Bardzo nieprofesjonalna i nieprzyjemna obsługa w placówce w Aleksandrowie Łódzkim. Chciałam zapoznać się z ofertą konta w banku. Pani prawdopodobnie kierownik ( obsługiwała w osobnym pomieszczeniu) zażądała ode mnie dokumentu i bez żadnych moich dyspozycji zaczęła coś wypisywać i drukować. Poinformował a mnie, żebym podpisała się pod jakąś zmianą danych. Nie chciałam żadnych zmian jedynie zapoznać się z ofertą. Odmówiłam podpisania dokumentu. Podziękowałam, powiedziałam, że muszę się zastanowić. W zamian za plecami gdy wychodziłam usłyszałam że jestem cytuję "nienormalna"
ZaletyNie znam
WadyChamstwo
~Elena / 2020-10-21 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Kpiny,żarty i brak odpowiedzi.Zwrot prowizji za spłacone wcześniej kredyty to dla nich temat którego nie słyszą.Odmowa przyjęcia reklamacji w banku,skarga składana na infolinii okazała się nie zarejestrowana pomimo podania jej numeru,na reklamacjię pisemną wogóle nie odpisali,nikt nic nie wie a dla mnie sprawa jest conajmniej niepoważna!Pięć kredytów chętnie udzielili,wydzwaniali po 10 razy dziennie a teraz jeśli chodzi o zwrot prowizji to głucha cisza!!!skandal!ale może ktoś utrze nosa bo napewno tej sprawy tak nie zostawię a tym bardziej że taka jest ustawa!!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie jakie tylko możliwe
~Mag / 2020-10-20 14:26
Ocena: 4.33 / 5
Ogólnie jestem zadowolona. Obsługa bardzo miła i pomocna. Z niczym do tej pory nie było żadnych problemów a konto od ponad 10 lat nam. Jedyny minus bardzo duży to brak większej liści bankomatów. W Łodzi na Radogoszczu jeden zlikwidowali drugi teraz zamknięty. Bankomatu brak. Trzeba jechać do miasta jak potrzebna gotówką porażka totalna. To mnie bardzo zdenerwowało i zastanawiam się nad kontem w innym banku.
ZaletyDobra obsługa
WadyBrak większej liści bankomatów.
~Kiki / 2020-10-13 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakiś żart. Spóźniliśmy się z mężem parę dni z wplata 110 zł. Po czym jest tak bezczelny że dzwonił do pracodawcy o spłatę raty, mało tego po wpłaceniu pieniędzy nadal dzwonią po 20 razy dziennie i straszą windykacją. Nie polecam nikomu przygody z tym bankiem.
~kacper / 2020-10-10 22:02
Ocena: 1.00 / 5
dno nie polecam
co chwile jakies problemy awarie itp
przynajmniej w moim przypadku ..
maja gdzies klienta zawsze znajda jakas wymowke
pieniadzy wlasnych nie mozna wybrac dramat
od pewnego czasu jestem w ing i nie narzekam
pozdrawiam
~belushi71 / 2020-09-22 18:26
Ocena: 3.00 / 5
jako jeden z niewielu całej palety bankow na naszym polskim Times Square jest dośc jasno . Klient ma dosc duży wpływ na nadzorem wlasnych pieniedzy i kredytów jak tez dośc ludzkie podejscie w sytuacjach skrajnych
ZaletyJest jednym z nie wielu banków który nie okrada tak klientów jak wiekszosc
Wadyzbyt mała ilość placówek
~Meg / 2020-09-15 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam konto w banku i niestety okradziono mnie . Nie mam pojęcia jak to się stało ale pieniądze wyszły z konta na jakieś chińskie konto bez autoryzacji A bank nie poczuwa się w ogóle do odpowiedzialności i odmawia zwrotu pieniędzy. Dodam że nigdy nie korzystałam z zakupów i nigdzie nie widywalam numeru karty. Nie polecam banda złodziei i tyle . Straciliscie klienta i z takim postępowaniem większość odejdzie do innych banków. Zero zabezpieczeń
WadyBrak zabezpieczeń
~Obiektywny / 2020-09-15 15:32
Ocena: 1.00 / 5
Santander Pruszków Kraszewskiego. Wpłatomat połknął pieniądze i "zdechł" Nie dostałem żadnego potwierdzenia, a pieniądze oczywiście nie zostały zaksìęgowane. Rozpatrzenie reklamacji potrwa ponad tydzień, a ja jestem bez pieniędzy.
ZaletyŻadnych.
WadyWszystkie aspekty obsługi
~Były użytkownik banku / 2020-09-13 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Bank który ma nonstop problemy z rozliczaniem rachunków i pobierają podwójnie pieniądze mówiąc ze to błąd w systemie blokad i muszą zostać zablokowane pieniądze, bank po prostu i bez krępacji kradnie ludziom pieniądze . Ostrzegam przed tym bankiem , omijać szerokim łukiem.
ZaletyNie ma i nie będzie
WadyKradną pieniądze .
~Maria / 2020-09-09 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie życzę najgorszemu wrogowi rażących utrudnień czynionych mi przez pracowników Infolinii Santander TFI przy zamykaniu rejestru w subfunduszu Santander. Nawet zamknięcie zwykłego rachunku oszczędnościowego Santander nie było możliwe za pomocą złożonej telefonicznie dyspozycji bankowej, bo nikt z pracowników jej nie zrealizował w regulaminowym czasie i byłam zmuszona do wniesienia reklamacji. Dopiero reklamacja okazała się skuteczna i rachunek oszczędnościowy zamknięto.
Gehenna rozpoczęła się przy staraniach o zamknięcie rejestru w subfunduszu Santander. Nie zrealizowano mojej dyspozycji zamknięcia złożonej w oddziale banku, gdy wcześniej odmówiono mi wysłania zlecenia przez Infolinię Santander TFI, wideorozmowę i chat. Byłam zmuszona udać się osobiście do oddziału banku w dobie koronawirusa i wydłużonych przez to kolejek. Złożyłam dyspozycję bankową napisaną czytelnie w oddziale banku, której to dyspozycji nikt z pracowników Infolinii Santander TFI nie przyjął do realizacji. Dyspozycja została “zamrożona” do wyjaśnienia, o czym nikt mnie poinformował.
Nie obyło się bez kilkudziesięciu telefonów na Infolinię Santander TFI 618851919, gdzie za każdym razem dostawałam sprzeczne informacje od konsultantek, które czasem nawet rzucały słuchawką. Najpierw konsultantki Infolinii TFI twierdziły, że dyspozycja zamknięcia rejestrów złożona w oddziale banku nie wpłynęła, ale rzetelny pracownik oddziału potwierdził przesłanie dokumentu pocztą wewnętrzną w regulaminowym terminie. Potem konsultantki Infolinii TFI Santander twierdziły, że dyspozycja zamknięcia dotarła, ale jest nieczytelna i że wysłały zapytanie do pracownika oddziału banku w tej sprawie, ale im nie wyjaśnił. Pracownik oddziału potwierdził mi, że wszystko wyjaśnił pracownikom Infolinii Santander TFI. W końcu sama telefonicznie im potwierdziłam treść mojej dyspozycji, która była napisana bardzo czytelnie, bo inaczej oddział by jej nie przyjął do realizacji. Zapytałam, czy moje wyjaśnienie jest wystarczające dla Działu Wyjaśnień i czy mój rejestr w subfunduszu Santander może zostać wreszcie przekazany do zamknięcia zgodnie ze złożoną dyspozycją.
Pracownicy Infolinii TFI Santander tym razem nie wiedzieli, więc czekałam dłuższą chwilę na telefonie. Potem okazało się, że moje wyjaśnienie im wystarczy, ale muszę od nowa czekać w kolejce na zamknięcie rejestru (?!). Powinnam zostać obsłużona priorytetowo, ponieważ termin regulaminowy dla banku na zamknięcie rejestru minął. Ale zdaniem konsultantek Infolinii TFI Santander nie liczyła się data na stemplu wpływu dyspozycji bankowej zamknięcia.
W ten sposób podważono moją wolę zamknięcia rejestru i rażąco utrudniono wycofanie się z usług TFI Santander Polska. Nikt mnie nie poinformował o odrzuceniu dyspozycji z powodu rzekomej nieczytelności. Gdyby nie mój stały monitoring pracy konsultantek TFI Santander Polska, dyspozycja bankowa nie zostałaby zrealizowana wcale i prawdopodobnie po jakimś czasie pokryłaby się kurzem na dnie dokumentacji innych klientów TFI Santander Polska.
Ja jako klient banku nie muszę monitorować pracy poszczególnych działów banku Santander Polska. Jak mogli mnie nie poinformować o odrzuceniu mojej dyspozycji bankowej?!
Jak mogli dawać mi na Infolinii TFI Santander Polska za każdym razem inną sprzeczną odpowiedź na to samo pytanie?!
W końcu zdecydowałam się na złożenie reklamacji poprzez rzetelnego konsultanta na Infolinii ogólnej 19999. Reklamacja okazała się jedynym skutecznym sposobem na zamknięcie rejestru w TFI Santander Polska. Nikt mi nie napisał słowa „przepraszam”.
Byłam 15 lat klientem perfekcyjnie działającego banku BZ WBK, potem po przejęciu go przez Santander stałam się ofiarą banku Santander Polska.
Straciłam pieniądze w TFI Santander z powodu słabej jakości zarządzania aktywami przez Santander Polska. To był dopiero początek prawdziwych zmagań z tym bankiem, który po kilku fuzjach – Kredyt Bank, Deutsche Bank, BZWBK, dba bardziej o własne zyski niż o klientów. Jeszcze w 2012 roku jeden z redaktorów portalu finansowego napisał, że zniknie marka BZWBK po przejęciu banku przez potentata na rynku usług bankowych – Grupę Santander: „W wyniku połączenia Banku Zachodniego WBK z Kredyt Bankiem powstanie trzecia pod względem wielkości instytucja finansowa w Polsce. Fuzja będzie najprawdopodobniej oznaczała likwidację marki Kredyt Banku. Nie jest też wykluczone, że będąc trzecią siłą w sektorze, Hiszpanie zdecydują się za jakiś czas także na rebranding BZ WBK i zawieszenie na placówkach czerwonej flagi Santandera. (…) od momentu ogłoszenia przejęcia BZ WBK przez Santandera, w banku już kilkakrotnie zmieniała się tabela opłat i prowizji – z reguły na niekorzyść klientów. Przykładowo: dziś w ofercie BZ WBK nie ma konta dla klienta powyżej trzydziestki i nie będącego VIP-em z darmowymi przelewami przez internet (!). Od marca bank zamierza po raz kolejny dokręcić śrubę klientom, wprowadzając kolejne zmiany do tabeli opłat”.
Przeglądanie historii transakcji w bankowości internetowej jest odpłatne, zaświadczenie w oddziale banku nt. rejestru kosztuje 50 zł i 30 dni trzeba czekać. Inne banki na rynku oferują bezpłatne sprawdzenie historii rachunku online oraz bezpłatną wymianę karty bankomatowej, a tu trzeba płacić 15 zł. Konsultanci na infolinii mówią, że nie mają dostępu do baz danych, albo kompetencji, żeby obsłużyć klienta.
Zaletybrak
Wadyopisałam
~Maciej / 2020-09-04 13:16
Ocena: 1.33 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem i odradzam. Jestem wieloletnim klientem tego banku do tej pory było wszystko okej, ale zostałem okradziony przez hakerów zostało mi wyczyszczone konto. Podczas śledztwa policyjnego okazało się że bank ma bardzo słabe zabezpieczenia i byle jaki haker może się włamać i wyczyścić nam konto Bank w takim przypadku ma obowiązek niezwłocznie zwrócić pieniądze klientowi, niestety pieniędzy nie chcę zwrócić ignoruję w rażący sposób mnie na każde złożone pismo trzeba czekać miesiąc czasu przeciągają sprawę w nieskończoność, nawet sugerując mi że miałem udział w tym przestępstwie
ZaletyTeraz nie umiem powiedzieć
WadyIgnorancja, opieszałość, brak zainteresowania sprawą.
~Adrian / 2020-08-31 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Jak to możliwe że wypłaty w PKO BP już są na koncie o 14;00 a Santander przetrzymuje do ostatniej chwili, godzina 18:10 a wypłaty nie ma, a firma ta sama tzn że pensja przelana w tym samym momencie odradzam, polecam nasz rodzinny PKO BP
ZaletyBrak
WadyZbyt długi czas oczekiwania na pensję
~zyzio / 2020-08-24 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Bank uczestniczy procederze w naciągania klientów speak - up na kredyt którego nie można anulować ani cofnąć w cywilizowany sposób. Szkoła językowa specjalnie stosuje kruczki i "pseudopromocje" w czasie akwizycji pomijając lub przekłamując istotne informacje na wzór sprzedaży odkurzaczy emerytom. Zagadany klient nie może szybko przeczytać i zrozumieć umowy "cyrografu" którego nie można cofnąć a bank to firmuje pilnując realizacji. Lepiej iść do prowidenta... Lepiej przemyślana metoda niż na wnuczka, bo teoretycznie w granicach prawa i na mniejsze kwoty, nic nie udowodnisz.....
Wadyproceder naciągania na kredyt z karą za zerwanie ponad 100%
~Paweł / 2020-08-21 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu - wiecznie popsute bankomaty jak i wpłatomaty ( w Nowej Rudzie ) no i przerwy techniczne w bankowości internetowej to przykre i uciążliwe
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~Madden / 2020-08-14 12:34
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM absolutnie wszystkim korzystanie z Santander banku. Podam Wam przykład który pokazuje ze ładowanie jakichkolwiek pieniędzy i utrzymywanie tego banku z naszych wplywow wjest czysta strata pieniędzy. Potrzebowalam kredytu na 35 tysięcy. Moje wpływy na konta co miesiąc wynosząbardzo grubo ponad srednia krajowa, a średniorocznie znacznie wiecej(oczywiście netto), mam stale zatudnienie od lat i umowę o prace. Konto mam od ponad 15 lat. Część z tych wpływów jest dokonywana z zagranicy (mniejsza) a część co miesiąc w zlotowkach (wieksza) przed polski podmiot. Otoz bank swojemu ponad 15 letniemu klientowi z dużymi stabilnymi dochodami, który transferuje do nich duże kwoty co miesiąc nie jest w stanie przedstawić ZADNEJ OFERTY. Dodam jeszcze ze mam super czysta historie kredytowa. I to ma być bank który ma się utrzymywać z moich wplat i z obsługi mojego konta ?!?!?! musiałabym byc naprawdę uposledzona umysłowo, żeby takie cos kontynuować. Ku przestrodze dla tych, którzy mysla o otworzeniu konta w tym banku.
Zaletyzero
Wadydojenie klientów nie dając ABSOLUTNIE w zamian
~Andrzej / 2020-08-12 16:51
Ocena: 2.00 / 5
Gburstwo chamstwo i mało kompetentnych ludzi w pracy, odrazu widać rękę partii rządzącej Santander Hiszpański Bank na Polskich warunkach, mam 54 lata i otworzyłem konto w tym banku ale po 10 dniach zamknąłem rachunek bo karta bankiwa została wysłana i nie dotarła, usłyszałem na infolinii ze trzeba zastrzec, i co? od nowa czekać 14 dni? To kpina z ciężko pracujących ludzi, byłem w Oddziale Santander w Bilbao, to inny bank inna bajka i jeszcze 100 lat rzadu premiera nawet nie przybliży bas do Europy o centymetr. Stanowczo odradzam, każdy inny tylko nie ten PIC bank.
ZaletyTrudno znaleźć chodź jedną, ok, bardzo miła pani przy otwieraniu rachunku. To wszystko dobre co mnie spotkało.
WadySame wady.Andrzej
~magdalena / 2020-08-08 18:59
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank i bankowosc elektroniczna jaka mozna sobie wyobrazic. wywala z konta,trzeba sie logowac po kilka razy. porazka NIE POLECAM
~Sylwia / 2020-07-31 11:48
Ocena: 5.00 / 5
Panie z placówki Garwolina przemiłe. Szybko rozwiązują dany problem. Na każde pytanie znają odpowiedź. Są sympatyczne, uśmiechnięte, często zagadują, pytają!!!! Najlepsza jakość obsługi!
ZaletyWszystkie
WadyBrak
~Frodo / 2020-07-21 18:16
Ocena: 2.67 / 5
Przede wszystkim niekompetentna i nieprofesjonalna obsługa klienta biznesowego na infolinii, błędnie skonfigurowany IVR (wybór doradcy biznesowego jest wyłącznie kwestią szczęścia, najczęściej następuje połączenie z sekcją kont osobistych a następnie przełączenie do właściwej komórki mimo zdeklarowanego wyboru opcji), opieszałość i sprzeczne informacje na temat zlecanych aktywności (każda kolejna próba potwierdzenia terminu wykonania zlecenia - zamknięcie rachunku - bezskuteczna z różnych powodów podawanych przez przypadkowych konsultantów) oraz nieterminowa realizacja dyspozycji. Opłata za przeglądanie historii transakcji w trybie bankowości elektronicznej. Tylko dla extremalnie cierpliwych.
~Rafał / 2020-07-20 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Kpina z klientów. Bezpodstawne zatrzymywanie wypłaty pieniędzy. Pokazywanie swojej władzy przez podrzędne kasjerki. Skargi do wyższych instancji banku nic nie dają. Trzymajcie się z daleka od Santander!