Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mor / 2020-05-03 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    wyslalem prosbe z informacja czemu dzwoni sie do mnie do firmy, za kazdym razem kiedy spoznie sie z zaplata

    nie potrafili odpowiedziec

    po 30 dniach otrzymalem pismo ze sprawa jest zbyt skomplikowana i potrzebuja 60- czy 90 na odpowiedz XD

    pojdzie kara jak nic, bo tak nie mozna
  • ~Aleksandra / 2020-05-02 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 6 marca 2020 założyłam konto w tym banku. Jednak pełno ukrytych opłat zmusiło mnie do zamkniecia tego konto dzień po otwarciu. Konsultant nie powiedział o wszystkich kosztach. Abym nie płaciła opłaty za prowadzenie konta przez jeden dzień musiałam wpłącić 50$, które miały mi zostać zwrócone na moje konto w innym banku. Do dzisiaj tj 2 maja nie otrzymałam tych pieniędzy. Złodzieje! Chciałąm załatwić tą sprawę online, bo mieszkam na Ukrainie od niedawna a stąd połączenia są bardzo drogie, ALE online nie załatwię nic bo pseudo konsultanci nie mają dostępu do żadnych baz danych. Jedyna opcja to połączenie telefoniczne. Stanowczo odradzam ten bank!
  • ~Ktoś / 2020-04-28 19:50
    Ocena: 1.33 / 5
    opłaty za wszystko nawet za to e wlasne pieniadze chce wypkacic ktore od emnie dostali i obracaja nimi wiec zarabiaja Listy z regulaminami tak opisane abys jak najmniej wiedzial. bajnizsze lokaty co roku na rynku. Lipa zwijam sie .
    Zaletybrak
    Wadywiększość
  • ~Adela / 2020-04-27 07:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiencie sobie pracownikow bo w żaden sposób nie są kompetentni . Za każdym razem co innego . W żadnym wypadku nie skorzystam już z państwa usług!!!
  • ~pielęgniarka / 2020-04-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku od ponad 20( wcześniej (BZWBK)moja teściowa również.Od dwóch dni mam zamiar zamiar zamknąć trzy konta które u nich posiadam jestem zawiedziona. rozczarowana i rozgoryczona ich podejściem do klienta( posiadam konto również w innym banku więc mam porównanie) w ostatnich dniach moja mama poprosiła abym wypłaciła jej pieniądze z banku ponieważ ma 82 lata i jest osobą schorowaną oczywiście poszłam. Na stronie konta nie było informacji o skróceniu godzin pracy banku. Wypisałam się w pracy oczywiście w godzinach i w czasie w którym mogłam ze względu na rodzaj pracy( pracuję jako pielęgniarka na oddziale w szpitalu)oczywiście okazało się że bank jest zamknięty w czasie kiedy wcześniej był otwarty. Czekałam 25 minut na otwarcie po otwarciu okazało się że nie mogę skorzystać z usługi ponieważ od godz. 10-12 bank jest dla seniorów i tłumaczenie że mama ma 82 lata i nie jest w stanie przyjść jak również ze względu na pracę inne godzinny są dla mnie nie dostępne ponieważ kończę pracę często po 18, pani oczywiście mnie nie słuchała na telefoniczną reklamację oczywiście tej nie zareagowali dlatego też jestem zmuszona zmienić Bank. nie polecam tego Banku dla pracowników służby zdrowia ani dla schorowanych emerytów którymi zajmować musi się rodzina ponieważ zachowania banku są mało elastyczne jak również problemy klienta mają za głęboko gdzieś. zastanawiam się tylko co było gdyby podczas pracy cierpiącego i potrzebującego mojej pomocy pacjenta nie będącego seniorem za przeproszeniem olała stwierdzając że teraz jest czas dla seniorów i poszła dla pacjenta seniora który tej mojej pomocy aż tak nie potrzebował. Wielki szacun dla tego banku za podejście do klientów tego banku(oczysiście satyra)
    Zaletyzalet brak
    Wadybrak szacunku do klentów. drogie utrzymanie konta, brak zrozumienia, mało elastycznośc,
  • ~Marcin / 2020-04-23 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W zwiazku z wyrokiem(TSUE)W sprawie C-383/18 z 11 września 2019 r. Zwróciłem się do Santander Bank o proporcjonalny zwrot kosztów( prowizji) kredytu spłaconego przed terminem.
    Bank po trzech tygodniach odmówił uznania reklamacji argumentując, że wyrok ten odnosi się do interpretacji przepisów unijnych, a nie prawa polskiego. W odpowiedzi na Wasze pismo złożyłem zażalenie do w/w decyzji- czekam kolejne 30 dni i i sprawa ląduje u rzecznika finansowego. Rozumiem że jedyne co pozostaje to orzeczenie, które będzie nakazywał stosowanie się do interpretacji z w.w wyroku w sprawie C-383/18. Bank ewidentnie gra na zwłokę i próbuje brać klientów na przeczekanie. Wszystkim odradzam Santander Bank jest dużo lepszych banków gdzie nie pogrywaja w taki sposób z klientami.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Kamil / 2020-04-23 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie da się nic załatwić... Staram się odblokować dostęp do konta od 2 miesięcy... Typowa spychologia.. oddział wysyła mnie na infolinię a infolinia do oddziału...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2020-04-22 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorszy bank w Polsce! Same problemy ze wszystkim i duży bałagan. Opłaty za nic. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadySame problemy ze wszystkim i duży bałagan. Opłaty za nic.
  • ~Aga / 2020-04-22 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt hipoteczny spłacam u nich ponad 10 lat. Z powodow COVID stanelismy zawodowo i złożyłam 2 wnioski o chwilowe zawieszenie. Nie zapłaciłam ostatniej raty. Oni pomimo zlozenia stosownych dokumentów naliczyli kolosalne odsetki i oddali rate firmie windykacyjnej, ktora neka moją rodzinę gluchymi telefonami od 06:00 przez caly tydzien wlacznie z niedzielą. Sprawe podałam na Policje! Omijajcie tą instytucje! Tam nie pracują ludzie
    WadyLekcewazenie ludzi i arogancka obsluga
  • ~Wojciech / 2020-04-17 17:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Szeroka i okazyjna oferta, duża ilość placówek, mili pracownicy obsługi online.
    Większość osób pisząca niepochlebne komentarze na temat obsługi klienta musi nie potrafić samodzielnie załatwiać spraw, ponieważ strona banku jest bardzo czytelna, to samo aplikacja. Jeśli nie potrafimy znaleźć czegoś na tych stronach, wystarczy zadzwonić na infolinię 1 9999, pracownicy chętnie pomogą. Sam bardzo rzadko chodzę do placówek, bo prawie zawsze są straszne kolejki. Załatwiam większość spraw online lub przez telefon. Prosto i bez wychodzenia z domu.
    Zaletybankowość mobilna
    pomoc online
    Wadybrak
  • ~lisingobiorca / 2020-04-14 16:21
    Ocena: 3.67 / 5
    Z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej posiadam kredyty w banku , w związku z zistniała sytuacją koronawirusa wydłuzono mi spłate kredytu obrotowego o dwa miesiące, innego nie udało się odroczyć. Ale posiadam także leasing w santanderze i tam czuję się oszukany . odroczono mi spłate kapitału na sześc miesiecy ale spłacam odsetki , kapitał rozłożono na cześci ,doliczono do pozostałych rat leasingowych i tu jest haczyk,ponownie spłacamy odsetki od kapitału od którego już zapłacilismy odsetki. Pani na biurze obsługi była mało pomocna ,stwierdziła ,że trzeba było się wczytac w zasady odroczenia . Duża pomoc w odroczeniu rat ,troche słabiej za liczenie podwójnie odsetek ,tym bardziej że na takie działania banki dostały wsparcie od rządu
    Zaletyoprócz tego incydentu ogólnie jestem zadowolony z współpracy z bankiem ,
  • ~Klient1234 / 2020-04-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra - jak można zamknąć bank dzień przed świętami!
    Jak inaczej mam wypłacić walutę!!
    Wieczne kolejki i wiecznie problemy by wypłacić kilka euro więcej niżeli limit banku bez zamówienia środków wcześniej.
    Mamay XXI wiek, pora iść na przód!
    Odchodzę 15.04
  • ~Tomasz / 2020-04-09 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Szukam chętnych do pozwu zbiorowego przeciwko bankowi.
    Oszukali mnie z odroczeniem rat przez korona wirusa.
    Są już 2 osoby do pozwu zbiorowego,nie polecam tego najgorszego banku nikomu nawet diabłu.
    Zaletyzadnych
    Wadykłamcy,oszuści ,
  • ~Niezadowolony klient / 2020-04-04 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga złodzieje!!!!!!
    Wyplacalam z bankomatu 1000zl, bank mi pieniądze ściągnął z konta a bankomat nie wyplacil. Reklamacje odrzucili nie racząc nawet odpowiedzieć.
    Sprawa zgłoszona na policję.
    Uwaga bank złodziej!!!!!!!!!!!!
    Złodzieje!!!!!!
    Złodzieje!!!!!!!
    Złodzieje!!!!!!!?
  • ~Kredytobiorca / 2020-04-01 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawieszenie rat prze Santander to niestety żadna pomoc. Odsetki trzeba zapłacić A później kapitał również i dodatkowo drugi raz odsetki od zadłużenia.

    Klient płaci więc dodatkowo za to że może zawiesić raty na trzy bądź sześć miesięcy.A miała być pomoc. Niektóre banki tak zrobiły ale nie S.
    W moim przypadku to kilkaset złotych.
    Sprawdźcie swoje koszty

    Zero empatii. Tylko zysk się dla nich liczy.

    Ale karma wraca :-(
  • ~Michał / 2020-03-31 03:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest to najlepszy Bank w Polsce, mam konto, tym banku prawie rok i nic nie moge powiedziec złego na ten bank, zastanawia mmie jedno czemu krytkujecie bank , ja w kolejkach stac nie musze , bo wszystko załatwiam online , w placowce bylem tylko otworzyc konto , a tak mie chodze bo nie ma poczeby , jest to pierwszy bank w Polsce gdzie nie blokuje kwoty wolnej od zajecia,ten Bank dał mi spokoj poczucie bezpieczesntwa ze kumornik nie moze zajasc kwoty wolnej od zajecia i bank tej kwoty nie blokuje co sprawia ze nie musze jechac do placowki i cos pisac itd tylko moge spokojnie isc na zakupy czy zrobic oplaty
    ZaletyBankowosc mobilna
    WadyBrak
  • ~Lilaj / 2020-03-29 00:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Opieszałość pracy pracowników, brak profesjonalnego podejścia do klienta, brak pomocy opiekuna kredytu w problematycznych sytuacjach. Klient jest zostawiony sam sobie. Sam musi szukać sposób na rozwiązanie swoich problemów
    ZaletyBrak
    WadyUdzielenie kredytu - prawie bez problemu - jednak jeżeli klient potrzebuje profesjonalnej pomocy okazuje się że zostaje sam z problemem
  • ~Aneta1986 / 2020-03-28 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę że temat pojawia się już któryś raz. Bank zamykając teraz debety i inne usługi ściąga na ten poczet środki z konta. Mi pobrali z automatu 3000 tys złotych. W tym zasiłek macierzyński alimenty i 500+. Napisałam już do rzecznika finansowego. Reszcie osób radzę zrobić to samo. A Pan z obsługi powiedział że jak potrzebuję pieniędzy na już to mam sobie znaleźć kogoś kto weźmie dla mnie szybki kredycik. Bo przecież 3 tys to nie pieniądze. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby się dorzucić do skargi bo zabrali mu środki wolne od zajęć to proszę napisać lina-17@o2.pl
    ZaletyBrak
    WadyNie liczą się z klientem, koszmarne procedury, wysokie odsetki
  • ~Eva / 2020-03-26 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    W najblizszym czasie zmieniam bank. Chodze z ta sama interwencja do banku juz kolejny raz i nic. Mam dosc. Teraz kolejki jakbym to ja od nich cos chcial, a to oni maja moje pieniadze. Dosc.
    Zaletybrak
  • ~Artur / 2020-03-26 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    złodzieje:) wonga ma niższe oprocentowanie jak oni.. zapraszają po kredyt ze złodziejskim oprocentowaniem. koronawirus ich dopadł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929