Ten bank to porażka. Od zawsze byłam klientem Deutsche Bank Polska i nigdy nie było problemów. Z santander bank są same problemy. Podczas aktywacji telefonicznej karty kredytowej pracownica banku przez pomyłkę zablokowała mi kartę do bankomatu. Kilka. Irytujacych rozmów telefonicznych z tzw. Doradcami, wizyta w oddziale banku, złożenie reklamacji... W końcu po kilku dniach odblokowano kartę. Reklamacja rozpatrzona oczywiście negatywnie. Fakt, że człowiek przez kilka dni nie miał dostępu do swoich środków na koncie to nie jest dla santander wystarczający powód, aby uznać reklamację.
Nową kartę bankomatów bank ponoć wysłał do mnie w lutym. Jest 4 maja, a karta nie dotarła. Dzisiaj znowu bank zablokował mi istniejącą kartę do bankomatu. Pani na infolinii poinformowała mnie, że zastrzeze kartę, która rzekomo wysłali do mnie w lutym i loży dyspozycję o wydanie nowej karty. Na jej dostarczenie będę czekać do14. Dni. W poniedziałek muszę znowu udać się do oddziału banku, aby pobrać zapas gotówki na ten czas. Bardzo niemiła, niekompetencji obsługa.... Horror. Na pewno nie zostanę w tym banku. Nikomu go nie polecam... Fatalny pod każdym względemZaletyŻadnych zalet
WadyCiągle awarie, długie oczekiwanie na infolinii, jak zadzwoncie z tym samym problemem kilka razy, to usłyszycie od różnych doradców za każdym razem inna odpowiedź, ale za każdym razem brak rozwiązania, niewiarygodni, niemiła, nieprofesjonalna obsługa, popełniają błędy