Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2019-03-20 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dokonaniu wpłaty w wpłatomacie pieniądze nie zostały zaksięgowane, po przedstawieniu dowodu wpłaty przyjęcia pieniędzy przez wpłatomat Pani w banku powiedziała że urządzenia się psują a ona może przyjąć reklamację która zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni a tak w ogóle to bankomaty i wpłatomaty obsługuje inną firma. Na moje pytanie gdzie są moje pieniądze bo muszę dokonać ważnego przelewu nie uzyskałem odpowiedzi.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
  • ~Magda / 2019-03-20 11:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Nic samemu nie można zrobić na Santander online, wszystko opiera się na czatach lub videorozmowach.Oplaty wysokie za wszystko.Jestem klientką od 18 lat i zamiast lepiej jest coraz gorzej.Nie polecam tego banku.
  • ~Koparski / 2019-03-19 08:04
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym banku po 7 latach prowadzenia konta nadal jest sie niewiarygodnym, pomimo regularnych i wysokich wplywow. Problem ze wszystkim. Ostatnio nasilajace sie przerwy w dostepie do uslugi internetowej. W samych filiach tez szalu nie ma, w wiekszosci odsylaja do uslug internetowych. Ogolna porazka. Bedzie rezygnacja z mojej strony jak tylko wroce do kraju. Odradzam ten bank przyszlym klientom jak i zachecam do zrezygnowania obecnym.
    ZaletyBrak. Zarowno polskich zalet jak i hiszpanskich
    WadyWszystkie wskazane w opisie
  • ~anka / 2019-03-12 10:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przejeciu klientow z DB dalej biora oplate co miesiac za prowadzenie konta walutowego, ktore powinno byc darmowe /jesli ma sie na koncie 20 jednostek/. W rozmowie telefonicznej z Santander Bank Polska poinformowano mnie, ze obowiazuja dalej warunki umowy jakie zawarlam z DB czyli oplata jest prawidlowa. Nie rozumiem, przejeli klientow i ich pieniadze a dalej warunki z DB, z ktorym juz nie mam nic wspolnego ??? Na moje pytanie co zrobic aby uniknac tej oplaty, padla odpowiedz, ze trzeba zamknac dotychczasowe konto walutowe i otworzyc nowe konto z Santander Bank Polska. Pytam gdzie sie udac po zamkniecie konta do DB ? - padla odpowiedz: nie, trzeba sie udac do oddzialu Santander Bank Polska i tam zamknac stare konto i otworzyc nowe. Widac, ze maja klientow za idiotow, dysponuja kontami i pieniedzmi ale warunki dalej jak w banku DB, ktorego klientem juz nie jestem !!! Musze przeniesc sie gdzie indziej bo tak traktowac moga sobie tylko idiotow ale nie logicznie myslacych ludzi. NIE POLECAM !
    WadyNie polecam, wykorzystywanie kilentow, narzucanie oplat, ktore NIE POWINNY !!! byc naliczane.
  • ~Grażyna / 2019-03-08 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Czegoś takiego nie widziałam i nie słyszałam , a to dopiero próba kontaktu z biurem przez telefon. Wisiałam na telefonie po 25min po trzy razy i zero kontaktu. ODRADZAM. Anna
  • ~Skadi / 2019-03-07 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie! Wciskają jakieś nowe karty na lichwiarskich warunkach w miejsce starych ważnych z Deutsche banku, a żeby zrezygnować trzeba jeździć osobiście do oddziału. Kpina z klienta!
    WadyWszystko
  • ~Jagienka / 2019-03-06 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Warszawa konstancinska: panie obslugujace paznokcie maja tak dlugie ze ledwo pisza na klawiaturze. Kolejki niebotyczne i nikomu nie zalezy. Oferta konta oszczędnościowe 2,7% to naciaganie klienta. Pani niby zastepujaca kierownika, dlugie ciemny braz wlosy krecone, dramat, brak kompetencji, nawet przelewu na wieksza kwote nie moze zrobic. Poza tym klima chodzi na cieplo a jest na dworzu 12 stopni. Dramat
  • ~Spartakus / 2019-03-06 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniaki i naciągacze!!! Jak najdalej od nich!!! Nie polecam!!!!!! :(
  • ~Zdegustowany / 2019-03-05 14:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Po przejęciu BZ WBK wznawiały mi się karty CC Master Card i Visa VIP dostałem jakąś kartę VISA pajacyk z malutkim napisem credit bez żadnej informacji dlaczego ni master , poajwiła się opłata na koncie VIP za wznowienie karty + jakieś opłaty za obsługę konta... Masakra , czekam na rozpatrzenie reklamacji 7 dzień i ... echo, po 17 latach czas na wyprowadzkę.... nowe jest wrogiem dobrego...
  • ~Xjsb / 2019-03-05 08:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Poziom obsługi telefonicznej klienta to totalna żenada. Jak chcą wcisnąć kredyt wydzwaniają non stop. Gdy to klient ma jednak do nich sprawę - infolinia milczy. Od 2 dni wiszę po 15 min oczekując na połączenie. Jedyne co słyszę to irytująca muzyczka. Pani 2 dni temu obiecała przełączanie do odpowiedniego działu - rozlaczyla się i od tamtej pory nie mogę się dodzwonić. Zanim przejęli WBK usługi były na znacznie wyższym poziomie. Nie polecam!!
  • ~Krzysiek / 2019-03-01 15:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Okradaja 5 zł za przelewy natychmiastowe, których nie wykonalem
  • ~zed / 2019-02-28 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, regulaminy promocji lokat czy rachunkow sa tak napisane zeby czlowiek stracil przynajmniej miesiac/dwa na promocyjneym oprocentowaniu. Pracownicy w oddzialach czy na infoliniach albo sami nie rozumieja tych regulaminow albo siwadomie wprowadzaja w blad (np. promocja aktywnosc procentuje czy konto systematyczne zbonusem)
    Zaletybrak
    Wadytragiczny bank
  • ~Klient Santander / 2019-02-26 18:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na SANTANDER BANK.
    Problem z przelewem zagranicznym. Po miesiącu, przelew nie dotarł do odbiorcy.
    Rozumiem, to się może zdarzyć.
    Ale to że przez ponad tydzień nikt nie może zdiagnozować sytuacji, co się dzieje z przelewem, to jest nie do zaakceptowania.
    Zupełnie nie można liczyć na pomoc obsługi klienta w wyprostowaniu sprawy.
    W ciągu 8 dni od złożenia dyspozycji o uzupełnienie danych odbiorcy, nikt z Sanatander/BZWBK
    nie skontaktował się z bankiem zagranicznym odbiorcy (w dobie faksów, maili, telexów).
    Bank odbiorcy czekał na kontakt.
    Na infolinii, niekompetentni pracownicy obsługi.
    Godziny, spędzone na słuchawce i żadnych informacji. Nikt nic nie wie. Sprzeczne informacje od każdego z pracowników.
    Problem z komunikacją wewnętrzną, z jednostką która jest odpowiedzialna za przelewy zagraniczne, do czego przyznawali się sami pracownicy infolinii,
    że nie mogą się z nią skontaktować. Natomiast klient bezpośrednio nie ma takiej możliwości.
    Przez tydzień czasu kiedy transfer był zawieszony, nikt nie potrafił powiedzieć, na jakim etapie jest rozwiązanie sprawy.
    Obsługa klienta na infolinii na tragicznie niskim poziomie.
    Nie polecam Santander Bank.






  • ~King / 2019-02-20 01:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragicznie pijawki i tyle w temacie mowia co innego robia co innego. Okradaja ludzi i tlumacza ze takie procedury. Nie przyjmują do wiadomosci ze ktoś rezygnuje z ich uslug ! I ma duze zastrzeżenia do ich rozpatrywania reklamacji...
    ZaletyZero
  • ~bena / 2019-02-14 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Stosuje niedozwolone i nieuczciwe praktyki przez które wiele osób zostało z długiem 2x większym niż pożyczyło i to 10 latach spłacania. Nasyłają kancelarie, komorników, odrzucają reklamacje.
    W reklamacjach Santsnder nie przyjmuje do wiadomości zadnych argumentów jest głuchy na wszelkie argumenty i twierdzi że umowa jest Ok, co nie jest pawda ponieważ
    1.Raport UOKiK
    2. Raport Rzecznika Finansowego
    3. Raport NIK
    Wszystkie ww. instytucje uważają nasze umowy za sprzeczne z prawem.
    Dodatkowo mamy:
    4. Białą Księgę ZBP  (banki uważają, że kredytów udzielały, bo Państwo im nie zabroniło)
    5. Stanowisko RP  (tu jest paradoks - w Polsce nic nie można zrobić z tymi kredytami, a do Tsue wysłali pismo, że nic nie stoi na przeszkodzie by unieważnić te umowy).
    6. Kilka wyroków TSUE.
    Zaletyzadnych
    WadySą głusi na reklamacje odpisują nieprawdę i nie na temat reklamacji
  • ~Diana / 2019-02-11 13:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Odradzam. Malo ksiegowan przychodzacych. Wyplaty z bankomatow czy przelewy ksiegowane dopiero po kilku dniach nawet po tygodniu dopiero. Przez co bez nigdy nie wiesz czy rachunki zaplacone na czas no i co wazne ile zostalo pieniedzy na koncie. Porazka. Najgorszy z bankow w ktorym mialam konto. Odradzam.
    ZaletyBrak jakich kolwiek
    WadyCale mnostwo.
  • ~Dominika / 2019-01-31 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt hipoteczny w tym banku. Niestety zostałam do tego niejako zmuszona ale nie o tym. Moje doświadczenia:
    - niekompetentne osoby na infolinii, wprowadzają w błąd, przykłady: miałam do złożenia dokumenty dotyczące właśnie w/w kredytu hipotecznego w tym samym czasie wyrabiałam dowód osobisty, zadzwoniłam więc na infolinię aby nie jechać na marne do placówki co mam w takiej sytuacji zrobić czy mogę złożyć dokumenty, dostałam odpowiedź (po konsultacji osoby z którą rozmawiałam z innym pracownikiem infolinii), że wystarczy potwierdzenie z Urzędu Miasta, iż jestem w trakcie wyrabiania dowodu, więc udałam się z tym do placówki, w której odmówiono mi przyjęcia dokumentów (moje stracone 2,5h na dojazd) i nikt się nie poczuwa,że ich pracownicy wprowadzają mnie w błąd i na mój argument, że w tym momencie równie dobrze ta Pani może mnie wprowadzać w błąd zobaczyłam tylko rybio otwarte usta. Druga sprawa, otrzymałam powiadomienie listowne, że proszą mnie złożenie wniosku przeniesienia hipoteki cytuję: W NAJBLIŻSZEJ PLACÓWCE, udałam się do placówki, w której odmówiono mi złożenia dokumentów, ponieważ nie mają u siebie działu hipotecznego, zadzwoniłam zatem na infolinię aby się dowiedzieć, w której placówce mogę złożyć dokument, na co kolejny raz wprowadzono mnie w błąd, że mam to zrobić tylko i wyłączenie w placówce, której brałam kredyt, która już notabene nie istnieje. Oczywiście udało mi się złożyć dokument po prostu w obsługującej kredyty hipoteczne placówce.
    Na samym początku korzystania z konta były mi naliczane niesłuszne prowizje, dziwne kwoty, których nikt nie był w stanie mi wytłumaczyć (nie było ich ani ich wielokrotności w tabeli opłat), złożyłam reklamację, kwoty zwrócono.
    Nie chcę już się rozpisywać, bo mogę po prostu sypać z rękawa przykładami, bank po prostu powinien nieco się przyłożyć do obsługi klienta, ja korzystam póki co tylko bo muszę ale mam nadzieję będzie mi dane niebawem skończyć i nigdy nie wrócę.
    ZaletyŁatwość dostępu do zmiany ustawień przez infolinię.
    Wady- infolinia - niekompetentni pracownicy
    - niesłuszne naliczanie prowizji
  • ~dino / 2019-01-25 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta instytucja to nieporozumienie !!!!! Kto dał im tytuł „Najlepszy Bank 2018” albo inaczej, za ile im to dali ? Pracownicy niekompetentni. Nie potrafią wyjaśnić zapisów umowy, przy trudniejszych pytaniach wyglądają jak karp wyrzucony z wody na ląd. PORAŻKA, PORAŻKA I JESZCZE RAZ P O R A Ż K A I N I E P O R O Z U M I E N I E.
    O g. 21-23 nie można niczego sprawdzić ani zweryfikować transakcji przez infolinię bo mają przetwarzanie systemu.
    Po przeniesieniu kont z DB Banku nie można niczego odnaleźć w historii przez filtrowanie, bo brak takiej opcji. Szanowni ludzie z Santandera, wystarczy to zrobić bo można i będzie działało, tylko wymaga to nieco wiedzy i odrobiny umiejętności.
    Notoryczna niekompetencja pracowników.
    W BZWK mam też leasing, 4 razy podpisywałam umowę bo konsultant nie umiał ogarnąć dokumentów jak należy.
    Mają burdel jak mało gdzie. Nawet nie pracują 8 g.dziennie patrząc na godziny pracy placówek.
    To bank dobry może dla studentów ale nie dla poważnych ludzi.
    Jeśli nowe konto to byle nie tam,z daleka.
    Zalety???? że co. BRAK ZALET
    Wadycały santander
  • ~CZESLAW / 2019-01-23 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie nie porozumienie mam konto firmowe od 2 lat obroty bardzo duże do tej pory nie było opłat za wypłaty gotówki z bankomatu Santander,ale po wymianie karty na nową okazało się że pobierają opłatę o zgrozo 3% normalny rozbój w biały dzień uciekam z tego banku i zabieram wszystkich ludzi ok 50 osób którym każdego miesiąca robię przelewy wypłat.Jest jeszcze wiele innych spraw ale nie chce mi się o nich pisać NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadySAME!!!!
  • ~Hermiona / 2018-12-20 06:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd. Bezprawnie blokują środki finansowe typu alimenty i świadczenia m.in.rodzinne i 500+.mimo,ze jasno mają podane w tytule przelewu skąd owe środki pochodzą. Z odblokowaniem problem... Kolejny raz w tym miesiącu mam taką sytuację. Nikomu tego banku nie polecę.
    ZaletyChyba tylko jedynie zaletą jest to, że reklamy mają dobre. Niestety bez pokrycia.
    WadyWprowadzanie w błąd ludzi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009