Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zed / 2019-02-28 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, regulaminy promocji lokat czy rachunkow sa tak napisane zeby czlowiek stracil przynajmniej miesiac/dwa na promocyjneym oprocentowaniu. Pracownicy w oddzialach czy na infoliniach albo sami nie rozumieja tych regulaminow albo siwadomie wprowadzaja w blad (np. promocja aktywnosc procentuje czy konto systematyczne zbonusem)
    Zaletybrak
    Wadytragiczny bank
  • ~Klient Santander / 2019-02-26 18:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na SANTANDER BANK.
    Problem z przelewem zagranicznym. Po miesiącu, przelew nie dotarł do odbiorcy.
    Rozumiem, to się może zdarzyć.
    Ale to że przez ponad tydzień nikt nie może zdiagnozować sytuacji, co się dzieje z przelewem, to jest nie do zaakceptowania.
    Zupełnie nie można liczyć na pomoc obsługi klienta w wyprostowaniu sprawy.
    W ciągu 8 dni od złożenia dyspozycji o uzupełnienie danych odbiorcy, nikt z Sanatander/BZWBK
    nie skontaktował się z bankiem zagranicznym odbiorcy (w dobie faksów, maili, telexów).
    Bank odbiorcy czekał na kontakt.
    Na infolinii, niekompetentni pracownicy obsługi.
    Godziny, spędzone na słuchawce i żadnych informacji. Nikt nic nie wie. Sprzeczne informacje od każdego z pracowników.
    Problem z komunikacją wewnętrzną, z jednostką która jest odpowiedzialna za przelewy zagraniczne, do czego przyznawali się sami pracownicy infolinii,
    że nie mogą się z nią skontaktować. Natomiast klient bezpośrednio nie ma takiej możliwości.
    Przez tydzień czasu kiedy transfer był zawieszony, nikt nie potrafił powiedzieć, na jakim etapie jest rozwiązanie sprawy.
    Obsługa klienta na infolinii na tragicznie niskim poziomie.
    Nie polecam Santander Bank.






  • ~King / 2019-02-20 01:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragicznie pijawki i tyle w temacie mowia co innego robia co innego. Okradaja ludzi i tlumacza ze takie procedury. Nie przyjmują do wiadomosci ze ktoś rezygnuje z ich uslug ! I ma duze zastrzeżenia do ich rozpatrywania reklamacji...
    ZaletyZero
  • ~bena / 2019-02-14 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Stosuje niedozwolone i nieuczciwe praktyki przez które wiele osób zostało z długiem 2x większym niż pożyczyło i to 10 latach spłacania. Nasyłają kancelarie, komorników, odrzucają reklamacje.
    W reklamacjach Santsnder nie przyjmuje do wiadomości zadnych argumentów jest głuchy na wszelkie argumenty i twierdzi że umowa jest Ok, co nie jest pawda ponieważ
    1.Raport UOKiK
    2. Raport Rzecznika Finansowego
    3. Raport NIK
    Wszystkie ww. instytucje uważają nasze umowy za sprzeczne z prawem.
    Dodatkowo mamy:
    4. Białą Księgę ZBP  (banki uważają, że kredytów udzielały, bo Państwo im nie zabroniło)
    5. Stanowisko RP  (tu jest paradoks - w Polsce nic nie można zrobić z tymi kredytami, a do Tsue wysłali pismo, że nic nie stoi na przeszkodzie by unieważnić te umowy).
    6. Kilka wyroków TSUE.
    Zaletyzadnych
    WadySą głusi na reklamacje odpisują nieprawdę i nie na temat reklamacji
  • ~Diana / 2019-02-11 13:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Odradzam. Malo ksiegowan przychodzacych. Wyplaty z bankomatow czy przelewy ksiegowane dopiero po kilku dniach nawet po tygodniu dopiero. Przez co bez nigdy nie wiesz czy rachunki zaplacone na czas no i co wazne ile zostalo pieniedzy na koncie. Porazka. Najgorszy z bankow w ktorym mialam konto. Odradzam.
    ZaletyBrak jakich kolwiek
    WadyCale mnostwo.
  • ~Dominika / 2019-01-31 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt hipoteczny w tym banku. Niestety zostałam do tego niejako zmuszona ale nie o tym. Moje doświadczenia:
    - niekompetentne osoby na infolinii, wprowadzają w błąd, przykłady: miałam do złożenia dokumenty dotyczące właśnie w/w kredytu hipotecznego w tym samym czasie wyrabiałam dowód osobisty, zadzwoniłam więc na infolinię aby nie jechać na marne do placówki co mam w takiej sytuacji zrobić czy mogę złożyć dokumenty, dostałam odpowiedź (po konsultacji osoby z którą rozmawiałam z innym pracownikiem infolinii), że wystarczy potwierdzenie z Urzędu Miasta, iż jestem w trakcie wyrabiania dowodu, więc udałam się z tym do placówki, w której odmówiono mi przyjęcia dokumentów (moje stracone 2,5h na dojazd) i nikt się nie poczuwa,że ich pracownicy wprowadzają mnie w błąd i na mój argument, że w tym momencie równie dobrze ta Pani może mnie wprowadzać w błąd zobaczyłam tylko rybio otwarte usta. Druga sprawa, otrzymałam powiadomienie listowne, że proszą mnie złożenie wniosku przeniesienia hipoteki cytuję: W NAJBLIŻSZEJ PLACÓWCE, udałam się do placówki, w której odmówiono mi złożenia dokumentów, ponieważ nie mają u siebie działu hipotecznego, zadzwoniłam zatem na infolinię aby się dowiedzieć, w której placówce mogę złożyć dokument, na co kolejny raz wprowadzono mnie w błąd, że mam to zrobić tylko i wyłączenie w placówce, której brałam kredyt, która już notabene nie istnieje. Oczywiście udało mi się złożyć dokument po prostu w obsługującej kredyty hipoteczne placówce.
    Na samym początku korzystania z konta były mi naliczane niesłuszne prowizje, dziwne kwoty, których nikt nie był w stanie mi wytłumaczyć (nie było ich ani ich wielokrotności w tabeli opłat), złożyłam reklamację, kwoty zwrócono.
    Nie chcę już się rozpisywać, bo mogę po prostu sypać z rękawa przykładami, bank po prostu powinien nieco się przyłożyć do obsługi klienta, ja korzystam póki co tylko bo muszę ale mam nadzieję będzie mi dane niebawem skończyć i nigdy nie wrócę.
    ZaletyŁatwość dostępu do zmiany ustawień przez infolinię.
    Wady- infolinia - niekompetentni pracownicy
    - niesłuszne naliczanie prowizji
  • ~dino / 2019-01-25 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta instytucja to nieporozumienie !!!!! Kto dał im tytuł „Najlepszy Bank 2018” albo inaczej, za ile im to dali ? Pracownicy niekompetentni. Nie potrafią wyjaśnić zapisów umowy, przy trudniejszych pytaniach wyglądają jak karp wyrzucony z wody na ląd. PORAŻKA, PORAŻKA I JESZCZE RAZ P O R A Ż K A I N I E P O R O Z U M I E N I E.
    O g. 21-23 nie można niczego sprawdzić ani zweryfikować transakcji przez infolinię bo mają przetwarzanie systemu.
    Po przeniesieniu kont z DB Banku nie można niczego odnaleźć w historii przez filtrowanie, bo brak takiej opcji. Szanowni ludzie z Santandera, wystarczy to zrobić bo można i będzie działało, tylko wymaga to nieco wiedzy i odrobiny umiejętności.
    Notoryczna niekompetencja pracowników.
    W BZWK mam też leasing, 4 razy podpisywałam umowę bo konsultant nie umiał ogarnąć dokumentów jak należy.
    Mają burdel jak mało gdzie. Nawet nie pracują 8 g.dziennie patrząc na godziny pracy placówek.
    To bank dobry może dla studentów ale nie dla poważnych ludzi.
    Jeśli nowe konto to byle nie tam,z daleka.
    Zalety???? że co. BRAK ZALET
    Wadycały santander
  • ~CZESLAW / 2019-01-23 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie nie porozumienie mam konto firmowe od 2 lat obroty bardzo duże do tej pory nie było opłat za wypłaty gotówki z bankomatu Santander,ale po wymianie karty na nową okazało się że pobierają opłatę o zgrozo 3% normalny rozbój w biały dzień uciekam z tego banku i zabieram wszystkich ludzi ok 50 osób którym każdego miesiąca robię przelewy wypłat.Jest jeszcze wiele innych spraw ale nie chce mi się o nich pisać NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadySAME!!!!
  • ~Hermiona / 2018-12-20 06:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd. Bezprawnie blokują środki finansowe typu alimenty i świadczenia m.in.rodzinne i 500+.mimo,ze jasno mają podane w tytule przelewu skąd owe środki pochodzą. Z odblokowaniem problem... Kolejny raz w tym miesiącu mam taką sytuację. Nikomu tego banku nie polecę.
    ZaletyChyba tylko jedynie zaletą jest to, że reklamy mają dobre. Niestety bez pokrycia.
    WadyWprowadzanie w błąd ludzi.
  • ~Klient / 2018-12-20 03:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto darmowe, ale choćby głupi dostęp do swoich pieniędzy płatny, co miesiąc za kartę, ew plus 5,- w innych niż WBK bankomatach, w oddziałach zazwyczaj kolejki, czas płynie leniwe, a infolinia? Nie dość że również płatna to chyba jest po to, jako informacja że jest coś takiego, poza tym ,że zapłaciłem za oczekiwanie kilkunasto minutowe, to tylko głos..... Przepraszamy, obecnie wszyscy konsultanci są zajęci, no i prawie dychę słuchania tych bzdur mnie kosztowało. Itp....itd...
    ZaletyInformacja platna
    WadyInformacja płatna
  • ~Suchar / 2018-12-19 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu miałem do czynienia... obsługa niekompetentna, z żadnym pytaniem do kogoś innego kierują, nikt niczego nie kryje że są braki. Zarówno BZW jak i SANTANDER to jeden wielki żart !!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNajgorszy bank
  • ~Miałam tam kredyt / 2018-12-19 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam KATEGORYCZNIE nawet największemu wrogowi! Banda idiotow, niepotrafiacych podać najprostszej informacji, na infolinii jest się przerzucanym do ogólnych punktów , nikt nic nie wie. Pracownicy na oddziale w Katowicach sami się przyznaja że mają bajzel i nie wiedzą z kim nawet rozmawiać by się czegoś dowiedzieć. Nie ma sposobności by się dodzwonić nawet na oddział dany, z każdą drobnostka trzeba się udać osobiście! Skandal w porównaniu do innych banków!
    Obsługa całkowicie niekompletna!
    Jedna wielka improwizacja!
    ZaletyBrak
    Wady...
  • ~Bea / 2018-12-15 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i tyle. Zmieniają darmowe konta w konta płatne bez możliwości zamknięcia przez internet. Nigdy więcej! Pozbyłam się konta w tym złodziejskim banku przy najbliższej okazji.
    Zalety-------------
    WadyNaliczane opłaty od prowadzenia konta, które było DARMOWE
  • ~olek / 2018-12-12 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    wbk poprostu nas sprzedali nasze dane przekazali innym bankom należy się dla nas odszkodowanie wstaniesz rano i nie będziesz miała pieniędzy na kącie ja rezygnuje z kąta
    Zaletynie ma
    Wadynajgorszy bank
  • ~kklzkk / 2018-12-08 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem kiedy muszę wykonać szybki przelew, po wejściu w aplikacje jedyne co mogę przeczytać to „przerwa techniczna” , „przerwa konserwacyjna”.
    Podkresle, ze trwająca wiele godzin, ostatnio średnio co kilka dni.

    Naprawdę w ostatnich miesiącach nie da się korzystać z aplikacji mobilnej, która wydaje mi się na te czasy pewną normą.

    Mam porownania z innymi kontami i tak samo jak bzwbk nie oceniałam najlepiej, tak i po „rewolucji” :) santander’a dobrze nie ocenie. Pora zamknąć konto :)
  • ~j.p / 2018-11-20 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam przyjemność. Dopóki było wbk nie miałam zastrzeżeń.Teraz?Banda oszustów.Naliczają sobie jakieś opłaty mimo,że konto mam darmowe,a wypałata gotówki w ich kasie 10 zł dla swoich klientów.Pomijając już fakt,że mam stare konto i do tej pory płaciłam 5 zł.Na infolinii otrzymałam informację,że zmieniły się opłaty. Alerty sms przychodzą po kilka ,nawet do 10 sztuk te same za co naliczają koszty ,ale bank twierdzi,że wina nie jest po ich stronie ..,a czyjej ,mój telefon sam do siebie wysyła smsy z ich banku? Za wszystko się płaci,infolinia nie miła,placówki zatrudniają ludzi ,którzy nie znają podstaw prawa.Jedna wilka porażka odradzam.
    Jak chcą cię naciągnąć na kredyt są do dyspozycji 24 h jak jest problem to bank zachowuję się jak twierdza nie do zdobycia.
    Zaletyzero
    Wadywszystko co możliwe
  • ~EG / 2018-11-15 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszukuje klientów zakładałam konto Jakie Chcę z mężem w tym samym czasie u tego samego doradcy mąż dostał więcej ja mniej!!!! Oszuści!!!! twierdzą, że nie zleciłam opcji ale ja sama nie zakładałam konta tylko doradca w siedzibie banku, pytam jak to dlaczego? oni rozpatrują kolejną reklamację bez skutku. Nie zakładajcie żadnych lokat i kont w tym banku!!!!!!
    ZaletyJestem oburzona
    Wadynie lubię Santander bank
  • ~Klientka / 2018-11-10 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Santander świętuje stulecie odzyskania niepodległości przejmując kolejne banki i w związku z tym zamyka na dwa dni dostęp do bankowości internetowej dla swoich klientów bez wcześniejszej informacji mailowej albo sms-owej. Skandal.
  • ~Anielica Diablica / 2018-10-31 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy jestem klientem od ponad 20 lat i obecnie weryfikuję oferty innych banków bo z tym już nie widzę dalszej współpracy. Mam ubezpieczenie- dostałam pismo, że się kończy - poszłam do banku by się dowiedzieć co obejmuje moje ubezpieczenie i co mogą mi lepszego dobrego zaproponować, a Pani mi wręcza książeczkę 100 stronicową i mówi bym sobie poczytała.Koszmar. W Legnicy Starzy kompetentni pracownicy albo się pozwalniali albo ich pozwalniali i teraz młodzi niekompetentni ludzie, którzy na dzień dobry z pretensjami, że się przyszyło i chce się coś dowiedzieć,
  • ~jerzyj / 2018-10-19 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mogę nawet sprawdzić jak funkcjonuję usługi, bo złożenie wniosku przez internet, oprócz potwierdzenie, że wniosek przyjęli i pobrania 1 zł. dla weryfikacji, że ja to ja, dalej cisza. Złamali wszystkie swoje terminy dotyczące odpowiedzi. Dodzwonić się na infolinię... podawanie przez nich numeru na infolinię to taki rubaszny żart. Jak nie masz co robić możesz wykręcić ten numer i posłuchać muzyczki przeplatanej szumami.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929