Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1224 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~K / 2019-10-18 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nie można zalogować się do konta internetowego ze względu na wady interfejsu. Kod SMS wpisany prawidłowo ale ktoś z tego banku bądź jakiś robot sam wpisuje automatycznie trzecią liczbę z kodu jaki mam w SMS.
    3 próby i nie da się zalogować.

    Zwykle złodzieje. Patologia
    ZaletyZero
    WadyNajgorszy Bank na ziemi.
  • ~sama prawda / 2019-10-17 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    prosto to ująć trzeba : (bo zbulwersowała mnie ta ogólna ocena 1,5)
    żadna * nie należy się .. ta ocena to mniej niż > 0
    ps. a najlepsze .. to złodziejstwo to u nich "pakiety usług" nazywa się
    nigdy nie dajcie > nabrać się na Santandera .. bye/bye
    Zaletychciwość, chytrość, itp
    Wadyjak wyżej
  • ~okradany / 2019-10-17 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    zwykłe złodziejstwo moich pieniędzy
    tylko głupi wybiera Santandera .. takie mam spostrzeżenia
    same złodziejskie opłaty za nic pobierane (szczególnie w 2019 rozkręcili się)
    ja ich nie wybierałem sami przyszli po kolejnym przejęciu
    Zaletybrak (nadzwyczajna chytrość)
    Wadysame
  • ~klimatyzacji.eu / 2019-10-17 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam same złe doświadczenia z tym bankiem bardzo wysokie prowizje , które są naliczane chyba za wszystko co możliwe , lepiej omijać ten bank szczególnie przy rachunkach firmowych , dodatkowo na siłę każą ci założyć rachunek prywatny do konta firmowego !!
    Pozdrawiam w razie pytań zapraszam do kontaktu https://klimatyzacji.eu
    Zaletymoim zdaniem brak zalet mocna reklama
    WadyWysoka prowizja za wypłaty w kasie banku
    Wysoka prowizja za korzystanie z innych bankomatów
    nie szczera oferta podczas zakładania konta
    samowolne przekazywanie pieniędzy za mandaty do wierzyciela bez informacji o tym !
    Wysoka prowizja za przekazanie pieniędzy wierzycielowi !
  • ~adriana / 2019-10-17 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, chcialam zaplaciz za mame ostatnia rate z nakazem sadowym, w pismie z sadu nie bylo numeru konta na ktore maja byc przelane zadluzenie. Mama, starsza osoba, glucha i kolowata. Dzwonilam aby uzyskac numer konta, niestety nikt ze mna nie chcial rozmawiac, po weryfikacji danych przez Mame Pani cos jej tlumaczyla, mowila. Mama, ze nic nie rozumie i nie slyszy i prosi aby podac numer konta na ktore przelac srodki corece a ta, ze nie moze itd. Zenada, godzina na telefonie, 4 rozne osoby, przelaczanie z dzialu do dzialu. Kobieta nie spi po nocach, nekaja ja telefonami, pozew z sadu, chce zaplacic ale nie na jakie konto. Daje jedna gwiazdke, bo nie ma minusowej oceny. Zamast pomagac ludzia, przde wszystkim starszym to utrudniaja zycie, bo maja procedury. Tylko numer konta aby spalcic zadluzenie. Tragedia!!!
    Zaletyzadnych
    Wadybrak logiki, zero pomocy.
  • ~Pati111 / 2019-10-16 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim miałam nieprzyjemność mieć otwarty rachunek
    ZaletyBrak zalet! Niestety to prawda
  • ~oooo / 2019-10-15 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank udostępnienia konto klienta zewnętrznym instytucja w celu zajęcia należności tłumacza się przepisami prawnymi itp Żaden inny Bank nie działa tak na szkodę klienta. Nie polecam! Sa inne lepsze Banki w których można bezpiecznie trzymać swoje pieniądze. Tutaj PORAŻKA ! ! !
  • ~Malwina / 2019-10-13 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam ten bank na ocenę najniższa !! Nie dość że trzeba palcic za przelewy !! To sytuacja z wczoraj mnie przeraziła. Skończył mi się termin karty. Pani w okienku oburzona do mnie mówi że nowej nie dostanę, to tłumacze że chociaż odblokujcie starą, pani do mnie - chyba że zapłacę 15 zł za to to w ciągu 24 h. Po czym sami mi pobrali to z konta. Co najlepsze idę potem na pocztę w innej sprawie a tu nowa karta... No po prostu żenujące. Podwojne sms kody to jedno ale drugie że one nie przychodzą.. dodzwonić się na infolinię to dramat bo ciągle zajęte a jak już ktoś z obraza odbierze to coś załatwić to cud. Wszystko osobiście a osobiście i tak nic nie załatwisz. To jest jakaś żenada. Ten bank po prostu kradnie pieniądze. Zdecydowanie odchodzę do innego banku i nikomu tego nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Angelika / 2019-10-11 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Sierpc nie polecam , nie miła oraz nie kompetentna obsługa
  • ~NOA / 2019-10-06 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Ktoś wyczyścił mi konto. Potwierdzenia sms-owe nie dochodziły, a mają ponoc potrójne zabezpieczenia. W centrali maja inny mój adres niż w placówce banku, choć centrala wysyła mi kartę na właściwy adres. Nikt za nic nie odpowiada. w banku kłamią, twierdząc, że nic podobnego nigdy u nich w placówce nie miało miejsca ( wyczyszczenie komuś konta)- na drugi dzień w tej samej placópwce spotykam klientke, która twierdzi, że w ciągu 1,5 roku już drugi raz ktoś jej wyczyścił konto. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM DZIADOSTWEM !!!!
  • ~Tomasz / 2019-10-05 19:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Odkąd BZWBK się sprzedał hiszpańskim patalachom nic już ni3 działa tak jak powinno. Opóźnione księgowanie przelewów, nie dochodzące smsy kody, bezużyteczna wersja strony na telefon to tylko początek tej 'znakomitej' oferty banku. Gdy tylko wrócę eo kraju na stałe zamykam konto. Zdecydowanie ODRADZAM każdemu, nawet masochistom.
    ZaletyDarmowe konto do 28 roku życia (w teorii).
    WadyZbyt wiele żeby je tutaj wymienić-patrz wyżej.
  • ~MAROM / 2019-10-01 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to T R A G E D I A !!!! szkoda czasu i nerwów!!! Obsługa to zabawa w kotka i myszkę!!! Na początku wszystko pięknie oby tylko złapać klienta, potem.... tylko niecenzuralne słowa O D R A D Z A M !!!
  • ~Janusz / 2019-09-28 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    90 złoty oplaty za przelew który nie został zrealizowany.
    Proponuję zastanowić się trzy razy zanim ktoś założy tam konto.
    ZaletyInfolinia , która zakłada piny bez infotmowania klienta
    WadyBardzo wysokie opłaty , ekstremalnie wysokie oplaty.
  • ~Joop / 2019-09-27 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba oferta, obsługa to porażka, dostępność bankomatów bardzo mała a wplatomatach lepiej nawet nie wspominać...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~klient deutcge banku / 2019-09-27 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta złodziejska instytucja to istny burdel, byłem klientem Deutsche Banku i przez lata nigdy nie było problemów i informacje były rzetelne i prawdzie. Odkąd przejął ich ten burdel sandanter to od kilku miesięcy tylko nerwy i dezinformacja. Same idiotki na infoliniach i w banku żadna nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania. System mają zjebany i nikt nic nie wie, w czasach cyfryzacji załatwiać większość muszę w placówce bo ich pierdolnięta infolinja nic nie ogarnia nie mówiąc o ich niepełnosprawnym systemie. BURDEL I DEBILE I ZŁODZIEJE - to najtrafniejsze co określa tych złamasów. Idiotki na infolini sie rozłączają, udzielają kłamliwych informacji albo w ogóle nie dzwonią jak mają zadzwonić a ja mam płacić za ich obelżywa i chamską obsługę. Z DALEKA OD TYCH DEBILI Ii DEKLI PSUDOBANKOWYCH NIKOMU NIE RADZE SIĘZ NIMI ZWIĄZYWAC W JAKICKILWIEK SPOSÓB. Połączenie tych banków to jak podróż do piekła z normalności w bagno debilizmu - skrajni idioci chyba są tam zatrudniani.
    Zaletybrak
    Wadydebile do sześcianu - kłamcy i zero profesjonalizmu
  • ~Baja / 2019-09-21 13:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z usług Santander Bank pod każdym względem. Super oferta jakby z myślą o mnie.
    Bardzo nowocześnie, łatwo i przyjemnie.
  • ~Sylwia / 2019-09-21 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety stwierdzam iż w najbliższym czasie rezygnuje z usług Santandera. Usługi pogorszyły się znacznie na tyle iż uprzykrzyły mi kilkukrotnie zarówno wykonanie transakcji przez internet oraz osobiście w oddziale banku. Rezygnuje .... szkoda mojego czasu i pieniędzy.
  • ~cykor21@2019 / 2019-09-15 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem posiadaczem konta, kart od ponad 10 lat i ostanie wydarzenia spowodowały, że rezygnuję z bycia klientem tego banku. Od niedawna da się zauważyć, że bank stał się nieprzyjazny dla klienta i próbuje z niego wycisnąć opłaty dosłownie za każdą czynność.

    Bardzo mało oddziałów, które i tak są otwarte w godz. 10-17.00, a nawet w oddziale klient czeka, bo od kart jest pani Basia, a od kredytów pani Krysia.

    Bankowość internetowa nieprzejrzysta, co chwila zmiany i częste awarie systemu.

    Proszę również uważać przy zamykaniu rachunków, bo bank nalicza fikcyjne opłaty.
    Wadyskomplikowana tabela opłat i prowizji
    nieczytelna bankowość inernetowa
  • ~Klient / 2019-09-09 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W obecnych czasach jest to zdecydowanie NAJGORSZY BANK na jaki można trafić i trzeba omijać go z daleka. Stare często niedziałające bankomaty i wpłatomaty. Np na placu Kościuszki wpłatomat jest chyba z innej epoki, 4 razy próbowałem w rożnym czasie i nigdy nie udało mi się wpłacić pieniędzy zawsze jakiś błąd. Na wrocławskim rynku wpłatomat jest w budynku opisanym wszędzie jako wpłatomat 24h niestety każdego wieczora drzwi do przedsionka z urządzeniem są zaryglowane jakimś kijem. TO MA BYĆ POWAŻNE PODEJŚCIE DO KLIENTA? Już o ciągłych przerwach i awariach dostępu online i aplikacji nawet nie wspomnę bo szkoda się denerwować. Życzę im aby wszyscy klienci poszli po rozum do głowy i odwrócili się od tego miejsca.
    ZaletyBRAK
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich. Zajęło by to dobre pare godzin.
  • ~Andrew / 2019-09-05 13:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie moge nic zamówic z aplikacji, anulowali mi bez podania przyczyny karte euro i nie mam możliwości zamówienia nowej, zglaszane to bylo 3 razy i dalej to samo, jedyna opcja to zamowic w oddziale, a ja jestem ciągle za granicą, NIE POLECAM!
    ZaletyKantor
    WadyObsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1554
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1224
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 985
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4533
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078