strona 51 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Andy / 2019-07-22 19:52
The exchange rates are very unfavorable at ATMs: 3,81 vs nearby Exchange kantor 4,22 Pln to EUR. ATMs don't provide information on commissions. -
-
~Wojtek / 2019-07-15 12:50
Walbrzych , oddział przy ul. Chrobrego już godzinę w kolejce by wypłacić parę euro, może najwyższy czas pomyśleć o bankomacie w tej walucie. Traci PRL. -
~Łukasz / 2019-07-12 15:42
Bank Santander bazuje na procesach, które zrobiłyby wrażenie pod koniec XX wieku. We współczesnych czasach, obsługa na tym poziomie technicznym, jaki oferuje bank Santander, jest porównywalna do obsługi w jakimś regionalnym banku spółdzielczym na krańcach cywilizacji.
Wszystkie sprawy wymagają wizyty w oddziale. Brak możliwości zawarcia umów on-line. Brak możliwości konkretnego wsparcia ze strony pracowników, jak i doradców. Wszystko robione na siłę, bez ochoty pomocy.
Prosiłem o kontakt w sprawie oferty dla podmiotu profesjonalnego - nikt nie zadzwonił. Infolinia jest tylko od cytowania Ogólnych warunków umowy rachunku bankowego lub kredytu. To wszystko sprawie - że ten bank nie zasługuje na uwagę klienta indywidualnego, ani podmiotów profesjonalnych - tak w skali mikro, jak i w skali makro. Szkoda czasu. Jest wiele banków, które oferują znacznie więcej, za ten sam poziom opłat, lub niższy. Odrazdam.ZaletyByły prezes baku jest teraz premieremWadyWady jest tyle, że trudno opisać w kilku zdaniach. Cały system banku jest wadliwy. Od początku do końca - jako zlepek wielu banków - wygląda to fatalnie, a funkcjonuje jeszcze gorzej. -
~silvus / 2019-07-08 14:43
Dramat brak ludzi, kolejki i klient, który przeszkadza. Nie polecam ZaletyBrakWadyBardzo zła obsługa klienta Opole ozimska -
~alicja / 2019-07-05 16:15
Miałam doczynienia z wieloma bankami. Nie z wszystkich byłam zadowolona, ale Santander należy do jednego z najgorszych. Miałam konto w dB i przez wiele lat wszystko było OK. Kiedy dB został przejęty przez Santander to czysta katastrofa. Składałam reklamację bo wielokrotnie nie mogłam wysłać przelewu - nie dochodziły sms kody. Po około trzech tygodniach dostałam odpowiedź - nie wiadomo - śmiać się czy płatać nad głupotą. Uważają, że to nie ich wina - a jak chcę to mogę ich nawet do sądu podać.... Naprawdę czas szybko zrezygnować z usług tego jednak mało szacownego banku. Niech schrzania z Polski w podskokach. Zaletyw założeniu owszem jakieś można by znaleźć, ale w rzeczywistości wszystko przekreśla możliwość normalnego korzystania z tego bankuWadybardzo częsty brak możliwości wykonania przelewu -
~Akaba / 2019-07-05 11:25
Ten bank to jedna wielka KATASTROFA! Od momentu przejęcia DB w każdym miesiącu walczę z systemem. Infolinia nie rozwiązuje żadnego problemu, reklamacje olewają odpisując byle co - nie ogarniają tego bajzlu w ogóle. Ciągle nie mogę się zalogować, od 2 tygodni mi blik nie działa, już 2 razy mieli awarie, że im system padł i kartą nie dało się płacić. Raz widzę, raz nie widzę jakiegoś konta. Nie mogę od 5 dni zalogować się do systemu składania wniosków 500+ To tylko wybrane przykłady z plagi nieszczęść Santandera. Niestety przez kredyty jestem na to wszystko skazana :( ZaletybrakWadySystem ma ciągle awarie. Od przejęcia DB koszty wzrosły - bankomaty Santandera są nieliczne, a w innych wysoka prowizja od wypłat. Blik co chwile nie działa. Karty co jakiś czas nie działają, bo mają awarie. Przelewy płatne, a w DB miałam darmowe. Personel niekompetentny zwł. na infolinii -
~Marek / 2019-07-02 08:18
Niestety muszę podzielić opinie innych. Od 3 dni czekam na przelew z Allegro i wstyd mi pytać czy klient faktycznie zapłacił za towar, przez co opóźnia się wysyłka. Allegro wystawiło fakturę a ja nie mam jeszcze pieniędzy ze sprzedaży. Na info nie można się dodzwonić bo wszyscy konsultanci zajęci. Wczoraj na bankowości internetowej przez cały dzień wywalało błędy. Płatności z konta schodzą ale nic nie wchodzi. ZaletyPrawie żadnychWadyCałkiem sporo -
~Ivon / 2019-07-01 20:42
Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy , dostęp do bankowości internetowej fatalny . Złożenie wniosku 500+ czy 300+ graniczy z cudem na chwilę obecną ! Ciągle wyskakujący komunikat "przepraszamy pracujemy nad rozwiązaniem problemu" wkurzający wręcz wyprowadzający z równowagi ! Chyba czas zastanowić się nad zmianą banku ! Szkoda zdrowia ! ZaletybrakWadytragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa bardzo kiepska -
-
~Ola / 2019-07-01 18:50
Założyłam u nich konto. Oferowali za to 680zl. Teraz już wiem,że naciągnęli mnie na 10zł, i to minimum. Ich system bankowości elektronicznej jest niejasny. Do Santander logować się trzeba nie przez santander tylko przez centrum24.pl. (ale zgryw) Zeby dostać 300zł rocznie to trzeba zapłacić przez ich system za prąd, gaz, telefon i telewizję miesiącznie 2500zł. A system naliczania opłat za czekanie na konsultanta (słuchanie muzyki) jest bardzo drogi. Wlaśnie 10zł zapłacilam bo w przeciągu jednego dnia miałam problemy z ich kontem. WadyNazwa strony logowania do bankowości elektronicznej, cena za połączenie z konsultantem, brak możliwości złożenia 500+, 300+, system poleceń - nie działa, oferta otrzymania 680zł za założenie konta- nie do osiągnięcia. Odradzam ten bank -
~PINI / 2019-07-01 10:59
Jestem klientem od 15 lat,ale takie numery zdarzyły mi sie pierwszy raz!.Dnia 29 czerwca br zginęły z mojego konta fundusze dosłownie do zera.Napisałem do nich dlaczego nie mam srodków na koncie? niestety przez dwa dni oczekiwałem odpowiedzi.Ponownie napisałem wczoraj ,że minęło 24 godziny a kasy na koncie nie mam i odpowiedzi również.Dzisiaj rano srodki wróciły,ale nie wiem nadal oczekuję wyjasnienia!.Pisze na pocztę a tu informacja ,że brak dostępu .Do cholery to skandal! jak traktują klienta.Rozważam zrezygnować z ich obsługi,jednakże bedę do skutku pisał,lecz drogą pocztową aż mi wyjaśnią -
~Maria / 2019-07-01 09:53
jako klient zostałam przejęta przez bank i wyszło mi to na gorsze. Powiem krótko jaki duży taki zły. Ciągłe problemy z dostępem do bankowości internetowej, to jest mało,że wkurzające, tj. w kurw....Jak jeszcze mieszka sie w mniejszym mieście, gdzie głównie korzysta się z bankowości internetowej Przed przejęciem BZWBK, praktycznie nie było takiego problemu. A jeśli chodzi o ofertę zarówno oszczędnościową jak i kredytową plasuje się w końcówce listy.
Taki niby duży, mocny bank a nie stać go na zwiększenie ilości bankomatów, w mniejszych miastach.
Zaletynic lepszego nie oferuje niż inne banki,Wady tragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa b.kiepska, ale to domena wszystkich banków, za to oprocentowanie kredytów jedno z większych. Mała ilośc bankomatów -
~Wkurzony / 2019-06-26 23:52
Jakaś masakra 4 godziny dzwonie na infolinie i nic. Już któryś raz po 48 minutach rozmowa jest rozłączana z prośbą o powtórne wybieranie numeru. To się nazywa infolinia 24H/7 ? Blokowanie karty to samo życzę szczęścia. -
~Michelle / 2019-06-25 09:56
To nie bank tylko mafia, wykonane przelewy nie docierają do odbiorców a pieniądze z konta znikają. Po przerwie technicznej nastąpiła awaria która wyzerowała mi konto, próby kontaktu nie odniosły żadnego skutku pracownicy infolinii nie maja żadnej mocy naprawczej, złożona reklamacja tez nie pomogła, pozostaje modlić sie o zwrot swoich pieniędzy, dobrze ze to był mój drugi bank i mam za co żyć. W dzisiejszych czasach to po prostu absurd, trzymajcie sie Państwo z dala WadyWszystko - prowadzenie konta, opłaty, przerwy, obsługa klienta -
~Monias / 2019-06-21 16:26
Zgłosiłam zamknięcie rachunków bankowych. Nie zostały one zamknięte w określonym Czasie. Rachunkii zostały zamkniete po 3 miesiącach po moich kilkunastu interwencjach! Do tego pobierano nielegalnie opłaty za ich prowadzenie i wydana kartę. Uznano reklamacje aby zwrócić nielegalnie pobrane opłaty. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że nie dostałam pełnej kwoty bo ..znowu pobrano opłatę za prowadzenie rachunku i kartę. Musiałam pisać kolejna reklamacje na różnice w kwocie. WadyNieodpowiedzialni pracownicy. Trudna wielotorowa komunikacja. Kiepski system skoro pobiera się opłatę mimo uznania reklamacji! -
~Rafał / 2019-06-17 20:55
Nie polecam, zapłaciłem prowizję od kredytu, zapłaciłem odsetki, chcę spłacić i czekam na zaświadczenie z jakiejś centrali trzeci tydzień. Przy zakupie działki obok domu bank niechcący zajął ją hipoteką w ogóle nikogo nie informując. W oddziale ludzie nie wiedzą o podstawowych zaświadczeniach ale że są płatne po 50 zł to informują. Za każdym razem jestem nagabywany na zakładanie kont choć już mam trzy, to jakiś Monty Pyton. Przebrała się miarka, od dziś codziennie wpis na różnych portalach -
~robert / 2019-06-11 13:54
odkąd jest to Santander jest totalna olewka klienta. rozpatrywanie reklamacji to koszmar, Infolinia kredytowa to maksymalne olewanie klienta i zbywanie ogólnikami. KOSZMAR ZaletyZaletą jest szybkie odbieranie telefonów prze konsultantówWadyCała reszta, niefrasobliwość konsultantów, brak pomocy, nie wiem po co wprowadzać czat skoro i tak nic nie można przez niego załatwić -
-
~Rene / 2019-06-09 21:35
Brak naliczonego bonusowego oprocentowania na koncie oszczednosciowym systematycznym. Reklamacja rozpatrywana juz ponad tydzień. Jeśli Bank stawia na mlodych to pierwsze efekty już widac wystarczy zajrzeć do ponizszych opinii. Brak kopetencji wiedzy no ale przecież sprzedaż i wyniki najważniejsze. Klient posprzedazowy to tylko klopot. ZaletyDoradcy w Oddzialach ktorzy maja wiedzę i sa etyczni w stosunku do Klientów doradcy z dlugim stazem.WadyRotacja nowych doradców brak wiedzy doswiadczenia i czesto checi pomocy jeżeli w efekcie nie bedzie sprzedazy. -
~Marecki / 2019-06-07 10:24
Nadpłata kredytu hipotecznego to koszmar. Poprzez bankowość elektroniczną udało mi się to zrobić 1 raz. następnym razem system pomimo realizacji nadpłaty wypluwa komunikat ze transakcja jest w trakcie realizacji co blokuje możliwość następnych wpłat. Reklamacje rozpatrywane niechlujnie raz jestem Panem, raz Panią, bez zrozumienia tematy na każdym etapie. Print screeny przesłane 4 razy bez efektu poprawy od prawie miesiąca. Nadpłata kredytu na infolinii, no cóż najpierw trzeba poczekać kilkanaście minut na konsultanta, potem na drugiego od obsługi kredytów. Raz wpłata następuje w przeciągu godziny raz trwa 4 dni. Rozważam opisanie sprawy do Zarządu SBP bo najzwyczajniej robią sobie jaja. ZaletyNiewątpliwą zaletą jest brak zalet w kwestii obsługi KHWadyZa wąskie pole -
~kk / 2019-06-05 12:38
Kontakt z opiekunem klienta (Chojnice) to katastrofa. Można dzwonić kilka dni, nie odbiera ani też nie oddzwania. Niesłowni, nikt w oddziale nie jest w stanie pomóc, gdy nie ma "opiekuna". Przy zakładaniu konta firmowego była bajka, a później niestety wielki zawód. Klient oczekuje traktowania poważnie i słowności przez niby świetny bank. Radzę bardzo się zastanowić nad usługami tej instytucji. Zaletyjuż chyba nie widzę żadnych - przykrywają je wadyWady- brak kontaktu
- niesłowność
- oszukiwanie klienta -
~Katarzyna / 2019-06-03 16:29
Najgorszy bank z możliwych. Nakazują zmianę hasła kiedy oni chcą to ja.klient powinnam o tym decydować. ZaletyMiłe panieWadySystem klientaj
strona 51 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »