Wadysame wady
strona 40 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~jan / 2021-03-31 20:16
Nic tam nigdy nie działa,albo się system zawiesza,albo inny problem.Brak higieny tzn.klawiatura przestarzałego laptopa nie jest dezynfekowana , na ten laptop czeka się długo gdy się chce np.założyć konto on line.lub coś podobnego..Gdy się wchodzi do tego banku to wszyscy pracownicy lecą z zapytaniem "w czym mogę pomóc"? ,aż to jest denerwujące,jestem tam już po raz n-ty i zawsze to samo,,ciągłe oczekiwanie na nie wiadomo co!!! bo jakoś pomimo tylu chętnych do pomocy to raczej nic się nie dzieje,,bo albo gada z koleżanką,albo wychodzi,albo odbiera telefon,,!! jakby tego nie można było zrobić później!!!NIE POLECAM!!!! -
-
~Robo / 2021-03-31 13:34
Brak możliwości założenia konta online Nic nie działa, poprzez zdjęcie Masakra, poprzez przelew Masakra Jak podjąć "współpracę" jak już na samym początku Wszystko jest nie tak! ZaletyBrakWadyWszelkie -
~Qaw / 2021-03-29 17:53
Bardzo wysokie koszta, nie uprzedzają o naliczaniu , nie tłumaczą za co, po prostu odliczają z rachunku. Bardzo złe traktowanie klienta. -
~Bartosz / 2021-03-25 10:13
KOnto bezpłatne a naliczają opłaty - uważajcie -
~Asia / 2021-03-25 07:24
Nie polecam. Jeszcze tak mnie nie zirytowano 20teledonow czas oczekiwania 15minut na odebranie po przełączeniu do kolejnego konsultanta kolejna 10 minut. A na końcu cisza. Nic sie nie da załatwić. ZaletyBrakWadyCzas oczekiwania, pomoc -
~iza / 2021-03-24 21:44
Nie polecam !!!! tego banku,,,Dużo personelu ,ale brak kompetencji,,jeden laptop na który wielu klientów oczekuje, bez dezynfekcji następny klient zostaje posadzony/ wchodzi!!!,na krzesło przy laptopie,,i brak " intymności" ,jak wpisujesz pin wszyscy cię obserwują!!!
Po za tym,prowadzenie rachunków też pozostawia wiele do życzenia!!! no i karty!!! za które trzeba płacić !!!!
Lepiej ,znajdźcie inny bank,,,ZaletyBRAKWadyTYLKO WADY -
~bgmot / 2021-03-24 10:57
wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca
Wady ciągłe opłaty , problem z aplikacją , często przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem nie odbierają telefonów nie odpisują na emaile a jak juz sie klient dodzwoni rozmowa prowadzona jak w przedszkolu brak wiedzy i brak kultury bo wszyscy na zdalnym katastrofa odradzamZaletybarkWadyniski poziom wiedzy . serwis nieczynny ,naciąganie fa poza umową -
~Iwona / 2021-03-19 15:32
Rodzinę.500.+.przelewy.dopiro.o.17.w.inych.bankach.o11.smiech.na.salijak.niemaja.pracownikow.niech.zamkna.placuwki..a.nie.wk9rzaja.ludzi.mysle.o.zmianie.banku -
-
~MarcinT** / 2021-03-19 13:13
wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca Wadyciągłe opłaty , problem z aplikacją , czesto przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem . -
~Wiola / 2021-03-18 13:07
Gdy był BZWBK to było ok ale gdy się połączył z Santander to jest totalne dno bank Santander okrada ludzi. Co do pracowników w banku jak i na infolinii nie mam żadnych zastrzeżeń. Są mili kompetentni pomocni na prawdę tu nie mogę narzekać. Dlatego się wypisałam z niego. ZaletyPomocni uprzejmi szczegółowo wyjaśniają co i jak. Pracowniki banku jak i przez infolinię.WadyBlokują pieniądze i nawet nie informują co i jak. -
~lutka / 2021-03-16 11:46
Brak mi słów aby wyrazić moje niezadowolenie z tego banku.Tragedia w każdej dziedzinie. Nikt za nic nie odpowiada i nikt nic nie wie. Brak możliwości kontaktu z centralą. Myślę ze czas aby zwinęli swoje zabawki!!!!! Wadywszystko -
~Alusia / 2021-03-15 19:23
Panie tam pracujące są super tylko ich przełożeni i ich wymagania co do obsługi klientów to kompletna kpina ja idąc do banku chce konkret a nie usłyszeć te bzdury które nakazują tym Panią pracownica wciskać ludzia Ci co wymyślają zasady obsługi ludzi przychodzących do banku powinni się leczyć na głowę, bo wiem jak idę do banku to chce to po co przyszłam a nie jakiś bełkot o ofercie banku ZaletyJedyna zaletą to Panie z obslugiWadyBełkot i wciskanie kitu ludzia -
~Małgorzata / 2021-03-11 11:53
Totalna masakra! 1,5 roku temu zostało zamknięte konto, przy Pani została przecięta karta a tu nagle przychodzi nowa karta, ponieważ starej kończy się termin ważności. Po kontakcie z infolinią okazuje się, że konto nie zostało zamknięte. Szok! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Klaudia / 2021-03-10 21:17
Nękanie telefonami, nie zgadzać się na zgody marketingowe. Czasami dzwonią po 20 kilka razy dziennie by zaprezentować ofertę. -
~Darek / 2021-03-06 15:17
Serdecznie odradzam zakładanie konta w banku. TRAGEDIA, SĘKI I KŁODY POD NOGAMI.
1)Proces założenia konta firmowego trwał 3(TAK, TAK - TRZY) dni-pracownik banku nie był w stanie przejść procesu rejestracji firmy w banku-szkoda palców na klawiaturze aby opisać cały festiwal niekompetencji i ignorancji - Bielsk Podlaski :)
2)Konto miało być z 0 PLN - a po miesiacu - BĘC - 5PLN opłat za prowadzenie konta (bo jest współwłaściciel, wpółużytkownik konta-ani słowa zakładajacy pracownik o takim kruczku nie wspomniał, zapewniając gorąco o całkowitej bezpłatności konta).
3) Spróbujcie zlecić stały comiesięczny ZUS płatny z konta-NIE DA SIĘ, BO NIE...
4) Zmiana lub reset telefonu i wgranie od nowa aplikacji banku blokuje całkowicie jakikolwiek dostęp do konta zarówno w telefonie, jak i komputerze.
5) Jedynym diamentem w tych popiołach jest infolinia 618119999 - pracownice bardzo zaangażowane i chcące pomóc, ale nie dajace rady przeskoczyć ograniczeń konta.
W poniedziałek zakladam konto w PKOBB lub Credit Agricole - dłużej nie chce mieć do czynienia z tak wrogim klientowi bankiem.ZaletyInfoliniaWadyj/w -
~Paulina / 2021-03-03 22:37
Zadzwonił do mnie bank i wyłudził 400 zł.Poszlam do banku i pani chciała nr tel dzwoniącego i się zdziwiła bo numer był ich banku w Poznaniu.Albo pracownik okrada bank i ludzi albo mają takie cudowne zabezpieczenia że nie potrafią chronić danych i własnego nr tel.Sprawa zgłoszona na policję ale zwrotu nie dostałam... -
-
~Chrisgrab / 2021-03-03 10:32
Witam, chciałem was poinformować ,
ze Bank SANTADER i AVIVA to OSZUSCI.
Zrezygnowałem z ubezpieczenia kredytu gotówkowego. Na Infolinii miły pan Jaroslaw przekazał mi informacje , ze otrzymam z ubezpieczenia 14000 . Aviva zwróciła mi 5000 i powiedziała , ze więcej już nic nie dostane. Zostałem oszukany przez Infolinie banku SANTANDER. Pieniędzy nie otrzymałem i ubezpieczenia tez już nie mam . Uwaga na Santander i AVIVA ubezpieczenia. To oszuści.
SANTADER+ Aviva- UWAGA Oszuści. -
~Lukels / 2021-03-01 20:03
Konto założone on-line. Brak nr NIK w umowie (potrzebnego do logowania w systemie banku). Próby jego załatwienia spełzają na niczym. Dodzwonienie się na infolinię też niemożliwe, przed chwilą po 27 minutach słuchania głupawej muzyczki, połączenie się po prostu zakończyło. DRAMAT. Zaletybrak, nie widzęWadysame wady -
~Piotr / 2021-02-26 23:28
Nie otwierajcie tam konta, bo jak za miesiąc będziecie chcieli zamknąć, to będziecie się z tym bujać dwa miesiące a konto wciąż będzie otwarte. Bałagan to mało powiedziane. Nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem! Zaletymiła obsługa w oddzialeWadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemach uniemożliwiający uwolnienie się od tego banku gdy już pozna się amatorszczyznę usług, literówki (błędy) w umowie i w systemie transakcyjnym -
~Gość / 2021-02-25 21:19
W Środzie Wielkopolskiej na ul. Poselskiej 18 od października 2020r nie działa bankomat. To kpina z klientów. Jak długo można naprawiać bankomat? W ten sposób bank traci zaufanie, no i klientów.
strona 40 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »