Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1236 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2020-08-31 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to możliwe że wypłaty w PKO BP już są na koncie o 14;00 a Santander przetrzymuje do ostatniej chwili, godzina 18:10 a wypłaty nie ma, a firma ta sama tzn że pensja przelana w tym samym momencie odradzam, polecam nasz rodzinny PKO BP
    ZaletyBrak
    WadyZbyt długi czas oczekiwania na pensję
  • ~zyzio / 2020-08-24 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank uczestniczy procederze w naciągania klientów speak - up na kredyt którego nie można anulować ani cofnąć w cywilizowany sposób. Szkoła językowa specjalnie stosuje kruczki i "pseudopromocje" w czasie akwizycji pomijając lub przekłamując istotne informacje na wzór sprzedaży odkurzaczy emerytom. Zagadany klient nie może szybko przeczytać i zrozumieć umowy "cyrografu" którego nie można cofnąć a bank to firmuje pilnując realizacji. Lepiej iść do prowidenta... Lepiej przemyślana metoda niż na wnuczka, bo teoretycznie w granicach prawa i na mniejsze kwoty, nic nie udowodnisz.....
    Wadyproceder naciągania na kredyt z karą za zerwanie ponad 100%
  • ~Paweł / 2020-08-21 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu - wiecznie popsute bankomaty jak i wpłatomaty ( w Nowej Rudzie ) no i przerwy techniczne w bankowości internetowej to przykre i uciążliwe
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Madden / 2020-08-14 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM absolutnie wszystkim korzystanie z Santander banku. Podam Wam przykład który pokazuje ze ładowanie jakichkolwiek pieniędzy i utrzymywanie tego banku z naszych wplywow wjest czysta strata pieniędzy. Potrzebowalam kredytu na 35 tysięcy. Moje wpływy na konta co miesiąc wynosząbardzo grubo ponad srednia krajowa, a średniorocznie znacznie wiecej(oczywiście netto), mam stale zatudnienie od lat i umowę o prace. Konto mam od ponad 15 lat. Część z tych wpływów jest dokonywana z zagranicy (mniejsza) a część co miesiąc w zlotowkach (wieksza) przed polski podmiot. Otoz bank swojemu ponad 15 letniemu klientowi z dużymi stabilnymi dochodami, który transferuje do nich duże kwoty co miesiąc nie jest w stanie przedstawić ZADNEJ OFERTY. Dodam jeszcze ze mam super czysta historie kredytowa. I to ma być bank który ma się utrzymywać z moich wplat i z obsługi mojego konta ?!?!?! musiałabym byc naprawdę uposledzona umysłowo, żeby takie cos kontynuować. Ku przestrodze dla tych, którzy mysla o otworzeniu konta w tym banku.
    Zaletyzero
    Wadydojenie klientów nie dając ABSOLUTNIE w zamian
  • ~Andrzej / 2020-08-12 16:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Gburstwo chamstwo i mało kompetentnych ludzi w pracy, odrazu widać rękę partii rządzącej Santander Hiszpański Bank na Polskich warunkach, mam 54 lata i otworzyłem konto w tym banku ale po 10 dniach zamknąłem rachunek bo karta bankiwa została wysłana i nie dotarła, usłyszałem na infolinii ze trzeba zastrzec, i co? od nowa czekać 14 dni? To kpina z ciężko pracujących ludzi, byłem w Oddziale Santander w Bilbao, to inny bank inna bajka i jeszcze 100 lat rzadu premiera nawet nie przybliży bas do Europy o centymetr. Stanowczo odradzam, każdy inny tylko nie ten PIC bank.
    ZaletyTrudno znaleźć chodź jedną, ok, bardzo miła pani przy otwieraniu rachunku. To wszystko dobre co mnie spotkało.
    WadySame wady.Andrzej
  • ~magdalena / 2020-08-08 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank i bankowosc elektroniczna jaka mozna sobie wyobrazic. wywala z konta,trzeba sie logowac po kilka razy. porazka NIE POLECAM
  • ~Sylwia / 2020-07-31 11:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Panie z placówki Garwolina przemiłe. Szybko rozwiązują dany problem. Na każde pytanie znają odpowiedź. Są sympatyczne, uśmiechnięte, często zagadują, pytają!!!! Najlepsza jakość obsługi!
    ZaletyWszystkie
    WadyBrak
  • ~Frodo / 2020-07-21 18:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Przede wszystkim niekompetentna i nieprofesjonalna obsługa klienta biznesowego na infolinii, błędnie skonfigurowany IVR (wybór doradcy biznesowego jest wyłącznie kwestią szczęścia, najczęściej następuje połączenie z sekcją kont osobistych a następnie przełączenie do właściwej komórki mimo zdeklarowanego wyboru opcji), opieszałość i sprzeczne informacje na temat zlecanych aktywności (każda kolejna próba potwierdzenia terminu wykonania zlecenia - zamknięcie rachunku - bezskuteczna z różnych powodów podawanych przez przypadkowych konsultantów) oraz nieterminowa realizacja dyspozycji. Opłata za przeglądanie historii transakcji w trybie bankowości elektronicznej. Tylko dla extremalnie cierpliwych.
  • ~Rafał / 2020-07-20 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z klientów. Bezpodstawne zatrzymywanie wypłaty pieniędzy. Pokazywanie swojej władzy przez podrzędne kasjerki. Skargi do wyższych instancji banku nic nie dają. Trzymajcie się z daleka od Santander!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ryszard Karkowski / 2020-06-30 01:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem. Pracownicy nie mają możliwości albo co gorsza kompetencji, a w najgorszym wypadku po prostu chęci pomóc. Jako że mieszkam przy granicy Polsko-Czeskiej to pracowałem w Czechach. Z powodu pandemii zamknięto granice, więc by pobrać pensje bez prowizji założyłem aplikację Revolut. Przelałem na nią wypłatę, przewalutowałem ją na PLN i chciałem wysłać przelewem na konto brata, gdyż własnego konta w Polsce nie posiadam (nigdy do niczego nie było mi potrzebne). Brat posiada konto od niedawna, gdyż niedawno osiągnął pełnoletność. Byłem pierwszą osobą, której musiał podać nr. konta i niestety zaowocowało to błędem. Zalogował się na swoje konto internetowe i podał numer który tam zobaczył, jednak nie był to jego numer konta, tylko numer konta fundacji należącej do banku santander. Przelew został wykonany 16.04.2020. Jak tylko się zorientowaliśmy o błędzie, który nastąpił udaliśmy się do oddziału banku, celem uzyskania jakiejś pomocy. W banku poinformowano nas, że ze zwrotem nie powinno być problemu, szczególnie że był jako odbiorca wpisany byłem ja, a nie fundacja. Kazano mi jednak kontaktować się z infolinią. Na infolinii dowiedziałem się że muszę zgłosić tą sprawę w moim banku (w tym przypadku jest to aplikacja Revolut) i oni muszą wystosować wniosek o zwrot. W dniu 22 kwietnia 2020 skontaktowałem się z działem pomocy Revolut, gdzie konsultantka przyjęła sprawę i wystosowała prośbę do santandera o zwrot przelewu. Ponieważ santander dosyć długo w żaden sposób nie odpowiadał na wystosowaną prośbę, postanowiłem podjąć samodzielną próbę kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sprawę i konsultant powiedział, że on nic nie może w takiej sprawie i polecił napisanie maila. Tak więc wysłałem maila, gdzie naświetliłem sprawę oraz moją trudną sytuację, gdyż końcem kwietnia utraciłem pracę, a utracony przelew stanowił całą wypłatę. W odpowiedzi dostałem jedynie informację, że skoro mój bank wystosował zapytanie to mam czekać, więc czekałem. Jednak po upływie miesiąca, konsultantka Revolut nie mogła już wysyłać dalszych zapytań do santandera, więc podesłała mi plik pdf, zawierający samą prośbę o zwrot, jak i wszystkie późniejsze wiadomości, które wysyłała do santandera przez kanał swift. W skutek tego napisałem kolejnego maila, gdzie ponownie opisałem całą sprawę oraz załączyłem powyższy plik pdf. W odpowiedzi dowiedziałem się, że dział mailowy nie może tu pomóc, gdyż maile nie są szyfrowane i nie mogą przez to pozyskać ode mnie niezbędnych danych. Polecono mi kontaktować się z infolinią. Tak więc zadzwoniłem ponownie na infolinie, przedstawiłem sprawę i konsultantka stwierdziła, że przyjmie ode mnie reklamację na brak odpowiedzi w sprawie zwrotu. Poinformowała mnie, że rozpatrzenie może zająć do miesiąca, ale uspakajała, że zaznaczyła w reklamacji, że jest sprawą pilną i powinno być szybciej. Miesiąc został wykorzystany przez bank prawie w całości i 29.06.2020 otrzymałem list z odpowiedzią. W liście tym santander informuje , że muszę zgłosić sprawę w swoim bank i mój bank musi wystosować prośbę o zwrot. Tyle tylko że mój bank zrobił to dawno temu, a ja w tej reklamacji nie reklamowałem przelewu, tylko ich brak reakcji na zapytania ze strony mojego banku. Do którego działu by człowiek się nie zwrócił to jedynie albo zostanie skierowany do kontaktu z innym działem, albo w teorii uzyska pomoc, a tak naprawdę to jedynie pracownicy kupują sobie chwile spokoju, pustymi zapewnieniami, gdyż nikt tam nie chce, nie może lub nie umie pomóc.
  • ~Michalina / 2020-06-26 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jest OK. Szczególnie polecam placówkę w Zawidowie, szybka i miła obsługa.
  • ~Oszukany / 2020-06-15 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem z bankiem umowę w promocji, za co miały być bonusy. Ponieważ nie otrzymałem maila do uzupełnienia danych, by otrzymać bonusy złożyłem reklamację na stronie współorganizatora zgodnie z regulaminem, oraz sprawdziłem w banku, czy spełniłem warunki. Współorganizator przez 30dni nie raczył odpowiedzieć na reklamację. W odpowiedzi na maila napisał, że ci którzy w ocenie BANKU powinni dostać maila,to dostali. Złożyłem reklamację w banku przez infolinię, ale konsultant stwierdził, że bank nie jest organizatorem i nic nie może. Konkluzja jest taka, że bank jako współorganizator nie przekazał danych współorganizatorowi i nie ma wpływu na partnera, któremu zlecił przeprowadzenie promocji. Nie ma nawet ochoty do naprawienia błędu.
    Czyli inaczej. Jak dokonam wypłaty z bankomatu i transakcja zostanie zaksięgowana, a bankomat mi nie wypłaci gotówki, to ten bank też nic nie może, bo bankomaty obsługuje firma partnerska.
    ZaletyBrak
    WadyBezproduktywne odpowiadanie tego samego, "Nic nie możemy"
  • ~Wojciech / 2020-06-12 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię zostałem odrzucony konsultant tka olewa połączenie czy tak się traktuje klientów
  • ~Jarek / 2020-06-12 03:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecem nikomu tego banku bo mię mekajom i mię cały czas mekajom jestem człowiekiem nie pewnosprawnym i mię cały czas mię mekajam mię i nikomu nie polecam panstwu
    ZaletyBardzo jestem nie zadowolony
    WadyWady majom som nie prawidłowe i nie przyjemne ten bak nie polecam
  • ~bem / 2020-06-10 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra , książkowy przykład jak nie powinna wyglądać bankowość elektroniczna, totalna porażka
    Wadynic tam nie działa , nawet z logowaniem jest problem, przelewy to już kosmos , nie widać transakcji w historii
  • ~Robert / 2020-06-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam santander bank. To poprostu oszustwo. Zalozylem konto, spelnilem warunki promocji i cisza, nikt nie mowi o pieniadzach z nagrody. Niesmialo napisalem do santander. ODPOWIEDZIELI ZE ICH TO NIE OBCHODZI BO TO ICH PARTNER ORGANIZOWAL. NAPISALEM DO PARTNERA, MIJA MIESIAC I NIE MA NAWET ODPOWIEDZI. TO OSZUSTWO
  • ~Andrzej / 2020-06-05 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniadze i przelewy niewiadomo gdzie. Karty kredytowe nie dzialaja.......
    ZaletyBrak
    WadyW Banku brak pieniedzy
  • ~zawiedziona / 2020-06-04 17:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Czy wiecie że będąc na działalności bank wymaga 250,000 przychodu rocznego by wg rozmawiać o kredycie! A takie piękne reklamy ha ha do 300,ooo chyba tylko dla wielkich zagranicznych firm!
    ZaletyPuszczają sygnały żeby oddzwonić, nawet jak odpowiedź negatywna to człowiek nie zapomni, że miał u nich coś do załatwienia.
    WadyMałe kredyty dla wszystkich.
  • ~Monika / 2020-06-03 00:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Prowadzę Sp. z o.o., która założyła konto w BZWBK, siłą rzeczy zostaliśmy klientem i ofiarą Santander. Dopóki był to BZWBK kontakt z doracą klienta, z zespołem dealerów był doskonały. Po zmianie właściciela koszmar! Nie poinformowali nas o zmiane do innego oddziału, opiekun o nas zapomniał. Posiadamy kredyt w rachunku bieżącym, z którego korzystamy b.sporadycznie, mimo że mamy dobrą kondycję finansową zarządali ode mnie w tym roku zabezpieczenia kredytu jako udziałowca spółki! Dalej wont od mojego prywatnego majątku!
    Na odpowiedź, że zabieram się od nich nie było nawet słowa... zobaczę co da się zrobić.

    Czas na zmiany!
    Alior z miejsca przyznał nam korzystniejsze warunki bez zabezpieczeń.
    ZaletyPrzewalutowanie
    WadyTotalny bałagan, brak informacji
  • ~Bartłomiej / 2020-05-31 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dzisiejszej rozmowie z Panią z BOK SMYTKE KLAUDIA podjąłem decyzję, że po kilku latach powierzania swoich pieniędzy rezygnuję z tego banku. Jako klient posiadający konto firmowe, w niedzielę nie mogę nic załatwić, ponieważ bank który działa 7/24 w sobotę i niedzielę nie może dla mnie nic zrobić... Słowo skandal jest najsłabszym epitetem, który mam teraz w głowie.
    WadyNie polecam nawet za dopłatą!!! Zgadzam się z opiniami negatywnymi innych użytkowników.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1236
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1123
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1002
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180