strona 50 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~oooo / 2019-10-15 09:26
Bank udostępnienia konto klienta zewnętrznym instytucja w celu zajęcia należności tłumacza się przepisami prawnymi itp Żaden inny Bank nie działa tak na szkodę klienta. Nie polecam! Sa inne lepsze Banki w których można bezpiecznie trzymać swoje pieniądze. Tutaj PORAŻKA ! ! ! -
-
~Malwina / 2019-10-13 18:44
Oceniam ten bank na ocenę najniższa !! Nie dość że trzeba palcic za przelewy !! To sytuacja z wczoraj mnie przeraziła. Skończył mi się termin karty. Pani w okienku oburzona do mnie mówi że nowej nie dostanę, to tłumacze że chociaż odblokujcie starą, pani do mnie - chyba że zapłacę 15 zł za to to w ciągu 24 h. Po czym sami mi pobrali to z konta. Co najlepsze idę potem na pocztę w innej sprawie a tu nowa karta... No po prostu żenujące. Podwojne sms kody to jedno ale drugie że one nie przychodzą.. dodzwonić się na infolinię to dramat bo ciągle zajęte a jak już ktoś z obraza odbierze to coś załatwić to cud. Wszystko osobiście a osobiście i tak nic nie załatwisz. To jest jakaś żenada. Ten bank po prostu kradnie pieniądze. Zdecydowanie odchodzę do innego banku i nikomu tego nie polecam ZaletyBrakWadySame -
~Angelika / 2019-10-11 17:08
Oddział Sierpc nie polecam , nie miła oraz nie kompetentna obsługa -
~NOA / 2019-10-06 12:14
dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Ktoś wyczyścił mi konto. Potwierdzenia sms-owe nie dochodziły, a mają ponoc potrójne zabezpieczenia. W centrali maja inny mój adres niż w placówce banku, choć centrala wysyła mi kartę na właściwy adres. Nikt za nic nie odpowiada. w banku kłamią, twierdząc, że nic podobnego nigdy u nich w placówce nie miało miejsca ( wyczyszczenie komuś konta)- na drugi dzień w tej samej placópwce spotykam klientke, która twierdzi, że w ciągu 1,5 roku już drugi raz ktoś jej wyczyścił konto. OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM DZIADOSTWEM !!!! -
~Tomasz / 2019-10-05 19:59
Tragedia. Odkąd BZWBK się sprzedał hiszpańskim patalachom nic już ni3 działa tak jak powinno. Opóźnione księgowanie przelewów, nie dochodzące smsy kody, bezużyteczna wersja strony na telefon to tylko początek tej 'znakomitej' oferty banku. Gdy tylko wrócę eo kraju na stałe zamykam konto. Zdecydowanie ODRADZAM każdemu, nawet masochistom. ZaletyDarmowe konto do 28 roku życia (w teorii).WadyZbyt wiele żeby je tutaj wymienić-patrz wyżej. -
~MAROM / 2019-10-01 10:21
ten bank to T R A G E D I A !!!! szkoda czasu i nerwów!!! Obsługa to zabawa w kotka i myszkę!!! Na początku wszystko pięknie oby tylko złapać klienta, potem.... tylko niecenzuralne słowa O D R A D Z A M !!! -
~Janusz / 2019-09-28 08:17
90 złoty oplaty za przelew który nie został zrealizowany.
Proponuję zastanowić się trzy razy zanim ktoś założy tam konto.ZaletyInfolinia , która zakłada piny bez infotmowania klientaWadyBardzo wysokie opłaty , ekstremalnie wysokie oplaty. -
~Joop / 2019-09-27 09:41
Bardzo słaba oferta, obsługa to porażka, dostępność bankomatów bardzo mała a wplatomatach lepiej nawet nie wspominać... ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~klient deutcge banku / 2019-09-27 00:37
Ta złodziejska instytucja to istny burdel, byłem klientem Deutsche Banku i przez lata nigdy nie było problemów i informacje były rzetelne i prawdzie. Odkąd przejął ich ten burdel sandanter to od kilku miesięcy tylko nerwy i dezinformacja. Same idiotki na infoliniach i w banku żadna nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania. System mają zjebany i nikt nic nie wie, w czasach cyfryzacji załatwiać większość muszę w placówce bo ich pierdolnięta infolinja nic nie ogarnia nie mówiąc o ich niepełnosprawnym systemie. BURDEL I DEBILE I ZŁODZIEJE - to najtrafniejsze co określa tych złamasów. Idiotki na infolini sie rozłączają, udzielają kłamliwych informacji albo w ogóle nie dzwonią jak mają zadzwonić a ja mam płacić za ich obelżywa i chamską obsługę. Z DALEKA OD TYCH DEBILI Ii DEKLI PSUDOBANKOWYCH NIKOMU NIE RADZE SIĘZ NIMI ZWIĄZYWAC W JAKICKILWIEK SPOSÓB. Połączenie tych banków to jak podróż do piekła z normalności w bagno debilizmu - skrajni idioci chyba są tam zatrudniani. ZaletybrakWadydebile do sześcianu - kłamcy i zero profesjonalizmu -
~Baja / 2019-09-21 13:51
Jestem bardzo zadowolona z usług Santander Bank pod każdym względem. Super oferta jakby z myślą o mnie.
Bardzo nowocześnie, łatwo i przyjemnie. -
~Sylwia / 2019-09-21 09:25
Niestety stwierdzam iż w najbliższym czasie rezygnuje z usług Santandera. Usługi pogorszyły się znacznie na tyle iż uprzykrzyły mi kilkukrotnie zarówno wykonanie transakcji przez internet oraz osobiście w oddziale banku. Rezygnuje .... szkoda mojego czasu i pieniędzy. -
~cykor21@2019 / 2019-09-15 11:24
Jestem posiadaczem konta, kart od ponad 10 lat i ostanie wydarzenia spowodowały, że rezygnuję z bycia klientem tego banku. Od niedawna da się zauważyć, że bank stał się nieprzyjazny dla klienta i próbuje z niego wycisnąć opłaty dosłownie za każdą czynność.
Bardzo mało oddziałów, które i tak są otwarte w godz. 10-17.00, a nawet w oddziale klient czeka, bo od kart jest pani Basia, a od kredytów pani Krysia.
Bankowość internetowa nieprzejrzysta, co chwila zmiany i częste awarie systemu.
Proszę również uważać przy zamykaniu rachunków, bo bank nalicza fikcyjne opłaty.Wadyskomplikowana tabela opłat i prowizji
nieczytelna bankowość inernetowa -
~Klient / 2019-09-09 22:40
W obecnych czasach jest to zdecydowanie NAJGORSZY BANK na jaki można trafić i trzeba omijać go z daleka. Stare często niedziałające bankomaty i wpłatomaty. Np na placu Kościuszki wpłatomat jest chyba z innej epoki, 4 razy próbowałem w rożnym czasie i nigdy nie udało mi się wpłacić pieniędzy zawsze jakiś błąd. Na wrocławskim rynku wpłatomat jest w budynku opisanym wszędzie jako wpłatomat 24h niestety każdego wieczora drzwi do przedsionka z urządzeniem są zaryglowane jakimś kijem. TO MA BYĆ POWAŻNE PODEJŚCIE DO KLIENTA? Już o ciągłych przerwach i awariach dostępu online i aplikacji nawet nie wspomnę bo szkoda się denerwować. Życzę im aby wszyscy klienci poszli po rozum do głowy i odwrócili się od tego miejsca. ZaletyBRAKWadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich. Zajęło by to dobre pare godzin. -
~Andrew / 2019-09-05 13:20
Nie moge nic zamówic z aplikacji, anulowali mi bez podania przyczyny karte euro i nie mam możliwości zamówienia nowej, zglaszane to bylo 3 razy i dalej to samo, jedyna opcja to zamowic w oddziale, a ja jestem ciągle za granicą, NIE POLECAM! ZaletyKantorWadyObsługa -
~JACEK JERZY / 2019-09-04 11:38
Okropny Bank. Zero profesjonalizmu. Kradną a przy tym udają l, że deszcz pada. Nie polecam przelewów zagranicznych, bo zwykle kwota w całości nie dochodzi do odbiorcy. Uciekać jak najdalej od Santandera! ZaletyBrak.WadyZero profesjonalizmu
Nieumiejętność rzetelnej pomocy
-
~Karol / 2019-09-02 20:59
Najgorszy bank, same problemy. Nie polecam. Ciągłe zmiany haseł niby w dla bezpieczeństwa a jak poinformowałem konsultanta że wykorzystałem wszystkie kombinacje hasła i nie zapamiętam nowego wymyślonego to zaproponował mi zapisanie go na kartce... Faktycznie bezpieczeństwo pełną gębą.... ZaletyŻadnychWadyCały bank to jedna wielka wada -
-
~ostew / 2019-08-30 21:02
Sabtander Bank przedtem Bank Zachodni to banda zlodzieji. Ukradli mi bezsczelnie pieniadze z lokaty. Na sady I prokurature niestety w Polsce nie ma co liczyc. Ucieklem od nich, przejeli rachunki z Deutsche Bank Polska, ktory sprzedal nas zlodziejom. I obawiam sie , ze moga mnie okrasc ponownie. ZaletyNie istniejaWadyZlodziejska banda udajaca bank, w Polsce to normalne -
~Oszukany9000 / 2019-08-28 22:43
Ten bank to śmiech na sali. Nie otrzymałem nagrody za założenie konta z polecenia i dodatkowej nagrody w kwocie 150 zł. Jeden konsultant: nie wyraził Pan zgody na kontakt elektroniczny. Sprawdziłem, jest. Drugi konsultant: nie wyraził Pan zgody na wymianę informacji w grupie Santander (???). Trzeci napisał: wszystko jest w porządku, proszę czekac na odpowiedz z działu reklamacji. Tyle odpowiedzi, a ja nic nie rozumiem. Pisałem tyle razy bo za każdym razem rozłączało połączenie. WadyPorażka -
~Maciej / 2019-08-27 16:55
Ciągle przerwy coś robią a jak coś potrzeba to i tak nie można bo awaria ten bank to jedna wielka awaria chciałem wziąść mały kredyt to już drugi dzień czekam na decyzję i nic bo awaria jak zawsze bank to jedna wielka awaria nie polecam zmieniam bank jak najszybciej taki bank nie powinien istnieć po prostu żenada ZaletyBrakWadyCo chwila przerwy naprawy
Co chwila awarię -
~ehh / 2019-08-27 10:02
Brałam kilka rzeczy w sklepie (telefony i kino domowe) na raty przez bank Santander. Ostatnie 8 rat chciałam spłacić od razu, aby zmniejszyć odsetki i tym samym mieć czyste konto. Okazało się, że nic mi się nie należy, a w dodatku po około miesiącu dostałam list z uiszczeniem opłaty 36 zł bo niby niedopłata... śmieszne, bo byłam nawet osobiście w tej sprawie i zapłaciłam co do grosza dokładną kwotę jaką mi podał konsultant. Kiedy zadzwoniłam na infolinię o co chodzi z tym 36,00 zł odpowiedź brzmiała, że nie spłaciłam całości kwoty... Porównując z harmonogramem spłat moje opłaty były większe niż tamte, a mimo to miałam niedopłatę.. ale to nie koniec tego.. potem dostałam także smsy na kwotę niedopłaty 0,26 zł.. nienormalne. Płatności zawsze dokonywałam przed terminem, a nawet czasem płaciłam za 2 raty do przodu. NIE POLECAM! Do tego regularnie wydzwaniają mi z nowymi ofertami wzięcia kredytu. ZaletybrakWady- brak zwrotu kosztów za spłatę szybciej kredytu
- ukryte opłaty po spłacie kredytu
- nękanie przez konsultantów
strona 50 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »