Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Prada / 2019-04-07 08:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Prokonsumencka postawa to zachowanie obce dla Santander, przestarzały interfejs website, sporo opłat za usługi zwyczajowo uznanie bezpłatnymi w innych bankach, coraz większe utrudnienia z dostępem do placówek i macierzystych bankomatów, a na dobitkę ten system wymagań haseł to jakaś droga przez mękę, a to hasło już było, a w tym haśle występują cyfry, które to lub tamto..... Nie dziękuję.
    ZaletyBezpłatne szybkie przelewy dla konta Jakie Chce, nawet dobry przelicznik walut w kantorze Santander na tle konkurencji (nie porównuje tu z Revolutem, czy N26)
    WadyCo raz mniejsza ilość placówek i bankomatów własnych, utrudniony proces zamykania konta, opłaty za produkty które u konkurencji są bezpłatne (np. wielowalutowość, opłaty za konto walutowego, opłata za uznanie środków zagranicznych)
  • ~Piotr / 2019-03-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamykanie karty kredytowej trwa miesiąc w tym czasie zostałem obciążony kosztami prawie 100 zł gdy z wielkim bólem i nerwem chciałem w końcu zapłacić u nich w kasie policzyli mi prowizję 2zł pierwszy i ostatni raz skorzystałem z ich usług
  • ~Andrzej / 2019-03-28 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W oddziale 1 Opole wszystkich pchają do kas gdzie otwartych są 2 kasy. Obsluga siedzi w "szklarniach" i żadnych klientów nie obsługują. Po co wszystkich pchają do kas jak nie każdy chce obsługi gotówkowe. Człowiek chce powierzyc im znaczna gotówkę a oni zero profesjonalizmu
    ZaletyŁadny wystroj lokalu
    WadyCzas, czas i jeszcze czas. Obsluga. Brak koordynacji. Ładowanie wszystkich spraw do jednego worka (wszystko do kasy)., zbyt mała liczba kas.
  • ~Klientka banku / 2019-03-27 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Po zmianie z BZ WBK na Santander problemy się mniżą. Co chwila przerwa konserwacyjna, zwłaszcza w weekendy gdy często kupuje się przez internet, nie da się wtedy skorzystać z przelewu online albo z karty.
    Obsługa banku wyrwana z innej epoki, niby siedzi taka w obsłudze klienta indywidualnego, przychodzisz ze sprawą dot kredytu, a ona Ci mówi że się właściwie nie zajmuje kredytami i nie umie pomóc. Porażka! Druga przyszła i wszystko spisywała ręcznie na kartce zamiast w systemie, rodem z lat 90-tych. Na chęć podwyższenia raty kredytu okazują niezmierne zdziwienie, Do tego stopnia są nieprzygotowani, że nie mają druku odpowiedniego do takiej zmiany! Wypisują wszystko (ręcznie!) na druku do OBNIŻENIA rat, gdzie 80% pytań jest nieadekwatna. Wszystko jest płatne, za rozpatrzenie wniosku o podniesienie kwoty rat opłata 200 zl, a czas - 3 tygodnie! W BZ WBK zalatwiali takie rzeczy w ciągu 1-2 dni gdy ktoś miał bezsporną zdolność kredytową. Porażka ten bank, nie mogę odżałować BZ WBK.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kompetencji, ciagle przerwy konserwacyjne, opłaty, obsługa.
  • ~Milena / 2019-03-27 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Za miesiac mialam stracic waznosc konta to zamiast przysłac informacje ze strace waznosc konta i bedzie naliczana oplata za wznowienie karty (chociaz jest to niedorzeczne ze za wydawanie karty pobieraja oplaty jesli traci sie waznosc konta..bo chciac zatrzymac klienta powinna byc taka karta darmowa jak w innych bankach) na poczatku marca od razu zostala mi pobrana oplata za nowa karte ktora dostalam w wyniku utraty waznosci konta za miesiac... a karta nowa przyszla dopiero w polowie marca. Nie zgadzam sie z powyzsza chora oplata poniewaz jest to niedorzeczne, jak mozna pobierac oplaty za to ze klientowi uplywa waznosc karty zeby wydac kolejna zeby byl dalej klientem tego banku??porazka totalna bede ja moja rodzina i znajomi postaram sie zeby omijali ten bank szerokiem łukiem !!
  • ~Bartosz8406 / 2019-03-26 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Santander Bank Polska - bank dla odważnych klientów. Jestem klientem banku od kilku miesięcy. Posiadam kilka rachunków, w tym rachunek firmowy.
    Dodam, że należę do grupy wyrozumiałych klientów:
    1. Rozumiałem, że podczas przyłączania kolejnych banków do systemu mogą pojawić się problemy.
    2. Rozumiałem, że czas oczekiwania na infolinii był wydłużony.
    ale
    Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie mogę wypłacić swoich pieniędzy i dlaczego bank mając awarię nie informuje o tym swoich klientów - choćby przez aplikację mobilną!!!
    25.03.2019 awaria nie można zapłacić kartą
    26.03.2019 awaria nie można zapłacić kartą - kuriozum
    Zacząłem swoją wypowiedź od zdania, iż jest to bank dla odważnych.
    Lubisz ryzyko, poczucie niepewności, kręci Cię hazard, to niesamowite uczucie kiedy przy każdej płatności kartą nie wiesz czy uda Ci się zrealizować transakcję mimo że posiadasz środki na koncie?
    Wybierz Santander Bank Polska - konto w cenie rynkowej ale emocje nieprzeciętne:)
    Tylko dla odważnych
  • ~Teresa / 2019-03-26 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziełam kredyt 3000 zł. Oczywiście Pani nie raczyła mi powiedziec o kolosalnych kosztach dodatkowych i zamist 3000 do spłaty mam ponad 5000 zł. Owszem zakreśliła rate nr rachunku, date spłaty,ale to,ze ubezpiecza mnie i koszt około 1000 to nie raczyła powiedziec. Taki bank omijac z daleka,Ukryte koszty o których sie klient dosiawuje ale po fakcie.
    Zaletyzadnych
    Wadyukryte koszty
  • ~maro / 2019-03-25 17:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj 25.03.2019 r. znowu problem z kartami to już drugi raz w tym miesiącu. Jak tak dalej będzie to chyba trzeba będzie zrezygnować z usług tego banku.Dopóki był BZ WBK takich problemów nie doświadczyłem. Po przejęciu przez Santander porażka.
  • ~Gość 55 / 2019-03-21 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Santander do złodzieje nic więcej.. pieniądze same znikają z konta a oni nie wiedzą co i jak.. nie zakładać tak konta!!
  • ~Michał / 2019-03-20 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dokonaniu wpłaty w wpłatomacie pieniądze nie zostały zaksięgowane, po przedstawieniu dowodu wpłaty przyjęcia pieniędzy przez wpłatomat Pani w banku powiedziała że urządzenia się psują a ona może przyjąć reklamację która zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni a tak w ogóle to bankomaty i wpłatomaty obsługuje inną firma. Na moje pytanie gdzie są moje pieniądze bo muszę dokonać ważnego przelewu nie uzyskałem odpowiedzi.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
  • ~Magda / 2019-03-20 11:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Nic samemu nie można zrobić na Santander online, wszystko opiera się na czatach lub videorozmowach.Oplaty wysokie za wszystko.Jestem klientką od 18 lat i zamiast lepiej jest coraz gorzej.Nie polecam tego banku.
  • ~Koparski / 2019-03-19 08:04
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym banku po 7 latach prowadzenia konta nadal jest sie niewiarygodnym, pomimo regularnych i wysokich wplywow. Problem ze wszystkim. Ostatnio nasilajace sie przerwy w dostepie do uslugi internetowej. W samych filiach tez szalu nie ma, w wiekszosci odsylaja do uslug internetowych. Ogolna porazka. Bedzie rezygnacja z mojej strony jak tylko wroce do kraju. Odradzam ten bank przyszlym klientom jak i zachecam do zrezygnowania obecnym.
    ZaletyBrak. Zarowno polskich zalet jak i hiszpanskich
    WadyWszystkie wskazane w opisie
  • ~anka / 2019-03-12 10:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przejeciu klientow z DB dalej biora oplate co miesiac za prowadzenie konta walutowego, ktore powinno byc darmowe /jesli ma sie na koncie 20 jednostek/. W rozmowie telefonicznej z Santander Bank Polska poinformowano mnie, ze obowiazuja dalej warunki umowy jakie zawarlam z DB czyli oplata jest prawidlowa. Nie rozumiem, przejeli klientow i ich pieniadze a dalej warunki z DB, z ktorym juz nie mam nic wspolnego ??? Na moje pytanie co zrobic aby uniknac tej oplaty, padla odpowiedz, ze trzeba zamknac dotychczasowe konto walutowe i otworzyc nowe konto z Santander Bank Polska. Pytam gdzie sie udac po zamkniecie konta do DB ? - padla odpowiedz: nie, trzeba sie udac do oddzialu Santander Bank Polska i tam zamknac stare konto i otworzyc nowe. Widac, ze maja klientow za idiotow, dysponuja kontami i pieniedzmi ale warunki dalej jak w banku DB, ktorego klientem juz nie jestem !!! Musze przeniesc sie gdzie indziej bo tak traktowac moga sobie tylko idiotow ale nie logicznie myslacych ludzi. NIE POLECAM !
    WadyNie polecam, wykorzystywanie kilentow, narzucanie oplat, ktore NIE POWINNY !!! byc naliczane.
  • ~Grażyna / 2019-03-08 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Czegoś takiego nie widziałam i nie słyszałam , a to dopiero próba kontaktu z biurem przez telefon. Wisiałam na telefonie po 25min po trzy razy i zero kontaktu. ODRADZAM. Anna
  • ~Skadi / 2019-03-07 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie! Wciskają jakieś nowe karty na lichwiarskich warunkach w miejsce starych ważnych z Deutsche banku, a żeby zrezygnować trzeba jeździć osobiście do oddziału. Kpina z klienta!
    WadyWszystko
  • ~Jagienka / 2019-03-06 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Warszawa konstancinska: panie obslugujace paznokcie maja tak dlugie ze ledwo pisza na klawiaturze. Kolejki niebotyczne i nikomu nie zalezy. Oferta konta oszczędnościowe 2,7% to naciaganie klienta. Pani niby zastepujaca kierownika, dlugie ciemny braz wlosy krecone, dramat, brak kompetencji, nawet przelewu na wieksza kwote nie moze zrobic. Poza tym klima chodzi na cieplo a jest na dworzu 12 stopni. Dramat
  • ~Spartakus / 2019-03-06 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniaki i naciągacze!!! Jak najdalej od nich!!! Nie polecam!!!!!! :(
  • ~Zdegustowany / 2019-03-05 14:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Po przejęciu BZ WBK wznawiały mi się karty CC Master Card i Visa VIP dostałem jakąś kartę VISA pajacyk z malutkim napisem credit bez żadnej informacji dlaczego ni master , poajwiła się opłata na koncie VIP za wznowienie karty + jakieś opłaty za obsługę konta... Masakra , czekam na rozpatrzenie reklamacji 7 dzień i ... echo, po 17 latach czas na wyprowadzkę.... nowe jest wrogiem dobrego...
  • ~Xjsb / 2019-03-05 08:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Poziom obsługi telefonicznej klienta to totalna żenada. Jak chcą wcisnąć kredyt wydzwaniają non stop. Gdy to klient ma jednak do nich sprawę - infolinia milczy. Od 2 dni wiszę po 15 min oczekując na połączenie. Jedyne co słyszę to irytująca muzyczka. Pani 2 dni temu obiecała przełączanie do odpowiedniego działu - rozlaczyla się i od tamtej pory nie mogę się dodzwonić. Zanim przejęli WBK usługi były na znacznie wyższym poziomie. Nie polecam!!
  • ~Krzysiek / 2019-03-01 15:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Okradaja 5 zł za przelewy natychmiastowe, których nie wykonalem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929