Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klientka / 2019-05-11 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem niezadowolona. Opłaty doliczane za kartę, choć miało ich nie być. Nie polecam.
  • ~anka / 2019-05-06 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem niezadowolna z tego banku. Obsługa na infolinii bardzo niekompetentna i niesympatyczna.

    W systemie same błędy. nie pokazuje blokad na karcie kredytowej. Nigdy nie wiem jaki jest rzeczywisty stan zadłużenia.
    Plus inne niedogodności.

    Szkoda że nie ma już BZ WBK:(((


  • ~Janek / 2019-05-05 11:45
    Ocena: 2.67 / 5
    do santander trafiłem jako segment klientów wykupionych od DB. W DB nic nie płaciłem za konto, wypłaty we wszystkich bankomatach itp. Po ok. 3 miesiącach pobytu w santander dostałem nową kartę a wraz z nią nowy regulamin w przypadku aktywacji tej karty. Regulamin wprowadzał opłaty. Zrezygnowałem z konta. Ponadto przez 6 lat w DB ani jednej awarii, w santander były dwie w ciągu 3 miesięcy. Nie skorzystam raczej z usług tego banku
    Zaletymoże jakieś ma
    Wadyopłaty, awarie
  • ~Krystyna / 2019-05-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to porażka. Od zawsze byłam klientem Deutsche Bank Polska i nigdy nie było problemów. Z santander bank są same problemy. Podczas aktywacji telefonicznej karty kredytowej pracownica banku przez pomyłkę zablokowała mi kartę do bankomatu. Kilka. Irytujacych rozmów telefonicznych z tzw. Doradcami, wizyta w oddziale banku, złożenie reklamacji... W końcu po kilku dniach odblokowano kartę. Reklamacja rozpatrzona oczywiście negatywnie. Fakt, że człowiek przez kilka dni nie miał dostępu do swoich środków na koncie to nie jest dla santander wystarczający powód, aby uznać reklamację.
    Nową kartę bankomatów bank ponoć wysłał do mnie w lutym. Jest 4 maja, a karta nie dotarła. Dzisiaj znowu bank zablokował mi istniejącą kartę do bankomatu. Pani na infolinii poinformowała mnie, że zastrzeze kartę, która rzekomo wysłali do mnie w lutym i loży dyspozycję o wydanie nowej karty. Na jej dostarczenie będę czekać do14. Dni. W poniedziałek muszę znowu udać się do oddziału banku, aby pobrać zapas gotówki na ten czas. Bardzo niemiła, niekompetencji obsługa.... Horror. Na pewno nie zostanę w tym banku. Nikomu go nie polecam... Fatalny pod każdym względem
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCiągle awarie, długie oczekiwanie na infolinii, jak zadzwoncie z tym samym problemem kilka razy, to usłyszycie od różnych doradców za każdym razem inna odpowiedź, ale za każdym razem brak rozwiązania, niewiarygodni, niemiła, nieprofesjonalna obsługa, popełniają błędy
  • ~szok / 2019-05-01 02:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, niby oprocentowanie 2,7 na rachunku oszczędnościowym przy wpływie min 20 zł na ustawieniu automatycznego oszczędzania, a potem przy 20 tys masz przychodu 6 zł miesięcznie :DDD zamiast 36 zł! Dodatkowo nie zwracają za rachunki, tak jak piszą, a każda reklamacja jest odrzucana.
  • ~ID / 2019-04-30 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POZWOLILEM ZKOPIOWAC DOWODU OSOBISTEGO WIEC NIE CHCA MNIE OBSLUGIWAC I DZIS NIE MOGE ZAPLACIC PODATKU DO URZEDU SKARBOWEGO BO BLOKUJA MOJE PIENIADZE Z POWODU BRAKU ZESKANOWANEGO DOWODU W SYSTEMIE. PIENIADZE NA KONTO PRZYJMUJA A WPROWADZAJA CELOWO LIMITY ZEBYM NIE MOGL WLASNYCH PIENIEDZY ODEBRAC
    ZaletyBRAK. W ODDZIALE NIE MILA OBSLUGA
    WadyPANSTWO W PANSTWIE
  • ~Waldemar / 2019-04-29 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj 29.04.2019 na wypłatę pieniędzy z konta maklerskiego czekałem 1,5 godziny.Ten bank to tragedia.Nie polecam nikomu.
