ZaletySzybka obsługa
strona 46 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~Emilia / 2020-03-23 14:52
Dzisiaj o 14:30 zadzwoniłam by zastrzec swoją kartę. Pan, który mnie obsługiwał był wobec mnie bardzo sympatyczny. Cała rozmowa sprawiła mi przyjemność, Pan był kompetentny. Jestem zadowolona -
-
~Jak zyc / 2020-03-22 17:17
Absolutnie NIE polecam konta w Sandander Bank Polska.
Jestem posiadaczem konta oszczędnościowego w walucie USD. Za wyprowadzenie pieniędzy poza konto Santander do innego konta walutowego na terenie Polski jestem zobligowany do zapłaty za przelew równowartość 200 PLN (47 USD).
Tabela opłat odnosząca się do mojego konta : https://toip.santander.pl/produkt/konto-oszczednosciowe-w-walutach-obcych
wprowadza klienta w błąd, ponieważ odnosi się do przelewu w PLN, którego nikt o zdrowych zmysłach nigdy nie wykonuje z konta walutowego (gdyż powoduje to podwójne przewalutowanie i realną utratę około 40 groszy na 1 USD).
Natomiast aby dojść do realnych kosztów przelewu, należy przejść przez las odnośników, które odnoszą się do innych odnośników, co potwierdza również moja dzisiejsza 20 minutowa rozmowa z konsultantem, który na początku potwierdził, iż jest to błąd systemu i polecił wykonać przelew i zgłosić reklamacje po której otrzymam wspomnianą opłatę za przelew z powrotem. Po czym po godzinie zadzwonił jeszcze raz z informacją, że jednak system działa dobrze i "tak to u nas wygląda opłatami"... Żenada. -
~zbigniew / 2020-03-21 21:09
Przysłali mi kartę, która nie działa . Zapytałem Pana z infolinii (21.03.2020 g. 20.30) dlaczego połączenie jest płatne, mimo. że dzwonię z powodu ich błędu. Wg pracownika banku dzwonię, bo mam ochotę, a bezpłatnie mogę iść do oddziału banku. Jednocześnie dostaję smsy , aby ograniczać wizyty w oddziałach..... Zapłaciłem za połączenie 3,97. Nie chodzi o kwotę, a o zasadę. Działania banku i wypowiedź pracownika stanowią zagrożenie zdrowia pracowników i klientów. ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Hask / 2020-03-20 14:49
Inne banki potrafią wstrzymać całkowita spłatę kredytu na 3-6 miesięcy żeby pomóc ludzią. Automatycznie wydłużając okres kredytu. Ale nie, santander nie dość że każe płacić sobie odsetki to na dodatek kapitał będzie wliczony do kolejnych rat co obciąży domowe budżety... Korona wirus chyba na nich też działa ZaletyBrakWadySame -
~Ewa / 2020-03-18 17:37
Beznadzieja nie można wpłacić kasy na konto walutowe.Piprostu porażka .Pani kazała iść do kantoru sprzedać euro masakra,po co robią konta walutowe. -
~ddd / 2020-03-10 21:30
złodzieje jakich mało, odradzam. ciagle jakies odsetki, oplaty za karty i przez to pieniadze znikaja z konta bez wiedzy wlasciciela. ZaletybrakWadybrak zasobu słów, aby je opisać -
~klient tego banku / 2020-03-07 20:39
po WBK BZ nie ma śladu, unikać szerokim łukiem a jak nie odpuszczą to użyć tego łuku. Bank dobry dla tych którzy sie nudzą w życiu i nie mają co robić. zapewni zajęcie na całe życie. Wadytylko wady -
~Agnieszka / 2020-03-05 18:32
Okropności to co mi zrobili !!! Zawarli bez mojej zgody, bez informacji, 4 x onkopolisę na kolejny rok, na jedną osobę 4 te same polisy przeciw rakowi, nie wiem,po prostu nie wiem, jak można być tak wrednym człowiekiem, przecież ten kto klepnął to w systemie był świadom tego co mi robi. Oczywiście natychmiast ściągnęli kasę, niezwłocznie, w dniu zawarcia polis, nie bagatelne 579 PLN za 1 polisę x 4 = 2 tyś PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co za bezczelna kradzież. Oczywiście, że nie oddadzą mi kasy od razu, muszę czekać, bo do tego są procedury. No pewnie okradać można w moment, a naprawiać szkodę trzeba czekać, bo nagle są procedury. Czy procedury nie powinny nie dopuścić do takiej sytuacji. Jak dorwę tego gnojka z banku to mnie naprawdę popamięta. Mam nadzieję, że się udławi tymi cholernymi premiami, które uzyskał od zawartych ubezpieczeń. Zapewne nie jestem jedyna, na milion procent zrobił też tak innym osobom, bo 4 x taka sama polisa, to nie błąd systemu. Teraz muszę 30 dni czekać na kasę i na odpowiedź reklamacyjną. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ja smarkaczowi nie zrobiłam nic złego, to po prostu okrutnie niesprawiedliwe. Nie znoszę tego banku. -
-
~Milena / 2020-03-03 19:34
BLOKUJA BEZPRAWNIE KWOTE WOLNA OD ZAJĘĆ!!!
Nie wiem czy wystarczy mi tu miejsca na opisanie jak ten bank jest nierzetelny, jak nie trzymaja sie przepisow.Moja sprawa po krótce wygląda tak:
Mam ogloszona upadlosc konsumencka i po tym zostalo zablokowane konto( srodki z programu 500 Plus i najnizsza krajowa) od 4 dni walcze z ich " procedurami" i jestem bez srodkow bez zycia z malym chorym synkiem....placze piszac to bo nie mam doslownie ani grosza i nikogo od kogo mogla bym dostac pomoc...najpierw mowili ze musze sie zglosic do syndyka by przeslal dyspozycje, zrobil to od reki poszlam do banku i dostalam kolejna informacje ze nie moge dysponkwac kontem i nie udziela mi informacji, syndyka mam bardzo w porzadku wiec zadzwonil i probowal wyprostowac sytuację ale dyrektor jednego z oddzialu stwierdzil ze nawet jak bedzie osobiscie to nie gwarantuję ze bedzie mozna wyplacic srodki, zamknac tez nie mozna bo strace środki...
SYNDYK dostal informacje zwrotna ze mamy czekac na stanowisko Banku....Co ja mam zrobic? To wszystko trwa a ja nie mam na zycie, pieluchy mieszkanie rachunki...Tragedia bede wszystkich ostrzegac!!!!ZaletyBRAKWadyMAJA LUDZI ZA ŚMIECI, BRAK KOMUNINACJI, PRZEKRACZAJA SWOJE UPRAWNIENIA -
~Zlypab / 2020-03-02 23:56
Ten bank to jakaś pomyłka założyłem jakiś czas temu konto dla syna. Wprowadzili kilka miesięcy temu jakiś przepis że każdy wpływ na konto małoletniego powyżej 5tys będzie blokowany. Teraz od 2 dni saldo konta pokazuje 0 mimo iż kilka godzin wcześniej saldo było normalne. Zero informacji że strony banku ani @ ani smsa samemu człowiek musi dzwonić i sie dopytywac gdzie są jego pieniądze. Po telefonie usłyszałem że mają problemy techniczne ale nikt nie jest w stanie określić ile to potrwa. I teraz pytanie do Państwa banku czy was obchodzi że syn nie może zapłacić za szkole w tej chwili? Raczej nie , tak samo mnie nie interesują wasze problemy techniczne. Widocznie trzeba jak tylko przelew przyjdzie od razu wypłacić pieniądze bo "znikna" odradzam wszystkim zakładanie tu konta. Syn za 2 miesiące kończy 18 urodziny i już powiedział że likwiduje konto i zakłada w banku w którym klientów traktuje się poważnie. ZaletyZeroWadyNiekompetencja
Wieczne problemy techniczne
Utrudnianie życia wprowadzaniem własnych regulacji. -
~Chf / 2020-03-01 20:27
Też w przyszłości zapłacicie kare za kredyty niby frankowe
https://biznes.wprost.pl/finanse-i-inwestycje/10302638/francja-gigantyczne-odszkodowania-dla-frankowiczow-i-najwyzsza-grzywna-dla-banku-za-kredyty-frankowe.html?utm_source=Wprost.pl&utm_medium=button&utm_campaign=BiznesZaletyZadneWadyKłamstwa w odpowiedziach na reklamacje -
~Maant / 2020-03-01 12:20
Nie polecam bardzo słaba obsługa produkty i nie polecam nie potrafią budować relacji z klientem ZaletyBrakWadySame wady -
~kobieta45 / 2020-02-27 18:58
Ręce opadają to słabo powiedziane.
Byłam w banku wypłacić pieniądze. Pani z obsługi wydala mi o 1 000 złotych za mało, na szczęście byłam przytomna. Po powrocie do domu ta sama pani z banku zadzwoniła do mnie (z prywatnego swego numeru), ze nie ma aktualizacji moich danych, które jej podpisałam. Prosiła abym podeszła do nich, niestety nie zgodziłam się bo po prostu nie mogłam. Pani wiec dnia następnego łapała mnie w terenie. To była młoda dziewczyna, chód, mowa ciała, uśmiech na twarzy mówiły jedno „no co każdemu zdarzyć się może”….wiem to brzmi jak absurd ale zdarzyło się na prawdę. (to było wczoraj i dziś w terenie)WadyTragedia delikatnie mówiąc -
~Anna / 2020-02-25 13:08
Słaba strona internetowa w porównaniu z innymi bankami, niekompetentni pracownicy infolinii, wprowadzają w błąd klienta -
~Mateo / 2020-02-25 10:34
Najgorszy bank na świecie i do tego zlodzieje.Dwa lata temu skladałem dyspozycje zamkniecia konta firmowego w tym roku dostalem list w ktorym dowiedzialem sie ze konto nie jest zamkniete i od dwoch lat naliczaja sobie koszty prowadzenia konta firmowego razem prawie 600 zl
W oddziale zlozylem reklamacje po miesiacu dodzwonilem sie na infolinie i okazuje sie ze nie ma zadnej reklamacji na zamkniecie tego konta,zlozylem kolejna reklamacje czekam na odpowiedz oby wkoncu zamkneli to konto zlodziejeZaletyBrakWadyWszystko jest wadą -
~M. / 2020-02-10 11:18
Założyłam tam konto,czekałam miesiąc na kartę,po kontakcie z infolinią została zablokowana i wysłali mi drugą.
Na drugą kartę również czekałam prawie miesiąc, po kontakcie z infolinią i po przyjęciu reklamacji nikt się nie odzywał przez 10 dni aż zdecydowałam usunąć konto.
Czekałam dwa miesiące na kartę, to jakaś kpina! -
-
~Mikey / 2020-02-07 17:16
Beznadzieja i wstyd że Polacy mają taki bank. Do tego blokuje środki z 500 plus... To jest łamanie prawa i oszustwo. Pracownikom szczerze współczuję że dostali pracę w tym najgorszym na świecie banku... Żenada... -
~Agnieszka / 2020-02-06 13:13
Na BZWBK nie mogłam złego słowa powiedzieć. Na Santander mogę pisać całe eseje. Pozwoliłam sobie wypunktować wszystko co najbardziej boli mnie z korzystaniu z ich usług.
- Po wykonaniu przelewu NIE MA go nigdzie w historii tak długo, jak go nie zaksięgują. Od sumy pieniędzy na koncie również nie jest odciągana kwota wykonanego przelewu. Także często mam obawy czy przelew został wykonany pomyślnie, oraz muszę pamiętać faktyczną sumę posiadanych pieniędzy. Księgowanie zajmuje kilka dni, co jest żartem, skoro BZWBK potrafił zrobić to w ciągu kilku minut
- Cała historia to jakiś żart, bo często daty wykonania przelewu mijają się z prawdą
- SMSKody lubią się zawiesić, albo nawet wcale nie przyjść
- Bardzo częste telefony, po odebraniu słychać muzyczkę i rozłączanie się. Super. Świetne. Fantastyczne.
- Załatwienie czegokolwiek poprzez infolinię lub adres e-mail to porażka. Człowiek jest przerzucany od jednego konsultanta do drugiego, każdemu trzeba z osobna tłumaczyć problem.
- Praktycznie żadnych ciekawych ofert. Jedyne co Santander potrafi oferować to kredyty.
- Średnio raz na tydzień nie ma dostępu do płatności internetowych. Wymówki są różne, wszystkie żenujące.
Czekam aż skończy mi się ważność konta i uciekam stąd. Wszystko co było najlepsze w BZWBK (szybkość transakcji, automatyczne księgowanie, OFERTY, DOSTĘPNOŚĆ!) zostało zniszczone. Nie polecam! -
~Ania / 2020-02-04 13:55
ten bank to żenada totalna. od ponad miesiąca próbuję założyć konto i wciąż jakiś problem, przy czym nie wiem jaki, bo ani infolinia ani oddziały nie potrafią mi pomóc, bałagan na kółkach, nie mogę się doprosić o kontakt do działu, który by wiedział o co im właściwie chodzi, do mnie nie docierają kompletnie żadne informacje. odradzam jeśli chcecie zachować zdrowie psychiczne i nie stracić całych dni na dociekaniu co jest grane Zaletynie maWadyburdel na kółkach i zero pomocy, bo nikt nic nie wie -
~Justyna / 2020-02-03 13:24
logowanie internetowe non stop nie działa, tragedia... nie otwierajcie u nich konta, szkoda nerwów
strona 46 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »