strona 40 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Ryzyxxx / 2021-02-22 07:50
Pani pomyliła sie przy wpisaniu w zaświadczeniu o spłacenie kredytu i wpisała mi nr konta mój prywatny a nie techniczny i ściągneli mi pieniądze z mojego prywatnego konta.Nawet takiej rzeczy nie potrafią zrobić normalnie tak to jest jak zatrudnia się na takie stanowisko osoby które nie mają wogóle pojęcia o bankowości -
-
~JÓZEFINA / 2021-02-15 19:47
Odradzam ten bank. Jeden raz wzięłam meble na raty w tym banku. Nie dają mi żyć. Dzwonią codziennie po kilka razy z ofertą nowego kredytu. Mimo zgłoszeń że dziękuję, proszę sobie zaznaczyć że nie chcę - nadal mnie "nękają". Naprawdę rozumiem że to jest ich praca, ale ręce opadają. Ile można odmawiać!!! I nadal nie dociera -
~Teresa / 2021-02-11 23:07
ODRADZAM TEN BANK KAŻDEMU. Miałam z mężem w tym banku wspólne konto. Wkrótce po śmierci mojego męża (nie zgłaszałam tego faktu do banku) bank zabrał z konta połowę środków (nawet z ubezpieczenia, które otrzymałam z opłacanej polisy) nie pozostawiając żadnego śladu w historii transakcji. Po stwierdzeniu braku pieniędzy zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że te pieniądze ZABRAŁ BANK na masę spadkową i jest to w ich przypadku standard. Nie obyło się bez notariusza. Jednak mimo dostarczenia aktów notarialnych (spadkowych) bank i tak nie oddał mi pieniędzy tak szybko, jak je zabrał po śmierci męża. Muszę czekać minimum 21 dni by odzyskać to co moje. Zostałam z jedną emeryturą i opłatami (pogrzeb w obecnych czasach sporo kosztuje) i na nic moje telefony czy wizyty w oddziale banku. Mam czekać przepisowe 21 dni. To skandal. Czuję się oszukana i okradziona. Z chwilą odzyskania pieniędzy zamykam definitywnie konto w tym banku ZaletybrakWadywysokie prowizje, brak profesjonalizmu, oszukiwanie klientów -
~Adrianna / 2021-02-11 10:44
Zero zainteresowania moim problemem. Pani która rozmawiała ze mną chciała mnie się pozbyć bo zawsze mówiła mi żebym czekałam po 15 m na infolinii. Kiedy byłam w banku to jeszcze gorzej jest sytuacja. ZaletyBrak.WadyDługi czas oczekiwania na policzenie, zawsze przełączenie do innego konsultanta i td. -
~Marcin / 2021-02-09 19:27
Nie ma czegoś takiego jak zero lub punkty ujemne za "prostotę" obsługi. W tym wypadku by się przydało. Dramatyczne procedury, uniemożliwiające klientowi korzystanie z jego środków. Brak możliwości łatwego rozwiązania problemu, a co najgorsze brak chęci ze strony konsultantów (pracowników). By użyć aplikacji na telefonie konieczna wizyta w oddziale. ZaletyBrakWadyBrak chęci pomocy, przedmiotowe podejście do klienta, archaiczne procedury oraz zastosowane rozwiązania. -
~Jakub / 2021-02-08 16:15
Nie polecam. Każdy inny bank tylko nie santander polska. Oszukują klientów. Póki miałem kredyt w Deutsche Banku było wszystko ok. Od momentu jak został przejęty przez santander zaczęły się problemy. Dziwne opłaty za prowadzenie konta, których wcześniej nie było. Problemy z zamknięciem konta. Wszystko trwa jak najdłużej żeby tylko dodatkowe pieniądze im płacić. Za każdy aneks do umowy też naliczają opłaty i to niemałe. Nie dość że człowiek spłaca raty systematycznie to jeszcze narażają go na dodatkowe koszty. Naprawdę wszędzie indziej tylko nie santander polska. ZaletyBrakWadyCałokształt. -
~zbigniew / 2021-02-03 22:29
Naciągają ludzi na kredyty hipoteczne , zapłacisz 700 zł za rzeczoznawcę który wyceni nieruchomość po wyżej kredytu ,a jakiś śmieszny analityk stwierdzi że dom jest ruderom wtedy nie dostaniesz kredytu . To po co jest rzeczoznawca za 700 stów .Jak śmieszny analityk morze stwierdzić że dom jest ruderom jak nawet dupy nie ruszy za krzesła .Nie bieżcie kredytów w tym banku . -
~Klaudia / 2021-02-02 18:26
Konto walutowe za które przelewy trzeba płacić. Po co niby zakładałam to konto? Na infolinię to się dzwoni 20 linki nikt nie odbiera. Zostałam umówiona na konsultacje i mieli do mnie dzwonić, czekając cały dzień na kontakt telefoniczny i marnując mój czas j nadzieję oczywiście nikt nie zadzwonił. Problem nierozwiązany. Nie polecam tego banku. ZaletyNie znalazłamWadyWszystko -
-
~Zawiedziona / 2021-01-29 18:08
Dają propozycje z których nie można skorzystać. Nie dajcie się nabrać na dodatkowe bonusy. Spełniłam wszystkie warunki, ale obiecanego bonusu nie otrzymałam i nie otrzymam, Nie polecę tego banku znajomym, bo nie są uczciwi. Nagrody fikcyjne. -
~renestraż / 2021-01-29 12:21
Pragnę podziękować za zaangażowanie w rozwiązanie problemu z jakim jako firma borykaliśmy się na przełomie grudnia i stycznia. Pani Irena K z 1 Oddziału w Legnicy jako nasz Doradca Firmy zasługuje na słowa podziękowania i uznania. W obecnym czasie często słyszymy, iż " nie da się " , " nie można" itp. W naszym przypadku nigdy takie słowa nie padły, każdy problem z jakim jako firma się zwracamy jest zawsze ważny i załatwiany w miarę możliwości. Dziękujemy za takie zwykłe ludzkie " chcenie" udzielenie pomocy. -
~KancelariaPrawna24h / 2021-01-29 09:50
"Okradli mnie dzwoniąc z infolinii banku" - tak na prawdę to nie bank dzwonił a oszust podstępnie wyłudził dane klientki i odkradł jej konto. Każdego dnia cyberprzestęcy pracują nad nową metodą okradania kont bankowych. Uważajcie i pamiętajcie, że to czy odzyskacie swoje pieniądze w dużej mierze zależy od tego co powiecie składając reklamację w banku i zeznania na Policji.
Jeśli okradli Cię w wyniku: fałszywej strony banku; oszustwa na sms; fałszywy broker lub anydesk; oszustwo przy sprzedaży OLX lub podobnej platformy sprzedażowej; wirus komputera lub wirus telefonu – skorzystaj z bezpłatnej konsultacji prawnej jak odzyskać pieniądze tel. 728 838 858 – w całej Polsce pomagamy odzyskać pieniądze które znikają z rachunków bankowych lub kart płatniczych...
https://kancelariaprawna24h.pl/nieautoryzowane-transakcje/ -
~PIOTR POLAK / 2021-01-28 11:03
Korzystałem z kredytu na auto z salonu
I co jakiś czas przychodziły fikcyjne niedopłaty karne odsetki a to brak cesji
w terminie Ale za to brak powoadomień
tel za co i dlaczego W końcu nie wytrzymałem
nerwowo i spłaciłem przed czasem
Nie polecam nikomu tego banku
Chyba że PKOZaletyBrakWadyBrak częstego kontaktu z klientem -
~Piotr / 2021-01-25 21:00
Banda oszustów.
Dają propozycje z których nie można skorzystać. Wprowadzają rachunek Prze internet po czym blokują aby się udać do placówki.
Bezsens i głupota. Robią ludzi bZaletyBrakWadyWiele. Kłamią ofertami -
~Thomas / 2021-01-22 22:57
Mam wybraną formę otrzymywania korespondencji ekk. Kiedyś zmieniłem datę płatności raty i nowy harmonogram przyszedł tradycyjną pocztę. Teraz też chcę zmienić datę płatności i nie chce aby przyszło to na adres domowy gdyż obecnie przebywam za granicą. Czy jest taka możliwość? -
~Maria / 2021-01-22 21:14
Tragedia: na koncie w www.centrum24.pl i w app santander na Androida widze Dostepne Srodki na karcie kredytowej Mastercard w kwocie 269zl i nijak nie moge zaplacic za zakup online ok godz. 19:45 - wszystkie platnosci nieudane, a bylo tych prob 14 (slownie czternascie) przy tej samej transakcji.
Dzwonie na infolinie, a tam wredna konsultantka mi sie trafila i twierdzi, ze saldo na koncie karty kredytowej wynosi nieco ponad 17zl. Po moim sprzeciwie poprawia sie i mowi, faktycznie 269zl, ale o tej porze mamy w banku przetwarzanie danych i te srodki nie sa jeszcze zaksiegowane (co? nie sa zaksiegowane?) i w zwiazku z tym nie sa dostepne. Nie moge uwierzyc - srodki dostepne na koncie karty kredytowej nie sa zaksiegowane?? Obie aplikacje pokazuja mi niezaksiegowane srodki? NIE DO WIARY.
Przetwarzanie danych w banku od 19 tej, gdy ludzie robia zakupy online w dobie lockdownu? Dlaczego nie w nocy, kiedy ludzie juz spia np. Od 24:00 czy pozniej? Dlaczego?
Czy ktos moglby mi to uzasadnic logicznie, bo dla mnie TO NIE DO POJECIA.Zalety??Wady?? -
~Mega / 2021-01-19 12:04
Miałam kredyt hipoteczny w tym banku. Gdy przez kilka miesięcy nie spłacałam rat, bank straszył mnie komornikiem, zajęciem nieruchomości itd. Pisma wysyłali kilka razy w miesiącu. Gdy spłaciłam w całości kredyt i zadłużenie dopiero zaczęły się schody. Po przeszło czterech miesiącach od zamknięcia zobowiązania nie mogę się dopirosić o pismo, które należy złożyć do sądu o wykreślenie hipoteki z kw.. brak jakichkolwiek rzetelnych informacji. Raz mówią, że pismo zostało wysłane dwa miesiące temu, następnym razem, że kurier ma mi dowieźć, innym razem znów , że pismo wysłano do placówki. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Jak jakimś cudem dodzwonię się na infolinię, to i tak zostaję odprawiona z kwitkiem. Więc znów idę do placówki, która dzwoni na infolinię i znów słyszę o wysłanym piśmie dwa dni temu. Nie polecam. Jeśli nie załatwię tego w najbliższym tygodniu, udam się do lokalnej gazety. Traktują człowieka jak intruza. Jak ja kasę wisialam ro wiedzieli jak działać a o głupie pismo nie mozna sie doprosić. Placówka w Olsztynie. ZaletyNie ma zalet.WadySame wady. -
-
~Oli37 / 2021-01-18 11:35
Przetrzymują pieniądze, oferta produktów droga. Nie polecam tego banku. -
~Ryszard.G / 2021-01-07 08:40
Nie powierzajcie im swoich pieniędzy...masakra jakaś, problemy z przelewami to codzienność, obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, ale jak Wy się spóźnicie jeden dzień z spłatą bo pieniądze jeszcze nie doszły to maltretują telefonami, mimo iż ustaliłem z rana że czekam na przelew to dzwonili do wieczora, to jest porażka trzeba stąd uciekać ZaletyBrakWadyMultum -
~Karolina / 2021-01-05 10:09
Dno i kilometr mułu. Nawet nie będę się rozpisywać. Kto miał "przyjemność" korzystać z usług ten wie.... ZaletyBrak.WadySantander to jedna wielka wada. Nie mam zielonego pojęcia jakim cudem on się trzyma na rynku. -
~Justyna / 2021-01-01 15:41
Pora rozstać się z Santanderem. Mając to konto muszę co chwilę sprawdzać. czy nie naliczyli dodatkowych opłat. Już kilka razy się to zdarzyło. Zaginęły też moje przelewy, a potem płaciłam kary za niedotrzymanie terminu płatności. Także teraz czeka mnie wydrukowanie całej historii konta. Następnie zamykam konto. Już dawno bym to zrobiła, moja decyzja opóźniła się w czasie z powodu późniejszych zmian numeru konta w urzędach.
strona 40 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »