiego konta i ostrzegam innych potencjalnych amatorów tej oferty. ZaletyBrakWadyWysokie prowizje,a niskie oprocentowanie oszczędności,wiele "haczyków" w ofertach banku.1 miesiąc -
~daras / 2016-06-28 00:15
współpracowałem z tym bankiem kilka lat niestety w zeszłym roku bank zaczął naliczać prowizję od wypłat gotówkowych z bankomatów odwołanie nic nie dało podobno było to ujęte w wiadomościach których są setki pomogła dopiero zmiana konta,teraz chciałem żeby bank udzielił mi kredytu po dwóch tygodniach załatwiania kserowania i wysyłania stert dokumentów miła pani powiedziała mi że jednak nie da rady -
~mimil / 2016-06-02 12:19
Jeżeli chodzi o zmiany, to uwagę zwraca ciągła zmiana warunków korzystania praktycznie wszystkich rodzajów usług. Niestety bez żadnych pozytywnych aspektów dla klienta. W przypadku kart kredytowych to w zasadzie narzędzie do wyciągania pieniędzy - teraz jeż bez wartości dodanej. Kiedyś np. karty kredytowe posiadały ubezpieczenie podróżnicze, teraz też posiadają, ale warunki ogólne tak zmieniono że nie sposób się na nie załapać. Nie daj Boże, żeby komuś się coś stało i chciał z tego skorzystać. Oferta kredytowa to jest zupełna porażka. Nie dość że drogo, to biorąc kredyt w BZWBK, można wplątać się w niezły syf. Umowy są tak w bezczelny i chamski sposób skonstruowane, że nim się wyjdzie z Banku po podpisaniu umowy, to można mieć podniesione oprocentowanie. Warunki jego zmiany to chyba jest jedna strona umowy. Takiego syfu to nawet w citibanku nie ma. Stawka oprocentowania ustalona jest o stałą marże plus WIBOR. Co ciekawe, z systemu nie da się wydrukować umowy, żeby można ją było przeczytać przed podpisaniem. ZaletyW mirę przyjazny i prosty system informatyczny. Łatwe i szybkie uzyskanie kredytów (nie biorę ich z uwagi na to co napisałem powyżej).WadyCiągle zmieniające się warunki prowadzania rachunku. Dodatkowo warunki umowy o kredyt to jest zwykłe bandyctwo i chamstowo w zakresie zmiany oprocentowania i marży. -
~Klient / 2016-04-07 13:42
Santader Consumer Bank, główny udziałowiec WZWBK okrada klientów na podstawie niezgodnych z prawem umów na tzw kredyty frankowe. Lobby, które kłamie całemu społeczeństwu, że poniesie stratę to nic innego jak złapany na kradzieży złodziej, który skomle, że utraci to co ukradł. Zaletynie widzęWadynie jest to bank polski, zyski wypompowuje za granicę,od 2008 r i po spłacie 8 lat mam prawie 2 razy więcej do oddania niż wziąłem.
strona 55 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »