strona 40 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Klaudia / 2021-03-10 21:17
Nękanie telefonami, nie zgadzać się na zgody marketingowe. Czasami dzwonią po 20 kilka razy dziennie by zaprezentować ofertę. -
-
~Darek / 2021-03-06 15:17
Serdecznie odradzam zakładanie konta w banku. TRAGEDIA, SĘKI I KŁODY POD NOGAMI.
1)Proces założenia konta firmowego trwał 3(TAK, TAK - TRZY) dni-pracownik banku nie był w stanie przejść procesu rejestracji firmy w banku-szkoda palców na klawiaturze aby opisać cały festiwal niekompetencji i ignorancji - Bielsk Podlaski :)
2)Konto miało być z 0 PLN - a po miesiacu - BĘC - 5PLN opłat za prowadzenie konta (bo jest współwłaściciel, wpółużytkownik konta-ani słowa zakładajacy pracownik o takim kruczku nie wspomniał, zapewniając gorąco o całkowitej bezpłatności konta).
3) Spróbujcie zlecić stały comiesięczny ZUS płatny z konta-NIE DA SIĘ, BO NIE...
4) Zmiana lub reset telefonu i wgranie od nowa aplikacji banku blokuje całkowicie jakikolwiek dostęp do konta zarówno w telefonie, jak i komputerze.
5) Jedynym diamentem w tych popiołach jest infolinia 618119999 - pracownice bardzo zaangażowane i chcące pomóc, ale nie dajace rady przeskoczyć ograniczeń konta.
W poniedziałek zakladam konto w PKOBB lub Credit Agricole - dłużej nie chce mieć do czynienia z tak wrogim klientowi bankiem.ZaletyInfoliniaWadyj/w -
~Paulina / 2021-03-03 22:37
Zadzwonił do mnie bank i wyłudził 400 zł.Poszlam do banku i pani chciała nr tel dzwoniącego i się zdziwiła bo numer był ich banku w Poznaniu.Albo pracownik okrada bank i ludzi albo mają takie cudowne zabezpieczenia że nie potrafią chronić danych i własnego nr tel.Sprawa zgłoszona na policję ale zwrotu nie dostałam... -
~Chrisgrab / 2021-03-03 10:32
Witam, chciałem was poinformować ,
ze Bank SANTADER i AVIVA to OSZUSCI.
Zrezygnowałem z ubezpieczenia kredytu gotówkowego. Na Infolinii miły pan Jaroslaw przekazał mi informacje , ze otrzymam z ubezpieczenia 14000 . Aviva zwróciła mi 5000 i powiedziała , ze więcej już nic nie dostane. Zostałem oszukany przez Infolinie banku SANTANDER. Pieniędzy nie otrzymałem i ubezpieczenia tez już nie mam . Uwaga na Santander i AVIVA ubezpieczenia. To oszuści.
SANTADER+ Aviva- UWAGA Oszuści. -
~Lukels / 2021-03-01 20:03
Konto założone on-line. Brak nr NIK w umowie (potrzebnego do logowania w systemie banku). Próby jego załatwienia spełzają na niczym. Dodzwonienie się na infolinię też niemożliwe, przed chwilą po 27 minutach słuchania głupawej muzyczki, połączenie się po prostu zakończyło. DRAMAT. Zaletybrak, nie widzęWadysame wady -
~Piotr / 2021-02-26 23:28
Nie otwierajcie tam konta, bo jak za miesiąc będziecie chcieli zamknąć, to będziecie się z tym bujać dwa miesiące a konto wciąż będzie otwarte. Bałagan to mało powiedziane. Nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem! Zaletymiła obsługa w oddzialeWadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemach uniemożliwiający uwolnienie się od tego banku gdy już pozna się amatorszczyznę usług, literówki (błędy) w umowie i w systemie transakcyjnym -
~Gość / 2021-02-25 21:19
W Środzie Wielkopolskiej na ul. Poselskiej 18 od października 2020r nie działa bankomat. To kpina z klientów. Jak długo można naprawiać bankomat? W ten sposób bank traci zaufanie, no i klientów. -
~ozzy / 2021-02-23 18:30
Ponad 40 dni oddają nadpłatę, która pojawiła się na karcie kredytowej po rezygnacji z zakupów. Nie wiadomo kiedy oddadzą, ponieważ panie konsultantki też "pływają" z odpowiedziami co do terminu zwrotu. Mało tego - nie potrafią precyzyjnie wskazać podstaw prawnych i regulacji dotyczących tego typu sytuacji. Z tego powodu - w mojej ocenie omijać z daleka. Może dlatego na twarz banku wybrali mima (zawodowo całkiem,całkiem). A może zmierzają ku upadkowi i moje ponad dwa tysiące ratuje im wypłaty hehehehe. Cóż zobaczymy jak spiszą się organy nadzoru, do których przesłałem skargi... ZaletybrakWadyniekompetencja, brak regulacji, brak poważnego traktowania klienta, brak działań. Marazm i impotencja sprawcza w kierunku załatwienia sprawy. A sama karta posiada wysoki limit wydatków by stała się kartą bezkosztową. -
-
~wASZA JUZ WKROTCE BYŁA KLIENTKA / 2021-02-22 20:57
Bank wprowadził W PANDEMII DODATKOWE OPŁATY ZA PROWADZENIA KONT PODSTAWOWYCH NA KTÓRE WPŁYWAJA WYNAGRODZENIA ORAZ ZA KONTA W CHF , KTÓRE SŁUZĄ JEDYNIE DO OBSLUGI KREDYTU- BAGATELA - LUDZIE STRACILI PRACE, NOWEJ ZNALEXC NIE MOZNA , BO PIPEROZNY COVID I FIRMY , ZWLSZCZA BANKI ZWALANIAJA A NIE ZATRUDNIAJA A CI IDIOCI WPROWADZAJA OPŁĄTE 10 ZŁ ZA KONTO. DEBILE- EFEKT TAKI,ŻE WSZYSTKIE 4 KONTA ZAMKNELISMY I BANK JUZ NIE DOSTANIE ANI JEDNEJ PENSJI OD RODZICOW NA KONTO, A JA PRZENIOSE KREDYT JAK TYLKO ZNJADE PRACE I NIGDY JUZ TEN P.... ZŁODZIEJSKI BANK NIE ZAROBI NA MNIE.
AAAA I JESZCZE KRETYNI WPROWADZILI 200 ZŁ ZA ANEKS KREDYTOWY- TRZEBA BYC HIENA ZEBY W OBECNJE SYTUAJCI GOSPODARCZEJ DOWALAC KREDYTOBIORCOM.ZaletyOBECNIE BRAKWadyMASAKRYCZNE OPLATY ZA PROWADZENIE KONT I ZA ANEKS KREDYTOWY 200 ZŁ -
~DW6GR26 / 2021-02-22 09:11
Szanowni Państwo,
robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.
Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26.WadySzanowni Państwo,
robotnik idiota z santander kierując samochodem o numerach rejestracyjnych DW 6GR26 wyprzedza pasem awaryjnym na zjeździe autostradowym A4 do Wrocławia.
Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym i szacunku do pozostałych użytkowników dróg jaki prezentuje robotnik z DW 6GR26 pozwala przypuszczać, że dbałość o klientów santander jest co najmniej porównywalna do zachowania DW 6GR26.
Odradzamy korzystanie z sandander consumer bank dzięki DWA 6GR26. -
~Ryzyxxx / 2021-02-22 07:50
Pani pomyliła sie przy wpisaniu w zaświadczeniu o spłacenie kredytu i wpisała mi nr konta mój prywatny a nie techniczny i ściągneli mi pieniądze z mojego prywatnego konta.Nawet takiej rzeczy nie potrafią zrobić normalnie tak to jest jak zatrudnia się na takie stanowisko osoby które nie mają wogóle pojęcia o bankowości -
~JÓZEFINA / 2021-02-15 19:47
Odradzam ten bank. Jeden raz wzięłam meble na raty w tym banku. Nie dają mi żyć. Dzwonią codziennie po kilka razy z ofertą nowego kredytu. Mimo zgłoszeń że dziękuję, proszę sobie zaznaczyć że nie chcę - nadal mnie "nękają". Naprawdę rozumiem że to jest ich praca, ale ręce opadają. Ile można odmawiać!!! I nadal nie dociera -
~Teresa / 2021-02-11 23:07
ODRADZAM TEN BANK KAŻDEMU. Miałam z mężem w tym banku wspólne konto. Wkrótce po śmierci mojego męża (nie zgłaszałam tego faktu do banku) bank zabrał z konta połowę środków (nawet z ubezpieczenia, które otrzymałam z opłacanej polisy) nie pozostawiając żadnego śladu w historii transakcji. Po stwierdzeniu braku pieniędzy zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że te pieniądze ZABRAŁ BANK na masę spadkową i jest to w ich przypadku standard. Nie obyło się bez notariusza. Jednak mimo dostarczenia aktów notarialnych (spadkowych) bank i tak nie oddał mi pieniędzy tak szybko, jak je zabrał po śmierci męża. Muszę czekać minimum 21 dni by odzyskać to co moje. Zostałam z jedną emeryturą i opłatami (pogrzeb w obecnych czasach sporo kosztuje) i na nic moje telefony czy wizyty w oddziale banku. Mam czekać przepisowe 21 dni. To skandal. Czuję się oszukana i okradziona. Z chwilą odzyskania pieniędzy zamykam definitywnie konto w tym banku ZaletybrakWadywysokie prowizje, brak profesjonalizmu, oszukiwanie klientów -
