Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1224 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrianna / 2021-02-11 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero zainteresowania moim problemem. Pani która rozmawiała ze mną chciała mnie się pozbyć bo zawsze mówiła mi żebym czekałam po 15 m na infolinii. Kiedy byłam w banku to jeszcze gorzej jest sytuacja.
    ZaletyBrak.
    WadyDługi czas oczekiwania na policzenie, zawsze przełączenie do innego konsultanta i td.
  • ~Marcin / 2021-02-09 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie ma czegoś takiego jak zero lub punkty ujemne za "prostotę" obsługi. W tym wypadku by się przydało. Dramatyczne procedury, uniemożliwiające klientowi korzystanie z jego środków. Brak możliwości łatwego rozwiązania problemu, a co najgorsze brak chęci ze strony konsultantów (pracowników). By użyć aplikacji na telefonie konieczna wizyta w oddziale.
    ZaletyBrak
    WadyBrak chęci pomocy, przedmiotowe podejście do klienta, archaiczne procedury oraz zastosowane rozwiązania.
  • ~Jakub / 2021-02-08 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Każdy inny bank tylko nie santander polska. Oszukują klientów. Póki miałem kredyt w Deutsche Banku było wszystko ok. Od momentu jak został przejęty przez santander zaczęły się problemy. Dziwne opłaty za prowadzenie konta, których wcześniej nie było. Problemy z zamknięciem konta. Wszystko trwa jak najdłużej żeby tylko dodatkowe pieniądze im płacić. Za każdy aneks do umowy też naliczają opłaty i to niemałe. Nie dość że człowiek spłaca raty systematycznie to jeszcze narażają go na dodatkowe koszty. Naprawdę wszędzie indziej tylko nie santander polska.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt.
  • ~zbigniew / 2021-02-03 22:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Naciągają ludzi na kredyty hipoteczne , zapłacisz 700 zł za rzeczoznawcę który wyceni nieruchomość po wyżej kredytu ,a jakiś śmieszny analityk stwierdzi że dom jest ruderom wtedy nie dostaniesz kredytu . To po co jest rzeczoznawca za 700 stów .Jak śmieszny analityk morze stwierdzić że dom jest ruderom jak nawet dupy nie ruszy za krzesła .Nie bieżcie kredytów w tym banku .
  • ~Klaudia / 2021-02-02 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto walutowe za które przelewy trzeba płacić. Po co niby zakładałam to konto? Na infolinię to się dzwoni 20 linki nikt nie odbiera. Zostałam umówiona na konsultacje i mieli do mnie dzwonić, czekając cały dzień na kontakt telefoniczny i marnując mój czas j nadzieję oczywiście nikt nie zadzwonił. Problem nierozwiązany. Nie polecam tego banku.
    ZaletyNie znalazłam
    WadyWszystko
  • ~Zawiedziona / 2021-01-29 18:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Dają propozycje z których nie można skorzystać. Nie dajcie się nabrać na dodatkowe bonusy. Spełniłam wszystkie warunki, ale obiecanego bonusu nie otrzymałam i nie otrzymam, Nie polecę tego banku znajomym, bo nie są uczciwi. Nagrody fikcyjne.
  • ~renestraż / 2021-01-29 12:21
    Ocena: 4.33 / 5
    Pragnę podziękować za zaangażowanie w rozwiązanie problemu z jakim jako firma borykaliśmy się na przełomie grudnia i stycznia. Pani Irena K z 1 Oddziału w Legnicy jako nasz Doradca Firmy zasługuje na słowa podziękowania i uznania. W obecnym czasie często słyszymy, iż " nie da się " , " nie można" itp. W naszym przypadku nigdy takie słowa nie padły, każdy problem z jakim jako firma się zwracamy jest zawsze ważny i załatwiany w miarę możliwości. Dziękujemy za takie zwykłe ludzkie " chcenie" udzielenie pomocy.
  • ~KancelariaPrawna24h / 2021-01-29 09:50
    Ocena: 3.00 / 5
    "Okradli mnie dzwoniąc z infolinii banku" - tak na prawdę to nie bank dzwonił a oszust podstępnie wyłudził dane klientki i odkradł jej konto. Każdego dnia cyberprzestęcy pracują nad nową metodą okradania kont bankowych. Uważajcie i pamiętajcie, że to czy odzyskacie swoje pieniądze w dużej mierze zależy od tego co powiecie składając reklamację w banku i zeznania na Policji.
    Jeśli okradli Cię w wyniku: fałszywej strony banku; oszustwa na sms; fałszywy broker lub anydesk; oszustwo przy sprzedaży OLX lub podobnej platformy sprzedażowej; wirus komputera lub wirus telefonu – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji prawnej jak odzyskać pieniądze tel. 728 838 858 – w całej Polsce pomagamy odzyskać pieniądze które znikają z rachunków bankowych lub kart płatniczych...
    https://kancelariaprawna24h.pl/nieautoryzowane-transakcje/
  • ~PIOTR POLAK / 2021-01-28 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z kredytu na auto z salonu
    I co jakiś czas przychodziły fikcyjne niedopłaty karne odsetki a to brak cesji
    w terminie Ale za to brak powoadomień
    tel za co i dlaczego W końcu nie wytrzymałem
    nerwowo i spłaciłem przed czasem
    Nie polecam nikomu tego banku
    Chyba że PKO
    ZaletyBrak
    WadyBrak częstego kontaktu z klientem
  • ~Piotr / 2021-01-25 21:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Banda oszustów.
    Dają propozycje z których nie można skorzystać. Wprowadzają rachunek Prze internet po czym blokują aby się udać do placówki.
    Bezsens i głupota. Robią ludzi b
    ZaletyBrak
    WadyWiele. Kłamią ofertami
  • ~Thomas / 2021-01-22 22:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam wybraną formę otrzymywania korespondencji ekk. Kiedyś zmieniłem datę płatności raty i nowy harmonogram przyszedł tradycyjną pocztę. Teraz też chcę zmienić datę płatności i nie chce aby przyszło to na adres domowy gdyż obecnie przebywam za granicą. Czy jest taka możliwość?
  • ~Maria / 2021-01-22 21:14
    Ocena: 3.50 / 5
    Tragedia: na koncie w www.centrum24.pl i w app santander na Androida widze Dostepne Srodki na karcie kredytowej Mastercard w kwocie 269zl i nijak nie moge zaplacic za zakup online ok godz. 19:45 - wszystkie platnosci nieudane, a bylo tych prob 14 (slownie czternascie) przy tej samej transakcji.
    Dzwonie na infolinie, a tam wredna konsultantka mi sie trafila i twierdzi, ze saldo na koncie karty kredytowej wynosi nieco ponad 17zl. Po moim sprzeciwie poprawia sie i mowi, faktycznie 269zl, ale o tej porze mamy w banku przetwarzanie danych i te srodki nie sa jeszcze zaksiegowane (co? nie sa zaksiegowane?) i w zwiazku z tym nie sa dostepne. Nie moge uwierzyc - srodki dostepne na koncie karty kredytowej nie sa zaksiegowane?? Obie aplikacje pokazuja mi niezaksiegowane srodki? NIE DO WIARY.
    Przetwarzanie danych w banku od 19 tej, gdy ludzie robia zakupy online w dobie lockdownu? Dlaczego nie w nocy, kiedy ludzie juz spia np. Od 24:00 czy pozniej? Dlaczego?

    Czy ktos moglby mi to uzasadnic logicznie, bo dla mnie TO NIE DO POJECIA.
    Zalety??
    Wady??
  • ~Mega / 2021-01-19 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kredyt hipoteczny w tym banku. Gdy przez kilka miesięcy nie spłacałam rat, bank straszył mnie komornikiem, zajęciem nieruchomości itd. Pisma wysyłali kilka razy w miesiącu. Gdy spłaciłam w całości kredyt i zadłużenie dopiero zaczęły się schody. Po przeszło czterech miesiącach od zamknięcia zobowiązania nie mogę się dopirosić o pismo, które należy złożyć do sądu o wykreślenie hipoteki z kw.. brak jakichkolwiek rzetelnych informacji. Raz mówią, że pismo zostało wysłane dwa miesiące temu, następnym razem, że kurier ma mi dowieźć, innym razem znów , że pismo wysłano do placówki. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Jak jakimś cudem dodzwonię się na infolinię, to i tak zostaję odprawiona z kwitkiem. Więc znów idę do placówki, która dzwoni na infolinię i znów słyszę o wysłanym piśmie dwa dni temu. Nie polecam. Jeśli nie załatwię tego w najbliższym tygodniu, udam się do lokalnej gazety. Traktują człowieka jak intruza. Jak ja kasę wisialam ro wiedzieli jak działać a o głupie pismo nie mozna sie doprosić. Placówka w Olsztynie.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadySame wady.
  • ~Oli37 / 2021-01-18 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Przetrzymują pieniądze, oferta produktów droga. Nie polecam tego banku.
  • ~Ryszard.G / 2021-01-07 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powierzajcie im swoich pieniędzy...masakra jakaś, problemy z przelewami to codzienność, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, ale jak Wy się spóźnicie jeden dzień z spłatą bo pieniądze jeszcze nie doszły to maltretują telefonami, mimo iż ustaliłem z rana że czekam na przelew to dzwonili do wieczora, to jest porażka trzeba stąd uciekać
    ZaletyBrak
    WadyMultum
  • ~Karolina / 2021-01-05 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Nawet nie będę się rozpisywać. Kto miał "przyjemność" korzystać z usług ten wie....
    ZaletyBrak.
    WadySantander to jedna wielka wada. Nie mam zielonego pojęcia jakim cudem on się trzyma na rynku.
  • ~Justyna / 2021-01-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pora rozstać się z Santanderem. Mając to konto muszę co chwilę sprawdzać. czy nie naliczyli dodatkowych opłat. Już kilka razy się to zdarzyło. Zaginęły też moje przelewy, a potem płaciłam kary za niedotrzymanie terminu płatności. Także teraz czeka mnie wydrukowanie całej historii konta. Następnie zamykam konto. Już dawno bym to zrobiła, moja decyzja opóźniła się w czasie z powodu późniejszych zmian numeru konta w urzędach.
  • ~Nina / 2020-12-19 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Spłaciłam kredyt przed terminem miałam otrzymać zwrot prowizji, mają na to czas do 14 dni roboczych. Minęło 14 dni zwrotu nie otrzymałam Bank jedynie może przyjąć reklamację która potrwa do 30 dni. Więc wyglądać będzie to tak:za 30 dni otrzymam odpowiedź "Bardzo przepraszamy zazaistanialą sytuację itd" i dopiero wtedy otrzymam zwrot. Niestety nie ma takiej opcji żeby pracownik, który zawalił termin kliknął wyślij przelew należy odczekać procedurę. Tylko, że Oni naliczają odsetki jak nie płaci się w terminie a,że klientowi nie wypłacili w terminie to klient praw żadnych nie ma.
  • ~Redson / 2020-12-18 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem i zaległości w ciągu 1 miesiąca a o nibieszcze mnie nie potrafią mnie wipisac z moich zaległości bo nie maja czasu . Jak dzwonię to odbiera ktoś inny i niewie oco chodzi ze zostało wysłani pismo do bik . Żenada z tym bankiem
    ZaletyŻadne
  • ~wydra / 2020-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, a korzystam czy korzystałam z prawie wszystkich, ponieważ wykorzystuję różne promocje. W innych bankach też "doradcy" klienta potrafią kłamać, zatajać prawdę czy po prostu być niekompetentni, ale w innych dało się to zawsze odkręcić, reklamacja była uwzględniana, nawet można było usłyszeć "przepraszam". Tutaj tego nie ma. Na infolinii, przez Internet i w placówce usłyszysz różne wersje. W odpowiedzi na reklamacje wprost przyznają, że "doradca" klienta może cię nie poinformować o różnych rzeczach, bo możesz sobie to sprawdzić na stronie banku (więc uwaga szczególnie dla osób starszych!!! bo młodsza osoba faktycznie może coś sama wyniuchać i sprawdzić). W ogóle odpowiedź na reklamację z literówkami, napisana językiem potocznym, jakby to była jakaś malutka firemka, w której pracuje na sekretariacie pani Grażynka, a nie poważny bank, w których przechowujesz swoje oszczędności, czy z którego bierzesz kredyt. Zresztą odpowiedź na reklamację zupełnie nie porusza tematu powodu reklamacji, a także zawiera rażący błąd sprzeczny z regulaminem banku. I jak tu poważnie traktować taki bank? Za czasu BZ WBK było naprawdę w porządku, nic zarzucić nie mogłam, a teraz - omijać szerokim łukiem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1552
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1224
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 984
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3981
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077