Kiepska obsługa, słabe tępo.
Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracą
WadyKiepska obsługa, słabe tępo.
Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracą
~Djjdfjc / 2019-12-13 23:17
Ocena: 1.67 / 5
Zdecydowanie nie polecam tego banku mam konto od roku i stale są jakieś problemy co chwilę przerwy w bankowości mobilnej przelewy nie dochodzą na czas jak np moja wypłata wszyscy w mojej pracy dostają na czas mają w innych bankach a ja dostaje na drugi dzień bo mają jakieś opóźnienia...
ZaletyChyba brak zalet
WadyTrochę ich jest
~bartosz / 2019-12-13 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, ze względu na baardzo długi czas księgowania przelewów przychodzących jestem zdecydowany zrezygnować z usług tego banku. Jakość obsługi klienta - żenująca.
~mordimer / 2019-12-12 17:02
Ocena: 1.00 / 5
po zmianie właściciela banku jest gorzej niż źle... do tej pory z karty kredytowej otrzymywałem zawsze wcześniejsze powiadomienie z terminem i kwotą spłaty karty... teraz otrzymałem sms od zespołu windykacyjnego banku o zaleganiu ze spłatą i groszowych odsetkach - na pytanie o zawiadomienie brak odpowiedzi... nagle okazuje się, że wszystkie informacje przychodzą na pocztę w koncie, tę samą na którą tak trudno się zalogować bo jest łącznie z kontem via internet... owszem, mogę sobie skonfigurować sms informujący o terminie i kwocie spłaty ale ODPŁATNIE!! A fakt iż nowy właściciel zmienił zasady i mnie nie poinformował dla nich nie istnieje... nie wiem jakie określenie jest w tym wypadku bardziej adekwatne - wyłudzenie odsetek czy może oszustwo w celu ich uzyskania - oczywiście chodzi mi o brak informacji n/t zestawienia transakcji kartą i terminu spłacenia zadłużenia.
Tak czy siak karta spłacona i koniec kontaktów z Santander Bank Polska - bye! bye!
Zaletynie znajduję
Wadypatrz wyżej
~Dominik / 2019-12-11 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Mają za nic klientów składająch reklamacje. Nawet wtedy gdy sami ponapełniają błąd. Czekałem prawie pół roku zanim przelali mi moje własne środki pieniężne na moje konto.
Wadytryb rozpatrywania reklamacji dramatycznie długi
nie potrafią namierzyć przelewów na konto
nie potrafią podać danych szczegółowych przelewów
~Lialia / 2019-12-11 00:33
Ocena: 1.00 / 5
Co chwila coś się zawiesza. Pracownicy infolinii udzielają nierzetelnych informacji. Pani w oddziale twierdzi, że bank nie odpowiada za pracowników infolinii. Klientów mają w nosie. Ja odeszłam z tego banku i innym również polecam, dla zaoszczędzenia nerwów. BZ WBK był ok. Santander to kompletne dno.
ZaletyBrak
WadyZero szacunku dla klienta, nierzetelni pracownicy, zawieszający się serwis
~Mariusz / 2019-12-10 16:15
Ocena: 1.00 / 5
W życiu do tego banku. Wieczne przerwy wieczne konserwację wieczne problemy.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko leży klapa.czuje się jakby nie było innego banku. I mam go dosyc
~niepolecam / 2019-12-10 14:26
Ocena: 1.00 / 5
to co oni robia to kre zalewa , codziennie nie omzna sie zalogowac na konto bo cos - wszystkie banki dzialaja tylko nie ten masakra i tak jest codziennie
~rafus3706 / 2019-12-10 13:47
Ocena: 1.00 / 5
Bank do kitu jest 10 wypłaty ,nie można się zalogować kod błąd 116 ,co chwilę awarie jak był BZ wbk było dobrze taraz tragedia czas zmienić bank
Wady10
~niepolecam / 2019-12-10 12:45
Ocena: 1.00 / 5
co chwile przerwy w banku srodek tygodnia to u nich normalne zeby nie mozna bylo sprawdzic stanu konta, nie polecam kazdemu bo ten bank ma wiecej przerw technicznych niz ofert dla klienta
~Ewa / 2019-12-09 22:38
Ocena: 1.00 / 5
założyłam konto w Santander wraz z moim synem na euro ponieważ otrzymuje zasiłek rodzinny z Belgi na dzieci sadziłam iż dany bank jest uczciwy do klienta ale przekonałam się że nie przestrzegają przepisów administracyjnych, egzekucyjnych tylko prowadzą samowole .Drugie konto złotówkowe zaproponowali dla syna żeby też otworzył a ze mi nie było potrzebne więc dane konto jest na jego. Mając problemy zadłużenia zostało konto zablokowane nie tylko moja część ale i syna gdzie zadłużenie było tylko na mnie jak złożył syn reklamacje i całą dokumentacje iż nie ma żadnego zadłużenia a pieniądze wpłynęło zasiłek rodzinny gdzie jest wykluczone z egzekucji komorniczej, administracyjnej lecz Bank nie uwzględnił reklamacji i po wyjściu z banku od razu przelał wszystką kwotę nawet nie pozostawiając średniej kwoty nie podlegającej egzekucji. Syn napisał reklamację jak i również ja dlaczego bank zajął zasiłek rodziny napisaliśmy przez oddział ponieważ żadnych reklamacji przez internet nie przyjęli nawet przez pracownika oddziału ani dyrektor. Syn napisał pismo do ZUS na jakiej podstawie z jego konta wpłynęła kwota jeżeli nie jest dłużnikiem który wystąpił o zablokowanie konta i zostały udostępnione jego dane numer konta adres w ciągu dwóch tygodni nikt z pracowników oraz pani dyrektor nie potrafiła wyjaśnić dlaczego nie zajęto 50% bo konto była współwłasność dwóch osób , chociaż przepisy mówią iż zasiłek nie podlega egzekucji . Bank udzielił informację iz prawidłowo przekazał kwotę z syna konta i nie dokładnie udzielił informacji jakim prawem i na jakiej podstawie ,rozporządzeniem posługiwał się bank nie mając na syna egzekucji tylko na mnie. w następnym miesiącu ponownie wpłynęły pieniądze z zasiłku rodzinnego w danym dniu osobiście zaniosłam do banku zaświadczenie przyznanego zasiłku rodzinnego na dzieci nawet przetłumaczone na polski gdzie wcześniej taki dokument przekazał syn oraz ja do banku i pismem do centrali przez oddział oraz taki dokument przekazałam do ZUS w danym dniu ZUS ZUS cofną zajęcie z konta ale bank po naszej reklamacji w ciągu 5 minut przesłał pieniądze do ZUS .Gdzie ZUS na podstawie przepisów na drugi dzień chciało zwrócić dwie kwoty które bank nie prawnie przesłał i zwrócił się do banku pismem na jakie konto maja zwrócić zasiłek rodzinny lecz bank 30 dni nie udzielił informacji dla ZUS . ZUS złożył pismo do centrali o odblokowanie konta lecz Bank wysłał dodatek do zasiłku rodzinnego .czekałam trzy miesiące aby pieniądze zostały zwrócone na konto jak robiłam awantury w oddziale i na infolinii bo żaden oddział nie chce podawać telefonów do centrali ani do zarządu nawet nie odpisują na reklamacje jak dowiedziałam się że z klientami nie rozmawiają . W tym miesiącu zaczęła się ta sama procedura gdzie bank po złożeniu reklamacji że zajął zasiłek rodzinny z Brukseli w systemie otrzymałam potwierdzenie ze jest to zasiłek rodzinny na dzieci w kwocie jaka suma wpłynęła na konto odrazy pracownica wysłała dany dokument czekałam w banku 40 minut dostała informację z centrali ze nie mogę pobrać zasiłek co pełna dokumentacja była wcześniej złożona z tego wynika iz bank nie posiada wiedzy i nie zna sie na przepisach w banku także było pismo z ZUS że zasiłek rodzinny nie podlega egzekucji . Po wyjściu z Banku zostały przekazane pieniądze do ZUS, gdzie w tym samym czasie
ZUS wysłał pismo do Banku o odblokowanie danego konta . Będę musiała ponownie czekać na oddanie pieniędzy przez ZUS na konto gdzie jestem stratna przez bank bo otrzymuję zasiłek w euro bank za przeksięgowanie na złotówki zmniejsza wartość euro po trzech miesiącach otrzymałam inną kwotę bo bank za przeksięgowanie także pobrał prowizje a ZUS zwrócił mi w złotówkach bo otrzymał w złotówkach dwa były przelewy w ciągu miesiąca a teraz ponownie bank z wyciągu mam ze pobrał euro mam przelew w złotówkach do ZUS . W danym Banku nie można otrzymać informacji jakie bank bierze przepisy i procedury . Najgorszy bank jeszcze jak był Zachodni to chwaliłam i wszystko było do załatwienia na miejscu a teraz nawet reklamacji nie można złożyć osobiście w Warszawie tylko we Wrocławiu
WadyPracownicy i dyrektor oddziału nie jest kompetentny do rożnych reklamacji wynika z tego że się boją centrali i to centrala robi co chce nie interesuje się klientem muszą siedzieć cicho i nie potrafią wyjaśnić dlaczego centrala nie chce rozmawiać z klientem
~Niezadowolonya / 2019-12-09 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Podzielam opinię niezadowolonych klientów
Wszystkie reklamacje załatwiają na ich korzyść mają klientów za nic,obsługa w oddziałach beznadziejna,klient jest złem koniecznym
Wszystko działa powoli,za wypłatę SWOICH pieniędzy w oddziale musiałam zapłacić prowizję, bo w bankomacie nie było tyle gotówki
Ciągle awarie, prace konserwacyjne,smsy z autoryzacja nie docierają,trzeba sir6 logować po kilka razu aż się uda
Mam tam kredyt hipoteczny,dwa konta,ale rozważam odejście z tym wszystkim do innego banku,który bardziej się stara dla swoich klientów
Nie polecam nikomu,zwłaszcza po zmianie na Santander
ZaletyZadnych
WadyCiągle awarie,niemiła obsługa w oddziałach.
~Przemek / 2019-12-05 21:12
Ocena: 1.00 / 5
To jest kur*a gowno jedno wielkie!!! Kolega mi zrobil przezlew szybkim i po 4 dniach doszlo!!! Jeb*ne 5zl szlo 4 dni...
Zeby sprawdzic czy nie pomylil sie i nie dal zwyklym przelewem zrobilismy blika... Ktory doszedl po 3 dniach... To sa ku*wa zlodzieje a nie bank!!!
Kazdy kto bd zakladal konto w banku to nie polecam tego scierwa!!! Najwiekszy syf na jaki moglem trafic w zyciu!!! Takiego beznadziejnego banku nie ma nigdzie!!! Nie polecam tych zlodziejiii!!!! Jak bym mogl to bym dal -5 gwiazdek!!!!
Wstyd i chanba wam!!!!
~ktos / 2019-11-28 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsluga klienta w oddziale, jestem bardzo negatywnie zaskoczona. Przez niewiedze i niedouczenie pracownika, stracilam czas i pieniadze.
~R / 2019-11-27 20:59
Ocena: 1.67 / 5
Po zmianie z bzwbk obsługę uważam za tragiczną choć i w samym bzwbk szału nie było. W oddziale swojego banku widac rotacje pracownikow. Nie jestem zadowolony z obsługi.
ZaletyIlość bankomatow
WadySposób obsługi.
~Kika / 2019-11-27 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Założyłam konto w promocji. Do odebrania nagród potrzebne było wpływ na konto minimum 1000 zł i 5 transakcji oraz zgody na rożne kontakty sms, internet itp.Zgody miały przyjść w umowie, wszystko podpisałam i było ok. Dzwoniłam nawet do mojego doradcy i również potwierdził że wszystko jest w porządku. Nagrody jednak nie przyznano ponieważ... nie miałam zgody na EKK którą udziela się dzwoniąc do banku i wydając zlecenie. Tylko czemu nikt mnie o ty nie poinformował skoro 3 razy dzwoniłam pytać czy warunki są spełnione.
~Krzysztof / 2019-11-26 10:53
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Potwierdzam inne opinie. Klient dla nich nic nie znaczy. Nie znają słowa przepraszam. Idą w zaparte nawet jeżeli masz niezbite dowody racji. Podejście jak pracownika z PRL-u do petenta.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu.
~ANNA / 2019-11-24 06:15
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM tego banku nikomu....zostałam poniżona, upokorzona w świetle prawa przez ten bank...otworzyłam w tym banku konto osobiste i otrzymałam karte bankomatową ale prawie od razu zlikwidowałam to konto . Byłam jeszcze do 09. br w tzw Upadłości odemnie nie zależnej bo żyrowałam komus kredyt , ktoś stał się nie wypłacalny a ja zachorowałam na raka i nie mogłam jako zyrant splacac wiec ogłosiłam upadłość...ale juz się wszystko skonczyło. Sąd zastosował wzgledy humanitarne i umorzył mi dług. Zaś ten bank przysyła mi karte wymienną na której wydrukowano takie logo ...moje imię i nazwisko w upadłości likwidacyjnej...pytam się W JAKIM CELU MA MI TAKA KARTA SŁUŻYĆ?...KTO I CO MA MI ZROBIĆ JAK ZOBACZY TAKĄ KARTĘ...JAK MIAŁABYM W SKLEPIE WYJAC TAKĄ KARTĘ Z TAKIM LOGO I PŁACIĆ?..dlaczego mam się publicznie obnarzać z tego co mi się przytafiło- czy RODO niereguluje tego w jakis sposób?..czemu taka informacja podawana jest publicznie o mnie do wiadomośći?...to jest jakoby udostenianie danych o mnie...a pozatym ja nie jestem juz w upadłości od wrzesnia br i nie jestem NA SZCZĘŚCIE klientem tego banku...TO SĄD WAŻNIEJSZA INSTYTUCJA OD BANKU I ZASTOSOWAŁ WZGLEDY HUMANITARNE I DELIKATNOŚĆ W SPRAWIE A BANK PRZYSYŁA MI KARTE Z Z PONIŻAJĄCYM MNIE LOGO..pytam się zatem......CO CHCIELIŚCIE TYM OSIĄGNĄC?...KLIENTA ZDOBYĆ?...TO ZŁA METODA...TAKIM SPOSOBEM TYLKO ODSTARSZACIE OD SIEBIE KLIENTÓW......CZUJĘ SIĘ OBRAŻONA , PONIŻONA I UPOKORZONA PRZEZ TEN BANK BO JEST TO BANK BARDZO NIE ELEGANCKI !!!......ODRADZAM
Wadybank nie elegancki
~Lord / 2019-11-24 02:29
Ocena: 1.00 / 5
Praktycznie co tydzień prace serwisowe. Ile można ludzie! Człowiek chce coś załatwić i nie może bo nie działa nic żenada. Nie polecam !!! Uciekajcie stąd jest coraz gorzej.k..
~Ola / 2019-11-22 15:29
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa placówki bankowej Santander w Słupsku poniżej krytyki. Czynne dwa stanowiska, przy jednym niekompetentna Pani dzwoniąca co minutę do drugiej placówki z pytaniami, a druga przez 20 min podpisująca dokumenty... Infolinia także pozostaje wiele do życzenia. Prostego odblokowania konta bankowego szybko nie uda się załatwić.