strona 51 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Bobie / 2019-08-21 12:58
Okropny bank z wygorowanymi oplatami, fatalny przy jakichkolwiek podrozwch zagranicznych. Klienci wprowadzani w blad, zaszcza jesli probuja korzystac z aplikacji Western Union on line-absolutnie nie korzystajcie z tej aplikacji bo wasze pieniadze znikna i nigdy ich nie zobaczycie, po czym dowiecie sie ze bank je odeslal do nadawcy!
Bank HORROR. Niestety kupil wspanialy Deutche Bank wiec trzeba szukac innych opcji bankowych. -
-
~Łukasz / 2019-08-21 00:39
Ten bank to najgorszy koszmar cywilizowanego człowieka. Ciągłe prace techniczne jak nie nad aplikacją to nad stroną a to znów nie działa blik albo karta. Prace techniczne odbywają się non stop szczególnie w weekendy. Założenie konta w tym banku to cofnięcie się do średniowiecza albo i gorzej ponieważ nie jest to najtańszy z banków a nie oferuje on nic. FATALNY! Jutro a w zasadzie dziś przenoszę wszystko z tego banku i nikomu nie życzę aby go podkusiło żeby założyć tam konto. ZaletyBRAK!!!WadyCIĄGŁE PRACE SERWISOWE, WYSOKIE OPŁATY, KLIENT NA OSTATNIM MIEJSCU. -
~Łukasz / 2019-08-17 14:56
Masakra, nagabywanie, telefony z numerów prywatnych wysokie opłaty, z powodu 2 tygodniowego opoznienia z wpłatą, brak zrozumienia i chęci pomocy. Na prośbę o numer konta do wpłaty, odpowiada przez telefon, że nie ma takiego obowiązku żeby mi wysłać i żebym znalazł sobie sam w umowie, którą zgubiłem. Więc chcecie mojej wpłaty czy nie ?Czy wydzwaniać do ludzi i naliczać kary ZaletyBrakWadyArogancja, niechęc do pomocy w spłącie. Proszenie o numer konta który sie zgubiło, żeby wysłać na maila - odpowiedż: nie mamy takiego obowiązku... masakra i poraża -
~Adam / 2019-08-17 00:01
Szanowni Państwo Santander Bank to instytucja wymagająca stałej kontroli. Niedawno robiąc przelew internetowy otrzymałem informację, że moje zlecenie nie może być zrealizowane i abym spróbował później. Za kilka minut, ponowna próba powiodła się. Przy kolejnych odwiedzinach konta, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wykonano dwa jednakowe przelewy. Bank zmienił zdanie i pierwszy odrzucony przelew jednak zrealizował. Złożyłem reklamację. Rozpatrywano ją kilka tygodni, po czym odrzucono, bez podania merytorycznych wyjaśnień. Taka obsługa to kpina i bezczelność ! Teraz sam muszę odzyskać moje pieniądze i tłumaczyć błąd banku. Santander zmierza w kierunku "lichwy" i to już nie tylko ze względu na wysokie oprocentowania kredytów. ZaletyBrakWadyIgnorancja i arogancja. -
~Irek / 2019-08-16 08:14
Ten bank cofa się w rozwoju . Częste zmiany regulaminu to ich sposób naciągania na dodatkowe prowizje . -
~Anita / 2019-08-09 10:59
Kpina, kpina, jeszcze raz kpina. Ciągłe przerwy techniczne, ciągłe błędy, ile można?! Nie dość, że przez to ciągłe " przepraszamy " nie ma się wyglądu do własnego konta, to jak by mało było tego występuje czasem problem z płatnościami kartą. Nie wiedzieć czemu, pomimo środków na koncie transakcja zostaje odrzucona. Trzeba iść do bankomatu wypłacić gotówkę aby móc sfinalizować zakup. Przecież za chwilę nie będzie można nazwać tego bankiem, lecz cyrkiem z dużym kapitałem. ZaletySympatyczna obsługa w punktachWadyZa dużo by wymieniać. -
~niepolecam / 2019-08-09 10:01
Nie mam nerwów na rozpisywanie się. Już od dawna wiedziałam, ze muszę zmienić bank ale mówiłam sobie „może mi się wydaje, może tak działa każdy bank”. I nie, nie każdy
Najbardziej irytujące co może być to ciagle przerwy techniczne aplikacji, a raczej „wybrana opcja jest niedostępna” przy próbach zalogowania się do aplikacji mobilnej. Co akurat zdarza się tak często, ze jest nie do zniesienia. (Minimum kilka razy w tyg) i w tym momencie ułatwiająca życie opcja „blik” jest nic nie warta:) ani zrobić przelew, ani zapłacić, ani sprawdzić stan konta.
Nie polecam z całego sercaZaletyCzasem miła obsługa w punktachWadyRobienie z klientów debili -
~Wiks / 2019-08-09 10:00
Ten bank to już jakaś porażka. Nie ma to jak mieć awarie całego systemu w banku nawet klient nie dostanie o tym powiadomienia i stoi jak kretyn w kolejce bo nie ma pieniędzy a karta nie da się zapłacić ani wypłacić pieniędzy. Jeszcze lepiej gdy musisz wykonać przelew a nie możesz zalogować się nawet do konta bo są jakieś błędy lub nie możesz wykonać w ogóle przelewu. Dla nowych klientów odradzam ten bank ZaletyCzasem można szybko dodzwonić się na infolinieWadyZa dużo by wymienić -
-
~Miłosz / 2019-08-09 09:55
Brak dostępu do konta elektronicznego w trakcie dokonywania opłat. Niekopetentna obsługa. Długi czas oczekiwania. -
~hov / 2019-07-29 11:18
dramatyczna infolinia, zrywające połączenia, nic nie da się załatwić od początku do końca u jednej osoby tylko ciągłe przełącznie do każdej sprawy związanej z jednym kredytem. Zdecydowanie nie polecam -
~passwd_ / 2019-07-26 12:27
Sugestia logowania pinem czyli cyframi Sugestia logowania pinem czyli cyframi Zalety-----Wadyprzeczytaj prosze opinie -
~Andy / 2019-07-22 19:52
The exchange rates are very unfavorable at ATMs: 3,81 vs nearby Exchange kantor 4,22 Pln to EUR. ATMs don't provide information on commissions. -
~Wojtek / 2019-07-15 12:50
Walbrzych , oddział przy ul. Chrobrego już godzinę w kolejce by wypłacić parę euro, może najwyższy czas pomyśleć o bankomacie w tej walucie. Traci PRL. -
~Łukasz / 2019-07-12 15:42
Bank Santander bazuje na procesach, które zrobiłyby wrażenie pod koniec XX wieku. We współczesnych czasach, obsługa na tym poziomie technicznym, jaki oferuje bank Santander, jest porównywalna do obsługi w jakimś regionalnym banku spółdzielczym na krańcach cywilizacji.
Wszystkie sprawy wymagają wizyty w oddziale. Brak możliwości zawarcia umów on-line. Brak możliwości konkretnego wsparcia ze strony pracowników, jak i doradców. Wszystko robione na siłę, bez ochoty pomocy.
Prosiłem o kontakt w sprawie oferty dla podmiotu profesjonalnego - nikt nie zadzwonił. Infolinia jest tylko od cytowania Ogólnych warunków umowy rachunku bankowego lub kredytu. To wszystko sprawie - że ten bank nie zasługuje na uwagę klienta indywidualnego, ani podmiotów profesjonalnych - tak w skali mikro, jak i w skali makro. Szkoda czasu. Jest wiele banków, które oferują znacznie więcej, za ten sam poziom opłat, lub niższy. Odrazdam.ZaletyByły prezes baku jest teraz premieremWadyWady jest tyle, że trudno opisać w kilku zdaniach. Cały system banku jest wadliwy. Od początku do końca - jako zlepek wielu banków - wygląda to fatalnie, a funkcjonuje jeszcze gorzej. -
~silvus / 2019-07-08 14:43
Dramat brak ludzi, kolejki i klient, który przeszkadza. Nie polecam ZaletyBrakWadyBardzo zła obsługa klienta Opole ozimska -
~alicja / 2019-07-05 16:15
Miałam doczynienia z wieloma bankami. Nie z wszystkich byłam zadowolona, ale Santander należy do jednego z najgorszych. Miałam konto w dB i przez wiele lat wszystko było OK. Kiedy dB został przejęty przez Santander to czysta katastrofa. Składałam reklamację bo wielokrotnie nie mogłam wysłać przelewu - nie dochodziły sms kody. Po około trzech tygodniach dostałam odpowiedź - nie wiadomo - śmiać się czy płatać nad głupotą. Uważają, że to nie ich wina - a jak chcę to mogę ich nawet do sądu podać.... Naprawdę czas szybko zrezygnować z usług tego jednak mało szacownego banku. Niech schrzania z Polski w podskokach. Zaletyw założeniu owszem jakieś można by znaleźć, ale w rzeczywistości wszystko przekreśla możliwość normalnego korzystania z tego bankuWadybardzo częsty brak możliwości wykonania przelewu -
-
~Akaba / 2019-07-05 11:25
Ten bank to jedna wielka KATASTROFA! Od momentu przejęcia DB w każdym miesiącu walczę z systemem. Infolinia nie rozwiązuje żadnego problemu, reklamacje olewają odpisując byle co - nie ogarniają tego bajzlu w ogóle. Ciągle nie mogę się zalogować, od 2 tygodni mi blik nie działa, już 2 razy mieli awarie, że im system padł i kartą nie dało się płacić. Raz widzę, raz nie widzę jakiegoś konta. Nie mogę od 5 dni zalogować się do systemu składania wniosków 500+ To tylko wybrane przykłady z plagi nieszczęść Santandera. Niestety przez kredyty jestem na to wszystko skazana :( ZaletybrakWadySystem ma ciągle awarie. Od przejęcia DB koszty wzrosły - bankomaty Santandera są nieliczne, a w innych wysoka prowizja od wypłat. Blik co chwile nie działa. Karty co jakiś czas nie działają, bo mają awarie. Przelewy płatne, a w DB miałam darmowe. Personel niekompetentny zwł. na infolinii -
~Marek / 2019-07-02 08:18
Niestety muszę podzielić opinie innych. Od 3 dni czekam na przelew z Allegro i wstyd mi pytać czy klient faktycznie zapłacił za towar, przez co opóźnia się wysyłka. Allegro wystawiło fakturę a ja nie mam jeszcze pieniędzy ze sprzedaży. Na info nie można się dodzwonić bo wszyscy konsultanci zajęci. Wczoraj na bankowości internetowej przez cały dzień wywalało błędy. Płatności z konta schodzą ale nic nie wchodzi. ZaletyPrawie żadnychWadyCałkiem sporo -
~Ivon / 2019-07-01 20:42
Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy , dostęp do bankowości internetowej fatalny . Złożenie wniosku 500+ czy 300+ graniczy z cudem na chwilę obecną ! Ciągle wyskakujący komunikat "przepraszamy pracujemy nad rozwiązaniem problemu" wkurzający wręcz wyprowadzający z równowagi ! Chyba czas zastanowić się nad zmianą banku ! Szkoda zdrowia ! ZaletybrakWadytragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa bardzo kiepska -
~Ola / 2019-07-01 18:50
Założyłam u nich konto. Oferowali za to 680zl. Teraz już wiem,że naciągnęli mnie na 10zł, i to minimum. Ich system bankowości elektronicznej jest niejasny. Do Santander logować się trzeba nie przez santander tylko przez centrum24.pl. (ale zgryw) Zeby dostać 300zł rocznie to trzeba zapłacić przez ich system za prąd, gaz, telefon i telewizję miesiącznie 2500zł. A system naliczania opłat za czekanie na konsultanta (słuchanie muzyki) jest bardzo drogi. Wlaśnie 10zł zapłacilam bo w przeciągu jednego dnia miałam problemy z ich kontem. WadyNazwa strony logowania do bankowości elektronicznej, cena za połączenie z konsultantem, brak możliwości złożenia 500+, 300+, system poleceń - nie działa, oferta otrzymania 680zł za założenie konta- nie do osiągnięcia. Odradzam ten bank
strona 51 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »