Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2020-06-03 00:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Prowadzę Sp. z o.o., która założyła konto w BZWBK, siłą rzeczy zostaliśmy klientem i ofiarą Santander. Dopóki był to BZWBK kontakt z doracą klienta, z zespołem dealerów był doskonały. Po zmianie właściciela koszmar! Nie poinformowali nas o zmiane do innego oddziału, opiekun o nas zapomniał. Posiadamy kredyt w rachunku bieżącym, z którego korzystamy b.sporadycznie, mimo że mamy dobrą kondycję finansową zarządali ode mnie w tym roku zabezpieczenia kredytu jako udziałowca spółki! Dalej wont od mojego prywatnego majątku!
    Na odpowiedź, że zabieram się od nich nie było nawet słowa... zobaczę co da się zrobić.

    Czas na zmiany!
    Alior z miejsca przyznał nam korzystniejsze warunki bez zabezpieczeń.
    ZaletyPrzewalutowanie
    WadyTotalny bałagan, brak informacji
  • ~Bartłomiej / 2020-05-31 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dzisiejszej rozmowie z Panią z BOK SMYTKE KLAUDIA podjąłem decyzję, że po kilku latach powierzania swoich pieniędzy rezygnuję z tego banku. Jako klient posiadający konto firmowe, w niedzielę nie mogę nic załatwić, ponieważ bank który działa 7/24 w sobotę i niedzielę nie może dla mnie nic zrobić... Słowo skandal jest najsłabszym epitetem, który mam teraz w głowie.
    WadyNie polecam nawet za dopłatą!!! Zgadzam się z opiniami negatywnymi innych użytkowników.
  • ~Anna / 2020-05-29 15:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Lekceważące podejście do klienta. Tzw. opiekun klienta albo jest niedouczony albo nie chce mu się udzielać pełnej informacji. Dzień przed wolnym weekendem nie ma w oddziale żadnej kompetentnej osoby. Likwiduje konta. Nie tak powinien być traktowany klient. Zachowują się jakby byli monopolistami, ale na szczęście nie są.
    ZaletyBrak
    WadyWłaściwie mają tylko wady.
  • ~zet / 2020-05-29 07:16
    Ocena: 1.00 / 5
    To jawne złodziejstwo że za wybranie pieniędzy z "obcego" - nie Santander bankomatu ( kwota 500,00 zł ) została mi pobrana kwota 17,50 zł.Nie potrafię tego zrozumieć - ciekawe czy za kwotę 20,00 zł również taką kwotą by mnie obciążono.Dziwna polityka banku
  • ~Agnieszka / 2020-05-28 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani z punktu obsługi klienta w Przemyślu w Castoramie -arogancka,bezczelna,wprowadza w bład,nie słucha klienta wciskając swój sposób kredytowania (ilość ratr.Osoba pracująca w takiej instytucji powinna być przyjazna i otwarta na klienta a nie robiąca łaskę.Nie zaproponowała karty kredytowej.
  • ~Ala / 2020-05-24 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie zgadzam się z opiniami o tym banku, mam wrażenie, że jego pracownicy są dobrze wyszkoleni w temacie oszukiwania klientów.
    Tzw.klient VIP jest szczególnie narażony na naciąganie, namawia się celowo w produkty o których sami pracownicy mają znikomą wiedzę, ale jak naciągnąć wiedzą doskonale.
    Informacje przekazywane są celowo niedostateczne zrozumiałe,a późnej "wypinają"się na swoją"zdobycz"
    Ten bank to tragedia, nigdy więcej....
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwo u brak kompetencji
  • ~stanowczo odradzam ten bank / 2020-05-20 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakas porazka! Odradzam wszystkim, ktorzy dbaja o swoje nerwy, bo bank tak robi ludzi w konia, ze szok.
    Az dziw bierze, ze sie jeszcze utrzymuja na rynku, ale coz, ja tez sie na nich nabralam, bo nie poczytalam wczesniej opinii o nich.
    Ludzieeeee, trzymajcie sie z daleka od Santander Banku, jesli nie chcecie pozniej sie wkurzac i to na maxa, bo szkoda slow, jaka to tragedia ten bank...
    ZaletyZalety? Wolne zarty, hehhehehee :)))
    WadyOszukiwanie klientow, naciaganie na kase, a pozniej wypinanie sie na petenta. Brak rzetelnosci i odpowiedzialnosci typu: "I co nam mozecie zrobic?"
  • ~Aneta / 2020-05-13 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz drugi w ciągu ostatnich 2 tygodni zniknęło mi konto. Były na nim pieniadze. Przeksięgowano je na konto technoczne. Konieczna była wizyta osobista w banku, zeby przeksięgowali pieniaze na konto, które sami zamknęli niepotrzebnie. 4 dni pózniej powtórka z rozrywki. Znów konto zniknęlo. Nikt nie wie dlaczego i co się stało. Reklamacja - zcas rozpatrzenia do 30 dni.
    Przelew miedzy jednym kontem walutowym jakie mam a drugim w ramach tego samego banku nie dzieje się chwilę jak to ma miejsce w innych bankach tylko 1-2 dni. To po to mam 2 konta w tym banku, żeby swobodnie móc dysponowac i pzrelewać między swoimi kontami. NA BOGA W TYM SAMYM BANKU!!!!
    ZNIKAJĄCE KONTA I PRZETRZYMYWANIE PIENIEDZY PODCZAS RZELEWÓW MIEDZY KONTAMI TEJ SAMEJ OSOBY W RAMACH TEGO SAMEGO BANKU TRAKTUJĘ JAK ZŁODZIEJSTWO. TRZEBA NAZYWAĆ RZECZY PO IMIENIU. tEN BANK TO ZŁODZIEJE.
    ZaletyJak masz za dużo wolnego czasu i Ci się nudzi to ten bank zapewni Ci dużo rozrywki i załatwiania różnych spraw. NIe będzie Ci się nudzić, tylko nie wiem czy serce wytrzyma.
    WadyZnikają konta, na których są pieniądze, a rozpatrzenie reklamacji trwa do 30 dni. W tym czasie nie masz dostępu do swoich pieniędzy
  • ~Tango / 2020-05-11 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwieksi oszusci jakich malo , blokuja konta bez podstawy prawnej , winkaja w dzialalnosc firmy bo im sie tak podoba , najwieksze bagno jakie tylko moze byc !!!!!

    Zaletybrak zalet , debilzm wtorny
    Wadysame wady
  • ~Andy / 2020-05-08 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank.Zrobiłem zakupy na raty, chce zgodnie z umową spłacić cześć kredytu i zmodyfikować harmonogram spłat. Czekam 2 tydzień na odpowiedź.W przypadku alior banku zero problemów.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Wiktoria / 2020-05-07 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedno wielkie gówno.
    Po skorzystaniu z usługi blik bank przelał pieniądze na w ogóle inne konto, moje pieniądze na konto w ogóle innej osoby poprzez co aby odzyskać SWOJE pieniądze muszę BANKOWI ZAPŁACIĆ 25zl
    Ja się wiec pytam, gdzie tu jest dbałość o bezpieczeństwo klienta? Jak zaufać komuś kto na ludzkiej krzywdzie dorabia się PREMII !!
    Jak ktoś nie lubi niewyjaśnionych spraw i okradania to lepiej niech nie zakłada konta w tym banku.
    ZaletyŻadne
    WadyOszustwo
  • ~mor / 2020-05-03 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    wyslalem prosbe z informacja czemu dzwoni sie do mnie do firmy, za kazdym razem kiedy spoznie sie z zaplata

    nie potrafili odpowiedziec

    po 30 dniach otrzymalem pismo ze sprawa jest zbyt skomplikowana i potrzebuja 60- czy 90 na odpowiedz XD

    pojdzie kara jak nic, bo tak nie mozna
  • ~Aleksandra / 2020-05-02 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 6 marca 2020 założyłam konto w tym banku. Jednak pełno ukrytych opłat zmusiło mnie do zamkniecia tego konto dzień po otwarciu. Konsultant nie powiedział o wszystkich kosztach. Abym nie płaciła opłaty za prowadzenie konta przez jeden dzień musiałam wpłącić 50$, które miały mi zostać zwrócone na moje konto w innym banku. Do dzisiaj tj 2 maja nie otrzymałam tych pieniędzy. Złodzieje! Chciałąm załatwić tą sprawę online, bo mieszkam na Ukrainie od niedawna a stąd połączenia są bardzo drogie, ALE online nie załatwię nic bo pseudo konsultanci nie mają dostępu do żadnych baz danych. Jedyna opcja to połączenie telefoniczne. Stanowczo odradzam ten bank!
  • ~Ktoś / 2020-04-28 19:50
    Ocena: 1.33 / 5
    opłaty za wszystko nawet za to e wlasne pieniadze chce wypkacic ktore od emnie dostali i obracaja nimi wiec zarabiaja Listy z regulaminami tak opisane abys jak najmniej wiedzial. bajnizsze lokaty co roku na rynku. Lipa zwijam sie .
    Zaletybrak
    Wadywiększość
  • ~Adela / 2020-04-27 07:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiencie sobie pracownikow bo w żaden sposób nie są kompetentni . Za każdym razem co innego . W żadnym wypadku nie skorzystam już z państwa usług!!!
  • ~pielęgniarka / 2020-04-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od ponad 20( wcześniej (BZWBK)moja teściowa również.Od dwóch dni mam zamiar zamiar zamknąć trzy konta które u nich posiadam jestem zawiedziona. rozczarowana i rozgoryczona ich podejściem do klienta( posiadam konto również w innym banku więc mam porównanie) w ostatnich dniach moja mama poprosiła abym wypłaciła jej pieniądze z banku ponieważ ma 82 lata i jest osobą schorowaną oczywiście poszłam. Na stronie konta nie było informacji o skróceniu godzin pracy banku. Wypisałam się w pracy oczywiście w godzinach i w czasie w którym mogłam ze względu na rodzaj pracy( pracuję jako pielęgniarka na oddziale w szpitalu)oczywiście okazało się że bank jest zamknięty w czasie kiedy wcześniej był otwarty. Czekałam 25 minut na otwarcie po otwarciu okazało się że nie mogę skorzystać z usługi ponieważ od godz. 10-12 bank jest dla seniorów i tłumaczenie że mama ma 82 lata i nie jest w stanie przyjść jak również ze względu na pracę inne godzinny są dla mnie nie dostępne ponieważ kończę pracę często po 18, pani oczywiście mnie nie słuchała na telefoniczną reklamację oczywiście tej nie zareagowali dlatego też jestem zmuszona zmienić Bank. nie polecam tego Banku dla pracowników służby zdrowia ani dla schorowanych emerytów którymi zajmować musi się rodzina ponieważ zachowania banku są mało elastyczne jak również problemy klienta mają za głęboko gdzieś. zastanawiam się tylko co było gdyby podczas pracy cierpiącego i potrzebującego mojej pomocy pacjenta nie będącego seniorem za przeproszeniem olała stwierdzając że teraz jest czas dla seniorów i poszła dla pacjenta seniora który tej mojej pomocy aż tak nie potrzebował. Wielki szacun dla tego banku za podejście do klientów tego banku(oczysiście satyra)
    Zaletyzalet brak
    Wadybrak szacunku do klentów. drogie utrzymanie konta, brak zrozumienia, mało elastycznośc,
  • ~Marcin / 2020-04-23 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W zwiazku z wyrokiem(TSUE)W sprawie C-383/18 z 11 września 2019 r. Zwróciłem się do Santander Bank o proporcjonalny zwrot kosztów( prowizji) kredytu spłaconego przed terminem.
    Bank po trzech tygodniach odmówił uznania reklamacji argumentując, że wyrok ten odnosi się do interpretacji przepisów unijnych, a nie prawa polskiego. W odpowiedzi na Wasze pismo złożyłem zażalenie do w/w decyzji- czekam kolejne 30 dni i i sprawa ląduje u rzecznika finansowego. Rozumiem że jedyne co pozostaje to orzeczenie, które będzie nakazywał stosowanie się do interpretacji z w.w wyroku w sprawie C-383/18. Bank ewidentnie gra na zwłokę i próbuje brać klientów na przeczekanie. Wszystkim odradzam Santander Bank jest dużo lepszych banków gdzie nie pogrywaja w taki sposób z klientami.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Kamil / 2020-04-23 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie da się nic załatwić... Staram się odblokować dostęp do konta od 2 miesięcy... Typowa spychologia.. oddział wysyła mnie na infolinię a infolinia do oddziału...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2020-04-22 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorszy bank w Polsce! Same problemy ze wszystkim i duży bałagan. Opłaty za nic. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadySame problemy ze wszystkim i duży bałagan. Opłaty za nic.
  • ~Aga / 2020-04-22 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt hipoteczny spłacam u nich ponad 10 lat. Z powodow COVID stanelismy zawodowo i złożyłam 2 wnioski o chwilowe zawieszenie. Nie zapłaciłam ostatniej raty. Oni pomimo zlozenia stosownych dokumentów naliczyli kolosalne odsetki i oddali rate firmie windykacyjnej, ktora neka moją rodzinę gluchymi telefonami od 06:00 przez caly tydzien wlacznie z niedzielą. Sprawe podałam na Policje! Omijajcie tą instytucje! Tam nie pracują ludzie
    WadyLekcewazenie ludzi i arogancka obsluga
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1540
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009