Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2020-02-06 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Na BZWBK nie mogłam złego słowa powiedzieć. Na Santander mogę pisać całe eseje. Pozwoliłam sobie wypunktować wszystko co najbardziej boli mnie z korzystaniu z ich usług.

    - Po wykonaniu przelewu NIE MA go nigdzie w historii tak długo, jak go nie zaksięgują. Od sumy pieniędzy na koncie również nie jest odciągana kwota wykonanego przelewu. Także często mam obawy czy przelew został wykonany pomyślnie, oraz muszę pamiętać faktyczną sumę posiadanych pieniędzy. Księgowanie zajmuje kilka dni, co jest żartem, skoro BZWBK potrafił zrobić to w ciągu kilku minut

    - Cała historia to jakiś żart, bo często daty wykonania przelewu mijają się z prawdą

    - SMSKody lubią się zawiesić, albo nawet wcale nie przyjść

    - Bardzo częste telefony, po odebraniu słychać muzyczkę i rozłączanie się. Super. Świetne. Fantastyczne.

    - Załatwienie czegokolwiek poprzez infolinię lub adres e-mail to porażka. Człowiek jest przerzucany od jednego konsultanta do drugiego, każdemu trzeba z osobna tłumaczyć problem.

    - Praktycznie żadnych ciekawych ofert. Jedyne co Santander potrafi oferować to kredyty.

    - Średnio raz na tydzień nie ma dostępu do płatności internetowych. Wymówki są różne, wszystkie żenujące.

    Czekam aż skończy mi się ważność konta i uciekam stąd. Wszystko co było najlepsze w BZWBK (szybkość transakcji, automatyczne księgowanie, OFERTY, DOSTĘPNOŚĆ!) zostało zniszczone. Nie polecam!
  • ~Ania / 2020-02-04 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to żenada totalna. od ponad miesiąca próbuję założyć konto i wciąż jakiś problem, przy czym nie wiem jaki, bo ani infolinia ani oddziały nie potrafią mi pomóc, bałagan na kółkach, nie mogę się doprosić o kontakt do działu, który by wiedział o co im właściwie chodzi, do mnie nie docierają kompletnie żadne informacje. odradzam jeśli chcecie zachować zdrowie psychiczne i nie stracić całych dni na dociekaniu co jest grane
    Zaletynie ma
    Wadyburdel na kółkach i zero pomocy, bo nikt nic nie wie
  • ~Justyna / 2020-02-03 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    logowanie internetowe non stop nie działa, tragedia... nie otwierajcie u nich konta, szkoda nerwów
  • ~Nn / 2020-01-31 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy wstrzymywane przelew wysyłany w 30.01 20 dnia 31.01.20 brak
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Jack / 2020-01-30 23:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nie mam szczęścia do pracowników banku. Ostatnio miałem wątpliwą okazję poznać dyr. małego oddziału w St. Miłosnej - niestety nie otrzymałem żadnej pomocy, wręcz przeciwnie - potraktował mnie jak wroga. Prawdopodobnie jest w banku tylko od standardowych spraw tzn wpłata/wypłata, każda inna sprawa przerasta jego możliwości, zero empatii, zero chęci pomocy klientom banku. Pointa będzie taka, że zmienię bank na bardziej przyjazny dla ludzi. Jak tak dalej pracownicy będą "pomocni" dla klientów - będzie ich coraz mniej.
  • ~Wiesław / 2020-01-26 18:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytałem opinie o Santander bank polska i nie wiem co napisać, wychodzi na to że chciałby zaprosić zirytowanych klientów do przyjazdu do Dzierżoniowa do banku Santander , zobaczyć jak działa ten bank,z tego banku wychodzą klienci zadowoleni, przynajmniej ja jestem zadowolony miłą obsługą i kompetencją pracowników Banku, pozdrawiam obsługę Banku Santander w Dzierżoniowie
    ZaletySzybko kompetentnie i miło
    WadyNie ma wad.
  • ~Maria / 2020-01-22 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno,dna!!! Obsługa tak nieprzyjemna i chamska,traktują klienta jak intruza.
    Łaskę robią że w ogóle cokolwiek odpowiedzą.
    I to nie jedno razowo tylko za każdym razem.
    Placowka w Łomiankach odkąd ma nowa kadrę Dyrektorską i pracowniczą to nie da się tam przychodzić.
    Zamykam konto i idę do innego banku.
    To nie te czasy żeby tak traktować klienta.
    WadyChamscy pracownicy. Wiecznie zepsuty wpłatomat.
  • ~Greek do polska / 2020-01-17 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Καλησπέρα.
    Σήμερα πήγα να πάρω ένα κινητό σε δώσεις Κ άσχετος ότι με ρώτησαν ένα σωρό Προσωπικά πράγματα.που τα έδωσα Φυσικά για να πάρω την έγκριση ΜΌΛΙΣ ΕΊΔΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΞΈΝΟΣ ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΕΤΟ (ΟΧΙ).
    Χωρίς αιτιολογία χωρίς τίποτα.σκέτο Όχι Κ έκλεισαν.
    2 χρόνια ζω Κ εργάζομαι στην Πολωνία χωρίς να έχω δώσει δικαίωμα ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑΝ.
    ΤΟΣΟ ΡΑΤΣΙΣΜΌ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΖΟΎΓΚΛΑ.
    Zalety00000000
    Wady0000000000
  • ~Zygmunt Skrzypimifurtka / 2020-01-17 03:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie polecam wręcz odradzam usług tego banku tak jak wiele osób już wczesniej pisało,odkąd przeistoczyło się to ścierwo w Santandera to korzystanie z ich usług staje się coraz bardziej śmieszne wiecznie jakieś problemy to jest brak uszanowania klienta nigdy więcej jutro zamykam to konto i konkunrencji jest wiele u której nie ma problemów tak jak z tym dziadostwem
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Aurelia / 2020-01-16 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy pracownicy infolinii są w jakiś sposób sprawdzani jak obsługują klientów? W końcu rozmowy są nagrywane. Pan pracujący na dziale kredyty do którego przeloczono mnie z innego działu przez pomyłkę (co próbowałam wyjaśnić, ale nie za bardzo dano mi prawo głosu) był arogancki, rozlaczyl się ze mną w połowie mojej wypowiedzi. Moim zdaniem ktoś taki nie powinien pracować na infolinii bo najwidoczniej nie jest odporny na stres i wyżywa się na klientach, którzy nawet nie byli w stosunku do niego niemili a chcieli tylko otrzymac pomoc.
  • ~Czarek / 2020-01-16 00:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialbym serdecznie podziekowac za profesjonalne podejscie do klienta zagranicznego,pan Tomasz Lenczewski (Poprosilem o nazwisko, by podziekowac) wniosl sie na wyzyny, by mi pomoc, jestem pelen podziwu, jak pan Tomek pomogl i rozwiazal moj dosc skomplikowany problem.
    Prosze przekazac moje podziekowania panstwa pracownikowi, panu Tomaszowi Lenczewskiemu... Dzieki takim ludziom, zyskujecie zaufanie, dziekuje!!!
  • ~Sylwia Syher / 2020-01-10 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat miałam konta w PKO bp Oraz Deutsche Banku wszystko działało na 5+. Nie miałamo problemów. Santander to porażka nie ma dnia żeby coś szwankowało. Dostaje szału w aplikacji mobilnej jak i w przez internet.
  • ~Maria / 2020-01-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata! Za czasów BZWBK nie było absolutnie żadnych problemów, w tej chwili dzień w dzień jest problem z aplikacja, zawsze są utrudnienia w zrobieniu przelewów! A na infolini tylko słyszę nasi pracownicy już naprawiają usterkę! To kpina !
    ZaletyŻadne!
    WadyMnóstwo
  • ~Beata / 2020-01-10 11:37
    Ocena: 3.00 / 5
    dopoki było to bzwbk problemy z logowanie i uzytkowniem zdazały sie od przypadku odkąd przejał to santander to porażka nie ma dnia zeby nie było jakiegos problemu dzień w dzien i to w srodku dnia jak potrzeba zrobić przelew!!!!! żenada
  • ~Ewelina / 2020-01-09 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypłacam euro na wakacje po czym wracam wpłacić euro które zostało a Pani mi oznajmia że nie może przyjąć 100 euro bo jest nadarte. Ja rozumiem przedarte lub sklejone a nie milimetr nadarty banknot. Porażka. Został rzucony we mnie ten banknot. TRAGEDIA !
  • ~aaa / 2020-01-08 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość internetowa jest jak kula u nogi w tym banku. Problemy z smskodami podczas logowania. Żadnej informacji na ich stronie przy logowaniu. Chodzę po całym domu, myśląc, że to ja mam problem z zasięgiem, ale nie dzwonię na infolinię i w pierwszych słowach miły pan informuje mnie, że dzisiaj występuje w santanderze problem z smskodami i przepraszają. A ja mam zablokowany dostęp do konta internetowego i muszę udać się do oddziału. Dziękuje za szanowanie mojego czasu. Tak ciężko wstawić na stronie banku baner z informacją???
    Wadyinfolinia
  • ~Anonim / 2019-12-31 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypełnienie wniosku, który zawiesił się na końcowym etapie niemożliwe od kilku dni...kilkadziesiąt telefonów na infolinię, obiecywanie ze ktoś na pewno sie skontaktuje...i nic więcej...porażka... Nie polecam.
    ZaletyNie znam...
    WadyInfolinia, tempo załatwiania spraw
  • ~tainted / 2019-12-29 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jakieś nieporozumienie. Dostęp do bankowosci internetowej został mi zablokowany ponieważ aplikacja miała jakiegoś raka i źle zczytała mój odcisk palca pięciokrotnie. Zadzwoniłem na infolinię, poprosiłem o zmianę hasła + odblokowanie bankowości, dostałem tylko tą druga opcje. Próbując się zalogować poraz kolejny starym hasłem (którego nie ma opcji żebym podawał źle lub żebym zapomniał) zablokowałem poraz kolejny dostep. Dzwoniąc kolejny raz usłyszałem, że muszę podać jakieś hasło do santander telefon, którego nigdzie nie ustawiałem, przez co doradca się rozłączył bo nie potrafił mnie zweryfikować. Nigdy nigdzie indziej takiego problemu nie miałem a miałem konta w wielu innych bankach. Ogólnie bank pod względem aplikacji, oferty i takich rzeczy jest jak najbardziej w porządku, ale infolinia leży po całości
    ZaletyOferta banku, aplikacja mobilna
    WadyInfolinia, infolinia, infolinia i jeszcze raz infolinia
  • ~Mateusz Morawiecki / 2019-12-22 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    zatrudnienie niewolnicy santandera to specjalna klasa ludków, którzy oddają wolność za miskę zupy santanderowej co miesiąc.
    Przykro patrzeć jak młodzi ludzie czytaj niewolnicy w imię cudzej kasy tyrają w beznadziejnej organizacji.
    Rozumiemy, że mali ludzie, a szczególnie niskiego wzrostu muszą mieć coś dużego w tym wypadku jest to kredyt do spłacenia.

    Pozdrawiamy,
    Byli Klienci
    ZaletyZagrożenie upadłością
    WadyJeszcze istnieje
  • ~klientka / 2019-12-18 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie . Maja opcje konto przez video czat ,zakładałam 3 razy i 3 razy czekałam przez 2 tyg ,po czym otrzymalam informacje ze musze uda sie do placówki.
    To po co macie opcje "KONTO JAKIE CHCE " przez video czat dla osob będących poza granicami Polski ???
    Beznadziejna obsługa ,beznadziejny BANK SANTANDER...jestecie bardzo nie profesjonalni ,zlecający stosunek do ludzi...przeciez Wam za to płacą... zegnam i nie chce miec z wami nic wspólnego .
    Pozdrawiam
    Malgorzata
    Zaletybrak ,żenujące zachowanie doradców ,zero obsługi
    Wadysame wady, doradcy zbywają klienta,zero obsługi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1517
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 861
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 830
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4492
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3891
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2930