Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PINI / 2019-07-01 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem od 15 lat,ale takie numery zdarzyły mi sie pierwszy raz!.Dnia 29 czerwca br zginęły z mojego konta fundusze dosłownie do zera.Napisałem do nich dlaczego nie mam srodków na koncie? niestety przez dwa dni oczekiwałem odpowiedzi.Ponownie napisałem wczoraj ,że minęło 24 godziny a kasy na koncie nie mam i odpowiedzi również.Dzisiaj rano srodki wróciły,ale nie wiem nadal oczekuję wyjasnienia!.Pisze na pocztę a tu informacja ,że brak dostępu .Do cholery to skandal! jak traktują klienta.Rozważam zrezygnować z ich obsługi,jednakże bedę do skutku pisał,lecz drogą pocztową aż mi wyjaśnią
  • ~Maria / 2019-07-01 09:53
    Ocena: 2.33 / 5
    jako klient zostałam przejęta przez bank i wyszło mi to na gorsze. Powiem krótko jaki duży taki zły. Ciągłe problemy z dostępem do bankowości internetowej, to jest mało,że wkurzające, tj. w kurw....Jak jeszcze mieszka sie w mniejszym mieście, gdzie głównie korzysta się z bankowości internetowej Przed przejęciem BZWBK, praktycznie nie było takiego problemu. A jeśli chodzi o ofertę zarówno oszczędnościową jak i kredytową plasuje się w końcówce listy.
    Taki niby duży, mocny bank a nie stać go na zwiększenie ilości bankomatów, w mniejszych miastach.
    Zaletynic lepszego nie oferuje niż inne banki,
    Wady tragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa b.kiepska, ale to domena wszystkich banków, za to oprocentowanie kredytów jedno z większych. Mała ilośc bankomatów
  • ~Wkurzony / 2019-06-26 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś masakra 4 godziny dzwonie na infolinie i nic. Już któryś raz po 48 minutach rozmowa jest rozłączana z prośbą o powtórne wybieranie numeru. To się nazywa infolinia 24H/7 ? Blokowanie karty to samo życzę szczęścia.
  • ~Michelle / 2019-06-25 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank tylko mafia, wykonane przelewy nie docierają do odbiorców a pieniądze z konta znikają. Po przerwie technicznej nastąpiła awaria która wyzerowała mi konto, próby kontaktu nie odniosły żadnego skutku pracownicy infolinii nie maja żadnej mocy naprawczej, złożona reklamacja tez nie pomogła, pozostaje modlić sie o zwrot swoich pieniędzy, dobrze ze to był mój drugi bank i mam za co żyć. W dzisiejszych czasach to po prostu absurd, trzymajcie sie Państwo z dala
    WadyWszystko - prowadzenie konta, opłaty, przerwy, obsługa klienta
  • ~Monias / 2019-06-21 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam zamknięcie rachunków bankowych. Nie zostały one zamknięte w określonym Czasie. Rachunkii zostały zamkniete po 3 miesiącach po moich kilkunastu interwencjach! Do tego pobierano nielegalnie opłaty za ich prowadzenie i wydana kartę. Uznano reklamacje aby zwrócić nielegalnie pobrane opłaty. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że nie dostałam pełnej kwoty bo ..znowu pobrano opłatę za prowadzenie rachunku i kartę. Musiałam pisać kolejna reklamacje na różnice w kwocie.
    WadyNieodpowiedzialni pracownicy. Trudna wielotorowa komunikacja. Kiepski system skoro pobiera się opłatę mimo uznania reklamacji!
  • ~Rafał / 2019-06-17 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zapłaciłem prowizję od kredytu, zapłaciłem odsetki, chcę spłacić i czekam na zaświadczenie z jakiejś centrali trzeci tydzień. Przy zakupie działki obok domu bank niechcący zajął ją hipoteką w ogóle nikogo nie informując. W oddziale ludzie nie wiedzą o podstawowych zaświadczeniach ale że są płatne po 50 zł to informują. Za każdym razem jestem nagabywany na zakładanie kont choć już mam trzy, to jakiś Monty Pyton. Przebrała się miarka, od dziś codziennie wpis na różnych portalach
  • ~robert / 2019-06-11 13:54
    Ocena: 1.33 / 5
    odkąd jest to Santander jest totalna olewka klienta. rozpatrywanie reklamacji to koszmar, Infolinia kredytowa to maksymalne olewanie klienta i zbywanie ogólnikami. KOSZMAR
    ZaletyZaletą jest szybkie odbieranie telefonów prze konsultantów
    WadyCała reszta, niefrasobliwość konsultantów, brak pomocy, nie wiem po co wprowadzać czat skoro i tak nic nie można przez niego załatwić
  • ~Rene / 2019-06-09 21:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak naliczonego bonusowego oprocentowania na koncie oszczednosciowym systematycznym. Reklamacja rozpatrywana juz ponad tydzień. Jeśli Bank stawia na mlodych to pierwsze efekty już widac wystarczy zajrzeć do ponizszych opinii. Brak kopetencji wiedzy no ale przecież sprzedaż i wyniki najważniejsze. Klient posprzedazowy to tylko klopot.
    ZaletyDoradcy w Oddzialach ktorzy maja wiedzę i sa etyczni w stosunku do Klientów doradcy z dlugim stazem.
    WadyRotacja nowych doradców brak wiedzy doswiadczenia i czesto checi pomocy jeżeli w efekcie nie bedzie sprzedazy.
  • ~Marecki / 2019-06-07 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadpłata kredytu hipotecznego to koszmar. Poprzez bankowość elektroniczną udało mi się to zrobić 1 raz. następnym razem system pomimo realizacji nadpłaty wypluwa komunikat ze transakcja jest w trakcie realizacji co blokuje możliwość następnych wpłat. Reklamacje rozpatrywane niechlujnie raz jestem Panem, raz Panią, bez zrozumienia tematy na każdym etapie. Print screeny przesłane 4 razy bez efektu poprawy od prawie miesiąca. Nadpłata kredytu na infolinii, no cóż najpierw trzeba poczekać kilkanaście minut na konsultanta, potem na drugiego od obsługi kredytów. Raz wpłata następuje w przeciągu godziny raz trwa 4 dni. Rozważam opisanie sprawy do Zarządu SBP bo najzwyczajniej robią sobie jaja.
    ZaletyNiewątpliwą zaletą jest brak zalet w kwestii obsługi KH
    WadyZa wąskie pole
  • ~kk / 2019-06-05 12:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt z opiekunem klienta (Chojnice) to katastrofa. Można dzwonić kilka dni, nie odbiera ani też nie oddzwania. Niesłowni, nikt w oddziale nie jest w stanie pomóc, gdy nie ma "opiekuna". Przy zakładaniu konta firmowego była bajka, a później niestety wielki zawód. Klient oczekuje traktowania poważnie i słowności przez niby świetny bank. Radzę bardzo się zastanowić nad usługami tej instytucji.
    Zaletyjuż chyba nie widzę żadnych - przykrywają je wady
    Wady- brak kontaktu
    - niesłowność
    - oszukiwanie klienta
  • ~Katarzyna / 2019-06-03 16:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych. Nakazują zmianę hasła kiedy oni chcą to ja.klient powinnam o tym decydować.
    ZaletyMiłe panie
    WadySystem klientaj
  • ~Klient / 2019-06-03 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy opòznine strzymywane nie przychodzą o porannej sesji jestem zawiedziony zmiana wbk na sabtander
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Kris / 2019-05-30 00:16
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam kilka kont i jesli chodzi o kontak telefoniczny i servis uwazam, ze to nr 1. Bardzo mila i dobra obsluga, jestem zaskoczony i tak to w Polsce.
    ZaletyServis i komunikacja tel Bardzo wysoka kultura osobista, aż milo sluchać, ze za cos nie zaplacilem :)
    Wadynie wiem jakie sa oferty banku czy propozycje slaby marketing.
  • ~Karol / 2019-05-28 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank okazał sie złodziejem ,wykupiony został pakiet dla karty ktory umozliwia darmowa wypłate z bankomatow za granica czyli wybieranie pieniedzy powinno byc darmowe ,nie stety dalej bank pobierał prowizje od wybierania pieniedzy karta ,zakladam sprawe w sadzie oszusci i złodzieje
    Zaletyzadnych zalet
    WadyZłodzieje ,gina pieniadze z kata
  • ~Adam / 2019-05-27 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    24.05 przelew wysłany z SBP....JEST 27.05 GODZ.17.00 PIENIĘDZY nie ma.to jest jakaś żart..odradzam wszystkim ten bank.
  • ~Paweł / 2019-05-23 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Średnio raz w tygodniu Santander Bank Polska ma problemy z płatnościami kartą. Taka sytuacja sprawia bardzo niezręczne sytuacje np. na stacji benzynowej, w sklepie... Karykatura banku.

    Proszę sobie wyobrazić sytuacje niemożności zapłacenia za zatankowane paliwo na stacji, konieczność pisania oświadczenia, zostawiania danych, czasami dokumentów poświadczających tożsamość...

    Omijać szerokim łukiem tę Hiszpańską karykaturę banku...
  • ~Pum / 2019-05-14 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam cierpliwość do tego banku (poprzednio należałam do BZWBK). Cierpliwie czekałam na przelew (kiedy inni już dostali), czekałam na zaksięgowanie płatności na koncie, czekałam na kontakt z obsługą infolinii (10,20, 25 minut) ale dziś Santander przelał moją czarę goryczy. Płatność kartą w sklepie zostala przez terminal odrzucona ale pieniądze z konta zeszły. Na infolinię nie można się dodzwonić, za trzecim razem automatyczna informacja - występuje problem z platnością kartą, prosimy płacić BLIKIem. Jedyna możliwość kontaktu z bankiem była poprzez czat bankowości mobilnej. Konsultantka powiedziała, ze nie jest w stanie ściągnąć blokady środków, trzeba czekać do kolejnego dnia. Jeśli srodki nie wrócą na konto prośba o ponowny kontakt z bankiem. Dramat! Nie można iść do oddziału bo nieczynny, konsultankta właściwie nic nie może i nic nie wie, więc w awaryjnych sytuacjach problemu z Santanderem, Santander nie umie pomóc.
  • ~Damian / 2019-05-14 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    To nie jest bank, to cyrk! Konserwacje przeprowadzane są w każdy weekend, bilety znikają z aplikacji, a w ciągu tygodnia coraz częściej przestają działać karty i są odrzucane (nawet gdy korzystamy z usługi GPay)... Nikomu nie mogę polecić tego banku.
    Wady- notoryczne konserwacje(weekendy)
    - częste problemy w ciągu tygodnia np. odrzucanie transakcji np. kartą
    - w przypadku większych problemów głuchy telefon
  • ~gal anonim / 2019-05-14 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokonałem wcześniejszej spłaty kredytu, zadzwoniłem do " doradcy " ( 8 minut zanim się połączyłem ) w eclu zwrotu niewykorzystanego ubezpieczenia, zwrot dostałem dopiero po dwóch miesiącach. Konsultant, z którym wcześniej rozmawiałem, nie był w stanie powiedzieć mi na jaka kwotę zwrotu mogę liczyć, ani przyblizonego terminu.
    Opłata za kartę, opłata za prowadzenie rachunku, prowizja za inne bankomaty, prowizja za zlecenie stałe do innego banku, brak możliwości załatwienia niektórych spraw w tzw. placówce partnerskiej, poczta dostępna na stronie i tak niczego nie załatwi... odpowiedź z banku: proszę o kontakt z infolinią i na koniec najgorsza dla mnie rzecz: spychologia na każdym kroku.
    Ps.
    Całe szczęście, że to nie jedyny bank. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie wszystkie pamietam
  • ~Alexa / 2019-05-12 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciśnięto mi kartę podczas zakupów ratalnych w media markt. Miało być pięknie bez żadnych opłat za prowadzenie, możliwość wypłaty pieniędzy w bankomacie bez opłat. A tym czasem to oszustwo!!! Opłaty za prowadzenie karty i za wypłaty z bankomatów. Przez pomyłkę wpłaciłam za dużo o 500 zł to na zwrot nadpłaconych pieniędzy musiałam czekać 2 miesiące. NIE POLECAM !!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyopłaty miesięczne za prowadzenie karty, za wypłaty gotówki w bankomacie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009