  • ~Stały Klient / 2019-04-14 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerwy w banku są częściej niż on działa. Praktycznie co weekend jest awaria, lub przerwa techniczna, przez co nie można zaplacic w sklepie, ani wysłać przelewu. Żeby było bardziej absurdalnie to podczas gdy jest taka awaria, a klient spróbuje zapłacić w sklepie to transakcję odrzuci, a pieniądze pobierze. Najlepsze jest to, że bank nie informuje o problemach sms'em, robi to jedynie na swoim Facebooku. Paradoksem jest to, że dostają puchary, nagrody i wygrywaja plebiscyty, a wystarczy więc na ich facebooka i 80% klientów jest niezadowolona. Obsługa w infolinią? Ttragedia. Czat online? Tragedia. 3/4 pracowników jest niekompletna i produkująca. Niektórzy z nich nie znają nawet własnego regulaminu a na zadane pytania odpowiadają nie na temat, są nieslowni i nie wyciągają wniosków. Nie polecam banku. WBK był z prawdziwego zdarzenia, Santander to co najwyżej imitacja banku.
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~anty santander / 2019-04-14 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku!!! Chyba że masz bardzo dużo cierpliwości do idiotów.
    W weekendy nie zlecisz przelewów ani nie nawiążesz żadnego kontaktu z infolinią bo bank po prostu w weekend nie istnieje.
    Nawet głupie przelanie pieniędzy z własnego rachunku na własny rachunek jest nie możliwy.
    Co do bankomatów to niestety istnieje tylko jeden na miasto a nawet nie we wszystkich miastach jest bankomat od Santander (BZWBK).
    NIE POLECAM OTWIERANIA JAKIEGOKOLWIEK RACHUNKU W TYM BANKU!!!
    Ja właśnie przenoszę się do PKO
    Pozdrawiam
    Zaletynie ma!!!
    WadyMnóstwo (brak bankomatów, internetowy bank nie istnieje w weekendy, infolinia nie istnieje, itd.)
  • ~Tos / 2019-04-08 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku opłaty za prowadzenie konta małej firmy straszne, za przelew elektroniczny 20 zł to są jakieś cyrki, w chwili przejścia z Deutsche Banku przez miesiąc konto nieczynne pięć razy wizyta w banku
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, niekompetencja obslug
  • ~Boguslaw / 2019-04-08 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje przy wybierania pieniędzy za granicą z konta zniakało więcej pieniędzy!!!!!!Zmieńcie bank to oszuści!!!!!
  • ~Prada / 2019-04-07 08:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Prokonsumencka postawa to zachowanie obce dla Santander, przestarzały interfejs website, sporo opłat za usługi zwyczajowo uznanie bezpłatnymi w innych bankach, coraz większe utrudnienia z dostępem do placówek i macierzystych bankomatów, a na dobitkę ten system wymagań haseł to jakaś droga przez mękę, a to hasło już było, a w tym haśle występują cyfry, które to lub tamto..... Nie dziękuję.
    ZaletyBezpłatne szybkie przelewy dla konta Jakie Chce, nawet dobry przelicznik walut w kantorze Santander na tle konkurencji (nie porównuje tu z Revolutem, czy N26)
    WadyCo raz mniejsza ilość placówek i bankomatów własnych, utrudniony proces zamykania konta, opłaty za produkty które u konkurencji są bezpłatne (np. wielowalutowość, opłaty za konto walutowego, opłata za uznanie środków zagranicznych)
  • ~Piotr / 2019-03-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamykanie karty kredytowej trwa miesiąc w tym czasie zostałem obciążony kosztami prawie 100 zł gdy z wielkim bólem i nerwem chciałem w końcu zapłacić u nich w kasie policzyli mi prowizję 2zł pierwszy i ostatni raz skorzystałem z ich usług
  • ~Andrzej / 2019-03-28 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W oddziale 1 Opole wszystkich pchają do kas gdzie otwartych są 2 kasy. Obsluga siedzi w "szklarniach" i żadnych klientów nie obsługują. Po co wszystkich pchają do kas jak nie każdy chce obsługi gotówkowe. Człowiek chce powierzyc im znaczna gotówkę a oni zero profesjonalizmu
    ZaletyŁadny wystroj lokalu
    WadyCzas, czas i jeszcze czas. Obsluga. Brak koordynacji. Ładowanie wszystkich spraw do jednego worka (wszystko do kasy)., zbyt mała liczba kas.
  • ~Klientka banku / 2019-03-27 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Po zmianie z BZ WBK na Santander problemy się mniżą. Co chwila przerwa konserwacyjna, zwłaszcza w weekendy gdy często kupuje się przez internet, nie da się wtedy skorzystać z przelewu online albo z karty.
    Obsługa banku wyrwana z innej epoki, niby siedzi taka w obsłudze klienta indywidualnego, przychodzisz ze sprawą dot kredytu, a ona Ci mówi że się właściwie nie zajmuje kredytami i nie umie pomóc. Porażka! Druga przyszła i wszystko spisywała ręcznie na kartce zamiast w systemie, rodem z lat 90-tych. Na chęć podwyższenia raty kredytu okazują niezmierne zdziwienie, Do tego stopnia są nieprzygotowani, że nie mają druku odpowiedniego do takiej zmiany! Wypisują wszystko (ręcznie!) na druku do OBNIŻENIA rat, gdzie 80% pytań jest nieadekwatna. Wszystko jest płatne, za rozpatrzenie wniosku o podniesienie kwoty rat opłata 200 zl, a czas - 3 tygodnie! W BZ WBK zalatwiali takie rzeczy w ciągu 1-2 dni gdy ktoś miał bezsporną zdolność kredytową. Porażka ten bank, nie mogę odżałować BZ WBK.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kompetencji, ciagle przerwy konserwacyjne, opłaty, obsługa.
  • ~Milena / 2019-03-27 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Za miesiac mialam stracic waznosc konta to zamiast przysłac informacje ze strace waznosc konta i bedzie naliczana oplata za wznowienie karty (chociaz jest to niedorzeczne ze za wydawanie karty pobieraja oplaty jesli traci sie waznosc konta..bo chciac zatrzymac klienta powinna byc taka karta darmowa jak w innych bankach) na poczatku marca od razu zostala mi pobrana oplata za nowa karte ktora dostalam w wyniku utraty waznosci konta za miesiac... a karta nowa przyszla dopiero w polowie marca. Nie zgadzam sie z powyzsza chora oplata poniewaz jest to niedorzeczne, jak mozna pobierac oplaty za to ze klientowi uplywa waznosc karty zeby wydac kolejna zeby byl dalej klientem tego banku??porazka totalna bede ja moja rodzina i znajomi postaram sie zeby omijali ten bank szerokiem łukiem !!
  • ~Bartosz8406 / 2019-03-26 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Santander Bank Polska - bank dla odważnych klientów. Jestem klientem banku od kilku miesięcy. Posiadam kilka rachunków, w tym rachunek firmowy.
    Dodam, że należę do grupy wyrozumiałych klientów:
    1. Rozumiałem, że podczas przyłączania kolejnych banków do systemu mogą pojawić się problemy.
    2. Rozumiałem, że czas oczekiwania na infolinii był wydłużony.
    ale
    Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie mogę wypłacić swoich pieniędzy i dlaczego bank mając awarię nie informuje o tym swoich klientów - choćby przez aplikację mobilną!!!
    25.03.2019 awaria nie można zapłacić kartą
    26.03.2019 awaria nie można zapłacić kartą - kuriozum
    Zacząłem swoją wypowiedź od zdania, iż jest to bank dla odważnych.
    Lubisz ryzyko, poczucie niepewności, kręci Cię hazard, to niesamowite uczucie kiedy przy każdej płatności kartą nie wiesz czy uda Ci się zrealizować transakcję mimo że posiadasz środki na koncie?
    Wybierz Santander Bank Polska - konto w cenie rynkowej ale emocje nieprzeciętne:)
    Tylko dla odważnych
  • ~Teresa / 2019-03-26 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziełam kredyt 3000 zł. Oczywiście Pani nie raczyła mi powiedziec o kolosalnych kosztach dodatkowych i zamist 3000 do spłaty mam ponad 5000 zł. Owszem zakreśliła rate nr rachunku, date spłaty,ale to,ze ubezpiecza mnie i koszt około 1000 to nie raczyła powiedziec. Taki bank omijac z daleka,Ukryte koszty o których sie klient dosiawuje ale po fakcie.
    Zaletyzadnych
    Wadyukryte koszty
  • ~maro / 2019-03-25 17:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj 25.03.2019 r. znowu problem z kartami to już drugi raz w tym miesiącu. Jak tak dalej będzie to chyba trzeba będzie zrezygnować z usług tego banku.Dopóki był BZ WBK takich problemów nie doświadczyłem. Po przejęciu przez Santander porażka.
  • ~Gość 55 / 2019-03-21 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Santander do złodzieje nic więcej.. pieniądze same znikają z konta a oni nie wiedzą co i jak.. nie zakładać tak konta!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009