Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1207 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ryszard Karkowski / 2020-06-30 01:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem. Pracownicy nie mają możliwości albo co gorsza kompetencji, a w najgorszym wypadku po prostu chęci pomóc. Jako że mieszkam przy granicy Polsko-Czeskiej to pracowałem w Czechach. Z powodu pandemii zamknięto granice, więc by pobrać pensje bez prowizji założyłem aplikację Revolut. Przelałem na nią wypłatę, przewalutowałem ją na PLN i chciałem wysłać przelewem na konto brata, gdyż własnego konta w Polsce nie posiadam (nigdy do niczego nie było mi potrzebne). Brat posiada konto od niedawna, gdyż niedawno osiągnął pełnoletność. Byłem pierwszą osobą, której musiał podać nr. konta i niestety zaowocowało to błędem. Zalogował się na swoje konto internetowe i podał numer który tam zobaczył, jednak nie był to jego numer konta, tylko numer konta fundacji należącej do banku santander. Przelew został wykonany 16.04.2020. Jak tylko się zorientowaliśmy o błędzie, który nastąpił udaliśmy się do oddziału banku, celem uzyskania jakiejś pomocy. W banku poinformowano nas, że ze zwrotem nie powinno być problemu, szczególnie że był jako odbiorca wpisany byłem ja, a nie fundacja. Kazano mi jednak kontaktować się z infolinią. Na infolinii dowiedziałem się że muszę zgłosić tą sprawę w moim banku (w tym przypadku jest to aplikacja Revolut) i oni muszą wystosować wniosek o zwrot. W dniu 22 kwietnia 2020 skontaktowałem się z działem pomocy Revolut, gdzie konsultantka przyjęła sprawę i wystosowała prośbę do santandera o zwrot przelewu. Ponieważ santander dosyć długo w żaden sposób nie odpowiadał na wystosowaną prośbę, postanowiłem podjąć samodzielną próbę kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem sprawę i konsultant powiedział, że on nic nie może w takiej sprawie i polecił napisanie maila. Tak więc wysłałem maila, gdzie naświetliłem sprawę oraz moją trudną sytuację, gdyż końcem kwietnia utraciłem pracę, a utracony przelew stanowił całą wypłatę. W odpowiedzi dostałem jedynie informację, że skoro mój bank wystosował zapytanie to mam czekać, więc czekałem. Jednak po upływie miesiąca, konsultantka Revolut nie mogła już wysyłać dalszych zapytań do santandera, więc podesłała mi plik pdf, zawierający samą prośbę o zwrot, jak i wszystkie późniejsze wiadomości, które wysyłała do santandera przez kanał swift. W skutek tego napisałem kolejnego maila, gdzie ponownie opisałem całą sprawę oraz załączyłem powyższy plik pdf. W odpowiedzi dowiedziałem się, że dział mailowy nie może tu pomóc, gdyż maile nie są szyfrowane i nie mogą przez to pozyskać ode mnie niezbędnych danych. Polecono mi kontaktować się z infolinią. Tak więc zadzwoniłem ponownie na infolinie, przedstawiłem sprawę i konsultantka stwierdziła, że przyjmie ode mnie reklamację na brak odpowiedzi w sprawie zwrotu. Poinformowała mnie, że rozpatrzenie może zająć do miesiąca, ale uspakajała, że zaznaczyła w reklamacji, że jest sprawą pilną i powinno być szybciej. Miesiąc został wykorzystany przez bank prawie w całości i 29.06.2020 otrzymałem list z odpowiedzią. W liście tym santander informuje , że muszę zgłosić sprawę w swoim bank i mój bank musi wystosować prośbę o zwrot. Tyle tylko że mój bank zrobił to dawno temu, a ja w tej reklamacji nie reklamowałem przelewu, tylko ich brak reakcji na zapytania ze strony mojego banku. Do którego działu by człowiek się nie zwrócił to jedynie albo zostanie skierowany do kontaktu z innym działem, albo w teorii uzyska pomoc, a tak naprawdę to jedynie pracownicy kupują sobie chwile spokoju, pustymi zapewnieniami, gdyż nikt tam nie chce, nie może lub nie umie pomóc.
  • ~Michalina / 2020-06-26 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jest OK. Szczególnie polecam placówkę w Zawidowie, szybka i miła obsługa.
  • ~Oszukany / 2020-06-15 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem z bankiem umowę w promocji, za co miały być bonusy. Ponieważ nie otrzymałem maila do uzupełnienia danych, by otrzymać bonusy złożyłem reklamację na stronie współorganizatora zgodnie z regulaminem, oraz sprawdziłem w banku, czy spełniłem warunki. Współorganizator przez 30dni nie raczył odpowiedzieć na reklamację. W odpowiedzi na maila napisał, że ci którzy w ocenie BANKU powinni dostać maila,to dostali. Złożyłem reklamację w banku przez infolinię, ale konsultant stwierdził, że bank nie jest organizatorem i nic nie może. Konkluzja jest taka, że bank jako współorganizator nie przekazał danych współorganizatorowi i nie ma wpływu na partnera, któremu zlecił przeprowadzenie promocji. Nie ma nawet ochoty do naprawienia błędu.
    Czyli inaczej. Jak dokonam wypłaty z bankomatu i transakcja zostanie zaksięgowana, a bankomat mi nie wypłaci gotówki, to ten bank też nic nie może, bo bankomaty obsługuje firma partnerska.
    ZaletyBrak
    WadyBezproduktywne odpowiadanie tego samego, "Nic nie możemy"
  • ~Wojciech / 2020-06-12 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię zostałem odrzucony konsultant tka olewa połączenie czy tak się traktuje klientów
  • ~Jarek / 2020-06-12 03:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecem nikomu tego banku bo mię mekajom i mię cały czas mekajom jestem człowiekiem nie pewnosprawnym i mię cały czas mię mekajam mię i nikomu nie polecam panstwu
    ZaletyBardzo jestem nie zadowolony
    WadyWady majom som nie prawidłowe i nie przyjemne ten bak nie polecam
  • ~bem / 2020-06-10 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra , książkowy przykład jak nie powinna wyglądać bankowość elektroniczna, totalna porażka
    Wadynic tam nie działa , nawet z logowaniem jest problem, przelewy to już kosmos , nie widać transakcji w historii
  • ~Robert / 2020-06-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam santander bank. To poprostu oszustwo. Zalozylem konto, spelnilem warunki promocji i cisza, nikt nie mowi o pieniadzach z nagrody. Niesmialo napisalem do santander. ODPOWIEDZIELI ZE ICH TO NIE OBCHODZI BO TO ICH PARTNER ORGANIZOWAL. NAPISALEM DO PARTNERA, MIJA MIESIAC I NIE MA NAWET ODPOWIEDZI. TO OSZUSTWO
  • ~Andrzej / 2020-06-05 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniadze i przelewy niewiadomo gdzie. Karty kredytowe nie dzialaja.......
    ZaletyBrak
    WadyW Banku brak pieniedzy
  • ~zawiedziona / 2020-06-04 17:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Czy wiecie że będąc na działalności bank wymaga 250,000 przychodu rocznego by wg rozmawiać o kredycie! A takie piękne reklamy ha ha do 300,ooo chyba tylko dla wielkich zagranicznych firm!
    ZaletyPuszczają sygnały żeby oddzwonić, nawet jak odpowiedź negatywna to człowiek nie zapomni, że miał u nich coś do załatwienia.
    WadyMałe kredyty dla wszystkich.
  • ~Monika / 2020-06-03 00:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Prowadzę Sp. z o.o., która założyła konto w BZWBK, siłą rzeczy zostaliśmy klientem i ofiarą Santander. Dopóki był to BZWBK kontakt z doracą klienta, z zespołem dealerów był doskonały. Po zmianie właściciela koszmar! Nie poinformowali nas o zmiane do innego oddziału, opiekun o nas zapomniał. Posiadamy kredyt w rachunku bieżącym, z którego korzystamy b.sporadycznie, mimo że mamy dobrą kondycję finansową zarządali ode mnie w tym roku zabezpieczenia kredytu jako udziałowca spółki! Dalej wont od mojego prywatnego majątku!
    Na odpowiedź, że zabieram się od nich nie było nawet słowa... zobaczę co da się zrobić.

    Czas na zmiany!
    Alior z miejsca przyznał nam korzystniejsze warunki bez zabezpieczeń.
    ZaletyPrzewalutowanie
    WadyTotalny bałagan, brak informacji
  • ~Bartłomiej / 2020-05-31 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dzisiejszej rozmowie z Panią z BOK SMYTKE KLAUDIA podjąłem decyzję, że po kilku latach powierzania swoich pieniędzy rezygnuję z tego banku. Jako klient posiadający konto firmowe, w niedzielę nie mogę nic załatwić, ponieważ bank który działa 7/24 w sobotę i niedzielę nie może dla mnie nic zrobić... Słowo skandal jest najsłabszym epitetem, który mam teraz w głowie.
    WadyNie polecam nawet za dopłatą!!! Zgadzam się z opiniami negatywnymi innych użytkowników.
  • ~Anna / 2020-05-29 15:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Lekceważące podejście do klienta. Tzw. opiekun klienta albo jest niedouczony albo nie chce mu się udzielać pełnej informacji. Dzień przed wolnym weekendem nie ma w oddziale żadnej kompetentnej osoby. Likwiduje konta. Nie tak powinien być traktowany klient. Zachowują się jakby byli monopolistami, ale na szczęście nie są.
    ZaletyBrak
    WadyWłaściwie mają tylko wady.
  • ~zet / 2020-05-29 07:16
    Ocena: 1.00 / 5
    To jawne złodziejstwo że za wybranie pieniędzy z "obcego" - nie Santander bankomatu ( kwota 500,00 zł ) została mi pobrana kwota 17,50 zł.Nie potrafię tego zrozumieć - ciekawe czy za kwotę 20,00 zł również taką kwotą by mnie obciążono.Dziwna polityka banku
  • ~Agnieszka / 2020-05-28 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani z punktu obsługi klienta w Przemyślu w Castoramie -arogancka,bezczelna,wprowadza w bład,nie słucha klienta wciskając swój sposób kredytowania (ilość ratr.Osoba pracująca w takiej instytucji powinna być przyjazna i otwarta na klienta a nie robiąca łaskę.Nie zaproponowała karty kredytowej.
  • ~Ala / 2020-05-24 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie zgadzam się z opiniami o tym banku, mam wrażenie, że jego pracownicy są dobrze wyszkoleni w temacie oszukiwania klientów.
    Tzw.klient VIP jest szczególnie narażony na naciąganie, namawia się celowo w produkty o których sami pracownicy mają znikomą wiedzę, ale jak naciągnąć wiedzą doskonale.
    Informacje przekazywane są celowo niedostateczne zrozumiałe,a późnej "wypinają"się na swoją"zdobycz"
    Ten bank to tragedia, nigdy więcej....
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwo u brak kompetencji
  • ~stanowczo odradzam ten bank / 2020-05-20 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakas porazka! Odradzam wszystkim, ktorzy dbaja o swoje nerwy, bo bank tak robi ludzi w konia, ze szok.
    Az dziw bierze, ze sie jeszcze utrzymuja na rynku, ale coz, ja tez sie na nich nabralam, bo nie poczytalam wczesniej opinii o nich.
    Ludzieeeee, trzymajcie sie z daleka od Santander Banku, jesli nie chcecie pozniej sie wkurzac i to na maxa, bo szkoda slow, jaka to tragedia ten bank...
    ZaletyZalety? Wolne zarty, hehhehehee :)))
    WadyOszukiwanie klientow, naciaganie na kase, a pozniej wypinanie sie na petenta. Brak rzetelnosci i odpowiedzialnosci typu: "I co nam mozecie zrobic?"
  • ~Aneta / 2020-05-13 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz drugi w ciągu ostatnich 2 tygodni zniknęło mi konto. Były na nim pieniadze. Przeksięgowano je na konto technoczne. Konieczna była wizyta osobista w banku, zeby przeksięgowali pieniaze na konto, które sami zamknęli niepotrzebnie. 4 dni pózniej powtórka z rozrywki. Znów konto zniknęlo. Nikt nie wie dlaczego i co się stało. Reklamacja - zcas rozpatrzenia do 30 dni.
    Przelew miedzy jednym kontem walutowym jakie mam a drugim w ramach tego samego banku nie dzieje się chwilę jak to ma miejsce w innych bankach tylko 1-2 dni. To po to mam 2 konta w tym banku, żeby swobodnie móc dysponowac i pzrelewać między swoimi kontami. NA BOGA W TYM SAMYM BANKU!!!!
    ZNIKAJĄCE KONTA I PRZETRZYMYWANIE PIENIEDZY PODCZAS RZELEWÓW MIEDZY KONTAMI TEJ SAMEJ OSOBY W RAMACH TEGO SAMEGO BANKU TRAKTUJĘ JAK ZŁODZIEJSTWO. TRZEBA NAZYWAĆ RZECZY PO IMIENIU. tEN BANK TO ZŁODZIEJE.
    ZaletyJak masz za dużo wolnego czasu i Ci się nudzi to ten bank zapewni Ci dużo rozrywki i załatwiania różnych spraw. NIe będzie Ci się nudzić, tylko nie wiem czy serce wytrzyma.
    WadyZnikają konta, na których są pieniądze, a rozpatrzenie reklamacji trwa do 30 dni. W tym czasie nie masz dostępu do swoich pieniędzy
  • ~Tango / 2020-05-11 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwieksi oszusci jakich malo , blokuja konta bez podstawy prawnej , winkaja w dzialalnosc firmy bo im sie tak podoba , najwieksze bagno jakie tylko moze byc !!!!!

    Zaletybrak zalet , debilzm wtorny
    Wadysame wady
  • ~Andy / 2020-05-08 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank.Zrobiłem zakupy na raty, chce zgodnie z umową spłacić cześć kredytu i zmodyfikować harmonogram spłat. Czekam 2 tydzień na odpowiedź.W przypadku alior banku zero problemów.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Wiktoria / 2020-05-07 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedno wielkie gówno.
    Po skorzystaniu z usługi blik bank przelał pieniądze na w ogóle inne konto, moje pieniądze na konto w ogóle innej osoby poprzez co aby odzyskać SWOJE pieniądze muszę BANKOWI ZAPŁACIĆ 25zl
    Ja się wiec pytam, gdzie tu jest dbałość o bezpieczeństwo klienta? Jak zaufać komuś kto na ludzkiej krzywdzie dorabia się PREMII !!
    Jak ktoś nie lubi niewyjaśnionych spraw i okradania to lepiej niech nie zakłada konta w tym banku.
    ZaletyŻadne
    WadyOszustwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929