~Adrianna / 2021-02-11 10:44
Zero zainteresowania moim problemem. Pani która rozmawiała ze mną chciała mnie się pozbyć bo zawsze mówiła mi żebym czekałam po 15 m na infolinii. Kiedy byłam w banku to jeszcze gorzej jest sytuacja. ZaletyBrak.WadyDługi czas oczekiwania na policzenie, zawsze przełączenie do innego konsultanta i td. -
~Marcin / 2021-02-09 19:27
Nie ma czegoś takiego jak zero lub punkty ujemne za "prostotę" obsługi. W tym wypadku by się przydało. Dramatyczne procedury, uniemożliwiające klientowi korzystanie z jego środków. Brak możliwości łatwego rozwiązania problemu, a co najgorsze brak chęci ze strony konsultantów (pracowników). By użyć aplikacji na telefonie konieczna wizyta w oddziale. ZaletyBrakWadyBrak chęci pomocy, przedmiotowe podejście do klienta, archaiczne procedury oraz zastosowane rozwiązania. -
~Jakub / 2021-02-08 16:15
Nie polecam. Każdy inny bank tylko nie santander polska. Oszukują klientów. Póki miałem kredyt w Deutsche Banku było wszystko ok. Od momentu jak został przejęty przez santander zaczęły się problemy. Dziwne opłaty za prowadzenie konta, których wcześniej nie było. Problemy z zamknięciem konta. Wszystko trwa jak najdłużej żeby tylko dodatkowe pieniądze im płacić. Za każdy aneks do umowy też naliczają opłaty i to niemałe. Nie dość że człowiek spłaca raty systematycznie to jeszcze narażają go na dodatkowe koszty. Naprawdę wszędzie indziej tylko nie santander polska. ZaletyBrakWadyCałokształt. -
-
~zbigniew / 2021-02-03 22:29
Naciągają ludzi na kredyty hipoteczne , zapłacisz 700 zł za rzeczoznawcę który wyceni nieruchomość po wyżej kredytu ,a jakiś śmieszny analityk stwierdzi że dom jest ruderom wtedy nie dostaniesz kredytu . To po co jest rzeczoznawca za 700 stów .Jak śmieszny analityk morze stwierdzić że dom jest ruderom jak nawet dupy nie ruszy za krzesła .Nie bieżcie kredytów w tym banku . -
~Klaudia / 2021-02-02 18:26
Konto walutowe za które przelewy trzeba płacić. Po co niby zakładałam to konto? Na infolinię to się dzwoni 20 linki nikt nie odbiera. Zostałam umówiona na konsultacje i mieli do mnie dzwonić, czekając cały dzień na kontakt telefoniczny i marnując mój czas j nadzieję oczywiście nikt nie zadzwonił. Problem nierozwiązany. Nie polecam tego banku. ZaletyNie znalazłamWadyWszystko -
~Zawiedziona / 2021-01-29 18:08
Dają propozycje z których nie można skorzystać. Nie dajcie się nabrać na dodatkowe bonusy. Spełniłam wszystkie warunki, ale obiecanego bonusu nie otrzymałam i nie otrzymam, Nie polecę tego banku znajomym, bo nie są uczciwi. Nagrody fikcyjne. -
~renestraż / 2021-01-29 12:21
Pragnę podziękować za zaangażowanie w rozwiązanie problemu z jakim jako firma borykaliśmy się na przełomie grudnia i stycznia. Pani Irena K z 1 Oddziału w Legnicy jako nasz Doradca Firmy zasługuje na słowa podziękowania i uznania. W obecnym czasie często słyszymy, iż " nie da się " , " nie można" itp. W naszym przypadku nigdy takie słowa nie padły, każdy problem z jakim jako firma się zwracamy jest zawsze ważny i załatwiany w miarę możliwości. Dziękujemy za takie zwykłe ludzkie " chcenie" udzielenie pomocy.
strona 40 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »