Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aurelia / 2020-01-16 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy pracownicy infolinii są w jakiś sposób sprawdzani jak obsługują klientów? W końcu rozmowy są nagrywane. Pan pracujący na dziale kredyty do którego przeloczono mnie z innego działu przez pomyłkę (co próbowałam wyjaśnić, ale nie za bardzo dano mi prawo głosu) był arogancki, rozlaczyl się ze mną w połowie mojej wypowiedzi. Moim zdaniem ktoś taki nie powinien pracować na infolinii bo najwidoczniej nie jest odporny na stres i wyżywa się na klientach, którzy nawet nie byli w stosunku do niego niemili a chcieli tylko otrzymac pomoc.
  • ~Czarek / 2020-01-16 00:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialbym serdecznie podziekowac za profesjonalne podejscie do klienta zagranicznego,pan Tomasz Lenczewski (Poprosilem o nazwisko, by podziekowac) wniosl sie na wyzyny, by mi pomoc, jestem pelen podziwu, jak pan Tomek pomogl i rozwiazal moj dosc skomplikowany problem.
    Prosze przekazac moje podziekowania panstwa pracownikowi, panu Tomaszowi Lenczewskiemu... Dzieki takim ludziom, zyskujecie zaufanie, dziekuje!!!
  • ~Sylwia Syher / 2020-01-10 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat miałam konta w PKO bp Oraz Deutsche Banku wszystko działało na 5+. Nie miałamo problemów. Santander to porażka nie ma dnia żeby coś szwankowało. Dostaje szału w aplikacji mobilnej jak i w przez internet.
  • ~Maria / 2020-01-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata! Za czasów BZWBK nie było absolutnie żadnych problemów, w tej chwili dzień w dzień jest problem z aplikacja, zawsze są utrudnienia w zrobieniu przelewów! A na infolini tylko słyszę nasi pracownicy już naprawiają usterkę! To kpina !
    ZaletyŻadne!
    WadyMnóstwo
  • ~Beata / 2020-01-10 11:37
    Ocena: 3.00 / 5
    dopoki było to bzwbk problemy z logowanie i uzytkowniem zdazały sie od przypadku odkąd przejał to santander to porażka nie ma dnia zeby nie było jakiegos problemu dzień w dzien i to w srodku dnia jak potrzeba zrobić przelew!!!!! żenada
  • ~Ewelina / 2020-01-09 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypłacam euro na wakacje po czym wracam wpłacić euro które zostało a Pani mi oznajmia że nie może przyjąć 100 euro bo jest nadarte. Ja rozumiem przedarte lub sklejone a nie milimetr nadarty banknot. Porażka. Został rzucony we mnie ten banknot. TRAGEDIA !
  • ~aaa / 2020-01-08 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość internetowa jest jak kula u nogi w tym banku. Problemy z smskodami podczas logowania. Żadnej informacji na ich stronie przy logowaniu. Chodzę po całym domu, myśląc, że to ja mam problem z zasięgiem, ale nie dzwonię na infolinię i w pierwszych słowach miły pan informuje mnie, że dzisiaj występuje w santanderze problem z smskodami i przepraszają. A ja mam zablokowany dostęp do konta internetowego i muszę udać się do oddziału. Dziękuje za szanowanie mojego czasu. Tak ciężko wstawić na stronie banku baner z informacją???
    Wadyinfolinia
  • ~Anonim / 2019-12-31 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypełnienie wniosku, który zawiesił się na końcowym etapie niemożliwe od kilku dni...kilkadziesiąt telefonów na infolinię, obiecywanie ze ktoś na pewno sie skontaktuje...i nic więcej...porażka... Nie polecam.
    ZaletyNie znam...
    WadyInfolinia, tempo załatwiania spraw
  • ~tainted / 2019-12-29 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jakieś nieporozumienie. Dostęp do bankowosci internetowej został mi zablokowany ponieważ aplikacja miała jakiegoś raka i źle zczytała mój odcisk palca pięciokrotnie. Zadzwoniłem na infolinię, poprosiłem o zmianę hasła + odblokowanie bankowości, dostałem tylko tą druga opcje. Próbując się zalogować poraz kolejny starym hasłem (którego nie ma opcji żebym podawał źle lub żebym zapomniał) zablokowałem poraz kolejny dostep. Dzwoniąc kolejny raz usłyszałem, że muszę podać jakieś hasło do santander telefon, którego nigdzie nie ustawiałem, przez co doradca się rozłączył bo nie potrafił mnie zweryfikować. Nigdy nigdzie indziej takiego problemu nie miałem a miałem konta w wielu innych bankach. Ogólnie bank pod względem aplikacji, oferty i takich rzeczy jest jak najbardziej w porządku, ale infolinia leży po całości
    ZaletyOferta banku, aplikacja mobilna
    WadyInfolinia, infolinia, infolinia i jeszcze raz infolinia
  • ~Mateusz Morawiecki / 2019-12-22 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    zatrudnienie niewolnicy santandera to specjalna klasa ludków, którzy oddają wolność za miskę zupy santanderowej co miesiąc.
    Przykro patrzeć jak młodzi ludzie czytaj niewolnicy w imię cudzej kasy tyrają w beznadziejnej organizacji.
    Rozumiemy, że mali ludzie, a szczególnie niskiego wzrostu muszą mieć coś dużego w tym wypadku jest to kredyt do spłacenia.

    Pozdrawiamy,
    Byli Klienci
    ZaletyZagrożenie upadłością
    WadyJeszcze istnieje
  • ~klientka / 2019-12-18 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie . Maja opcje konto przez video czat ,zakładałam 3 razy i 3 razy czekałam przez 2 tyg ,po czym otrzymalam informacje ze musze uda sie do placówki.
    To po co macie opcje "KONTO JAKIE CHCE " przez video czat dla osob będących poza granicami Polski ???
    Beznadziejna obsługa ,beznadziejny BANK SANTANDER...jestecie bardzo nie profesjonalni ,zlecający stosunek do ludzi...przeciez Wam za to płacą... zegnam i nie chce miec z wami nic wspólnego .
    Pozdrawiam
    Malgorzata
    Zaletybrak ,żenujące zachowanie doradców ,zero obsługi
    Wadysame wady, doradcy zbywają klienta,zero obsługi
  • ~Katia / 2019-12-18 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepska obsługa, słabe tępo.
    Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracą
    WadyKiepska obsługa, słabe tępo.
    Nie liczą się z klientem "mniej zamożnym" pod względem tego, iż ważniejszy jest klient bardziej majętny. Przez to tracą
  • ~Djjdfjc / 2019-12-13 23:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku mam konto od roku i stale są jakieś problemy co chwilę przerwy w bankowości mobilnej przelewy nie dochodzą na czas jak np moja wypłata wszyscy w mojej pracy dostają na czas mają w innych bankach a ja dostaje na drugi dzień bo mają jakieś opóźnienia...
    ZaletyChyba brak zalet
    WadyTrochę ich jest
  • ~bartosz / 2019-12-13 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, ze względu na baardzo długi czas księgowania przelewów przychodzących jestem zdecydowany zrezygnować z usług tego banku. Jakość obsługi klienta - żenująca.
  • ~mordimer / 2019-12-12 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    po zmianie właściciela banku jest gorzej niż źle... do tej pory z karty kredytowej otrzymywałem zawsze wcześniejsze powiadomienie z terminem i kwotą spłaty karty... teraz otrzymałem sms od zespołu windykacyjnego banku o zaleganiu ze spłatą i groszowych odsetkach - na pytanie o zawiadomienie brak odpowiedzi... nagle okazuje się, że wszystkie informacje przychodzą na pocztę w koncie, tę samą na którą tak trudno się zalogować bo jest łącznie z kontem via internet... owszem, mogę sobie skonfigurować sms informujący o terminie i kwocie spłaty ale ODPŁATNIE!! A fakt iż nowy właściciel zmienił zasady i mnie nie poinformował dla nich nie istnieje... nie wiem jakie określenie jest w tym wypadku bardziej adekwatne - wyłudzenie odsetek czy może oszustwo w celu ich uzyskania - oczywiście chodzi mi o brak informacji n/t zestawienia transakcji kartą i terminu spłacenia zadłużenia.

    Tak czy siak karta spłacona i koniec kontaktów z Santander Bank Polska - bye! bye!
    Zaletynie znajduję
    Wadypatrz wyżej
  • ~Dominik / 2019-12-11 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają za nic klientów składająch reklamacje. Nawet wtedy gdy sami ponapełniają błąd. Czekałem prawie pół roku zanim przelali mi moje własne środki pieniężne na moje konto.
    Wadytryb rozpatrywania reklamacji dramatycznie długi
    nie potrafią namierzyć przelewów na konto
    nie potrafią podać danych szczegółowych przelewów
  • ~Lialia / 2019-12-11 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwila coś się zawiesza. Pracownicy infolinii udzielają nierzetelnych informacji. Pani w oddziale twierdzi, że bank nie odpowiada za pracowników infolinii. Klientów mają w nosie. Ja odeszłam z tego banku i innym również polecam, dla zaoszczędzenia nerwów. BZ WBK był ok. Santander to kompletne dno.
    ZaletyBrak
    WadyZero szacunku dla klienta, nierzetelni pracownicy, zawieszający się serwis
  • ~Mariusz / 2019-12-10 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu do tego banku. Wieczne przerwy wieczne konserwację wieczne problemy.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko leży klapa.czuje się jakby nie było innego banku. I mam go dosyc
  • ~niepolecam / 2019-12-10 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    to co oni robia to kre zalewa , codziennie nie omzna sie zalogowac na konto bo cos - wszystkie banki dzialaja tylko nie ten masakra i tak jest codziennie
  • ~rafus3706 / 2019-12-10 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank do kitu jest 10 wypłaty ,nie można się zalogować kod błąd 116 ,co chwilę awarie jak był BZ wbk było dobrze taraz tragedia czas zmienić bank
    Wady10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1540
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009