Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient1234 / 2020-04-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra - jak można zamknąć bank dzień przed świętami!
    Jak inaczej mam wypłacić walutę!!
    Wieczne kolejki i wiecznie problemy by wypłacić kilka euro więcej niżeli limit banku bez zamówienia środków wcześniej.
    Mamay XXI wiek, pora iść na przód!
    Odchodzę 15.04
  • ~Tomasz / 2020-04-09 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Szukam chętnych do pozwu zbiorowego przeciwko bankowi.
    Oszukali mnie z odroczeniem rat przez korona wirusa.
    Są już 2 osoby do pozwu zbiorowego,nie polecam tego najgorszego banku nikomu nawet diabłu.
    Zaletyzadnych
    Wadykłamcy,oszuści ,
  • ~Niezadowolony klient / 2020-04-04 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje!!!!!!
    Wyplacalam z bankomatu 1000zl, bank mi pieniądze ściągnął z konta a bankomat nie wyplacil. Reklamacje odrzucili nie racząc nawet odpowiedzieć.
    Sprawa zgłoszona na policję.
    Uwaga bank złodziej!!!!!!!!!!!!
    Złodzieje!!!!!!
    Złodzieje!!!!!!!
    Złodzieje!!!!!!!?
  • ~Kredytobiorca / 2020-04-01 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawieszenie rat prze Santander to niestety żadna pomoc. Odsetki trzeba zapłacić A później kapitał również i dodatkowo drugi raz odsetki od zadłużenia.

    Klient płaci więc dodatkowo za to że może zawiesić raty na trzy bądź sześć miesięcy.A miała być pomoc. Niektóre banki tak zrobiły ale nie S.
    W moim przypadku to kilkaset złotych.
    Sprawdźcie swoje koszty

    Zero empatii. Tylko zysk się dla nich liczy.

    Ale karma wraca :-(
  • ~Michał / 2020-03-31 03:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest to najlepszy Bank w Polsce, mam konto, tym banku prawie rok i nic nie moge powiedziec złego na ten bank, zastanawia mmie jedno czemu krytkujecie bank , ja w kolejkach stac nie musze , bo wszystko załatwiam online , w placowce bylem tylko otworzyc konto , a tak mie chodze bo nie ma poczeby , jest to pierwszy bank w Polsce gdzie nie blokuje kwoty wolnej od zajecia,ten Bank dał mi spokoj poczucie bezpieczesntwa ze kumornik nie moze zajasc kwoty wolnej od zajecia i bank tej kwoty nie blokuje co sprawia ze nie musze jechac do placowki i cos pisac itd tylko moge spokojnie isc na zakupy czy zrobic oplaty
    ZaletyBankowosc mobilna
    WadyBrak
  • ~Lilaj / 2020-03-29 00:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Opieszałość pracy pracowników, brak profesjonalnego podejścia do klienta, brak pomocy opiekuna kredytu w problematycznych sytuacjach. Klient jest zostawiony sam sobie. Sam musi szukać sposób na rozwiązanie swoich problemów
    ZaletyBrak
    WadyUdzielenie kredytu - prawie bez problemu - jednak jeżeli klient potrzebuje profesjonalnej pomocy okazuje się że zostaje sam z problemem
  • ~Aneta1986 / 2020-03-28 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę że temat pojawia się już któryś raz. Bank zamykając teraz debety i inne usługi ściąga na ten poczet środki z konta. Mi pobrali z automatu 3000 tys złotych. W tym zasiłek macierzyński alimenty i 500+. Napisałam już do rzecznika finansowego. Reszcie osób radzę zrobić to samo. A Pan z obsługi powiedział że jak potrzebuję pieniędzy na już to mam sobie znaleźć kogoś kto weźmie dla mnie szybki kredycik. Bo przecież 3 tys to nie pieniądze. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby się dorzucić do skargi bo zabrali mu środki wolne od zajęć to proszę napisać lina-17@o2.pl
    ZaletyBrak
    WadyNie liczą się z klientem, koszmarne procedury, wysokie odsetki
  • ~Eva / 2020-03-26 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    W najblizszym czasie zmieniam bank. Chodze z ta sama interwencja do banku juz kolejny raz i nic. Mam dosc. Teraz kolejki jakbym to ja od nich cos chcial, a to oni maja moje pieniadze. Dosc.
    Zaletybrak
  • ~Artur / 2020-03-26 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    złodzieje:) wonga ma niższe oprocentowanie jak oni.. zapraszają po kredyt ze złodziejskim oprocentowaniem. koronawirus ich dopadł
  • ~Grażyna / 2020-03-24 17:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mieszkanką Opola, zgodnie z prośbą Banku o ograniczenie przychodzenia osobiście do Banku, przedzwoniłam do Biura Obsługi Klienta i połączono mnie z pracownikiem p.JABŁOŃSKIM AMADEUSZEM. Jestem zadowolona z miłej obsługi i kompetencji pracownika, który cierpliwie i skutecznie rozwiązał problem z którym zwróciłam się do Banku. Wszystkim życzę takiej obsługi.
    ZaletyProfesjonalna obsługa
    WadyBrak
  • ~Bolo / 2020-03-24 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sandanter Bank Polska, chyba czekał na tego koronavirusa! Pracownik obsługi niemiły, który śmiał twierdzić, że ich ofeta jest taka sama jak wszystkich innych banków. Kłamstwo, tylko Wy liczycie na wzbogacenie na tym nieszczesliwym czasie! Wy macie ofertę spłacania odsetek, a kapitał dołożyć do pozostałych rat. Czyli teraz płacimy 80% raty,bo tyle wynoszą odsetki ,a jeszcze za trzy miesiące wzrośnie nam rata o kapitał. A zaraz zapomniałem, jeszcze nie macie tego zatwiwrdzonego i trzeba czekać na telefon w tej sprawie, a jak długo nie wiadomo... W innych bankach już ludzie złożyli swobodnie o zawieszenie rat na 3 miesiące, (tak całych rat!) I wydłużyli automatycznie okres kredytowania o te 3 miesiące. Więc kłamstwem jest, że wasza oferta jest taka sama jak innych banków, nie.. wasza jest beznadziejna i trafi bardzo w zwykłego człowieka!!!
    ZaletyBrak
    WadyOferta strzał w kolano w dobie koronavirusa
  • ~Wściekła / 2020-03-24 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś poszłam do banku aby wpłacic na konto walutowe euro nastałam sie w kolejce 2,5 godz.(bo pomimo tego ze oddział w Świdnicy jest naprawde duży to wpuszczaja po jednej osobie ja rozumiem ze sytuacja jest poważna no ale bez przesady) i uslyszałam ze nie przyjmują euro bo na pieniądzach sa bakterie zero jakiegoś komunikatu na stronie banku nie wspomne o tym ze powinni wysłać sms do swoich klientów z kontem walutowym ze nie przyjmuja pieniędzy poprostu żenada odkąd jest to santander to tylko same problemy z tym bankiem widocznie najwyższa pora zmienic bank właśnie w takich sytuacjach bank powinien wychodzić swojemu klientowi naprzeciw. Absolutnie nie polecam tego banku.
  • ~Emilia / 2020-03-23 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj o 14:30 zadzwoniłam by zastrzec swoją kartę. Pan, który mnie obsługiwał był wobec mnie bardzo sympatyczny. Cała rozmowa sprawiła mi przyjemność, Pan był kompetentny. Jestem zadowolona
    ZaletySzybka obsługa
  • ~Jak zyc / 2020-03-22 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie NIE polecam konta w Sandander Bank Polska.
    Jestem posiadaczem konta oszczędnościowego w walucie USD. Za wyprowadzenie pieniędzy poza konto Santander do innego konta walutowego na terenie Polski jestem zobligowany do zapłaty za przelew równowartość 200 PLN (47 USD).
    Tabela opłat odnosząca się do mojego konta : https://toip.santander.pl/produkt/konto-oszczednosciowe-w-walutach-obcych
    wprowadza klienta w błąd, ponieważ odnosi się do przelewu w PLN, którego nikt o zdrowych zmysłach nigdy nie wykonuje z konta walutowego (gdyż powoduje to podwójne przewalutowanie i realną utratę około 40 groszy na 1 USD).
    Natomiast aby dojść do realnych kosztów przelewu, należy przejść przez las odnośników, które odnoszą się do innych odnośników, co potwierdza również moja dzisiejsza 20 minutowa rozmowa z konsultantem, który na początku potwierdził, iż jest to błąd systemu i polecił wykonać przelew i zgłosić reklamacje po której otrzymam wspomnianą opłatę za przelew z powrotem. Po czym po godzinie zadzwonił jeszcze raz z informacją, że jednak system działa dobrze i "tak to u nas wygląda opłatami"... Żenada.
  • ~zbigniew / 2020-03-21 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłali mi kartę, która nie działa . Zapytałem Pana z infolinii (21.03.2020 g. 20.30) dlaczego połączenie jest płatne, mimo. że dzwonię z powodu ich błędu. Wg pracownika banku dzwonię, bo mam ochotę, a bezpłatnie mogę iść do oddziału banku. Jednocześnie dostaję smsy , aby ograniczać wizyty w oddziałach..... Zapłaciłem za połączenie 3,97. Nie chodzi o kwotę, a o zasadę. Działania banku i wypowiedź pracownika stanowią zagrożenie zdrowia pracowników i klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Hask / 2020-03-20 14:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Inne banki potrafią wstrzymać całkowita spłatę kredytu na 3-6 miesięcy żeby pomóc ludzią. Automatycznie wydłużając okres kredytu. Ale nie, santander nie dość że każe płacić sobie odsetki to na dodatek kapitał będzie wliczony do kolejnych rat co obciąży domowe budżety... Korona wirus chyba na nich też działa
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ewa / 2020-03-18 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja nie można wpłacić kasy na konto walutowe.Piprostu porażka .Pani kazała iść do kantoru sprzedać euro masakra,po co robią konta walutowe.
  • ~ddd / 2020-03-10 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje jakich mało, odradzam. ciagle jakies odsetki, oplaty za karty i przez to pieniadze znikaja z konta bez wiedzy wlasciciela.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasobu słów, aby je opisać
  • ~klient tego banku / 2020-03-07 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    po WBK BZ nie ma śladu, unikać szerokim łukiem a jak nie odpuszczą to użyć tego łuku. Bank dobry dla tych którzy sie nudzą w życiu i nie mają co robić. zapewni zajęcie na całe życie.
    Wadytylko wady
  • ~Agnieszka / 2020-03-05 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropności to co mi zrobili !!! Zawarli bez mojej zgody, bez informacji, 4 x onkopolisę na kolejny rok, na jedną osobę 4 te same polisy przeciw rakowi, nie wiem,po prostu nie wiem, jak można być tak wrednym człowiekiem, przecież ten kto klepnął to w systemie był świadom tego co mi robi. Oczywiście natychmiast ściągnęli kasę, niezwłocznie, w dniu zawarcia polis, nie bagatelne 579 PLN za 1 polisę x 4 = 2 tyś PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co za bezczelna kradzież. Oczywiście, że nie oddadzą mi kasy od razu, muszę czekać, bo do tego są procedury. No pewnie okradać można w moment, a naprawiać szkodę trzeba czekać, bo nagle są procedury. Czy procedury nie powinny nie dopuścić do takiej sytuacji. Jak dorwę tego gnojka z banku to mnie naprawdę popamięta. Mam nadzieję, że się udławi tymi cholernymi premiami, które uzyskał od zawartych ubezpieczeń. Zapewne nie jestem jedyna, na milion procent zrobił też tak innym osobom, bo 4 x taka sama polisa, to nie błąd systemu. Teraz muszę 30 dni czekać na kasę i na odpowiedź reklamacyjną. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ja smarkaczowi nie zrobiłam nic złego, to po prostu okrutnie niesprawiedliwe. Nie znoszę tego banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180