strona 48 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Sylwia Syher / 2020-01-10 14:31Ocena: 1.00 / 5
Dramat miałam konta w PKO bp Oraz Deutsche Banku wszystko działało na 5+. Nie miałamo problemów. Santander to porażka nie ma dnia żeby coś szwankowało. Dostaje szału w aplikacji mobilnej jak i w przez internet. -
-
~Maria / 2020-01-10 12:37Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank świata! Za czasów BZWBK nie było absolutnie żadnych problemów, w tej chwili dzień w dzień jest problem z aplikacja, zawsze są utrudnienia w zrobieniu przelewów! A na infolini tylko słyszę nasi pracownicy już naprawiają usterkę! To kpina ! ZaletyŻadne!WadyMnóstwo -
~Beata / 2020-01-10 11:37Ocena: 3.00 / 5
dopoki było to bzwbk problemy z logowanie i uzytkowniem zdazały sie od przypadku odkąd przejał to santander to porażka nie ma dnia zeby nie było jakiegos problemu dzień w dzien i to w srodku dnia jak potrzeba zrobić przelew!!!!! żenada -
~Ewelina / 2020-01-09 09:58Ocena: 1.00 / 5
Wypłacam euro na wakacje po czym wracam wpłacić euro które zostało a Pani mi oznajmia że nie może przyjąć 100 euro bo jest nadarte. Ja rozumiem przedarte lub sklejone a nie milimetr nadarty banknot. Porażka. Został rzucony we mnie ten banknot. TRAGEDIA ! -
~aaa / 2020-01-08 13:16Ocena: 1.00 / 5
Bankowość internetowa jest jak kula u nogi w tym banku. Problemy z smskodami podczas logowania. Żadnej informacji na ich stronie przy logowaniu. Chodzę po całym domu, myśląc, że to ja mam problem z zasięgiem, ale nie dzwonię na infolinię i w pierwszych słowach miły pan informuje mnie, że dzisiaj występuje w santanderze problem z smskodami i przepraszają. A ja mam zablokowany dostęp do konta internetowego i muszę udać się do oddziału. Dziękuje za szanowanie mojego czasu. Tak ciężko wstawić na stronie banku baner z informacją??? Wadyinfolinia -
~Anonim / 2019-12-31 18:10Ocena: 1.00 / 5
Wypełnienie wniosku, który zawiesił się na końcowym etapie niemożliwe od kilku dni...kilkadziesiąt telefonów na infolinię, obiecywanie ze ktoś na pewno sie skontaktuje...i nic więcej...porażka... Nie polecam. ZaletyNie znam...WadyInfolinia, tempo załatwiania spraw -
~tainted / 2019-12-29 20:52Ocena: 2.00 / 5
To jest jakieś nieporozumienie. Dostęp do bankowosci internetowej został mi zablokowany ponieważ aplikacja miała jakiegoś raka i źle zczytała mój odcisk palca pięciokrotnie. Zadzwoniłem na infolinię, poprosiłem o zmianę hasła + odblokowanie bankowości, dostałem tylko tą druga opcje. Próbując się zalogować poraz kolejny starym hasłem (którego nie ma opcji żebym podawał źle lub żebym zapomniał) zablokowałem poraz kolejny dostep. Dzwoniąc kolejny raz usłyszałem, że muszę podać jakieś hasło do santander telefon, którego nigdzie nie ustawiałem, przez co doradca się rozłączył bo nie potrafił mnie zweryfikować. Nigdy nigdzie indziej takiego problemu nie miałem a miałem konta w wielu innych bankach. Ogólnie bank pod względem aplikacji, oferty i takich rzeczy jest jak najbardziej w porządku, ale infolinia leży po całości ZaletyOferta banku, aplikacja mobilnaWadyInfolinia, infolinia, infolinia i jeszcze raz infolinia -
~Mateusz Morawiecki / 2019-12-22 20:03Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo,
zatrudnienie niewolnicy santandera to specjalna klasa ludków, którzy oddają wolność za miskę zupy santanderowej co miesiąc.
Przykro patrzeć jak młodzi ludzie czytaj niewolnicy w imię cudzej kasy tyrają w beznadziejnej organizacji.
Rozumiemy, że mali ludzie, a szczególnie niskiego wzrostu muszą mieć coś dużego w tym wypadku jest to kredyt do spłacenia.
Pozdrawiamy,
Byli KlienciZaletyZagrożenie upadłościąWadyJeszcze istnieje -
-
~klientka / 2019-12-18 15:43Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie . Maja opcje konto przez video czat ,zakładałam 3 razy i 3 razy czekałam przez 2 tyg ,po czym otrzymalam informacje ze musze uda sie do placówki.
To po co macie opcje "KONTO JAKIE CHCE " przez video czat dla osob będących poza granicami Polski ???
Beznadziejna obsługa ,beznadziejny BANK SANTANDER...jestecie bardzo nie profesjonalni ,zlecający stosunek do ludzi...przeciez Wam za to płacą... zegnam i nie chce miec z wami nic wspólnego .
Pozdrawiam
MalgorzataZaletybrak ,żenujące zachowanie doradców ,zero obsługiWadysame wady, doradcy zbywają klienta,zero obsługi -
~Katia / 2019-12-18 10:50Ocena: 1.00 / 5
Kiepska obsługa, słabe tępo.
Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracąWadyKiepska obsługa, słabe tępo.
Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracą -
~Djjdfjc / 2019-12-13 23:17Ocena: 1.67 / 5
Zdecydowanie nie polecam tego banku mam konto od roku i stale są jakieś problemy co chwilę przerwy w bankowości mobilnej przelewy nie dochodzą na czas jak np moja wypłata wszyscy w mojej pracy dostają na czas mają w innych bankach a ja dostaje na drugi dzień bo mają jakieś opóźnienia... ZaletyChyba brak zaletWadyTrochę ich jest -
~bartosz / 2019-12-13 20:16Ocena: 1.00 / 5
Niestety, ze względu na baardzo długi czas księgowania przelewów przychodzących jestem zdecydowany zrezygnować z usług tego banku. Jakość obsługi klienta - żenująca. -
~mordimer / 2019-12-12 17:02Ocena: 1.00 / 5
po zmianie właściciela banku jest gorzej niż źle... do tej pory z karty kredytowej otrzymywałem zawsze wcześniejsze powiadomienie z terminem i kwotą spłaty karty... teraz otrzymałem sms od zespołu windykacyjnego banku o zaleganiu ze spłatą i groszowych odsetkach - na pytanie o zawiadomienie brak odpowiedzi... nagle okazuje się, że wszystkie informacje przychodzą na pocztę w koncie, tę samą na którą tak trudno się zalogować bo jest łącznie z kontem via internet... owszem, mogę sobie skonfigurować sms informujący o terminie i kwocie spłaty ale ODPŁATNIE!! A fakt iż nowy właściciel zmienił zasady i mnie nie poinformował dla nich nie istnieje... nie wiem jakie określenie jest w tym wypadku bardziej adekwatne - wyłudzenie odsetek czy może oszustwo w celu ich uzyskania - oczywiście chodzi mi o brak informacji n/t zestawienia transakcji kartą i terminu spłacenia zadłużenia.
Tak czy siak karta spłacona i koniec kontaktów z Santander Bank Polska - bye! bye!Zaletynie znajdujęWadypatrz wyżej -
~Dominik / 2019-12-11 20:43Ocena: 1.00 / 5
Mają za nic klientów składająch reklamacje. Nawet wtedy gdy sami ponapełniają błąd. Czekałem prawie pół roku zanim przelali mi moje własne środki pieniężne na moje konto. Wadytryb rozpatrywania reklamacji dramatycznie długi
nie potrafią namierzyć przelewów na konto
nie potrafią podać danych szczegółowych przelewów -
~Lialia / 2019-12-11 00:33Ocena: 1.00 / 5
Co chwila coś się zawiesza. Pracownicy infolinii udzielają nierzetelnych informacji. Pani w oddziale twierdzi, że bank nie odpowiada za pracowników infolinii. Klientów mają w nosie. Ja odeszłam z tego banku i innym również polecam, dla zaoszczędzenia nerwów. BZ WBK był ok. Santander to kompletne dno. ZaletyBrakWadyZero szacunku dla klienta, nierzetelni pracownicy, zawieszający się serwis -
~Mariusz / 2019-12-10 16:15Ocena: 1.00 / 5
W życiu do tego banku. Wieczne przerwy wieczne konserwację wieczne problemy. ZaletyŻadnychWadyWszystko leży klapa.czuje się jakby nie było innego banku. I mam go dosyc -
-
~niepolecam / 2019-12-10 14:26Ocena: 1.00 / 5
to co oni robia to kre zalewa , codziennie nie omzna sie zalogowac na konto bo cos - wszystkie banki dzialaja tylko nie ten masakra i tak jest codziennie -
~rafus3706 / 2019-12-10 13:47Ocena: 1.00 / 5
Bank do kitu jest 10 wypłaty ,nie można się zalogować kod błąd 116 ,co chwilę awarie jak był BZ wbk było dobrze taraz tragedia czas zmienić bank Wady10 -
~niepolecam / 2019-12-10 12:45Ocena: 1.00 / 5
co chwile przerwy w banku srodek tygodnia to u nich normalne zeby nie mozna bylo sprawdzic stanu konta, nie polecam kazdemu bo ten bank ma wiecej przerw technicznych niz ofert dla klienta
-
~Ewa / 2019-12-09 22:38Ocena: 1.00 / 5
założyłam konto w Santander wraz z moim synem na euro ponieważ otrzymuje zasiłek rodzinny z Belgi na dzieci sadziłam iż dany bank jest uczciwy do klienta ale przekonałam się że nie przestrzegają przepisów administracyjnych, egzekucyjnych tylko prowadzą samowole .Drugie konto złotówkowe zaproponowali dla syna żeby też otworzył a ze mi nie było potrzebne więc dane konto jest na jego. Mając problemy zadłużenia zostało konto zablokowane nie tylko moja część ale i syna gdzie zadłużenie było tylko na mnie jak złożył syn reklamacje i całą dokumentacje iż nie ma żadnego zadłużenia a pieniądze wpłynęło zasiłek rodzinny gdzie jest wykluczone z egzekucji komorniczej, administracyjnej lecz Bank nie uwzględnił reklamacji i po wyjściu z banku od razu przelał wszystką kwotę nawet nie pozostawiając średniej kwoty nie podlegającej egzekucji. Syn napisał reklamację jak i również ja dlaczego bank zajął zasiłek rodziny napisaliśmy przez oddział ponieważ żadnych reklamacji przez internet nie przyjęli nawet przez pracownika oddziału ani dyrektor. Syn napisał pismo do ZUS na jakiej podstawie z jego konta wpłynęła kwota jeżeli nie jest dłużnikiem który wystąpił o zablokowanie konta i zostały udostępnione jego dane numer konta adres w ciągu dwóch tygodni nikt z pracowników oraz pani dyrektor nie potrafiła wyjaśnić dlaczego nie zajęto 50% bo konto była współwłasność dwóch osób , chociaż przepisy mówią iż zasiłek nie podlega egzekucji . Bank udzielił informację iz prawidłowo przekazał kwotę z syna konta i nie dokładnie udzielił informacji jakim prawem i na jakiej podstawie ,rozporządzeniem posługiwał się bank nie mając na syna egzekucji tylko na mnie. w następnym miesiącu ponownie wpłynęły pieniądze z zasiłku rodzinnego w danym dniu osobiście zaniosłam do banku zaświadczenie przyznanego zasiłku rodzinnego na dzieci nawet przetłumaczone na polski gdzie wcześniej taki dokument przekazał syn oraz ja do banku i pismem do centrali przez oddział oraz taki dokument przekazałam do ZUS w danym dniu ZUS ZUS cofną zajęcie z konta ale bank po naszej reklamacji w ciągu 5 minut przesłał pieniądze do ZUS .Gdzie ZUS na podstawie przepisów na drugi dzień chciało zwrócić dwie kwoty które bank nie prawnie przesłał i zwrócił się do banku pismem na jakie konto maja zwrócić zasiłek rodzinny lecz bank 30 dni nie udzielił informacji dla ZUS . ZUS złożył pismo do centrali o odblokowanie konta lecz Bank wysłał dodatek do zasiłku rodzinnego .czekałam trzy miesiące aby pieniądze zostały zwrócone na konto jak robiłam awantury w oddziale i na infolinii bo żaden oddział nie chce podawać telefonów do centrali ani do zarządu nawet nie odpisują na reklamacje jak dowiedziałam się że z klientami nie rozmawiają . W tym miesiącu zaczęła się ta sama procedura gdzie bank po złożeniu reklamacji że zajął zasiłek rodzinny z Brukseli w systemie otrzymałam potwierdzenie ze jest to zasiłek rodzinny na dzieci w kwocie jaka suma wpłynęła na konto odrazy pracownica wysłała dany dokument czekałam w banku 40 minut dostała informację z centrali ze nie mogę pobrać zasiłek co pełna dokumentacja była wcześniej złożona z tego wynika iz bank nie posiada wiedzy i nie zna sie na przepisach w banku także było pismo z ZUS że zasiłek rodzinny nie podlega egzekucji . Po wyjściu z Banku zostały przekazane pieniądze do ZUS, gdzie w tym samym czasie
ZUS wysłał pismo do Banku o odblokowanie danego konta . Będę musiała ponownie czekać na oddanie pieniędzy przez ZUS na konto gdzie jestem stratna przez bank bo otrzymuję zasiłek w euro bank za przeksięgowanie na złotówki zmniejsza wartość euro po trzech miesiącach otrzymałam inną kwotę bo bank za przeksięgowanie także pobrał prowizje a ZUS zwrócił mi w złotówkach bo otrzymał w złotówkach dwa były przelewy w ciągu miesiąca a teraz ponownie bank z wyciągu mam ze pobrał euro mam przelew w złotówkach do ZUS . W danym Banku nie można otrzymać informacji jakie bank bierze przepisy i procedury . Najgorszy bank jeszcze jak był Zachodni to chwaliłam i wszystko było do załatwienia na miejscu a teraz nawet reklamacji nie można złożyć osobiście w Warszawie tylko we WrocławiuWadyPracownicy i dyrektor oddziału nie jest kompetentny do rożnych reklamacji wynika z tego że się boją centrali i to centrala robi co chce nie interesuje się klientem muszą siedzieć cicho i nie potrafią wyjaśnić dlaczego centrala nie chce rozmawiać z klientem
strona 48 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
