Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robo / 2021-03-31 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia konta online Nic nie działa, poprzez zdjęcie Masakra, poprzez przelew Masakra Jak podjąć "współpracę" jak już na samym początku Wszystko jest nie tak!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie
  • ~Qaw / 2021-03-29 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo wysokie koszta, nie uprzedzają o naliczaniu , nie tłumaczą za co, po prostu odliczają z rachunku. Bardzo złe traktowanie klienta.
  • ~Bartosz / 2021-03-25 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    KOnto bezpłatne a naliczają opłaty - uważajcie
  • ~Asia / 2021-03-25 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jeszcze tak mnie nie zirytowano 20teledonow czas oczekiwania 15minut na odebranie po przełączeniu do kolejnego konsultanta kolejna 10 minut. A na końcu cisza. Nic sie nie da załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania, pomoc
  • ~iza / 2021-03-24 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!! tego banku,,,Dużo personelu ,ale brak kompetencji,,jeden laptop na który wielu klientów oczekuje, bez dezynfekcji następny klient zostaje posadzony/ wchodzi!!!,na krzesło przy laptopie,,i brak " intymności" ,jak wpisujesz pin wszyscy cię obserwują!!!
    Po za tym,prowadzenie rachunków też pozostawia wiele do życzenia!!! no i karty!!! za które trzeba płacić !!!!
    Lepiej ,znajdźcie inny bank,,,
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
  • ~bgmot / 2021-03-24 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca
    Wady ciągłe opłaty , problem z aplikacją , często przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem nie odbierają telefonów nie odpisują na emaile a jak juz sie klient dodzwoni rozmowa prowadzona jak w przedszkolu brak wiedzy i brak kultury bo wszyscy na zdalnym katastrofa odradzam
    Zaletybark
    Wadyniski poziom wiedzy . serwis nieczynny ,naciąganie fa poza umową
  • ~Iwona / 2021-03-19 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Rodzinę.500.+.przelewy.dopiro.o.17.w.inych.bankach.o11.smiech.na.salijak.niemaja.pracownikow.niech.zamkna.placuwki..a.nie.wk9rzaja.ludzi.mysle.o.zmianie.banku
  • ~MarcinT** / 2021-03-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    wiecznie mam problemy z tym bankiem , odradzam z całego serca
    Wadyciągłe opłaty , problem z aplikacją , czesto przy zalogowaniu "serwis czasowo nieczynny) , problem z przelewami , kontaktem .
  • ~Wiola / 2021-03-18 13:07
    Ocena: 4.33 / 5
    Gdy był BZWBK to było ok ale gdy się połączył z Santander to jest totalne dno bank Santander okrada ludzi. Co do pracowników w banku jak i na infolinii nie mam żadnych zastrzeżeń. Są mili kompetentni pomocni na prawdę tu nie mogę narzekać. Dlatego się wypisałam z niego.
    ZaletyPomocni uprzejmi szczegółowo wyjaśniają co i jak. Pracowniki banku jak i przez infolinię.
    WadyBlokują pieniądze i nawet nie informują co i jak.
  • ~lutka / 2021-03-16 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów aby wyrazić moje niezadowolenie z tego banku.Tragedia w każdej dziedzinie. Nikt za nic nie odpowiada i nikt nic nie wie. Brak możliwości kontaktu z centralą. Myślę ze czas aby zwinęli swoje zabawki!!!!!
    Wadywszystko
  • ~Alusia / 2021-03-15 19:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Panie tam pracujące są super tylko ich przełożeni i ich wymagania co do obsługi klientów to kompletna kpina ja idąc do banku chce konkret a nie usłyszeć te bzdury które nakazują tym Panią pracownica wciskać ludzia Ci co wymyślają zasady obsługi ludzi przychodzących do banku powinni się leczyć na głowę, bo wiem jak idę do banku to chce to po co przyszłam a nie jakiś bełkot o ofercie banku
    ZaletyJedyna zaletą to Panie z obslugi
    WadyBełkot i wciskanie kitu ludzia
  • ~Małgorzata / 2021-03-11 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra! 1,5 roku temu zostało zamknięte konto, przy Pani została przecięta karta a tu nagle przychodzi nowa karta, ponieważ starej kończy się termin ważności. Po kontakcie z infolinią okazuje się, że konto nie zostało zamknięte. Szok!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2021-03-10 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Nękanie telefonami, nie zgadzać się na zgody marketingowe. Czasami dzwonią po 20 kilka razy dziennie by zaprezentować ofertę.
  • ~Darek / 2021-03-06 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam zakładanie konta w banku. TRAGEDIA, SĘKI I KŁODY POD NOGAMI.
    1)Proces założenia konta firmowego trwał 3(TAK, TAK - TRZY) dni-pracownik banku nie był w stanie przejść procesu rejestracji firmy w banku-szkoda palców na klawiaturze aby opisać cały festiwal niekompetencji i ignorancji - Bielsk Podlaski :)
    2)Konto miało być z 0 PLN - a po miesiacu - BĘC - 5PLN opłat za prowadzenie konta (bo jest współwłaściciel, wpółużytkownik konta-ani słowa zakładajacy pracownik o takim kruczku nie wspomniał, zapewniając gorąco o całkowitej bezpłatności konta).
    3) Spróbujcie zlecić stały comiesięczny ZUS płatny z konta-NIE DA SIĘ, BO NIE...
    4) Zmiana lub reset telefonu i wgranie od nowa aplikacji banku blokuje całkowicie jakikolwiek dostęp do konta zarówno w telefonie, jak i komputerze.
    5) Jedynym diamentem w tych popiołach jest infolinia 618119999 - pracownice bardzo zaangażowane i chcące pomóc, ale nie dajace rady przeskoczyć ograniczeń konta.
    W poniedziałek zakladam konto w PKOBB lub Credit Agricole - dłużej nie chce mieć do czynienia z tak wrogim klientowi bankiem.
    ZaletyInfolinia
    Wadyj/w
  • ~Paulina / 2021-03-03 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwonił do mnie bank i wyłudził 400 zł.Poszlam do banku i pani chciała nr tel dzwoniącego i się zdziwiła bo numer był ich banku w Poznaniu.Albo pracownik okrada bank i ludzi albo mają takie cudowne zabezpieczenia że nie potrafią chronić danych i własnego nr tel.Sprawa zgłoszona na policję ale zwrotu nie dostałam...
  • ~Chrisgrab / 2021-03-03 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chciałem was poinformować ,
    ze Bank SANTADER i AVIVA to OSZUSCI.
    Zrezygnowałem z ubezpieczenia kredytu gotówkowego. Na Infolinii miły pan Jaroslaw przekazał mi informacje , ze otrzymam z ubezpieczenia 14000 . Aviva zwróciła mi 5000 i powiedziała , ze więcej już nic nie dostane. Zostałem oszukany przez Infolinie banku SANTANDER. Pieniędzy nie otrzymałem i ubezpieczenia tez już nie mam . Uwaga na Santander i AVIVA ubezpieczenia. To oszuści.
    SANTADER+ Aviva- UWAGA Oszuści.
  • ~Lukels / 2021-03-01 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto założone on-line. Brak nr NIK w umowie (potrzebnego do logowania w systemie banku). Próby jego załatwienia spełzają na niczym. Dodzwonienie się na infolinię też niemożliwe, przed chwilą po 27 minutach słuchania głupawej muzyczki, połączenie się po prostu zakończyło. DRAMAT.
    Zaletybrak, nie widzę
    Wadysame wady
  • ~Piotr / 2021-02-26 23:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie otwierajcie tam konta, bo jak za miesiąc będziecie chcieli zamknąć, to będziecie się z tym bujać dwa miesiące a konto wciąż będzie otwarte. Bałagan to mało powiedziane. Nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem!
    Zaletymiła obsługa w oddziale
    Wadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemach uniemożliwiający uwolnienie się od tego banku gdy już pozna się amatorszczyznę usług, literówki (błędy) w umowie i w systemie transakcyjnym
  • ~Gość / 2021-02-25 21:19
    Ocena: 3.00 / 5
    W Środzie Wielkopolskiej na ul. Poselskiej 18 od października 2020r nie działa bankomat. To kpina z klientów. Jak długo można naprawiać bankomat? W ten sposób bank traci zaufanie, no i klientów.
  • ~ozzy / 2021-02-23 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 40 dni oddają nadpłatę, która pojawiła się na karcie kredytowej po rezygnacji z zakupów. Nie wiadomo kiedy oddadzą, ponieważ panie konsultantki też "pływają" z odpowiedziami co do terminu zwrotu. Mało tego - nie potrafią precyzyjnie wskazać podstaw prawnych i regulacji dotyczących tego typu sytuacji. Z tego powodu - w mojej ocenie omijać z daleka. Może dlatego na twarz banku wybrali mima (zawodowo całkiem,całkiem). A może zmierzają ku upadkowi i moje ponad dwa tysiące ratuje im wypłaty hehehehe. Cóż zobaczymy jak spiszą się organy nadzoru, do których przesłałem skargi...
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, brak regulacji, brak poważnego traktowania klienta, brak działań. Marazm i impotencja sprawcza w kierunku załatwienia sprawy. A sama karta posiada wysoki limit wydatków by stała się kartą bezkosztową.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976